08 Август 2012 от администратор

15 Коментари

Почитане Нейното наследство

Почитане Нейното наследство

Джанис Freij

С един поглед

Джанис е роден в християнско палестинско семейство, но не получат по-дълбока благодарност за нея наследство, докато тя беше млад възрастен. Сега, като куратор на образованието за Националния музей на Арабската американец в Мичиган, Джанис има ежедневни възможности за образоване на другите за нея култура. Балансиране я арабската идентичност с духовния си живот като Мормон, обаче, е предизвикателство и изолиране на пътуването, дори и с постоянното присъствие на Господ в живота си.

Ти си роден в Съединените щати, но идват от арабския наследство. Бихте ли описали ми фон на вашето семейство?

Аз съм роден и израснал в Мичиган за палестинските имигранти. Баща ми и майка ми са както от един град, наречен Рамала, която е в Западния бряг на Палестина. Техните семейства са знаели за всеки друг, но те не отговарят един на друг, докато 1967 г. в Мичиган. Моите родители дойдоха в САЩ в различни периоди; Баща ми дойде през 1961 г., за да отиде на училище. Майка ми дойде да Michigan като бежанец, след като от 1967 г. арабско-израелска война. Майка ми има шест сестри и никакви братя и семейството на баща ми чух за това друго семейство Рамала, че имаше седем дъщери, и така имаше малко стратегия за получаване на два от тях заедно. Те са били ангажирани няколко седмици по-късно и се оженил за няколко месеца по-късно и те са били женени в продължение на 42 години, докато баща ми почина.

Те имат четири деца в Мичиган; Аз съм трети от четири. Израснал е трудно, защото ние трябваше да живеем по този арабско-американската идентичност. Израснахме в преобладаващо бяло предградие. Районът Детройт е известен като голям арабското население - това е най-голямата концентрация на араби в Съединените щати - но ние бяхме в малко по-различна област, която не е толкова разнообразна, когато бях малък там през 1980г. Стояхме навън и имаме подразни. Спомням си съученици ще ми задават въпроси аз дори не знаят как да отговорят. Бях Arab, но аз наистина не знам какво означава това.

Джанис с майка си

Баща ми ще се говори много за политиката; не можеш да бъдеш палестинец и не говори много за политиката. Така той ще обясни пълната арабско-израелския конфликт. Имам чувството, че той свърши добра работа в нас общуваш в политическия аспект на това какво означава да бъде арабин. Но ние никога не сме говорили за нашата култура. Ние просто го живял. Ние изяде храната, те говореха на езика (I отговори на английски език), ние ще отидем на Арабски сватби и танци на Арабски музика, но за най-дълъг път I недоволство е арабския, защото тя ме накара по-различно от всички останали. Също така, аз моята култура, свързана със строгост. Не можех да правя много неща, които други хора биха могли да направят, защото бях Arab. Не ни беше позволено да дата, ние не може да има преспиване, имах много строг вечерен час, и моите родители ще кажат тези правила са съществували, защото на нашата култура. "Арабски момичета не правят тези неща", е това, което ще ми кажеш.

Това са неща, които обикновено са свързани с по-консервативни религиозни традиции. Как е религия, представена в дома си? Беше ли синоним на вашата култура или отделно?

Това беше синоним, но родителите ми не бяха всъщност, че религиозните. Когато бях малък, което направихме ходят на църква, но това беше повече за културни причини. Ако сте един палестински християнин от Рамала, вие сте православни. Има някои изключения, но повечето от тях са православни. Имаше една православна църква, построена в предградие, където живее, и затова ще отида на църква всяка неделя, но това беше по-скоро като семейна среща. Това е място, където родителите ми може да се изравнят с техните собствени приятели и семейството си от обратно в Рамала, защото доста много след 1967 г. всички напуснали града, а повечето от тях отиде в Мичиган. Свещеникът ще говори на арабски. Спомням си дискусии за това как сме били от едно и също място, че Христос е бил от, но от гледна точка на правилата, че не е в това да бъдеш християнин за тях, това е да бъдеш арабин.

Ти имаше християнска основа. Каква роля играе Исляма във вашето възпитание като арабин?

