Szeptember 12, 2013 by admin

43 Comments

A ház él

A ház él

Kate Kelly

At A Glance

A szerkesztő megjegyzése: Ez az interjú egy része egy sor, "Sisters szólalj meg," hogy a funkciók Mormon nő beszél a társadalmi és politikai kérdések. A véleményeket itt képviselik a hangszóró, és nem jelenti azt, hogy a Mormon Women projekt vagy egyház Jézus Krisztus Utolsó Napok Szentjeinek. Kérjük, hogy minden olvasó fenntartja tiszteletben a véleményét a interjúalany.

Március 17-én 2013-Kate Kelly indított OrdainWomen.org. Az ő erőfeszítéseit, hogy felhívja a figyelmet arra a lehetőségre, női koordinációs dolgoztak mind a szenvedélyes dicséret és a kritika, de Kate úgy érzi, hogy a példa a szülei, a tapasztalat az ő küldetése, és az ő képzési emberi jogi törvények tette női koordinációt a zászlót ő készített folytatni.

Hogy a család és a gyermekkori élmények befolyásolják, hogy ki vagy ma?

Anyám sok szempontból úttörő. Ő volt az egyik hat nő az ő végzős osztály az egyetemen, ő volt a mormon nő, aki dolgozott, nem a saját, és létrehozta a saját karrierjét. Ő is egy hívő asszony. Ő volt a nagy példakép számomra.

A szüleim dolgoztak. Anyám volt, egy ügyvéd, és az apám egy újság kiadója, és így felváltva a háztartás, csoszogó minket, felvettek minket az iskolából, vagy amikor betegek voltak. Apám nevezte magát a "Mosodai King", és nem a mosoda. Ezek a megosztott feladatok, de minden volt a tisztességes terhelést. Nem volt "a nők nem ez a" korlátok vagy korlátozza.

Én nőttem fel Hood River, Oregon, ahol már csak pár ezer ember. Volt egy kis városi könyvtár és a középiskolás Megnéztem "The Feminine Mystique." Nem volt régi megsárgult oldalakat, mint a vintage példányt. Sok a választójog irodalom beszélt hozzám. Érdekelt ötletek, de azt is törődött ruhák és fiúk, mint a legtöbb más középiskolás lány az Egyesült Államokban.

Nekem nincs gyerekem, de a férjem és én teljesen egyenrangú az otthonunkban. Osztozunk (és elhanyagolás) háztartási feladatokat egyaránt. Dolgozott, hogy engem a jogi egyetemre, és én most azon dolgozik, míg ő csinálja a Ph.D. Azt, hogy döntéseket együtt. Együttműködünk. Ez a legörömtelibb együttműködés az életem.

A férjem egy csodálatos feminista. Jön a hagyományos mormon család Idaho, és valahogy alakult ki, hogy egy erős feminista. Számára, a nemek közötti egyenlőség intuitív. Ily módon, ő hasonlít az apám.

Az Ön családja ossza meg a politikai nézeteit?

A szüleim nem liberális egyáltalán. Ők die-hard republikánusok és a legtávolabbi dolog, a radikális, hogy tudok képzelni.

Én határozottan szocializálódott, hogy egy republikánus, mégis. Nagyapám állami szenátor North Dakota, és mi volt az elefánt bögrék bélés házunk minden választási évben. Elmentem BYU, és sok szempontból szocializálódott, hogy társadalmilag konzervatív. De valójában az a küldetésem, amikor elkezdtem kölcsönhatásba a sokféle ember, hogy kétségbe vonta, hogy tényleg vásárolt az összes konzervatív napirendet. Ez nem olyan, mint a küldetés politikai, de bizonyos szempontból ez volt a politikai ébredés nekem, csak hogy tudja, hogy az embereket ugyanolyan elbánásban kell részesíteni, és azonos hozzáférést kell biztosítani, hogy ugyanazt a dolgot. Volt egy kései politikai ébredés a legtöbb ember számára, de ez volt a kezdete is.

Voltál, mint szókimondó, és a kimenő, mint egy gyerek, mint te most?

Én mintázták fiatal korban, hogy ez rendben van, hogy nagyképű, és én biztosan volt. Én is szerettem létre egy varázslatos hely, ahol a barátaim és én is kreatív együtt, függetlenül attól, hogy volt, hogy a jelmezek és megy a tánc, vagy hoz létre egy hamis hírcsatorna.

Mi volt a hamis hírcsatorna hívják?

Channel 5 News. Mi cselekedett a híreket (bankrablók, hírességek, sportolók), valamint forgatható, mint a horgonyt. Azt is tett hamis reklámok buta termékek, mint a trambulin súlycsökkentő program.

Honnan annyira szenvedélyes női kérdésekkel és aktivizmus?

Nőtt fel, sok a dolgok modellezett nekem otthon. A szüleim háztartási feladatok és a szülői egyaránt. Mindketten családfenntartók, és amikor ez volt kimagozott ellen, amit én tanultam a templomban, hogy mi a szerepe lenne, mint egy nő, sok volt a disszonancia. Kezdődött felvette később az én tizenéves elkezdtem gondolkodni, hogy mit akartam lenni, ügyvéd.

Mivel nem volt Mormon barátai az iskolában Oregon, amikor mentem BYU jó volt, hogy egy olyan környezetben, rengeteg lelkes Mormon gyerekek. Ugyanakkor, azt kezdtem érezni egyre nagyobb a nyomás, hogy tartsák be szigorúan érvényesíteni a nemi szerepek, és elkezdtem megvalósítani, hogy azok, a nemi szerepek nem írja le nekem, és ki szerettem volna lenni.

KateKelly2

A döntő élmény számomra az volt, amikor vettem a "tanításai az élő próféták" osztály által tanított Lloyd Newell, a hangja "A zene és a kimondott szó." Ő rendelt egy kutatási papír bármilyen témában, ami fontos számunkra, és mi a próféták tanítottak róla. Úgy döntöttem, dolgozik az otthonon kívül, mert ez fontos volt nekem, és amit én akartam csinálni. Emlékszem, hogy olvastam vita után vita után a beszélgetés, és minden a próféták szavait ebben a témában, ez volt az az éjszaka közepén, a papír miatt másnap, és én ült néhány kopott kanapén néhány nyomornegyedben lakás Provo, és én csak lerobbant. Tisztán emlékszem, zokogott a kanapén, és azt mondja a barátom: "Mit fogok csinálni?", Mert rájöttem, hogy az álmok nem egyeztethetők össze ezeket a dolgokat olvastam, hogy én hiszem, hogy maradjanak otthon, és a gyerekek. Én nem látok más út körül, nem volt más lehetőség. Ez az, amikor elkezdte lebontani nekem.

