28 ספטמבר 2011 על ידי admin

13 תגובות

מבט נצח

מבט נצח

"מרדית"

לאחר 15 שנות נישואים, בעלה של מרדית מהארון וביקש להתגרש. בראיון שלה, מרדית מדבר על איך ההודעה של בעלה מונע ממנה לבדוק בצורה מדוקדקת יותר את יסודותיה של העדות שלה לפנות לורד לדעת איך להמשיך. התחילה לתמרן במצב החדש שלה, היא עובדת קשה כדי להישאר קרוב אל ה ', לעשות את הטוב ביותר עבור ילדיה ולהמשיך לאהוב את בעלה לשעבר.

איך נודע לך על הומוסקסואליות של בעלך?

אני אף פעם לא היה כל חשד. אני באמת אף פעם לא חשבתי שזה יהיה משהו שאני אצטרך להתמודד בחיים זה אף פעם לא ראיתי דבר שיביא לי להאמין. בעלי לשעבר הוא אדם עדין מטבעו יש מעורב מאוד פעילות גופנית עושה מרתונים ו בטריאתלון, אבל חשבתי שזה משבר אמצע החיים קצת וזה היה בסדר כי לא היה עדיין איזון. אחר כך הוא עבר שינוי אישיות קיצוני. הוא כעס מאוד והיה לנו הרבה טענה בבית שלנו, שלא היה קיים ב -15 השנים שקדמו שלנו נישואין. אני עובד בריאות, אז אני מודאג כי יש לו גידול במוח והוא מנסה להבין איך אני יכול להשיג אותו על MRI בגלל ההתנהגות שלו היתה שונה כל כך. המשכנו יש מחלוקת, ואז הוא פתאום עזב. בתוך שבוע הוא אמר לי שהוא עוזב את הבית, וכי הוא חשב שזה הדבר הטוב ביותר עבור המשפחה שלנו.

לפני זה הייתי תמיד היו עדויות פעילה בכנסייה, אבל לא היה צריך לעבוד מאוד קשה בשביל זה. הגעתי לנקודה שבה חשבתי, "אני לא יכול לתקן את זה. אני מנסה להיות נחמד כמו שאני יכול, אבל זה לא כמוהו, ואני לא יודע מה לעשות "בערך באותו זמן היו לנו כמה אחרים ברצינות החיים משתנים חוויות -. כזה להביא לך צוק ולאלץ אותך לסמוך על ה '. הפכתי חרוץ הרבה יותר על הולך המקדש וקריאת כתבי הקודש שלי, מתפלל, אבל לא היה לי לפחד לתוכו כמעט, וזה מצער, כי זה היה יותר טוב אם הייתי מוכן יותר זה עושה את זה במשפחה שלי לפני על בסיס קבוע.

אני יודע שיש כמה נשים תוהה, "איך זה קרה? מה יש לי לעשות עם זה? "זו הבחירה שלו, ההחלטה. הוא באמצעות הסוכנות שלו.

במשך כמה חודשים, לא היה לו הרבה מה לעשות איתי את הילדים עדיין כועס מאוד. זה היה בערך 6-8 שבועות לפני שהוא דיבר איתי, ובזמן הזה אני מרגישה שה 'הכין אותי למשבר בחיי שזה מה שעומד לקרות. לא ידעתי מה גורם שינוי זה הרגשי בו והרגשתי כאב, כי הוא היה קצר כל כך אתי, אבל אהבתי אותו והוא היה עייף לכעוס כי זה לא עזר. אז התפללתי כעס לעזוב כדי שאוכל לעבור את זה. לבסוף הוא אמר לי שהוא צריך לבוא ולדבר ואני מתמודד עד לרעיון שהוא עומד לבקש גט. התיישבנו והוא אמר: "אני הומו. יש לי הרגשה אלה מאז שהייתי צעיר, אבל תמיד ניסיתי לדחוף אותם הצידה, אני פשוט לא יכול לעשות את זה יותר. "למזלי, בעלי לא היה מעורב בכל שאר מערכות היחסים בשלב זה את זה, אבל הוא רצה גירושין כדי שיוכל להמשיך אורח חיים שונה.

