12 tammikuu 2011 mennessä admin

39 Comments

Kun Pornografia Hits Home

Kun Pornografia Hits Home

Bethany

Yhdellä silmäyksellä

Neljä vuotta sitten, Bethany aviomies jakanut hätkähdyttävä uutinen: Hän oli riippuvainen pornografiasta. Koska äiti neljän pienen lapsen, Bethany oli edelleen äiti, mutta hän myös päätti omistautua itsensä miehensä elpymistä. Tunnustaa hän tarvitsi aikaa ja tilaa parantua itsekseen, Bethany etsivät tukijärjestelmät ja veti lähemmäksi Herraa. Bethany puhuu tarpeesta yleensä oman haavat, sekä tukea rakastamansa miehen.

Kuinka tapasit miehesi ja mikä on dynaaminen perheesi?

Olen tuntenut mieheni, koska olin neljätoista. Tapasimme yhdeksännellä luokalla ja olivat ystäviä läpi yläasteen ja lukion. En välttämättä odota häntä, kun hän oli hänen tehtävänsä, mutta me kirjoitti edestakaisin ystävinä. Kun hän palasi kotiin, me virallisesti alkanut dating.

Olemme naimisissa Mesan temppelissä ja asunut Provo neljä vuotta, kun sain tutkinnon neuropsykologian ja hän sai Masters kirjanpidossa. Meillä oli kaksi lasta ja sitten muutimme ja oli kaksi enemmän. Olemme nyt nostaa neljä lasta-ikäisille yhdeksän, kuusi, neljä ja kolme.

Miten sait ensin löytää, että miehesi oli ongelma pornografiaa?

Hän kertoi minulle neljä vuotta sitten.

Muutimme Arizona valmistumisen jälkeen ja olivat iloisia saadessamme "oikeaa työtä." Ostimme pienen talon ja mieheni alkoi kokopäiväistä työtä. Pian hän aloitti näyttelemisen pois perheen ja emotionaalisesti voisin tuntea jotain erilaista. Olen johtuvan sen stressiä aloittaa uuden työn ja odottamaton raskaus meidän kolmas lapsi.

Tiesin, että hän oli vaikeuksissa hengellisesti, koska hän oli sanoa ei vastikään laajennettu kutsumus vanhin päätösvaltaisuus puhemies, mutta olen todella tiesi hyvin vähän koko tilanteesta, koska hän näytti puhaltaa sen pois, koska vain vähän "laiskotellut hänen pyhien kirjoitusten" ja jotain "ei tunne jopa johtava pappeuden osastolla". Pian vääntämällä kutsumus, hän oli haastattelussa piispa. Ajattelin, oh, piispa aikoo tarjota hänelle kutsumus uudelleen. Tavattuaan piispan, hän tuli sakramenttikokoukseen ja minä katsoin häntä, odottaa häntä kertomaan minulle, mitä uusi kutsumus voi olla. Mutta sen sijaan, hän kertoi minulle juuri juttelimme siitä myöhemmin. Sinä iltana ennen nukkumaanmenoa kysyin uudelleen noin kutsumus. Sitten hän kertoi minulle meidän piti puhua. Tiesin, että se on enemmän vakavia, mutta minulla ei ollut aavistustakaan vakavuutta, mitä oli menossa ulos hänen suustaan. Hänen ensimmäiset sanat olivat: "Minun ongelmia Kaikki alkoi pornografiaa."

LDS_woman_photography_Bethany2

Vatsani meni mullistuksia. Tunsin tarvitaan juosta vessaan ja oksentaa, mutta en oikein liikkua. Tunsin oli ottaa ulos kehon kokemus. Hän oli hyvin surullinen ja pahoillaan. Hän kertoi minulle, hän oli tuleva kirkko tuomioistuimessa; sitähän tapaaminen piispa oli ollut noin. Olin surun murtama ja ei oikein tiedä miten reagoida.

Tiedätkö, miten hänen pornografia riippuvuus alkoi?

Hän oli ensin esiteltiin pornografiaa kuin lapsi, noin 5 tai 6, josta olen kertonut on keski-ikä näinä päivinä. Hän kamppaili sitä nuoruudessaan, mutta pystyi palvelemaan kunniakkaasti lähetystyössä. Kun hänen tehtävänsä, hän keskittyi dating minua ja naimisiin temppelissä joten hän pystyi pidättäytyä tuona aikana. Kun hän sai takaisin hänen tehtävänsä, Internet oli paljon helpommin ja paljon enemmän iso juttu kuin silloin, kun hän lähti. Meillä oli pääsy internetiin kodissamme, ja silloin hän alkoi taistelu jälleen. Olen oppinut tämän kaiken ensimmäisenä iltana hän kertoi minulle riippuvuus.

Kun olet oppinut hänen ongelma, mitkä olivat tunteesi tulevaisuudesta teidän avioliitto?

Jos olisit pyytänyt minua ennen tätä todella tapahtui, olisin sanonut jättäisin minun avioliitto. Olisin hullu ei. Mutta kun hän kertoi minulle, olin tunnoton. En tiennyt, mitä minun piti tehdä. Ajatukseni meni suoraan Herran "mitä minun pitäisi tehdä?"-Uudestaan ​​ja uudestaan ​​kysyin tätä. Luulin pitäisi varmaan lähteä, mutta en todellakaan huvita lähteä. Yritin menossa ystävän luona, mutta Henki kertoi minulle minun piti mennä kotiin. Menin kotiin ja juttelimme enemmän syvyyttä tulevaisuudesta meille. Mieheni oli sitoutuneet tekemään avioliitto työtä. Piispa oli kertonut hänelle voisimme mennä neuvontaan, ja hän lupasi saada että järjestetty ja saada apua itselleen. Sinä yönä me nukahti samassa sängyssä käsi kädessä. Se on täysin hullulta, nytkin, mutta se miten ilta päättyi. Se oli kaikkein avoin avioliitto oli ollut hyvin pitkään ja niin se todella yhdistänyt meitä.

Sinä yönä me nukahti samassa sängyssä käsi kädessä. Se on täysin hullulta, nytkin, mutta se miten ilta päättyi. Se oli kaikkein avoin avioliitto oli ollut hyvin pitkään ja niin se todella yhdistänyt meitä.

Pystyitkö uskoutua kenellekään? Millaista tukea ryhmän sinulla on?

Iltana hän kertoi minulle riippuvuus, kutsuin äitini. Päädyimme kertoen perheelleen, ja lopulta, tiesimme täytyisi kertoa lähisukulaisia ​​ja ystäviä. Kuitenkin, rukoilin hartaasti, jotka aioin kertoa, koska minun piti ihmisiä, jotka voisivat tukea meitä, ei tuomitse meitä ja jotka voisivat käsitellä taakkaa tietämättä. On paljon tuskaa tietämään joku rakastat kamppailee jotain niin kovasti.

