12.01.2011 od admin

39 Komentáře

Když Pornografie Hits Domů

Když Pornografie Hits Domů

Bethany

Na první pohled

Před čtyřmi lety, manžel Bethany je sdílená nějakou překvapující zprávu: On byl závislý na pornografii. Jako matka se čtyřmi malými dětmi, Bethany musela být i nadále máma, ale ona také rozhodli věnovat sama k využití jejího manžela. Uznávajíce, že potřebuje čas a prostor, aby se vyléčila, Bethany hledal podpůrné systémy a blíž k Pánu. Bethany hovoří o potřebě tendenci své vlastní rány, jakož i podporovat muže, kterého miluje.

Jak jste se seznámili svého manžela, a to, co je dynamické vaší rodiny?

Znal jsem svého manžela, protože mi bylo čtrnáct. Potkali jsme se v deváté třídě a byli přáteli celý nižší střední a vysoké školy. Nechtěl jsem nutně čekat na něj, zatímco on byl na jeho misi, ale psal sem a tam jako přátelé. Když se vrátil domů, jsme oficiálně začali chodit.

Vzali jsme se v Mesa chrámu a žil v Provo čtyři roky, když jsem dostal diplom z neuropsychologie a dostal své mistry v účetnictví. Měli jsme dvě děti, a pak jsme se přestěhovali a měli další dvě. Nyní se zvyšování naše čtyři děti ve věku devět-šest, čtyři a tři.

Jak jste se poprvé zjistíte, že váš manžel měl problém s pornografií?

Asi před čtyřmi lety řekl mi.

Přestěhovali jsme se do Arizony po maturitě a byli rádi, že mají "skutečnou práci." Koupili jsme si domek a můj manžel začal práci na plný úvazek. Brzy se začal jednat odstraněn z rodiny, a citově jsem cítil něco jiného. Přičíst jsem to stresu nástupu do nového zaměstnání a nečekané těhotenství s naší třetí dítě.

Věděl jsem, že se snaží duchovně, protože musel říct ne nově rozšířené povolání Elderův president kvora, ale jsem opravdu věděl velmi málo o celé situaci, protože se zdálo, že vyhodit ho jako trochu "flákání na jeho písem čtení" a něco, co "není cítit až vedoucí kněžství ve sboru". Brzy po zapnutí se na povolání, měl rozhovor s biskupem. Myslel jsem si, ach, biskup bude mu nabídnout volání znovu. Po setkání s biskupem, přišel do shromáždění svátosti a já se na něj podívala, čekala ho, aby mi řekl, co by mohlo být nové volání. Ale místo toho, jen mi řekl, bychom si o tom promluvit později. Tu noc před spaním zeptala jsem se znovu o volání. Mi On pak řekl, že jsme potřebovali mluvit. Věděl jsem, že to musí být vážnější, ale neměl jsem představu o závažnosti toho, co se chystá vyjít ústa. Jeho první slova byla: "Moje problémy začaly všechny s pornografií."

LDS_woman_photography_Bethany2

Můj žaludek šel do pozdvižení. Cítil jsem se, jako bych potřeboval běžet do koupelny a vyzvracet, ale nemohl jsem se opravdu pohnout. Měl jsem pocit, jako bych byla má z těla zkušenosti. Byl velmi smutný a omluvně. Řekl mi, že měl nadcházející církevní soud; že to, co setkání s biskupem byl o. Byl jsem zlomené srdce a opravdu nevěděl, jak reagovat.

Víte, jak se jeho pornografie závislost začala?

On byl poprvé představen na pornografii jako dítě, asi 5 nebo 6, které jsem řekl, je průměrný věk v těchto dnech. Bojoval s ním v jeho mládí, ale byl schopen sloužit čestné poslání. Po jeho poslání, byl zaměřen na mě datování a vdávat v chrámu, aby byl schopen zdržet se v té době. Když se vrátil ze své mise, Internet byl mnohem přístupnější a mnohem více o velký problém, než když odcházel. Měli jsme přístup k internetu, u nás doma, a to je, když začal znovu bojovat. Naučil jsem se to všechno, že první noc, kdy mi řekl, že o své závislosti.

Když jste se dozvěděli o jeho problému, jaké byly vaše pocity o budoucnosti vašeho manželství?

Pokud byste se mě zeptal před tím skutečně stalo, bych řekl, já bych opustit své manželství. Byl bych blázen, ne. Ale v okamžiku, kdy mi řekl, že jsem otupělá. Nevěděl jsem, co jsem měl dělat. Mé myšlenky šel rovnou k Pánu ", co mám dělat?"-Znovu a znovu jsem se ptal to. Myslel jsem, že bych měl asi nechat, ale já jsem opravdu pocit, že odchází. Snažil jsem se jít do domu svého přítele, ale Duch mi řekl, že jsem potřeboval jít domů. Šel jsem domů a mluvili jsme více do hloubky o budoucnosti nás. Můj manžel byl spáchán k tomu, aby naše manželství fungovalo. Biskup mu řekl, že bychom mohli jít do poradny, a on slíbil, že si, že uspořádané a získat pomoc pro sebe. Té noci jsme usnuli v jedné posteli drželi se za ruce. It's totally crazy to me, even now, but that's how the night ended. That was the most open our marriage had been in a very long time and so it actually brought us closer together.

That night we fell asleep in the same bed holding hands. It's totally crazy to me, even now, but that's how the night ended. That was the most open our marriage had been in a very long time and so it actually brought us closer together.

Were you able to confide in anyone? What kind of support group do you have?

The night he told me about his addiction, I called my mom. We ended up telling his family, and eventually, we knew we'd have to tell close family and friends. However, I prayed hard about who I was going to tell because I needed people who could support us, not judge us and who could handle the burden of knowing. There is a lot pain in knowing someone you love is struggling with something so hard.

I soon learned that LDS Family Services had a Twelve Step Program specifically for women, the Church's addiction recovery program. This was specifically for the wives of sex or pornography addicts, and it was a huge help. At those meetings there were other women going through the same thing. Usually when I am around people, I have to have my mask on, to pretend everything is okay and keep a smile plastered on my face. But there at those meetings I felt safe and there were women who could relate, I felt not so alone in my trial. As a Mormon woman, I felt I couldn't go to church falling apart or people would look at me like I must be crazy so knowing that there were people that I could fall apart with was a great comfort.