מכיוון שהוא נושא משא כזה, אחרי שהוא אמר לי, את כל הכעס עזב והוא הפך לאדם והעדין יותר אני יודע. זו היתה הקלה גדולה לראות אותו בחזרה, כי לפני כן לא יכולתי לשוחח איתו בכל דרך שהיא. אני חושב שהוא לא היה בטוח אם הוא עומד לצאת. מאז, הוא סיפר לי שהוא מקווה שאם הוא היה אומר מספיק, כי הייתי יוצא ולא רוצים שום לעשות איתו, אבל אני לא עוזבת.

איך הגבת כשגילית את זה?

אני בהחלט בהלם, אבל כמו שאמרתי קודם, אני חושב שאני מוכן כי אני לא מרגישה כעס. אני יודע שזה קשה להאמין, אבל אני צריך להיות שהתגובה. בשבילי להיות מושפל מספיק ללב שלי להיות מרוכך מספיק כדי לשמוע אותו החוצה אפילו לנחם אותו בכמה דרכים. יש לי אמפתיה גדולה בשבילו ואני לא חושב שהוא עושה את הבחירה הנכונה על ידי רודף זה אורח חיים, אבל אני אוהב אותו מאוד. הוא גם אוהב את הילדים שלנו והוא אבא טוב מאוד.

אחרי שהוא יצא באותו לילה, אני עדיין בהלם. יש לי מערכת יחסים טובה עם המורה ביתי מוקדם יותר באותו יום אמר לו, "בעלי בא לידי לדבר איתי אני קצת מודאג בקשר לזה, אז אני יכול לבקש ממך לבוא ולתת לי ברכה לכהונה. "עשיתי את השיחה, הוא ואשתו המתוקה שלו ניגש בשעה 11:30 בלילה והוא נתן לי ברכה נפלאה שהיה מרגיע מאוד ישיר. זה עזר לי קצת שקט בלב, כדי לנסות להבין את זה, כי החיים שלי פשוט נשבר מולי. זה היה מדהים כל כך.

איזה תפקיד יש לו את הבשורה ואת העדות שלך שיחק בהתמודדות עם החוויה הזאת?

אני נוסע לעבודה פעם בחודש והיה זקוק לצאת לטיול עסק יומיים לאחר מכן. בהתחלה לא ידעתי אם אני יכולה ללכת כי לא ידעתי מה לעשות עם המצב ואנחנו עדיין צריכים לדבר עם הילדים על מתגרשים. אני מבלה זמן רב במכונית נהיגה לעבודה, אשר כבר אז ריפוי בשבילי. זה איפשר לי זמן עם עצמי כדי לעבד את זה בראש שלי באמת להתפלל, כמו גם להבין מה אני מרגישה, על השאלות שלי, ואיך אני הולך להתמודד עם זה. הבישוף שלי גם נתן לי ברכה, ולאחר מכן יעץ לי לכתוב את מה שזכרתי ברכות הכהונה שלי, כי הם יהיו מקור של עזרה וכוח אלי. החלטתי לצאת לטיול עסקים כשנסעתי, התחלתי להרגיש רוח חזקה מאוד, מדבר ישירות אלי. אז עצר בצד הדרך, והתחלתי לכתוב. המשכתי לנסוע עד לי ברכה 2 הדף. היה לי כאב כל כך הרבה רוח ממש עזר להביא שלום נשמה שלי נתן לי נקודת מבט ללכת קדימה פונקציה כי אני צריך להתמודד עם דברים קשים במהלך החודשים הקרובים. עכשיו אני חוזר וקורא את הברכות שלי והם נותנים לי תקווה.

לפעמים יש לנו ניסויים שה 'נותן לנו באופן ישיר, ולפעמים יש לנו ניסויים בגלל פעולות של אחרים. אני מאמין כי אבינו שבשמים עדיין משתמשת באותם ניסויים. הוא לא בהכרח רוצה להפנות אותם אלינו, אבל הוא יודע שיש דברים שאנחנו צריכים לעבור ולצמוח. זה היה המקרה אצלי. לא היה לי לפנות אל ה ', את כל האמונה שלי בו, ולהפוך את זה אליו, כי אני לא מבין את זה. במשך זמן מה היה לי כל כך קשה להבין מדוע הומוסקסואליות היא כאן כי זה מנוגד כל כך תוכנית הישועה הורס את המשפחה שלי, אבל בסופו של דבר מצאתי את השלום דרך הרבה תפילה, מהרהר ולימוד. התשובה שקיבלתי היא שיש הרבה דברים שאנחנו לא בהכרח הולכים להבין בחיים האלה, אבל אנחנו בסופו של דבר. יש לי עדות חזקה של הבשורה, אני מאמין בדברי הנביאים, אני מאמין בתוכנית הישועה מנשר על המשפחה. הדברים האלה להדריך אותי.

