8 gener 2013 per admin
Una història inacabada
Primer es va casar als 18 anys, Kimberly Blanc va sorgir d'un matrimoni abusiu de guanyar un títol de la Universitat de Brigham Young en la filosofia i casar-se al temple. Ella és la mare de cinc fills, un dels quals va ser mort, i actualment viu a la ciutat de Nova York. Ella comparteix els seus pensaments sobre les històries inacabades de les dones que lluiten amb els nens que pateixen la mort d'un ésser estimat o assaigs de tota mena estimat.
Em vaig criar en l'església. Tinc set germans i germanes. Moltes coses sobre la meva educació eren una meravella, i no obstant això, no tot va ser meravellós. Hi va haver un soroll de fons constant de no saber quan anava a ser ferit o insultat o ridiculitzat causa de la dinàmica familiar.
En els meus primers anys de vida que tenia un nombre de vegades quan em sento aclaparat per la part trista de la meva vida, frustrat i impotent i molt, molt sol. No era evident fora de la família que no era un problema. Ningú sabia que era difícil. Però vaig sentir que tot era horrible, i em vaig agenollar i vaig dir una oració i Ell em va respondre, com un nen petit, el confort i la seguretat que Ell hi era i ell m'estava cuidant.
Llavors em vaig convertir en un adolescent. L'adolescència és complicada i s'obté estúpid. Jo vaig acabar sent amarg en la meva situació i em vaig anar a l'Església i me'n vaig anar de casa meva. Vaig acabar casat a una persona com les persones dolentes que ja estan en la meva vida. És un clixé. Estava seguint a jugar a aquests patrons d'abús.
Em vaig quedar embarassada de la meva filla gran als 18 anys. Ella va néixer quan jo tenia 19 anys, així que era molt jove. Quan tenia uns 7 mesos d'embaràs, estava en un accident de cotxe. Vaig començar a entrar en treball de part ia l'hospital em van dir que si em vaig lliurar, el nadó probablement no sobreviurà així que anaven a tractar d'aturar la feina, el que en última instància, van ser capaços de fer.
Però jo estava molt espantat. Quan ho recordo ara, amb els ulls d'un adult, és clar per a mi que el metge que va arribar a la sala d'emergència per atendre a mi era respectuós i reconfortant i comportar-se de la manera en què un professional mèdic ha de tractar a una jove mare en estat de pànic. Realment em va agradar, però el meu marit en el moment vaig decidir que estava coquetejant amb mi, i ell es va enfadar tant que no deixaria que aquest doctor va tornar a l'habitació i, de fet decidir que no anava a permetre que cap metges homes a prop meu. Però, al mateix temps, ell no assumir personalment i dir-li a les infermeres i els metges, "que estic boig. No deixeu que el metge ve tornar a entrar "Em va fer dir a la infermera que no volia que el doctor vingui de nou, que no volia veure a un home. Aquest és el tipus de vida que estava vivint. Tenia por tot el temps. Em vaig culpar per coses que no eren culpa meva.
El nadó va néixer als pocs mesos. Aquest dia el meu marit estava enfadat amb mi per una sèrie de coses, així que va ser una experiència molt desagradable de tenir el nadó. Després que ella naixés, el meu marit se'n va anar a casa a dormir la migdiada, i allí era a l'hospital, dinou anys i només amb la criatura que jo no sabia què fer amb ell. Jo vaig pensar: "Com ha estat la meva vida? Sóc una persona intel · ligent! Jo podria haver fet altres coses! "Va ser horrible.
Per primera vegada en molt temps, vaig recordar d'aquelles experiències que vaig tenir quan era jove quan vaig pregar i em vaig sentir reconfortat, així que vaig començar a dir una petita pregària, demanant a Déu que m'ajudi, i la meva oració es va interrompre. Vaig sentir o sentir una veu, ni una veu alegre, però amb veu severa, em deia: "Aquest no és la seva filla. Aquesta és la meva filla. I estàs en condicions de tenir cura d'ella. "I em vaig adonar que era veritat. Ara era responsable d'un altre ésser humà, un dels fills del nostre Pare Celestial, i jo no estava en una situació en què jo era capaç de donar-li el que ella necessitava. Jo no estava content. Jo no estava vivint l'Evangeli. Vaig sentir el pes de les decisions que havia fet. Vaig sentir el que no significava només per a la meva vida, però la d'ella que jo havia decidit ser amargat pels problemes en la meva vida i havia deixat d'acudir al Senyor a la recerca d'ajuda. Això és el que jo vaig acabar amb.
Això va ser tot. En qüestió de setmanes, vaig deixar al meu marit i em vaig mudar de tornada a casa.
Tan ràpid!
És una cosa difícil de fer quan estàs atrapat en una relació així, és difícil sortir. Però jo no podia oblidar que jo era responsable d'un ésser humà i que havia de fer-ho bé.
El divorci en si era difícil. Els meus pares eren molt, molt a favor de mi. Tot el que podia pensar perquè m'ajudi, que ho va fer. No obstant això, ells no tenen fons il · limitats i que estaven en el procés de moure a tota una família en tot el país. Un amic d'un amic va manejar la meva feina legal pro bono. D'altra banda, el meu ex tenia un equip de 4 advocats. Era ridícul. Volia prendre la custòdia d'aquest nen petit a qui jo coneixia no estaria fora de perill amb ell. Va ser una experiència terriblement solitària i frustrant.
Aquesta va ser una de les primeres vegades en què es va fer evident per a mi que la bondat i el suport d'altres persones és tan important quan estem experimentant assajos. Hi ha molts moments en la meva vida en què el Senyor em va parlar i em va consolar directament. Però aquest va ser un moment en què el Senyor sobretot em va parlar i em va fer seu consol a través d'altres persones.
Els meus vells líders de les dones joves eren tan lliure de prejudicis. Jo havia deixat l'Església en un gran espectacle dramàtic i estic de tornada a dos anys divorciada amb un fill. Ningú va dir una paraula de crítica. Era, "És tan meravellós veure't aquí de nou." Jo havia tingut tanta por quan m'anava a tornar a l'Església que la gent em tracti com la mala llavor. Però ningú ho va fer. L'amabilitat i la consideració de les persones que eren a la vida dels meus pares, i en la meva vida, així que em va beneir.
Em van donar la custòdia de la meva filla. El meu marit va ser concedida inicialment visites i se'n va anar molt, molt malament. El divorci es va perllongar durant un parell d'anys. Tot el que podia fer era esperar que el sistema legal. Finalment, va perdre tots els seus drets parentals. Va ser molt dur, però mai va perdre el sentit que jo era responsable d'aquest ésser humà, que ella era la filla del nostre Pare Celestial i no la meva. Era el que havia de fer per aquest fill de Déu.
Si hagués anat a la universitat abans que naixés?
Jo no vaig tenir. Ni tan sols em graduï de l'escola secundària. Després que ella naixés, jo vaig prendre el GED i es va matricular en una escola comunitari. Vaig tenir l'oportunitat de transferir a la Universitat Brigham Young després d'un temps. I així vaig passar per BYU com a jove mare soltera.
