20 נובמבר 2009 על ידי admin

6 תגובות

בלוג משלך '

בלוג משלך '

מישל Glauser

במבט חטוף

1 נובמבר 2009, לייפציג, גרמניה

סטודנט אמריקאי באוניברסיטת לייפציג בגרמניה, מישל השקיעה השנים בלימוד "אמא" בלוגים וכתיבת התזה לתואר השני שלה בנושא בשנתיים האחרונות. מישל מתארת ​​את מה שהניע אותה ללמוד בגרמניה, איך הניסיון שלה הכנסייה שונה שם, ומדוע יש נשים המורמונית הצדקות מיוחדות לשמירת בלוגים.

אתה אמריקאי, אך כיום מתגורר בלייפציג, גרמניה. מה הניע אותך להמשיך לתואר שני באוניברסיטת לייפציג?

אני גדלתי בסולט לייק סיטי, יוטה, אבל תמיד היה לי געגוע מסתורי - אולי זה רוחו של אליהו הנביא! - כדי ליצור קשר עם אבותיי שהיו משווייץ. שם המשפחה שלי היא שוויצרי, ואני תמיד חשבתי שזה היה בושה כזו שהמשפחה שלי לא שמרה את השפה. אני תמיד רציתי ללמוד גרמני. אני לקחתי שיעור גרמני בחטיבת ביניים ואני הלכתי על תכנית קיץ ארוכה של חודש אחד בקיל דרך אוניברסיטת יוטה, ואני אהבתי את זה! הלכתי שוב בקיץ הבא, וסיימתי במכללה שסמסטר בגרמניה.

אני עבדתי לכנסייה במשך שנתיים לאחר שבספריית ההיסטוריה המשפחתית בסולט לייק סיטי. אני אוהב ספריות. אני אוהב לקרוא, ואני עבדתי במערכת סולט לייק קאונטי הספרייה. אני נקרא למעשה על משימה בזמן הזה ובסופו של דבר אני לא הולך. אני פשוט לא מרגיש נכון על זה. במבט לאחור, אני מרגישה שהמשימה שלי הייתה לעבוד בספריית ההיסטוריה המשפחתית. אני כבר היה משרת את ה 'ואני מאמן 75 מיסיונרים בכירים בכל זמן נתון.

Mormon_Woman_Photo_Glauser2

זה לוקח הרבה ביטחון לדחות את שיחת משימה. מאיפה אתה מוצא את כוח לומר, "זה לא בשבילי"?

אני יכול להגיד לך בדיוק איפה שבא: אני כבר הייתי עסוק וזה היה אחת החוויות המכוננות ביותר בחיי. אני אוהבת אותו, ואני חשבתי שאנחנו גדולים זה לזה, אבל אני פשוט ידעתי שזה לא היה נכון. ככל שאני התפללתי על זה, הרגשתי יותר גרוע. אבל יש את כל הלחץ החברתי הזה להתחתן ואני כל הזמן מנסה להתעלם מהרגשות שלי ואומר לעצמי שאני פשוט עצבני. לבסוף, אני מדבר לאחותי ואני אמרתי "אני פשוט כל כך מבולבל, אני אפילו לא יודע כבר מה אני מבולבל לגבי." והיא אמרה, "הלו! נשמע כמו "קהות חושים של חשב 'אליי!" לכן, כאשר דחיתי את קריאת המשימה, אני כבר שיניתי פעם אחת נתיבים כשהתרחקתי מהאירוסין.

עם קריאת המשימה, חשבתי לעצמי, "אלוהים לא היה אומר לי לא לשרת אותו!" זה לא היה הגיוני לי. אבל בסופו, אותו אחותו אמרה: "מישל, אתה צריך לקחת דקה ולחשוב על מה היית עושה אם לא הלך בשליחות." ואז לקחתי את עצתה. ושברגע אחד לא היה לי שלום אחרי כאוס מוחלט במשך חודש שלם לפני, אז חשבתי לעצמי, "בסדר! ובכן אני מניח שהתשובה שלי. "

איך אתה בסופו בלייפציג, לאחר שעבד עבור ספריית ההיסטוריה המשפחתית?