היה לי כאב כזה היה שואל, "איך אני יכול להמשיך הלאה עם החיים שלי? האם הוא נעלם לתמיד? מה יקרה? אני יודע שאתה לא באמת יכול להגיד לי את העתיד, אבל אני צריך קצת כיוון. "קיבלתי התגלות חזקה רחמים המתוק של אלוהים כדי לדעת שהכל בסדר ושהוא יחזור בזמן. אבל אני יודע שזה לא היום, לא מחר, זה כנראה לא בעוד חמש שנים. אולי זה לא יהיה בגלגול הזה. אבל אנחנו חתומים בבית המקדש, הוא השלים את כל הבריתות הוא צריך לעשות בחיים האלה, ואני מאמין שעם הזמן ה 'יעשה את הדברים הנכונים. זה עוזר לי להיות יותר מבחינת הנצחי לעשות את הדברים הקשים ולהיות איתו יש לו סביבנו עד כמה שניתן.

איך אתה מסביר את המצב לילדים עד לנקודה זו?

עד כאן זה היה מעורפל למדי. כשבעלי התחיל לכעוס כל הזמן, הם בהחלט הושפעו. הוא הסביר שהוא היה צריך לעזוב כי הוא מרגיש אחרת ושזה מה הטוב ביותר עבור המשפחה שלנו. זה לא ההסבר הכי גדול, אבל זה עבד עד כה. מספר ילדים אתה הולך להתגרש הוא מחריד. לא רציתי להתגרש אבל באמת לא היתה ברירה בעניין. זה משהו שהילדים שלי נאבקו באמת עם. הם תהו מדוע הסכמתי לגירושין, כאילו שזה יעשה את זה לא יקרה. אני פשוט אומר שלפעמים אנחנו לא באמת יכולים לבחור ושאני מנסה לעשות את המיטב ולעשות כמיטב יכולתי כתוצאה של המצב. בחירות להיות השלכות אם הם הבחירות שלנו או בחירות של אחרים.

הילד הצעיר נאבק עם כל המצב הרבה יותר מאשר הילד הבכור. זה היה פשוט מזעזע כל כך לכולנו. זה לא היה כמו משפחה, כי יש הרבה סכסוכים על פני זמן רב. הכל קרה תוך כמה חודשים, ואז הוא נעלם. אז במובן מסוים זה מרגיש יותר כמו מוות מאשר להתגרש, כי הכל השתנה כל כך מהר. זה שובר את הלב, כי הילד הצעיר שלי יהיה להיטבל בשנה הבאה, מכיר את אבא שלו לא יוכל לעשות את זה והוא באמת מתקשה עם זה. אני מזל שיש בני משפחה בקרבת מקום, ואני מנסה להיות הילדים שלי סביב המשפחה ככל האפשר, בתקווה כי תמיכה יסייע להם לעבור את כל זה כאשר הם גדלים ומתפתחים.

מתי אתם מתכננים לספר לילדים שלך על הנטייה המינית של אבא שלהם?

הוא היה רוצה שהם ידעו מוקדם יותר הייתי עושה זאת. אין לו אף אחד בחיים שלו כרגע ולכן אין שום סיבה לדבר איתם על זה עכשיו. זה לא תמיד נכון. במקרים רבים אתה בסופו של דבר שיש לספר לילדים מהר ממה שאתה רוצה רבות. אבל ממה שקראתי והרגשתי על זה, אתה צריך לחכות עד אחרי שהם 12, כי לפני כן הם לא להבין את זה בהיקף של תפקידים מיניות ומשפחה. אני רק מתפלל בבוא העת לי יהיה מבורך בתבונה להיות מסוגלים להסביר את המצב לשים את זה בפרספקטיבה, כדי שיוכלו באמת להבין את זה. בעלי עדיין חי מעט בקהילה אותו, והוא נוטה להיות זהיר מאוד לגבי לא לחשוף אותנו. הוא מנסה להגן על הילדים כמה שהוא יכול, אבל הוא עדיין שם בחוץ לצאת ולעשות דברים אחרים, אז זה הולך לצאת לאור, ואני מקווה שאנחנו יכולים להיות אלה לדבר עם הילדים במקום זה בא את בדרך אחרת.

