12. rujna 2013 by admin

43 Komentari

Kuća Živi u

Kuća Živi u

Kate Kelly

Na prvi pogled

Napomena urednika: Ovaj intervju je dio serije, "sestre Govoreći Out", koji ima mormon žene progovaraju o društvenim i političkim pitanjima. Mišljenja ovdje izražena predstavljaju zvučnik, a ne podrazumijevaju odobravanje od strane žena je projekt mormon ili Crkve Isusa Krista svetaca posljednjih dana. Tražimo da svi čitatelji zadržati poštovanje prema stajalištima intervju temu.

17. ožujka 2013 Kate Kelly pokrenula OrdainWomen.org. Njezini napori da se skrene pozornost na mogućnost ženskog zaređenja su izvučeni oba strastvena pohvale i kritike, ali Kate smatra da je primjer svojih roditelja, iskustvo njezina poslanja, a njezin trening u pravu o ljudskim pravima je napravio ženskoj ređenja zastavu Spremna nositi.

Kako je Vaša obitelj i iskustva iz djetinjstva utječu na koji ste danas?

Moja mama je u mnogočemu je pionir. Ona je bila jedna od šest žena u njezinu diplome klase na pravnom fakultetu, ona je mormon žena koja je radila izvan kuće i stvorio vlastitu karijeru. Ona je također vjerujući žena. Ona je bila veliki uzor za mene.

Obje su mi roditelji radili. Moja mama je odvjetnica i moj tata je bio novinski izdavač, pa su naizmjence rade kućanske poslove, nas miješanje oko nas pokupiti iz škole ili kad smo bili bolesni. Moj tata se zove "pranja King" i da će napraviti rublja. Oni dijele zadatke, ali svaki je pošteno opterećenje. Nije bilo "žene to" prepreke ili ograničenja.

Ja sam odrastao u Hood River, Oregon, gdje je bilo samo par tisuća ljudi. Imali smo mali Gradska knjižnica, au srednjoj školi sam odjavio "ženskosti Mystique." On je imao stare požutjele stranice poput vintage kopiji. Puno pravo glasa literature mi je govorila. Bio sam zainteresiran za ideje, ali mi je bilo stalo odjeće i dječaka poput većine drugih srednjih škola djevojke u Sjedinjenim Američkim Državama.

Ja nemam djece, ali moj muž i ja smo potpune jednakosti u našem domu. Dijelimo (i zanemarivanja) kućanske zadatke jednako. On je radio za mene staviti kroz pravni fakultet, a ja sam sada raditi dok on radi svoj doktorat Odlučujemo zajedno. Surađujemo. To je najradosniji suradnja u mom životu.

Moj muž je čudesna feministkinja. On dolazi iz tradicionalne mormonskoj obitelji iz Idaha, a on je nekako izašla iz tog snažnog feministički. Za njega, ravnopravnost spolova je intuitivno. Na taj način, on je sličan tatom.

Da li vaša obitelj podijeliti svoje političke stavove?

Moji roditelji nisu liberalni uopće. Oni su die-hard republikanci i najudaljeniji stvar iz radikalna da mogu zamisliti.

Bio sam definitivno družili se republikanac, ipak. Moj djed je bio senator iz Sjeverne Dakote, a imali smo slona šalice sluznice našu kuću iz svake izborne godine. Otišao sam na BYU, a na toliko mnogo načina je socijaliziran biti socijalno konzervativna. No, to je zapravo moje misije, kada sam započeo u interakciji s raznim ljudima koje sam ispitivao je li ja stvarno kupiti u svim konzervativnog dnevnog reda. Nije baš da je misija politički put, ali na neki način to je bio političko buđenje za mene samo da znate da su svi ljudi trebali biti tretirani jednako, i trebao bi imati jednak pristup istim stvarima. Imao sam kasno političku buđenje za većinu ljudi, ali to je bio početak to.

Jesu li kao otvorena i odlasku kao dijete, kao što su sada?

Bio sam po uzoru od mlade dobi da je u redu da se samouvjeren, a ja sigurno bio. Također sam volio stvara čarobni prostor gdje moji prijatelji i ja mogao biti kreativni zajedno, bilo da je stvaranje kostime i ide na ples, ili stvarajući lažni informativni kanal.

Što je vaš lažni informativni kanal zove?

Channel 5 News. Djelovali smo na vijesti (pljačkaša banaka, poznate osobe, sportaši) i okreće se prema sidra. Također smo napravili lažne reklame za proizvode kao što su blesavih trampolinu program mršavljenja.

Kako ste postali tako strastveni o ženskim pitanjima i aktivizma?

Odrastajući, puno stvari koje su po uzoru na mene u kući. Moji roditelji dijele kućanske poslove i roditeljstvo jednako. Oboje su bili uspješni, a kada je to bilo koštice protiv onoga što sam učio u crkvi o tome što je moja uloga bila bi kao žena, bilo je puno disonance. To je počeo branje gore kasnije u mojim tinejdžerskim godinama kao što sam počeo razmišljati o tome što sam htjela biti-odvjetnik.

Budući da nisam imao nikakvih Mormon prijatelja u školi u Oregonu, kada sam otišao u BYU bilo je lijepo biti u atmosferi s tona oduševljenih mormon djecu. U isto vrijeme, počeo sam se osjećati sve više i više pritisak da se pridržavaju strogo provoditi rodne uloge, i počeo sam shvatio da su ti rodne uloge nisu me opisati i koji je želio sam postati.

KateKelly2

Ključno iskustvo za mene je bilo kad sam uzeo "učenjima živih proroka" klase koje izvode Lloyd Newell glas "Glazba i izgovorene riječi." On dodjeljuje znanstveni rad o bilo kojoj temi koja je važna za nas i što proroci učili o tome. Izabrao sam raditi izvan kuće, jer to je bilo važno za mene i nešto što sam željela učiniti. Sjećam čitanje razgovor nakon razgovora nakon razgovora, a sve riječi proroka na tu temu-bilo je usred noći, papir je zbog sljedećeg dana, a ja sjedim na nekom otrcanom kauču u nekom straćara stan u Provo, a ja sam samo pokvario. Ja jasno sjećam jecajući na kauču i govori da je moj prijatelj, "Što ću učiniti?", Jer sam shvatio da moji snovi nisu u skladu s tim stvarima koje sam čitala-da sam je trebao ostati kod kuće i imati djecu. Nisam vidio bilo koji drugi način oko njega, nije bilo druge opcije. Tada je sve počelo rušiti za mene.

