20 de novembro de 2009 por admin

7 comentarios

Un Blog de One propio

Un Blog de ​​One propio

Michelle Glauser

At A Glance

01 de novembro de 2009, Leipzig, Alemaña

Un estudante americano na Universidade de Leipzig, en Alemaña, Michelle pasou os últimos dous anos a estudar "blogs de mamá" e escribir a súa tese de máster sobre o tema. Michelle describe o que a motivou a estudar na Alemaña, como a súa experiencia de igrexa é diferente alí, e por que as mulleres mórmons teñen xustificacións especiais para manter blogs.

Vostede é americano, pero están vivindo actualmente en Leipzig, Alemaña. O que o motivou a buscar unha posgrao na Universidade de Leipzig?

Eu medrei en Salt Lake City, Utah, pero eu sempre tiven un misterioso desexo - pode que o Espírito de Elías! - Para conectarse cos meus antepasados ​​que eran de Suíza. O meu apelido é suízo, e eu sempre pensei que era unha pena que a miña familia non tivese mantido a lingua. Eu sempre quixen aprender alemán. Eu fixen unha clase de alemán na escola secundaria e eu fun nun programa de verán de un mes longo en Kiel través da Universidade de Utah, e eu adorei! Fun novo o próximo verán, e que rematou a facultade semestre en Alemaña.

Eu traballei para a Igrexa por dous anos despois de que a Biblioteca de Historia da Familia en Salt Lake City. Eu amo bibliotecas. Gústame ler, e eu tiña a traballar para o sistema de Salt Lake County Library. Eu estaba realmente chamado para unha misión durante ese tempo e acabei non indo. Eu só non me sinto ben con iso. En retrospectiva, eu sinto que a miña misión era traballar na Biblioteca de Historia da Familia. Eu xa estaba servindo ao Señor e eu estaba adestrando 75 misioneiros seniores en calquera momento.

Mormon_Woman_Photo_Glauser2

Isto leva moita confianza para rexeitar un chamado para a misión. Onde atopou a forza para dicir: "Isto non é para min"?

Eu podo lle dicir exactamente de onde veu iso: eu xa estivera implicado e que foi unha das experiencias máis destacados da miña vida. Eu o amaba, e eu penso que eran grandes para o outro, pero eu sabía que non era certo. Canto máis eu oraba sobre iso, peor me sentía. Pero hai toda esa presión social para casar e eu continúe tentando ignorar os meus sentimentos e dicir a min mesmo que eu estaba nervioso. Finalmente, eu estaba falando con miña irmá e eu dixen: "Eu estou tan confuso, eu non sei mesmo o que eu estou confuso sobre máis." E ela dixo: "Ola! Soa como un "estupor de pensamento" para min! "Entón, cando eu rexeitei a chamada para a misión, eu xa cambiara os camiños unha vez, cando eu saín do compromiso.

Co chamado para a misión, eu penso: "O Señor non me diga que non para servi-lo!" Non tiña sentido para min. Pero, finalmente, a mesma irmá dixo: "Michelle, ten que ter un minuto e pensar sobre o que faría se non ir nunha misión." E entón eu peguei o seu consello. E nese momento tiña paz tras o caos total durante un mes enteiro antes, entón eu penso: "Ok! Ben, eu creo que é a miña resposta. "

Como veu parar en Leipzig, despois de traballar para a Biblioteca de Historia da Familia?

Eu traballei na biblioteca por dous anos. Eu totalmente me xoguei no que traballo e eu adorei, pero eu estaba queimada. E así eu volvín para o meu soño de vivir en Alemaña. Eu me inscribirse para programas de máster. Vir aquí á Universidade de Leipzig foi a mellor decisión. Sei que iso é o que eu debería facer.

Naquel momento eu tiña paz tras o caos total durante un mes enteiro antes, entón eu penso: "Ok! Ben, eu creo que é a miña resposta. "

Xa estou aquí hai dous anos, e eu recentemente rematei o meu máster. O programa en si era realmente en inglés, pero eu teño os membros da Igrexa aquí para dar as grazas pola miña causa alemá foron pacientes comigo!

¿Que é a comunidade da igrexa como alí en Leipzig?