Els meus pares s'havien traslladat a Salt Lake City. Al principi només commutar la BYU. Però jo no vull ser el noi que es va ficar en problemes i es va mudar de tornada a casa i l'àvia va criar a la seva filla. Jo no sento que això era el que tenia en ment el Pare Celestial. Volia fer tot el possible pel nostre compte. Vaig haver de treure préstecs estudiantils, però tenim el nostre propi departament a Provo. Un, petit, apartament fosc soterrani horrible. Ella era prou jove com que no li importava i vaig pensar: "Bé, almenys jo vaig a la universitat."
Vaig tenir l'oportunitat de pagar per alguns guarderia i jo era capaç de portar-la a algunes classes amb mi. Quan es van esgotar les opcions, el meu germà, que era un estudiant de primer any, i els seus sis companys de pressió a Halls Helamán prendria aquesta gran nena de. Ells observar durant 6 hores o el temps que sigui necessari. Eren mainaderes increïbles. No hi ha una gran quantitat de dinou anys d'edat que els nens només pensen que és valent i divertit que estan mainadera dues o tres vegades a la setmana. I aquests nois van fer. Va ser una benedicció meravellosa. Així que vaig ser capaç de fer-ho tots aquests anys a la Universitat Brigham Young, de treball i d'anar a l'escola a temps complet. Finalment he aconseguit una beca que el va ajudar, també.
Hi ha d'haver estat una petita demogràfica, ser mare soltera a BYU.
Oh Déu meu, si. Em va encantar BYU. Va ser un gran lloc per estar, però no tenia companys. En realitat, hi ha un sol grup de pares en BYU, però la majoria eren dones els marits les havien abandonat després de 25 anys. Admiro les dones, però era una situació molt diferent a la meva. Mai vaig conèixer un altre jove mare soltera. Jo tenia amics, i fins i tot tenia amics amb els nens, però estaven tots casats. Tenir una vida social era incòmode.
Els meus pares sempre van ser de suport del meu pare solter. Hi va haver moments en què vam estar en l'hàbit de la seva tenir la meva filla cada nit de divendres a dissabte, de manera que podrien treballar o acabar feines o fer coses que eren difícils de fer altra cosa. No es podria haver fet sense el seu suport. Sento que vaig tenir molta sort de tenir tant suport. Però al mateix temps no es pot obtenir suficient suport perquè les famílies monoparentals fàcil. No es pot obtenir suficient suport perquè la solitud i sense parells fàcils.
Què estudiar a la Universitat de Brigham Young?
Vaig estudiar filosofia. No és una opció molt pràctica. Però és la meva personalitat. Vaig prendre classes sobre alguns dels punts més foscos de la doctrina. Va ser una cosa increïble per estudiar.
Filosofia posar sobre la taula, encara que no s'ha solucionat i dos grans problemes que vaig tenir que revisar. Un d'ells era el problema del mal. La vida pot ser dolent! I no és culpa teva. De quina manera aquesta barreja a amb l'existència d'un Déu? Si es posa en una família amb una persona abusiva, no va fer res per merèixer-i no obstant això, amb les conseqüències tota la vida. La meva filla no va fer res dolent, però, tenia algunes experiències traumàtiques en els seus primers anys de vida amb la seva visita i ara estava sent criat per una mare soltera que no podia estar aquí per a ella. Recordo una vegada que haver de demanar a la seva mestra de guarderia el que ella va pensar que li agradaria per Nadal perquè jo no estava segur. Això és terrible! Ha estat culpa meva, no és culpa seva.
L'altre problema va ser, què significa que el Senyor m'havia consolat en la meva infància i després ho vaig deixar? Quin tipus de peu té que em va deixar? Perds la teva salut per complet si es fa això? Jo sabia que hi havia un Déu. Jo sabia que es preocupava per mi. I no obstant això em quedava. Què significa això?
Vaig sentir que el meu comportament probablement s'havia desqualificat dels més alts nivells del cel, però vaig decidir que estaria bé. Vaig sentir l'amor del Senyor, i jo estava molt agraït per tot el que el Senyor estava disposat a donar. Podria ser un àngel ministeri. No vaig tenir cap problema amb això.
Però després em vaig posar a pensar, com a part de la criança de la meva filla, jo volia anar al temple, igual que un adult. Quan vaig anar al temple, em van portar per sorpresa. Que li diguin que els meus pecats van ser perdonats em va colpejar amb tanta força en el meu cor. Perdonat significa perdonar. Vostè no desqualifica a si mateix. Això és el que la vida és per. Tothom fica la pota. Em sento com si no hagués entès el que volia dir el perdó del Senyor fins que era al temple
Deu haver canviat la seva visió de si mateix.
I ho va fer. No sóc una persona que podria haver estat una bona persona i el volar. Una persona que pot ser una gran persona pot ser una gran persona en qualsevol moment. Mai bufa! Sento que mai havia entès bé el Senyor abans. No només saber que per a mi les possibilitats seguien sense fi, que és una cosa meravellosa, però sàpiguen que la classe de Déu que estic tractant és que no portar el compte! No diu, "Ella és molt bona, però recorda quan tenia 18 anys? Ella sabia que no. "Ell no està fent això. Ell està dient: "Penediu-vos, i anem a aconseguir que la dreta de nou, com si mai hagués passat." No està aguantant, pel que no necessitem, per a nosaltres mateixos o per a altres persones. Entre els meus majors pesars de la vida és que jo no havia anat al temple anterior. Vaig sentir una poderosa diferència en la meva vida després.
És una història inspiradora!
Les històries inspiradores que comptem a l'Església, són totes veritables. No hi ha miracle que el Senyor no pot dur a terme, Ell està ple de misericòrdia. Però sovint, dient coses en forma d'històries condueix a la idea que si vostè està guardant els manaments i si ets una bona persona, tot s'embolica ordenadament. La vida no té l'estructura d'una història. Simplement segueix endavant i segueix, com una pel · lícula on guarden fer massa seqüeles.
Vaig pensar en aquell moment-era tan ingenu-que la meva experiència amb el temple era tan poderós que jo mai faria gens malament una altra vegada. Per què alguna vegada passar un dia sense llegir els meus escriptures? I, per descomptat, no és així com som. La vida és bastant menys que això. Encara estic oblidant de llegir la meva escriptura. Segurament el Senyor ha fet tot el que ha de fer per convèncer-me que això és important, i encara m'oblidi.
Em sento com que vull parlar amb vostè sobre algunes de les coses que han succeït recentment, ja que han tingut un gran impacte en la meva vida. Sento que seria injust deixar-los fora.
Així que, pensant en la idea d'històries, aquí està la meva: jo tenia una vida familiar difícil i un marit abusiu boja i única criar durant tots aquests anys i, finalment, just abans d'acabar a BYU, vaig conèixer aquest home meravellós i em vaig casar amb ell . El meu marit, la meva filla adoptada, i tingué fills i vam tenir un tancament, esplèndida família, i tots van viure feliços per sempre. Aquest és un final fantàstic a la història, si aquest fos el final. Aquestes coses van succeir, però no va ser el final. Coses importants que han passat des d'aleshores.