הלוואי יכולתי לשאת את הנטל על הילדים שלי לנצח, אבל אני לא יכול. זה הולך להיות משהו שהם הולכים ללמוד, וזה בסדר. אני רוצה שהם יהיה לקבל וכבוד לכל בני האדם, ללא קשר לאמונתם או בחירות, אבל אני חוששת שכן בורות אמא נגד אביהם עד כמה פעולות. אני צריך לסמוך רוח יעיד להם את האמת ולהביא להם למצוא שלווה. אני מאמין, כי רוח גרם לי, "יהיה בסדר, הכל טוב. אתה פשוט צריך להיות דוגמה טובה ולשמור את המצוות להמשיך לעשות את הדבר הנכון. תמשיכו לקרוא בכתובים שלך ולשמור להתפלל והם ימצאו את השלום בזמן. "

הלוואי יכולתי לשאת את הנטל על הילדים שלי לנצח, אבל אני לא יכול. זה הולך להיות משהו שהם הולכים ללמוד, וזה בסדר.

איך אתה מחליט לעשות את הצעדים להעביר?

מבחינה כלכלית, אני לא יכול להרשות לעצמו להישאר בבית היינו חיים, אז התפללתי המון הדרכה אני והילדים היו מוגנים במידה רבה וצפה מחדש. נעים היה קשה כי זה היה בית המשפחה שלנו, זה הרגיש כמו מכה נוספת, אבל זה היה לטובה. עוד לא עברה רחוק מאוד, אבל אנחנו במחלקה אחרת, וזה היה טוב עבור הילדים שלי כל כך היה לנו התחלה חדשה מגיע כמערכת של 3, במקום משפחה בת ארבע. יש weren'ta המון שאלות במחלקה שלי היה באמת סוג. הבישוף שלי יודע את המצב כבר מאוד על שמירה על דיסקרטיות ופרטיות הכל, לדעת איחולי הילדים שלי, שהם מתמודדים עם זה, ולא רוצה להוסיף עוד צער. הוא היה מתחשב מאוד על בחירת ביתי מורים vising והקצאת לי שיחות.

איך אתה מחליט מי לומר על המצב?

אנחנו בסופו של דבר לספר משפחתו יחד, נשמע מטורף, אבל אני חושב שאני מוכן גם מבחינה רוחנית כדי לעזור לו לומר להם. אני מרגיש מבורך עם המבט הנצחי על זה כי זה לא משהו היה לי קודם לכן. זה עזר לי לעשות את הדברים הקשים באמת ולהיות נדיבים יותר כי זה גם לא אני בעל איכות בעבר. אבל אני מתחיל להבין מה זה אומר. כולם אוהבים אותו והוא קיבל את זה יפה, אבל כולם ברכבת צער אותו. אני קרוב מאוד אחיו והורים ואנחנו רואים אותם על בסיס קבוע, אשר כבר כוח מדהים לכולנו. אני חושב התגובה שלי עזר להם לקבל את זה כמיטב יכולתם. אחים שלי הם תומכים כבר מההתחלה, אבל ההורים שלי באמת להתמודד עם זה. הם עושים טוב יותר, אבל בהתחלה זה לא היה טוב. ההורים שלי היו כמה רעיונות מיושנים ולא נכונים ישנים, כגון השוואת ההומוסקסואליות עם פדופיליה. ניסיתי לעזור להם להבין שבעלי עושה בחירות אני עצוב עבור ואינם מסכימים איתו, אבל הוא עדיין האבא של הילדים שלי והוא אבא טוב מאוד ואוהב מי צריך להיות חלק מחייהם . זה היה קשה מאוד כאשר דברים שהם אמרו לא תמכו, והוסיף צער יותר. הייתי במצב כזה של הלם, כי פשוט לא יכולתי לסבול את זה במשך זמן מה.

מחוץ המשפחות שלנו, יש לי כמה חברים שיודעים. אני מאוד פרטי כי אני רוצה להגן על הילדים שלי, אבל יש להכיר אנשים שיש להם את אותה בעיה במשפחה שלהם כי לא היה מודע קודם לכן. זה מדהים איך ה 'מעמיד אנשים בחיים שלך כדי להכין אותך מה אתה הולך לעשות כדי להתמודד, וזה מנחם, כי הם מבינים ואנחנו יכולים לדבר על דברים. יש לי כמה חברים nonmember ממעגל מקצועי שלי יודעים להיות מאוד תומכת, אבל יש רק כמה אנשים נבחרים בקהילה או בכנסייה שאינם מודעים למה שקורה. הבישוף שלי מהמחלקה גרתי כשמצאתי מוכנים את הבישוף החדש על המצב, אז לא היה צריך להתחיל הכל מחדש.