How did/does this struggle affect your day-to-day life as you continue to raise a young family?

I still have to be a mom. I am still the one who prepares meals and does the dishes. I didn't have the compassionate service committee bringing meals or arranging babysitting, because they couldn't know what I was going through. So the first little while was very hard. However, forcing some sort of normalcy has helped. I have to go on. I have to be “normal” and emotionally available for my kids.

I no longer carry this burden around every day. I got to the point where I couldn't take it anymore, and I said, Lord you just take it because I'm not going to carry it around anymore. I'm just going to get better and I'm going to be an awesome person because of this!

I remember that Jesus Christ has already carried this burden, everyone's burden. It seems hard to turn it over. But in actuality, it's the simplest thing to do. I just turned it over to Him, and He took it away. After that, I looked back thinking, why didn't I do that a long time ago? Turn it over. He is standing at the door. I just had to open it. He is waiting for us to let go of our pride and say, I can't do this anymore.

From there, I have asked Him to show me what I should do. He is the only one who knows what path will bring me happiness. I can only focus on myself and my own spirituality and not be responsible for my husband's. I know the Lord will be there holding my hand and carrying me when He needs to. I just needed to get to the point where I was so low that I had nowhere to look but up to Him.

How has your husband's addiction affected your sense of self?

There are so many women who struggle with this problem everyday and so many of us struggle with feeling like our husbands struggles are somehow our fault or that we aren't good enough somehow. Of course this is totally false but it is out there! Luckily, I have never had serious doubts about whose problem this really was. I have always tried to be the best wife and a better mom. I really have no doubt in my mind that I have done my best.

The greater challenge for me is the loss of trust. It takes a lot of lying to pull off something like a hidden pornography addiction. The lying is so upsetting because it takes away my power to make decisions for myself and my family. By lying, my husband controlled what I knew and therefore controlled what decisions I made. This took away my power, my agency. And that really, really hurts when it is inflicted on the person who you are most vulnerable with.

By lying, my husband controlled what I knew and therefore controlled what decisions I made. This took away my power, my agency. And that really, really hurts when it is inflicted on the person who you are most vulnerable with.

However, this is also the man whom I loved and who was sealed to me in the temple. My love for him in the face of his deception is so conflicting because it made me doubt my own feelings and my own ability to listen to the Spirit by deadening my perception of my own emotions and therefore, my inspiration. That was devastating because without the Spirit, I have nothing. It is the only voice I can fully trust. That has been the most damaging to me.

What has been your role in your husband's recovery?

The first year, I was really involved in his recovery. During that year, he didn't have any setbacks, not even masturbation or looking at pornography. He was excommunicated, and a year later he was re-baptized. At that time I was really involved. He told me when he had a difficult thought or a hard day. I was a partner in his recovery.

But there came a point when I couldn't do it anymore. I completely withdrew from his recovery. It was too burdensome for me, and it wasn't allowing me to focus on my own healing. I had ignored my own healing for a year because I was helping him. For myself, I started making boundaries. He needed to call other men from his support group rather than solely leaning on me. My healing needed to begin because it was starting to affect the way I behaved toward my kids and how I felt about myself.

I think the healthiest decision I made was to take a step back and focus on my own healing, while leaving him to work on his healing. There have been times that this has taken actual physical separation while actively working on myself and in turn our marriage.

Our counselor reminded us that my husband had been carrying around this burden for years. So of course it felt good for him to get that burden off, share it with the bishop and with me. However, for me it felt like I got all of it dumped on me all at once and this was just the beginning of the process. My husband told me he didn't care how long it took for me to heal, he would wait. Knowing he was going to allow me to heal the way that I needed to heal and not expect me to “forgive and forget” just because he was working on it was a huge comfort.

How has the gospel of Jesus Christ influenced your healing?

My healing has been all about the gospel. It's been about the Atonement and my Savior. He's the only way a person can heal. I've read a lot of books, and I go to support group meetings and counseling. I've tried to meet other women who are in my situation, hoping someone will fully understand. But there are so many times when I just felt totally alone!

Through those times, I pray by the side of my bed, and I often get the feeling that someone is embracing me. That feeling is what got me through. Those experiences helped me understand the enabling power of the Atonement. The role of the Atonement for the sinner is talked about a lot. However, there is another side of it: the Atonement's role in the life of the person who's been hurt. It enabled me to get up out bed, shower, brush my teeth, change the diapers, do the dishes etc. This was possible because of the Savior.

The Lord guided me to my support group where I could talk with other women. He worked through some of these women to bless my life. I needed to get to the point where I felt all alone so that I knew it was Him who healed me. Because of this, I know my recovery and my healing has little to do with the books that I read and the amazing programs I've been able to find. It all started with Him and it will end with Him. He is ultimately where the healing is. The only time I don't feel completely alone is when He is there with me on my bedroom floor, or when He is with me doing the dishes or at the park with my kids.

What motivates you to remain committed to your relationship?

From the beginning, the Spirit told me this challenge would be my refiner's fire. I've always wanted to come out of it a better person with or without my husband. When I'm taking care of myself in all aspects–physically, spiritually, emotionally, mentally–I feel strong and I feel like I can handle it.

The role of the Atonement for the sinner is talked about a lot. However, there is another side of it: the Atonement's role in the life of the person who's been hurt.

My husband and I have separated a couple of times over the past four years. So, we're still in the middle of trying to sort this out, but I feel like it's getting better. I'm constantly asking the Lord what I should do, and He has not told me, yet, to leave. He hasn't told me that this is over. I just feel like my moving on still needs to be with my husband and I have hope that it will get better and eventually be better than I could have ever imagined.

I have prayed from the beginning that I would see my husband in the way that the Lord sees him, and that love has never wavered. I'm talking about love for who he is as a man, and as a spiritual being. Certainly the romantic love has wavered. There are times when I have honestly been able to say, I don't love him right now. When that feeling comes, I pray that someday I will have the desire to love my husband again. The Lord has told me that this emotion is okay and that I can have hope for the future of that love.