Hai só pequenas diferenzas. A Igrexa é, por suposto, unha cousa universal, pero o xeito no que as persoas se cumprimentam aquí é diferente. Todo o mundo aperta a man de todos os outros cando eles entran na capela. Unha das maiores diferenzas é a importancia da música. A xente aquí son graves sobre a súa música! Eu sempre amei a música, pero eu nunca fun un cantante só. Cando eu cheguei aquí, eu decidir que ía cantar no Stake Choir. Aquí, eles teñen dúas grandes performances Coro Pilote cada ano: o Nadal e no día de Pentecostés. Eles executan músicas que nunca oiría dun coro-americanos: himnos luteranos, os himnos da Reforma ... "Todas as criaturas de Deus, noso rei", pero coa música diferente do que estamos afeitos. Cada un trae as súas propias songbooks, os seus propios hinários SUD persoais. Hai uns hinários na capela para os visitantes, pero espérase que as persoas van traer o seu propio.

E cando din que "xogar" o piano, xogan o piano! Son músicos incribles. Hai sete ou oito organistas chamados na miña banda; podería haber máis, estes son só os oficiais. Leipzig é a "Cidade da Música", porque Bach viviu aquí, e así a xente aquí realmente sabe a súa música. Nos Estados Unidos, moitas veces eu sinto que a xente realmente non sei como cantar tenor ou baixo, eles medio que ir xunto coa melodía nunha oitava diferente ... pero aquí, os membros realmente saben o que están facendo.

Isto afecta o seu culto dominical para ter ese excelente música?

El axuda, con certeza. As pezas musicais a xente xogan entre conferencias en Reunión Sacramental xeralmente son pezas clásicas. Cando eu fun convidado a tocar o piano na miña banda, estou atraendo para tocar un arranxo de un himno, pero creo que iso é só a miña experiencia nunha ala americano. Eu xoguei pezas clásicas en reunións sacramentais dos últimos tempos e que iso foi ben.

Mormon_Woman_Photo_Glauser3

Participar unha á da familia alí en Leipzig, ou hai unha solteiros afastar asistir?

Temos o que son chamados "centros de divulgación" que os misioneiros seniores executado. Estes centros están abertos durante a semana para que os mozos adultos solteiros poden estar xuntos e ter un punto de encontro seguro. Hai clases do Instituto durante a noite e hai enormes conferencias para mozos adultos solteiros aproximadamente unha vez ao mes. É unha vida de singles vibrante.

Persoas data diferente aquí, porque todos viven distantes. De feito, hai unha versión de lingua alemá Mormón de Facebook en liña, para que todos teñan os seus amigos e poden mirar uns dos outros fotos en liña ...

Vostede está interesado en saír americanos ou alemáns?

Eu estar lonxe de americanos, tanto como eu podo! Eu medio que teño unha actitude distinta da maioría dos americanos me deparou aquí. A maioría dos americanos están vivindo unha vida americana, só en un país diferente. Eu, con todo, realmente intentar incorporar-me na cultura e só fala alemán. Sempre me sinto raro cando a xente defínense me polo meu pasaporte. A xente di cousas como: "Oh, eu sei que outro americano. Quizais vostedes deben coñecer uns aos outros! "Sempre penso:" Ben que temos algo en común? "Eu intento evitar toda a escena americana. A miña nai, por suposto, me amaría volver a Estados Unidos e casar con alguén alí!

Datado aquí é moi diferente do que en América. Mozos e mozas só falar uns cos outros e, a continuación, haberá unha actividade de grupo onde están próximos uns dos outros e, a continuación, eles van ser unha especie de conxunto e que se prolonga por moito tempo ... Pero, para realmente saír nunha data, só dúas persoas ... ninguén fai iso. Estou constantemente lembrando caras alemáns aquí que o Elder Dallin H. Oaks dixo que necesita ser "vinculados, pagado e planificado"!

Do seu punto de vista estadounidense, como é que as mulleres SUD en Alemaña difiren das súas contrapartes americanas?

É moi caro para vivir en Alemaña e ten unha familia, polo que case todas as mulleres alemás traballar. A maioría das mulleres equilibrar ambos os papeis de nai e traballadora. O sistema de acollida de nenos é excelente aquí - as persoas que nelas traballan son ben adestrados. Teñen graos na creación dos fillos.