Služio sam misiju u Barceloni, u Španjolskoj, i to je mjesto gdje svećenstvo dolazi u. osjećao sam se kao da je bilo puno radnih mjesta koja sestra misionari su bili vrlo dobri. Oni bi bio vrlo sposoban i učinkovit razgovora istražiteljima da se krste, krsteći ih, odnosno potvrde ih-bilo koji od rituala ili obreda odgovornosti koje nismo smjeli sudjelovati u. Pogotovo u Španjolskoj, puno zajednica jednostavno ne ima mnogo ljudi, možda jedan ili dva držača Melkisedek svećenstva u određenoj zajednici, a oni nepunjenih svećeničke uloge mogao lako biti ispunjen sposobnih, vjerne žene. Bilo je puno neravnoteže, a to je kad sam počeo faktoring u svećeništvu kao korijen svih tih neravnopravnosti spolova.

Nakon moje misije, završio sam studij na BYU i udala u Salt Lake City hrama. Kad sam diplomirala na Pravnom fakultetu, počeo sam raditi u parnici za ljudska prava. Ja radim s nekim nevjerojatno hrabrim ljudima diljem riječi, kao što su žene u Zimbabveu, koji su rutinski uhićenih, premlaćivani i mučeni na pitanju za jednostavne koncesije i da se tretiraju jednako, i to mi je dalo puno pauze. Počeo sam se pitati, radim sve to rade u cijelom svijetu, ali ono što ja radim za svoju vlastitu zajednicu? Bio je to jedan od onih trenutaka-znate da citat: "Uvijek sam mislila da je netko trebao učiniti nešto o tome, a onda sam shvatio da sam ja netko"? Pa, za mene, poželio sam da to netko radi nešto o ženama i svećeništva. Mislio sam da je netko dobio početi ovaj razgovor i nitko ne izgleda kao da se to radi, pa ću to učiniti. Ja sam netko.

Kakav odgovora si dobio nakon što OrdainWomen.org pokrenula?

Nisam bila iz ormara o ređenju, tako da sam bio nejasno kako će ljudi reagirati. Moja obitelj je bila iznimno podržavaju. Moja mama je podnio profila; i moja sestra, ortodoksni mormon koji nikada nisam pomislio bi, podnio profila. Moj tata je također samo dići profila; On je bivši biskup, ulog član velike Vijeće, također vrlo ortodoksni. Mislim da je najteže odgovori za mene su iz takozvanih mormon feministice koje uopće se ne slažem s ređenja ili nervira što radimo. Nisam očekivala pushback iz populacije koja je već javno se feministice zove.

Ja shvaćam da je to teško pitanje hrvati-molba za promjene znači status quo nije dovoljna, a ja mislim da je to teško mjesto za mnoge ljude da idu. Ja potpuno razumijem društvenu i emocionalnu cijenu, ali ja se ne slažem da su stvari sasvim u redu način na koji su se nalazili.

Nedjelja web pokrenut, vacillated sam između oduševljenja i bijedni straha. Bio sam nervozan o tome kako bi se dobila, a ne samo od strane crkve, ali moja obitelj i ljudi u mom susjedstvu. No, ide u crkvu da nedjelja 17 ožujak, kada smo pokrenuli zarediti žene website, bio je jedan od najvažnijih veselih nedjelje sam imao jer moja misija-sam bio u mogućnosti da bude moj autentični self. Mislim da je puno toga bilo, jer da je disonanca je riješen, a ne u crkvi ili organizacijske strukture, ali za mene osobno. Bio sam u stanju javno reći ono što sam osjećao. Za mene je pobjeda tek počinje ovaj razgovor. Hoće li ili ne crkvena promjene, vidjet ćemo, imam puno vjere da će se promijeniti, ali otvaranje u ovom javnom putu je vrlo transformativni iskustvo za mene.

Kako bi opisao svoj odnos s institucionalnim crkvi?

Mislim da bi žene trebale biti zaređen, ali to ne znači da duhovne koristi od toga da bude dio tijela Crkve ne nadmašuju neke od izazova. To ne znači da su ti izazovi nisu realne i bolna i teška vremena na vrijeme, ali kao odvjetnik sam zamisliti vage pravde, a koristi od mog crkvenog članstva nadmašuju one druge izazove.

Tu je ovo nevjerojatna pjesma pjeva Paul Robeson, vođa za građanska prava i glazbenik koji je, na vrhuncu ere za građanska prava, svjedočio strašno rasizma. Amerika se okreće crijeva na boraca za ljudska prava i pucati gumenim mecima na njih. Amerika je teško mjesto za biti, ali on je pjevao ovu pjesmu pod nazivom "The House I Live In", i to u osnovi, kaže, ono što je Amerika na mene? To je kuća u kojoj živim, to su ljudi koje volim, to su ljudi koji su napravili ovu zemlju demokracija-on opisuje sve te stvari; i meni je to ono Mormonizam je. To je kuća u kojoj živim, to je kako sam odrastao, to je moj brak, to je moja paradigma, to je moja obitelj. Dakle, ne, nikad nisam smatrao izlaska. Samo zato što želim kuću imati blagi prepraviti ili se više inclusive ili veći, ne bi ga bilo manje od moje kuće.

Za mormon žene koje se ne slažu sa svojim mislima na ređenja, što biste rekli?

Mislim da je ovaj pokret je mnogo veći nego ređenja. Riječ je o stvaranju prostora u kojem se nalazi dijalog o kontroverznim pitanjima. Mislim da je to novi teritorij za mormona u cjelini. I potpuno se suosjećam s ljudima koji bi mogli pronaći ovo vrlo opasno pristup, ali mislim da je ton na web stranici i kampanji bio jedan od apsolutne poštovanja i smirenost, jer smo insideri. Mi smo uložili. Mi nismo zainteresirani za pamfletima protiv crkve. Iskreno, ja ne zamjeram nikome tko se ne slaže sa mnom. Ovaj je projekt otvara dijalog. I dijalog nije samo jedna osoba govori ili samo jedna strana govori. Sve što želim je da se ljudi otvaraju svoju maštu i razmišljati o tome što bi bilo da je žena bila je biskup, ako su žene integrirani na štandu na Generalnoj konferenciji, ako žene su integrirani u svim procesima donošenja odluka? Što bi to izgledati? Kako bi smo djelovati i osjećati?

KateKelly3

Osjećam se kao Mormonizam je veliki šator. Mi smo rasno, politički, demografski raznolika. Mi smo široka skupina i to može obuhvatiti puno više od tradicionalnih stavova koje se često prenose. To je ono što mi pokušavamo otvoriti sa zarediti žene-Mi smo široka, široka skupina u rasponu od predsjednika Relief društvo za radikalni, i otvaranja prostora koji je jako važno za mene.