ניסיון זה השפיע את תחושת העצמי?

לא, זה ברכה מן הרוח. אני לא אומר את זה בצורה גאה, אבל אני מכיר מההתחלה שזה לא קשור אליי. זה לא תמיד נכון. אני יודע שיש כמה נשים תוהה, "איך זה קרה? מה יש לי לעשות עם זה? "זו הבחירה שלו, ההחלטה. הוא באמצעות הסוכנות שלו. ניסיתי להתמקד עכשיו על עצמו את התפקיד שלי כאם, חשה אחריות כבדה לפעמים, מנסה להיות דוגמה לילדים שלי כיצד ליצור קשר עם אבא שלהם, כמו גם עם אנשים אחרים אולי עושה דברים שאנחנו דון "לא מסכים.

אני יודע שיש כמה נשים תוהה, "איך זה קרה? מה יש לי לעשות עם זה? "זו הבחירה שלו, ההחלטה. הוא באמצעות הסוכנות שלו.

מה שאחרים יכולים לעשות כדי לתמוך באלה במצב כזה? מה שהיה עוזר או מועיל לכם?

זה עוזר לאנשים לא להיות שיפוטיים. יש רעיונות כל כך הרבה דעות מוצקות לגבי הומוסקסואליות בחברה, וזה חלק מהסיבה שאני רוצה לשמור על הילדים שלי כמו מוגנים ככל האפשר. על פי רוב, כל אחד דיברתי היה מאוד טוב, כי בדרך כלל הם כבר היה ניסיון עם בעיה זו. אני גם להיזהר, כי אני רגיש לנושא ומרגיש חנוק על ידו בכל עת. בסופו של דבר מצאתי קצת שקט להבין שיש הרבה דברים בחיים זה שאנשים הפנים כי פשוט לא הגיוניים, כמו מחלת נפש, אוטיזם או נכות פיזית. אתה באמת צריך ללכת אחרי הנביא עם בעיה זו וליצור דעה משלך על סמך מה את רוח עדים לך.

איך אתה מתמודד? איזה כלים השתמשת כדי לעבד את הרגשות המעורבים בשינוי את החיים ואת תהליך האבל?

לפני זה לא הבנתי צער. אני מתאבלת על אובדן בן הזוג שלי, המוות הרוחני של בן הזוג שלי לעת עתה. יש לי צער מדהימה על אובדן אותו בחיינו על בסיס קבוע, אבל אנחנו אוהבים אותו מאוד ואנחנו מתפללים שהוא יהיה טוב שמר. יש לי יכולת מדהימה, כי לא היה לי לפני לא לכעוס, ואני מנסה לא להיות, כי אני חושב שיכול לצרוך אותי לעשות את זה אז אני לא במיטבי להיות אמא. אני מאוכזב, מתוסכל או עצוב לפעמים, אבל אני מתעסק עם זה ולהתפלל כוח. אבל היא מחזורית ויש עוד דברים שעדיין הכה אותי בימים בהם אני רגשית לדמוע, אבל אני מוצא את הכוח שיש לו מערכת יחסים אישית עם המשיח, כי לא היה לי קודם לכן. אני אסיר תודה על כך ולהרגיש כאילו זה ברכה מן המשפט הזה. יש ימים שבהם אני מרגישה מלאכים שנשאו אותי, להיות עם הילדים שלי.

ברכות הכהונה מילאו תפקיד גדול בתהליך הריפוי. לכתוב אותם אחר כך, ואז חוזרים וקוראים עליהם, אמון בהבטחות של. קיבלתי גם עצה מן הבישוף שלי להמשיך ללמוד את בית המקדש כי אנחנו לא מבינים את כל הברכות והגנה שמגיעים משירות הבית שלנו. אז אני מנסה ללכת למקדש לפחות פעם בחודש. אם אני ממש מתאמץ, הרבה פעמים אני הולך לאתר את הכנסייה ולהסתכל שיחות הוועידה הכללית בנושאים שונים. אני הובילו כמעט תמיד משהו שעוזר לענות על שאלה או נותנת לי נחמה ושלום.