I think He realizes I have been hurt and my life has been completely changed. I didn't deserve this and it's okay not to be in love with my husband right now. But I have prayed that I can love him, at least on a spiritual level always.

There have been times when we needed to separate emotionally, and this year we separated physically. Being in tune with the Spirit during this time was so important. If we stayed apart and emotionally detached, things would end. I went to the temple a lot and I really prayed to know what the next step should be and when it should happen. After a lot of work on myself I knew I needed to turn my attention back to my marriage. I asked him to come home and I'm praying every day that the Lord will help me to know what to do with this relationship, how to heal it. We're moving forward in baby steps towards a happy marriage with hope!

How has this challenge affected your children?

We have tried to make our family life as normal as possible, and even when we were separated, we tried to let the children know that Mom and Dad still loved them and that this wasn't their fault. Of course it has disrupted their lives and their security and that is part of this that I would change if I could but I can't and I feel that the Lord will consecrate this experience for their good.

We are very upfront with our kids. Of course, we only share age-appropriate information. We don't talk specifically about pornography; however, they know about choices and consequences.

I want my children to understand that they can talk to Heavenly Father. I want them to know that the Savior is there for them, too. I'm hoping this experience will actually help them in their own life experiences. I hope they will have a relationship with their Savior and feel the same comfort I have found at an earlier age than most children because they have needed it and will need it.

What is your motivation for sharing your story?

I am surprised when I meet a man who claims to have not seen pornography. When we were counseling with our bishop, he said he was working with fourteen other men with similar pornography problems that had come to him.

He also said that when he looks into the pews from the podium, he can see more men who are struggling with pornography but haven't come to him. Next to each of these men is some kind of woman: a mother, a sister, a girlfriend, or wife.

Too many women feel they can't talk about the problem of pornography because it's their husband's issue, and they don't want to reveal their husband's challenges. There is a stigma attached to a man who struggles with pornography addiction. People think they're weirdoes or perverts. I want to change that perception. Men who struggle with pornography are normal people. They are people sitting with you in sacrament meeting. It's the Elders Quorum president. It's the Primary teacher. It's people who wear shirts and ties to work and have clean-cut hair. My husband and I were each other's first kiss. My husband wasn't sexually active in high school. He is a good guy. There is no one face of a pornography/sex “addict.” They are sons of God who struggle with a serious trial-just like anyone else!

How can parents protect their families from pornography?

Avoiding pornography is no longer a reality. You cannot avoid pornography. Je všude. It is no longer a matter of if your children are going to see it; it's a matter of when your children are going to see it.

Once you have kept your home safe, educate your children from the time that they are young and also educate ourselves. We need to teach our children what pornography is and what the feelings are that are elicited by it but we need to understand it all first ourselves. Children need to feel they can come to parents when something happens; they need to know that the word pornography is not a bad word They need to not feel shame when they see it or have a reaction to it and that is our job as parents: to shield (as much as possible), teach, and allow them to feel safe to talk to us-that means no guilting, no shaming, no rejecting.

Because sex is so sacred, somewhere along the line we as members of the Church began treating it like it's this secret thing that shouldn't be talked about. We need to teach our children that those feelings are okay but that there is a time and a place for those feelings. In fact, they are something to be celebrated and to be held sacred, not considered secret and dirty.

What advice would you give to spouses of pornography addicts?

They should focus on their own needs and try to find women who are willing to support them.

LDS Family Services has also been a great resource. Any kind of counseling is a help. Lots of reading, Deseret Book has a lot of reading on the subject-and don't be embarrassed to buy them, lots of people do it! Also, getting to the temple has been important. I have found the temple to be a place of learning that helps to keep me safe and allows me to have hope for my life and my eternity.

Na první pohled

Bethany


Marital status:
Married 10 years

Occupation:
mom and legal assistant

Schools Attended:
Ricks and BYU

Interview by Melissa Hardy . Photos used with permission.

39 Komentáře

  1. Blue
    10:33 pm on January 12th, 2011

    Bethany, this was an amazing, powerful interview. I had only read 1/3 of it when I had to stop and forward it to a friend. Thank you for sharing your story…I know it will bless many people. Even those who aren't dealing with pornography…your comment that “The role of the Atonement for the sinner is talked about a lot. However, there is another side of it: the Atonement's role in the life of the person who's been hurt.” is so profound. I loved reading about how you're healing, and it's inspiring for me, and I imagine anyone else who has difficult things to heal from.

  2. melissa
    11:22 pm on January 12th, 2011

    Thank you, Bethany, for your courage to share this story. A quote from Joseph f. Smith showed up in my inbox today, and it seems to describe you so well…..”the art of healing is really one of the highest qualities and attributes if man; it is a characteristic of a great and noble soul.”

  3. A sister in the Gospel
    1:18 am on January 13th, 2011

    Thank you for your openness and frankness. I discovered my husband's addiction 3 years ago. It's been a long, hard journey. It's nice to know I'm not alone in this. It's also nice to know that it's okay that I still have moments of struggle, even after 3 years. Sometimes I get down on myself 'cause I can't get over this and it's been THREE years. I should be over it, right?! Once again, nice to know that I'm not alone and that you're in the same boat–still struggling many years later. Děkujeme vám za sdílení svůj příběh. It was just what I needed tonite.

  4. Sarah
    8:10 am on January 13th, 2011

    Thank you for sharing this! I'm sure you have reached many women who are struggling with this issue, I for one truly appreciate your insight and testimony. I especially connect with what you said about trust…I have dealt with that part of this issue for some time, and it really does help to know that someone else know what you are going through Thank you so much.

  5. Your Recovery Sister
    8:58 am on January 13th, 2011

    Bethany, I love you. I know your story. I have heard the ins and outs. I have lived a similar struggle. Thank you for sharing so openly. You will be a tool in the Lord's hands to change and strengthen others. I can feel it. -AD

  6. Emily
    12:01 pm on January 13th, 2011

    You rock! Way to be so bold about this. It's what we need.