Kuulin, että MAP-perhepalvelut oli Kahdentoista askeleen ohjelma erityisesti naisille, kirkon riippuvuuden elvytysohjelma. Tämä oli nimenomaan vaimot sukupuoleen tai pornografian addikteja, ja se oli valtava apu. Näissä kokouksissa oli muita naisia ​​menossa läpi sama asia. Yleensä kun olen ihmisten ympärillä, minun täytyy saada minun maski, teeskennellä kaikki on kunnossa ja pitää hymyn rapattu naamaani. Mutta näissä kokouksissa tunsin turvallinen ja siellä oli naiset, jotka voivat koskea, tunsin ole niin yksin minun oikeudenkäyntiä. Kuten Mormonin nainen, tunsin voinut mennä kirkkoon hajoamassa tai ihmiset katsovat minua kuin olisin täytyy olla hullu niin tietäen, että siellä oli ihmisiä, että voisin hajota kanssa oli suurta lohtua.

Miten / tämä taistelu vaikuttaa day-to-day elämää kuin jatkat nostaa nuoren perheen?

Minulla on vielä olla äiti. Olen edelleen se, joka valmistelee aterioita ja tekee ruokia. Minulla ei ollut myötätuntoinen palvelun komitea, jossa aterioita tai järjestää lastenhoitaja, koska he eivät tiedä, mitä olin menossa läpi. Joten ensimmäinen vähän aikaa oli erittäin kova. Kuitenkin pakottaa jonkinlainen normaaliuden on auttanut. Minun täytyy mennä. Minun täytyy olla "normaali" ja emotionaalisesti saatavilla lapseni.

En enää kantaa tätä taakkaa ympäri joka päivä. Sain siihen pisteeseen, jossa en voinut ottaa sitä enää, ja minä sanoin: 'Herra vain ottaa sitä, koska en aio kuljettaa sitä noin enää. Menen vain saada paremmin ja aion olla mahtava ihminen tämän takia!

Muistan, että Jeesus Kristus on jo toteuttanut tämän taakan, kaikkien taakkaa. Se tuntuu vaikealta käännä se ympäri. Mutta todellisuudeksi, se on yksinkertaisin asia tehdä. Olen juuri täyttänyt sen hänelle, ja hän otti sen pois. Sen jälkeen katsoin taakseni ajatellut, miksi en tee sitä kauan aikaa sitten? Käännä se ympäri. Hän seisoo ovella. Minun oli pakko avata sen. Hän odottaa meitä päästämään irti ylpeytemme ja sanoa, en voi tehdä tätä enää.

Sieltä olen pyytänyt häntä näyttämään minulle, mitä minun pitäisi tehdä. Hän on ainoa, joka tietää, mitä polkua tuo minulle onnea. Voin vain keskittyä itseni ja oman hengellisyyden ja ei ole vastuussa mieheni. Tiedän, että Herra on siellä kädestä ja kuljettaa minua, kun hän tarvitsee. Halusin vain päästä pisteeseen, jossa olin niin alhainen, että olen ollut mihin katsoa, ​​mutta hänen luokseen.

Miten miehesi riippuvuus vaikuttanut itsetunto?

On niin monia naisia, jotka kamppailevat tämän ongelman arjen ja niin monet meistä kamppailevat tunne kuin miehemme kamppailut ovat jotenkin meidän vika tai että emme ole tarpeeksi hyviä jotenkin. Tietenkin tämä on täysin väärä, mutta se on siellä! Onneksi en ole koskaan ollut vakavia epäilyjä, joiden ongelmana tämä todella oli. Olen aina yrittänyt olla paras vaimo ja parempi äiti. Minulla ei todellakaan ole epäilystäkään mielessäni, että olen tehnyt parhaani.

Suurempi haaste minulle on luottamuksen menettämiseen. Se vie paljon valehtelee vetää pois jotain piilossa pornografia riippuvuus. Valehtelee on niin järkyttävää, koska se vie minun valta tehdä päätöksiä itselleni ja perheelleni. Valehtelemalla, mieheni kontrolloi mitä tiesin ja näin ollen valvottava mitä päätöksiä tein. Tämä vei voimani, minun toimisto. Ja todella, todella sattuu, kun se on aiheutettu henkilö, joka olet kaikkein haavoittuvimpia kanssa.

Valehtelemalla, mieheni kontrolloi mitä tiesin ja näin ollen valvottava mitä päätöksiä tein. Tämä vei voimani, minun toimisto. Ja todella, todella sattuu, kun se on aiheutettu henkilö, joka olet kaikkein haavoittuvimpia kanssa.

Tämä on kuitenkin myös mies, jota rakastin ja joka sinetöitiin minut kiinni pyhäkössä. Rakkauteni häntä kasvoihin hänen petos on niin ristiriitaisia, koska se sai minut epäilemään omia tunteitani ja omaa kykyä kuunnella Hengen kuolettavan käsitykseni oman tunteita ja siksi minun inspiraatiota. Se oli tuhoisa, koska ilman Henkeä, minulla ei ole mitään. Se on ainoa ääni voin täysin luottaa. Tämä on ollut haitallisimpia minulle.

Mikä on ollut rooli miehesi elpyminen?

Ensimmäisen vuoden olin todella mukana hänen elpymistä. Tuona vuonna hän ei ollut takaiskuja, ei edes itsetyydytys tai katsomalla pornoa. Hänet erotettiin kirkosta, ja vuotta myöhemmin hän oli uudestikastoi. Tuolloin olin todella mukana. Hän kertoi minulle, kun hän oli vaikea ajatus tai kova päivä. Olin kumppani hänen elpymistä.

Mutta tuli kohta, kun en voinut tehdä sitä enää. Olen täysin vetäytyi hänen elpymistä. Se oli liian raskas minulle, ja ettei se hyväksynyt minua keskittymään oman paranemista. Olin huomiotta oman paranemista vuonna, koska olin auttaa häntä. Itselleni, aloin tehdä rajoja. Hän tarvitsi soittaa muita miehiä hänen tukiryhmä eikä pelkästään nojaten minua. Oma paranemista tarvitaan aloittaa, koska se oli alkanut vaikuttaa siihen, miten olen käyttäytynyt kohti lapseni ja miltä minusta tuntui itsestäni.

Mielestäni terveellisin päätöksen tein oli ottaa askel taaksepäin ja keskittyä oman paranemista, jättäen hänet työstämään paranemista. On ollut aikoja, että tämä on tehnyt todellisen fyysisen erottamisen samalla aktiivisesti työtä itseni ja puolestaan ​​meidän avioliitto.