Аз се запознах с исляма по-късно като имам по-големи. Когато бях малък, семейството ми имаше собствените си предразсъдъци и стереотипи за мюсюлманите. My общност има голяма мюсюлманска популация и ние ще отидем на мюсюлманските пазари и ресторанти, но аз ясно си спомням моето семейство казва неща като: "Да не се харчат твърде много време там. Просто отидете да получите това, което имате нужда и след това се оставя, защото това е мястото, където мюсюлманите излизаш. "Така че, тъй като на този предразсъдък, аз просто приема, че мюсюлманите са били толкова различни от мен.

Спомням дискусии за това как сме били от едно и също място, че Христос е бил от, но от гледна точка на правилата, че не е в това да бъдеш християнин за тях, това е да бъдеш арабин.

И тогава, когато бях на 21, започнах да работя за достъп, който е читалище арабския за икономически и социални услуги и това е основната организация на музея Аз работя в момента. Това беше първият път, когато бях напълно изложени на исляма и мюсюлманите. Бях нает да бъде образователен терен координатор, което означаваше, че е отговарял за преподаване на хората за арабската култура и исляма. Разбрах, че не знае нищо! Бях живее в собствения си палестински християнин балон. Аз трябваше да мине през един интензивен курс в исляма, и в този момент аз осъзнах колко много прилики има между християнските араби и мюсюлмани, араби. Например, някои от ритуалите, свързани с погребения и смъртни случаи са много сходни. Това бе отваряне на очите за мен, и това ме накара да поставя под въпрос защо имаше толкова много се засяга, когато имаше толкова много прилики.

Бихте ли ми казали за това как сте научили за мормонството?

Както споменах, ние отидохме на църква най-вече за културни причини, и тогава ние просто спря става напълно. Имах някои презвитериански съседите, че ще отида на църква с понякога. Хареса ми, че тяхната църква е толкова здраво стъпил на земята; Православната църква бях израснал ще е толкова ритуална и строг. Харесваше ми да тези презвитериански църкви, защото всеки беше толкова отворен и приятелски настроени. Но това не е нещо, което наистина исках да направя всяка неделя; това е просто място, сега и след това отиде да. След това, когато бях в последните ми години на гимназията, аз реших, че не вярват в Бога повече. Бях горчив тийнейджър и аз си помислих, как може да има Бог, когато има толкова много ужасни неща, които се случват в света и толкова много лоши неща се случиха в живота ми? Това е пътя бях.

Когато бях старши в гимназията, аз приятелски двама братя, които бяха LDS но не е активен, и те ми казаха, малко за Църквата, защото бях любопитен. Бързо изпращане на малко, брат ми в крайна сметка работи с един от тях в ресторант за бързо хранене. Брат ми е пет години по-възрастен, отколкото съм аз, а той беше вид на противоположния пътуване от едно бях. Той търсеше истината, той е търсил за религия и той е работил с тези СПД момчета и задаваше много въпроси. Той в крайна сметка трябваше да напусна тази работа и да поеме ремонт на обувки бизнес на баща ми в един мол, защото баща ми имаше масивен инсулт и не може да работи повече. Брат ми беше в ремонт на обувки и двама мисионери дойдоха, за да получат своите обувки фиксирани. Брат ми им каза, че имал двама приятели, които бяха LDS и те са му разказва за вярата. От там, брат ми започна да приема дискусиите и той се кръсти.

Спомням си, не се интересуват изобщо в религията, но аз си спомням, че когато брат ми ще ми каже за Христос и как той се опитва да следват Неговия пример, Спомням си, че наистина докосна. Спомням си мисли, аз наистина не знам много за християнството! Аз не знам много за Исус. Знам основните библейски истории, които научих в неделното училище като малко момиче, но аз не знам подробности. Аз реших, че ще започнете да четете Библията и обучение и се моли и да видим къде ще ме отведе. Бях много уплашени от Библията, така че брат ми ми даде една книга, като четене на Библията за манекени или нещо и книгата предложи четенето на първата книга на Джон първия в продължение на седем поредни дни и записвам как сте се чувствали, докато четете. Следях това предизвикателство и си спомням чувството, спокойно, и това беше първият път, като млад възрастен, че се чувствах това, което вече знаем, е Духът, като ми казваше, че Господ ме обича и той беше там. Наистина ми хареса това, но аз не мисля, че е необходимо да се присъединят към църквата.

