Április 4., 2012 by admin

20 Comments

Hinni All Good

Hinni All Good

Erin Fairlight Olsen

At A Glance

Doha, Katar, Erin Fairlight Olsen megosztja kalandjait emelése négy gyermekével közösen szülői homeschool külföldön. A doktrinális jelölt a ​​zsidó és iszlám hatások az ő szellemi örökségét, Erin végez kutatást a nők elbeszélései az arab tavasz és a környezetvédelem az olajtermelő nemzet-öböl neki PhD kulturális szociológia University of California, San Diego.

Ön és a férje vállalták magukat az épület a életét szerte a "közös élet." Meg tudod magyarázni, mit jelent ez az Ön számára?

Miután a férjem befejezte egyetemi diploma, költöztünk Washington DC-ben. Ő szerzett mester fokozatot nemzetközi kapcsolatok, majd elment dolgozni a Külügyminisztérium. Azt álmodta, hogy nagykövetek és az utazás a világot.

De hamar rájött, különösen nézett egyházközségi család, hogy sok pár élt párhuzamos életet. Megy ugyanabba az irányba, és ugyanolyan szép célok, de nem időbeli átfedésben van egymással. Volt sok barátja a szakmai utakat, hogy szükséges a férj, hogy távol gyakran napi tizenkét órát, vagy elment a távoli feladatokat. Mikor és hol a feleség kap, hogy folytassa a szenvedélyek és az oktatás és mikor a gyerek kap, hogy legyen apa? Azt már elfogadta ezt az életmódot "ideiglenesen", mivel James dolgozott teljes munkaidőben, miközben jár iskolába teljes munkaidőben, és úgy tűnt, a család körül forog ő részvétele a piacgazdaság. Láttuk mind az ígéret és a viszolygás, hogy a megosztott élet.

Mi megüt egy téglafal. Tudtuk, hogy mi volna a házasságunk, hogy boldogulni, nem éli túl. Azt akarta, hogy a területen dolgozó side-by-side termelő valami nagy. (Ez az élet metafora vezetett bennünket arra, hogy az oktatási zsákoló számokat többször lesz biogazdák.) Nem volt nehéz, mert ez a narratíva a férj nyújt, és az anya táplálja (külön-külön?) Volt az alapértelmezett, a modell, tudtuk. Emlékszem, sok éjszakát mond a férjem, "Tudod, valaki, aki él az életet akarsz élni?" Nem jön ki senki. Tudtuk, hogy sok ember, aki élt szép, tartalmas életet, de általában éltek életet egymástól. Nem akartam, hogy emelje a gyerekek egyedül egy kis hozzáadott fűszer az én férjem a hétvégén. És nem akarja, hogy egy nagykövet kísérő nélküli poszt, mert beszélt arabul. Tudom, hogy sokan, akik együtt élnek Skype és a Facebook, mint a munkáját vette őket egymástól. Ők meg szépen, és biztos vagyok benne, hogy épít a kapcsolat, én egyáltalán nem akarom, hogy hangot elítélő. Én csak azt nem érdeke, hogy, és a hatalom, hogy ügynök: teljes mértékben és szándékosan válasszon egy másik utat.

Friedrich Nietzsche beszélt úgynevezett örök visszatérés. Része a végeredmény az, hogy ha nem hajlandó élni, az is, hogy élsz most újra és újra örökre, ha ez nem az, amit ad boldogságot és értelme, akkor nem élnek megfelelő. Ha ez nem egy lakmusz teszt! És egy különösen fontos betekintést, mivel úgy gondoljuk, fogunk örökké élni egymással. Ha nem hoz létre ez a kapcsolat ebben az életben, akkor lesz vagy egy elég szerencsétlen élet, vagy egy időben a sok nő fájdalom, a másik oldalon a függöny.

Tehát megváltozott karrier tervek. A férjem visszament az iskolába Georgetown a PhD filozófia így válhatott professzor. Amikor befejezte a tanfolyam, pénzügyileg voltunk rossz helyen. Éltünk le grad iskola ösztöndíjak, 3 gyerek Washington DC-ben. Rájöttünk, hogy nem kell ott maradni, ezért kezdett próbál találni egy helyet, ahol nem kell fizetni 2000 $ havonta bérleti díj. Azt is mindketten érdekeltek az én vesz egy sor, hogy folytassa az érdekeit. Én tanult és tanított héberül, miközben dolgozik a egyetemista és posztgraduális fok, és már fogmosás fel rá külsős tutori családok munkafeladatok Tel Aviv. Aztán felajánlotta a lehetőséget, hogy menjen vissza a BYU mint vendégprofesszor tanítani Modern héber volt, és tökéletes időzítés.