El meu marit i jo vam anar a Anglaterra per a ell per obtenir un títol de mestratge fa diversos anys. Jo estava embarassada del meu quart fill, el nostre fill biològic tercer junts. No puc dir-te com em sentia com si estigués vivint el final feliç d'una història a la revista Liahona: Vaig anar al temple i jo ens vam casar i tot va ser meravellós. Tenia un marit meravellós, i dos nens adorables. La nostra filla gran estimava al seu pare i estava creixent tan gran i bonica. Jo estava tenint un altre nadó i estàvem vivint a Anglaterra envoltat de gent meravellosa. Em vaig sentir tan feliç i beneït.
Un dia el meu marit va arribar a casa de l'església i li va dir: "Hem tingut lliçó quòrum d'un ancià avui i el que realment em va cridar l'atenció. El mestre va dir: "Mals temps vindran a tothom, i és difícil de construir l'Esperit quan s'està lluitant i patint. Quan les coses van bé per a vostè, vostè ha de dedicar temps a l'Esperit i acumular reserves pel que quan els mals temps vénen, vostè té un munt d'aprofitar en comptes d'haver de triar aquest moment per començar a llegir les Escriptures o començar a resar ". "Els dos estàvem molt impressionats per aquesta idea, perquè tot era tan perfecte en les nostres vides. Teníem el temps i l'energia, així que ens inspirem per començar aixecar mitja hora abans cada matí per llegir les escriptures junts, que era preciosa.
Just al final d'aquest embaràs era complir quaranta setmanes, que va passar a tenir una revisió de rutina. Els meus fills els va encantar anar al metge, em va encantar escoltar els batecs del cor del nadó. Vaig parlar amb el metge, i el meu fill petit em vaig pujar a sobre de la taula. Ell va dir: "Jo vull heaw la heawt."
Després d'un minut, el doctor va dir: "Per què no et poses, afecte. No farem això avui en dia. "Perquè no hi havia un. Allà estava jo, en el consultori del metge amb dos nens i no cardíac.
Va ser molt dur. La pitjor part d'aquest tipus de coses, de debò, és que no s'arriba a respondre emocionalment. No s'arriba a trencar a plorar. Com que hi ha la logística que cal resoldre. Algú ha d'arribar al seu marit. Algú ha de fer-se càrrec dels nens. Algú ha de recollir Caitlyn de l'escola. Totes aquestes coses terrenals, quotidians que han de ser tractats.
Vaig tenir molta sort. Només em trobo amb el meu veí, així que sabia que era a casa i volia que els meus fills vinguin més. Així que va ser atès. Vaig tenir l'oportunitat d'arribar al meu marit amb facilitat. Jo tenia un amic amb un cotxe per poder arribar a l'hospital. Així les coses es resolen fàcilment. Però tot i això, quan la tragèdia cau en la seva vida, vostè hauria de ser capaç de simplement feble com a les pel.lícules. Però no, vostè ha de resoldre tots aquests petits passos. És insultant. El món sencer s'està enfonsant i he de trobar números de telèfon i fer trucades telefòniques.
Jo havia cridat al meu marit. Jo havia deixat els meus fills. Jo estava a casa meva sola, asseguda a terra amb el meu telèfon, esperant al meu marit per venir, a l'espera que la situació es resolgués alguna manera. Recordo haver tingut aquesta sensació clara que ja no hi havia trencat a plorar o respost emocionalment, però, era completament capaç d'anar una de dues direccions. Podria dir: "Això no és just. El Senyor m'ha traït. Jo no mereixo això. "I jo estaria plenament justificat. Ningú em tiraria la culpa. D'aquesta manera s'obre completament per a mi.
Però al costat d'aquesta hi havia una opció que podria dir: "Jo sé que el Senyor i jo confio en ell i jo només vaig a acotar el cap i fer això que el vist m'ha cridat a fer." Vaig decidir que, mentre que podria estar justificat en estar enutjada i molesta, no hi havia res a guanyar en això. No estava clar per a mi com es podria posar una fi a la pèrdua d'un fill, i en la pèrdua d'un fill d'aquesta manera. Però vaig decidir que només anava a donar al Senyor l'oportunitat de demostrar-me que no estava malament.
I així, això és el que vaig fer. Vaig baixar el cap i vaig anar a l'hospital. Ells van fer el ultrasò. El nen era mort. Ni tan sols havíem sabut si era un nen o una nena. Amb aquest tipus de situacions, vostè vol tenir una cesària immediatament, però només fer una cesària quan sigui el nen o la vida de la mare o la seva salut està en risc. Quan el nen ha mort, l'operació és un greu risc per a la mare, de manera que només ha d'esperar i lliurar el nen en el seu camí normal.
Estàvem de tornada a l'hospital només unes 24 hores després. Va ser un part molt difícil. Si el nadó havia viscut dos dies més, hauria només ha lliurat amb vida, sense cap tipus de problemes. Resulta que hi havia un nus al cordó umbilical. Que gairebé mai és un problema, però en aquest cas, per alguna raó, però he tirat fort, i li va tallar.
Una de les coses realment difícils de tenir un nadó mort és que la doctrina de l'Església no ens diu res sobre la situació dels nens no nascuts. Sé que la gent caminant per aquí avui en dia que es lliuraren abans de la meva filla. Estan vius! La gent que conec que va perdre nens troben un gran consol en la idea que el seu nadó té un cos, que van arribar a veure-ho, que va servir al seu propòsit. Jo, per la meva part, no puc aconseguir qualsevol consol doctrinal perquè la doctrina no diu quines són les regles per a un nen que mor abans de néixer. Així, a més de la prova de perdre un fill, no podria basar-se en la comoditat evangeli perquè la doctrina no hi és. Suposo que és una cosa que podria haver arribat a ser molt enfadat.
Però vaig decidir no enfadar-se. Ningú va dir doctrina de l'Església ens diu que tot el que és veritable. Tenim la pregària i tenim l'Esperit quan la doctrina no respon a les nostres preguntes. Em va donar consol saber que només perquè alguna cosa no respon a tota l'església, això no vol dir que no es pot respondre per mi i el meu marit. Podem obtenir la revelació directa. El fet que no puc dir a ningú més, "L'esperit entra al cos abans del naixement," Jo sé el que l'Esperit em va dir. Seria bo saber que tots en la meva religió d'acord amb mi, però no cal.
Quan alguna cosa així succeeix, et passes anys que té fins a dies i dies dolents. Per molt que jo crec que l'Esperit em va confirmar que aquest completament gestat 7 ½ lliures femella humana era una persona real amb un veritable esperit que seria ressuscitat i es guarda com tothom, a part de tenir aquesta seguretat, mai, sempre, de la Esperit o de qualsevol altra font van aconseguir la menor idea o indicació o idea boirosa de quin tipus de propòsit que això podria servir. No té cap sentit. I, francament, si em dones la raó, probablement no t'agradi. Però, com es va posar de manifest que no només no hi hauria una raó donada per això, el meu marit i jo vam decidir que si el Senyor ens estava donant un judici que no anava a tenir una explicació, que corresponia a nosaltres per trobar una manera d'obtenir un benefici.