  7. Dorothy
    2:04 pm on January 13th, 2011

    Mám rád spoustu věcí o tomto rozhovoru. Jsem rád, že jste řekl, že nedokonalé emoce jsou v pořádku. Jsem rád, že jste řešit problém Kristus je pravda, léčitel, a že každý další pomoc je tam, aby ukazoval na Krista. Jsem rád, že jste porušil tabu a přistoupil jako někoho, kdo bojuje tak, že ostatní nebudou cítit sám. Jsem rád, že se snažíte změnit stereotyp pornografie závislých - obvykle jsou jen dobří lidé zápasí s problémem.

    Jsem byla zasnoubená s někým, kdo bojoval s pornografií. Před tímto zkušenosti, myslel jsem, že špatná věc na tom, být ve vztahu s pornografie narkomana byla žárlivost. To není legrace, ale opravdu špatná věc - opravdu škodlivá věc - se snaží být citově blízko někoho, kdo je právě tam, kdo žije život, samostatně stojící, takže se nemusí cítit nepohodlí, že život a vztahy nevyhnutelně přítomné. Šli jsme do předmanželské poradny a můj terapeut řekl: "Ať se rozejdete, nebo zda zůstat spolu, to bude opravdu těžké." Konečně jsem měla odvahu ukončit vztah. (Vlastně jsem se snažil ukončit, ale to není opravdu a pak jsem dostal kopačky.) Myslím, že o tomto prohlášení po celou dobu, protože mi pomáhá pochopit, že musím najít správnou cestu, ne snadný, protože jednoduchá neexistuje.

    Bůh vám žehnej!

  8. Eliana Osborn
    14:52 na 13 ledna 2011

    Ahoj Bethany, oceňuji to děláš. Byl jsi statečný a já vím, že bude požehnán za to. Když sestoupil svou cestu na jih někdy bych rád, že tě vidím.

  9. Liz
    15:14 na 13 ledna 2011

    Nádherný a silný rozhovor, který vám pomůže zvednout, takže mnoho z vašich sester!

  10. Manželka z Addict
    20:19 na 13 ledna 2011

    Děkujeme vám za sdílení svůj příběh. Věděl jsem o závislosti mého manžela, než jsme se vzali. Vzala jsem si ho, protože jsem bojoval se svou vlastní závislost na pornografii a věřil, že bychom mohli pracovat přes to společně.

    Naučil jsem se včera v noci, že byl v relapsu za poslední čtyři měsíce. Tento příspěvek byl tak včas pro mě. Strávili jsme den mluvit k sobě navzájem a s biskupem našeho sboru. Chystáme se učinit další kroky, a účastnit se jednání závislost zotavení, stejně jako poradenství prostřednictvím Rodinné služby SPD.

    Modlím se, že společně můžeme překonat tento boj.

  11. Monica
    22:08 na 13 ledna 2011

    Bethany - děkuji vám za vaši odvážnou upřímností. Čím více víme, že nejsme sami, tím větší naše zkoušky mohou být hrazeny. Děkuji vám za zdůraznění, že pouhá vyhýbání již nestačí, a že přijetí vlastní a našich dětské pocity musí být přijat, ověřen, a slyšel. Není tam žádný prostor pro ostudu v Božím srdci, pro nás - a my potřebujeme nabídnout stejné pro všechny lidi kolem nás. Děkuji za hlásání pravdy je, že objednat si Spasitele bezpodmínečnou lásku, shromážděné prostřednictvím nejnáročnějších z zlomených srdcí. Všechny moje lásky a modlitby.

  12. Debra
    11:53 na 14 ledna 2011

    Díky tobě, svého manžela, a ženy Project mormonské pro zářící světlo na něco, co je často diskutována příliš zjednodušující pojmů. Musel jsem zápasit s předmětem na několika frontách. Slyšení ženy mluví o svých pohledů na toto téma je nesmírně užitečné. To je ještě takové tabu, a je neuvěřitelné osamělost pro ty z nás, kteří cítí obrovský tlak, aby o tom mluvit. Ještě jednou vám děkuji! Dáváš mi naději! Statečný, statečný, odvážný!

  13. Tiffany W.
    05:36 na 15 ledna 2011

    Bethany, děkuji za odvahu a poctivost sdílet svůj příběh. Děkujeme vám za sdílení své jméno a tvář. Jste silný příklad na mnoha frontách: práci a podporu svého manžela, který se snaží se svou závislostí, které mají sílu oddělit, kdy je to vhodné, a uznává svou vlastní potřebu uzdravení.
    To bylo velmi, velmi silný.

  14. Jen
    12:00 na 15 ledna 2011

    Bethany-
    Jsi krásná. Vrátil jsem se podívat na vaše fotky, po přečtení svůj příběh a já jsem cítil takovou lásku pro tebe. Ty jsi tak neuvěřitelně statečný. Obdivuji vaši odvahu být upřímný své zkušenosti s pornografií a také odvahu to trvá pochopit a vyjádřit hluboké emoce.

    Většina z nás jsou stále strach a nepříjemné diskutovat o pornografii. Musíme následovat váš příklad! Jsem upřímně modlí za vás, váš manžel a vaše sladké děti.

  15. Mandy
    20:52 na 15 ledna 2011

    jsem se cítil ducha tak silně, při čtení své myšlenky a já jsem chtěl, aby děkuji moc za což mě na tajemství v těchto posledních čtyřech letech! tě poznal jako ikona crafting, super máma a veselý zábavu o azyl kromě duchovního obra pro denní překonání těchto studií se výrazně zvýšila svůj vlastní osobní svědectví! i počítat sám požehnal dotknout prsty s vámi!

  16. Laree
    13:44 na 16 ledna 2011

    Děkuji vám za to, že tak odvážný a nechat nám vědět, že nejsme sami. Líbilo se mi, co jste řekl o tom, že pornografie narkoman je obvykle dobrá, normální člověk. Musíme přestat psát je pryč, jak zvrhlíků. Mám otázku. Jsou pornografie narkomani běžně exkomunikován?