Hagytam a szakmai munkát, hogy egy anya, mikor költözött Washington, DC. De amikor visszamentem a tanítás, volt olyan csodálatos, hogy újra az elé, hogy a tanterem, egy régi részem feltámadt. Én mindig azt hittem, a tudományos életet követelt, így sok időt, hogy nem volt módja, hogy feleségül, hogy azzal, hogy az a fajta anya, hogy szerettem volna lenni, de a rugalmasság a menetrend csodálatos volt. Megdöbbentem, hogy milyen tökéletes ez tényleg az volt a James és oktatási osztályok különböző napokon. Így két év után a tanítás BYU, beléptem a PhD program, így tudtam, hogy több, mint egy félig állandó kellék egyetemen.

Rájöttünk, ez volt az, amit szerettünk volna az életünket, hogy about: Szerettük volna a gyerekeket, hogy látni, hogy ha van egy család, mindenki álmodik össze. A család ad egy struktúrát felépíteni álmai után. Természetesen vannak tárgyalási időzítés és a lehetőségek, de nem kell, hogy tegye az álmaidat háttérbe szorították. A család az a hely, hogy az álom, és magasztalja az egészet, mint egy.

A valóság a közös élet szép. Mindketten kap, hogy táplálja, és mind a ketten, hogy a. Megosztjuk iskolába a gyerekek. Mi felváltva különböző napokon kiadások 3-4 óra munka általában, majd a többit a munka az este, míg a gyerekek alszanak. Ez megvalósítható, ha a nehezét a munka a kutatás és az osztály előkészítése. Tényleg, hogy kifejezett döntéseket tölteni az életet, és nem engedte szakmák előzni ezeket az értékes órát és az évek, amelyek a saját.

Azt akartuk, hogy a gyerekek észre, hogy ha van egy család, mindenki álmodik össze. A család ad egy struktúrát felépíteni álmai után.

A valóság a közös élet szép. Megosztjuk iskolába a gyerekek. Mi felváltva különböző napokon kiadások 3-4 óra munka általában, majd a többit a munka az este, míg a gyerekek alszanak. Ez megvalósítható, ha a nehezét a munka a kutatás és az osztály előkészítése. Tényleg, hogy kifejezett döntéseket tölteni az életet, és nem engedte szakmák előzni ezeket az értékes órát és az évek, amelyek a saját.

Hogyan Könyveit illeszkedik a közös élet?

A férjem azt mondta, hogy amikor összeházasodtunk, hogy mi volt határozottan fog homeschool, és nevettem ki a városból. Nem volt mód! Mivel a gyerekek lesznek a világ világossága, és ne rejtsd el fényt a véka alá.

A férjem volt egy hihetetlenül negatív tapasztalat az állami iskolákban. Úgy volt, hogy a gyerek, aki mindig az igazgatói irodába, és aki írt a metró újságot, és adják ki a szünetben. Nem akarjuk, hogy a gyerekek, hogy menjen át az élményt. Volt egy pozitív élmény az állami iskolákban. Amit igazán jött le, hogy az volt dolog, ami történt az életben, amitől Könyveit szükség.

Éltünk Alexandria, Virginia. Észak-Virginia általánosan ismert kiváló iskolákban, de mi volt a "gettó" oldalán Alexandria (ami azt jelenti, valószínűleg hamarosan tapasztalni dzsentrifikáció és minden élők projekt kerül ki a haza.) Iskolánk volt az egyik ilyen, hogy az emberek, hogy dokumentumfilmeket. Nem volt fegyver-és kábítószer-problémák első osztályú. Nem volt, ahogy én akartam küldeni a gyerekeket is. Senki sem kell, hogy küldjék el a gyerekek is. Magán iskolák felháborítóan árú és van, hogy a várólistán egy-két évvel korábban. Még ha már a pénzt, amit nem vesz figyelembe, hogy paradigma. Én nem hiszem, hogy van, hogy van egy iskola, ahol a három út lefelé szomszédok életüket kockáztatják még a szomszéd is lovaglás a finanszírozott iskolai sport. Könyveit nem volt nehéz választás.

Amikor odaértünk a Utah, tesszük a fiunkat az állami iskolában. Mi nem azt jelentette, hogy, de állított fel neki, hogy nem. A Virginia, akkor beszélt a gyerekeknek arról, hogyan lehetne tanulni semmit, hogy akarnak, arról, hogyan telne kirándulások szinte minden nap, mert volt a Smithsonian ott, arról, hogyan lett volna egyenlő szünet ideje, hogy ül-at- a-desk idő. Aztán Utah, a fiam volt egy osztályban 36 gyerek. Ő megvetette iskolában. Ő hangú hisztizés és rúgott és üvöltött minden reggel öt hónapig. Mert meg őt érte.