Szolgáltam missziót Barcelona, ​​Spanyolország, és ez az, ahol a papság jön be úgy éreztem, mintha lenne egy csomó munkahely, hogy nővére misszionárius lett volna nagyon jó. Ők már nagyon alkalmas és hatékony interjú nyomozók megkeresztelkedni, megkeresztelvén őket, vagy megerősítő őket, sem a rítus vagy szertartás felelősség, hogy nem engedték, hogy részt be különösen Spanyolországban, sok gyülekezetek egyszerűen nem Sok férfi, talán egy vagy két melkisédeki papság egy adott gyülekezetben, és a töltetlen papság szerepeket könnyen lehetett volna tölteni az alkalmas, hűséges nők. Sok volt az egyensúly, és ez az, amikor elkezdtem faktoring papság, hogy a gyökere ezeket a nemek közötti egyenlőtlenség.

Miután a küldetésem, befejeztem tanulmányaimat BYU és férjhez ment a Salt Lake City Templom. Amikor végeztem a jogi egyetemet, elkezdtem dolgozni az emberi jogok pert. Dolgozom néhány elképesztően bátor ember a szó, mint például a nők Zimbabwéban, akik rutinszerűen letartóztatták, megverték és megkínozták a kérdést egyszerű engedményeket, és egyenlő elbánást, és ez adott nekem egy csomó szünet. Elkezdtem gondolkodni azon, csinálom ezt a munkát az egész világon, de mit csinálok a saját közösség? Ez egyike volt azoknak a pillanatoknak, tudod, hogy idézet: "Én mindig azt hittem, hogy valaki tegyen valamit erről, aztán rájöttem, hogy vagyok valaki"? Nos, nekem, bárcsak valaki tenni valamit a nők és a papságot. Azt hittem, valaki el kell kezdeni ezt a beszélgetést, és senki sem csinál, így fogom csinálni. Én vagyok valaki.

Milyen válaszokat kaptál után OrdainWomen.org indult?

Nem voltam igazán ki a szekrényből a koordináció, így nem volt világos, hogy az emberek reagálnak. A családom már nagyon támogató. Anyám benyújtott egy profilt; és a húgom, egy ortodox Mormon, aki soha nem gondoltam volna, benyújtotta a profilt. Apám is csak fel egy profilt; ő egy egykori püspök, tét nagy tanácstag is nagyon ortodox. Azt hiszem, a legnehezebb válaszokat számomra volt az úgynevezett Mormon feministák, akik határozottan nem ért egyet a koordináció, vagy ideges, amit csinálunk. Nem vártam pushback olyan populáció, amely már nyilvánosan nevezték magukat feministák.

Megértem, hogy ez egy nehéz kérdés, hogy küzdeni, kérve a változás azt jelenti, a status quo nem elegendő, és azt hiszem, hogy ez egy kemény hely egy csomó ember, hogy menjen. Én teljesen megérteni a társadalmi és érzelmi költség, de nem értek egyet, hogy a dolgok csak finom, ahogy vannak.

A vasárnap a honlap indult, én ingadozott között, a lelkesedés és a nyomorúságos félelem. Ideges voltam, arról, hogyan kapott volna, nem csak az egyház, de a családom, és az emberek az én környékemen. De megy a templomba, hogy vasárnap, március 17, amikor elindítottuk az elrendel Women honlapján, az egyik leginkább örömteli vasárnap Elegem van, mert az én küldetésem, tudtam, hogy az én autentikus én. Azt gondolom, hogy sok volt, mert a disszonancia volt megoldani, nem az egyház vagy a szervezeti felépítés, de nekem személy szerint. Tudtam mondani, nyilvánosan, amit én éreztem. Számomra a győzelem csak most kezdik ezt a beszélgetést. Függetlenül attól, hogy az egyház változásokat, majd meglátjuk, van egy csomó a hit, hogy változni fog, de a nyitás nyilvános módon egy nagyon átalakító élmény volt számomra.

Hogyan írnád le a kapcsolatot, hogy az intézményes egyház?

Azt hiszem, a nők meg kell elrendelve, de ez nem jelenti a lelki haszna testrész az egyház nem haladják meg a kihívásokat. Ez nem azt jelenti, ezek a kihívások nem valósak, és fájdalmas és nehéz időkben, de ügyvéd Gondolom, a mérleg az igazságosság, és az előnyök az én egyháztagság felülmúlják azokat más kihívások.

Van ez a csodálatos dalt énekelt Paul Robeson, a polgárjogi vezető és zenész, aki a magassága a polgári jogok korszak szemtanúja borzalmas rasszizmus. Amerikában fordult a tömlőket a polgári jogi aktivisták és égetés gumilövedékek őket. Amerikában volt egy nehéz hely, de ő énekelte ezt a dalt a "The House I Live In", és ez lényegében azt jelenti, hogy mi Amerikában nekem? Ez a házban élek, ez az ember, akit szeretek, hogy az emberek, akik ezt az országot a demokrácia leírja ezeket a dolgokat; És nekem ez az, amit mormonizmus. Ez a házban élek, ez hogyan nőttem fel, ez az én házasság, ez az én paradigma, ez az én családom. Szóval, nem, én soha nem úgy elhagyja. Csak azért, mert azt szeretné, hogy a házat, hogy van egy kis alakítsa át, vagy átfogóbb legyen, vagy a nagyobb, nem teszi kevésbé a házamból.

A Mormon nők, akik nem értenek egyet a gondolatok a koordináció, mit mondanál?

Úgy gondolom, hogy ez a mozgalom sokkal nagyobb, mint a koordináció. Arról van szó, ami egy hely, ahol a párbeszéd a vitás kérdések. Azt hiszem, ez új terület mormonok általában. Én teljesen megértem az embereket, akik lehet találni ezt a nagyon fenyegető megközelítés, de azt hiszem, a hang, a honlap és a kampány már az egyik teljes mértékű tiszteletben tartása és a nyugalom, mert mi vagyunk a bennfentesek. Mi fektetett. Nem vagyunk érdekeltek diatribes az egyház ellen. Őszintén szólva, én nem sajnál, aki nem ért egyet velem. Ez a projekt megnyitását párbeszéd. És a párbeszéd nem csak egy ember beszél, vagy csak az egyik oldalán beszél. Csak azt akarom, hogy az emberek, hogy nyissa meg a fantáziáját, és arra gondolok, hogy mi lenne, ha egy nő volt a püspök, ha a nők is integrált a stand General Conference, ha a nők beépültek mind a döntéshozatalban? Mi lenne, hogy néz ki? Hogyan cselekszünk, és úgy érzi?