Meidän ohjaaja muistutti, että mieheni oli kannamme tätä taakkaa vuosia. Niin tietysti se tuntui hyvältä hänelle saada, että taakka pois, jaa se piispa ja minun kanssani. Kuitenkin minulle se tuntui kuin olisin saanut kaikki se dumpataan minulle kaikki kerralla ja tämä oli vain prosessin alussa. Mieheni kertoi minulle, hän ei välitä kuinka kauan se kesti minun parantua, hän odotti. Tietäen hän aikoi haluan parantua niin, että minun piti parantua eikä odota minun "anteeksi ja unohtaa" vain, koska hän oli työskennellyt se oli valtava mukavuutta.

Miten Jeesuksen Kristuksen evankeliumi vaikuttanut paranemista?

Oma paranemista on ollut kyse evankeliumista. Se on ollut sovituksesta ja Vapahtajani. Hän on ainoa tapa henkilö voi parantua. Olen lukenut paljon kirjoja, ja menen tukea ryhmätapaamisia ja neuvontaa. Olen yrittänyt tavata muita naisia, jotka ovat minun tilanteessa, toivoen joku täysin ymmärtää. Mutta on niin monta kertaa, kun olen vain tuntui täysin yksin!

Kautta ne ajat, rukoilen jonka puolella sänkyni, ja saan usein tunne, että joku on omaksunut minua. Että tunne on mitä sai minut läpi. Nuo kokemukset auttoivat minua ymmärtämään mahdollistaa sovituksen voima. Rooli sovituksen syntiselle on puhuttu paljon. On kuitenkin toinen puoli se: Atonement rooli elämässä henkilö, joka ei ole loukkaantunut. Se auttoi minua päästä ylös nukkumaan, suihku, hampaiden harjausta, vaihtaa vaipat, tiskata jne. Tämä oli mahdollista, koska Vapahtaja.

Herra ohjasi minut minun tukiryhmä, jossa voisin puhua muiden naisten kanssa. Hän työskenteli läpi joitakin näistä naisista siunata elämääni. Minun piti päästä pisteeseen, jossa tunsin aivan yksin niin, että tiesin, että se oli hän, joka paransi minut. Tämän vuoksi tiedän hyödyntämistä ja minun paranemisessa vähän tekemistä kirjoja, jotka olen lukenut ja uskomattomia ohjelmia olen pystynyt löytämään. Kaikki alkoi Häneen ja se päättyy hänen kanssaan. Hän on viime kädessä jossa paraneminen on. Ainoa kerta en tunne jäi yksin on, kun hän on siellä minua makuuhuoneen lattialla, tai kun hän on minun kanssani tekee ruokia tai puistossa lapseni.

Mikä motivoi sinua pysymään sitoutunut teidän suhde?

Alusta alkaen, Henki kertoi minulle tähän haasteeseen olisi minun kultasepän tuli. Olen aina halunnut tulla ulos sen parempi ihminen tai ilman mieheni. Kun olen itsestäni huolta kaikessa-fyysisesti, henkisesti, emotionaalisesti, henkisesti tunnen vahva ja tuntuu että olen voi käsitellä sitä.

Rooli sovituksen syntiselle on puhuttu paljon. On kuitenkin toinen puoli se: Atonement rooli elämässä henkilö, joka ei ole loukkaantunut.

Mieheni ja minä olen erottanut pari kertaa neljän viime vuoden aikana. Joten, olemme yhä keskellä yrittää selvittää tämän asian, mutta minusta tuntuu että on paranemassa. Olen jatkuvasti kysyä Herralta, mitä minun pitäisi tehdä, ja hän ei ole kertonut minulle, vielä lähteä. Hän ei ole kertonut minulle, että tämä on ohi. Tuntuu vain minun siirtymistä vielä olla mieheni kanssa ja minulla on toivoa, että se saa paremmin ja lopulta paremmin kuin olisin voinut koskaan kuvitella.

Olen rukoillut alusta alkaen, että näkisin mieheni sillä tavalla, että Herra näkee hänet, ja että rakkaus ei ole koskaan horjunut. Puhun rakkaudesta, kuka hän on kuin mies, ja henkisenä olentona. Varmasti romanttinen rakkaus on horjunut. On aikoja, jolloin olen rehellisesti voinut sanoa, en rakasta häntä juuri nyt. Kun tämä tunne, rukoilen, että jonain päivänä minulla on halu rakastaa mieheni uudelleen. Herra on kertonut minulle, että tämä tunne on kunnossa ja että voin olla toivoa tulevaisuudesta, että rakkaus.

Luulen, että hän tajuaa olen ollut loukkaantunut ja elämäni on muuttunut täysin. En ansaitse tätä, ja se on okei ei olla rakastunut mieheni juuri nyt. Mutta minä olen rukoillut, että voin rakastaa häntä, ainakin henkisellä tasolla aina.

On ollut aikoja, jolloin meidän piti erottaa emotionaalisesti, ja tänä vuonna erotettu fyysisesti. Oleminen sopusoinnussa Hengen tänä aikana oli niin tärkeä. Jos meillä jäi erilleen ja emotionaalisesti etäinen, asiat loppuisi. Kävin temppelissä paljon ja olen todella rukoilin tietää, mitä seuraava askel olisi ja kun se pitäisi tapahtua. Kun paljon työtä itseni Tiesin tarvitsevani kääntämään huomioni takaisin minun avioliitto. Pyysin häntä tulemaan kotiin ja Rukoilen joka päivä, että Herra auttaa minua tietämään, mitä tehdä tämän suhteen, miten parantua sitä. Liikumme eteenpäin pienin askelin kohti onnellinen avioliitto toivoa!

Miten tähän haasteeseen vaikuttanut lapsesi?

Olemme yrittäneet tehdä perhe-elämän mahdollisimman normaaleiksi, ja vaikka me erotettiin, yritimme antaa lasten tietää, että äiti ja isä silti rakasti heitä ja että tämä ei ollut heidän vikansa. Tietenkin se on häirinnyt heidän elämäänsä ja turvallisuutta ja että on osa tätä, että en muuttuisi, jos voisin, mutta en voi, ja minusta tuntuu, että Herra pyhitän tämän kokemuksen hyvästä.

Olemme erittäin avoimia meidän lapset. Tietenkin me vain jakaa ikänsä mukaista tietoa. Emme puhua erityisesti pornografiaa; Kuitenkin he tietävät valintoja ja seurauksia.

Haluan lapsia ymmärtämään, että he voivat puhua taivaallisen Isän. Haluan heidän tietävän, että Vapahtaja on siellä niitä, too. Toivon tämän kokemuksen todella auttaa heitä oman elämänsä kokemuksia. Toivon, että ne on suhde heidän Vapahtajan ja tuntea samaa mukavuutta olen löytänyt varhaisemmassa iässä kuin useimmat lapset, koska he ovat tarvinneet sitä ja sitä tarvitaan.