Ono što je ključna poruka koju se nadam vaš rad se prikazuju?

Želim da žene znaju da su vrijedni, ali ne od nekoga koji im govori. Želim im da se osjećaju i vidjeti ga. Slike su za mene vrlo važno, i kad pogledam na postolje, želim vidjeti žene. Kad sam čuti kako ljudi razgovaraju, želim čuti žene. Funkcionalno, ne postoji osoba koja mi može reći ja sam jednaki. Ja znam da sam jednako, znam da sam kći Boga, znam da me voli ... osjećam da kad sam moliti i kad idem u hram-Ja samo mislim da treba da se to ogleda u ustanovi, u svakodnevnom Praksa evanđelja volim. To je razlog zašto sam stvorio zarediti žene. To je nastojanje u radikalnoj samopoštovanja.

Na prvi pogled

Kate Kelly


KateKelly2
Mjesto: Washington DC

Starost: 32

Bračni status: Oženjen

Zanimanje: Međunarodni odvjetnik za ljudska prava

Škole Pohađao: Brigham Young University, American University Washington College of Law

Jezika kod kuće: Engleski

Omiljeni Himna: "Za ljepotom zemlje"

Na webu: http://ordainwomen.org/project/my-name-is-kate/

Intervju Kathryn Peterson . Fotografije koristi uz dopuštenje.

Podijeli ovaj članak:

43 Komentari

  1. angela s
    12:21 na 12. rujna 2013

    Ja sam dugo voljela ovu stranicu i profile učinio. To je jedan, a ja se ne slažem sa ženama ređenja, vjerujem da je učinjeno u uljudan način. Cijenim da je to bio pun poštovanja za obje strane u mišljenju i Kate je milostiv u dijeljenju svoja uvjerenja. To je kredit za njom da joj se ne slažem s crkvom o tako važnom pitanju i dalje zadržati svoju članstvo i hram sposobnosti. Kate se čini da nismo dopustili da se to odvojiti iz blagoslova i pravilnika koji su tako važni. Ja ću dodati Namjeravao sam upisati nešto potpuno drugačije, ali ovdje sam počeo tipkati sam želio oponašati dobrotu da Kate odgovorili su, pa hvala ti na tome.

  2. Kate Kelly
    12:48 na 12. rujna 2013

    Zahvaljujući toliko Kathryn za takav divan intervjuu. I hvala vam Angelu, stvarno cijenim vaše lijepe riječi!

  3. KD
    13:07 na 12. rujna 2013

    Bok Kate,

    Ja sam LDS žena, a ja se ne slažem s ciljevima zarediti žene, ali pokušavam jako teško razumjeti. Ako tvoj je najbolji način da ide, onda sam siguran da želim znati o tome!

    Moje pitanje se tiče vaše izjave:

    "[T] o meni to je ono što Mormonizam je. To je kuća u kojoj živim, to je kako sam odrastao, to je moj brak, to je moja paradigma, to je moja obitelj. Dakle, ne, nikad nisam smatrao odlaska. "

    To ga čini zvuk kao razloge ti ostani su važni, ali u smislu periferne. Je li crkva * istina? Su njezini čelnici pozvani od Boga? Jeste Savezi ste napravili vječno važno i vrijedno, tako da se ostavljaju i break njih će biti duhovno štetna za vas?

    Nadam se da ta pitanja nisu bez veze. Ali stvarno želim znati.

  4. Kate Kelly
    13:51 na 12. rujna 2013

    KD sam odjekuju riječi moga tate u svom profilu:

    Bog je stvaran. Isus Krist. Joseph Smith vidio Nebeskog Oca i Spasitelja. Knjiga Mormona je istina. Thomas S. Monson je prorok. Žene bi trebale držati svećeništvo.

    http://ordainwomen.org/project/hi-im-jim/

    Hvala na pitanju!

  5. Lindsay Mitchell
    14:59 na 12. rujna 2013

    Bilo slažem se s vašim stavom ili ne je nevažno u mom komentaru. Moram reći da sam bio gledajući ovaj pokret i vama osobno, Kate. Vaša vjera, mašta, integriteta i hrabrosti da me bar mogu susresti u stvarnom životu. Ti si prekrasan primjer, ponizno i ​​iskreno postavljati pitanja na glas, na pitanja koja ja znam mnoge, mnoge žene su tražili u svojim srcima za dugo vremena sada. Ovaj intervju se uklapa u sa svim drugim razgovorima strašan mormon žena na ovim stranicama. Vrlo inspirativno.

  6. Mikayla Thatcher
    15:33 na 12. rujna 2013

    Kate,

    Cijenim vašu vjernu, milostiv odnos usred svega toga. Također sam cijeniti razgovore koji su se dogodili u svom domu zbog svog posla. Otvoreni dijalog toliko važan za članove crkva-molitveno, zamišljen ljudi s društvom Duha Svetoga nemaju razloga biti ovce.

    Hvala,
    Mikayla

  7. Kristal
    17:00 na 12. rujna 2013

    Volim to, Kate! Sreo sam na DC kruže kola i bio je vrlo impresioniran. Ja sam slijedio taj pokret usko, i ja sam tako ponosna na vas. Što se mene tiče, napustio sam crkvu u siječnju. Je li je u redu da podržavaju zarediti žene, nakon što je napustio crkvu?

  8. Kate Kelly
    19:20 na 12. rujna 2013

    Zahvaljujući Lindsay & Mikayla!

    Crystal, apsolutno! Imamo širok raspon glasa u SO iz potpuno aktivnih žena poput mene da nečlanovi i ljudi koji su izgubili svoje članstvo na ovom pitanju. http://ordainwomen.org/project/hi-im-margaret/

  9. Julie Hawke
    19:37 na 12. rujna 2013

    Kate, želio sam pisati komentar da ti se zahvalim za svoju vjeru i hrabrost. I hugely appreciate this dialogue and those contributing to it thoughtfully. I had been previously busy trying to cover tears in the paint and holes in the wall patch by patch, inch my inch in my own corner of the tent. Ordaining women, to me, means that we could save a lot of time spent on inches. Many of the structural inequalities and cultural barriers would be dissolved if we dissolved the idea that our destiny to be priestesses is limited to another sphere. Thank you for creating this space of asking and seeking.