Azt mondtuk magunknak, "Mit csinálsz? Mi valóban képesek folytatni Könyveit. Mindketten lesz professzorok, miért vagyunk a kiszervezés a mi gyerekek, ha ez a saját specialitása? Képesek vagyunk hangszerel a menetrend, hogy mi soha nem tervezett fölött egymást. Majd mindig egy haza minket. Mi lehet az iskolai a gyerekeket. Ha azt akarjuk, hogy, meg tudjuk csinálni. "

Nehéz volt számomra, hogy beugorjon a homeschool címkét. Azt hiszem, ez egy címke, amely már feltört az emberek, akik bíznak a kormány és az állami oktatási rendszer, vagy akik szeretnék menekülni a korabeli életet. Sokan közülük nagyon korlátozott a téma, hogy azt akarják, hogy gyermekeik ki vannak téve a. Vannak egyértelműen negatív dolog a közoktatási rendszer, de nem ezért vagyunk Könyveit ezen a ponton. Vagyunk Könyveit, mert szeretjük. Soha nem volt a vezetése a gyerekek valamit (jó, kivéve 1. évfolyam gyógyszerek), ez arról szól, hogy nekik valami. Ez az élet a szenvedély. Ez is a tartása közel egymáshoz.

Otthon születése után ő a negyedik gyermeke.

A mi homeschool, kezdjük a "Song and Dance". Férjem "Költészet és memorizálás" és a "A régészet" és a "földrajz." Azt is jelent a "Filozófia és bevezető Logic" velük, mert ő egy filozófus. A gyerekek nem "strukturált" érték (azaz non-fiction, kihívást olvasat), napló írás, és a matematika munkafüzetek saját. Tavaly a lányom rámutatott arra, hogy számunkra, hogy nem tanultak, minden nő, úgyhogy én "Nők Zeneszerzők" és a "A nők tudósok és feltalálók," és a "Astronomy." Mi egy dance vonalon. A négy éves szeret táncolni. Ez az ő definíciója Könyveit. És tanulmányozzuk szimbolizmus a fák és herbológia. Ez egy jó téma, hogy koncentrálni csak élünk a sivatagban. Annak fontosságát, a növények annyira sokkal legélesebben, amikor van olyan kevés belőlük.

Azt is, hogy egy nap a héten a "Kiva tisztítás." Sokan itt Doha is cselédek. Nem kerül sokba, de amíg mi támogatják a pénzügyileg pántos küzdelmeit ezek a nők, nem akarjuk, hogy támogassák a rendszert, hogy az igények a családok élnek egymástól (Katar nem engedi kísérő családtagok a "amatőr" szektor). Cselédek ide várnak jóval magasabb bért, mint amennyit valójában kap, és laza minden a mobilitás szabadságát, hogy azóta Katar egy szponzorációs és gyakran a szponzorok "kapaszkodni" útlevelet, így nehéz lehet keresni különböző foglalkoztatási. Vannak még cselédek ragadt itt évekig, mert a szponzor nem hagyta őket haza. Nem tudom elképzelni, elveszíti a gyerekek gyerekkori mert azt hittem, hogy ide jövök két évig (finanszírozására az oktatás) és az öt évvel később még mindig itt vagyok ragadt, amit gyakran visszaélésszerű helyzet. Nyilvánvaló, hogy ha lenne egy szobalány, hogy nem fogunk létrehozni ezeket a szörnyűségeket az életében, de mi történik vele, ha hagyjuk, és a szponzorálás át? Függetlenül attól, hogy nem tetszik a rendszer.

Soha nem volt a vezetése a gyerekek valamit, ez arról szól, hogy nekik valami. Ez az élet a szenvedély. Ez is a tartása közel egymáshoz.

Tehát ahelyett, hogy mi vagyunk a cselédek a házunk, és a gyerekeket "fizetett" a tisztításhoz velem. Mi kap ugyanannyi alulfizetett cselédek itt tenni. Azt, hogy ezt a pénzt, és a szponzor valaki kiva.org vagy egy másik női mikrofinanszírozási vagy humanitárius szervezet. Reméljük, hogy a nőket attól, hogy cselédek, és hagyja, hogy tegye a dolgokat, hogy már képzett. Egyes cselédek itt van diplomás fok és szoptatós fok és számviteli fok, de nem ez volt a vízum jöttek itt, így ők csak azt tették lehetővé, hogy házi munkások, és mindannyian tudjuk, hogy bár fontos munka ez is a legtöbb leértékelődött a fajta munka, és ez teszi kis pénzt. Szóval ez a Kiva Tisztítás és egy nap egy hét casa-iskolában. És hadd mondjam el, hogy ezzel kellett volna kezdenem fizetni magam takarítása régen.

Milyen költségekkel jár, hogy él ez a közös élet?