KateKelly3

Úgy érzem, Mormonism egy nagy sátorban. Vagyunk faji, politikai, demográfiai változatos. Mi vagyunk a nagy csoport, és ez magában foglalja sokkal több, mint a hagyományos nézeteket, amelyek gyakran közvetített. Ez az, amit próbálunk nyitni az elrendel nők haladhat-mi a nagy, széles csoportja kezdve a Segítőegylet elnökét, hogy a radikális, és nyitás, hogy a tér nagyon fontos nekem.

Mi az a fő üzenete, hogy remélem, a munka nyilvánított?

Azt akarom, hogy a nők tudják, hogy értékes, de nem az, hogy valaki azt mondta nekik. Azt akarom, hogy érezni és látni. A képek nagyon fontos számomra, és amikor nézem a stand, azt akarom, hogy a nőket. Amikor azt hallom az emberek beszélnek, szeretném hallani a nők. Funkcionálisan nincs olyan személy, aki tudja megmondani, én vagyok azonos. Tudom, hogy egyenlő, tudom, hogy én vagyok Isten leánya, tudom, hogy szeret engem ... Úgy érzem, hogy amikor imádkozom, és amikor elmegyek a templomba, csak azt gondolom, hogy meg kell jelennie az intézményben, a hétköznapi gyakorlata az evangélium szeretem. Ezért hoztam létre elrendel Nők. Ez egy törekvés radikális önbecsülését.

At A Glance

Kate Kelly


KateKelly2
Hely: Washington DC

Kor: 32

Családi állapot: Házas

Foglalkozás: A nemzetközi emberi jogi ügyvéd

Oktató iskolák: Brigham Young Egyetem American University Washington College of Law

Beszélt nyelvek otthon: English

Kedvenc Hymn: "A szépség a Föld"

On The Web: http://ordainwomen.org/project/my-name-is-kate/

Interjú a Kathryn Peterson . Fotók használt engedéllyel.

43 Comments

  1. angela s
    12:21 on szeptember 12, 2013

    Már régóta szerettem ezen az oldalon, és a profil kész. Ez az egy, míg én nem értek egyet nőkkel koordináció, azt hiszem végeztem a tiszteletteljes módon. Nagyra értékelem, hogy ez tiszteletteljes mindkét oldalán a vélemény és Kate volt kegyes megosztása a hiedelmek. Ez a hitel, hogy neki, hogy ő is ért egyet az egyház az ilyen fontos kérdés, és továbbra is fenntartani a tagság és a templomi érdemesség. Kate úgy tűnik, hogy nem engedélyezte ezt, hogy külön őt az áldást, és szertartások, amelyek annyira fontosak. Én hozzá akartam, hogy írja valami teljesen más itt, de ahogy elkezdtem gépelni Azt akartam, hogy kövessék az irgalom, hogy Kate válaszolt, így köszönöm, hogy.

  2. Kate Kelly
    12:48 on szeptember 12, 2013

    Köszönöm, hogy Kathryn ilyen elragadó interjút. És köszönöm, Angela, nagyon értékelem a kedves szavakat!

  3. KD
    13:07 on 12 szeptember 2013

    Szia Kate,

    Vagyok LDS nő, és nem ért egyet a céljaival elrendel nők, de próbálok nagyon nehéz megérteni. Ha a tiéd a legjobb módja annak, hogy megy, akkor én biztosan szeretnék tudni róla!

    Kérdésem tekintetében a nyilatkozatot:

    "[A] nekem, ez az, ami mormonizmus. Ez a házban élek, ez hogyan nőttem fel, ez az én házasság, ez az én paradigma, ez az én családom. Szóval, nem, én soha nem úgy hagyja. "

    Azt teszi, hogy hangzik, mintha az okok maradsz mind fontos, de bizonyos értelemben periféria. Az Egyház * igaz? Most a vezetők hívják az Isten? Vannak a szövetségek amit tettek örökre fontos és megalapozott, úgy, hogy hagyja, és megtörni nem lenne lelkileg káros az Ön számára?

    Remélem, hogy ezek a kérdések nem szemtelen. De nagyon szeretném tudni.

  4. Kate Kelly
    01:51 on 12 szeptember 2013

    KD Én echo szavait apám az ő profil:

    Isten valóságos. Jézus a Krisztus. Joseph Smith látta Mennyei Atyát és a Megváltó. A Mormon könyve igaz. Thomas S. Monson próféta. A nők a papságot.

    http://ordainwomen.org/project/hi-im-jim/

    Köszönöm a kérdést!

  5. Lindsay Mitchell
    02:59 on 12 szeptember 2013

    Függetlenül attól, hogy egyetértek a hozzáállás, vagy sem, lényegtelen az én comment. Azt kell mondanom, hogy én már nézni ezt a mozgalmat, és különösen, Kate. A hit, a képzelet, a tisztesség, és a bátorság, hogy nekem bárcsak találkozunk a valós életben. Te egy csodálatos példája alázatosan és őszintén kérdéseket hangosan kérdéseket, amelyeket tudom, hogy sok, sok nő azt kérdezi a szívükben hosszú ideje most. Ez az interjú jól illik az összes többi interjúk hatalmas Mormon nők ezen az oldalon. Nagyon inspiráló.

  6. Mikayla Thatcher
    15:33 on 12 szeptember 2013

    Kate

    Nagyra értékelem a hűséges, kedves magatartás közepette mindez. Én is nagyra értékelem a beszélgetéseket, hogy történt a saját otthon, mert a munkát. A nyílt párbeszéd olyan fontos tagjai számára egy egyházi imádságos, gondolkodó emberek a társaságát a Szentlélek nincs ok arra, hogy juhok.

    Thanks,
    Mikayla

  7. Kristály
    05:00 on 12 szeptember 2013

    Imádom ezt, Kate! Találkoztunk DC körözött a vagonokat és le volt nyűgözve. Én követtem a mozgalom szorosan, és olyan büszke vagyok rád. Ami engem illet, én elhagyta a templomot januárban. Az rendben van, hogy támogassa elrendel nők, miután elhagyta a templomot?

  8. Kate Kelly
    07:20 on 12 szeptember 2013

    Thanks Lindsay & Mikayla!

    Crystal, abszolút! Van egy széles hangok az OW a teljesen aktív nők, mint én, akik nem tagjai, és az emberek, akik elvesztették a tagság ebben a kérdésben. http://ordainwomen.org/project/hi-im-margaret/

  9. Julie Hawke
    07:37 on 12 szeptember 2013

    Kate, akartam írni egy megjegyzést, hogy köszönöm a hit és a bátorság. Én rendkívül értékelem ezt a párbeszédet, és azok hozzájárulnak elgondolkozva. Én már korábban elfoglalt próbál fedezni könnyek a festék és lyukak a falon patch patch es az inch a saját sarkában a sátor. Elrendeli a nők, számomra azt jelenti, hogy tudnánk menteni egy csomó időt töltött a hüvelyk. Sok a strukturális egyenlőtlenségek és kulturális akadályok is feloldható, ha oldott a gondolat, hogy a sors, hogy papnők korlátozódik másik szférában. Köszönjük, hogy létre ezt a helyet kér és meg kell keresni.