Així que fem servir això com una oportunitat per pensar sobre les coses que volíem canviar en la nostra família, les coses que volíem fer en la nostra vida, les coses que volíem penedir-nos de, que mai havia estat capaç de solucionar abans. S'ha convertit en una de les grans benediccions de la meva vida han pres la decisió de fer-ho. Quan penso en Elizabeth, tot i que mai la vaig conèixer, puc dir: "Aquest és l'impacte positiu que va tenir en la meva vida", a causa de les coses que vam triar fer.
Aquesta actitud, aquest enfocament ha demostrat ser tan útil en assaigs més petits: la dificultat per trobar una feina, té problemes d'algú a l'escola, no m'agrada la meva professió. M'ha donat l'opció en el meu cor i la meva ment per dir, "OK, això és dolent, però el que puc treure d'això? Què puc fer jo en resposta al que serà una bona cosa? "És increïble, però sempre es pot trobar alguna cosa per fer la seva vida millor.
Penso sovint en l'Església es parla de tenir judicis com si hi ha alguna cosa sobre tenir un judici que ens fa aprendre. Però en realitat, això no és cert. Hi ha una gran quantitat d'agències involucrades en la forma en què responem a les nostres proves.
Jo mai diria que m'alegro d'haver passat per aquesta experiència de perdre a un fill. Si tingués una màquina del temps i pogués tornar enrere en el temps, ho faria, i m'agradaria canviar-lo. Però com jo no tinc aquesta opció, he estat molt agraïda d'haver après a respondre de la manera que ho vaig fer. Em sento plenament reconciliat amb el que fos el Senyor estava tractant de fer, ja que ha acabat sent una benedicció.
Això també hauria estat un final fantàstic a la meva història: jo tenia aquesta gran prova, i em van donar a través d'ell, i la vida de Kimberly Blanc vaig anar en totes precioses. No ha passat d'aquesta manera.
M'hauria encantat si la pèrdua d'un nadó va ser l'última dificultat de la meva vida. A mesura que els anys han passat, més dificultats han sorgit i no s'han resolt. Vam poder, un any després de la mort d'Elizabeth, per tenir una altra nena, que va ser una gran benedicció per a nosaltres. Ha estat meravellós. Nosaltres sempre pensem en tenir un altre fill i mai ho va fer. Sé que no estic en posició de parlar d'aquest tipus de dolor quan hi ha persones que no tenen fills en absolut. Però, quan vols alguna cosa i és una mica just i vostè sap de cap raó perquè no el té i encara no entenc, això és encara difícil. Vaig plorar molt i vaig patir molt.
Recentment, la nostra dolça nena gran, a qui jo només criat durant tant de temps i que el meu marit van adoptar a plantejar com a propi, ha tingut problemes difícils. Ara ella està en un hospital psiquiàtric. No sé com tot es jugarà en la nostra vida familiar. La meva filla està lluitant tant en aquests moments. És massa crua. No puc parlar gaire.
Vostè sap que hi ha coses que podria haver fet millor, que vostè hauria d'haver fet millor. I si els seus fills creixen bé de totes maneres, vostè pot netejar el seu front i dir: "Suposo que no estava tan malament." I si ells lluiten per qualsevol altra raó, a causa d'una malaltia mental o altres traumes que enfronten a l'escola, o només la seva personalitat, llavors, com un pare que no es pot pretendre que no hauria estat millor si hagués estat un millor pare. Però al mateix temps, no es pot superar a tu mateix. Ningú és un pare perfecte.
Si pogués aprovar una llei per a l'Església, seria que ningú està mai permès dir: "La raó meus set fills, tots van ser en missions i es van casar al temple és perquè sempre vam tenir la nit de llar." O " els va donar una benedicció al començament de cada any escolar, i per això tots estan bé. "En la meva experiència, això no és cert. El món és més complicat. Mai vaig escoltar un profeta dir: "Tot en la seva vida anirà bé si tens una nit de llar." Ells diuen: "Vas a haver més de l'Esperit a casa. Vas a tenir més inspiració, estar en millors condicions per ajudar ", no que no es lluita.
En realitat estic una mica content que no érem capaços de programar l'entrevista anterior, però estem fent ara en el centre d'aquest trauma amb la meva filla. No m'agradaria que aquesta entrevista a sonar com una història que es va acabar. La vida simplement no funciona d'aquesta manera. O almenys no funciona així per a mi. Crec que hi ha un munt de gent que mai s'estableixen per facilitar i felicitat.
El Senyor té tota aquesta gran església per córrer i les persones més ben preparades per estar en posicions de lideratge són aquells les vides són estables. Tothom té proves, però algunes persones tenen menys que altres, i aquestes són les persones que Ell hauria d'usar com a líders de l'església. Ells no van a estar caient a trossos tot el temps. Sovint veiem que els nostres líders tenen fills fidels de l'Església, tenen llocs de treball, tenen grans aficions i vida plena. Però pot ser difícil per a la gent mirant això. Ells poden pensar, "Si vostè és més just, si ets prou bo per ser el president de la Societat de Socors, també pot obtenir aquest tipus de vida." Aquesta idea s'apodera de l'Església de vegades. Jo no crec que això sigui cert. Òbviament que no és veritat. Vull dir, Abinadí es va cremar a la foguera.
El que podria ser una manera útil per explicar les històries de les nostres vides?
La forma en què emmarquem les històries de les nostres vides de cada altres assumptes. És cert que hi ha persones que tornen a l'Església ia les persones les vides es salven pels seus éssers estimats. És que també és cert que hi ha persones que mai tornen i les persones que moren i les persones que pateixen de malalties horribles durant anys i anys i anys. Ens oblidem que per a alguns de nosaltres, el final feliç no vindrà en aquesta vida.
En aquesta última conferència, algú va explicar la història de la seva filla-en-llei que havien tingut tres o quatre fills i ella no podia tenir més. Jo realment va ressonar amb aquesta història. Tot i que sé que és molt pitjor si no pot tenir fills, em va agradar el seu ésser reconegut que no poder tenir un fill és una cosa dolorosa, encara que ja té fills. Però llavors, la història va acabar que va passar a tenir dos fills més. Explica una història que no acaba feliçment! Explicar una història en la qual acaba de trobar altres maneres de ser feliç. Per a molts de nosaltres, que és el que hem de fer.
Déu ens posa aquí, sabent que no serà perfecte. Ell ens dóna als nens, sabent que no sempre anem a tractar-los bé. Ell ens dóna crides, sabent que no sempre anem a fer-les bé. No sempre sóc el tipus de persona que m'agradaria ser. Aquest conjunt desordenat, negoci fang amb totes aquestes complicacions i incerteses, el grunginess de la mortalitat: aquest és el pla! Ell ens va enviar caiguts, per fer-nos barallar.