Feladjuk hétköznapi idő. Van egy olyan struktúra, hogy megbizonyosodjon arról, hogy mi vagyunk a gyerekek oktatása során éber órát. Úgy általában nem, hogy a játék és találni sok a mi iskolai történik kint a sátorban, és a játszóterek, de azt látom, hogy ott kevesebb időt ülni és pihenni, mert én mindig gondolok az iskolát. "Mi ezt nem egy csillagászati ​​leckét ma" vagy "Meg kell csinálni a spanyol és a francia előtt, a nap fel." Elég gyakran gondolkodik az új dolgokat akarunk tanítani, és mi készül a tanulságokat össze (vagy szörfözés az Amazon.com új könyvek varázsa).

Azt is adja fel a tipikus változata a stabilitást. Mi határozza meg a stabilitás, mint amelyek hagyományait család együtt. Mindig ajtónálló a szombatot szombat gyertyák. Mindig olvassa el minden este, hogy a gyermekek két órát együtt. Most ez Harry Potter. Ez a mi változata a stabilitást. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy él Egyiptomban, élni Katar és élni bárhol máshol kutatás fog minket, és lehetővé tette, hogy virágzik egy nagyon kis jövedelmet. De nem a saját háza egy sövény mögött valahol a gördülő dombon. Még nem köteleztük el magunkat, mert ez szükségessé tenné számunkra, hogy több pénzt, mint mi ebben a pillanatban. Előfordul, hogy a hiánya a hagyományos stabilitás rendkívül nehéz, de ez egy áldozat már kölcsönösen választották.

Mi elég gyakran megkérdezte: "Hogyan tudja ezt a gyerekek? Jön és megy, az élet itt-ott. "Azt hiszem, sokan azt gondolják, hogy a gyerekek jönnek a görbe, mert nem feliratkozni változata a stabilitás, de a gyerekek imádják. És ez ad számunkra, hogy családi közelség, hogy mások, akik ugrál a világon mindent tudni. De lenne egy másik történet, ha volt illesztve különböző iskolai környezetben minden egyes alkalommal. Ez lenne igazán nehéz. Azt, hogy a bypass.

Mesélj a szakmai érdekeket. Honnan jöttél beszél arabul?

Az első történet, hogy honnan jöttem beszél héberül. Amikor tanultam Ószövetség a kora reggeli szemináriumi volt sok kérdés, hogy senki sem tudott válaszolni. Azt mondta: "Meg kell tanulni ezt az egyetemen.", És így is tettem. Az első osztályú, amit valaha volt BYU volt bibliai héber / Ószövetség. Én végül minoring héberül. Körülbelül négy évvel azután, hogy elkezdtem tanulni héberül, megtudtam, hogy én vagyok etnikailag zsidó. Ez egy családi titok. Rájöttem, hogy azért, mert van egy genetikai betegség, amely szinte kizárólag a zsidó és a családtörténeti munka megerősítette, hogy én készült a héber, több mint véletlen érdeklődést.

Amíg ott voltam BYU, tanultam héberül intenzíven a jeruzsálemi Center. Mielőtt elmentem, vettem egy arab osztály, mert őszintén, féltem az arab és féltem arabok. Azt akartam, hogy megbizonyosodjon arról, hogy ha én fogott egy rossz helyzetben, azt mondhatnám, néhány alapvető dolgot.

Jeruzsálemben, a palesztinok voltak nyitva, hogy beszél velem, mint izraeli. Ez egy gyakori sztereotípia hallja a Szentföldön. Palesztinok sokkal barátságosabb, izraeliek kemény és személytelen, mint a Sabra kaktuszok. Így tanultam héberül négy év, és arab négy hónapig, de beszéltem tízszer arab, mint héber, amíg én ott voltam. És így, míg a férjem befejezte egyetemi diploma, csináltam egy mester fokozatot második nyelv elsajátítása / arab. Ez volt az, hogy belebotlottam az egyik legjobb választás az életemben.

Erin és férje egy da Vinci gép Velencében.

Ez a negyedik alkalom, hogy élt egy közel-keleti országban. A nagyság a kultúrában, a hűséget szabványok, az őszinteség, és a hagyomány, hogy Isten annyira szép, hogy egy részét. Hálás vagyok a gyerekek nőnek fel, hogy a környezet-, és olyan izgalmas a nép hangja is hallható a négyzet, a Közel-Keleten.

A kutatás, Érdekelne a hatalom, hogy a történetek is. Melyek azok a történetek, az anyák továbbítása a gyermekeiknek? Az anyák azok, akik nekünk kultúra. Azt tanítják, és a lelkére köt minket az agymosás szinten (vagyis a szocializációs, az emberi döntéshozatal szint) a társadalomról és az élet. Szóval érdekel a narratívák a nők. Miben leírja ezt a forradalmat? Hogyan Qataris keret a hihetetlen gazdagság? Mi a felelősséget, hogy az ország az arab tavasz, mert az, hogy a vagyon? Mit Qataris látni, mint a kapcsolat a Föld és a gondnokság alatt a természeti erőforrások?