Mikä on motivaatio jakaa tarinasi?

Olen yllättynyt, kun olen tavannut miestä, joka väittää ole nähnyt pornografiaa. Kun olimme neuvonta meidän piispa, hän sanoi oli työskennellyt neljätoista muuta miestä, joilla on samankaltaisia ​​pornografian ongelmia, jotka olivat tulleet häntä.

Hän myös sanoi, että kun hän tutkii penkeissä palkintokorokkeelle, hän näkee enemmän miehiä, jotka kamppailevat pornografian, mutta eivät ole tulleet hänelle. Vierekkäin näistä miehistä on jonkinlainen nainen: äiti, sisko, tyttöystävä tai vaimo.

Liian monet naiset tuntevat he eivät voi puhua ongelmasta pornografian, koska se on heidän miehensä kysymys, ja he eivät halua paljastaa heidän miehensä haasteita. On häpeän leima mies, joka taistelee pornografian riippuvuuden. Ihmiset luulevat weirdoes tai perverssejä. Haluan muuttaa tätä käsitystä. Miehet jotka kamppailevat pornografia ovat normaaleja ihmisiä. Ne ihmiset istuvat kanssasi sakramenttikokouksessa. Se vanhinten koorumin presidentti. Se on ensisijainen opettaja. On ihmisiä, jotka kuluvat paidat ja solmiot töihin ja olla siisti hiukset. Mieheni ja minä olimme toistemme ensimmäinen suudelma. Mieheni ei ollut seksuaalisesti aktiivinen lukiossa. Hän on hyvä kaveri. Ei ole ketään edessä torjumisesta / sex "addikti." He ovat Jumalan lapsia, jotka kamppailevat vakavan tutkimus-kuin kuka tahansa!

Miten vanhemmat voivat suojata perheitään pornografiaa?

Välttäminen pornografia ei ole enää todellisuutta. Et voi välttää pornografiaa. Se on kaikkialla. Se ei ole enää asia, jos lapsesi ovat menossa nähdä sitä; se on asia, kun lapset tulevat näkemään sen.

Kun olet pitänyt kotisi turvallinen, kouluttaa lapsia aika, että he ovat nuoria ja myös kouluttaa itseämme. Meidän on opetettava lapsillemme, mitä pornografia on ja mitä tunteet ovat, jotka aikaansaama sitä, mutta meidän täytyy ymmärtää kaiken ensin itse. Lapset tarvitsevat tuntea he voivat tulla vanhemmille, kun jotain tapahtuu; heidän täytyy tietää, että sana pornografia ei ole pahaa sanaa Heidän täytyy tuntea häpeää, kun he näkevät sen tai olla reaktio siihen, ja että on meidän tehtävämme vanhempina: suojata (mahdollisimman paljon), opettaa ja anna heitä tuntea olonsa turvalliseksi puhua meille-eli ei guilting, ei syyttelyä, ei hylättiin.

Koska seksi on niin pyhä, jossain vaiheessa me kirkon jäsenet alkoivat kohdella niin kuin se on tämän salaisuuden asia, jota ei pitäisi puhua. Meidän on opetettava lapsillemme, että nämä tunteet ovat kunnossa, mutta että on aika ja paikka niille tunteita. Itse asiassa, ne ovat jotain jota vietetään ja pidetään pyhänä, ei pidetä salassa ja likainen.

Mitä neuvoja antaisit puolisot pornografian addikteja?

Niiden pitäisi keskittyä omien tarpeidensa ja yrittää löytää naisia, jotka ovat valmiita tukemaan niitä.

MAP-perhepalvelut on ollut suuri voimavara. Kaikenlainen neuvonta on apua. Paljon lukemista, Deseret Book on paljon käsittelyssä kohteena ja ei olla hämmentynyt ostaa niitä, paljon ihmiset tekevät sitä! Myös saada temppeliin on ollut tärkeää. Olen löytänyt temppelissä olla oppimisen paikka, joka auttaa pitämään minut turvassa ja antaa minulle mahdollisuuden olla toivoa elämäni ja ikuisuus.

Yhdellä silmäyksellä

Bethany


Siviilisääty: Naimisissa 10 vuotta

Ammatti: äiti ja oikeusavustaja

Opiskelupaikat: Ricks ja BYU

Haastattelu Melissa Hardy . Kuvia käytetään luvalla.

Jaa tämä artikkeli:

39 Comments

  1. Sininen
    22:33 on 12 tammikuu 2011

    Bethany, tämä oli hämmästyttävä, voimakas haastattelussa. Olin vain lukea kolmasosaa siitä, kun jouduin pysähtymään ja toimittaa sen kaverille. Kiitos jaat tarinasi ... Tiedän, että se siunaan monia ihmisiä. Jopa ne, jotka eivät ole tekemisissä pornografian ... kommenttisi että "rooli sovituksen syntiselle on puhuttu paljon. On kuitenkin toinen puoli se: Atonement rooli elämässä henkilö, joka ei ole loukkaantunut. "On niin syvällinen. Rakastin lukea miten olet paranemista, ja se on inspiroiva minulle, ja uskoisin kenelle tahansa, joka on vaikeita asioita parantua.

  2. Melissa
    23:22 on 12 tammikuu 2011

    Kiitos, Bethany, teidän rohkeutta jakaa tämän tarinan. Lainaus Joseph f. Smith showed up in my inbox today, and it seems to describe you so well…..”the art of healing is really one of the highest qualities and attributes if man; it is a characteristic of a great and noble soul.”

  3. A sister in the Gospel
    1:18 am on January 13th, 2011

    Thank you for your openness and frankness. I discovered my husband's addiction 3 years ago. It's been a long, hard journey. It's nice to know I'm not alone in this. It's also nice to know that it's okay that I still have moments of struggle, even after 3 years. Sometimes I get down on myself 'cause I can't get over this and it's been THREE years. I should be over it, right?! Once again, nice to know that I'm not alone and that you're in the same boat–still struggling many years later. Kiitos jakaa tarinasi. It was just what I needed tonite.

  4. Sarah
    8:10 am on January 13th, 2011

    Thank you for sharing this! I'm sure you have reached many women who are struggling with this issue, I for one truly appreciate your insight and testimony. I especially connect with what you said about trust…I have dealt with that part of this issue for some time, and it really does help to know that someone else know what you are going through Thank you so much.

  5. Your Recovery Sister
    8:58 am on January 13th, 2011

    Bethany, I love you. I know your story. I have heard the ins and outs. I have lived a similar struggle. Thank you for sharing so openly. You will be a tool in the Lord's hands to change and strengthen others. I can feel it. -AD

  6. Emily
    12:01 pm on January 13th, 2011

    Olet paras! Way to be so bold about this. It's what we need.