Si aquesta brut, la mortalitat complicat amb tots els seus dolors i misèries i injustícies és el pla, si tot això té un propòsit per al nostre Pare Celestial, el sagrat i meravellós de tots aquests embolics i dolors d'haver. Hi ha quelcom de diví i propòsit del que significa per a nosaltres que lluitem per tot això foscor.
Hi ha una manera de veure l'evangeli que diu, cap de nosaltres som prou bons com per merèixer l'exaltació que el Senyor ha promès. Potser només una molt, molt pocs dels més justos que realment mereixen ser déus poderosos. Però jo ho veig diferent. Crec que si sortirem d'aquesta vida, després d'haver realitzat cap tipus d'esforç constant, amb tot el soroll que Satanàs llança a nosaltres i totes les dificultats de ser només una persona, el que és una cosa meravellosa que és! Les persones que han fet que realment han guanyat grans benediccions.
De totes maneres, espero que si.
D'un Cop d'ull
Kimberly Blanc
Ubicació: New York, NY
Edat: 38
Estat civil: Casat als 18 anys, es va divorciar als 20, es va casar als 25
Nens: 5 en total: 18 anys, 11, 10, 6 (la nostra filla morta hauria estat 8)
Escoles que va assistir: Universitat de Brigham Young
Idiomes que es parlen a la llar: Anglès
Himne preferida: "Lloat sigui el Senyor"
Comparteix aquest article:
58 Comentaris
Deixa un comentari

Germanes a l'Estranger: Entrevistes del Projecte de Mormón dones ja està disponible a Amazon.com, amb una introducció especial de Sílvia H. Allred. Donar suport al PCM i comprar la seva còpia avui!
Dona a la PCM
El Projecte Dones Mormó és una secció qualificat 501 (c) (3) organització caritativa. Totes les donacions fetes directament a l'organització són deduïbles d'impostos en la mesura prevista per la llei. Vegi la nostra pàgina de donacions per aprendre sobre com fem servir els seus diners.
.
Ajuda'ns a difondre el treball de la PCM, posant una de les nostres insígnies logotip al seu bloc personal. Aprofita les nostres insígnies aquí























































06:35 del 9 gener 2013
Bellament va dir Kimberly. Gràcies per compartir la teva història ... fins ara vostè.
06:44 del 9 gener 2013
Wow! Impressionant i una entrevista molt commovedora. Amb molt, la millor entrevista que he llegit en aquest lloc. Kimberly, gràcies per compartir les històries inacabades de la seva vida. He estat vivint amb un problema sense resoldre (un assaig gran) per més de 25 anys i he buscat d'alta i baixa i per tot arreu a la recerca de respostes, ajuda, curació, miracles, i de la pau. Sento que finalment em van donar una resposta avui en llegir sobre la seva vida. Gràcies, moltes gràcies per aquesta bonica entrevista.
07:04 del 9 gener 2013
Que meravellós és veure que Kim i per posar-se al dia en la seva vida. Ets increïble i fort! Els meus oracions estan amb la seva filla i, si escau.
08:21 del 9 gener 2013
Gràcies per compartir la teva història inacabada, Kim tu. Vostè i la seva família estan en les nostres oracions diàries. Els estimem!
09:41 del 9 gener 2013
Que bonic,, entrevista a moviment honest. La vida és confusa i complicada. Reconeixent que és un poderós cosa-una cosa que desitjo que com una comunitat va fer més. Gràcies, Kimberly, per fer això aquí.
10:43 del 9 gener 2013
Quina història tan bonica i honesta! Gràcies per compartir!
11:02 del 9 gener 2013
Em va encantar l'honestedat aquí, crec que necessitem estar més oberts sobre les lluites de l'església, ja que la veritat és que tothom lluita amb alguna cosa. Gràcies per compartir!
11:17 del 9 gener 2013
Des del Produver Entrevista: Les paraules de Kimberly han sonat en les meves oïdes des que parlem. Vull desenvolupar esperança com la seva!
11:24 del 9 gener 2013
Kim, que es va emocionar en llegir les històries de la família que ha triat per compartir.
Necessitava escoltar algunes de les seves idees sobre el perquè i el quan de les nostres proves, gràcies.
I gràcies per ... de la manera que li va dir a la seva història, la meva història, la història de cada un.
Ens encanta a tots.
11:38 del 9 gener 2013
la seva història mostra la força increïble, i no pot trobar les paraules que vull dir. Lluito amb els problemes de salut de metall i nt agradaria desitjar al meu pitjor enemic, jo desitjo que la teva filla s'aconseguirà a través de les seves dificultats. gràcies per compartir, god bless x
24:17 el 9 gener 2013
Vaig entrar a l'església com a mare soltera. No és tant que ens converteix en qui som que ve abans. És un viatge de tota la vida d'acceptar el perdó que ens ajuda a convertir-nos en que podem arribar a ser. Sent vulnerable i molt viu tractant d'esbrinar el que realment significa l'amor incondicional.
Gràcies tan molt per compartir la seva jornada contínua.
24:18 el 9 gener 2013
Gràcies per la seva història i la perspectiva Kim, jo realment admiro la teva fortalesa i esperança. Com Rach va dir que tot està a les nostres oracions a mesura que navega aquest nou repte. xo
24:47 el 9 gener 2013
Em va encantar llegir això ... Em va encantar el sentit i claredat Kim shows. I estic totalment d'acord que hem de superar sensació que tenim d'aparèixer perfecta. La veritat és que no hi ha ningú. Així que anem a fer-ho més accessible a tots, a no posar en aquest front. Gràcies per compartir la teva història en curs. Esperant el millor per a vostè i la seva família.
24:58 el 9 gener 2013
Bella.
14:27 el 9 gener 2013
Increïble història. És una idea interessant que la raó dels nostres líders de l'Església sembla no tenir les proves que nosaltres, mers mortals tenen és que tenen la capacitat de ser líders en altres estem gastant la nostra capacitat de fer front als judicis. És gairebé com si en un moment donat que alguns de nosaltres estem cridats a ser líders i alguns de nosaltres estem cridats a tenir un cert judici.
Definitivament sé dels líders locals i per a tota l'Església que ha sobreviscut i romàs fidels a través de judicis terribles, i en alguns casos crec que són els seus judicis que els preparen per al lideratge. Així que sé que no és sempre el cas que els nostres líders tenen una vida perfecta, però al mateix temps reconec la sensació de mirar als nostres líders i la sensació que la meva vida és tan diferent en forma de X. M'agraden els teus pensaments (Kimberly) quant a la raó per la qual podria ser.
14:35 el 9 gener 2013
Hola Kim,
Em va encantar llegir la seva història. Hi ha tanta força en la participació en vida dels altres, i la seva història em va donar forces. Saluda a Zac, i el millor de les sorts amb la seva filla ... les nostres oracions estan amb vostès.