  10. Triss Carter
    09:48 on 12 szeptember 2013

    Én egy megtért és nőtt fel a három testvér és anya. Apám szenvedett skizofrénia, és nem volt része a felnőtt életre. Anya volt, szenvedélyes, független és keményen dolgozó nő, politikailag nagyon aktív és nagyon hangos, mint egy feminista.
    Csatlakoztam a templomot, mert a nők és a férfiak az evangéliumot. Én jelenleg vagyok szertartás az Oakland templomban. Látok semmi különbséget férfiak és nők között a tekintetben, hogy a papság. A hatalom és a papság jön csak a mi Megváltónk, Jézus Krisztus; kezét átjön hozzánk, hogy ezek a kezek meghatározott fejére mások, vagy a formája az imádság. Az ima papság, ez az a munka, amit meg kell tennünk annak ellenére, hogy az Úr már tudja, mi az, amit akar, és szükségünk van. Ez a munkaköri leírások a papsági hatalom különböző nemek szerint nem teszi kevésbé vagy erősebb, ha használják a nők. Ha érted a templomban, és hogy van a legközelebb a mennybe juthatunk, hogy itt halandó a földön, akkor lát minket, mint a gyermekek szeretett egyformán és egyenlő hatalom igazlelkű élet, hogy hívja fel a Szentlélek. Ez sullies a szépség és különbséget az evangélium megkérdőjelezni az alapvető tanítás. Mindannyian élni és mozogni az evangélium itt a földön, és ez egy csodálatos összehangolt tánc.
    Sok olyan kérdés van emelik a dolgozat, amely nem csak a koordináció a nők a papság. Úgy tűnik, hogy megkérdőjelezik határozott nemi szerepeket, hogy az egyház úgy tűnik, hogy a kivetett mindennapi élet a LDS tag. Kérjük, ne töltsön több időt aggasztó róla. Van egy csodálatos, tiszteletre méltó és Isten adta tehetség az értelem, hogy használ-e. Working in or out of the home is your personal choice and not revelant to ordaining women to the priesthood. You are seeing sexism as the problem, and ordaining women to the priesthood as your solution. Love yourself, your relationships, your genius and your testimony, and do not find in them problems with your life as a Mormon woman. It matters not what other people think or say, only what you think or say. The church is here on earth to help keep us close to God, but only as far as our mortal state lets us. It is not the gospel. We only live a tiny tiny part of the gospel here on earth.
    I feel that these types of discontent in us as women distract us from progressing toward exaltation as only we as individuals, finger prints, no one else like us ever, can. Please reflect longer on the significance of what we do as women in the temple, and what who we all are, men and women, as we walk into eternity.

  11. RL
    10:38 pm on September 12th, 2013

    Thanks for the variety of stories you are sharing on this website. I really appreciate how you capture the beautiful diversity of Mormon women.
    If Kate is really interested in celebrating that diversity, opening it up even more, and fostering dialogue about difficult gender issues, I hope that she begins to see the ways that she actually helps to shut it down. She suggests in this interview that in order to be a Mormon Feminist you have to support her Ordain Women movement. She calls those who self-identify as Mormon feminists “so-called Feminists” for expressing reservations about or criticisms of her movement. She then patronizingly suggests that they must not support her because they are not able or willing to go against the status quo or deal with the “social and emotional costs” that a change like women's ordination might entail.
    Could it be that there are other gender issues other Mormon feminists currently deem more important than priesthood ordination? Might there be other strategies and goals that would shift cultural gender norms and the status of women in meaningful ways?
    I have noted, in several internet venues, that whenever disagreements about the goals and methods of Ordain Women are expressed, those people get attacked as being traitors to the feminist Mormon cause. I would have hoped that through this interview Kate would have acknowledged the wonderful history and diversity of Mormon feminism. But instead of recognizing and encouraging different strains of Mormon feminism to flourish, she has tried to delegitimize them.

  12. Martha
    10:59 pm on September 12th, 2013

    Bravo to Kate. Love her courage, love her site.

  13. NP
    3:59 am on September 13th, 2013

    RL is right. OW shows an intolerance for feminists who raise concerns or offer a different point of view– they are discounted or criticized. If you are a feminist who does not agree with OW, then you are not a real feminist. In this way, OW can stifle disagreement and discredit those who disagree. Is that feminism? Aren't we all entitled to our own view? If you make a public statement, you open yourself to public criticism, so you can't malign people for simply disagreeing with you. Yet your subtext seems to be — real feminists agree with you.

  14. Kayna Stout
    4:04 am on September 13th, 2013

    I am 56. I've been around long enough now to see the fruits of feminism, and they are not all positive. Title 9 is wonderful. I remember the days when high school sports were only funded for the men. That was wrong, and it needed to change. During college at BYU I studied journalism, and I did an internship at a women's magazine in New York with a feminist agenda. It was called New Dawn, and tried to emulate Ms. Magazine. I was very much on the feminist bandwagon in those days. My concerns were for my future and my opportunities and my success. Then in 1979 along came a temple marriage and three sons over the next nine years. I began to see life with a new pair of glasses. After twenty years of being in the thick of it (along with my faithful husband) through church programs and in home guidance, I discovered how very difficult it is to raise young men to become strong priesthood holders. This was a goal that I ultimately did not achieve. Two of my sons did go on missions, but now all three are inactive. They are in your age range 33, 30 and 26. They are not yet married.
    Yes, the feminist movement opened conversations, and brought changes into society. For example, in the past two decades much emphasis has been placed in education on girls becoming more proficient at math and science. Those efforts have paid off; more women than ever are going to college and finding careers in those fields. That's been great for the women. But from where I sit as a mom to three men, the societal messages that have spoken to them are vastly different. They and thousands of young men like them are now avoiding their responsibilities to grow up. There's a huge concern in the church these days about keeping our young men active.
    I see what you see because I've been in your shoes as an ambitious woman with a career on her mind. I was that woman. But you do not see what I see as a mother to sons. They are not progressing in church activity or in commitments to marriage and serious careers. I've seen so many of their friends stagnating in their twenties. It's disheartening. The future effects to the church are potentially devastating. The easy solution is, “Let the women do it if the men won't.” I think pushing the feminist agenda has had an unexpectedly negative impact on men. It appears to me that the more empowered women have become, the less responsible the men have become. Most of the young men in their 20′s and 30′s that I know would be more than happy to let women run things. Ultimately, that just creates more responsibilities for women who are already stressed from working outside the home and taking care of families. We need our men in the church to step up to the plate and do their fair share of helping at home and at church. Your family model was the exception. Most women in the church today would say they need more help, not less, from their husbands and priesthood leaders. I think it would be a huge mistake for the church to ordain women to the priesthood. I agree with you that women are perfectly capable of doing many of the priesthood duties, and no doubt would excel, but I don't think it would be a positive change for women in the long term.