  7. Dorothy
    2:04 pm on January 13th, 2011

    I love so many things about this interview. I love that you said that imperfect emotions are okay. I love that you address the issue of Christ being the true Healer, and that every other help is there to point to Christ. I love that you broke the taboo and came forward as someone struggling so that others won't feel alone. I love that you are trying to change the stereotype of pornography addicts – they usually are just good men struggling with a problem.

    I was engaged to someone who struggled with pornography. Before that experience, I thought the bad thing about being in a relationship with a pornography addict was jealousy. That's not fun, but the really bad thing – the really damaging thing – is trying to be emotionally close to someone who is just not there, who lives life detached so he doesn't have to feel the discomfort that life and relationships inevitably present. We went to premarital counseling and my therapist said, “Whether you break up, or whether you stay together, it's going to be really hard.” I finally had the courage to end the relationship. (Actually, I just tried to end it but didn't really and then I got dumped.) I think of this statement all the time because it helps me understand that I need to find the right path, not the easy one, because the easy one doesn't exist.

    Jumala siunatkoon sinua!

  8. Eliana Osborn
    2:52 pm on January 13th, 2011

    Hey Bethany, I appreciate you doing this. You have been brave and I know you will be blessed for it. When you come down my way south sometime I'd love to see you.

  9. Liz
    3:14 pm on January 13th, 2011

    A wonderful and powerful interview that will help lift up so many of your sisters!

  10. Wife of an Addict
    8:19 pm on January 13th, 2011

    Kiitos jakaa tarinasi. I knew about my husband's addiction before we got married. I married him because I had struggled with my own addiction to pornography and believed that we could work through it together.

    I learned last night that he has been in a relapse for the last four months. This post was so timely for me. We have spent the day talking to each other and with the bishop of our ward. We are preparing to take the next steps and attend Addiction Recovery meetings as well as counseling through LDS Family Services.

    I pray that together we can overcome this struggle.

  11. Monica
    10:08 pm on January 13th, 2011

    Bethany – thank you for your courageous honesty. The more we know we are not alone, the greater our trials can be borne. Thank you for emphasizing that mere avoidance is no longer enough, and that acceptance of our own and our children's feelings need to be accepted, validated, and heard. There is no room for shaming in God's heart, for us – and we need to offer the same to all those around us. Thank you for proclaiming truth's that bespeak a Savior's unconditional love, gleaned through the most arduous of heartbreaks. All my love and prayers.

  12. Debra
    11:53 am on January 14th, 2011

    Thanks to you, your husband, and the Mormon Women Project for shining a light on something that is often discussed in too simplistic of terms. I have had to wrestle with the subject matter on a number of fronts. Hearing women talk about their perspectives on the subject is tremendously helpful. It is still such a taboo, and there is incredible loneliness for those of us who feel the immense pressure not to speak of it. Kiitos vielä kerran! You give me hope! Brave, brave, brave!

  13. Tiffany W.
    5:36 am on January 15th, 2011

    Bethany, thank you for courage and honesty in sharing your story. Thank you for sharing your name and your face. You are a powerful example on many fronts: working with and supporting your husband as he struggles with his addiction, having strength to separate when appropriate, and recognizing your own need for healing.
    This was very, very powerful.

  14. Jen
    12:00 pm on January 15th, 2011

    Bethany-
    You are beautiful. I went back to look at your pictures after reading your story and I felt such love for you. You are so incredibly brave. I admire your courage in being honest with your experience with pornography and also the courage it takes to understand and express deep emotions.

    Most of us are still scared and uncomfortable discussing pornography. We need to follow your example! I am sincerely praying for you, your husband and your sweet kids.

  15. Mandy
    8:52 pm on January 15th, 2011

    i felt the spirit so strongly while reading your thoughts and i wanted to thank you so much for allowing me in on your secret over these past four years! knowing you as a crafting icon, super mom, and hilarious fun-seeker in addition to a spiritual giant for daily overcoming these trials has greatly increased my own personal testimony! i count myself blessed to touch toes with you!

  16. Laree
    1:44 pm on January 16th, 2011

    Thank you for being so brave and letting us know that we are not alone. I Liked what you said about the fact that a pornography addict is usually a good, normal person. We need to stop writing them off as perverts. Minulla on kysymys. Are pornography addicts routinely excommunicated?

  17. Rose
    8:11 pm on January 16th, 2011

    Thank you for sharing your story with all of us. You are one courageous woman! Blessings to you as you continue on your journey.

  18. Michaun
    9:58 pm on January 16th, 2011

    I was impressed by your story. I have a son who struggled with this addiction for a couple of years before he came to me to confess after a family home evening lesson focused on the strength of youth book. It has been a very difficult journey. It has tore my heart in tiny pieces. I knew that I had to love him and get him some help and stand by him. I made sure that we had open communication. I am extremely grateful for the atonement and how it helped my son. I am happy to say that he is now serving a mission. Something that I didn't think would ever happen. I will always be amazed at my son's ability and strength to overcome the addiction. What helped the most was having the most remarkable Bishop that was a constant help and a very patient and amazing psychologist. It seemed to take a long time before my son could completely forgive himself. He did. I beat myself up so many times. What did I do wrong as a mother? It took my Bishop telling me that it was not my fault and quit blaming my self, before I could regain control of my emotions. I am so grateful to belong to this church. I would have lost my son a long time ago. On toivoa. There is forgiveness. There is a Savior who died for our sins. I have never been so appreciative of what the Savior has done for us until this past 6 months when I was able to see the atonement in action. My son is very open about what happened and even shared his experience in Relief Society. That was a tough day for me. I had to give a lesson on Pornography. He was amazing and gave alot of hope to others. If a teenage boy can conquer this, anyone can. It takes alot of love and support and I learned to never ever give up. I know that Heavenly Father would never give up on us either.

  19. L.
    10:27 pm on January 16th, 2011

    I admire your courage in coming out publicly about this. I have known about my husband's addiction for about a year now, and a lot of the time the most difficult thing for me is the secrecy of it all. I feel like it's not my burden to share, so none of my friends or family know: I carry it alone. I fear we'll never have a “normal” life. I'm glad you've been able to find so much peace and calm, and I hope that this message will circulate far and wide so that other sisters will know they are not alone: we are many.

  20. K
    10:47 pm on January 16th, 2011

    I have the same question as Laree — was the excommunication a result of pornography viewing alone?