15:17 el 9 gener 2013
Quina història tan crua, honesta i inspiradora. Em ressonen amb el concepte que "feliços per sempre" pot ser imperfecta en aquesta vida i que de vegades la vida és una lluita caòtica. També m'encanta que parlar del que hem de fer servir el nostre albir per aprendre de les nostres proves - que és tan cert! Gràcies per compartir la teva història.
15:19 el 9 gener 2013
Gràcies per compartir aquests detalls íntims de la seva vida Kim. Tot i que les nostres proves són diferents que puguin estar relacionats amb molts dels seus sentiments, però que van ser capaços de posar-ho en paraules boniques. Especialment pogués relacionar-se amb vostè voler que el món s'atura quan la seva filla va morir, però haver de passar per aquestes terribles realitats mundanes de la vida al seu lloc. Li desitjo el millor en el seu viatge permanent i en les seves proves actuals. Estic segur que els miracles succeiran ara com ho han fet en el passat.
16:21 el 9 gener 2013
Vaig conèixer a Kim (Bert) quan vam estar 16 anys en una acadèmia de talent, i quan ella diu que era intel · ligent, que subestima enormement el cas. La conec de ser un perspicaç, dona extraordinàriament atractiva i vivaç escriptor durant anys i anys. El meu cor s'ha danyat per ella quan ella es va trobar amb el dolor que ella parla, i m'hauria agradat que l'alegria ha invertit de nou en la seva vida. I també no s'ha convertit precisament savi (que probablement negar-ho, però amb humor), sinó un contenidor de la saviesa perquè altres puguin prendre les riques benediccions que vénen de Déu.
Gràcies, amic meu, per haver-me convidat a llegir això, i feliç aniversari.
16:24 el 9 gener 2013
Kim, estima l'honestedat en la seva història. Si hi ha més de nosaltres estàvem honest com aquest, ens sentim i vam demostrar més amor, jutge menor de nostres germans i germanes confiar més en els mèrits de l'expiació de Jesucrist. Doug i jo estem pregant per la seva família i els seus estudis actuals. Tots podem utilitzar una abundància de l'Esperit, ¿no?
16:57 el 9 gener 2013
Kim,
Això és tan bell i tan dolorosament honesta.
Com a pares, no volem veure els nostres fills o els nostres néts pateixen. La forma en què ha respost als seus assajos és una inspiració per a tots nosaltres. Has beneït moltes, moltes vides per la seva força i el seu exemple.
A través de tot això, han fet que els nostres temps de la família tan divertit!
T'estimo molt
17:04 el 9 gener 2013
Això va ser tan meravellosament ho va dir. Kimberly, vostè és una dona increïble. Gràcies per compartir la teva història i els teus pensaments.
18:07 el 9 gener 2013
Amen.
20:04 el 9 gener 2013
Kimberly, moltes gràcies per la seva honestedat i perspicàcia. Vostè té una manera refrescant i realista de veure les coses. Mentre que vostè ha passat per moltes coses, no tinc cap dubte que hi haurà moltes alegries (amb les dificultats) per venir. Amor i oracions per a vostè i la seva família.
20:09 el 9 gener 2013
Wow, Kimberly, el que és una bella i commovedora història. L'últim paràgraf podria ser el meu favorit. Les seves experiències li han ensenyat molt. Per tant, tan poderós.
21:17 el 9 gener 2013
Acabo de llegir-lo per segona vegada i vaig plorar de nou! Kimberly, moltes gràcies per fer això!
21:17 el 9 gener 2013
Ens va encantar. Gràcies per compartir. T'estimo!
22:23 el 9 gener 2013
Grans idees de la lluita amb la mortalitat que cadascú ha de fer i com l'Evangeli de Jesucrist ens ajuda a superar.
22:39 el 9 gener 2013
Kim, l'església necessita més honestes, persones reals com tu! Només cal la forma exteriorment vida perfecta de tots són! La seva història m'ha commogut profundament i vull donar-li les gràcies per compartir l'experiència de la seva vida fins al moment. Considero que la seva desordenat, història inconclusa per ser de molta més utilitat pràctica que algú és història perfectament amagat. Li agrairia poder contactar amb vostè per correu electrònic.
06:39 del 10 gener 2013
Wow! Què puc dir? Kim, que l'article em toqui a la meva ànima. Gràcies per compartir i ser tan obert que. El estima més del que saps.
Aquesta vida és complicada i pot ser difícil de vegades. El meu cor i oracions estaran amb vostè i la seva família. Gràcies per compartir. La vida no és perfecta i que era genial per llegir les seves paraules el dia d'avui. Em vaig dirigir al temple aquest matí i no puc pensar en una millor manera d'haver començat el dia de la lectura de la seva entrevista. Gràcies.
Abraçades i molt amor a Caitlyn i tota la seva família!
06:47 del 10 gener 2013
Kim,
T'he estimat des que et vaig conèixer, i després de llegir això tinc molt més respecte i admiració per vostè i els seus punts de vista sobre viure l'evangeli. Gràcies per la seva honestedat i la seva integritat. Els meus millors desitjos per a vostè i la família, i esp seva dolça filla.
Oracions,
Karen
11:30 del 10 gener 2013
Moltes gràcies per això. Havia de recordar aquestes coses avui dia. Gràcies.
13:52 el gener 10, 2013
Estic totalment d'acord amb vostè sobre explicar històries amb un final diferent. No explicar la història de com l'Expiació va fer tot en la seva vida perfecta de nou, explicar la història de com algú aconsegueix la felicitat malgrat canviar res en la seva vida. Crec que hi ha una gran necessitat d'exemples de com ser com Crist en un ambient molt unChristlike. És clar, és bastant dur i no una història molt reconfortant. Però certament no és fora de l'abast de l'expiació, i més gent que no es necessiten.
16:06 el gener 10, 2013
Estima la seva història. Realment estic d'acord amb vostè, la vida no li dóna el més feliç dels finals. M'encanta això i jo ens van dir històries vulguis sobre les terminacions que calia passar per canviar una actitud sobre alguna cosa. M'encanta la meva vida, assajos i tot. També m'he adonat que en la meva vida, els assajos que vaig només a través s'agreugen per la meva actitud negativa de vegades. Gràcies pel recordatori de vostè.
20:07 el gener 10, 2013
Bella, història honesta. Gràcies per compartir les seves experiències amb nosaltres. La vida és complicat i difícil.
Estic d'acord en què la majoria d'històries que s'expliquen sobre la trona a l'església o de la Conferència General, són els que tenen una mica de final feliç que ja ha succeït. No obstant això, jo, molt commovedora, recorda el president Monson explicar una història en una conferència fa uns anys sobre una mare soltera trekking a través d'Alemanya de l'Est, crec (però no em cito en això i em fa mandra per buscar els detalls en aquest moment), després de l'ocupació russa va començar després de la Segona Guerra Mundial. Aquesta dona va acabar veient a tots els seus fills moren de fam i va haver de cavar les seves tombes amb una cullera. Era una història terrible. Em crida. Al final, crec que el seu missatge era que tot i passar per una cosa així com que la gravetat, aquesta dona encara tenia la felicitat i l'esperança a través de l'expiació. De totes maneres, una història com aquesta sempre és memorable, però crec que es va destacar per a mi de la mateixa manera que el seu missatge es destaca per a mi ... que la mortalitat és dur i ple d'assajos i tots tenen necessitat de la gràcia de Crist.
