26 ינואר 2011 על ידי Admin

28 תגובות

זרקור על אמונה

זרקור על אמונה

ארין צ'יימברס מקיי

במבט חטוף

ארין אהב להיות תיאטרלי מאז שהייתה ילדה קטנה. היה לה הסוכן הראשון שלה בגיל שלוש עשרה, ולאחר שסיים את לימודי BYU, היא עברה ללוס אנג'לס. כשלב עבודה ושחקן קולנוע בלוס אנג'לס, ארין משקף על האתגרים והשמחות של העסק שלה.

איך הגיע מעורב עם ביצוע?

כשאני היה אולי חמש או שש שנים אמא ואבא שלי שמו לב שיש לי כשרון להיות תיאטרלי כל כך שהם חתמו לי על ריקוד ושיעורי פסנתר. המורה לפסנתר שלי גילה שאני יכול לשיר, אז אני הייתי שר ולתרגל את התיאטרליות שלי איתה. כשהייתי בת שבע, הייתי בהפקה של בית ספר גבוהה של המלך ואני. זה היה החוויה להיות על הבמה הראשונה שלי, ואני פשוט התאהבתי בו. הרגשתי כאילו הייתי בעולם אחר זה. הקהל היה חשוך לגמרי, אבל כל מה שעל במה היה אור. אני יוצר עולם חדש לחלוטין זה שמעולם לא חווה קודם לכן. לי זה היה מאוד קסום, זה לקח אותי למקום אחר. תמיד הייתי מאוד דמיון; כשהייתי צעיר יותר הייתי מתיימר להיות ילדה מהספר האי של הדולפינים הכחולים. אני תמיד מעמיד פן והלבשה בבגדים מצחיקים. אני באמת אהבתי לשים את עצמי במצבים שונים ועולמות חדשים. אני חושב שהרעיון של להיות מישהו אחר והולכים למקום אחר שממש מושך אותי בתור ילד.

From a recent shoot for ELIZA Magazine

מצילומים אחרונים לאליזה מגזין

אני המשכתי עם תיאטרון כל שנתי התיכון וגם עשיתי קצת טלוויזיה ובקולנוע, כמו גם. יש לי סוכן בעת ​​שהייתי בת שלוש עשרה ועשיתי כמה סרטים עצמאיים, כי היו לא מעט שהיה מגיע דרך עיר הולדתו של פורטלנד, אורגון שלי. הייתי ממש מבורך שיש כל כך הרבה הזדמנויות סביבי ויש הורים שתמיד דחפו אותי להיות מעורב ולהשתמש בכישורים שלי.

כשגדלתי, האם ידע שהביצוע היה משהו שהיית עושה בצורה מקצועית?

לא, אני לא. למעשה, כשאנשים שאלו אותי בתור ילד, "מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול?" הייתי אומר, "רוכב סוס." הייתי אובססיבי עם סוסים כילדה קטנה, הסרטים האהובים עליי היו שגדלו לבבות פרא לא יכול להיות שבור, איש מנהר סנואי, והסוס השחור. אני אפילו לקחתי שיעורי רכיבה על סוסים. אני זוכר ששמעתי אנשים מדברים על העובדה שרוכבי סוסים היו צריכים להיות קטן. חשבתי לעצמי, "אני קטן. אני יכול להיות רוכב סוסים! "

אחרי התיכון, הלכתי לאוניברסיטה בריגהם יאנג, ולא היה ממש בטוח מה אני הולך עיקרי פנימה ידעתי שאני בהחלט רוצה להמשיך עם תיאטרון והשירה. אני סוג של נפלתי לתוך התכנית פועלת לשם, וככל שנעשיתי מעורב יותר רציני שנעשיתי על זה. הבנתי שאני יכול לעשות את זה כמקצוע. בערך בזמן הזה נחתתי את התפקיד הראשי בסרט שנקרא אל תביט מתחת למיטה. אני עובד עם אנשים שהיו בעסק במשך שנים רבות, ולעבוד איתם באמת החדיר הרבה ביטחון בי. חשבתי לעצמי, "היי, אני יכול לסחוב את סרט. אף פעם לא באמת עשיתי את זה קודם, אבל אני חושב שאני יכול לעשות את זה. "

Erin with Patrick Page in "The Pleasure of HIs Company" at the Old Globe in San Diego.

ארין עם פטריק בעמוד "העונג של החברה שלו" בגלובוס הישן בסן דייגו.

זה עסק כל כך קשה להצליח ב, אם כי. כשאני צופה בפרסומות ובטלוויזיה אפיזודי אני רואה הרבה חברים שעבדתי איתם או פגשנו באודישנים. אני כל כך מתרגש כשאני רואה אותם בגלל שזה עסק כזה קשה להיות בו אני תמיד חושב, "Yay בשבילך!" הצלחה בעסק הזה הוא שילוב של עובד את התחת שלך, שיש באמת מזל טוב, ולהיות מוכשרים. כי הצלחה היא שילוב של גורמים רבים ושונים, יש הרבה שחקנים מוכשרים באמת שאין להם אפילו סוכנים, ואף פעם לא אודישן. זה כל כך הרבה על להיות במקום הנכון בזמן הנכון. בלוס אנג'לס יש רמות שונות כל כך הרבה הצלחה. יש אנשים שעובדים שחקנים, וזה נחשב מוצלח בגלל שהם עובדים. אז יש שחקנים שכוכב בסרטי שוברי קופות ענקיים ולקבל עצרו ברחוב. אני חושב ששני הסוגים של השחקנים האלה הן מוצלחים. באשר לאדם בכיכוב ענק שוברי קופות, יש להם גם נציגים באמת מדהים או שהם באמת ברי מזל. זה כמו שהכוכבים יש רק כדי ליישר בצורה מושלמת.