Hogyan lehet megtalálni Qataris, hogy interjút a kutatás?

A legtöbb expats itt, beleértve a legtöbb az egyházközség, megmondja, "Soha nem beszélek Qataris." Hát kell. Mondtam Isten "Meg kell beszélni Qataris." Én tanár tagja a királyi család, és vettem a munkát, nem azért, mert azt akarom, hogy angolt tanítani, hanem azért, mert kellett egy kis kapcsolatot. Édesanyja, a nagynéni, hogy ez az út kezdtem kígyózik keresztül.

Azt is aktívan beszélni minden az én szomszédok. Ők a Pakisztánból, Srí Lanka, a Fülöp-szigeteken, és Egyiptom, és soha nem fog adni katari állampolgárságot, de már tíz éve itt. Akkor valószínűleg itt élnek egész életükben. Ők kívülállók továbbra is csatlakozik, hogy a muszlim, és (néhány ezek közül) pán-arab kultúra.

Azt említette, hogy te etnikailag zsidó. Mesélj a nagycsalád.

Az anyai ősei a South Carolina Lengyelországból (Nos, először mentek NY, de voltak gazdák, matrac döntéshozók, bútorok kézművesek, így elindult a zöldebb legelők). Az a gyanúm, hogy mikor telepedtek le Dél-Karolinában megtudták, nagyon gyorsan, hogy ők fognak tapasztalni hasonló üldözésnek, ha beszéltek etnikai hovatartozásukat. Így készült a könnyű szünetet.

Nagyanyám és dédanyám indult protestáns egyházak Laurens, Dél-Karolinában. Nem voltak ilyen-of-protestáns. Ők vezették a protestáns felvonulást! Így elég megrendítő, hogy a hír, hogy ez nem is közel a fő vallás őseim. Amikor meglátogattam a dédanyja ő figyeli Billy Graham és könyörgött, hogy hagyjam, hogy kultusz, hogy anya is csatlakozott. Van a Bibliát. Ez a masszív, véraláfutásos, megverték, és szakadt nyomait bensőséges kapcsolat Istennel. Én határozottan vallásos mutt sok hívő ember.

Nőttem fel Észak-Karolinában. Anyukám át mormon volt, amikor tizennyolc vagy tizenkilenc éves, így már fel Mormon. Az apám és a mostoha hűséges nélkül címkét. Ők nem felekezeti keresztény. A mostohaapám még Mormon de anyám már muszlim.

Nehéz volt számomra, amikor áttért az iszlám hitre. Nem láttam, hogy jön. Én be annyira zsidóság az életembe, és egy kicsit az iszlám is. Minden alkalommal, hogy hallja a hívást az imádságra, mindannyian imát mondani. És közben a Ramadán böjtölünk (a másik pillére az iszlám már része Mormonsim). Nincs lelkiismeretfurdalás egyáltalán magában a szépség más vallásúak, és felszólította, hogy a saját. A férjem szereti idézni Brigham Young azt mondta: "... mormonizmus magában minden igazság a mennyben és a földön, a föld, a föld alatt, és a pokolban, ha van valami igazság."

Nincs lelkiismeretfurdalás egyáltalán magában a szépség más vallásúak, és felszólította, hogy a saját.

Anyám keres, hogy növelje a közösség Istennel. Azt akarta, hogy imát, hogy több buzgó és értelmes, és egy chat megkérdezte, volna olyan javaslatokat, mert tudta, hogy én be dolgokat, a zsidó és az iszlám a mi családunkban. Brainstorming outloud Azt mondta: "Azt hiszem, hogy igazán érdekel, hogy mit csinál a muszlimok. Akkor is a hívás az imádságra a számítógépen. Tettük, mert szeretjük, ha emlékeztetnek, akkor is, ha nem vagyunk a muszlim országokban, hogy nem extra imát. "Természetesen nem ugyanezt imát, de az emlékeztető hozzáteszi (imák) és a szépség az életünket.

Azt is javasolta, "Te tényleg nézzen liturgikus [írta] imát, mert ez egy nagyon szép fogalom, hogy egyesüljön egy egész közösség az imában mondasz. Lehet, hogy növelné az öröm Isten. "Mi ezt a templomban, mi egységesek az ima. Azt teszi, hogy érthető, hogy ez egy igazán megrendítő élmény a katolikusok és a zsidók vagy muzulmánok.

Pár évvel később rájöttem, a kezdeti javaslatot csinál valami olvasás már virágzott sokkal több annál, ő tette kapcsolatokat különböző tagjaival muszlim közösségek. Ő mélyen megérintette őket lelkileg. És áldozának intim vallásos család, hogy azt hiszem ő kereste sok éven át.