  17. Rose
    20:11 na 16 ledna 2011

    Děkujeme vám za sdílení svůj příběh s námi všemi. Jste jedna odvážná žena! Požehnání na vás, jak budete pokračovat na své cestě.

  18. Michaun
    21:58 na 16 ledna 2011

    Byl jsem ohromen vaším příběhem. Mám syna, který bojoval s touto závislostí na pár let, než ke mně přišel vyzpovídat po rodinném domácím večeru lekce zaměřené na síle knihy pro mládež. Bylo velmi obtížné cesty. To se roztrhl mé srdce malé kousky. Věděl jsem, že jsem ho musela milovat a dejte mu nějakou pomoc a stát při něm. Jsem si jistý, že jsme měli otevřenou komunikaci. Jsem nesmírně vděčný za usmíření a jak to pomohlo mému synovi. Jsem rád, že on je nyní slouží na misii. Něco, co jsem si nemyslel, že by se nikdy nestane. Vždy budu se divit, schopnost mého syna a sílu k překonání závislosti. Co pomohlo nejvíce byla má nejvýznamnější biskupa, který byl konstantní pomoc a velmi trpělivý a úžasný psycholog. Zdálo se, že trvá dlouhou dobu, než můj syn mohl zcela odpustit sám. On dělal. Porazil jsem se tolikrát. Co jsem udělal špatně jako matka? Trvalo mi biskup mi říct, že to nebyla moje chyba a přestat obviňovat mého já, než jsem mohl znovu získat kontrolu nad svými emocemi. Jsem tak vděčná, že patří do tohoto kostela. Já bych se ztratil svého syna už dávno. Tam je naděje. Tam je odpuštění. Tam je Spasitel, který zemřel za naše hříchy. Nikdy jsem nebyl tak vnímavý, co Spasitel udělal pro nás až do této uplynulých 6 měsíců, kdy jsem byl schopen vidět očištění v akci. Můj syn je velmi otevřený o tom, co se stalo, a dokonce podělil o své zkušenosti z Pomocného sdružení. To byl těžký den pro mě. Musel jsem dát lekci o pornografii. Byl úžasný a dal hodně naděje pro ostatní. Pokud se dospívající chlapec může dobýt to, kdo může. To trvá hodně lásky a podpory, a naučil jsem se nikdy vzdát. Vím, že Nebeský Otec by nikdy vzdát na nás jeden.

  19. L.
    22:27 na 16 ledna 2011

    Obdivuji vaši odvahu vyjde veřejně o tom. Znal jsem o závislosti mého manžela asi rok teď, a hodně času nejtěžší věc pro mě je tajemství toho všeho. Mám pocit, že to není moje břemeno sdílet, takže nikdo z mých přátel nebo rodiny vědí: Nosím to sám. Obávám se, že už nikdy nebudete muset "normální" život. Jsem rád, že jste byli schopni najít tolik klidu a míru, a doufám, že tato zpráva bude obíhat široko daleko, takže ostatní sestry budou vědět, že nejsou sami: je nás mnoho.

  20. K
    22:47 na 16 ledna 2011

    Mám stejnou otázku jako Laree - byla exkomunikace výsledek pornografie prohlížení sám?

  21. Stacey
    23:00 na 16 ledna 2011

    Děkujeme vám za sdílení svůj příběh, a děkuji vám, MIchaun, pro sdílení o svého syna. Byli jsme zabývající se pekelné následky mladého dospívajícího, který byl prohlížení porno a dělat nějaké špatné rozhodnutí. Tato rozhodnutí vyústila v žalobě a jeho odstranění z našeho domova na nějaký čas. Naštěstí jsme byli vedl k užitečné poradců a přiměřené soudce a naše rodina se uzdravuje. Děkuji za radu, aby se diskuse s našimi dětmi o pornografii. Přeji si, abychom si diskutovali věci více do hloubky, než jsme měli. Spasitel pomáhá nám léčit, a překvapivým způsobem, mé modlitby za tento syn bude šťastnější v naší rodině jsou zodpovězeny. Nemůžu uvěřit, že jsme museli projít toto - a tam opravdu není nikdo, kdo můžete mluvit o tom, když máte co do činění s menšími dětmi, kterým chcete chránit - ale mám velkou naději, že budeme všichni lepší za to, že se zabýval problémem nyní.

    Já jsem doufal, že to nejlepší pro vás a vaši rodinu a pro všechny, kteří bojují s touto fádní zlem. Nebeský Otec nedovolí nám všem, aby se tento problém v našem životě, v případě, že nebyla naděje na uzdravení.

  22. B.
    13:17 na 17 ledna 2011

    Bethany,

    Děkuji moc za sdílení svůj příběh. I já jsem čelí výzvám manžela, který je závislý na pornografii. Mám takový těžko škatulkovat to všechno, na jedné straně je můj manžel, který mi tak moc miluji, a mají za posledních 7 let - a na druhé straně je člověk, který má stále tajemství přede mnou, zlomená důvěra, a bolest naše malá rodina. Já jsem věděl o jeho závislosti na posledních 5 let - byl naprosto čistý za poslední dva, a pak došlo k relapsu to minulý týden. Potratila jsem se den poté, co jsem zjistil, a já mám problémy, že ji drží spolu.

    Nicméně, váš krásný článek mi dává naději. Doufám, že můžu zase věřit. Doufám, že mi může dát svou zátěž Kristu a léčit sám sebe. Myslím, že jsem třeba, aby se self-léčení prioritu právě teď, pak jsem si umí poradit s ostatními.

  23. Bethany
    15:04 na 17 ledna 2011

    Způsob, jakým chápu exkomunikaci je, že člověk je vyloučen, když se dali na jejich vlastní záchranu ohrožené, protože působí v rámci smluv, které učinili při křtu a často dokonce chrámu. Když opakovaně porušují ty smlouvy, které riskují své spasení, a tak, když sin (jakýkoli hřích) dostane do bodu, že osoba, se zdá, že nebudete moci ovládat sami sebe (protože nechtějí nebo jinak), exkomunikace musí být odpověď tak, že člověk může být chráněno, neboť šance na lepší a zároveň neporušuje tyto posvátné smlouvy a dané-pokud se tak rozhodnou-nový začátek.