מה הם התפקידים הבולטים ביותר שלך בתיאטרון וקולנוע?

התפקידים בשלב הבולטים ביותר שלי היינו משחקים ביוהנה סוויני טוד בPCPA TheatreFest ואז כששיחקתי ג'סיקה פול בהנאה של החברה שלו בתיאטרון גלוב הישן בסן דייגו מול פטריק עמוד (שחקן ברודווי ידוע). Filmwise, התפקיד הבולט ביותר שלי עד כה היה כנראה בתפקיד הראשי בסרט דיסני אל תביט מתחת למיטה, ולאחר מכן היה לי גם את התפקיד הראשי בשני סרטים עצמאיים, אחד כי ירה ביוטה (2 סינגלים וורד) ו האחר באוסטריה (השליחות של מלאכים). הייתי גם יתרון בסרט אינדי, כי הוא רק יצא עכשיו שנורה באוקלהומה, המבוסס על סיפורו של גשם, שמים אמיתי.

On the set of "Heaven's Rain" with costart Mike Vogel

על הסט של "הגשם של גן עדן" עם שחקן המשנה מייק ווגל

האם אתה עובד במשרה מלאה כשחקן?

נכון לעכשיו, כן! אני משחק שבון מק 'קנה בבית החולים הכללי של ABC.

האם לעבור ללוס אנג'לס היישר מהמכללה?

כן. אני בוגר BYU בשנת 2002 והתחתנתי בסוף השנה בחודש דצמבר. בעלי, קרסון, ואני עברנו ללוס אנג'לס, בינואר 2003.

האם אתה באופן קבוע אודישן לסרט ותפקידי הבמה?

בגלל לוח הזמנים בית החולים הכללי שלי, אין לי כל כך הרבה זמן עכשיו. אבל כן, בדרך כלל כשאני לא עובד כרגע על משהו, אני סופר עסוק נבחן לתפקידי קולנוע וטלוויזיה.

ביצוע בנוכחות אחר דורש סכום של פגיעות גדולים. איך אתה מצליח את זה?

כמבוגר אני נהייה עצבנית מדי פעם כשאני מול המצלמה או כשאני הולך לאודישנים. אני מקבל יותר עצבני לבצע עכשיו ממה שאי פעם עשיתי בתור ילד. אני חושב שזה בגלל כמבוגר אני שם הרבה יותר לחץ על עצמי. אני לא זוכר שאי פעם מקבל עצבים כשאני היה צעיר יותר. כשהייתי בבית הספר היסודי הייתה לי ההזדמנות לשיר את ההמנון הלאומי בפורטלנד טרייל בלייזר המשחקים כמה פעמים. אני זוכר שעמדתי האמא שלי איתי ליד השולחן של הקריין. הם היו אומרים, "יעמדו בבקשה לשמוע צ'יימברס ארין לשיר את ההמנון הלאומי," והיא תהיה מתחרפנת. היא הייתה כל כך עצבנית עליי. היא הייתה אומרת, "האם אתה עצבני? האם אתה עצבני? "ואני היה אומר," לא. אני לא עצבני. אבל אתה הולך לעשות אותי עצבני אם תמשיך לדבר ככה! "אני חושב שבתור ילד לא באמת יש לי מושג ברור על אופן מפחיד המצבים האלה. אני רואה הרבה ילדים כמו האחייניות שלי ואחיינים-כי אין פחד בכלל.

באמת, להיות פגיע הוא רק חלק מהקריירה שלי, וזה דבר קשה מאוד. למרות שאני כבר פועל במשך לא מעט שנים, זה משהו שאני עדיין לומד איך לעשות את כל יום. אני זוכר שיום אחד כשאני קורא משהו שמישהו מרושע שכתב עליי באינטרנט, ואני התייפחתי במשך שעות. זה הרג אותי. כשחקן, אני כבר אימן את עצמי להיות פתוח ופגיע וכך, כאשר דברים כאלה קורים, זה באמת יכול למחוץ אותי. זה באמת יכול להרוג אותי. היה לי לפתח ביטחון חזק באמת שהדעות האלה לא משנה. זה לא משנה מה אנשים חושבים ככה. כל מה שמשנה הוא מה שאני מרגיש על עצמי, איך המשפחה שלי והאנשים שחשובים לי להרגיש עליי ועל איך אבה שבשמים שלי מרגישים עליי. אני צריך להזכיר לעצמי שאם אני מרגיש טוב עם מה שאני עושה, זה לא משנה מה מישהו אחר חושב.

כשחקן, אני כבר אימן את עצמי להיות פתוח ופגיע ולכן כאשר [אני מתחתי ביקורת], זה באמת יכול למחוץ אותי ..... כל מה שמשנה הוא מה שאני מרגיש על עצמי, איך המשפחה שלי והאנשים שחשובים לי להרגיש עליי ועל איך אבה שבשמים שלי מרגישים עליי.