  15. Kate Kelly
    7:05 am on September 13th, 2013

    RL & NP, I think y'all make a good point and appreciate your candor. I do not believe that in order to be a good Mormon Feminist you have to support her Ordain Women movement. Some of my dearest friends and relatives (and strong feminists) disagree and I respect their opinions (even though I obviously disagree).

    My apologies if that message was conveyed in the subtext. I have absolutely NO intention of getting weighed down in a “who is a better feminist” contest.

    What I meant to convey was that the comments/reactions I have found most surprising and hurtful are the ones from people I anticipated would be my allies, because they already call themselves feminists, but they did not support me.

  16. Mimi Smith
    7:11 am on September 13th, 2013

    I am so grateful for this interview. I can see that Kate is a faithful woman who loves the gospel and her church. I appreciate her positive approach and her understanding that there are many of us who find ordaining women to the priesthood a hard pill to swallow. Yet, I can relate to many of her thoughts and feelings while I was serving a mission. I am amazed at all the talented and smart women in the church and I marvel at their leadership capabilities. I think if we are patient and go at it slowly we will see some wonderful things happen in the church for women.

  17. EFH
    11:27 am on September 13th, 2013

    Kate, I am a feminist and I have been hesitant to fully support your OW movement for different reasons. However, I appreciate your candor, passion and honesty. I appreciate your work. Whether we agree on how to bring about a positive change in the church, I appreciate you, your message and your courage. Even if it might not be the right way to do things, it gives voice and validation to the void where many of us might hide. So, thanks for your example.
    PS – I live in DC area and I hope to meet you one day.

  18. Charity
    2:02 pm on September 13th, 2013

    Well put, Kayna. Thank you for adding your thoughts.

    The priesthood is not about getting things done, or running the Church perfectly. It's not even about efficiency. It's about the personal development of good, upstanding men who live the principles of the Gospel. This is something that I think every woman in the Church, and the world for that matter, is interested in. We need men who honor their priesthood, because doing so helps them to be righteous fathers and good citizens of the world. For reasons I do not fully understand (although I could postulate a few), men find this development through the priesthood. Women find it elsewhere, perhaps even partially from stepping back and giving men the opportunity. I have faith in a loving Heavenly Father who knows so much better than us what we need, and what the Church needs. I don't think He's so concerned with things running as smoothly as possible. I do think He is interested in the personal development of each of His children.

  19. Tamra
    5:04 pm on September 13th, 2013

    Kate, I am not currently involved actively with the OW movement but I am very supportive. It is an important beginning for changes that will someday become a reality. So I applaud you for formally taking the steps for other women… who don't even know yet how important it is to have this dialog now.
    Your demeanor is beautifully sincere without offense or anger. It is a strong clear voice in this void for women.

  20. Donna
    6:08 pm on September 13th, 2013

    I have the privilege of being Kate Kelly's mom, and I can vouch for every word she has said. It is an unusual thing for a mom to have a daughter as a mentor, but I am unusually blessed in that way. When Kate told me she was starting Ordain Women, I was on board from the very first moment. Even though all these years I had not articulated that I thought women should be allowed to hold the priesthood, I have always felt it deep down in my bones. There was just no place to safely say what I felt. Thank you, Kate, for creating a very public space for so many of us. I believe what President Hinckley said in 1997 – God could give women the priesthood if there were “agitation” for it. I have a strong testimony that the gospel is true and that the church is a good, albeit not perfect, means of furthering that gospel. The gospel is in the process of being fully restored, and ordaining women is a part of that great restoration.

  21. Erin
    8:20 pm on September 13th, 2013

    Kayna–AMEN. I was a single woman in the DC area in the late 90s and 2000s and I can't tell you how many men I saw languishing in their 20s, 30s, and even 40s for one reason or another. Most were succeeding in their careers because that is the nature of the mood of the region but so many were just stuck in the Peter Pan mentality.

    I'm fortunate enough to have married a strong, faithful man who honors his priesthood responsibilities and we've been married for over ten years and have two wonderful children. I have worked full-time during that entire period except for eight weeks of leave for each birth. My husband has always been supportive and I have never felt less than him. I feel as his equal in every way, even if it means we do different things around the house and care for the children in different ways. I think in my personal development path, since I can be a very head-strong individual, I really do need to step back occasionally and let the men around me step up to the plate and fulfill their priesthood responsibilities. Could I do their job better? Talán. But that's not how I'm going to grow on this earth. I was an ordinance worker for four years in the DC temple and I -never- felt unequal there. Soha. I have zero desire to be ordained to the priesthood. I need less church responsibility, not more. I am the RS president in my current ward and I feel like the bishop really values my input. I have zero desire for the additional spiritual weight and responsibility that his calling brings. Zero. Are there gender issues and sexism in the church population? Absolutely. And I call them out when I see them. But as RL pointed out, I don't think ordaining women is the solution.

    All that being said, I actually appreciate that you're doing what you're doing in such a beautiful, loving way. It's good to at least have the discussion.

  22. PA
    11:02 pm on September 14th, 2013

    In my career, I work with people toward community solidarity and resilience. I find it interesting that the Mormon community seems to have exactly the opposite problem as they. In the community I work with, women are asking the men to get together on their own and to reclaim their masculine power. Men need a space and role to call their own. Without that, they often languish. Does this mean that men are weak? Nem hiszem. It means that there is something in men (perhaps an evolved instinct, I don't know) that connects with the expectation to step up when called upon for spiritual leadership. The Priesthood Session is not only a place for men to solidify power; in fact, on the contrary, I think that it is, in practice, more properly understood to be a special place in which men enjoy brotherhood and talk intimately about current men's problems (eg, pornography, the treatment of women, domestic violence, racism, etc; if we are to grant that one must live in a woman's body to fully understand women's experience, we must grant the same to men). It is not just a good old boys club of power (though I recognize that some changes need to take place to empower women). What concerns me most about the strategy of OW is that many men see Priesthood meeting not as an exclusive club of power, but rather as an intergenerational opportunity to explore men's issues, pass down stories of unique importance to men, and to raise the next generation of servants. By insisting on gaining admission as listeners, I feel that the wrong message might be taken. Let men have their unique, male space. Ask that women speak at Priesthood session. Men need to hear and respond to the concerns of women, who need a greater say in the Church. Ask that the meeting be renamed and that Bishops don't refer to men as “The Priesthood.” How do you get a boy growing into testosterone and aggression to learn a higher way? Ask him to pass the sacrament–in effect, to stay involved, to serve the congregation, to learn to subjugate some of his needs for the benefit of the community. I say all of this, realizing that sex and gender are a continuum; I think, however, that it's impossible to create a healthy society without establishing some norms based on biological probabilities. Where else but in the Mormon Church does one see men aspiring to become humble servants of the Lord? The danger (a side effect?) of the current system is male privilege and paternalism. Let's address those while taking care that we don't throw out the baby with the bathwater.