לאחר מעגל קרוב של בני משפחה וחברים גם עזר לי לשרוד את זה. מצער זה עוזר יש אנשים בחיים שלך, כי לא רוצים לתת לך את כל דעותיהם או שהתעוררה בהן חלק את אותם רגשות. אז אני מדבר עם בני משפחה הרבה, כי למרות שאני ניתן להתמודד עם השלכות יום ליום, הם עדיין מתאבלים בגלל הבחירות של ילד או אח. זה עוזר לדבר על איך אני מרגיש או אם יש לי פחד השאלה. אני מדבר עם הרבה אח גיסה שלי, זה עוזר לשים את הדברים בפרופורציה, כי יש כל כך הרבה על הנושא המסוים הזה, כי אנחנו לא מבינים.

האם רדף כל ייעוץ או דרכי טיפול מסורתי?

היינו רואים יועץ נישואין במשך חודש, אבל אני לא רוצה לחזור כי היא לא הבינה ולשתף את נקודת המבט שלי על הבשורה ועל התא המשפחתי. אם הייתי רואה מישהו שיהיה עם שירותי LDS משפחה, אבל לא הרגשתי צורך.

מה הקשר שלך עם בעלך לשעבר כמו עכשיו?

בעלי לשעבר ואני חברים טובים מאוד. יש לנו עוד לעשות הרבה דברים כמו משפחה, כמו לחגוג את החגים ואת לצאת לחופשה ביחד. זה לא הגיוני לכל מי מסתכל גירושין בצורה המסורתית, ולמרות שזה קשה, אני כבר מבורך עם היכולת לעשות את הדבר הנכון עבור הילדים שלי. חשוב להם לשמור על קשר עם אביהם, גם כאשר הוא ואני מסכימים על עקרונות גוספל ועוד דברים שאנחנו אף פעם לא. על פי רוב, הוא ויש לי הבנה טובה של מה הכללים המשפחה שלנו וסטנדרטים הם בשלב זה.

לפעמים לעשות את הדברים האופייניים לזוג נשוי, אני עדיין מתעורר והולך, "מה קרה?" אבל אני חושב שזה אחד התפקידים שלי הוא להראות לו שאנחנו עדיין אוהבים אותו, כי אנחנו עדיין כאן. אני לא אומר שאני לא מתכוונת להמשיך הלאה עם חיי, אבל אני חושב שזה חלק ממה שאני צריך לעשות הוא להרים את הילדים שלי ולעשות את הדברים הנכונים עד לימד אותם על הבשורה ומנסה להשפיע עליו בצורה כזאת. דבר אחד שאני מאוד להתאבל היא שאני לא מרגיש את רוח איתו יותר כי הוא חסר לי נורא. אבל אני מקווה שהוא מרגיש השפעה בביתי.

איזו עצה היית נותן נשים המתמודדים עם נסיבות דומות?

להתפלל כוח. אני באמת מצאו השלום כל כך הרבה פונים זה אל ה ', בידיעה שאני לא יכול לשלוט על זה. אני צריך לדאוג הישועה שלי, לטפל בילדים שלי, עדיין להיות טוב, ויש לי אמונה ותקווה. במשך זמן מה היה נצרך כל כך עם ההחלטה של ​​בעלי לדאוג לו בעדותו כי הוא היה מוחץ. סוף סוף היתה לי ברכה אמר, "אתה צריך להתמקד במשפט משלך הצמיחה שלך, והשלום יבוא מזה. אני מכיר את כל הילדים שלי. "אני חושב שיש הרבה השלום שמגיע מלהיות מושפל עצמך מנסה להיות רוח לרכך את הלב ולעזור לך להתמודד, כי יש כל כך הרבה רגשות מעורבים.

תנו לרוח להנחות את ההחלטות שלך, אינטראקציות שלך, ואת השיחות שלך על הנושא. כל אדם צריך להחליט איך להתמודד עם המצב האישי שלהם, כי לפעמים יש כבר בגידה או אחרת שותף מעורב. הנושא הוא כל כך שנוי במחלוקת בחברה, וקשה שלא להסתבך בזה. מנשר על המשפחה יצא בשנת 1995 קראתי את זה קודם, אבל לא ממש לחזור ולבחון אותה עד לפני כמה חודשים. זה מדהים אותי איך הוא הכין אותנו למה שקורה היום.