אני עבדתי בספרייה במשך שנתיים. אני לגמרי זרקתי את עצמי לתוך העבודה ושאהבתי את זה, אבל אני היה שרוף. וכך חזרתי אל החלום שלי שחי בגרמניה. הגשתי בקשה לתוכניות תואר שני. באו לכאן לאוניברסיטת לייפציג הייתה ההחלטה הטובה ביותר. אני יודע שזה בדיוק מה שהייתי אמור לעשות.

שברגע אחד לא היה לי שלום אחרי כאוס מוחלט במשך חודש שלם לפני, אז חשבתי לעצמי, "בסדר! ובכן אני מניח שהתשובה שלי. "

עכשיו אני נמצא כאן כבר שנתיים, ולאחרונה סיימתי את לימודי התואר שלי. התכנית עצמה הייתה למעשה באנגלית, אבל יש לי את חברי הכנסייה כאן להודות לגורם הגרמני שלי הם היו סבלניים איתי!

מהי קהילת הכנסייה כמו שיש בלייפציג?

ישנם הבדלים קטנים פשוט. הכנסייה היא כמובן דבר אוניברסלי, אבל אופן שבו אנשים מברכים זה את זה לכאן הוא שונה. כולם לוחץ ידי עם כולם כאשר הם באים בתפילה. אחד ההבדלים הגדולים ביותר היא בחשיבות של מוסיקה. אנשים כאן הם הארדקור על המוזיקה שלהם! תמיד אהבתי מוסיקה, אבל מעולם לא הייתי הזמר בעצמי. כשהגעתי לכאן, החלטתי שאני אשיר במוקד המקהלה. הנה, יש להם שתי הופעות מקהלה ענקיות עניין של רשות בכל שנה: בחג המולד ובחג השבועות. הם מבצעים שירים שלעולם לא הייתי שומעים ממנו מקהלה אמריקנית: מזמורים בכנסייה הלותרנית, מזמורי הרפורמציה ... "כל ברואי אלנו המלך", אבל עם מוסיקה שונה ממה שאנחנו רגילים אליו. כל אחד מביא שירונים משלהם, ספרי מזמורי LDS האישיים שלהם. יש כמה מזמורים בתפילה עבור מבקרים, אבל זה צפוי שאנשים יביאו משלהם.

וכשהם אומרים שהם "לשחק" בפסנתר, הם מנגנים בפסנתר! הם מוזיקאים מדהימים. יש שבעה או שמונה נגני עוגב הנקראים במחלקה שלי, יכול להיות שיש יותר, אלה הם רק את אלה רשמיים. לייפציג היא "עיר המוזיקה", כי באך חי כאן, וכדי שאנשים כאן באמת יודעים את המוזיקה שלהם. באמריקה, לעתים קרובות אני מרגיש שאנשים באמת לא יודעים איך לשיר טנור או בס, הם פשוט סוג של ללכת יחד עם המנגינה באוקטבה שונה ... אבל כאן, החברים באמת יודעים מה הם עושים.

האם זה ישפיע על תפילת היום הראשונה שלך יש שמוסיקה מעולה?

זה עוזר, בהחלט. את היצירות המוזיקליות לאנשים לשחק בשיחות בין באסיפת הסקרמנט הן בדרך כלל יצירות הקלסיים. כששואלים אותי לנגן בפסנתר במחלקה שלי, אני כבר נמשכתי למשחק הסדר של ההמנון, אבל אני חושב שזה רק מהניסיון שלי במחלקה אמריקנית. אני כבר שיחק יצירות הקלסיים במפגשי סקרמנט בפעמים האחרונות והתבררו שהם בסדר.

Mormon_Woman_Photo_Glauser3

האם אתה לומד במחלקה שיש בלייפציג משפחה, או שיש לך להשתתף במחלקת רווקים?

יש לנו מה שנקרא "הושטת מרכזים" שמיסיונרים בכירים לרוץ. מרכזים אלה פתוחים במהלך השבוע, כך שמבוגרים יחידים צעירים יכולים לקבל ביחד ויש מקום מפגש בטוח. ישנם שיעורים במכון בלילה ויש כנסים ענק למבוגרים צעירים ורווקים בערך פעם בחודש. זה חיים של רווקים תוססים.