  23. Catherine
    1:18 pm on September 15th, 2013

    It's important to note that the Ordain Women site represents a very small minority of self-identified Mormon feminists. Viewing their agenda as representative of that of all feminists is something like believing that PETA is the voice of all animal lovers.

    This is unprecedented: that individual female members unite online to organize a campaign against LDS Church leaders to lobby for priesthood ordination — by utilizing the media as their advocates to both protect themselves and to put pressure on the Church in an attempt to force desired change.

    These sisters have made a choice to step away from the Church and work outside the appointed priesthood councils, (of those having keys) to form their own plan to get what they want, with zero regard for the Church and the very men, authorized to exercise priesthood, which they claim to sustain as prophets, seers and revelators.

    We might want to keep in our minds the very recent words of His Prophet, President Thomas S. Monson:

    “I assure you that the Church is in good hands. The system set up for the Council of the First Presidency and Quorum of the Twelve assures that it will always be in good hands and that, come what may, there is no need to worry or to fear. Our Savior, Jesus Christ, whom we follow, whom we worship, and whom we serve, is ever at the helm. As we now go forward, may we follow His example. He left His footprints in the sands of the seashore, but He left His teaching principles in the hearts and in the lives of all whom He taught. He instructed His disciples, and to us He speaks the same words, “Follow thou me” (John 21:22). May we ever be found doing so.”

    I thoroughly trust that the prophets are called of God and that they are not running this Church alone, but that Jesus Christ stands at the head. So I will put my trust in the Lord and His prophets. And, therefore, anyone who issues calls to action to members of the Church on behalf of the Church, who does not have authority to do so, I will not follow.

  24. Deborah
    4:12 pm on September 15th, 2013

    “Functionally, there is no person that can tell me I am equal. I know I am equal, I know I am a daughter of God, I know he loves me … I feel that when I pray and when I go to the temple…”

    I agree 100% with this statement which is why the issue of women holding the priesthood is a non-issue with me. Holding or not holding the priesthood is entirely immaterial to my relationship with God and my personal salvation. What is fundamentally pertinent to my salvation is that the priesthood is here on the earth and I have ready and equal access to it at all times. God is fair and just. Do you really think any woman living alone has less access to the priesthood than one who does not? Or that somehow God will deny her blessings?

    If the Lord decides He wants women to hold the priesthood, great, I'm all in. But it would not effect my testimony one way or the other. I have no need to “agitate” because I feel no discrimination.

    Having said all that, I applaud Kate's graciousness. When a controversial issue is approached in this way, it causes me to listen. I may not agree, but I listen.

  25. Kate Kelly
    9:16 pm on September 15th, 2013
  26. KD
    10:22 pm on September 15th, 2013

    Robeson did not write “The House I Live in.” He did sing it, beautifully, and perhaps most famously in the context of Union Organizing Conferences in the 1940s. The fire hoses were turned on civil rights demonstrators in the 1960s. Real bullets (not rubber ones) were used on those who fought for human dignity and racial equality throughout American history. OW's repeated suggestions that their struggle for women's ordination to the priesthood is akin to the struggle for racial equality in the United States (or in the LDS church )is as misplaced as Elder's Oak's suggestion that persecution against Mormons post-Proposition 8 was like that faced by blacks in Jim Crow America.

  27. Kate Kelly
    6:44 am on September 16th, 2013

    RL I am sincerely interested in knowing how you think we could best honor our truth and push for ordination while respecting the contributions, opinions and methods.

    I sense and acknowledge as valid your anger and annoyance. Constructive, concrete suggestions would genuinely be appreciated.

  28. Kate Kelly
    6:45 am on September 16th, 2013

    contributions, opinions and methods [of other MoFems].

  29. admin
    9:07 am on September 16th, 2013

    We have generally been pleased with the cordial tone of the comments on this interview. However, we have removed some comments we feel are disrespectful or condemning, in keeping with the Mormon Women Project's stringent commenting policy and spirit of bridge building.

  30. Krisanne
    11:29 am on September 16th, 2013

    Kate, thank you for being brave enough to ask difficult questions. The entire foundation of our church is built on the spirit of seeking. It all started with a 14 year old boy who was uncomfortable with the status quo and sought a deeper truth. Whether or not one agrees with the ordination of women, I certainly don't see anything disagreeable about the process of honest and heartfelt inquiry. You have a lot of integrity. Kudos to you.

  31. Jennifer
    12:31 pm on September 16th, 2013

    Interesting interview. While I have not sought after the priesthood and don't intend to, I can definitely appreciate the importance of the discussion. This church started because someone asked the hard and unpopular questions. Thanks for sharing your story.

  32. Olivia
    4:57 pm on September 16th, 2013

    I disagree with this fringe movement away from the mainstream church and won't be championing it or congratulating it. The temple and doctrine therein makes it very clear where the Lord stands on this issue. I am excited for General Conference to hear from our inspired Priesthood leaders who are called of God. Only a few more weeks!

  33. Tasha
    9:11 pm on September 16th, 2013

    Egyike vagyok azoknak a Mormon feministák, hogy biztosan van fenntartásai vannak az ötlet (bár kevésbé a honlapon). Ez egyszerűen csak nem valami, amit nem értek egyet. Nem úgy, mintha megérteni a jelenlegi dinamika és minden bizonnyal látni sok hamis kulturális alapokon nyugvó elképzelések nemek, hogy én személyesen nem feliratkozni. Ez kijelentette, hogy sokat segített, hogy olvassa el az esszék a nők. És olvastam jó néhány közülük (szinte mindegyik, amikor megtettem, most már talán közelebb felére, vagy úgy). És bár nem teljesen értem, és dolgozom, hogy dolgozzon a saját egyetértés a papság és a nők, nem tudok feliratkozni az érvelés, amelyet ezek a nők. Úgy érezték, hiányos, dolgozott, belül csak egy adott paradigma, és találtam sok módon reframe az eszmék, gondolatok, érzések, stb, hogy adtak hangot. Sok a érzelmi okokból egyszerűen nem volt mit éreztem egyáltalán. Egyszerűen fogalmazva ez nem volt elég érvényes érvelés számomra azt feltételezni, női koordináció pontosan olyan, mint a férfiak.