Една нощ, брат ми и аз трябваше дълго, дълбоко обсъждане. Всъщност бях достатъчно смирени, за да му задават въпроси за вярата, и така брат ми беше в отговор на тези въпроси и Духа го направи много, много ясно за мен, че Църквата е вярно. Говорете за изсветляване болт опит ... Това определено беше един от тях. Това беше ясен отговор и аз не можех да спра да плача. Това беше в събота вечер; На следващата сутрин се обадих на мисионерите и им казах, че искам да се кръстя! Те бяха шокирани, разбира се. Аз служих на мисия себе си, така че сега гледам назад мисля, Уау, това беше невероятно! Но аз просто знаех, че точно тогава и там, че аз исках да бъда част от него. Отидох на църква в този ден, имаше първата си дискусия тази нощ и се кръсти след две седмици.

Тези две момчета, аз ви разказах за това кой първи въвежда брат ми към Църквата? Те имат четири по-млади братя и сестри и те и техните родители ме заведоха в, и сега са ми "прие семейството Мормон."

Ти беше на осемнайсет. Как се променят отношенията ви със семейството си?

Имаше конфликт. Семейството ми беше разочарован от някои от решенията на брат ми бяха направили по-рано, и така, когато той се присъединява към Църквата, те просто го изтупа като друго странно нещо, което се прави. Те наистина не го вземат на сериозно. Но след това, когато се присъединих към тях бяха доста разстроен и се притесняват за мен.

Докато бях с моята първа дискусия със старейшините и брат ми, родителите ми ми се обадиха, за да говоря с тях. Аз просто знаех, че това няма да бъде добре, така както аз тръгна надолу по стълбите, аз току-що каза мълчалива молитва и каза: "Моля те, помогни ми помогне на родителите ми да разберат защо правя това." Когато за първи път започнах да говоря, те са били разстроен за мисионерите са там и те не разбираха това, което правех. Но в рамките на минути, като по чудо, сърцата им напълно омекотена и те казаха: "Ние уважаваме решението си." Това беше невероятно. Аз съм толкова се радвам, че имах този опит, защото тя ме научи в началото на деня, че Бог дава отговор на молитви и Той наистина е наясно с нашите ситуации.

Присъединяването не е толкова трудно, но имаше две неща, които са трудно: Първо, брат ми са паднали далеч от Църквата, почти веднага след като се присъединих за най-различни причини. Това го прави много самотно пътешествие за мен направи.

Второто нещо, което беше много трудно беше, че семейството ми е напълно против това да служа на мисия. Първи готов да отиде на мисия беше една от най-трудните предизвикателства, аз съм преминал през. Никога не съм мислил, че искам да служа на мисия, но Духа става ясно, че имах нужда да. Отново, изсветляване болт опит. Мисля, че Небесният Отец трябва да осъзнаят, че съм доста упорит, така че защо да получа тези осветителни болтови неща. Бях наивен: Мислех, че тъй като това е толкова ясно за мен, че имам нужда да служи, той щеше да бъде лесна пътуване. Знаех, че мисията на самата ще бъде трудно, но по отношение на подготовката, аз мислех, че ще бъде лесно.

Казах на моите родители нощта реших да отида, мисля, че ще бъде само поддържащо. Те бяха изключително ядосан. В културно, въпреки че е живял на моята собствена - което е нещо, което много араби не го правят, докато не се оженят - там все още е това разбиране, че една жена не трябва да оставя семейството си или дори страната. Мисля, че една голяма част от него за майка ми беше на безопасността, защото 11.09 наскоро се е случило. Майка ми беше изключително притеснен, че някой ще ме нарани или дискриминация срещу мен. Имаше антимюсюлмански дейност по това време, но повечето хора не правят разлика между мюсюлманските араби и християнски араби, дори когато бях LDS мисионер. Спомням си думите: "Какво става, ако се изпраща до New York City?"

Тя беше десет месеца между когато реших да отида и когато действително са напуснали през 2002 г. Така че това е един наистина дълго време на опозиция. Това не беше просто моето семейство; това е приятели, дори СПД приятели. Аз бях на 25, така че аз имам много, "Защо ще отида на мисия? Вие трябва да се съсредоточи върху получаване женен или довършителни училище. "Неодобрението дойде отвсякъде.

Бях наивен: Мислех, че тъй като това е толкова ясно за мен, че имам нужда да служи, той щеше да бъде лесна пътуване.