אנשים כה שונה כאן כולם, כי גר רחוק מזה. אין למעשה גרסה המורמונית דובר גרמני של פייסבוק באינטרנט, ולכן לכל אחד יש את החברים שלהם והם יכולים להסתכל בתמונות של זה באינטרנט ...

האם אתה מתעניין באמריקאי היכרויות או גרמנים?

אני מתרחק מאמריקאים כמה שאני יכול! סוג של יש לי גישה שונה מרוב האמריקנים אני נתקל כאן. רוב האמריקנים חיים חיים אמריקאי, רק במדינה אחרת. אני, לעומת זאת, באמת מנסה לשלב את עצמי בתרבות ורק מדבר גרמני. אני תמיד מרגיש מוזר כשאנשים מגדירים אותי בדרכון שלי. אנשים אומרים דברים כמו, "אה, אני יודע שעוד אמריקאי. אולי אתם צריכים לפגוש אחד את השני! "אני תמיד חושב," טוב שיש לנו כל דבר אחר במשותף? "אני מנסה להימנע מהסצנה האמריקנית כולה. אמא שלי כמובן הייתי אוהבת אותי לחזור לארצות הברית ולהתחתן עם מישהו שיש!

הכרויות כאן היא שונה מאוד מאשר באמריקה. בחורים ובחורות רק לדבר אחד עם השני ואז יהיו פעילות קבוצתית שבו הם נמצאים אחד ליד שני, ואז הם יהיו סוג של ביחד ושנמשך זמן רב ... אבל באמת לצאת לדייט, רק שני אנשים ... אף אחד לא עושה את זה. אני כל הזמן מזכיר לחבר 'ה הגרמני כאן שאלדר דאלין ח'אוקס אמר שהוא צריך להיות "לזווג את, שילם, ותכנן"!

מנקודת המבט האמריקנית שלך, איך LDS נשים בגרמניה אכן שונות מעמיתיהם האמריקאים?

זה מאוד יקר לגור בגרמניה ויש לי משפחה, ולכן כמעט כל העבודה של נשים גרמני. רוב הנשים לאזן בין שני תפקידים של אמא ועובדת. מערכת הטיפול בילדים היא מצוינת כאן - האנשים שעובדים באותם הם מאומנים היטב. יש להם תארים בגידול ילדים.

דיונים בסיוע חברה יש יותר מסגנון ויכוח ממה שאני רגיל בארה"ב מניסיוני באגודות סיוע אמריקניות, אני זוכר פרחוני דיונים להיות וכולם סיפר סיפורים שמחים. אבל כאן, אנשים לא מפחדים לדבר ואומרים, "למעשה אני לא מסכים עם נקודה זו." זה זעזע אותי בפעמים הראשונות, אבל נשים כאן יש הבנה וידידות שסופו של הדבר הרים על.

ספר לנו על תזת התואר השני שלך. איך החלטת לכתוב על בלוגרים נשיים?

אני דווקא התחלתי לכתוב על בלוגרים נשים המורמונית במיוחד אבל כל העמיתים והמרצים שלי אמר, "אתה קרוב מדי לנושא שלך! אתה צריך קצת לגבות ".

עשיתי בסופו כתיבת מאמר אחד על בלוגרים נשים המורמונית והוא פורסם בכתב עת ספרותית טורקית. במאמר שלי, אמרתי לי נשים המורמונית הצדקה ייחודית לכתיבה. דברתי על איך בפרקי הראשונים של ספר המורמונים, הם אמרו לאנשים לשמור תיעוד לאילן יוחסין משפחתי ולשמר את השפה. לשמור על הדת בחיים ולשכנע אחד את השני להאמין בישו. נביאים של ימינו אמרו לי המורמונים שכתיבה היא מקור של כוח: הוא עוקב אחר הדוגמא של כתבי קודש, ישו ציווה עליו, וגם, הוא שומר בזיכרון לאלוהים כל יום.