Gràcies per aquest recordatori un cop més. Els desitjo pau, la comoditat i l'orientació que ha de tractar amb el judici que s'enfronten actualment amb la seva filla.
22:11 el gener 10, 2013
Moltes gràcies per les seves paraules. Ells van portar llàgrimes als meus ulls i consol a la meva ànima.
xoxo
07:22 del 11 gener 2013
Kim, ha estat preciós per a mi des que et vaig veure i vaig rebre un missatge per a tu. Em va mancat càrregues. T'estimo i estrany teva filla. No dubti en compartir la meva informació de contacte amb la seva filla per favor. Ella és benvinguda a qualsevol cosa que vulgueu saber sobre la meva personal i els viatges de la família amb la salut mental. Oracions a vostè i els seus.
09:36 del 11 gener 2013
Gràcies per compartir aquesta història inspiradora que ~
19:42 el gener 11, 2013
Kimberly,
Sempre ha estat tan fàcil perquè vostè sigui tan sincer i transparent? Li dius la veritat amb tota claredat, assumint la responsabilitat de la seva vida sense excoriantes mateix. M'encanta parlar amb vostè perquè vostè és tan honesta i completa i saludable. Mai apunt el dit - que acaba de compartir les seves pròpies lliçons de vida. Sempre estic agraït pels seus punts de vista i sempre agraïts per la seva amistat, que ha estat una gran benedicció. Molt amor.
22:37 el gener 11, 2013
Em vaig mudar a fons per aquesta entrevista, sobretot perquè he dit gairebé exactament aquestes paraules sobre "la vida és desordenada." Especialment em van ressonar amb, "... com a sagrat i meravellós de tots aquests embolics i dolors d'haver. Hi ha quelcom de diví i propòsit del que significa per a nosaltres que lluitem per tot això la foscor ", i la part que," Si pogués aprovar una llei a l'Església ... "
Volia saltar amunt i avall dient: "Jo secundo això! Secundo això! "
La meva àvia va morir fa poc, i em sento al seu a prop meu sovint. Quan estic al fang d'embolics i dolors, sovint penso en ella i com ella anava a veure ara que els seus assajos han acabat. La imagino ser un tipus de mentor de prendre de la mà, i me fa que mica molt per tirar endavant. Sobretot perquè sé que hi ha un final ... fins i tot si és quan prenem el nostre últim alè. Posarà fi al desordre. Les coses van a resoldre. No sé com, però confio que algú fa. I vaig a esbrinar algun dia.
12:25 el gener 12, 2013
Gràcies per compartir. Una escriptura que sempre ha estat una de les meves favorites és Lluc 1:41-44, perquè es va aclarir per a mi que només perquè un bebè no pot viure de manera independent de la seva mare fins que neix, el nadó segueix sent una petita persona real amb una esperit! Aquest passatge ens parla d'Elizabeth que està esperant Joan Baptista parla de Maria, que ha revelat que està esperant a Jesús, pel que els dos nens són cosins. Les Escriptures diuen que el nen va saltar d'alegria davant la notícia de Jesús. No diu que li va donar un cop de peu o era només moure les seves extremitats a l'atzar sobre ... Es diu que ell (Joan Baptista) va saltar de goig ... ell entén esperit a esperit, que el Salvador i el significat. Crec que ell i Jesús estaven prop de 6 mesos de diferència, però no estic molt segur. I l'Esperit Sant va confirmar a Elizabeth. Aquestes dues dones tenien aquests elements clau per a l'eternitat! M'encanta aquesta història. Crec que va ser una resposta a l'oració per mi. Sento el del teu estimat nadó. Gràcies una altra vegada per la seva franquesa, vostè està ajudant a altres a través de les seves lluites i testimonis.
14:04 el gener 12, 2013
Wow. Això va ser més profund en el meu cor que tot el que he llegit en línia durant molt de temps. Gràcies per demostrar que és possible expressar l'honestedat i la fe d'una manera tan accessible tu.
Només volia arribar a un acord amb un altre comentarista que sí, hi ha terminacions no feliços compartits, també. Recordeu que el discurs del élder Bowen sobre la pèrdua del seu fill nounat. . . Em va encantar la manera que fins i tot va parlar del seu dubte i altres emocions negatives, pel que jo sabia que ell realment no entenia.
Jo tenia molts dels mateixos sentiments quan vaig perdre al meu nadó de forma idèntica de com el seu dolç Elizabeth va morir (i gairebé a la mateixa edat gestacional). M'agrada el teu punt de que la història no ha acabat encara per cap de nosaltres. El que ens dóna esperança és saber que un dia tot estarà bé amb el poble del conveni del Senyor.
18:13 el gener 12, 2013
Bellament va explicar la història de com el Senyor donarà suport i estimar a nosaltres a través de les nostres proves. I, sí ... el que estic experimentant altre que conec el seu amor amb mi fins al final veurà. Algun dia jo sé que seré capaç de mirar cap enrere i veure les moltes vegades, les formes, i la gent que usava com beneir la meva vida. Gràcies per la seva honestedat vostè. També sé que la seva dolça filla té la sang corrent per les venes, amb el temps tot va a estar bé amb ella.
08:43 del 13 gener 2013
Gràcies, Kim. El que compartim va ser molt personal, però molt inspirador. Ets una dona increïble i un meravellós exemple de la fe, l'esperança i la perseverança.
16:13 el gener 16, 2013
Així magníficament veritable i poderosament afirmat. Gràcies, company de pelegrinatge terrenal!
19:47 el gener 16, 2013
Kim, he llegit l'entrevista i es va preguntar si eren la mateixa persona que vaig conèixer a Benson finals de primavera 1993, algú en els comentaris que Kimbert va, així que em vaig per les branques per fer. Recordo teu ésser molt, molt amable amb mi-En realitat no recordo les circumstàncies, només que em vaig sentir profundament la seva amabilitat i jo estava molt agraït per això durant aquest temps estressant. Benediccions per a vostè i els seus fills en aquests moments.
20:11 el gener 17, 2013
increïble. gràcies per la seva honestedat.
21:15 el gener 18, 2013
Gràcies per aquesta entrevista i la història de vostè. Com algú que ha tingut una filla morta a causa d'una lesió del cordó umbilical (a les 39 setmanes), això va ressonar. M'encanta el que vostè diu que vostè mai serà agraït que va succeir, però agraït per les lliçons que va aprendre. Jo ho sento així. Tinc la sort de tenir un fill 3 mesos ara (va néixer 17 mesos després de la meva filla), però mai vaig a oblidar o "superar" les meves filles tràgica mort. El duel continua i la recerca d'un espai perquè el dolor és difícil amb altres 3 fills petits que cuidar.