Едно време, аз говорих с един приятел, който споделя стих в Матей 10: 37-39 за чест на майка си и баща си, но не ги избирате над Господа. Спомням си, че четенето на Писанията и Духа потвърди пред мен, че всичко ще бъде наред, ако просто продължи по пътя, който бях. Спомням си също лежи на пода ми един ден през сълзи, писане в дневника си, мислейки си, аз не знам дали мога да направя това. Може би аз просто не трябва да отида, защото това би било много по-лесно. Но отново, Духът ме прегърна и ме утеши. Трудно беше до деня, си тръгнах.

Когато аз имам мисия разговор, който е бил в Нова Зеландия, аз знаех, че е бил вдъхновен, защото това е един от най-сигурните страни в света. Веднага след като казах на родителите си, че е мястото, където отивам, те са много по-благоприятна. Тя е такава благословия. И след като в Нова Зеландия беше невероятно, също. Аз никога не се е срещал полинезийски хора преди и аз не бях осъзнала колко е богат на култура е, колко прилики има между тяхното наследство и моето наследство. Това ме накара да осъзная колко връзки има по целия свят между различните религии и култури.

Аз нямах някои приятели, които бяха изключително благоприятна, включително приемен моето семейство Мормон. Майката наистина излетя с мен в Центъра за обучение на мисионери и беше моят ескорт, когато имам надарени в храма. Ако не бях, че семейството и няколко други приятели, че би било още по-трудно да се направи това, което направих.

Когато бях на мисията ми, аз не се получи твърде много писма от баща ми, защото той все още е ядосан на мен. И майка ми има шесто клас образование, така че майка ми не знаеше как на приятел или нещо подобно, но сестра ми ще ме изпрати пакети и писма.

Откъде интереса си в образоването на другите за културното си наследство идват, особено след като тя е била предизвикателство за вас, за да го прегърне като младеж?

Бях отишъл на училище и работи и изключва преди мисията ми, но когато бях на моята мисия моят спътник ми каза за BYU и тяхната програма за близкоизточни изследвания и Ерусалим център ... Друг изсветляване болт опит ми каза, че аз бях нещо наистина необходимо да се помисли. И така, аз свърших степен в BYU в близкоизточните изследвания и арабски, което ми даде възможност да учат в Ерусалим и да живее в Египет, който беше първият път, когато е живял в една арабска страна.

Точно преди да се присъедини към Църквата, станах по-заинтересовани от моето наследство, по-специално на езика. Мразех факта, че не може да се говори арабски. Аз не направи огромна начинание по това време, за да учат, но след това получих патриархална благословия шест месеца след присъединяването си към Църквата. Моите патриархална благословия разговори в дълбочина около моя смъртен наследство и как трябва да го оценявам и да разбере как тя се отнася до Евангелието. Той също ми каза, че аз не мога да го взема с лека ръка и че много предизвикателства ще дойдат, защото на моето наследство. Аз се молих и аз чета моята благословия и аз попитах за насоки по отношение на кариера. Господ го направи много, много ясно, че трябва да отида в нещо, свързано с моето наследство. Аз не разбирам чувствата ми в началото, но след това осъзнах, че трябва да разберете моето наследство академично и да научат колкото се може повече за него.

След като завърших, не бях сигурен какво е трябвало да направя с моята степен. Бях работил за ACCESS (читалище арабския за икономически и социални услуги), преди мисията ми, но аз не исках да се върне в Мичиган отново след училище. Но тогава аз получих обаждане от жена, бях работил преди това в ACCESS, който ми каза, че е имало нов музей, който щеше да бъде отваряне. Това раздразни интереса ми, но аз все още не е убеден, че трябва да се върна в Мичиган.

И накрая, аз се прибрах за сватба през 2007 г. и аз се случи да седне на една маса с жената, която е отговарял за цялата организация. Тя ми разказа за една позиция за развитие, която се отваря, когато щях да се набиране на средства специално за новия музей. Аз си казах, че наистина ще трябва да мисля за това, защото аз не искам да се върне в Мичиган. Това решение не беше толкова "изсветляване болт" като другите решения, но в крайна сметка се чувствах мир за него и аз се връща в Мичиган.

Аз в крайна сметка се премества в позиция, в отдела за образование през 2009 г., и аз абсолютно го обичаше. В крайна сметка аз бях повишен в куратор на образованието, така че сега аз тичам отдела тук. Страстта към работата, която върша и работата, която вършим като институция продължава да расте, защото това е толкова необходимо. Има толкова много невежество за арабите и исляма. Всеки път, когато изнесе лекция или презентация, аз просто се чувствам сякаш съм наистина прави разлика.