Debates en Sociedade de Socorro ten máis dun estilo de debate do que eu estou acostumado a en EEUU Da miña experiencia na americanas Sociedades de Socorro, eu recordo discusións sendo florido e todos contaron historias felices. Pero aquí, a xente non ten medo de falar e dicir: "En realidade eu non estou de acordo con este punto." Tanto me chocou nas primeiras veces, pero as mulleres aquí teñen unha comprensión e simpatía que finalmente peguei diante.

Conta-nos sobre a súa tese de máster. Como decidiu escribir sobre os bloggers do sexo feminino?

En realidade, eu empecei a escribir sobre mulleres mórmons bloggers en concreto, pero todos os meus compañeiros e profesores dixeron: "Está moi preto do seu tema! Hai que volver un pouco. "

Fixen acabar escribindo un ensaio sobre mórmons mulleres blogueiras e foi publicado nunha revista literaria turco. No meu artigo, eu dixen que as mulleres mórmons teñen xustificación único para a escrita. Eu falei sobre como nos primeiros capítulos do Libro de Mormón , as persoas son aconsellamos a manter rexistros de xenealoxía da familia e conservar a lingua. Para manter a relixión viva e persuadir os outros a crer en Cristo. Profeta modernos dixeron mórmons que a escrita é unha fonte de poder: el segue o exemplo de escritura, Cristo ordenou, e tamén, el mantén Deus, en memoria ao día.

Mulleres mórmons teñen xustificación única para a escrita .... profetas modernos teñen dito mórmons que a escrita é unha fonte de poder: el segue o exemplo de escritura, Cristo ordenou, e tamén, el mantén Deus, en memoria ao día.

Na súa tese, escribe sobre a diferenza entre os escritos autobiográficos de homes e mulleres, dicindo que os escritos dos homes son moito máis orientada á realización. ¿Por que a escrita das mulleres moito máis persoal e non me debruzouse sobre o recoñecemento público como a escrita dos homes?

A resposta obvia é que as mulleres ao longo da historia non tivo un gran papel na esfera pública. Un estudioso autobiográfico, Jill Conway, dixo que a escrita autobiográfica das mulleres é unha xornada espiritual e incerto nas súas explotacións. Eu estou de acordo con iso ata certo punto, pero creo que dentro de Mormón escrita autobiográfica en realidade é moi certa: as mulleres SUD compartir os seus testemuños de cousas que están certos. Homes, aínda hoxe, con blogs, utilizar a escrita como unha forma de se gabar e amosar, mentres que as mulleres están dispostas a mostrar os seus puntos débiles e falar sobre a esfera máis privada, porque iso é o que eles saben. Son os que gastan máis tempo cos nenos, entón eles están indo a escribir sobre o que eles saben-as súas experiencias na casa.

Na súa investigación, o que foi a principal diferenza que atopou entre bloggers SUD e bloggers non SUD?

Ben, bloggers SUD prestar testemuño de Cristo moito máis que os blogueiros non SUD, obviamente, pero a maior diferenza que eu diría é a súa garantía-a garantía de que o que están a facer como nais é certo. As nais que non teñen a crenza de que a maternidade é sagrada son aqueles que escriben sobre decepcións na maternidade. Eles non está seguro onde se atopa a súa identidade: nunha carreira pública ou na casa cos seus fillos. Unha gran diferenza está no ton dos blogs. As mulleres mórmons escribir sobre desastres cos seus fillos e eles fan isto de forma humorística. Eles sempre acaban escribindo sobre iso abstractamente ao final. Din: "Eu son realmente grata por ter ese desafío na miña vida porque. . ". Eles acaban falando de como son gratos e como esas experiencias fan a vida interesante e divertido. As mulleres non SUD son simplemente gusta, "O que estou facendo? Que confusión! "

Unha gran diferenza [entre LDS e blogs non SUD] está no ton. As mulleres mórmons escribir sobre desastres cos seus fillos e eles fan isto de forma humorística ... Eles acaban falando de como son gratos e como esas experiencias fan a vida interesante e divertido. As mulleres non SUD son simplemente gusta, "O que estou facendo? Que confusión! "

Pensas que é un grupo de auto-selección das nais SUD que están poñendo as súas vidas en liña? Eles xa teñen a confianza para saír antes de que o mundo e dicir: "Isto é o que fago e eu teño orgullo diso." Existen outras nais SUD que non teñen esa confianza e, polo tanto, non entran no mundo dos blogs ?