    Z toho, co jsem pochopil, že je jen málo hříchy, kde exkomunikace je v podstatě dána a není pornografie není jedním z nich. Slyšel jsem o muži (a ženy), kteří měli problém s tím tak dlouho, nebo členy, které drží povolání, kde mají velké správcovství (president kůlu, atd.) jsou vyloučeni za pornografii, ale v případě mého manžela závislost měla postupoval v průběhu let na jiné sexuálně deviantní chování, které vedou k jeho exkomunikaci. Ale nemůžu předstírat, že vím všechno o exkomunikaci.
    Vím, že každý případ je individuální a že každý člověk je souzen proti sobě spravedlivými muži za použití síly kněžství a přímé inspirace. Berou to velmi vážně, a já vím, že můj manžel byl exkomunikován pro svou vlastní ochranu a za možnost znovu mít naději na spasení.

  24. Jerome
    02:04 na 18 ledna 2011

    Miluji tento upřímný účet, ale musím říct, že se cítím docela trapně za manžela. Nemůžu si pomoct, ale myslím, tento článek rozesílány prostřednictvím sboru a kůlu, kde žije, a že mnoho lidí, které zná Přečetl jsem ji. Možná, že je to součást léčebného procesu, je veřejně ponížen na zlepšení chování.

    Upřímně řečeno, já jsem si diskuzi a zjistil, že je bystrý, ale cítil trapně jménem manžela celou dobu.

  25. Manžel
    11:58 na 18 ledna 2011

    To je manžel mluví: "Děkuji vám za vaše upřímné znepokojení mým jménem, ​​ale nejsem v rozpacích! Jsem víc naštvaný, že lidé jsou v rozpacích, a zahanbeni tím. Jediný způsob, jak to změnit, je dát tvář na to, které moje žena učinil těžké rozhodnutí dělat. To se stává trapné pouze tehdy, když jiní o tom mluvit otevřeně, aniž by cítil trapně slovo pornografie, a doufejme, že tento článek může otevřít dveře pro tuto změnu. Toto bylo rozhodnutí, že my, Bethany a já, dělal dohromady, ale stránka není volána Mormon Men projektu. Souhlasím, že veřejné ponížení rozhodně není dobrý způsob, jak léčit, ale nejsem ponížený tím. To je můj hodně, moje volba a také můj rafinérie oheň. Podporuji své manželky akce ve sdílení její příběh 100%. Ani jeden z nás hledá obdivu nebo soucitu chceme jen to stigma změnit! Ještě jednou díky za tvou starost. "

  26. Emily K.
    12:43 na 18 ledna 2011

    Oh Bethy. Děkuji moc za sdílení to. I soo bych mohl být tam na pomoc, ale opět, nastavujete takový spravedlivý standard pro ostatní. Modlím se za tebe často. Vím, že budete pomáhat druhým v mnoha více způsoby, než si myslíš. Díky bohu za milosrdného, ​​milujícího Spasitele, který nás nikdy neopouští sám.

    Miloval jsem připomínky svého manžela. Je to tak úžasné, že po tom všem můžete zůstat sjednocen. To rozhodně trefou ke mně, a já budu vyučovat své děti o sexu a pornografie.

  27. S
    13:10 na 18 ledna 2011

    Děkuji vám oběma za sdílení svůj příběh. Je skvělé, že jste na místě, teď, že to dokážeš. Doufám, že jste schopen se dotknout mnoha s tím a pomáhat ostatním dostat se na stejném místě. Je třeba, aby se více venku a já jsem rád, že jste měl odvahu to udělat. Mám přátele, které jsou ovlivněny stejný problém, a já vím, že to pomohlo natolik, aby mohl mluvit s ostatními ve stejné situaci.

  28. Diony
    22:44 na 18 ledna 2011

    Díky Bethany, že je tak otevřená a sdílet svůj příběh. To vyžaduje hodně odvahy, Vím to, protože jsem přes to. Byla jsem vdaná 14 roků na pornografii závislý, ale je naděje, pomoc a uzdravení. Napsal jsem o tom knihu s názvem Torn Apart-možná, že vy nebo někdo víte, že vám může pomoci. Více informací je na mých webových stránkách. Přeji vám a váš manžel vše nejlépe, jak budete pokračovat v práci přes to společně.

  29. Jerome
    05:53 na 19 ledna 2011

    @ Manžel

    Dohodnuté stigma nemusí tam být, to dělá každý medvědí službu.

    S vědomím, že jste úplně v pořádku s tímto stupněm sdílení je pro mě dost. Tak dlouho, jak zjistíte, že je užitečné, pak jít na to. Mám pocit, že není ani špatné, ani právo na vysílání na této úrovni, jen preference.

    Poté, co nebyl ve stejné situaci, nemohu opravdu vědět, jak bych pokračovat, ale myslím, že bych neměl být spokojeni s touto úrovní sdílení. Pokud se vám to hodí, pak se vám to hodí. Pro mě by článek být stejně smysluplné, pokud by bylo provedeno anonymně, ale to je jen já. Mám pocit, že jsem schopen pochopit závažnost situace, aniž byste museli přidružené tvář, ale pro některé to asi "přinese si ji domů." (Uvědomuji si, jak povýšeně, že poslední řádek může znít, ale já jsem byl upřímný. Pracuji v newsmedia a pochopit, jak je důležité události se skutečnými lidmi a rodinami.)

    Závěrečná myšlenka, přeji vám to nejlepší z vaší cesty, jednotlivě i společně.

  30. M
    18:36 na 19 ledna 2011

    Možná, že na začátku (to už čtyři roky) manžel by nebyl schopen mluvit otevřeně s někým jiným, než blízkých rodinných příslušníků a těch, kteří pracují s ním překonat svou závislost a bylo by nikdy nenapadlo, že jeho příběh by se dal v článek jako je tento. Nesnažím se mluvit o manželovi, že je to jen myšlenka. Bethany a manžel, jste jak je znázorněno tolik odvahy a síly. Děkuji za pomoc a doufám, že dáváte ostatním!