Аз все още не знам в крайна сметка, ако това е това, което Господ е имал предвид, за мен, когато той искаше да отиде в близкоизточни изследвания. Аз честно казано се чувствам, че една от основните причини, Той искаше да е така, че мога да направя всичко по генеалогия. Аз не може да чете на арабски и преди, и сега мога, и аз имам една огромна книга на моето родословно дърво, че сега мога да превеждам. Така че това е наистина вълнуващо.

Какво е основното нещо, което се опитват да комуникират в учението си за араби?

Това, че не сме монолитна. Това, че не сме еднакви. Това е едно от основните неща, които обсъждат и това е, което аз тренирам моите преподаватели, за да обсъдят, както и: ние не сме едни и същи. Това е такава обща стереотип. Има 22 арабски страни, над 300 милиона араби в света. Има толкова много арабски американци; ние нямаме точни цифри, тъй като ние не сме включени в преброяването на населението на САЩ - това е съвсем друг въпрос - но има и много арабски американци. Ние сме много разнообразен по всякакъв начин.

Другият основното послание е, че ние не сме всички терористи. Като смешно да звучи, много хора трябва да се напомни за това. Хората може и да не си мислят, че всички араби са терористи, но те може би си мислите, че подкрепят тероризма или насилие подкрепа или са Anti-American .... Аз се опитвам да предам, че стереотипите, които ще чуете по новините или във филмите не са верни. Те може да е вярно за една малка шепа араби и / или мюсюлмани, но те не са верни за мнозинството.

Как тази перспектива информира вашата идентичност като мормон? Ние, разбира се, има някои от тези предизвикателства, така че да получите стереотипите от двете си наследство и вашата религия.

Имам чувството, че е Мормон е наистина ми помогна да разбера какво ми мюсюлмански братя и сестри минават през. Двете мормони и арабите са много неразбрани групи от хора, а има и много прилики между нашите вярвания. Един от тези прилики е, че хората си мислят, че сме еретици. Вместо да четат Корана или Книгата на Мормон, те четат анти книги за църквата или анти книги за исляма. Има много хора през последните години, които, когато се защитават мюсюлмани или се ядосвам за анти-мюсюлмански реторика, да речем, "Аз не разбирам: Ти си християнин, защо ти пука толкова много?" И честно казано, един причина ми пука толкова много е, че аз знам точно как се чувстват. Защото хората не правят разлика между християнските араби и мюсюлмани, араби, аз съм бил жертва на дискриминационни коментари и действия себе си. Има някои аспекти на исляма, че аз може и да не разбират напълно, но аз имам толкова дълбока благодарност за това как живеят мюсюлмани, тяхната религия.

Аз чувствам, че културата, в която съм бил повдигнат всъщност ме подготви за това, че е член на Църквата. А много от ценностите, които са всели в мен като дете са били стойностите на Църквата проповядва: семейни, целомъдрието, скромност, всички тези различни неща.

Но има много предизвикателства, които идват от принадлежащи към две много неразбрани културни групи: да защитава кой съм като арабин и да защитава кой съм аз като Мормон. Най-голямото предизвикателство е просто чувствам толкова сама. Там не са много много араби, които са LDS. Да бъдеш толкова страстен за културното ми братя и сестри, които не ме разбират духовно, а след това е страстен за моите духовни братя и сестри, които не ме разбират културата, е много самотен.

Да бъдеш толкова страстен за културното ми братя и сестри, които не ме разбират духовно, а след това е страстен за моите духовни братя и сестри, които не ме разбират културата, е много самотен.

Обичам, че Мормоните са много заинтересовани в моя наследство, но аз също се чувствам уморен, че са толкова различни. Иска ми се да не се наложи да се обяснявам отново и отново. Аз се чувствам изолиран. Но като казвам това, аз правя нещо за него: Аз съм се започне един уеб-базирана асоциация арабско-LDS за да се свържете арабски СПД хора.