    Ez segített nekem, hogy kitaláljuk, hol tudtam, vagy nem bírtam több meghatározott kifejezések felismerve, hogy miért nem hiszem, túl szubjektív érzés. Előtte, éreztem, hogy nem ez volt a helyes megközelítés, vagy jobb a nemek közötti egyenlőség nélkül a szavakat, hogy azon túl, hogy az, és anélkül, hogy különösebben elégedett a választ adják a nők, hogy miért nem akarja.

    Ez valószínűleg nem pontosan mi várható, de azt hiszem, a párbeszéd ebben a tekintetben kell várni pushback és aggodalom is. Ez nem feltétlenül a nyomja a status quo ellen, de hogyan és miért, és ha ez a status quo nyomni. Ez az ezeket a dolgokat, hogy tartsa a legnagyobb fenntartások róla.

  34. Julie
    04:17 on szeptember 19, 2013

    Úgy vélem, ez utóbbi BYU oktatási hét címre Robert Millet professzora BYU és a szerző, hogy egy fantasztikus kívül ezt az interjút. Az egyház honlapján (most megjelent):

    https://www.lds.org/church/news/five-ways-to-detect-and-avoid-doctrinal-deception?lang=eng

  35. Amanda
    05:09 on szeptember 20, 2013

    Kate
    Annyira erősen Csodálom a bátorságát és a meggyőződés és a tisztesség. A MOFÉM már küzdött, amit azt hiszem, (a nő koordináció szükséges? Elégséges? A legjobb módja annak, hogy nyomja a dolgokat előre?), És a bátorságot, hogy járjon el a hitemet. Úgy érzem, felfrissült olvasni az interjút, és arra ösztönözte, hogy több hűséges és hitelesebb.

  36. Jamie Z
    13:04 A 1 október 2013

    Kate: akkor lángoló csodálatos és zseniális. Köszönöm a hang-és a bátorság.

  37. Jenn S
    10:46 on október 2, 2013

    Nagyra értékelem ezt olvasod életrajz. Csodálom Kate bátorsága, és támogatja a mozgását a szívemben és az elmét. Támogatom, mert nem látok más módja annak, hogy egy feltétele teljesen aktív és hűséges nők a templomban, hogy cselekedjen az a hivatal, ha van egy szintű ellenőrzés és a hatalom, amely a cselekvésre.

    Az én nézőpontomból, ez jelenleg nem létezik a sok egyenlőtlenségek léteznek kezdődő 8 éves a női és a férfi.

    Hiszem, hogy a nők és a férfiak is cselekedni szerint a lelkiismeret és a társadalmi és kulturális paritás léteznie kell a nemek között annak érdekében, hogy ez megtörténjék.

  38. Tehát azt szeretnénk, Isten ereje? | Teresa Hirst
    12:28 on október 2, 2013

    [...] A valóságban, a viták elkezdtem online évvel ezelőtt, és legutóbb mintegy hat hónappal ezelőtt egy nő nevű Kate Kelly és mások, akik kiállnak a nők, hogy elrendelte, hogy a papság az egyház [...]

  39. J.
    10:34 on október 8, 2013

    Kate Kelly szépen és kedvesen fejezi észrevételeit, gondolatait és érzéseit. Sok az olvasók észrevételeit olvastam volna éleslátó és elgondolkodtató. Mint otthon apa, és férje egy jó, okos és ambiciózus nő, megértem néhány szex szerepe kérdések és aggodalmak néhány LDS nők és nem is rendelte, hogy a papságot. Vannak természetesen férfiak hatalmi pozícióban, akik nem olyan alázatos és lelki ahogy kell. Hasonlóképpen, azonban vannak nők hatalmi pozícióban, akik hasonlóan tökéletlen.

    Én is csoda, hogy a világ különbözik a világ, amelyben élünk, ha a nők uralta. Egyes nők azt állítják, hogy lenne egy kedvesebb, szelídebb, civilizáltabb helyen. Igazgatói tiszt a mi coop épület Manhattan (és tapasztalattal rendelkezik a munkaerő egész felnőtt életemben) megmutatta, hogy a szex nem határozza meg a karaktert. Úgy érzem, egészen biztos abban, hogy a nemi szerepek fordított, a világ működik a nagyjából ugyanazon a szinten már igen. Vannak nők képesek, mint a férfiak? Abszolút. Van-e különbség a nemek között? Igen. Vajon számít? Nem vagyok benne biztos.

    Kate reagált korábban valaki kérdésére idézve az apja, aki azt mondta: "Isten valóságos. Jézus a Krisztus. Joseph Smith látta Mennyei Atyát és a Megváltó. A Mormon könyve igaz. Thomas S. Monson próféta. A nők a papságot. "Én echo legtöbb ilyen nyilatkozatok. De van két dolog, amit megtalálni eltűnt. Az első egy nyilatkozatot a tudás, hogy Isten, az Atya és Jézus Krisztus visszaállította az evangélium Joseph Smith. A második, a közvetlenül kapcsolódó, egy nyilatkozatot arról, hogy Thomas S. Monson A próféta a földön ebben az időben ... nem csak "egy" próféta.

    Alapvető tétele a hit, hogy Isten irányítja a templom révén egyetlen ember szócsöve. Tudjuk, hogy mindannyian a elhívásaik jogosultak ihletet Istent, hogy segítsen nekünk a sáfárság, de nem vagyunk jogosultak inspirációt az egész egyház, vagy szervezetek kivételével, amelyek felett gondoskodás. Jelenleg Monson elnök jogosult inspirációt mindenki számára.

    Mint egy ember, ez hasznos számomra, hogy a férfi találkozó a templomban, valamint, hogy a feladatok és elvárások velem, hogy jön a papság. Azt hiszem, ezek nagyon jó a fiatal fiúk és férfiak minden korosztály számára. Azonban ezek a szempontok nem igazán fontos. Ami fontos, benyújtása az Isten akarata. Valójában az egyetlen igazi bizonyítéka a rátermettségét, mint Utolsó Napok Szentjeinek mi benyújtása az Isten akarata, mint ahogy Krisztus megmutatta a Gecsemáné kertjében és a kereszten. Ez nem célszerű a humán erőforrásokat. Ez nem éri el a közigazgatási lehetőségeket. Ez benyújtása az Isten akarata, akkor is, ha nem értjük meg. Nyilvánvaló nők is olyan jól, mint a férfiak papsági elhívásokban. És ha papsági jön a nők egy bizonyos ponton, előbb vagy utóbb, majd az OK gombra. A kérdésem, hogy azoknak, akik valóban hűséges LDS feministák ... ha ez nem Isten akarata, hogy rendeljék el, minden rendben vele? Will You hű marad? Fogsz be Isten akarata az Ön számára? Remélem lesz.