מה הניע אותך למנות את עצמך MWP?

אני כל הזמן שומע על אנשים המתמודדים עם בעיה זו, אשר הופכת להיות יותר ויותר נפוצה, אבל עדיין לא דיברנו על כך. אני מקווה שהסיפור שלי יכול לעזור לאחרים אשר מתמודדים זה. מצאתי MWP במהלך המשפט שלי זה כבר כל כך מרגיע אותי לקרוא את הערכים של נשים אחרות, אז אני רוצה להוסיף עדות שלי. אני מאמין שאנשים בהחלט להתמודד עם הומוסקסואליות בחיים האלה, ואני מקווה שאנשים להתייחס לכולם בכבוד בכבוד, לא משנה את הבחירות שלהם. המצב שלי יותר טוב מה, אבל יותר גרוע מאחרים, ואני להזדהות עם אנשים המתמודדים עם זה, בין אם באופן אישי או עם אדם אהוב.

אני לדעת בוודאות המושיע אבינו שבשמים יודע כל אחד מאתנו באופן אינטימי. הם יודעים מצבים שלנו, המחשבות והרגשות שלנו, ואת הדאגות והצער שאנו חשים הלב והראש. אני יודעת לחיות את העקרונות גוספל יביאו לנו אושר אמיתי. אנו נשלחים לעולם הזה כדי ללמוד ולהתפתח, אלא גם להראות שאנחנו יכולים לציית לחוקי ה ', גם כאשר קשה בשל מגבלות שלנו, פיתויים, ורצונות.

ראיון המיוצר על ידי האו האו האו Nollie .

שתף את המאמר:

13 תגובות

  1. שרה Familia
    14:12 ב 28 ספטמבר 2011

    התרגשתי מאוד בראיון. אני מתרשם כל כך עלוב דרך אגב יש לך טיפל כזה משפט קשה. תודה לך, מרדית, על שיתוף החוויה שלך, רגשות ואמונה.

  2. CMJ
    02:40 ב 28 ספטמבר 2011

    תודה רבה לך על שיתוף זה מרדית. האמונה שלך העדות באמצעות ניסוי זה מדהים הם השראה.

  3. ברנדה
    04:52 ב 28 ספטמבר 2011

    וואו. מרדית, את כזאת אישה חזקה, מדהימה. אנו מודים לך על שיתוף זה ניסיון העדות שלך.

  4. ננסי
    20:42 ב 28 ספטמבר 2011

    תודה על שיתוף האומץ שלך ואת עדות. אני כבר עובר כמה ניסויים קשים במשך 5 השנים האחרונות, דרך מכובדת אתה ביצעו את עצמך היא מקור השראה לי, גורם לי לרצות להתאמץ יותר ולהפסיק לרחם על עצמי.

  5. סוזן
    09:08 בבוקר, ב 29 ספטמבר 2011

    מה אני מעריך באמת על נקודת המבט של מרדית היא מוקד שלה על קבלת כוח הדרכה spritual /. זה נראה מבורך לך חמלה כיוון. אמנם לא חוויתי את מה שיש לך, לקרוא את הגישה שלך וחוכמה על החיים באמת עזר לי במחקרים שלי. תודה על שיתוף החוויות שלך, מרדית.

  6. חולי
    03:10 ב 29 ספטמבר 2011

    תודה. זה נושא כואב מאוד עבור אלה מאיתנו חווה את זה. זה לא נדון בגלוי. הלב שלי נשבר למשפחות המושפעות. את נישואין שבורים. כאב, פחד, בושה, בדידות, כי הוא מנוסה משני הצדדים. מצאתי את זה כדי להיות דבר מאוד אינדיבידואלי. אחד התשובה המתאימה לכולם לא כך הדבר. יש דעות שונות כל כך הרבה מוטעות לגבי הומוסקסואליות. אנחנו צריכים לחפש את ה 'להתקרב אליו. אני מסכים לחלוטין שצריך להתייחס לכולם עם אהבה, כבוד טוב לב, חמלה וכבוד. אנחנו צריכים לסלוח כאשר מה שצריך. אחרים אוהבים גם אם אנחנו לא מסכימים עם הבחירות שלהם. באתי לדעת כי ה 'מודע של כל אחד מאיתנו. אני אסיר תודה על הידיעה.
    שוב, תודה על החיים המשיח כמו החיים.