מהם האתגרים של להיות LDS ושחקן?

אני כל הזמן לומד על מי שאני כהמורמונים בעסק הזה. אני לומד איך לייצג את עצמי. לאחרונה, אני ממש נאבקתי כדי למצוא משהו צנוע ללבוש לפרמייר סרט. תן לי להגיד לך שאין שמלות צנועות מפוארות שבו אני גר בלוס אנג'לס נסעתי בכל רחבי העיר במשך שבועיים ולא הצלחתי למצוא שום דבר. אני בסופו לבושה בשמלה ללא שרוולים. למדתי מניסיון שאני רק צריכה לשכור מעצב כדי לצאת ולקבל את השמלות שלי בשבילי. לכן, אני לא מושלם, אבל אני עושה את הטוב ביותר שאני יכול.

LDS_woman_photo_Chambers7

אני יודע שחלק מהאנשים בקהילה הדתית שלי חושב, "איך היא יכולה להיות המורמונית טובה ולהיות שחקנית?" אני לא חושב שהסטריאוטיפ שזה קשה להיות בקריירה שאני וביהיה טוב המורמונים הוא נכונים. אני חושב שאנשים רבים עדיין יש את הרעיון הזה כי העסק הוא רע או שזה השפעה רעה. להיות שחקנית זה לא אומר שאני מקבל מתפתה יותר מכל אדם אחר. אני מדבר עם חבר שלי שעובד כרואה חשבון וכמעט בכל יום בעבודה שהם מבקשים ממנו לצאת ולקבל את משקה. כולם הולכים לקבל מתפתים בשלב זה או אחר לעשות משהו שהם יודעים שהם לא צריכים לעשות. כאשר בחירות קשות לעשות לבוא בקריירה שלי, אני באמת מרגיש שאביתי שבשמים שמחפשים אותי. כמה פעמים כבר הרגישו מצב רע מתקרב, ולא היינו בטוח איך להתמודד עם זה. עבדתי על תכנית ברגע שבו הייתי אמור לעשות סצנת אהבה והם אמרו לי, "אתה הולך להיות הבחירה של להיות בחולצה שלך או חזייה ותחתונים." אני היה ממש עצבני על זה. מעולם לא עשיתי זאת קודם. אני לא מצפה שכל דמות שאני משחק כדי להיות מושלם; תמיד יש לי הזדמנויות לשחק דמויות שהם לא אוהבים אותי ושעושים בחירות רעות. זה רק חלק מהאמנות-אתה אמור להעביר את זה. אם אני משחק דמות שהוא שותה אני כמובן לא באמת שותה, ואם האופי שלי מחליט לשכב עם מישהו, אני לא צריך לישון, פשוטו כמשמעו, עם אותו האדם. ובכל זאת, הייתי כל כך לחוץ על הסצנה הזאת, ואני לא יודע מה לעשות. ואז התברר לי שזמן קצר לאחר מכן שיתוף הכוכב שלי לא הייתי עושה את סצנות אהבה מכל סוג, ולא היה לוקח את חולצתו. כל זה כבר עבד בחוזה שלו, ולכן לא היה לי מה לדאוג עכשיו. הללויה! אני יודע שכאשר אלו סוגים של מצבים המתגנבים, ואני לא ממש יודע מה אני אמור לעשות, צעדים אבו שבשמים פנימה אני באמת מרגיש שהוא מברך אותי בצורה כזאת.

אני חושב שאנשים רבים עדיין יש את הרעיון הזה כי העסק הוא רע או שזה השפעה רעה. להיות שחקנית זה לא אומר שאני מקבל מתפתה יותר מכל אדם אחר.

מה הם היתרונות של להיות LDS ושחקן?

זה נראה כאילו אנשים בעסקים הם בדרך כלל בסדר עם מי שאני כהמורמונית והם בדרך כלל מאוד מכבדים. היה לי חוויה לא מזמן, כאשר אני עובד עם מישהו שלא היה נחמד אליי על האמונה שלי, שעשה את זה ממש קשה. למזלי, היה מוקף בהרבה אנשים נפלאים אחרים בפרויקט, ואז אני פשוט נמשך אליהם. בסך הכל, יש הרבה אנשים נפלאים שעובדים בענף זה. זה כמו כל עבודה אחרת במובן זה שלא כולם בעבודה יש ​​לו את אותה דת או תרבות, אבל זה לא עושה את זה רע. אני מבורך לעבוד עם נציגים שיכבדו אותי ויודעים שאני LDS ועדיין אוהב אותי ורוצה לעבוד איתי.

אני באמת חושב שיש כל כך הרבה הזדמנויות לטובה כשחקנית LDS. אני מרגיש כאילו אני במצב שבו אני יכול לחלוק את הבשורה ולהיות דוגמה טובה. עם סרטים מסוימים אני מנסה להביא את הרוחניות שלי לתוכה, אם אני יכול. לפעמים גישה שלא תמיד מתאים, יש זמן ומקום לכל דבר. אני חושב שמה שחשוב יותר היא להיות אדם טוב. אני תמיד מוכן לדבר על הכנסייה אם אנשים שואלים או אם זה עולה. אני לא חולק את הבשורה כמו מיסיונרית במובן זה שאני מלמד את עקרונות הבשורה ולספר להם על Nephi. אני מעדיף להראות לאנשים על המורמוניות-להראות להם שאתה יכול להיות המורמונית ונורמלי ומגניב. יש אנשים שעדיין חושבים שהמורמונים הם כמו הדמויות על האהבה הגדולה תכנית טלוויזיה. הם חושבים המורמונים הם מרבי או לבלבל אותם עם אמיש. אני מדבר עם מישהו ברגע שאמר, "אז, יש לך חשמל?" אמרתי, "כן, סולט לייק סיטי לארח את האולימפיאדה עשתה לא מזמן."