  21. Stacey
    11:00 pm on January 16th, 2011

    Thank you for sharing your story, and thank you, MIchaun, for sharing about your son. We've been dealing with the hellish repercussions of a young teen who has been viewing porn and making some poor decisions. These decisions resulted in legal action and his removal from our home for a time. Thankfully, we were led to helpful counsellors and a reasonable judge and our family is healing. Thank you for the advice to have discussions with our children about pornography. I wish we'd discussed things more in-depth than we had. The Savior is helping to heal us, and in a surprising way, my prayers for this son to be happier in our family are being answered. I can't believe we've had to go through this – and there really is no one you can talk to about it when you're dealing with minor children whom you want to protect – but I have great hope that we will all be better for having dealt with the problem now.

    I am hoping for the best for you and your family and for all those struggling with this insipid evil. Heavenly Father wouldn't allow us all to have this problem in our lives if there wasn't hope for recovery.

  22. B.
    1:17 pm on January 17th, 2011

    Bethany,

    Kiitos paljon jakamista varten oma tarinasi. I, too am facing the challenges of a husband who is addicted to pornography. I have such a hard time compartmentalizing it all, on one side is my husband who I love so much, and have for the past 7 years – and on the other side is the man who has kept secrets from me, broken trust, and hurt our little family. I've known about his addiction for the past 5 years – he was completely clean for the last 2, and then he relapsed this last week. I miscarried the day after I found out, and I am having trouble holding it together.

    However, your beautiful article gives me hope. Hope that I can trust again. Hope that I can give my burden to Christ and heal myself. I guess I just need to make self-healing a priority right now, then I can deal with the rest.

  23. Bethany
    3:04 pm on January 17th, 2011

    The way that I understand excommunication is that a person is excommunicated when they have put their own salvation at risk because they are operating under the covenants they made at baptism and often times the temple. When they repeatedly break those covenants they are risking their salvation and so when a sin (any sin) gets to a point that the person seems to not be able to control themselves(because they don't want to or otherwise), excommunication needs to be the answer so that that person can be protected, given the chance to get better while not breaking those sacred covenants and given- if they so choose-a fresh start.

    From what I understand there are only a few sins where excommunication is basically a given-and no pornography is not one of them. I have heard of men (and women) who have had a problem with it for so long or members that hold callings where they have a large stewardship (stake president, etc)being excommunicated for pornography but in the case of my husband the addiction had progressed over the years to other sexually deviant behaviors leading to his excommunication. But I cannot pretend to know all about excommunication.
    I do know that EVERY case is individual and that every person is judged against themselves by righteous men using the power of the priesthood and direct inspiration. They take it very seriously and I know that my husband was excommunicated for his own protection and for a chance to again have the hope of salvation.

  24. Jerome
    2:04 am on January 18th, 2011

    I love this candid account, but I must say I feel pretty embarrassed for the husband. I can't help but think this article has circulated through the ward and stake where he lives, and that many people he knows have read it. Perhaps that's part of the healing process, being publicly humiliated into improved behavior.

    Honestly, I did enjoy the discussion and found it insightful, but felt awkward on behalf of the husband the whole time.

  25. Husband
    11:58 am on January 18th, 2011

    This is husband speaking: “Thank you for your sincere concern on my behalf but I am not embarrassed! I am more upset that people are embarrassed and shamed by it. The only way to change that is to put a face to it, which my wife made the hard decision to do. It only becomes awkward when others can't talk about it openly without feeling embarrassed by the word pornography and hopefully this article can open the door for that change. This was a decision that we, Bethany and I, made together but the website isn't called The Mormon Men Project. I would agree that public humiliation is definitely not a good way to heal but I am NOT humiliated by this. This is my lot, my choices and also my refiners fire. I support my wifes actions in sharing her story 100%. Neither one of us is looking for admiration or pity we just want this stigma to change! Thanks again for your concern.”

  26. Emily K.
    12:43 pm on January 18th, 2011

    Oh Bethy. Thank you so much for sharing this. I soo wish I could have been there to help, but, once again, you are setting such a righteous standard for others. I pray for you often. I know that you will help others in many more ways than you know. Thank goodness for a merciful, loving Savior, who never leaves us alone.

    I loved your husband's comments. It is so amazing that after everything you can stand united. This definitely hit home to me, and I WILL be teaching my children about sex and pornography.

  27. S
    1:10 pm on January 18th, 2011

    Thank you both for sharing your story. It is wonderful that you are in a place now that you can do that. I hope you are able to touch many with this and help others get to that same place. It needs to be more out in the open and I am glad you had the courage to do that. I have friends that are affected by the same problem and I know that it helped them so much to be able to talk to others in the same situation.

  28. Diony
    10:44 pm on January 18th, 2011

    Thanks Bethany for being so open and sharing your story. It takes a lot of courage, I know because I've been through it. I was married 14 years to a pornography addict, but there is hope, help and healing. I wrote a book about it called Torn Apart–maybe it can help you or someone you know. More info is on my website. I wish you and your husband all the best as you continue to work through this together.

  29. Jerome
    5:53 am on January 19th, 2011

    @Husband

    Agreed the stigma need not be there, it does everyone a disservice.

    Knowing that you are totally ok with this degree of sharing is enough for me. As long as you find it helpful then go for it. I feel it is neither wrong nor right to broadcast at this level, just preference.

    Having not been in the same situation I cannot truly know how I would proceed, but I suspect I wouldn't be comfortable with this level of sharing. If it suits you, then it suits you. For me the article would have been equally meaningful if it were done anonymously, but that is just me. I feel I'm capable of comprehending the gravity of a situation without needing an associated face, but for some that probably “brings it home.” (I realize how condescending that last line may sound, but I'm being sincere. I work in newsmedia and understand the importance of associating events with real people and families.)

    Final thought–I wish you the best on your journeys, individually and together.

  30. M
    6:36 pm on January 19th, 2011

    Maybe in the beginning (it has been four years) the husband would not have been able to talk as openly with someone other than close family members and those working with him to overcome his addiction and would have never thought his story would be put in an article like this one. I'm not trying to speak for the husband, it's just a thought. Bethany and husband, you have both shown so much courage and strength. Thank you for the help and hope you are giving to others!

  31. Healing
    8:59 pm on January 19th, 2011

    Kiitos, Bethany, jakaa tarinasi. Olet hyvin rohkea ja mielestäni olet oikeassa, että meidän täytyy poistaa leimautumista ja puhumaan rehellisesti lastemme kanssa siitä. Koska pohdin näitä vaikeita tilanteita Kuinkahan paljon meidän sukupolvemme naisten maksamme päätöksiä edellisten sukupolvien naiset. Tietenkään emme voi tehdä valintoja kenellekään muulle, ja miehet ovat täysin vastuussa omista synneistään, mutta se näyttää taakka naiset että miehet kasvaa vain standardin äidit, sisaret, tyttöystäviä ja vaimoja niille asetetut. Olivat miehemme äidit ja sisaret "typerä naisten täynnä erilaisia ​​himoja"? Se on luultavasti vain mielikuvituksellinen selviytymisstrategian, mutta yritän löytää paranemista ongelmia mieheni aloitti lapsuutensa kotiin, suurin toivo löydän on ylläpitää korkeatasoista puhdasta poikani kautta esimerkki siitä, mitä olen itse lukenut , katsella ja kuunnella.