Abban az időben volt egy aktív dolgozó templom. Épp megállt, hogy a Segítőegylet elnöke sok éven át. Nem volt a peremén a közösség, de ő úgy érezte, valami hiányzik sokáig. Nem hiszem, hogy ő tartja magát, mint aki elhagyta az egyházat, tudom például, hogy a nyilvántartásokat nem távolították el. Úgy érzi, hogy ő hozzá több is, bár radikális módon, amely magában foglalja a formális konverzió. De azt mondta, hogy ő nagyon is elismeri, hogy a közösség látja ezt, mint elválasztó a szervezetből a szentek.

Már ez megváltozott a perspektíva, ahogy bele gyakorlat más vallások?

Ez arra ösztönözte, hogy tegyek meg többet. Anyám volt az ájtatosság egy megtért az egyház, ami olyan szép és olyan eleven, de ez is egy negatív oldala, hogy lehet olyannyira nehezen koncentrál. Azt hiszem, nem tudtam, hogy keresik a jó más közösségekben, mert annyira új elkötelezte magát az egyház úgy érezte, minden eltérést, hogy veszélyes.

Én nagyon szerencsés, hogy láttam egy nagyon fiatal korban, hogy a vallások az enyém. Milyen Allah igazán Mennyei Atyánk, és hogy a rituális merítés zsidóság vezetett fel a Keresztelő János, hogy adott nekünk alámerítéses. Láttam azt a gigantikus négydimenziós multi-time-szintű puzzle minden illeszkedjen egymáshoz. Soha nem éreztem, fel kellett adnia az igazságokat az úton járok. Azt akarom, hogy a gyerekek, hogy látom, hogy az igazság a többi vallás, a saját. Én nem akarom, hogy egy nap felébredsz egy kedves barátom egy másik hit, és azt mondják, "Oh! Már kimaradt ezeket az igazságokat az egész életemet. "Azt akarom, hogy tudják, hogy mi minden ölelés világosságot és tudást Istentől. Hiszünk hírvivők Istentől. Hiszünk más egyének és a családok, amelyek átfogó Isten. Ez a mi hitünk. Ez nem olyasmi, versenyben más hagyományokkal. Azt hiszem, hogy kevésbé van szükség kizárólagosság követelések. Az egyetlen kizárólagosság látom, hogy ha az Isten is része a hit.

At A Glance

Erin Fairlight Olsen


Hely: Doha, Katar

Kor: 33

Családi állapot: 10 éves házassági csoda és vándorol

Gyermekek: Gaebriel (9), Magdeleine (7), Myriam (4), Ewa Nuhr (2)

Foglalkozás: Momma, Casa-iskolaigazgató mester-ess, PhD

Oktató iskolák: BYU (Provo) Héber Egyetem (Jeruzsálem), University of California (San Diego)

Beszélt nyelvek otthon: English, Hebrabic (keveréke a 2 nyelv a férjem és én részvényenként lopott pillanatokat), francia (a felkészülés a 2 gyermek is elfogadásával a Kongói Demokratikus Köztársaság)

Kedvenc Hymn: "Dicsérjétek az Urat" a reggelek és a "Mária Lullaby" (gyermekek Songbook) az éjszaka

On The Web: http://neverlandfound.blogspot.com/

Interjú Annette Pimentel . Fotók használt engedéllyel.

Ossza meg ezt a cikket:

20 Comments

  1. Marintha Miles
    14:51 A 4 április 2012

    Imádom ezt az interjút! Köszi.

  2. Renée
    06:22 A 4 április 2012

    Én egy új megtért az egyház, aki arról álmodik, amelynek félelmetes család ilyen egyszer. Köszönöm, hogy megosztotta a történetet!

  3. Annette Pimentel
    06:26 A 4 április 2012

    Erin annyira inspiráló, hogy beszéljen! Imádtam a figyelmesség, amellyel ő és a férje építették az életüket.

  4. Kirstin Fellars
    07:58 A április 5, 2012

    Ez a perspektíva és a stílus emelése a család és az élet volt szem megnyitása. Én igazán a félelem és tökéletes tekintetében, hogy az Olsen család él. A szépség látni a jó a világban, és tanítás, hogy a gyerekek egy csodálatos példa, hogy mit érzek Saints kell élni. Köszönöm az interjút, és köszönöm, hogy Erin megosztására bölcsességét. Kirstin

  5. Sarah Familia
    09:29 A április 5, 2012

    Te vagy félelmetes, Erin! Szerettem kezd kicsit betekintést az életed, és hogyan működik.

  6. J
    06:11 A 6 április 2012

    Milyen izgalmas interjút! Erin perspektívái élet, az oktatás, a család, stb olyan frissítő! Mivel a felesége a Phd hallgató, anyja 4 és reményteljes Phd. jelölt magam fogalmát, hogy a családi élet stabil (akkor is, ha a hagyományos marker stabilitás nincs) annyira inspiráló. Köszönjük, hogy megosztotta a történetet.