04:17 del 19 gener 2013
El veritable missatge de l'evangeli és sobre ser prudents en la forma de viure i tractar bé als altres com ens agradaria ser tractats ... així en un veritable llar cristiana tots els membres tenen en el cor el wellfare, la felicitat i el benestar dels altres ...... No es tracta de un que té tot el poder i altres obeint ordres .... es tracta de contribuir a la preservació, la felicitat, wellfare i el benestar de la família i de tots els seus membres i que significa ajudar els altres, tractar els altres també, garantir que no es produeixin abusos, i que tothom està cuidat i atès correctament i sobre Fidely i l'amor entre els esposos ...
En cas contrari, és molt millor i més segur per viure sols
04:40 del 19 gener 2013
Quan vostè diu que quan passes per moments difícils o tristos o està en un mal camí, es necessita gent al voltant per ajudar a passar pels moments difícils i durs i / o ajudar-lo a tornar al camí correcte ..... ho diu tot ....
Mai he tingut aquesta gent al meu voltant, amb l'excepció d'una germana que és agradable per a mi i no jutja ..... així que sé el que estàs parlant ...
Les persones que passen per molt sol, acaben fent més errors només per aturar la solitud i sanar l'abús .... però les coses poden empitjorar.
Estimar la gent li està donant precisament suport, sent al seu costat i ajudar-los a sortir de l'espiral ..... mínim .... el contrari de l'amor no és vàlida
Els seus germans estaven molt bé i per la cura de la seva nena que van aprendre el que significa ser un pare i de la responsabilitat i el treball que requereix ....
El millor regal per a una dona és tenir un marit que t'estima de veritat i estarà al seu costat sense importar el que .... i la saviesa en la conducció de la seva vida ...
El meu punt de vista sobre la religió no és sobre la vida després sinó que porta la nostra vida aquí, el millor que podem .... i per protegir l'amor i el matrimoni i tenir família equilibrada, sana i prudent ...
Encara sóc una persona religiosa ... però jo desconfio de les institucions religioses .. ja que poden malmetre greument
Bé Has trobat algun suport ... i vostè té belles filles ..... però són bonics persona a si mateix
Espero que tot està bé en la teva vida ara
04:49 del 19 gener 2013
Per cert, tot i que ha perdut un fill, que encara tenia els altres nens que es veuen com a nens mimats reals ... així que no tot perdut .. i un bon marit, sembla ....
D'altra banda, només perquè la gent fa errors, no significava que no són fonamentalment bo .... Depèn del que el seu cor estava en ... i el que la vida els van portar ... a vegades això pot afectar les persones de moltes maneres ...
I hi ha molt bones persones que no van a l'església o temple ... estan en bones ... i hi ha gent que va a l'església i el temple, però són dolents ...
Així que no hem de reduir el bé de les persones a ser part d'una religió i / o anar al temple en el cas de la religió mormona ....
Algunes persones fan coses molt desagradables en nom de la religió ... especialment en la forma en què les dones són tractades amb algun ... o els membres són tractats pels altres, ja que poden tenir diferents punts de vista ...
02:35 del 20 gener 2013
gràcies per compartir. Això m'ha tocat per moltes raons, no puc compartir aquest moment, ja que estic enmig de la meva història sense acabar, i sé que les coses es poden posar més dur abans de millorar. Estic tractant de fer tot el possible perquè l'Esperit em guiï per poder mantenir els meus fills. Thankyou nou.
17:42 el gener 21, 2013
Gràcies, Kimberly, per la seva història commovedora i emotiva. Em vaig convertir en lloc emocional en llegir la seva entrevista. Gràcies per la teva fe, la teva força i la teva honestedat.
08:15 del 23 gener 2013
Gràcies per compartir una història tan poderosa que. Què saviesa.
09:02 del 25 gener 2013
Aquesta història inacabada és bonic. M'encanta la quantitat de saviesa que ha obtingut dels seus estudis. M'encanta que vostè ha triat per aprendre dels seus assajos i tractar amb ells de manera positiva. Entenc el que vols dir quan dius que l'església està dirigit per persones relativament estables, però a vegades m'agradaria que hi hagués altres que havien tingut més proves a la vida en posicions de lideratge, ja que són ells els que aprenc de la majoria. M'encanta aquesta cita "La vida no té l'estructura d'una història. Simplement segueix endavant i segueix, com una pel · lícula on guarden fer massa seqüeles. "La seva història realment m'ha tocat i admiro la teva fortalesa.
19:47 el gener 26, 2013
Gràcies per compartir la teva història. Crec que ens faria tot molt bé si hem de reconèixer obertament les proves que enfrontem. És quan deixem que aquestes barreres que som realment capaços de connectar amb altres i veure que no estem sols. Tinc un 3 1/2 anys i 2 setmanes vaig experimentar la meva tercera avortament involuntari. Ha estat dur i el futur és incert. La vida és dura i injusta i bruta. També pot ser causa de goig, meravellosa i bella. Que Déu et beneeixi en el camí.
20:18 el gener 31, 2013
Gràcies per compartir els seus pensaments i sobretot la idea complexa que les històries no sempre tenen un final de contes vostè.
Fa poc vaig perdre al meu primer nadó abans de néixer. Al principi, no vaig pensar que anava a sobreviure al dolor. Després vaig tenir problemes amb el fet que no sabem res doctrinalment pel que va passar al meu nadó. Em va molestar que algunes persones van pensar que no era real o no una persona o no comptaven. Em va molestar que no sóc realment una mare, de passar per tot això no significava res. Jo volia un fullet o un capítol de l'Escriptura o alguna cosa en algun lloc que em diu si el meu nadó tenia un esperit o seria ressuscitat ni res d'això. No vaig rebre cap resposta.
Però la veritat és que crec que en moments com aquest que l'Esperit ens ensenya. I no ha de tenir una fi i una resposta. I està bé per seguir endavant, i per seguir endavant a través de les coses difícils.
18:13 el 15 abril 2013
Les nostres vides són molt, molt similars. El meu viatge com una mare soltera a BYU / UTC va iniciar el 1981. No em va permetre viure en BYU habitatge "aprovat", que va ser un repte. Jo no conec a ningú per cuidar la meva nena i per això la majoria vaig portar a classe amb mi. Els professors de la UTC es paternal i sant i va donar la benvinguda als dos en les seves classes. Les noies de les sales de Singles em van tractar com si jo fos invisible, però els nois estaven encantats amb la meva petita nena pèl-roja, i ella es va convertir en el seu focus en les activitats i en les reunions de l'església avorrides.
Avui ella és una mare molt devota, educada i feliç dels seus tres nens. Ho sento molt a la seva filla no li va bé en aquest moment. Tenim més en comú del que vaig a escriure aquí. Si desitja posar-se en contacte amb mi, m'agradaria tractar d'ajudar. Déu i els seus éssers estimats beneeixi.