  10. Triss Carter
    9:48 pm on September 12th, 2013

    I am a convert and grew up with my three siblings and mother. My father suffered from schizophrenia and was not a part of our adult life. Mom was a fiercely independent and hard working woman, very politically active and quite vocal as a feminist.
    I joined the church because of the role of women and men in the gospel. I currently am an ordinance worker in the Oakland temple. I see absolutely no differences between men and women in respect to the priesthood. The power and authority from the priesthood come only through our savior Jesus Christ; his hands come through us, whether those hands are laid upon the heads of others, or in the form of prayer. Prayer is priesthood, it is the work we must do even though the Lord already knows what it is we want and need. That job descriptions in using the priesthood power are different according to gender does not make it less or more powerful when used by women. If you understand the temple, and that it is the closest to heaven we can get to here as mortals on earth, you see us as children loved equally and given equal power through righteous living to call upon the Holy Ghost. It sullies the beauty and distinction of the gospel to question its basic doctrine. We all live and move within the gospel here on earth and it is a beautiful coordinated dance.
    There are many issues you are raising in your essay that are not just about the ordination of women to the priesthood. It seems more that you are questioning definite gender roles that the church seems to have imposed on everyday life of the LDS member. Please do not spend any more time worrying about it. You have a wonderful, honorable and God given talent in your intellect that you are using correctly. Working in or out of the home is your personal choice and not revelant to ordaining women to the priesthood. You are seeing sexism as the problem, and ordaining women to the priesthood as your solution. Love yourself, your relationships, your genius and your testimony, and do not find in them problems with your life as a Mormon woman. It matters not what other people think or say, only what you think or say. The church is here on earth to help keep us close to God, but only as far as our mortal state lets us. It is not the gospel. We only live a tiny tiny part of the gospel here on earth.
    I feel that these types of discontent in us as women distract us from progressing toward exaltation as only we as individuals, finger prints, no one else like us ever, can. Please reflect longer on the significance of what we do as women in the temple, and what who we all are, men and women, as we walk into eternity.

  11. RL
    10:38 pm on September 12th, 2013

    Thanks for the variety of stories you are sharing on this website. I really appreciate how you capture the beautiful diversity of Mormon women.
    If Kate is really interested in celebrating that diversity, opening it up even more, and fostering dialogue about difficult gender issues, I hope that she begins to see the ways that she actually helps to shut it down. She suggests in this interview that in order to be a Mormon Feminist you have to support her Ordain Women movement. She calls those who self-identify as Mormon feminists “so-called Feminists” for expressing reservations about or criticisms of her movement. She then patronizingly suggests that they must not support her because they are not able or willing to go against the status quo or deal with the “social and emotional costs” that a change like women's ordination might entail.
    Could it be that there are other gender issues other Mormon feminists currently deem more important than priesthood ordination? Might there be other strategies and goals that would shift cultural gender norms and the status of women in meaningful ways?
    I have noted, in several internet venues, that whenever disagreements about the goals and methods of Ordain Women are expressed, those people get attacked as being traitors to the feminist Mormon cause. I would have hoped that through this interview Kate would have acknowledged the wonderful history and diversity of Mormon feminism. But instead of recognizing and encouraging different strains of Mormon feminism to flourish, she has tried to delegitimize them.

  12. Martha
    10:59 pm on September 12th, 2013

    Bravo to Kate. Love her courage, love her site.

  13. NP
    3:59 am on September 13th, 2013

    RL is right. OW shows an intolerance for feminists who raise concerns or offer a different point of view– they are discounted or criticized. If you are a feminist who does not agree with OW, then you are not a real feminist. In this way, OW can stifle disagreement and discredit those who disagree. Is that feminism? Aren't we all entitled to our own view? If you make a public statement, you open yourself to public criticism, so you can't malign people for simply disagreeing with you. Yet your subtext seems to be — real feminists agree with you.

  14. Kayna Stout
    4:04 am on September 13th, 2013

    Ja sam 56. Skitao sam dovoljno dugo sada vidjeti plodove feminizma, a nisu svi pozitivni. Naslov 9 je divno. Sjećam se dana kad srednjoškolci sportovi samo su financirane za muškarce. To je bilo u redu, i to treba promijeniti. Tijekom fakulteta u BYU sam studirala novinarstvo, a ja sam na praksu u ženskom časopisu u New Yorku s feminističkom agendom. Zvao se New Dawn, i pokušao oponašati gospođi Magazine. Bio sam jako puno o feminističkoj bandwagon u tim danima. Moji problemi su za moju budućnost i mojih mogućnosti i mog uspjeha. Zatim je 1979 došao uz hram brak i tri sina u idućih devet godina. Počeo sam vidjeti život s novom naočale. Nakon dvadeset godina biti u središtu zbivanja (zajedno sa svojim vjernim muža) kroz crkvene programe iu kući vodstvo, otkrio sam kako je vrlo teško prikupiti mlade ljude da postanu snažne obnašatelji svećeništva. To je cilj koji sam u konačnici nije postigao. Dvojica mojih sinova išla na misije, ali sada sve tri su neaktivne. Oni su u svom uzrastu 33., 30. i 26.. Oni još nisu u braku.
    Da, feministički pokret otvorio razgovore, i donio promjene u društvu. Na primjer, u protekla dva desetljeća, koliko je naglasak stavljen na obrazovanje na djevojke postaju sve više vješt u matematici i znanosti. Ti napori su se isplatili; više žena nego ikad idu na fakultet i nalaz karijeru u tim područjima. To je super za žene. Ali odakle ja sjedim kao mama troje ljudi, društvenim poruke koje su govorili da ih je znatno drugačija. Oni su i tisuće mladih ljudi poput njih su sada izbjegava svoje odgovornosti odrasti. Tu je veliki problem u crkvi ovih dana o održavanju naše mladiće aktivan.
    Vidim ono što vidim, jer sam bio u tvojim cipelama kao ambiciozna žena s karijerom na njezinoj glavi. Bio sam tu ženu. Ali vi ne vidite što ja vidim kao majka na sina. Oni ne napreduju u crkvenoj aktivnosti ili obveze prema braku i ozbiljne karijere. Vidio sam kako su mnogi od njihovih prijatelja stagnacije u svojim dvadesetima. To je obeshrabrujuće. Budući učinci na crkvi su potencijalno razorne. Jednostavno rješenje je, "Neka su žene to učiniti ako su ljudi neće." Mislim pritom feminističku agendu imala je neočekivano negativan utjecaj na muškarce. Čini mi se da su više osnažene žene postaju, manje odgovorni ljudi postali. Većina mladih ljudi u svojim 20-ih i 30-ih godina koje znam će biti više nego sretni da su žene pokrenuti stvari. U konačnici, to samo stvara više odgovornosti za žene koje su već pod stresom od rada izvan kuće i brigu o obitelji. Trebamo naši ljudi u crkvi na korak do tanjur i rade svoj sajam udio od pomoći kod kuće i na crkvu. Vaša obitelj model bio iznimka. Većina žena u Crkvi danas bi rekli što im je potrebno više pomoći, a ne manje od svojih muževa i svećeničkim vođama. Mislim da će to biti velika pogreška za crkvu zarediti žene za svećenika. Slažem se s tobom da su žene savršeno sposobni raditi mnoge svećeničke dužnosti, i nema sumnje da će nadmašiti, ali ja ne mislim da će to biti pozitivna promjena za žene u dugoročno.