  7. Keshia לאל
    20:36 ב 10 אוקטובר 2011

    תודה רבה לך על שיתוף הכוח והחוכמה. זה היה מאוד מעורר השראה ומרומם. זה היה מדהים

  8. קלי
    10:45 בבוקר, ב 11 אוקטובר 2011

    תודה על שיתוף. זה כזה נושא רגיש ואני מעריך את הפתיחות שלך. אני גם מאחלת לך כל טוב כפי שאתה ממשיך לכבוש את הרגע הקשה בחייך.

  9. לורי
    08:11 בבוקר, ב 15 אוקטובר 2011

    זהו מאמר נפלא. אני פשוט עברתי את זה עם בעלי, לאחר 5 שנות נישואין. זה לקח 3 חודשים מרגע שביקש להתגרש לנו להתגרש באופן רשמי. לדעת מרדית יש יחסים טובים עם בעלה לשעבר גורם לי להרגיש מוזר פחות על מערכת יחסים טובה עם שלי. לא היה לנו כל הילדים בגלל שהוא הומו באמת. מה שהוביל אותי יש חשדות, אבל חשבתי שמשהו לא בסדר איתי. חיפשתי את המסלול המסורתי של טיפול עם פסיכולוג LDS וזה עוזר לי הרבה. אני עדיין לומד שזו לא אשמתי. מאמר זה יש לי השראה להשתתף המקדש יותר.

  10. מנדי וילסון
    05:23 בבוקר, ב 31 אוקטובר 2011

    אתה עושה כל כך טוב ואתה כל כך אמיצה על שיתוף הסיפור שלך. אני רק להוסיף בזהירות. להתפלל בזהירות רבה על מתי לספר לילדים כי ההשלכות של אותם לגלות ממישהו אחר יכול להיות שלילי ממש. באמת לוודא רוח מאשר שזה בסדר לחכות עד אז כי אתה מתכנן. להצמיד לוח זמנים בהנחיית הרוחות. אולי אפילו 1 spearate עבור כל ילד. המבוגרים יוכלו לשמוע מוקדם יותר.

  11. דבורה gaebler
    06:19 ב 13 נובמבר 2011

    מרדית יש תובנה חדה כזו ובגרות רוחנית. אני לא נתקלו במצב שלה, אבל מחקרים אחרים חשבתי שלעולם לא היה מתמודד, ואת היחס שלה חיזקה אותי. תודה על התייחסות באומץ את הסיפור שלך. אני יודע שעשית את זה לאחרים, ואני כאן כדי לומר, כי זה כבר עזרה.

  12. פרנסס
    10:17 ב 24 דצמבר 2011

    אני הולך בדרך של ניסוי דומה, אבל בעלי אמר לי שיש לו אותו מין רגשות משיכה כשיצאנו יחד. אנו בתפילה החליטו להינשא בבית המקדש. היינו מחויבים זה לזה וחשבתי שנוכל לעשות את הדברים עובדים כל עוד הוא שמר דברים לבדוק. הנה אנחנו מעל 10 שנה בהמשך הדרך והוא החליט שהוא לא יכול להשאיר אותם בני אותו מין רגשות מודחקים משיכה יותר. אנחנו מדברים על גירושים. יש לנו ילדים קטנים. ציירתי עוצמה אדירה מ ברכות הכהונה של הבישוף שלי, זולל (ואני מתכוון זולל!) על המילה של אלוהים, תפילה, נאמנות ללא קשר למעשיו. אני רואה פסיכולוג LDS שהוא גם מאוד מועיל. אל תבינו אותי לא נכון, יש לי פחדים וחרדות גדולים לילדים שלי, העתיד שלי, תהליך הריפוי שלי. מעולם לא ", אמונה תקווה וצדקה" כה חיונית בתום החיים שלי באלוהים או בישו, תקווה לעתיד טוב יותר בשבילי, צדקה עבור בעלי. אנא ספר לי חיים מקבל יותר לאחר הגירושין.

  13. נשים מחזק (באמצעות סיפור): ראיון עם Neylan McBaine, מייסד נשים המורמונית פרויקט | חזון מוטלי
    6:38 בבוקר ב 27 ינואר 2012

    [...] את הסיפור של מרדית, למשל. כאשר בעלה של חמש עשרה שנה מחליט שהוא הומו ועוזב אותה, זה כמעט [...]

השאירו תגובה

SEO מופעל על ידי SEO פלטינום מ Techblissonline