  31. Léčení
    20:59 na 19 ledna 2011

    Děkuji vám, Bethany, pro sdílení svůj příběh. Jste velmi statečný a myslím, že máš pravdu, že musíme odstranit stigma a mluvit otevřeně s našimi dětmi o tom. Jak jsem přemýšlet těchto obtížných situací, Zajímalo by mě, jak moc naše generace žen platí cenu za rozhodnutí předchozími generacemi žen. Samozřejmě nemůžeme rozhodovat pro někoho jiného, ​​a muži jsou zcela odpovědní za své vlastní hříchy, ale zdá se, že zátěž žen, že muži se zvýší pouze na standardní jejich matky, sestry, přítelkyně a manželky stanovené pro ně. Byly matky a sestry "hloupé ženy naložené s různými žádostmi" našich manželů? Je to asi jen vymyšlený zvládání strategie, ale snažím se najít uzdravení z problémů, můj manžel začal ve svém rodném domě, největší naděje najdu je udržet vysoký standard čistoty pro své syny skrze příklad toho, co jsem se číst , dívat se a poslouchat.

  32. Uražený
    01:51 na 21 ledna 2011

    Připadá mi velmi předpokladem tohoto článku velmi urážlivé, a já si nemyslím, že je to velmi efektivní způsob, jak řešit tento problém. I když nemám nesouhlasím, že je zbytečné stigma spojené s pornografií závislosti mezi členy církve (stigma, které je z velké části kvůli způsobu, jakým pornografie je určena z pódia), Bethany příběh dělá více podporovat, že stigma než ji zrušit.

    Že žena by zvážit rozvedl jejího manžela pornografie závislost je nepříjemné, říkat nejméně. Že to byl jeden z jejích prvních myšlenek je mnohem obžaloby v církvi, než je na Bethany. Mnoho, mnoho mormonské ženy, které byly vštěpovány myslet tímto způsobem, a raději jejich manžel alkoholik nebo narkoman, než pornografie narkomana. S výjimkou extrémních případů, pornografie není důvod k rozvodu. Ne, když někoho miluješ, a to pokud se opravdu snažíte někoho milovat jako Kristus dělá.

    Prosím, nemají vykládat tento příspěvek jako útok na Bethany-to není. Uvědomil jsem si, že tam je mnohem více k tomuto příběhu, než bylo napsáno (prohlášení manžela, že jeho "problémy všechno začalo s pornografií" naznačují, že tam bylo více děje. Zdá se také, že Bethany uznala až v jejích komentářů) a činnosti jejího manžela mimo pornografie může dobře si zaslouží rozvést. To znamená, že článek je docela jasné, v tomto ohledu, a budí dojem, že on byl exkomunikován, protože pornografie závislosti. To důsledkem je poškození, a jen velmi málo rozptýlit stigma spojené s pornografií závislosti. Spíše ji posiluje. Jak mnohem méně pravděpodobné, že je někdo vyznat se pornografie závislost, pokud si myslí, že jeho manželka ho opustí nebo on bude exkomunikován, a vypovězen?

    To je také znepokojující, že tak ženy chválili Bethany pro sdílení její příběh. Jsme, aby se z této odpovědi, že více žen by chtěla jít na veřejnost s velmi, velmi soukromé informace o jejich manželské problémy? Opět platí, že by měl dělat někdo s větší pravděpodobností se přiznat, pornografie závislost? Bethany je nic, pokud není odvážný, ale myslím, že by to bylo stejně účinné (více tak, ve skutečnosti), kdyby bylo provedeno anonymně.

    Bez ohledu na to, zda manžel má zeleno-osvětlená toto rozhodnutí a zdá se, že má-není jediný důvod, proč to nemohlo být tak efektivní v anonymitě. Ve skutečnosti, když je skutečný účel tohoto článku je rozptýlit stigma spojené s pornografií závislosti, to by bylo účinnější, abyste mohl psát obraz manžela. Je to normální chlap se stigmatem, po tom všem. (Nechci vědět manžela identitu, i říci, že pouze prokázat, že neexistuje žádný skutečný přínos pro učení Bethany identitu.)

    Přál bych si, Bethany a manžel vše nejlepší, a já upřímně doufám, že překonat své pokusy. Doufám, že to, co lidé berou z Betanie příběhu je, že zatímco pornografie je destruktivní, stejně destruktivní je společný Mormon přístup k pornografie závislosti. Fyzické a sexuální zneužívání jsou důvody k rozvodu. Alkoholismus a drogová závislost může být důvodem k rozvodu. V mnoha případech, sexuální akty s jiným, než svého manžela, partnera, jsou důvody k rozvodu. Sledování dospělými mít sex na zářící obrazovce není důvod k rozvodu. Pornografie může nebo nemusí být katalyzátorem pro některé nebo všechny z nich, ale pornografie sama o sobě není důvodem k rozvodu.

  33. Marci
    07:05 na 21 ledna 2011

    Děkuji Urazil! To bylo třeba řekl.

    Zatímco pornografie může cítit jako zradu, nemyslím si, že Bethany zrada musí být zamítnuta buď. Její manžel svěřil se jí. Sdílel jeho osobní boj s ní, a první věc, kterou udělá, je jít a zavolat její maminku? Jsme opustit naše otce i matku a přilne ke našeho manžela. Na zrady měřítku, větrací slabiny vašeho manžela, aby vaše rodina a přátelé (a nyní na internetu) se jeví jako mnohem větší hřích a větší zátěž pro vztah než porno. Že manžel Bethany dohodli, že to jen dokazuje, jak moc byl ustrašený přes to. Každý člověk, který by, aby to nesmí moc důstojnost vlevo.

  34. SM
    15:07 na 21 ledna 2011

    Tato forma sdělení zdá být nejen nevhodné, ale také se zdá, že chybí jakékoli předvídavosti. A co děti, vnuci, atd., z Betánie a "manžel" (jako v případě, že je závoj tajemství zde ... kolik Bethany žije v Mesa, je 31 let, a odpovídající obraz zveřejněny?)? Je to napsáno dědictví byste chtěli mít na paměti, pro?