  7. Vörösbegy
    09:37 A 9 április 2012

    Ez volt a nagy csúcs a dinamikus életet egy csodálatos nő hajlandó túl egyezmény. Köszönöm a megosztás!

  8. Gyömbér
    08:56 A 11 április 2012

    Erin, milyen kellemes meglepetés, hogy itt vagy! Nem tudom, hogy nagyon jól, de mindig akkor is ha volt egy jó ember. Most már tudom, hogy valóban nagyon jó ember. :) Köszönjük, hogy megosztotta ilyen éleslátó látásmód élet, a vallás, a család, és a szakmai célokat. Nehéz megtalálni az egyensúlyt, és egyetértek azzal, hogy előírja törés a társadalmilag konstruált formák és meg kell keresni az új alternatívák. Köszönöm a megosztás, élveztem olvasás.

  9. Jana
    09:09 A 16 ápr 2012

    Köszönjük, hogy a megosztás! Tehát inspiráló és biztató.

  10. Apa Olsen
    06:53 A 19. április 2012

    Erin,

    Volt egy pár percig, mielőtt elmegyek az orvosok ma reggel, és az időt, hogy olvassa el az interjú. Azt találták, hogy nagyon jól tette, és azt akarom, hogy tudja, mennyire szeretlek, mint a lányom.

    Apa Olsen (G'pa Randy)

  11. Jody Gerth
    07:23 A 19. április 2012

    WOW! Mindig tudtam, hogy James és csodálatos volt! Ez csak elvette egy kicsit. Szeretem és hiányzol. Adj egy nagy puszit egymásnak tőlem!

  12. Carri
    22:51 A 19 április 2012

    Erin, jól sikerült! Szerettem olvasni ezt, és megtalálta a szempontból üdítő. Köszönöm, hogy nyitott és megosztására. Voltam veled, legalább két nemzetközi tapasztalatokat, és akkor már folyamatosan és egyedülállóan te, amely gyönyörűen kiemeli ezt a cikket. Jól sikerült.

  13. Ashley Speirs
    11:50 A 20 április 2012

    Hi Darling! Hiányzol! Thx megosztására. Nagyon élveztem a Bennfentes a te és a legfontosabbak. Örülök, hogy így az álmaid valóra. Thx az, hogy az én havera.
    Szerelem, denevérek

  14. Amber Loree
    13:18 A 23 április 2012

    Szép munka volt! Milyen hihetetlen feleség és anya és lánya az Isten van ... Mint mindig, akkor ossza meg a világ szeretete és a mi Mennyei Atyánk gyermekei oly módon, hogy szemet nyitó és unoffensive. <3

  15. Loree
    18:34 A 23 április 2012

    Erin, szeretem a cikket. Adj James egy ölelés is kérem. Mindketten valóban lenyűgöző. Szép család!

  16. Heather @ Nők a Bibliában
    20:05 A 24 április 2012

    Szerettem ezt. Az egész idő alatt olvastam én csak gondoltam "Szeretném tudni, hogy a való életben." Azt hiszem, talán jó barátok. Annyira, hogy mit csinálsz rezonál a szívem és az álmok, és ez csodálatos, hogy hogyan tette történni.

    És most arra gondoltam, hogy én meg kellene vizsgálnia a családban, hogy ha van valami zsidó vér leselkedik. Mindig volt egy furcsa értelemben, hogy a szent föld "hív", és így ez engem mosolyogni hallani az élményt.

    Azt is tudom, hogy szakadt a linket a saját honlapján a megjegyzést, de azt hittem, lehet élvezni ezt a cikket írtam mormon és az iszlám.

    http://womeninthescriptures.blogspot.com/2012/02/abrahams-tent.html

  17. Thora
    14:35 A ​​máj 2, 2012

    Kaptam ezt a linket Rachael Reynolds, aki egy kis világ pillanat az én kórterem Ohio, ahol mindkettőnk férje egyre Ph.D. 's Jó volt megismerni téged, és James, és a megosztott élet együtt Egyiptom, és akkor még tudtam volna egy házasság, mint ezt. Jó volt látni, mindent, amit tettél azóta. Szeretem a rugalmasságot sok professzor - miután a legfiatalabb óvodáskortól (vagyok terhes a negyedik most, de azt tervezi, több), azt akarom, hogy menjen vissza az iskolába, és biztosan kap egy mester, esetleg Ph . d. Be kell vallanom, meg, mintha olyan könnyű, hogy két szülő az iskolában, de nem hiszem, elég bátor ahhoz, hogy. Sokszor úgy vágyik néhány munkahely biztonsága, és vásárol egy ház után Avram diplomások egy év alatt, de ezt olvasod jut eszembe, hogy van egy egész világ ott felfedezni - és biztosan nem bánja mozog külföldön, hogy így van!
    Én is szerettem a gondolatait látni a fényt a világon, és az, hogy ez a része a vallás is. Ez elég szerény, hogy tudják az emberek, akik tagjai a más vallások, akik több lelki megértést, erősebb tanúvallomások, stb, akkor én - ez volt az egyik több emlékezetes része megy Egyiptomba számomra - de jó, hogy bele mit tudnak, és nem vagy a félelem vagy irigység is.