I са били в контакт с някои общи органи, които работят в Близкия изток, и аз съм бил казал от тях, че броят на членовете, които са Arab е в стотици. Така че не е много! Ако мислите, че за това, че има 14 милиона членове на Църквата в света, няколко стотин е нищо. Но аз наистина чувствам, че ми става член на Църквата, когато го направих, не е съвпадение, и аз се чувствам, че аз трябваше да се играе някаква роля в обединяването на арабски хора, които са LDS. Ние се надяваме да започне на сдружението до края на годината.

Въпреки предизвикателствата, които имах като LDS Arab, аз съм толкова благодарна, че е в тази уникална позиция и аз не ще го има някакъв друг начин. Моята цел е да остана толкова силна, колкото е възможно да се гарантира, че изпълнява всичко Небесният Отец е в магазина за мен, независимо, че може да бъде.

С един поглед

Джанис Freij


Местоположение: Ann Arbor, MI

Възраст: 35

Семейно положение: Сам

Професия: Куратор на образованието, Arab American National Museum

Конвертиране на църква: 05.28.1995

Посещавани училища: Wayne State University, Brigham Young University

Говорими езици у дома: арабски, английски

Favorite Hymn: "Остани с мен"

On The Web: http://mormonchannel.org/why-I-believe/36 (моя
интервю за програмата на Мормон Канал Защо I Believe)

Интервю с Neylan McBaine . Портрети от Liz Hansen.

15 Коментари

  1. Neylan McBaine
    08:47 часа сутринта на 9 Август, 2012

    От производителите на интервюто: Имаше сълзи няколко пъти в интервю Джанис, както нейните и моите. I просълзи като тя описва самотата тя усети в пътуването си към мисията и че тя усети, тъй като една от най-малките културни групи в Църквата. Аз съм в страхопочитание на силата на духа на своето свидетелство, нейната решителност да търсим Духа и да направим това, което Господ иска тя да, дори и в лицето на обезсърчение. За мен беше чест да чуя история на Джанис.

  2. Kristin McElderry
    09:20 часа сутринта на 9 Август, 2012

    Джанис е невероятна жени. Така страхотно да се види нейната история черта тук.

  3. Liz H
    24:04 на 09 август, 2012

    Благодаря ви за споделяне на вашата история, Джанис! Вие сте невероятно.

  4. Сара P.
    24:27 на 09 август, 2012

    Това е толкова вдъхновяващо. Работил съм в непосредствена близост до една млада жена на моята възраст, който е ливанец и практикуващ мюсюлманин. Ние постоянно били изумени от приликите между нашите вярвания. Мисля, че ние също се извършва всяка друга по-силна в нашата собствена вяра. Да бъдеш LDS в Метро Детройт може да изглеждат самотни, но малцина са, ние сме силен куп! Ние ще трябва да се спре от музея някога.

  5. Кейт McMurtrey
    13:50 на 9 Август, 2012

    Така чист да чуя всички ваши истории! Съгласен съм с Кристин. Невероятни истории за пребиваващи силен.

  6. Сара Cresap
    17:44 на 9 Август, 2012

    Благодаря ви за вашата гледна точка! Светът става все по-малък, тъй като всеки ден на интернет и масови комуникации. Така че, тъй като ние сме триене лактите, ние наистина трябва да се разбират помежду си. Благодаря ви толкова много.

  7. Ким H.
    20:00 на 9 Август, 2012

    Sister Freij, Благодарим Ви за споделяне на вашата история. Вашата смелост е вдъхновяващо и така е вашето свидетелство. Обичам Мичиган и възможностите, които имат, за да споделят Евангелието.
    Работех в света с нестопанска цел на Metro-Детройт и съм запознат с ACCESS и AANM. Аз съм мормон и един от най-добрите ми приятели е мюсюлманин. Имам много на семейството на запад, и аз съм благодарен, че аз бях в състояние да повдигнат по културно многообразие на място, така че може да се развие собствените си мнения. Растейки, аз обичах да взаимодейства с други хора от различни култури. Чувствах се толкова, колкото аутсайдер както те направиха, дори ако аз не са имали акцент, когато се говори, или да изглежда като нещо различно от средно бяло дете. Бяхме различен заедно. Понякога е самотно, но компанията на Светия Дух може да запълни дупките.
    Благодаря отново !!!

  8. Джо Фернандес
    10:26 часа сутринта на 10 август 2012

    За пръв път срещнах Джанис като Young Adult Single точно преди да замине на мисия през '99. И тя, и тези около мен бяха такава мотивация през трудни времена на живот в дома, без влияние LDS. Ако не беше за Джанис и тези силни влиятелни приятели по времето, когато вероятно няма да е човека, който съм днес.

