17 spalis 2009 iki admin

14 Komentarai

Pasirinkimas tarp dviejų teisių

Pasirinkimas tarp dviejų teisių

"Chelsea" Shields Strayer

Žvilgsnio

30 Rgs 2009, Baltimore, MD

2001 metu 20 metų amžiaus Chelsea Strayer pabėgo kultūrinį spaudimą tuoktis jaunuolius po vaikystės svajonė: ji nusipirko lėktuvo bilietą ir mokosi Ganos universiteto. "Chelsea" praleido pastaruosius metus gyvena Ganoje vėl studijuoti gydomųjų apeigas tradicinių dvasinių kunigų savo daktaro disertacijos tyrimus. Ji aptaria skirtingų, tačiau vienodai gerų pasirinkimų savo gyvenimą gausa ir kaip ji išmoko būti ištikimi sau.

Mano gyvenime, yra nuosekliai kontrastingos realijas, kur abiejų pusių yra teisūs. Užaugau labai tradicinis mormonų šeimoje: mano tėtis yra bažnyčia Švietimo sistema seminarijos mokytojas, mano mama yra namisėda mama iš aštuonių vaikų. Bet aš taip pat turiu šį beprotišką gyvenimą Afrikoje. Matau tuos kaip du skirtingus gyvenimus, bet yra vienas dalykas, kuris eina per jį ir tai tik idėja, kad yra daugiau nei vienas "teisingas". Abu šie gyvenime yra gerai. Dėl tam tikrų priežasčių aš galėjo patekti į kelrodė pasitikėjimo savo jėgomis žinoti, kuris iš dviejų gerų kelių man tinka.

Buvau labai paklusnus mergina, ir aš niekada nieko blogo, bet aš visada turėjo skirtingas nuomones. Pamenu konkretų laiką, kai buvau darželyje ir mano tėtis grįžo namo iš darbo. Aš pakilti į savo ratą, ir jis manęs paklausė: "Ką jūs norite būti, kai užauga?" Aš maniau, ir aš pagaliau pasakė: "Aš noriu būti Jungtinių Valstijų prezidentas!" Ir mano tėtis sakė: " Na, jūs negalite. Jūsų vyras turi būti prezidentas, priežastis būsite žiūrėti vaikams. "Buvau tiesiog tai mažas vaikas, bet aš prisimenu taip aiškiai, kad aš sakė:" Ne, aš galiu tai padaryti. Jis gali žiūrėti vaikai. "Man labai mylėjo ir gerbė mano tėtis, bet aš žinojau, netgi tokio amžiaus, kad jo atsakymas neatrodo teisinga man.

Mormon Woman Strayer 2

Kitas pavyzdys įvyko pradinėje mokykloje, kai mano šeima išvyko į West Side Story ", gamybai. Mes visi juokiasi vėliau, nes aš turėjau vieną iš Lotynų simbolių simpatiją - Manau, kad jo vardas Chico. Mano tėvai bando išmokyti mane pamoką ir jie erzino mane: "Mes nemanome, kad rasių santuoka yra gera. Kodėl jūs visada kaip "Chicos"? "Ir aš atsimenu mąstymas," Kas negerai su tuo? "Tai niekada kirto mano protas, kad tai buvo blogas dalykas. Tai buvo seniai, tačiau tie jausmai buvo Mormono maniau tuo metu. Jie nuo to laiko pasikeitė, tačiau net ir tuo metu pajutau, prieštaraujančius impulsus. Aš myliu Bažnyčią ir buvo paklusnus, bet kita mano dalis žinojo šie pseudo doktrinos punktų nebuvo teisus.