LDS_woman_photo_Chambers6

הייתי אומר שלהיות בקריירה זה גם גרם לי כוללני יותר כהמורמונית. אני חושב שאני מסתכל על הבשורה קצת יותר פתוח דעת ממה שאני רגיל אליו. זה מצחיק, כי אני חושב שהרבה מהחברים שלי המורמונית חושבים שאני ליברלי המטורף הזה עכשיו, בעוד שיש הרבה אנשים ליברליים בהוליווד שבטח חושבים שאני שמרני יתר זו. אני מניח שאני איפשהו באמצע. אני אוהב ללכת לכנסייה בלוס אנג'לס, כי אני אוהב איך את הבשורה הוא התקרב קצת יותר בגלוי. יש הרבה אנשים במחלקה שלי שנמצאים בעסקי הבידור אז אני סוג של מרגיש כאילו אני חלק מהנישה המיוחדת הזה של אנשים. יש עורך סרטים במחלקה שלי ושחקנים והמפיקים וכותבים אחרים, כולנו מנסים להיות קדושי אחרית ימים טובים בעיר שבם יש לא מורמונים רבים מאוד.

האם היה לך את כל חוויות בנייה רוחניות או עדות תוך שהוא פועל?

לאחרונה, אני יריתי גשם של השמים הסרט על אדם שמנסה להשלים עם הרצח של הוריו וסופו של דבר לסלוח לרוצחים. אני באמת מרגיש כמו שהייתי אמורה להיות בסרט שמסיבה מסוימת, וכי כל מי שהיה מעורב בסרט שהיה אמור להיות שם. היו הרבה אנשים על הסט שהיו מדתות שונות, וכולנו באנו יחד כדי לחלוק את החוויה רוחנית מאוד זה. זה היה ממש מעורר השראה לעבוד עם כל כך הרבה אנשים שהיו שותפים משותפים מאמינים באלוהים ואמונה מרוויחה בהודעה היפה הזה של סליחה. במובן מסוים זה חיזקה את העדות שלי. לא כל פרויקט עושה את זה. רוב זמן הדברים כמו שפשוט לא יקרה, כי מה שהופך את סרט הוא פאזל כזה. ישנם גורמים רבים כל כך, כי ללכת בו: אתה יורה סצנות שלא לפי סדר כרונולוגי, לפעמים אתה אפילו לא מסתכל על האדם שאתה עובד עם, ולפעמים אתה מסתכל על סימן אחר. זה בעצם סוג של נס שהסרטים באים ביחד באופן שבו הם עושים כאשר לוקחים בחשבון את כל האלמנטים השונים הנוגעים בדבר.

ככל שאני ממשיך בעסק הזה אני כל הזמן הולך וגדל ולומד על עצמי, על העדות שלי, ועל היותו חבר בכנסייה. אני יודע שיש לי את כשרון הוא מאבה שבשמים שלי, ואני רוצה לשתף אותם. אני אוהב להיות בעסק הזה מסיבה ש: אני יכול לחלוק את הכשרון שלי בעת היותו מיסיונרית. אף פעם לא באמת אני יודע שאני יכול להיות דוגמה טובה ל. אני אסירת תודה שיש את הבשורה בחיים שלי. זה דבר מאוד מאובטח ובטוח, כי אני יודע שתמיד תהיה איתי. אני אוהב את המושיע שלי ואבא שלי בגן העדן. אני יודע שהם תמיד שם בשבילי. אני חושב שלפעמים אני מקבל כל כך עסוק ושקוע בחיי שאני שוכח שהם שם כדי לעזור לי. היה לי הרבה חוויות ממש נפלאות בקריירה שלי שבו זה כבר דפק לי לראש שיש לזכור שהם תמיד שם ושאני זקוק להם.

במבט חטוף

ארין צ'יימברס מקיי


LDS_woman_photo_ChambersCOLOR
מיקום: לוס אנג'לס, קליפורניה

גיל: 31

מצב משפחתי: נשוי

ילדים: יש לי מתאגרף מעבדה בשם אלי מיי והיא 4.

עיסוק: שחקנית

בתי ספר בהשתתפות: ריגהם יאנג בכיתה באוניברסיטה משנת 2002, התמחתה במקצוע ראשי וממלא מקום באנגלית.

המנון אהוב: "ליפיו של כדור הארץ"

באינטרנט: http://www.imdb.com/name/nm0150326/ וheavensrainmovie.com

ראיון על ידי Krisanne הייסטינגס. תמונות בשימוש באישורו.