  15. Kate Kelly
    07:05 na 13. rujna 2013

    RL i NP, mislim da svi vi napraviti dobar točku i cijeniti svoje iskrenosti. Ja ne vjerujem da bi to biti dobra mormonska Feministička morate podržati njezin zarediti žene pokret. Neki od mojih najdražih prijatelja i rodbine (i jakih feministkinja) ne slažem i poštujem svoje mišljenje (iako sam očito protivljenje).

    Ispričavam se ako je to poruka bila upućena u podtekstu. Imam apsolutno nema namjeru uzimajući opterećena u "tko je bolji feministica" natječaj.

    Ono što sam mislio da prenesem je da su komentari / reakcije sam pronašao najviše iznenađuje i štetne su one od ljudi s kojima sam predviđenih će mi biti saveznici, jer su već sebe nazivaju feministkinje, ali nisu mi išli u prilog.

  16. Mimi Smith
    07:11 na 13. rujna 2013

    Ja sam tako zahvalan za ovaj intervju. Vidim da Kate je vjerna žena koja voli evanđelje i njezinu crkvu. Cijenim njezin pozitivan pristup i njezino razumijevanje da postoje mnogi od nas koji su pronašli uredivši žene za svećenika tvrdi pilula. Ipak, mogu se odnositi na mnoge njezine misli i osjećaje, dok sam bio na odsluženju misiju. Ja sam izvan sebe i sve talentirane i pametne žene u crkvi, a ja se divimo njihovim vodstvom sposobnostima. Mislim, ako smo strpljivi i ići na to polako, vidjet ćemo neke divne stvari događaju u crkvi za žene.

  17. EFH
    11:27 na 13. rujna 2013

    Kate, ja sam feministkinja, a ja sam bio neodlučan u potpunosti podržava vaše kretanje joj zbog različitih razloga. No, cijenim tvoje iskrenosti, strast i iskrenost. Cijenim tvoj rad. Bilo mi dogovoriti o tome da bi o pozitivne promjene u crkvi, ja vas, vašu poruku i svoju hrabrost cijeniti. Čak i ako to ne može biti pravi način za napraviti stvari, daje glas i validaciju na praznini, gdje su mnogi od nas mogli sakriti. Dakle, hvala na primjer.
    PS - Ja živim u DC području i nadam se da ću upoznati vas jedan dan.

  18. Milostinja
    14:02 na 13. rujna 2013

    Pa stavi, Kayna. Hvala vam što ste dodali svoje misli.

    Svećenstvo se ne radi o dobivanje stvari učinio, ili trčanje Crkvu savršeno. To se ne radi o učinkovitosti. Riječ je o osobnom razvoju dobrih, ustajanje ljudi koji žive načela evanđelja. To je nešto što mislim da svaka žena u Crkvi i svijetu što se toga tiče, je zanima Trebaju nam ljudi koji poštuju svoje svećeništvo, jer na taj način im pomaže da budu pravedni očevi i dobri građani svijeta. Iz razloga sam u potpunosti ne razumiju (iako sam mogao izjednačiti nekoliko), muškarci smatraju ovu razvoj kroz svećeništvo. Žene ga pronaći negdje drugdje, možda čak i djelomično iz povlači i daje ljudima priliku. Imam vjeru u ljubavi nebeskog Oca koji zna toliko bolji od nas ono što nam je potrebno, a što Crkva treba. Ja ne mislim da je toliko zaokupljeni stvari trčanje glatko kao što je više moguće. Ja mislim da je zainteresiran za osobni razvoj svakog od njegove djece.

  19. TAMRA
    17:04 na 13. rujna 2013

    Kate, ja sam trenutno nije aktivno surađivala s pokretom joj, ali ja sam vrlo podršku. To je važno za početak promjena koje će jednog dana postati stvarnost. Dakle, ja vas pozdravljamo za službeno poduzimanje koraka za druge žene ... koje ni ne znam još koliko je važno da se ovaj dijalog sada.
    Vaše ponašanje je lijepo iskreno, bez djela ili ljutnje. To je jaka jasan glas u toj praznini za žene.

  20. Gospođa
    18:08 na 13. rujna 2013

    Imam privilegiju da bude Kate Kelly je mama, a ja mogu jamčiti za svaku riječ koju je rekla. To je neobična stvar za mamu imati kćer kao mentor, ali ja sam neobično blagoslovljena na taj način. Kad mi je Kate rekla da je s početkom zarediti žene, bio sam na brodu od prvog trenutka. Iako sve ove godine nisam artikulirana da sam pomislio bi žene trebale biti dopušteno da drže svećeništvo, uvijek sam ga osjetio duboko u mojim kostima. Nije bilo mjesta za sigurno reći ono što sam osjećao. Hvala vam, Kate, za stvaranje vrlo javni prostor za toliko od nas. Vjerujem da ono što je predsjednik Hinckley je rekao 1997 - Bog može dati ženama svećeništvo, ako je bilo "uznemirenost" za to. Imam jaku svjedočanstvo da je evanđelje istinito i da je Crkva dobar, iako nije savršena, znači promicanja da evanđelje. Evanđelje je u procesu koji se u potpunosti obnovljena, i uredivši žena je dio te velike obnove.

  21. Irska
    20:20 na 13. rujna 2013

    Kayna-AMEN. Bila sam jedna žena u DC području u kasnim 90-ih i 2000-ih, a ja ne mogu vam reći koliko ljudi sam vidio čami u svojim 20-im, 30-im godinama, pa čak i 40-ih iz ovog ili onog razloga. Najviše su uspjeh u svojoj karijeri, jer to je priroda raspoloženju regiji, ali toliko su samo zaglavi u mentalitetu Petar Pan.