יש נשים המורמונית הצדקה ייחודית לכתיבה .... נביאים של ימינו אמרו לי המורמונים שכתיבה היא מקור של כוח: הוא עוקב אחר הדוגמא של כתבי קודש, ישו ציווה עליו, וגם, הוא שומר בזיכרון לאלוהים כל יום.

בתזה שלך, שאתה כותב על ההבדל בין כתביו האוטוביוגרפיים של גברים ושל נשים, ואמר כי הכתבים של הגברים הם הרבה יותר הישג ​​בכיוון. למה הכתיבה של הנשים היא כל כך הרבה יותר אישי ולא להתעכב על הכרה ציבורית כמו הכתיבה של הגברים?

התשובה הברורה היא שלא היו לי נשים לאורך ההיסטוריה גדול תפקיד במרחב הציבורי. מלומד אחד אוטוביוגרפי, ג'יל קונווי, אמר שהכתיבה האוטוביוגרפית של הנשים היא מסע רוחני ולא בטוח בחקירותיו. אני מסכים עם זה במידה מסוימת, אבל אני חושב שבתוך כתיבה אוטוביוגרפית המורמונית הוא למעשה די בטוח: נשים LDS לשתפם עדויות של דברים שהם בטוחים. גברים, גם היום עם בלוגים, שימוש בכתיבה כדרך להתרברב ולהשוויץ, ואילו נשים מוכנות להראות את החולשות שלהם ולדבר על המרחב הפרטי יותר כי זה מה שהם יודעים. הם אלה לבלות זמן רב יותר עם הילדים, ולכן הם הולכים לכתוב על מה שהם יודעים-חוויות בבית.

במחקר שלך, מה זה היה ההבדל העיקרי שמצאת בין בלוגרים LDS ובלוגרים שאינם LDS?

ובכן, בלוגרים LDS לשאת העדויות של המשיח שלהם הרבה יותר מבלוגרים שאינם LDS, כמובן, אבל ההבדל הגדול ביותר הייתי אומר הוא הערובה-ערבות כי מה שהם עושים כאמהות הוא נכון. האמהות שאין להם את האמונה שהאמהות היא מקודשות הן אלה שכותבים על אכזבות באימהות. הם לא בטוחים בו זהותם נמצאת: בקריירה ציבורית או בבית עם ילדיהם. אחד הבדלים העיקריים הוא בנימה של הבלוגים. הנשים המורמונית לכתוב על אסונות עם הילדים שלהם והם עושים את זה בצורה הומוריסטית. הם תמיד בסופו כותבים על זה מופשט בסופו של הדבר. הם אומרים, "אני ממש מודה לי האתגר הזה בחיים שלי, כי. . . "הם בסופו מדברים על כמה אסירי תודה הם וכיצד החוויות האלה להפוך את החיים למעניינים ומצחיקים. הנשים שאינם LDS פשוט אוהבים, "מה אני עושה? איזה בלגן! "

הבדל אחד גדול [בין LDS ולא LDS בלוגים] הוא בטון. הנשים המורמונית לכתוב על אסונות עם הילדים שלהם והם עושים את זה בצורה הומוריסטית ... הם בסופו של דבר מדברים על איך שהם אסירי תודה וכיצד החוויות האלה להפוך את החיים למעניינים ומצחיקים. הנשים שאינם LDS פשוט אוהבים, "מה אני עושה? איזה בלגן! "

האם אתה חושב שזה הוא קבוצת בחירה עצמית של אמהות LDS שמסכנים את חייהם באינטרנט? כבר יש להם את הביטחון לצאת לפני העולם ואומר, "זה מה שאני עושה ואני גאה בזה." האם יש אמהות LDS אחרות שאין להם ביטחון ושלכן לא נכנס לעולם הבלוגים ?

חשבתי על זה הרבה גם כן. אני בהחלט חושב שבלוגרים LDS הם קבוצת בחירה עצמית, אבל יש מקומות לנשים גם שלא מרגישים כל כך בטוחה לגבי תפקידם. לדוגמה, את עקרות בית המורמונים הפמיניסטיות הבלוג נכתבה על ידי נשים אשר נוטות יותר לדיון אם אמהות היא מה שבאמת טוב עבורם, ובכל זאת רובם להישאר במסגרת תפקיד האם המסורתית בפועל.