  18. Laura Winward Kaloi
    03:11 A június 6, 2012

    Hozta a könnyek.

    Erin, olyan csodálatos, és én csak hiányzol! Annyira örülök, hogy boldog, és bár vettem az utat, hogy él a burbs, és nem néhány dolog, amit nem akar a család, tudom, hogy van egy út minden család. A legfontosabb dolog, azt hiszem csinálsz mutatja a többi nő, hogy lehet valamit akarnak személyesen, miközben feláldozza a születés és táplálja és szeretik a gyerekeket. Ez minden bizonnyal a saját szándéka a saját gyermekek [és a munka egy munkát szeretem, míg én fel mindhárman]. És elmondom a most 15 1/2 év kislánya hogy van választás, és élni az életét [remélhetőleg egy társ akivel imádja és imádja] azzal multititude választási és lehetőségek az ő és a körülötte. Egyikünk sem csapdába, és Isten nem akar mindannyiunkat egyenként, hogy boldog legyen, és ő segít elérni ezt, ha lesz egy kis hit és törvény e tekintetben. Menj! Hiányzol!

  19. Rebecca B
    07:20 A június 15, 2012

    Úgy gondolom, hogy az iszlám és a judaizmus szép vallás, a férjem és én is tanulmányozta őket BYU, ahol találkoztunk tanulás arab, sőt, ahol volt egy osztály Erin (nem voltam benne biztos, hogy ő volt, amikor először láttam ezt a cikket, de aztán láttam, a férje őrült haj és a gondolkodás, igen.)

    Úgy vélem azonban, nem lehet a veszélye annak keverési igazságok más vallások, miközben tanítani a gyermekeket mormon. Igen, az imák az iszlám szép, még mindig néha azt mondják az első Sura magamnak. Igen, a húsvéti ünnep mély és tartalmas. Ám ezek egyike sem vallás hisz, hogy Jézus Krisztus az Isten Fia (ő egy kedves próféta, de ...), egyikük sem modern próféták, Isten papságát, vagy modern templomi. Ahogy tanítani a gyermekeket a más vallások, hogyan fogsz megszabja a között, amit hiszünk, és mi egy gyönyörű kulturális gyakorlat egy másik vallás? Majd a gyerekek tudják, hogy élesen látni a Mormon örökség? Vagy a vallás gyakorolják egy háló mindezen igazságok megtanította őket, hogy más mormonok körülöttük már nem ismeri fel a saját? Lehet, hogy mossa le az veszélyét magában foglaló egyéb vallási gyakorlat a saját, hanem a saját anyja áttért az iszlám hitre, miután bemutatta neki azt. Ez teszi őt, azt hiszem, egy hitehagyott, hiszen csatlakozott az iszlám előírja, hogy állapítsa meg, hogy nincs Isten, hanem Isten, és Mohamed az ő prófétája. Joseph Smith, a Szentlélek, és Jézus csak ment ki az ablakon.

    Tudom, hogy ez átjön a kritika az interneten. Kérem, higgyék el nekem, amikor azt mondom, hogy én csak kíván, hogy ez a figyelmeztetés. Úgy gondolom, hogy sok vallás van szép gyakorlatok Bárcsak szerepel saját. Én azonban tudom, hogy a tanítás gyerekek tiszta doktrína életbevágóan fontos. Könnyebb szitál más vallásokkal való igazság, ha van egy biztos alapot, és bizonyságot a saját vallás (és egy főiskolai hallgató érvelési készségek túl az 5 vagy 9 éves). Lesz kisgyermekek képes erre? Nem számít, milyen okos vannak, vagy milyen okos a szülők, akkor egy fiatal gyerek, külön az összes igazságot tanítják, és még mindig azt hiszik, hogy jönnek ki Mormonism az egyetlen igaz egyház a földön?

  20. Marjorie Conder
    08:19 A 28 augusztus 2012

    Lenyűgöző! Olvastam sok ilyen "Mormon Women" darab, de valahogy hiányzott ez, amíg Brittni kapcsolódik engem. Vettem Brittni hallani Laurel és a Mormon Női Konferencia a múlt hétvégén (ami nagy volt, btw). Ő és Rick nem tudta tartani az éneklés dicséretét az egész család. Az világos, hogy miért. Örülök, hogy át utad, akkor is, ha ez volt a helyettes módon. Ismét vagyok elképesztő egy gondolatébresztő interjú.

Hagy egy Válaszol

SEO Powered by platina SEO a Techblissonline