  32. Loukkaantunut
    01:51 on 21 tammikuu 2011

    Minusta hyvin lähtökohta tämän artikkelin erittäin loukkaavaa, ja en usko, että tämä on erittäin tehokas tapa käsitellä ongelmaa. Vaikka en ole eri mieltä, että on tarpeetonta häpeän leima pornografia riippuvuus keskuudessa kirkon jäseniä (stigma, joka on suurelta osin, koska miten pornografian on osoitettu palkintokorokkeelle), Bethany tarina tekee enemmän edelleen, että leimautumista kuin kumoamaan sen.

    Että nainen harkitsisi eroamassa miehensä pornografia riippuvuus on ahdistavaa, liioittelematta. Että se oli yksi hänen ensimmäinen ajatuksensa on paljon enemmän syyte kirkko kuin se on Bethany. Monet, monet Mormoninaiset on aivopesty ajattelemaan tällä tavalla, ja mieluummin heidän miehensä olla alkoholisti tai narkomaani kuin pornografiaa addikti. Äärimmäisissä tapauksissa, pornografia ei ole avioeron. Ei, jos rakastaa jotakuta, ja ei, jos olet todella yrittää rakastaa jotakuta niinkuin Kristus.

    Älä tulkitse tätä viestiä hyökkäyksenä Bethany-se ei ole. Ymmärrän, että siellä on paljon enemmän tähän tarinaan kuin on kirjoitettu (miehen toteamus, että hänen "ongelmia Kaikki alkoi porno" näyttävät osoittavan, että siellä oli enemmän tekeillä. Näyttää myös siltä, ​​että Bethany on myöntänyt niin paljon hänen kommentteja) ja hänen miehensä toimia pidemmälle pornografia voi hyvinkin syytä avioeroa. Se sanoi, artikkeli on melko epäselvä tältä osin, ja antaa vaikutelman, että hän oli erotettu kirkosta, koska pornografian riippuvuuden. Että seuraus on vahingollista, ja ei juurikaan hälventää häpeän leima pornografian riippuvuuden. Pikemminkin se vahvistaa sitä. Kuinka paljon epätodennäköisempää on joku tunnustaa pornografia riippuvuus jos hän ajattelee hänen vaimonsa jättää hänet tai hän tulee kirkosta ja karkotettiin?

    On myös huolestuttavaa, että niin naiset ovat ylistäneet Bethany jakaa tarinansa. Onko meidän viedä tämän vastauksen että yhä useammat naiset haluaisivat mennä yleisön kanssa hyvin, hyvin yksityisiä tietoja heidän avio ongelmia? Jälleen on se, että pitäisi tehdä joku todennäköisemmin tunnustaa pornografia riippuvuus? Bethany ei mitään, jos ei rohkea, mutta mielestäni tämä olisi ollut aivan yhtä tehokas (enemmän niin, oikeastaan) oli se tehty nimettömänä.

    Riippumatta siitä, onko miehesi on vihreä-valaistu tämän päätöksen ja se näyttää hän on-ei ole yhtä yksittäistä syytä, miksi tämä ei ole voinut olla yhtä tehokas nimettömyys. Itse asiassa, jos todellinen tarkoitus artikkeli on hälventää häpeän leima pornografia riippuvuus, se olisi ollut tehokkaampaa lähettää kuvan aviomies. Hän on normaali kaveri leimautumista, kun kaikki. (En halua tietää miehensä identiteetin sanon, että ainoastaan ​​osoittamaan, ettei mitään todellista hyötyä oppimisen Bethany identiteettiä.)

    Toivotan Bethany ja Aviomies kaikki parhaat, ja toivon vilpittömästi, he voittavat tutkimuksissa. Toivon, mitä ihmiset kestää Bethany tarina on, että vaikka pornografia on tuhoisaa, yhtä tuhoisa on yhteinen mormoni lähestymistavan pornografian riippuvuuden. Fyysinen ja seksuaalinen hyväksikäyttö ovat avioeron. Alkoholismi ja huumeiden väärinkäyttö voi olla avioeron. Monissa tapauksissa seksiä kumppanin kanssa muiden kuin oman puolison ovat avioeron. Katsomassa täysi-ikäisistä seksiä hehkuva näyttö ei ole avioeron. Pornografia voi tai ei voi olla katalysaattori tahansa tai kaikkia näitä, mutta pornografia itsessään ei ole avioeron.

  33. Marci
    07:05 on 21 tammikuu 2011

    Kiitos Loukkaantunut! Tämä olisi sanonut.

    Vaikka pornografia voi tuntua pettämistä, en usko Bethany petoksesta hylkäämistä joko. Hänen miehensä luotti häneen. Hän jakoi hänen henkilökohtainen taistelu hänen ja ensimmäinen asia, hän vain mennä ja soittaa hänen äitinsä? Olemme lähteä isämme ja äitimme ja lohkaista tykö meidän puoliso. On pettämistä mittakaavassa, tuuletus miehesi heikkouksia perheen ja ystävien (ja nyt internet) tuntuu paljon suurempi synti ja haitallisempia suhdetta kuin porno. Että Bethany aviomies suostunut tähän vain osoittaa, kuinka paljon hän on peloteltu yli tästä. Jokainen mies, joka olisi sallia sitä ei ole paljon ihmisarvoa jäljellä.

  34. SM
    15:07 on 21 tammikuu 2011

    Tämänkaltainen julkistaminen vaikuttaa paitsi sopimatonta, se myös näyttää puuttuvan millään ennakoimaan. Entä lapset, lapsenlapset, jne., Betaniassa ja "Husband" (ikään kuin siellä salaisuuden verhon täällä ... kuinka monta Bethany live Mesa, on 31-vuotias, ja ottelu kommentoitu?)? Onko tämä kirjallisen perinnön haluaisi tulla muistetuksi?

    Neuvoisin kustantajat tämän sivuston tarjouksen poistaa henkilökohtaiset tiedot ja tehdä nimettömiä mahdollisimman pian. Asiat eivät loppujen lopuksi "mennä virus" ja tässä kuvatut yksityiskohdat ovat aivan liian erityisiä suojella tätä perhettä. Enkä ajatellut Bethany ja "Husband", sinänsä, mutta lapset nyt ja ennen kaikkea tulevaisuudessa.