    Ja sam sreću što smo se vjenčali snažan i vjerodostojan čovjek koji poštuje svoje svećeničke dužnosti i braku smo za više od deset godina i imaju dvoje prekrasne djece. Ja sam radila puno radno vrijeme tijekom tog cijelog razdoblja, osim za osam tjedana dopusta za svakog rođenja. Moj muž je uvijek podržavali i nikada nisam osjećao manje od njega. Osjećam se kao njegova jednaki u svakom pogledu, čak i ako to znači da ćemo raditi različite stvari oko kuće i briga za djecu na različite načine. Mislim da je u mom osobnom razvojnom putu, jer ja mogu biti vrlo head-jaki individualno, ja stvarno trebate učiniti korak natrag povremeno i neka se ljudi oko mene korak do tanjur i ispuniti svoje svećeničke dužnosti. Mogao sam raditi svoj posao bolje? Možda. No, to nije kako ću rasti na ovoj zemlji. Bio sam pravilnik radnik za četiri godine u DC hram i ja-nikad osjetio neravnopravna postoji. Nikada. Imam nula želju da bude zaređen za svećenika. Trebam manje crkvenu odgovornost, ne više. Ja sam predsjednik RS u mom trenutnom odjelu, a ja se osjećam kao biskup uistinu cijeni moj doprinos. Imam nula želju za dodatnim duhovnog težinu i odgovornost da se njegov poziv donosi. Zero. Ima li rodna pitanja i seksizam u crkvenom stanovništva? Apsolutno. A ja ih zovem kad ih vidim. No, kako je istaknuo RL, ja ne mislim da uredivši žena je rješenje.

    Sve to se, rekao je, ja zapravo cijenim da radite ono što radite u takvom prelijepom, lijep način. To je dobro da barem imaju raspravu.

  22. PA
    11:02 na 14. rujna 2013

    U mojoj karijeri, radim s ljudima prema zajednici solidarnosti i elastičnost. Zanimljivim mi se čini da se čini mormonska zajednica da imaju upravo suprotan problem kao oni. U zajednici sam raditi s, žene traže muškarce da se zajedno na vlastitu i povratiti svoju mušku snagu. Muškarci trebaju prostor i ulogu koju mogu nazvati svojom. Bez toga, oni često propada. Da li to znači da su muškarci slabi? Ne mislim tako. To znači da postoji nešto u muškaraca (možda evoluirala instinkt, ne znam) koji povezuje s očekivanjem na korak do kada je pozvao na duhovnom vodstvu. Svećeništvo Sjednica nije samo mjesto za ljude da se udružiti snage; u stvari, naprotiv, mislim da je to, u praksi, više ispravno shvatio da se posebno mjesto u kojem muškarci uživaju bratstvo i razgovarati intimno o aktualnim muške problema (primjerice, pornografije, liječenje ženama, nasilja u obitelji, rasizma , itd, ako smo dati da se mora živjeti u tijelu žene u potpunosti razumjeti žensku iskustvo, moramo dati isto za muškarce). To nije samo dobra stara dječaci klub moći (iako priznajem da su neke promjene trebaju se održati za osnaživanje žena). Što se tiče mene najviše o strategiji SO je da mnogi muškarci vide svećeništvo sastanak ne kao ekskluzivni klub moći, nego kao međugeneracijske priliku da istražuju muške probleme, prenose priče o jedinstvenoj važnosti za muškarce, a za podizanje nove generacije slugu. Inzistiranjem na stjecanje procjcnu slušatelja, osjećam da je pogrešna poruka mogla uzeti. Neka ljudi imaju svoj jedinstveni, muški prostora. Pitajte da žene govore na svećeništvo sjednici. Muškarci trebaju čuti i odgovoriti na pitanja žena, koji trebaju veći utjecaj u Crkvi. Pitajte da sastanak biti preimenovan i da biskupi ne odnosi na muškarce kao "svećeništvo." Kako ste dobili dječak raste u testosterona i agresije naučiti veći put? Zamolite ga da prođe sakrament bi, zapravo, da ostanu uključeni, služiti zajednici, kako bi naučili pokoriti neke od svojih potreba za dobrobit zajednice. Kažem sve to, shvaćajući da spol i rod su kontinuum; Mislim, međutim, da je nemoguće stvoriti zdravo društvo bez uspostave neke norme se temelje na biološkim vjerojatnosti. Gdje drugdje nego u mormonskoj crkvi se jednom vidjeti muškarce želja da postanu ponizni sluge Gospodina? Opasnost (nuspojava?) Od trenutnog sustava je muški privilegij i paternalizam. Idemo obratiti onima, dok brigu da ne bacaju i dijete s bathwater.

  23. Katarina
    13:18 na 15. rujna 2013

    Važno je imati na umu da se zarediti žene stranica predstavlja vrlo malu manjinu samoodređene mormon feministkinja. Gledaju svoj dnevni red, kao predstavnik da od svih feministkinja je nešto poput vjerujući da PETA je glas sve ljubitelje životinja.

    To je bez presedana: da pojedinačni ženski članovi ujedine online organizirati kampanju protiv LDS crkvenih vođa lobirati za svećeničkog ređenja - pomoću medija kao njihovi zagovornici na obje zaštitili sebe i da vrše pritisak na Crkvu u pokušaju da se prisili željene promjene.

    Ove sestre su napravili izbor za korak dalje od Crkve i raditi izvan imenovanih svećeničkim vijećima, (od onih koji imaju ključeve) da se formira svoj vlastiti plan kako bi dobili ono što žele, s nula tiče Crkve i samih ljudi, ovlaštenih za vježbe svećeništvo, za koje tvrde da se održi kao proroka, vidovnjaka i Obznanitelje.

    Mi možda želite zadržati u našim mislima vrlo skoroj riječi svoga Poslanika, predsjednik Thomas S. Monson:

    "Uvjeravam vas da je Crkva u dobrim rukama. Sustav postavljen za Vijeća Prvog predsjedništva i Zbora dvanaestorice uvjerava da će uvijek biti u dobrim rukama i da je, što se može, nema potrebe brinuti ili da se bojimo. Naš Spasitelj, Isus Krist, koga mi slijedimo, koga štujemo, a kome služimo, uvijek je na čelu. Kao što smo sada ići naprijed, možemo slijediti njegov primjer. On je napustio svoj otiske u pijesku na obali mora, ali je napustio svoju poučavanja načela u srcima i životima svih onih koji je učio. On je uputio svoje učenike, te da nas On govori iste riječi: "Slijedi ti meni" (Ivan 21:22). Smijemo li ikada naći da to učini. "

    Temeljito sam vjerovati da su proroci Bog poziva i da oni ne prikazuju ovu crkvu na miru, ali da je Isus Krist stoji na čelu. Dakle, ja ću staviti svoje povjerenje u Gospodina i Njegovih poslanika. I, dakle, svatko tko izdaje poziva na akciju kako bi članovi Crkve u ime Crkve, koji nema ovlasti za to, neću slijediti.