Teño pensado moito sobre iso tamén. Eu sempre creo que os bloggers SUD son un grupo auto-seleccionados, pero hai lugares para as mulleres que non se senten tan seguros sobre os seus papeis tamén. Por exemplo, o blog feminista Mormón Housewives está escrito por mulleres que son máis propensos a discutir se a maternidade é o que é realmente bo para eles, e, con todo a maioría deles estar dentro do papel de nai tradicional na práctica.

Xa mirou para todas as revistas das mulleres pioneiras Mormón e contrastou aqueles a que as mulleres mórmons están a facer hoxe? Parece que a narrativa das mulleres foi un fío ao longo da historia Mórmon.

Eu fixen un pouco de traballo comparando revistas pioneiras de mulleres para mórmons blogs de mamá hoxe. As semellanzas son fascinantes! Houbo unha pioneira revista feminina que lin que falou sobre a viaxe a Utah e analisei varias de súas declaracións. Ela escribiu sobre o quão malo ela sentía para os nenos e ela desexou que ela puidese axudalos máis. Os temas eran tan semellante ao que mamá blogueiras escribir sobre hoxe. As mulleres pioneiras tiñan esas mesmas xustificacións para escribir nese momento que temos hoxe: eles tiñan o Libro de Mormón, e eles tiñan o profeta que quería que as cousas gravadas.

Na súa tese, fai referencia fundamental 1963 o libro de Betty Friedan, cando di: "O que [Friedan] non previu foi que a futura forma de escrita autobiográfica, o blog, sería un camiño para nais instruídas a estar na casa e ter a implicación do público á vez. "Ve os blogs mórmons como un esforzo para involucrar-se publicamente, ou concentrarse só na idea de validar a maternidade?

Creo que os blogs de mamá mórmons definitivamente facer responder a esta necesidade para a implicación público que Betty Friedan falado, pero eles non fan iso abertamente. Os escritores non dicir: "Eu estou escribindo este blog porque quero alguén do mundo exterior para me dar algún tipo de feedback." Por causa de xustificacións únicas das mulleres Mórmons para a escrita, que sería escribir de calquera xeito, aínda que non estivesen 't producto social ou influencia. Como dixen na miña tese, un blog non só confirma a súa vida como interesante, pero dálle un gran, realización física que pode darlle inmensa satisfacción.

Fóra da esfera Mórmon, hai moito máis énfase nunha comunidade cohesionada de blogueiros e realmente facer un impacto como un grupo. BlogHer, por exemplo, é todo sobre a obtención de maior número de mulleres blogueiras xuntos como sexa posible. O foco é máis na construción dunha impactante, comunidade público nese caso.

Entón, cales son os seus obxectivos, agora que rematou a súa tese de máster?

Ben, agora eu estou só esperando a miña serie! Eu aínda estou aquí en Leipzig, e agora estou estudando chinés e español. Estou pensando en facer un doutorado con foco en un tema semellante de escritura autobiográfica, pero imos ver que pasa!

At A Glance

Michelle Glauser


Locatio Mormon_Woman_Photo_Glauser-main-color n: Leipzig, Alemaña

Idade: 24

Estado civil: Solteiro

Profesión: Estudante

Escolas frecuentadas: University of Utah, Universitat Leipzig

Linguas faladas na casa: inglés, alemán

Himno Favorito: "Vinde fonte de mil" ("Komm Du Quelle") e "Be Still My Soul"

Actual chamado da Igrexa: Pianista, organista, profesora da Primaria

Na web: Visita propios blogs de Michelle en michelleglauser.blogspot.com e germanyfromanamericanperspective.blogspot.com

Entrevista Neylan McBaine. Fotos usadas con permiso.

Comparte este artigo:

7 comentarios

  1. Cântico
    09:06 o 19 febreiro de 2010

    Continúe mellore a súa visión do mundo, e vai descubrir que hai moitas persoas marabillosas de todas as esferas da vida. A miña nai adoitaba dicir: "Hai un só Deus por riba de todo."

  2. Trisha
    00:22 en 23 de marzo de 2010

    "As mulleres non SUD son simplemente gusta," O que estou facendo? Que confusión! ""

    Esta é unha fermosa xesta ancha está pintando con e moi inxusto.