  35. Kosketti hänen Rehellisyys
    16:36 on 21 tammikuu 2011

    Olen niin kiitollinen Bethany artikkeli. Minulla oli niin tunteen rauhan ja kiitollisuuden lukiessasi, ja mukavuutta sydämessäni, että oma tilanne on kunnossa. Se antaa minulle toivoa, että muut ovat löytämässä tiensä läpi tämän ja että minäkin löytää paranemista minun särkynyt sydän.
    Kun luin läpi nämä viimeisimmät kommentit Minulla oli kasvava ahdistus kuoppaan minun vatsaan. Poissa oli, että rauhallisen tunteen Hengen. Olen varma, että siellä oli paljon rukous ja hengellinen mietiskely tehdä tämän makea pari koska ne katsoivat jakamaan tarinansa meille kaikille kuulla. Olen varma, että se ei ollut ilman todellista innoituksen pohjalta, joilla Bethany kantoi hänen sydämensä ja sielunsa auttaa, kyllä ​​auttaa, toiset. Kuten minä.
    Onko joku muu sanoa Hengen kuiskauksia hänen sydäntään olivat perättömiä?
    Onko joku muu sanoa, että minun mustelmilla ja hakattu sydän, tuhoa olen tuntenut vuodesta toiseen, kerta toisensa jälkeen, ja ylivoimaisesti vahingollista tunteita minulla olla un-valittu, epäsuositun, arvosteta, houkuttele, tarpeetonta ja lopulta petti eivät ole peruste ajatuksia jättäen mieheni?
    Ei, se on minun oma tilanne. Oma taistelu. Ja minun oma päätös.
    Kuten olen varma Bethany teki päätöksen auttaa tämän artikkelin, aion kääntyä paaston ja rukouksen, tietoni sovituksen ja mitä se merkitsee minulle, ja tuella henkilökohtaisen ilmoituksen olen oikeutettu, Minä teen päätökseni ja minä tiedä, se on oikea minulle.
    Se ei voi olla valinta toiset ovat tehneet oman tilanteensa, mutta minun polku on erilainen kuin mikään muu. Kuten Bethany. Uskon, että osa hänen polku oli vahvistaa minulle tänään. Ja muistuttaa minua siitä, että Vapahtaja on tietoinen minun ja kamppailut.

    Kiitos Bethany. Olet kosketti sydäntäni ja antanut minulle toivoa. Olen kiitollinen sinulle ja rohkeutta.

  36. Bethany_the_Naive
    17:07 on 21 tammikuu 2011

    Olen samaa mieltä Offended, Marcin ja SM. On erittäin sopimatonta voit paljastaa jotain hyvin yksityinen ja henkilökohtainen maailman kanssa eikä käsittele tätä pari mahdollista neuvontaa, joka on yksityisasia. Jos joku vahingoittaa luottamusta ja rehellisyyttä tuossa suhteessa jatkan, se on Bethany. Kukaan muu tarvitsee kutsua omaan makuuhuoneeseen! Ei edes mormoni kirkon johtaja, joka ei ole ennen ammattiapuun kokemus!

  37. CRH
    17:33 on 21 tammikuu 2011

    Julisteita ovat kommentoineet Bethany urheudesta tulevina ulos tästä, mutta mielestäni henkilö unohdetaan tässä miehensä. Miten hän suhtautuu tässä kuvauksessa? Antoiko hän hänen lupaansa hänen jakaa tämän tai hän on voinut yhtyä hänen näkemykseensä?

    Anteeksi kasa, mutta olen samaa mieltä muiden julisteita. Tämä on henkilökohtainen asia avioliitossa. Vaikka Bethany on todellakin oikeus kirjoittaa hänen henkilökohtaisia ​​kokemuksia, mutta ei voi välttää seurauksia jakaa intiimejä yksityiskohtia avioliitostaan ​​online-maailmassa. Nimettömyys ehkä ollut viisasta täällä.

  38. TRICH
    18:38 on 21 tammikuu 2011

    @ Bewildered

    Teet hyvä kohta, mutta mielestäni sinun silti täytyy pitää kieli kunnioitettavan.

    Seikka lapset ja perhe on erityisen merkittävä. En vain ymmärrä, miksi se on hyvä idea mennä julkisuuteen, kun tiedät lapsesi ja suurperheen voivat nähdä tämän vuosia tulevaisuuteen.

    Lisäksi olen sitä mieltä, että joskus MAP parit luoda sukupuolielämää, joka on rakennettu kuin korttitalo. Hairahdus, kuten katsella pornoa, tekee talon kaatua alas. Sama ei saa esiintyä ei-MAP pari (tai ehkä se olisi). Mutta kun avioliitto ja läheisyyttä on sidottu liian tiiviisti hengellisyyden (joka meidän uskonto on sidottu harjoittamisesta puhtauden ja täydellisyyden) sitten ihmiset voidaan asettumisesta jättämisestä.

    Tämän sanoi, en halua minimoida vahingot, jotka porno voi aiheuttaa. Mutta mielestäni se on myös tutkittava, miksi Utahin osavaltiossa on uskomattoman korkea porno käyttöasteeseen. Selvästikään Bethany ei puhalla kansi pois mitään. Porno on yleinen keskustelunaihe kirkossa - luultavasti liian yleisiä. Nykyinen lähestymistapa ei toimi.

    Ratkaisu kuuluu terveempiä suhtautuminen sukupuolen ja käytännön ratkaisuja kohti hillitä kulutusta. Ilmeisesti on olemassa Internet-suodattimet, mutta on myös ohjelmisto, joka kertoo, mitä ihmiset etsivät tietokoneen. Joilla on Internet-suodattimet ja ohjelmisto, joka tarkkailee Internetin käyttö olisi vaadittava jokaiseen tietokoneeseen MAP kotitalouksien ja naisten pään kotitalouden pitäisi olla ainoa, jolla salasanat ohjelmisto. Totta, porno oli ongelma ennen 90-luvun puolivälissä, mutta se ei ollut ongelma, se on nyt.

  39. admin
    19:12 on 21 tammikuu 2011

    Alkaen MWP ylläpitäjä: Asiaa kohtaan # 3 meidän Kommentti suuntaviivoissa, useita huomautuksia on poistettu tästä viestistä. Future kommentoijien pitäisi tietää, että Bethany ja aviomies työskenteli yhdessä tehdä päätöksen jakaa heidän tarinansa kanssamme. Itse asiassa, aviomies kommentoi itse tässä ketjussa.

    Mahdolliset tulevat kommentit, jotka haukkuvat heidän päätöksensä tai uskonnollisen vakaumuksensa poistetaan.

SEO Powered by Platina SEO alkaen Techblissonline