האם בחנת את כל כתבי עת מהנשים החלוצות המורמונית ואלה עמדו בניגוד למה שנשים המורמונית עושות היום? נראה כי הנרטיב של נשים כבר חוט לאורך ההיסטוריה המורמונית.

אני עשיתי לא מעט עבודת השוואת כתבי העת חלוצה של נשים לבלוגים אמא המורמונית היום. הדמיון הוא מרתק! היה כתב עת אחד החלוצים של נשים שקראתי שדיבר על המסע ליוטה ואני ניתחו כמה מהצהרותיה. היא כתבה על איך היא הרגישה רעה לילדים, והיא הצטערה שהיא לא יכולה לעזור להם יותר. הנושאים היו כל כך דומים למה שאמא בלוגרים לכתוב על היום. הנשים היו החלוצות אותם צידוקים לכתיבה באותה תקופה שיש לנו היום: היה להם את ספר המורמונים, והיה להם הנביא שרצה דברים מוקלטים.

בתזה שלך, אתה מזמין 1963 המרכזי של התייחסות בטי פרידן כשאתה אומר, "מה [פרידן] לא חזה היה שצורת העתיד של כתיבה אוטוביוגרפית, הבלוג, תעשה את דרך לאמהות משכילות להישאר בבית ויש לי מעורבות ציבורית בו זמנית. "האם אתה רואה את הבלוגים המורמונית כמאמץ להיות מעורבים בציבור, או שהם מתמקדים אך ורק על הרעיון של אימות אימהות?

אני חושב שבלוגי אמא המורמונית בהחלט לעשות לענות על צורך זה למעורבות ציבורית שדבר על בטי פרידן, אבל הם לא עושים את זה בגלוי. הכותבים לא אומרים, "אני כותב את הבלוג הזה כי אני רוצה שמישהו מהעולם החיצון שייתן לי איזה משוב." בגלל ההצדקות הייחודיות של המורמונים נשים לכתיבה, הם היינו כותבים בכל מקרה, גם אם לא היית שם "משוב חברתי לא או השפעה. כמו שאני אומר בתזה שלי, בלוג לא רק מאשר את החיים שלה כמו להיות מעניין, אבל זה נותן לה הישג גדול, פיזי, שיכול לתת לה סיפוק עצום.

מחוץ לתחום המורמונית, יש הרבה יותר דגש לשים על קהילה מלוכדת של בלוגרים ובאמת יצר השפעה כקבוצה. BlogHer, למשל, הוא מקבל על כל נשים, כמו בלוגרים רבים יחד ככל האפשר. הדגש הוא יותר על בניית קהילה להשפיע, ציבור במקרה זה.

אז מה המטרות שלך כעת, לאחר שהשלמת תזה לתואר השני שלך?

ובכן, עכשיו אני רק מחכה לכיתה שלי! אני עדיין כאן בלייפציג, ועכשיו אני לומד סיני וספרדית. אני חושב שאני יכול להמשיך לדוקטורט עם דגש על נושא דומה של כתיבה אוטוביוגרפית, אבל אצטרך לראות מה קורה!

במבט חטוף

מישל Glauser


Locatio Mormon_Woman_Photo_Glauser-main-color n: לייפציג, גרמניה

גיל: 24

מצב משפחתי: רווק

מקצוע: סטודנט

בתי ספר בהשתתפות: אוניברסיטת יוטה, אוניברסיטת לייפציג

שפות מדוברות בבית: אנגלית, גרמנית

המנון אהוב: "בוא אתה מעיין" ("קום דו קוואל") ואת "תהיה עדיין הנשמה שלי"

שיחות נוכחי כנסייה: פסנתרן, נגן עוגב, מורה ראשי

באינטרנט: בקרו בבלוגים משלו של מישל בmichelleglauser.blogspot.com וgermanyfromanamericanperspective.blogspot.com

ראיון על ידי Neylan McBaine. תמונות בשימוש באישורו.