שתף את המאמר הזה:

28 תגובות

  1. Krisanne
    12:12 בינואר 27, 2011

    מיצרן הראיון: זה היה כזה תענוג בשבילי לראיין ארין. גדלנו יחד בפורטלנד, אורגון, והצטלבתי במסיבות יום הולדת בבית ספר תיכונה וריקודי הכנסייה. היא הייתה זוהרת כמו אז כמו שהיא עכשיו. בראיונות עם ארין, אני באמת מעריך אותה למטה אל האדמה גישה מתונה לבשורה ולקריירה שלה ו: היא רואה הזדמנויות למעשים טובים ועליהם, היא מושיטה את ידו לאנשים ללא שיקול דעת, היא מנסה הכי טובה שלה, והכי חשוב היא לא הכתה את עצמה בשביל להיות אנושי. כל כך בריא וראוי להערצה!

  2. Lyndsey | נייר נערה
    9:46 בינואר 27, 2011

    אני מכיר אותה משליחות של מלאכים! סרט גדול. אני אוהב לראות מישהו שהוא מסוגל לאזן את הקריירה ההוליוודית עם Principes LDS שלה - כל הכבוד, ארין.

  3. לסמן
    10:33 בינואר 27, 2011

    http://lastheplace.com/images/article-images/2010/09/HeavensRain31.jpg

    נראה כמו שמלת ילדה המורמונית טובה הייתי לובשת! האם מותר לפטר את אמות מידה ואת הצניעות ללילה על העיר כי אין שמלות צנועות מהודרות?

    הנשיא Uchtdorf: "... לא לעשות חריגים לציות למצוות נסיבות מקלות, כי החיים עצמם הוא סדרה של נסיבות מקלות".

  4. קלואי
    11:59 בינואר 27, 2011

    למארק -
    חלק גדול של צניעות הוא איך אתה רואה את עצמך בתוך הנסיבות הללו. אני לא חושב שהנשיא Uchtdorf הייתי מבקר אותה על שעשה כמיטב יכולתה עם מה שהיא קיבל ואת כללי נימוס ולהיות מקצועיים בתעשיית הקולנוע. למרות שהשמלה היא שרוולים ודמויות בהצגות ובסרטים ללבוש בגדים ללא שרוולים, אתה עדיין יכול להיות צנוע. זה להיות בעולם אך לא של העולם; להיות חינני.

    אני גדלתי המורמונית בלוס אנג'לס, וזה באמת הוא איזון עדין כדי לנסות ולהשתלב ולהצליח אבל עדיין לשמור על הערכים שלך. אני באמת להדהד עם הסיפור של ארין - היא נעמדת לערכיה ואמונתה במקום שבו זה לא קל, מגניב, רווחי, או נורמלי להיות צנוע. אני חושב שהיא דוגמה נפלאה של להיות נאמן לעוצמה ולאמונותיה. תודה לך על שיתוף הסיפור שלך, ועל אתר זה להדגשת דוגמאות טובות כאלה.

  5. ג'ניפר
    1:49 בינואר 27, 2011

    מארק ומאי אני מציע לך לקרוא את פרה. צדקה את כתובתו של מונסון לעולם Faileth מאוקטובר 2010?

    ארין-מודה לך על תובנה מבט אל חייו והאמונות שלך. ישנם רבים מאיתנו מושכים להצלחה והאושר שלך.

  6. מרי
    3:42 בינואר 27, 2011

    תודה על זה שכל כך פתוח וכנים ומוכן לחלוק את מה שעשית במאמר זה. אני מעריץ את האומץ שלך לדבוק באמונות שלך במקצוע קשה. רק תזכור לכל אדם שם בחוץ, אשר יכול לשפוט אותך על הבחירות שלך, יש אפילו יותר שמריע לך.

  7. Jjana לנטינר
    4:37 בינואר 27, 2011

    הידד לארין! זה ממש מרגש לראות את האמנים עובדים LDS. הייתי בBYU בתכנית מתנהגת איתה במשך כמה שנים, והיא אכן גברת יפה ומוכשרת. תודה על representin "בחוף המערבי, ואני שמח לשמוע שאתה מוקף במחלקה תומכת. זה כל כך חשוב במיוחד כאשר אתה נמצא במיעוט ברוב מצבי עבודה. אני אחד מהשלושה מתאמן המורמונים שאני מכיר ב, הקהילה שלמה וושינגטון משחק.

    באשר להערות לעיל על ידי Judgy-Judgerson לגבי בגדים, אני חושד שאין לו מושג כמה קשה זה יכול להיות כדי לנווט בתעשיית הבידור. להיות שחקן זה דבר אחד - להיות מוצלח בצד העסקי שלו הוא אחר לגמרי בעלי חיים. במקום להעביר שיפוט במצב אחד לא יכול להבין ממקור ראשון, אולי אנחנו יכולים להתמקד בעובדה שיש שחקנית LDS שהוא רק מנסה לעשות את העבודה טובה ולהישאר קרוב לאלוהים ולהתייחס לאחרים בכבוד. תודה ארין!

  8. חולדה
    9:38 בינואר 27, 2011

    אני מסכים עם הערות לעיל נהנו לראות את ארין בשליחות של מלאכים. האם היא מזכירה מישהו אחר של איימי אדמס?