    Chtěl bych poradit vydavatele této nabídce webu odstranit osobní údaje, a aby to bylo anonymní, jakmile je to možné. Věci, po tom všem, "jít virové" a údaje zde uvedené jsou příliš specifické pro ochranu tuhle rodinu. A já přemýšlel o Bethany a "manžel", samo o sobě, ale děti teď a co je důležitější, v budoucnu.

  35. Touched By její upřímnost
    16:36 na 21 ledna 2011

    Jsem tak vděčná za Bethany v článku. Měl jsem takový pocit klidu a vděčnosti při čtení, a komfort ve svém srdci, že moje vlastní situace bude v pořádku. To mi dává naději, že jiní zjišťují, že jejich cestu přes to a to jsem taky můžete najít uzdravení mé zlomené srdce.
    Jak jsem si prostřednictvím těchto nejnovějších komentářů jsem měl rostoucí úzkosti v jámě žaludku. Pryč bylo, že mírové pocit Duchem. Jsem si jistý, že tam bylo hodně modlitba a duchovní rozjímání provádí tímto sladké pár, jak se domnívají, sdílet svůj příběh pro všechny z nás slyšet. Jsem si jistý, že to nebylo bez opravdové inspirace, se kterými Bethany porodila své srdce a duši na pomoc, ano pomoc, jiní. Stejně jako já.
    Je to pro někoho jiného na to říct našeptávání Ducha svého srdce byly nepravdivé?
    Je to pro někoho jiného na to říct, že moje pohmožděný a potlučený srdce, devastace jsem cítil, rok co rok, čas od času, a ohromně škodlivé pocity mám z toho, že un-zvolen, nemilovaná, nedocenění, nezajímavé, zbytečné a nakonec zradil nejsou důvody pro myšlenky odchodu mého manžela?
    Ne, to je moje vlastní situace. Můj vlastní boj. A moje vlastní rozhodnutí.
    Jak jsem si jistý, že Bethany udělal s rozhodnutím pomoci s tímto článkem, se obracím k půstu a modlitbě, mé znalosti o smíření, a co to znamená pro mě, a pomocí osobního zjevení, mám nárok na, učiním rozhodnutí, a já vím, že to je pro mě to pravé.
    To nemusí být výběr jiní by dělali v jejich vlastní situace, ale moje cesta je jiná než ostatní. Jak je Bethany je. Domnívám se, že součástí její cesty bylo, aby mě posílily dnes. A aby mi připomněl, že Spasitel je vědoma toho, mě a mých bojů.

    Děkuji Bethany. Vy jste se dotkl mého srdce a dal mi naději. Jsem vděčný za vás a vaší odvaze.

  36. Bethany_the_Naive
    17:07 na 21 ledna 2011

    Souhlasím se urazil, Marci a SM. Je velmi nevhodné pro vás odhalit něco velmi soukromé a osobní se světem, a ne řešit tento problém jako pár, s možností poradenství, což je soukromá záležitost. Pokud je někdo poškozuje důvěru a integritu v tomto vztahu dál, je to Bethany. Nikdo jiný musí být pozván do vaší ložnice! Ani mormon církevní vedoucí, který nemá předchozí profesní zkušenosti poradenství!

  37. CRH
    17:33 na 21 ledna 2011

    Některé plakáty komentovali Bethany je statečnost vyjde o tom, ale já si myslím, že osoba, která je zde zapomenut je její manžel. Jak se cítí o tomto zveřejnění? Řekl dát svůj souhlas k ni podělit, nebo se mu podařilo podělit o své názory?

    Omlouvám se, že pilot na, ale musím souhlasit s ostatními plakáty. To je osobní věc v manželství. Zatímco Bethany je skutečně oprávněn psát o svých osobních zkušenostech, ale nemůže se vyhnout důsledkům sdílení intimních detailů ze svého manželství do online světa. Anonymita může být moudré zde.

  38. TRich
    18:38 na 21 ledna 2011

    @ Zmateně

    Můžete udělat dobrý bod, ale myslím, že stále musíte držet jazyk slušný.

    Bod o děti a rodinu, je obzvláště důležité. Já jen nechápu, proč je to dobrý nápad jít na veřejnost, když víte, že vaše děti a početná rodina můžete vidět na let do budoucnosti.

    Kromě toho si myslím, že někdy LDS páry vytvořit sexuální život, který je vybudoval jako domeček z karet. Netaktnost, stejně jako prohlížení porno, dělá dům pád dolů. Totéž se nemusí nastat s non-LDS pár (nebo možná by to). Ale když se manželství a intimita svázané příliš úzce s spirituality (což je v našem náboženství je vázáno na výkon čistoty a dokonalosti), pak lidé mohou být nastavení sami pro selhání.

    Díky, že řekl, nechci, aby se minimalizovalo poškození, které může způsobit porno. Ale myslím, že je také třeba zkoumat, proč stát Utah má neuvěřitelně vysokou porno míru využití. Je zřejmé, Bethany není foukání víko z ničeho. Porno je společným bodem diskuse v kostele - pravděpodobně příliš časté. Současný přístup nefunguje.

    Řešení spočívá zdravější postoj k sexu a praktických řešení směrem k omezení spotřeby. Je zřejmé, že jsou internetové filtry, ale tam je také software, který vám řekne přesně to, co lidé hledají na počítači. S internet filtry a software, který monitoruje využívání internetu by mělo být vyžadováno na každém počítači v domácnosti LDS a ženské hlavy domácnosti by měl být pouze držet hesla k softwaru. Je pravda, že porno je problém před poloviny 90. let, ale to není problém, to je nyní.

  39. admin
    19:12 na 21 ledna 2011

    Od správce MWP: vztahujících se k bodu č. 3 v našich komentář pokynech, několik komentáře odstranil z tohoto příspěvku. Budoucí připomínky, by si měli uvědomit, že Bethany a manžel pracovali společně, aby rozhodnutí, sdílet svůj příběh s námi. Ve skutečnosti, manžel komentuje sám sebe v tomto vlákně.

    Jakékoli budoucí připomínky, které nadávat své rozhodnutí nebo jejich náboženské víry budou smazány.

SEO Powered by Platinum SEO od Techblissonline