שתף את המאמר הזה:

6 תגובות

  1. שיר עליז
    09:06 על 19 פבואר 2010

    לשמור על הרחבת תפיסת העולם שלך, ואתה תמצא כי יש הרבה אנשים נפלאים מכל תחומי החיים. האמא שלי נהגה לומר, 'יש אלוהים אחד מעל כולם. "

  2. טרישה
    00:22 על 23 מרס 2010

    "הנשים שאינם LDS פשוט אוהבים," מה אני עושה? איזה בלגן! ""

    זה מברשת די רחבה אתה צובע עם ודי לא הוגנת.

    זה באמת מאכזב שאימהות היא איכשהו ספורט תחרותי. להניח שנשים שאינם מורמונים לא מעריץ את אימהות ככל בלוגרים המורמונית הוא, בכנות, מעליב. אני לא מכיר באופן אישי את כל אמהות שמוקירות את תפקידם פחות, בלי קשר למה שהם בוחרים לכתוב בבלוג שלהם.

  3. ג'ניפר
    08:09 על 23 מרס 2010

    אני מסכים עם המפרסם לעיל. יש כמה הצהרות רחבות מאוד שנעשות שתעזוב אותי להאמין שהמחקר קטן שנעשה על נשים שאינן LDS ובלוג על אימהות. גם למצב שבלוגי הנשים עושים זאת מתוך ביטחון שאני חושב שהערכה רחבה מאוד. בלוגרים רבים נשים LDS הם בלוגים מתוך חוסר ביטחון. יש להם צורך להראות שהם בסדר, מעניינים, ובעל ערך. זה "יסתכל עליי" יחס אדיב. נשים רבות LDS לשמור כתבי עת ולא בבלוג כי הם רוצים לשמור על פרטיות עבור עצמם ומשפחתם.

  4. מישל Glauser
    13:32 על 23 מרס 2010

    תודה רבה לך על התגובות שלך.

    אתה צודק שהתגובה שלי הייתה רחבה מדי. קשה להיות מסוגל לעשות את ההסברים ספציפיים בראיון כזה, ואני מצטער שאני הגבתי בהכללה. חלק מהבלוגרים אמא הגדולים לעשות שימוש בהרבה סרקזם ביחס לאמהות שמשאיל את עצמו לרעיון שהם לא נהנים מאמהות באותה המידה (כמו Dooce וBloggess), אבל כמובן שיש בלוגים המציגים את שני הצדדים, ו כמובן סרקזם לא בהכרח אומר את זה בכלל. עבודת המאסטר שלי טוענת למעשה בלוגים שעוזרים לנשים למצוא את הזהות והקהילה (לא משנה מה דת) שלהם, ולכן זה מעניין שג'ניפר אמר קצת לכתוב מתוך חוסר הביטחון.

    אני שמח מאוד לקבל משוב והיה אוהב להיות יותר מזה בזמן שאני כותב את התזה! CJane לא היה נכון למדי באומרו כי כתבתי את התזה שלי על בלוגים אמא המורמונית, אבל אני לא אכתוב מאמר על למה יש לי אמהות המורמונית סיבות שונות כדי לשמור בלוגים מאשר נשים אחרות. התזה הרשמית הייתה למעשה על בלוגים אמא בכלל ובכמה בלוגים גם עוזרת להם ומציג אותם. אתה יכול לקרוא את זה בבלוג שלי, אם תרצה.

  5. שרה @ תלתן ליין
    07:29 על 23 מרס 2010

    מישל ... זה יכול להיות הכללה גורפת, אבל אני מסכים איתך. אני אינו המורמונית ובלוגר של 2 שנים ומה אני מוצא בדרך כלל נכון, הוא שאמא של בלוגרים המורמונית הם בדרך כלל מאוד בטוחים וגאים בעבודה שלהם כאם, שאינו מתנצל על זה, ולקחת את התפקיד ברצינות ... הם מתייחסים זה כקריירה לכל חיים חשובה. אני מוצא אותם הצבתו של הרף גבוה וזה מאוד מרענן!

  6. וויטני ג'ונסון
    07:41 על 23 מרס 2010

    מישל - מה פוסט מרתק! גדולים, דברים גדולים!

השאר תגובה

SEO מופעל על ידי פלטינום SEO מ Techblissonline