Šios priešingos impulsai vaidino save, kai aš turiu Brigham Young universiteto koledže. Sutikau šį nuostabų vaikiną: mielas, grąžinimo misionierius, iš turtingos šeimos. Jis buvo mano pirmasis realus vaikinas. Bet aš buvau tikras, aš norėjau už jo tekėti - tai buvo ne tai, kad aš maniau, kad buvo negerai tuoktis šį berniuką, tai buvo tik, kad buvau tikras. Po pirmųjų šešių mėnesių pažintys jį, aš pradėjau gauti intensyvų spaudimą iš savo bažnyčių vadovų ir kolegų tuoktis jam. Mano vyskupas pakvietė mane į savo kabinetą pasakyti man žmona šis vaikinas būtų geras dalykas. Girdėjau, "Jūs norite tuoktis jam, jei jums buvo geresniu žmogumi." "Jūs norite jaustis apie tai, jei jūs gyvenate savo gyvenimą teisinga." Mano močiutė iš tiesų man pasakė: "Tai berniukas yra geriausias dalykas, apie tave ! "Ar galite patikėti!

Mintyse aš žinojau, tai buvo neblogai - kaip ji galėtų būti blogai? Bet jis nesijaučia teisus. Aš ne gauti paramą iš bet mano kultūros. Nebuvo pasakojimas, kad leido man pasakyti: "Taip, jis puikus, bet aš ne jaustis kaip ir viskas gerai man jaustis, kad taip."

Tai truko ilgą laiką - ir atgal - ir aš ir toliau jaučiasi pagautas. Mano nuomone, tai buvo toks didžiulis momentas ir aš kažkaip atitrūkti išsiaiškinti, ką aš tikrai jaučiamas kultūros, kuri buvo taip atkakliai stumia man vieną kryptį veidą.

Nebuvo pasakojimas, kad leido man pasakyti: "Taip, jis puikus, bet aš ne jaustis kaip ir viskas gerai man jaustis, kad taip."

Vienintelis būdas galėčiau išsiaiškinti išsivaduoti iš šio spaudimo buvo trauktis prie tikslo aš turėjau, nes buvau maža mergaitė: aš norėjau eiti į Afriką. Aš norėjau eiti bet kada, nes mano mama buvo nuomojamas Šaknys iš bibliotekos, kai buvau maža mergaitė. Aš, kad mano pasiteisinimą pasakyti, "aš negaliu susituokti, kol aš atlikti šį tikslą." Bet su ta problema, kad žmonės interpretuoja mano paties tikslo, kad tilptų kultūros lūkesčius: "Na, jūs abu galite pereiti misija į Afriką kartu kada nors. "Galų gale, aš jaučiausi taip įstrigę, kad 2001 aš nusipirkau bilietą ir išvyko į Vakarų Afriką, būdamas 20 pagal save, niekada paliko šalį prieš.

Jūs vis dar mokosi BYU šiuo metu. Ar jūs einate į oficialų studijų užsienyje per mokyklą?

Ne, aš kreipėsi į Ganos universiteto kaip nepriklausomas studentas. Tai buvo baisu. Aš tiesiog praskrido virš tikiuosi visa tai veiktų, nes siųsti dar buvo taip blogai ten.

Mano tikslas buvo tiesiog patirti Afriką. Aš turėjau ne idėja, kad tai viršytų šio pradinio apsilankymo. Aš maniau aš tiesiog susituokti. Aš niekada įsivaizdavo ateitį sau. Ir Afrikoje buvo chaotiška - tai buvo ne tai gražus, planuojamas dalykas. Tai buvo kvailas, kvailas mergina, kuri norėjo padaryti kažką kitą ir pajuto įstrigę. Tai buvo daugiau gelbėjimo. Aš tiesiog turėjo tai padaryti, aš turėjau daryti kai per mano paties gyvenimo kontrolę.

Ar jūs vis dar aktyvus Gana Bažnyčios nors jautėtės šias įtampas su kultūra susijusią santuokos?

Taip, labai daug, nes jaučiau, kaip jie abu buvo teisūs. Aš myliu Bažnyčią ir jos nariai. Aš niekada nesijaučiau atsisakyta Dangiškojo Tėvo ar jaučiau savo maldose ar mano asmeninės patirties niekada nebuvo mažinamas, kaip aš į kultūrą. Mano asmeninių maldų Aš jaučiausi labai įsitikinę, kad Viešpats myli, ką aš darau. Taigi ten buvo, kad konfliktas tarp to, ką kiti žmonės manė, buvo gera ir kas, giliai, aš žinojau, buvo gera man.