  24. Deborah
    16:12 na 15. rujna 2013

    "Funkcionalno, ne postoji osoba koja mi može reći ja sam jednaki. Ja znam da sam jednako, znam da sam kći Boga, znam da me voli ... osjećam da kad sam moliti i kad idem u hram ... "

    I agree 100% with this statement which is why the issue of women holding the priesthood is a non-issue with me. Holding or not holding the priesthood is entirely immaterial to my relationship with God and my personal salvation. What is fundamentally pertinent to my salvation is that the priesthood is here on the earth and I have ready and equal access to it at all times. God is fair and just. Do you really think any woman living alone has less access to the priesthood than one who does not? Or that somehow God will deny her blessings?

    If the Lord decides He wants women to hold the priesthood, great, I'm all in. But it would not effect my testimony one way or the other. I have no need to “agitate” because I feel no discrimination.

    Having said all that, I applaud Kate's graciousness. When a controversial issue is approached in this way, it causes me to listen. I may not agree, but I listen.

  25. Kate Kelly
    9:16 pm on September 15th, 2013
  26. KD
    10:22 pm on September 15th, 2013

    Robeson did not write “The House I Live in.” He did sing it, beautifully, and perhaps most famously in the context of Union Organizing Conferences in the 1940s. The fire hoses were turned on civil rights demonstrators in the 1960s. Real bullets (not rubber ones) were used on those who fought for human dignity and racial equality throughout American history. OW's repeated suggestions that their struggle for women's ordination to the priesthood is akin to the struggle for racial equality in the United States (or in the LDS church )is as misplaced as Elder's Oak's suggestion that persecution against Mormons post-Proposition 8 was like that faced by blacks in Jim Crow America.

  27. Kate Kelly
    6:44 am on September 16th, 2013

    RL I am sincerely interested in knowing how you think we could best honor our truth and push for ordination while respecting the contributions, opinions and methods.

    I sense and acknowledge as valid your anger and annoyance. Constructive, concrete suggestions would genuinely be appreciated.

  28. Kate Kelly
    6:45 am on September 16th, 2013

    contributions, opinions and methods [of other MoFems].

  29. admin
    9:07 am on September 16th, 2013

    We have generally been pleased with the cordial tone of the comments on this interview. However, we have removed some comments we feel are disrespectful or condemning, in keeping with the Mormon Women Project's stringent commenting policy and spirit of bridge building.

  30. Krisanne
    11:29 am on September 16th, 2013

    Kate, thank you for being brave enough to ask difficult questions. The entire foundation of our church is built on the spirit of seeking. It all started with a 14 year old boy who was uncomfortable with the status quo and sought a deeper truth. Whether or not one agrees with the ordination of women, I certainly don't see anything disagreeable about the process of honest and heartfelt inquiry. You have a lot of integrity. Kudos to you.

  31. Jennifer
    12:31 pm on September 16th, 2013

    Interesting interview. While I have not sought after the priesthood and don't intend to, I can definitely appreciate the importance of the discussion. This church started because someone asked the hard and unpopular questions. Thanks for sharing your story.

  32. Olivia
    4:57 pm on September 16th, 2013

    I disagree with this fringe movement away from the mainstream church and won't be championing it or congratulating it. The temple and doctrine therein makes it very clear where the Lord stands on this issue. I am excited for General Conference to hear from our inspired Priesthood leaders who are called of God. Only a few more weeks!

  33. Tasha
    9:11 pm on September 16th, 2013

    I'm one of those Mormon feminists that definitely has reservations about the idea (though less so the website). It's simply just not something I can agree with. I don't pretend to understand the current dynamics and certainly see plenty of false culturally-built ideas about gender that I don't personally subscribe to. That stated it was helpful to read the essays by the women. And I read quite a few of them (almost all of them when I did it, now probably closer to half or so). And though I don't fully understand and am working to develop my own understanding about the priesthood and women, I can't subscribe to the reasoning provided by these women. They felt incomplete, worked within only a given paradigm, and I could find plenty of ways to reframe the ideas, thoughts, feelings, etc that were expressed. Many of the more emotive reasons simply were not what I felt at all. Simply put it was not enough valid reasoning for me to assume in female ordination exactly like men.

    It helped me to figure out where I could or couldn't stand in more defined terms by recognizing why I didn't believe beyond subjective feeling. Before that, I sensed that it wasn't the right approach or better gender equity without the words for it beyond that and without being particularly satisfied with the answers usually given by women as to why they don't want it.

    It's probably not exactly what would be expected, but I think dialogue in this regard should expect pushback and apprehension about it. It's not necessarily about pushing against the status quo, but how and why and where that status quo is pushed. It's in these things that I hold the most reservations about it.

  34. Julie
    4:17 pm on September 19th, 2013

    I consider this recent BYU Education Week address by Robert Millett, professor at BYU and author to be a fantastic addition to this interview. From the Church's website (just published):

    https://www.lds.org/church/news/five-ways-to-detect-and-avoid-doctrinal-deception?lang=eng

  35. Amanda
    5:09 pm on September 20th, 2013

    Kate,
    I so strongly admire your courage and conviction and integrity. As a MoFem I have struggled with what I believe (is female ordination necessary? sufficient? the best way to push things forward?) and also the courage to act on my beliefs. I feel refreshed reading your interview and encouraged to be more faithful and more authentic.

  36. Jamie Z
    1:04 pm on October 1st, 2013

    Kate: you are flaming wonderful and brilliant. Thank you for your voice and your courage.

  37. Jenn S
    10:46 am on October 2nd, 2013

    I really appreciate reading this biography. I admire Kate's courage and support her movement in my heart and mind. I support it because I see no other way to bring about a condition for completely active and faithful women in the church to act upon their agency unless they have a level of control and power from which to act.

    From my perspective, this doesn't currently exist with the many inequalities that exist starting at age 8 between female and male.

    I believe that women and men should be able to act according to their conscience and that societal and cultural parity must exist between the sexes in order for this to occur.

  38. So You Want God's Power? | Teresa Hirst
    12:28 pm on October 2nd, 2013

    [...] in reality, these discussions started online years ago and most recently about six months ago by a woman named Kate Kelly and others who advocate for women being ordained to the priesthood in the Church at [...]