    עם זאת, אני חושב שאולי היא רוצה לבחור תמונה אחרת לאוהד שלה בפייסבוק דף לצריך להתלבש צנועה לתיאור אופי הוא דבר אחד, אבל לבחור Headshot זה בעצמך נראה קצת לא אופייני LDS:

    http://www.facebook.com/pages/Erin-Chambers/17950681061

  9. לארה
    10:07 בינואר 27, 2011

    מארק היקר, איך מאוד מאוד עצוב, כי עם כל מרומם, אמונה חיזוק-, דברים רכים במאמר זה, היה עליך לקפוץ על (ולבקר) בנושא הבגדים. דוני אוסמונד בוצע במשך שנים באזור חלציים ונשאר איש של ערכים. בהתחשב בניזק בלתי הפיך לעתים קרובות נעשה על ידי להרוס את אחרים, אני מקווה שתיקח את העצה שלך ובצע את העצה. שליח, דאלין ח'אוקס, אמר כי "כל מה שבונה את אנשים משרתים את המטרה של הורים, ודמעות לא משנים מה אנשים למטה משרתים את המטרה של היריב." באשר לי, והבית שלי, אנחנו יהיו לבנות ובכך לשרת את מושיע.

  10. פמלה
    22:15 בינואר 27, 2011

    רוק בארין! ואני חוזר על כל מה שג'ניפר ולארה היו צריכים להגיד!

    אתה שחקנית יפהפייה, מדהימה, ואני כל כך גא בך!

  11. ninjanephi
    1:00 בינואר 28, 2011

    צוחק, זה אף פעם לא מצליח להדהים אותי איך כמה מורמונים חושבים שחלק מחי הבשורה הוא שיטור המורמונים אחרים. מארק, חולדה, אני בספק אם הם אנשים מושלמים, אז אולי תפסיק ליהוק אבנים.

    אתה פשוט להמשיך ושמלה עם זאת גורמת לך להרגיש כל הצדיקים בתוך ולתת לאחרים למצוא את הנתיב שלהם.

    לא פלא שאתה שומע על כל כך הרבה שחקנים ש" היה אמור להיות המורמונית. "זה לא התעשייה כמו שזה הוא blowhards הפיות הרמים בכנסייה שגורם להם להרגיש לא רצוי. מארק עבודה כל כך טוב, הילדה הולכת נהדרת, אני בטוח שהמאמצים האלה שלך יובילו נשמות רבות מהכנסייה.

  12. ליה
    2:41 בינואר 28, 2011

    תודה על הראיון הזה, ארין! יש לי מעט בן שש, שנראה לי כשרון ל, מתנהג יותר מדי, אבל אני כבר דואג לעזור לה לפתח את כשרון שיכול להתברר ליצור בעיות עבורה מאוחר יותר. זה נראה כמו שלא צריך להיות במקרה! עבודה נהדרת.

  13. קלי U.
    22:02 בינואר 28, 2011

    ראיון מרתק! אני לגמרי יכול להתייחס לקו הזה שאמרת, "אני חושב שהרבה חברים המורמונים שלי חושב שאני משוגע ליברלי זה עכשיו, בזמן שיש הרבה אנשים ליברליים בהוליווד, שכנראה חושב שאני שמרני יתר זו." כן , אני מרגיש אותו הדבר בעיר שלי, DC.

    מקווה שהגשם של שמיים יהיה משחק בתיאטרון קרוב אליי. מה פרויקט רב עוצמה.

  14. לסמן
    23:30 בינואר 28, 2011

    אל תבינו אותי לא נכון. אני לא שופט אותה כאדם או הרוחניות שלה. אני לא מכיר אותה, או אי פעם פגשתי אותה. אם היא לובשת בגדים בסגנון הזה של "עבודה", כולם היה מבין את זה. בדומה לספורטאי מקצועי חייבים ללבוש בגדים פחות צנועים. זו עבודה והוא reason.Much לגיטימית כמו דוני אוסמונד באזור חלציים היה עבור עבודתו.

    עם זאת, את הבגדים בבכורה הם בחירות אישיות, ולא בחירות שנעשו על ידי מחלקת המלתחה של הסטודיו. אם אני הולך לארוחת ערב חגיגית או עבודה, האם זה בסדר שיהיה לי אשת ניחן ללבוש משהו סטרפלס? אני מתכוון, זה הוא ארוחת ערב עבודה?! כמובן שלא!

  15. ארין
    4:30 בינואר 30, 2011

    אני רוצה להודות לכל מי שהשאיר לי אדיב ומתחשבים הערות. אני באמת מעריך את התמיכה. עסקי הבידור יכולים להיות קשים מאוד, אבל זה תמיד מנחם לדעת שיש אנשים שם בחוץ שאוהבים אותך ומעודדים אותה. תודה לכולם!

  16. ninjanephi
    11:43 בינואר 30, 2011

    מארק - וואו, אז אתה עדיין מנסה להיות "נכון" אה? אתה יודע שאתה צודק, את הכללים הקטנים הם חשובים ביותר לישועה.

    לו רק יכל למצוא דרך לשנות את ההנחיות האלה לכנסיית כללים קשיחים מהירים ... ואז דרך לאכוף אותם! אם היינו יכול להכריח את כולם לעשות את דברים בדרך שלך, שכולנו תהיה להפוך אותו בחזרה לגן עדן! אולי גם אתה יכול לקבל את כל הקרדיט למארק התכנית נהדר הזאת!