    É realmente decepcionante que a maternidade é dalgunha forma un deporte competitivo. Asumir que as mulleres non mórmons non reverenciar Maternidad tanto como blogueiros mórmons é, francamente, un insulto. Eu persoalmente non coñezo ningún nais que prezam o seu papel menos, independentemente do que eles escollen para escribir no seu blog.

  3. Jennifer
    08:09 o 23 marzo de 2010

    Concordo co cartel anterior. Hai algunhas declaracións moi amplas que están sendo feitas que me deixan de crer que pouca investigación foi feita en mulleres que non están LDS e blog sobre maternidade. Tamén afirman que as mulleres blogs están facendo iso de confianza que eu creo que é unha avaliación moi amplo. Moitas mulleres SUD bloggers están Blog de falta de confianza. Teñen unha necesidade de amosar que están OK, interesante e de valor. É un "mire para min" actitude amable. Moitas mulleres SUD manter diarios e non blog, porque eles queren manter a privacidade para si ea súa familia.

  4. Michelle Glauser
    13:32 o 23 marzo de 2010

    Moitas grazas polas súas respostas.

    Está seguro de que a miña resposta foi moi ampla. É difícil ser capaz de facer explicacións específicas de tal unha entrevista, e eu sinto moito que eu reagi xeneralizando. Algúns dos maiores bloggers Mommy facer usar unha morea de sarcasmo respecto da maternidade que se presta á idea de que non quere maternidade tanto (como Dooce e O Bloggess), pero está claro que hai blogs que mostran os dous lados, e suposto sarcasmo non significa, necesariamente, que en todo. A miña tese de máster, en realidade, argumenta que o blog axuda as mulleres a atopar a súa identidade e da comunidade (non importa cal relixión), polo que é interesante que Jennifer dixo que algúns escriben por falta de confianza.

    Estou moi contento de ter feedback e tería gusto de ter máis do mesmo, mentres eu estaba escribindo a tese! CJane non estaba seguro en dicir que escribín a miña tese sobre blogs Mormón Mamá, pero eu escribín un artigo sobre por que as nais mórmons teñen diferentes razóns para manter blogs que outras mulleres. A tese oficial era, en realidade, sobre blogs de mamá en xeral e como blogs ambos axuda e os exhibe. Pode le-lo no meu blog, se desexa.

  5. Sarah @ Clover pista
    07:29 o 23 marzo de 2010

    Michelle ... pode ser unha xeneralización, pero eu estou de acordo con vostede. Eu son un non-mórmon e un blogger de 2 anos e que eu creo xeralmente certo, é que mórmons bloggers nai son xeralmente moi confiado e orgulloso do seu traballo como nai, non de desculpas por iso, e asumir o papel en serio ... eles tratan como unha importante carreira ao longo da vida. Creo-os a barra alta e é moi refrescante!

  6. Whitney Johnson
    07:41 o 23 marzo de 2010

    Michelle - Que un post fascinante! Grande, grande cousa!

  7. Melissa Dalton-Bradford
    01:58 en 21 de novembro de 2013

    Michelle,

    Ungeheur mich Freut, dieno Bekanntschaft zu machen. Gustaríame que puidese vir nos visitar aquí en Suíza. . .

    Estou sempre feliz e encorajado ao ver mulleres novas SUD lanzar en mundos estraños e escribindo sobre as súas experiencias. El case me recorda o inicio (virada do século) LDS enviado e no exterior para estudar e adestrar e recoller a partir da riqueza no mundo, refinando o seu coñecemento e espírito, contribuíndo ao mesmo tempo onde queira que son plantados.

    Tamén aprecio os seus pensamentos sobre o impulso especial para atrás (moi) escrita Mórmon. É certamente, cando todo é destilada, o que alimenta me: ". . . E falamos de Cristo, regozijamo connosco en Cristo, en cambio predicamos a Cristo, profetizamos de Cristo e escribimos segundo as nosas profecías, para que os nosos fillos saiban en que fonte buscar a remisión dos seus pecados. "( II Nefi 25:26, O Libro de Mormón)

Deixe unha resposta

Desenvolvido por SEO Platinum SEO de Techblissonline