  9. Durante
    21:38 на 10 август, 2012

    Обичам силата, която е необходимо да бъде толкова силна, когато в същото време, се чувствам толкова изолирана. Съгласен съм с Ким, той е самотен; а Светият Дух не помага. Имам чувството, че като Отец с основно попечителство, има много време сам, дори и когато съм около другите.

  10. Elizabeth
    20:03 на 12 август 2012

    Горд съм да се обадя Джанис един от най-добрите ми приятели. Тя е невероятно силен и един чудесен пример за мен. Тя винаги се стреми да научите повече и да растат по-близо до Небесния Отец. Тя ме вдъхновява, когато съм надолу (и когато аз не съм!). Аз я т обичам!

  11. Мормонски мама скали!
    16:40 на 14 Август, 2012

    Хей свят, не е моя, приета
    дъщеря JUST най-добрите?
    Nuha и аз направих такова отлично
    работа! (И Светия Дух)
    Нейната история преобразуване, аз съм бил
    Благословен да има на първия ред
    Seat! Обичам я като моя собствен!
    (Тя също е наследил 4 Bro е & 2
    ШИС, когато тя се присъедини към нашия
    Семейство "Мормон"! Ние всеки обичам този
    Arabic Princess по свой собствен начин!
    XOXO
    Ur Motha

  12. Трейси
    24:57 на 15 септември 2012 г.

    Срещнах Джанис в страхотно Ann Arbor сингли отделение на посещения, за да видите моя приятел там. Тогава като скорошен близкоизточни изследвания град, аз бях толкова развълнувана да чуя неотдавнашното си конверсия история! И сега съм развълнувана да я видя черта тук! Това е като изслуша Paul Harvey кажа "на останалата част от историята"! След като се срещна повече арабски американците, тъй като след това и собствените си борби с миналото си и своята идентичност, аз се чувствам толкова привилегирована ги изброи като приятели и се надявам, че може да удължи истинското приятелство. Благодарим Ви, че Джанис за вашия пример и постоянство, и нека Бог да продължи да вие и вашите усилия на всички фронтове благослови!

  13. Abi
    19:05 на 15 януари 2013

    Срещнах Джанис, когато тя е била да служи като мисионер в родния ми град на Нелсън, Нова Зеландия. Тя е невероятна жена; интелигентен, топло, и жизнена. Тя свети! Тя е толкова красива, както вътре, тя е външна. Чувствам се толкова благодарен да я опозная.

  14. Ellis
    13:59 на 4 апр 2013

    Джанис, благодаря за споделяне на вашата история! Аз наистина ти се възхищавам за да продължи да упорства въпреки продължаващите предизвикателства и самотата, че са различни. Харесва ми начина, по който използвате начините, по които те са различни, за да се образоват и да помагат на другите. Може би нашите различия са подаръци от Небесния Отец, за да ни помогнат да помагат на другите. Това е нещо, което ще се мисли за. Благодаря ви.

  15. Christa Bradford
    23:55 на 05 март, 2014

    Благодарим Ви за публикуване на това интервю. Съпругът ми работи в държавна служба за кариерата си и сме живели в Близкия изток, както и в Пакистан в продължение на няколко години, докато той е работил в посолството на САЩ. Събрахме нашите деца в тези култури и са били ползващи много традиционни храни, игри и т.н. В момента съпругът ми преподава арабски език като съпътстваща факултет в BYU и подпомага с обучение в чужбина в Аман, Йордания за арабски студенти. Ние също така служи като хуманитарни мисионери там. Goiing назад ни показва напредъка и предизвикателствата в областта. Йордания например има няколко завърнали се мисионери, но има малка възможност за секс и т.н. ние продължаваме да се молим, че тези, които стигнаха до САЩ, за да отида до университета и се оженихме тук, ще бъде в състояние да се върне в родината си и укрепване на църквата.
    Ние се чувстваме толкова свързан с нашите арабски братя и сестри! Ние сме виждали толкова много смелост в тяхното желание да приемат призования и да научат и да вземат една стъпка в даден момент. Понякога е трудно да се изчака
    "Своевременно на Господ" !!!!

Вашият коментар

SEO Осъществено от Platinum SEO от Techblissonline