  17. WillF
    09:12 על 16 פבואר 2011

    אני צודק! ארין היה בסטארגייט אטלנטיס (בדק IMBD). אני עדיין תוהה לפעמים מה שעלה בגורל Genii. ;-)

  18. WillF
    09:15 על 16 פבואר 2011

    מצטער, אני כל כך חנון מדע בדיוני: http://www.gateworld.net/wiki/Sora

  19. טרי וגנר
    11:37 על 16 פבואר 2011

    תודה על שיתוף הסיפור שלך. יש כל כך הרבה אנשים דתיים שהפנו את גבם עסקי הבידור כי זה קשה להיות LDS או כל דת ולהישאר ישר. אבל אפשר לעשות את זה, ואולי חשוב יותר, כי אותו לעשות את זה. אז לשמור תלויה שם.

  20. מיכאלה ג
    04:42 על 21 פבואר 2011

    ארין, זה יכול לעזור בעתיד :)

    http://www.latterdaybride.com/modest-prom-dresses.php

  21. טיאנה
    14:44 על 13 מרס 2011

    היי ארין אני חושב שאת אישה מאוד יפה ובת נפלא של אלוהים! GOS אוהב אותך ואני! אני בחורה תיאטרון מוזיקלית ורוצים לעשות את מה שאתה עושה! סרט נהדר במחלקת סינגלים אחי שיננו את זה! גם בתו של שלום אלוהים!

  22. Varena
    10:01 על 13 מרס 2011

    למי שעשוי להיות מעוניינות, זה הוא ראשון שאני אפילו לא שמעתי על ארין. אני מאוד חייתי בחיים וכך אני נמנע מטלביזיה ברשת ואופרות סבון רואה כהרבה יותר גרוע מסתם בזבוז של זמן וכשרון. אבל חבר FB פרסם קישור אז לקחתי מראה לראות בבלוג הזה. זה בהחלט נראה כי אחות ארין הוא יפה ומוכשר. אני לא בלי קצת ניסיון בעולם הביצוע וקידום מכירות. מעבר לים בגרמניה בשנתי ה -70. כאן באופן מקומי בשנתי ה -90 עם הפקת סרט וחברת הפצה. כמה מבני המשפחה שלי יש שלב וזיכויי מסך. כולנו החברים מאוד פעילים של כנסיית LDS ולעשות מאמץ מתמשך להיות תלמידים מסורים של ישו ובשורתו. קורא את התגובות השונות כאן הדגיש נטייה עצובה שאני רואה לעתים קרובות מדי בימינו בתוך המעגל של האמונה שלנו. הוא מקבל בדרך של שיח פורה, כאשר נושא שעל הפרק הוא לגבי "צדקה" או "העוול" של כל בחירה מסוימת שבו אדם או קהילה הוא נקיטת עמדה. אחד הדברים שמטרידים אותי הוא שכאשר מישהו מביע דעה שקוראה תיגר על "צדקה" של הדעה או הבחירות של מישהו אחרים, לעתים קרובות מדי אדם שנקרא באופן מיידי על השטיח בשביל להיות "שיפוטים". השאלה שלי היא איך מגיע לאותו אדם למסקנה כי אדם האחר הוא להיות "שיפוטים?" נשמע כמו פסק דין קורא לעצמו. במציאות, אנחנו כאן כדי ללמוד איך לשפוט "משפט צדק." אין דבר כזה. וכמו נוצרים, אנו נקראים לא לקרוא רע טוב או לרע טוב. זה דורש שיקול דעת. זה דורש יכולת הבחנה. זה דורש עזרה השמימית. זה מחייב אותנו "לעמוד כעד של ישו בכל זמנים ובכל מקומות." אין ספק שאלוהים אוהב אותנו כל הדרך רק אנחנו. אבל הוא לא רוצה אותנו להישאר ככה. הבשורה שלו היא הבשורה של שינוי, של שיפור, של אומץ, של מחויבות. אמנם ההזמנה שלו לבוא אליו ולהשתכלל מורחבת ללא תנאי לכל, הברכות המובטחות שלו הן לא ללא תנאי. זה תלוי בכל אחד מאיתנו בנפרד לאהוב אותו ללא תנאי, להקריב את חיינו לחיות כפי שאנחנו רוצים כדי לחיות את חיינו בדרך שהוא רוצה אותנו לחיות. "הגורם העיקרי לאומללות הוא מסחר מה שאנחנו רוצים יותר מכל על מה שאנחנו רוצים עכשיו." אלוהים גרם לנו כל הטוב. זו המתנה שלו אלינו. בין אם אנחנו טובים במשהו או טוב לשום דבר היא המתנה שלנו אליו. שלי חושב. העידוד שלי לארין ולכל מי ששוקלים אותה כמודל לחיקוי עבור עצמם או יקיריהם ..... יש דוגמה מושלמת אחד והסטנדרטים שלו הם מקל המדידה. כי הוא אמר שכן. קח את זה או להשאיר אותו. ולמען אמת, אם אחד מחויב בכנות לעושה כמיטב יכולתם ואז אותו האדם לא רק גינוי מבורך, הם יתעקשו עליו. אור הוא תמיד התשובה אל הלא נודע. ענישה היא עדות לאהבתו של אלוהים לילדיו.