  39. J.
    10:34 am on October 8th, 2013

    Kate Kelly beautifully and graciously expresses her observations, thoughts and feelings. Many of the readers' comments I've read have been insightful and thought-provoking. As a stay at home father, and husband of a good, smart, and ambitious woman, I understand some sex role issues , and concerns some LDS women have with not being ordained to the priesthood. There are certainly men in positions of authority who aren't as humble and spiritual as they should be. Likewise, however, there are women in positions of authority who are similarly imperfect.

    I used to wonder how the world would differ from the world we live in if women ruled. Some women claim it'd be a kinder, gentler, more civilized place. Serving as a director in our coop building in Manhattan (and experience in the workforce all my adult life) showed me that sex does not determine character. I feel quite sure if the sex roles were reversed, the world would function on pretty much the same level it now does. Are women as capable as men? Apsolutno. Are there differences between the sexes? Da. Do they matter? Nisam siguran.

    Kate responded earlier to someone's question by quoting her father, who said: “God is real. Jesus is the Christ. Joseph Smith saw Heavenly Father and the Savior. The Book of Mormon is true. Thomas S. Monson is a prophet. Women should hold the priesthood.” I echo most of these statements. But there are two things I find missing. The first is a declaration of knowledge that God the Father and Jesus Christ restored the Gospel through Joseph Smith. The second, directly related, is a declaration that Thomas S. Monson is THE prophet on the earth at this time…not just “a” prophet.

    A fundamental tenet of our faith is that God directs His church through a single human mouthpiece. We know that each of us with callings are entitled to inspiration from God to help us in our stewardships, but we are not entitled to inspiration for the whole church, or organizations other than those over which we have stewardship. Currently, President Monson is entitled to inspiration for everyone.

    As a man, it's helpful to me to have a males' meeting at church, and to have the responsibilities and expectations of me that come with the priesthood. I do think these are really good for young boys and men of all ages. However, these considerations aren't really important. What is important is submission to God's will. In fact the only true proof of our mettle as Latter Day Saints is our submission to God's will, just as Christ showed in Gethsemane and on the Cross. It isn't expedient use of human resources. It isn't reaching our administrative potentials. It's submission to God's will, even when we don't understand it. Clearly women could do as well as men in priesthood callings. And if priesthood ordination comes to women at some point, sooner or later, then ok. My question to those of you who are actually faithful LDS feminists is…if it's not God's will that you be ordained, are YOU ok with that? Will YOU remain faithful? Will you submit to God's will for you? I hope you will.

  40. Ginee
    6:45 am on October 14th, 2013

    Kayna said what I was thinking so beautifully. In a world where women are being “equalize”, what happens to the importance of our men, the growing of good, solid men? I see more and more men not taking responsibility for equality when women are willing to take more in the name of being equal.Young men are becoming bums and living at home more and more, while women are telling them they are unneeded. I am afraid having the priesthood would just mean more work for me. I feel like our portion now as women is like an iceberg. We feel unequal because the tip only shows and the rest is hidden to our perspective, for now. Even if that analogy isn't exactly true, If I had to choose to “allow” my husband the priesthood on earth to save his soul and be my worthy companion in the eternities, I would be “unequal” for no other reason than to save him. I strongly believe not having use of all the priesthood is to save my hubby, son, and brother, and myself. I think we will learn to be a unified couple where we both lean on each other to be whole. My hubby works many hours ( I work outside the home too) the home work is not shared now, what would having the priesthood for me change other than to tell him he is even less needed than before? I can do most anything and have on my own because he wasn't there- we also have a small ranch, and I have done “man's” work and hated it. I have had to come into the house after taking care of a man's work outside and still do my mothering responsibility, no one picked up “my” work. I need him to have the priesthood and step up to do his share to show me and him that he is needed on earth and in the eternities. I am sorry we don't see life the same way, but I can't and won't take more work on in the name of equality or the priesthood.

  41. SP
    10:32 pm on October 30th, 2013

    Quoting President Hinckley as saying women could be given the priesthood if only we would “agitate” for it is misleading. And, yes Kate I read the entire interview from the link you posted. upon reading the interview I realized president Hinckley said no such thing, he is merely responding to a question by a very adept reporter who is trying to get something extraordinary out of his interviewee as is the job of a good journalist. Of course the reply is , Yes if He chose to change it (as was the case with African Americans getting the priesthood), then it would be changed. What was He supposed to say, No, if God reveals this to us then we still stand firm on his position. What is more revealing though is the rest of his comments concerning women and the priesthood in that particular interview. My goodness if we were going to use the excuse that if only there is enough agitation then God will change something then there are a litany of other what we consider eternal principles that could be changed as well. It also implies that somehow God is more interested in appeasing the masses than to holding to Divine law. I am more of a feminist than you may think reading this. I struggled for a very long time with the Family Proclamation because of its strong gender descriptions. I almost left the church because of it, but I did something that changed my life and my perspective. I prayed with “all the energies” of my heart to know whether or not it was true, and you know what? I was wrong and God was right.

  42. Kayrena
    1:11 pm on April 8th, 2014

    I wholeheartedly loved and supported the premise of this website until it chose to feature this woman. I think that women who are actively trying to change one of God's laws and who choose to ignore the many statements from God's prophets are not women who are strong examples. I would hope that as Mormon women in the Church of Jesus Christ of Latter-Day Saints, we would bind together in strengthening one another in making and keeping sacred covenants that lead us back to the Savior. Trying to lobby against God and his ways isn't something I will choose to support or entertain. I hope you will carefully choose who you feature in the future.

  43. susan
    6:28 pm on June 24th, 2014

    I generally do not comment on current events such as this, but I do see parallels in the Chruch's beginnings. Ms. Kelly I admire the courage of your convictions. Indeed convictions have brought the LDS church to the place in the world it is today. I am a convert to the Church and was converted by a very dear friend in high school. I too took a class on Modern Day Revelation and also a class on Joseph the prophet. I came to realize, for me, personally, that for Joseph to have gone through all that he did and to never waver in his convictions and the things he knew were true, indeed, to give his life, to go through all that hell, such that the Church has succeeded and grown to encompass the whole world. As Time Magazine said on it's cover, Mormon, INC.,that the Church and all it teachings must be true. I hope that your beliefs will take you to those same conclusions—–it seems that your life will be interesting, but to be excommunicated from all that has been revealed to you and to not partake, a mighty price you are paying. But then so too, did Joseph Smith pay a huge price, as did Emma and Hyrum. I wish you well and I wish you Grace.

Dopust jedan Odgovor

SEO Powered by Platinum SEO iz Techblissonline