  40. Ginee
    06:45 on október 14, 2013

    Kayna mondtam, amit gondoltam olyan szépen. Egy olyan világban, ahol a nők, hogy "kiegyenlítse", hogy mi történik a fontosságát a férfiak, a növekvő a jó, megbízható emberek? Látom, egyre több férfi nem vállalnak felelősséget az egyenlőség, amikor a nők hajlandóak felvállalni a nevét, hogy equal.Young emberek egyre trógerek és élnek otthon egyre több, míg a nők azt mondják nekik, hogy ők szükségtelen. Attól tartok, miután a papság is csak azt jelenti, több munkát nekem. Úgy érzem, mintha a része, most is, mint a nők, mint egy jéghegy. Úgy érezzük, az egyenlőtlen, mert a csúcs csak azt mutatja, a többi el van rejtve a mi szempontunkból, egyelőre. Még ha ez az analógia nem egészen igaz, Ha tudtam volna, hogy úgy dönt, hogy "lehetővé teszi" a férjem a papság a földön, hogy megmentse a lelkét, és az én méltó társa az örökkévalóságban, lennék "egyenlőtlen" nem másért, mint hogy megmenteni. Meggyőződésem, hogy nem használja az összes papság, hogy megmentsem a férj, fia és testvére, és én. Azt hiszem, megtanulják, hogy egy egységes pár, ahol mindketten támaszkodnak egymásra, hogy az egész. A férj dolgozik, több órán át (dolgozom az otthonon kívül is) az otthoni munka nem osztott már, mi lenne, amely a papság számomra változás más, mint elmondani, hogy ő még a kevésbé szükséges, mint korábban? Meg tudom csinálni a legtöbb semmit, és a saját, mert ő nem volt ott, mi is van egy kis ház, és én kész "ember" a munka és utáltam. Volt már, hogy jöjjön be a házba, miután vigyáz az ember kívül végzett munka, és még mindig az én anyai felelősség, senki nem vette fel az "én" munka. Szükségem van rá, hogy a papság és fokozzák tenni a maga részét, hogy mutassa meg, és neki, hogy szükség van a földön és az örökkévalóságban. Sajnálom, hogy nem az életet, ugyanúgy, de nem tudok, és nem fog több munkát a nevében az egyenlőség és a papság.

  41. SP
    10:32 on október 30, 2013

    Idézve Hinckley elnök azt mondta a nők is meg kell adni a papságot, ha csak mi lenne "igény," mert félrevezető. És igen, Kate olvastam a teljes interjú a link kiküldték. olvasata alapján az interjú rájöttem Hinckley elnök azt mondta nincs olyan dolog, ő csak válaszol a kérdésre egy nagyon ügyesen riporter, aki megpróbál valami rendkívüli az ő kérdezett, mint a munka egy jó újságíró. Természetesen a válasz az, hogy igen, ha úgy dönt, hogy változtassa meg (mint ahogy az afrikai-amerikaiak egyre papság), akkor azt is lehet változtatni. Mit kellett volna mondani, hogy nem, ha Isten feltárja ezt velünk, akkor még mindig szilárdan az ő pozícióját. Mi több tanulságos, bár a többi az ő észrevételek a nők és a papság adott interjúban. Te jó ég, ha megyünk, hogy használja a mentség, hogy ha csak nincs elég nyugtalanság akkor Isten valamit változtatni, akkor van egy litániát más mit tekintünk örök elveket lehet változtatni is. Ez azt is jelenti, hogy valahogy Isten jobban érdekli appeasing a tömegeket, mint a gazdaságban az isteni törvény. Én inkább egy feminista, mint gondolnád ezt olvasod. Küzdöttem egy nagyon hosszú ideig a családról szóló kiáltvány, mert az erős nemi leírások. Majdnem elhagyta a templomot, mert ez, de volt valami, ami megváltoztatta az életemet, és a perspektíva. Imádkoztam: "minden energiájával" a szívem, hogy tudja-e vagy sem, ez igaz, és tudod mit? Tévedtem, és az Isten igaza volt.

  42. Kayrena
    01:11 on április 8, 2014

    Én teljes szívvel szerette és támogatta az előfeltétele a honlapon, amíg úgy döntött, hogy a szolgáltatás ezt a nőt. Úgy gondolom, hogy a nők, akik aktívan próbál változtatni egy Isten törvényei, és akik úgy döntenek, hogy figyelmen kívül hagyják a sok nyilatkozatok Isten prófétái nem nők, akik erős példa. Azt remélem, hogy Mormon nők az egyház Jézus Krisztus Utolsó Napok Szentjeinek fogunk kötni össze egymást erősítő és betartásában szent szövetségeket vezetnek vissza bennünket a Megváltó. Próbálok lobbizni Isten ellen és az ő módja nem az, amit én dönt, hogy támogatja, vagy szórakoztatni. Remélem, körültekintően válassza ki, hogy a szolgáltatás a jövőben.

  43. Susan
    18:28 A június 24, 2014

    Én általában nem kommentálta az aktuális események, mint ez, de nem lát párhuzamot a Chruch kezdetei. Ms. Kelly Csodálom a bátorságát a ítéletek. Valóban ítéletek hozták a mormon egyház, hogy a hely a világon ma. Én egy megtért az egyház, és alakítja át egy nagyon kedves barátja a középiskolában. Én is vett egy osztály Modern Day Jelenések és egy osztály Joseph próféta. Rájöttem, nekem, személy szerint, hogy Joseph, hogy átesett mindent, amit tett, és hogy soha nem habozik abban a meggyőződésében, és azokat a dolgokat, ő tudta, hogy igaz, sőt, hogy az életét, hogy menjen végig, hogy a pokol, úgy, hogy az egyház sikerült, és nőtt, hogy magában foglalja az egész világot. A Time magazin azt mondta, hogy a fedél, Mormon, INC, hogy az egyház és az összes azt tanításait igaznak kell lennie. Remélem, hogy a hit elviszi ugyanezekben a következtetésekben - úgy tűnik, hogy az élet érdekes, hanem azért, hogy kiközösítették az összes, hogy már kiderült, hogy te, és ne vegyen, hatalmas árat fizetsz. De így is, még Joseph Smith fizetni egy hatalmas árat, ahogy Emma és Hyrum. Szeretném, ha jól, és én szeretném, ha Grace.

Hagy egy Válaszol

SEO Powered by platina SEO a Techblissonline