  23. חולי
    01:34 על 14 מרס 2011

    ארין עשוי להיות שחקנית ראויה להערכה, אך למרבה הצער לא מודל טוב לבגדים צנועים. קשה להאמין שבעיר שגודל לא היו מדהימה אבל שמלות ערב צנועות ... ללא שרוולים? יותר כמו כמעט טופלס.

  24. אהרון וורט
    01:30 על 19 מרס 2011

    אני נהנה ממך.

  25. שון
    17:58 על 21 מרס 2011

    אני מתנצל על שעשה את זה באתר עבור ארין, אבל אני מאמין שמארק והחולדה היו עושים נקודות תקפות. עם זאת, אני לא מאמין שהם "שופטים את" ארין בכל מקרה על ידי התמקדות בבגד שלבשה שלא היה קשורה לעבודה. זה גם לא סביר להניח כי הם פספסו את כל הטוב בא לידי ביטוי בראיון הזה על ידי עצם העובדה שהם מתמקדים בנקודה מסוימת הם עושים בשטח תגובה כי הוא מוגבל לסכום "X" של מילים. לנשים כאן, ואפילו NinjaNephi, המין שנשאר בגדר תעלומה, שלקחה את מארק, בפרט, למשימה לארין "לשפוט" את התגובה שלו, אני חושד שאם מארק ואשתו היו במחלקה שלך ואחד מכם היה ראה את אשתו מחוץ לכנסייה בסביבה לא עבודה הלבושה בצורה כזאת, שהיית צפוי להיות אומר את אותם דברים זה לזה על אשתו של מארק שמארק עשה על ארין כאן. נראה טבע אדם להיות מי שמאשים אחרת של שופטים הם עצמם אשמים באותו הדבר. עכשיו, שיש לעשות את הטוב ביותר כדי להגן על מארק וחולדה, אני חייב לומר שאני התרשמתי עם ארין ומאוד מוערך לקרוא את הראיון הזה איתה.

  26. בנג'י
    15:24 באפריל 3, 2011

    Mkay, זה מגוחך. אני כל כך מאוכזב מכמה מההערות הללו וזה מזכיר לי למה למרות שאני יודע שהכנסייה היא נכונה, יש לי מתקשה להאמין בחברים ותוהים איך נראים אנשים שהם כל כך גדולים בבעקבות הדברים הקטנים לשכוח נימוס לשם בסיסי לאחים והאחיות של החברים שלנו. במאמרה, ארין אמר שהיא חיפשו נואשות למשהו צנוע ועל שלא הצליח, הבינה שהיא צריכה להיות מתכנן טוב יותר ואולי לשכור סטייליסט.

    מארק, שהיה יתרון עיקרי בסרט, וזה חלק מהעבודה שלה להתלבש בצורה מסוימת. אם היא לבשה משהו יצא מהאופנה / פחות מ ייצוגי, המפיקים / במאים שרואים כהשתקפות עניים בכל הפקה וזה יכול לפגוע בסיכוייה העתידיים של תפקידי אבטחה. תראה את הזריקות שלה בראש, תמונות האחרות שלה, זו בחורה מאוד צנועה ועבדה מאוד קשה כדי להפוך את ארון שמשקף את הערכים שלה. היא הייתה כנה ולא ניסתה להסתיר שהיא מרגישה פחות גאה על שלא הצליחה למצוא את הסוג של שמלה שהיא רצתה.

    וסנדי, מחוץ ליוטה, שלא לדבר על לוס אנג'לס, קשה מאוד למצוא בגדים צנועים שהם זוהר ואופנתי.

    ופרה קדוש, מכל הדברים במאמר זה, זה מה שהאנשים מתמקדים? וואו, וואו, פשוט ... וואו. יש לי כמה חברים שהיו חוקרים את הכנסייה. אתה יודע מה עצר אותם? הם אמרו שזה לא נראה מאוד נוצרי. הם לא האמינו לכמות וגפיים של אנשים שיפוטיות. זה עצוב, כי אני רוצה להאמין שמדובר במיעוט קטן, אך למרבה הצער, בקול רם מאוד. אני לא 'ערך הקצאה' לפסקי דין. אני אומר את מה שהם מאז, הם מחליטים את הערך של אנשים אחרים. הילדה הזו היא ילדה טובה. ואתה מנסה לשבור את הערך שלה בגלל לילה אחד בשמלה ללא שרוולים. בראבו.

  27. בנג'י
    15:39 באפריל 3, 2011

    כמו כן, ההערה האחרונה, למי אכפת מה לובש לאף אחד? כל השכנים שלי יכולים ללבוש את השמלה שלה ולא הייתי אכפת לי. אני לא היה מדבר על זה, זה באמת הדבר המוזר ששמעתי אי פעם. החטא היחיד שאתה יכול לשפוט הוא שלך. ככל מה שאנשים אחרים עושים, אתה לא מועמד ראוי לשפוט אותו. זה לא התפקיד שלך, זה של אלוהים. ואמצא לעצמך למועמד ראוי להערכה למישהו אחר, זה מחמאה די גדול לעצמך.

  28. כפפות הודעות SMS
    19:19 באפריל 18, 2013

    זה קטע מדהים של כתיבה מיועדת לכל המבקרים באינטרנט, הם יקבלו תועלת ממנו אני בטוח.

השאר תגובה

SEO מופעל על ידי פלטינום SEO מ Techblissonline