Kai grįžau iš Afrikos, iš Viešpaties atsakymas atėjo kaip "Jūs turite du pasirinkimus, ir jie abu puikiai. Jūs galite susituokti ir gyventi gyvenimą, kad jūs jau žinote: santuoka, vaikai, neišeinant iš namų. Tai kažkas gero, ir jūs galite turėti, kad. Arba jūs galite turėti gyvenime jūs nežinote nieko apie. Tai tuščias šiferis. Kas žino, jei jums rasti kažkas tuoktis, kas žino, ar jums pavyks ką nors. "Aš nuėjau su tuščią skalūnų ir nusprendė vesti berniuką. Aš tiesiog paėmė off krašto žingsnį.

Taigi, kaip jums tolesnių veiksmų šiuo atsakymu? Kokie buvo jūsų tolesni veiksmai?

Kai aš gavau atgal, tai buvo beveik trejus metus, kol aš data niekam. Aš beveik jautėsi išduotas: Kodėl aš jaučiu sužavėtas šiuo keliu, jei ten buvo niekas arba niekas kitas už mane? Žvelgiant atgal, aš suprantu, kad buvo dovana man pavyko užbaigti ir imtis sekančio žingsnio be berniukų išsiblaškymas. Aš nebuvau įsitikinęs pakankamai dar siekti savo svajones. Aš neturėjau jokių mano gyvenimo moterų, kurie dirbo ar turėjo aukštojo mokslo diplomą pavyzdžių. Mano karalystė galimybes buvo toks ribotas. Aš kreipėsi į aukštosios mokyklos, kai sutikau žmogų aš galiausiai tuoktis, o aš atsimenu mano mintyse galvoja: "Aš prašė ir gavo priimtas, bet gal aš ne iš tikrųjų eiti, o gal aš ne baigti, nes aš" ll turėti vaikų. Arba kažkas ateis. "Mano vyras buvo iškeltas vienas tėvas visiškai kitu namuose, ir jis tarė:" Na, kodėl ne tu? Kodėl gi ne jums baigti? "

Man smalsu apie jūsų bažnyčios patirtį Afrikoje per metus jūs buvote ten eiti. Koks buvo kaip bažnyčia Gana 2001 metais, kai pirmą kartą nuėjau, ir kaip jau ji pasikeitė per pastaruosius aštuonerius metus?

Kai aš pirmą kartą gavo ten 2001 metų pabaigoje, visai Vakarų Afrikos zonos būstinė buvo įsikūrusi viename aukšte biurų pastato vadinamas įlanka Namas. Tiesą sakant, kai aš ten turėjau prašyti aplink net rasti, kur jis buvo. Ten buvo tik pora misionierių miestuose. Per praėjusius metus ten praleido, yra daugiau nei dvylika akcijų Vien Akra. Mes turime pastatus: visa didžiulė bažnyčia pastatas Madina, kelis Kumasi, kelis Akroje. Visas junginys, kuris dabar įsikūrė Vakarų Afrikos zonos biurus su misionierių mokymo centro, kad aš padėjo atidaryti. Aš nežinau, specialius numerius ... Aš tiesiog eiti ten ir pamatyti pastatai augti! Vyrų, kurie buvo daug vyresnieji kvorumo prezidentai ir vyskupai, kai aš pirmą kartą nuvyko ten dabar yra suinteresuoti pirmininkai ir vietovės institucijos.

Kas yra vieni iš ryškiausių savybių mormonų moterų Gana? Kas yra didžiausias jų indėlis į Bažnyčioje?

Norėdami atsakyti, kad jūs turite žinoti, ką apie tai, kaip Bažnyčia struktūra yra suvokiama ten. Hierarchija suteikia žmonėms vieta, tradicinė struktūra, kuri yra prarasta savo kaimus ir, žinoma, savo miestuose. Taigi, kaip žmonės juda į miestus, jie nebėra nepriklauso jų tradicinės "Karalienė motina" ar "kaimo vyresniųjų" struktūrą, kuri užima žmones. Bažnyčia tikrai įsikišo: Jis turi namų mokymą , jis turi šeimą, jis turi įmontuotą pozicijas teisingo galios ir valdžios. Ji suteikia žmonėms atsakomybę, kad jie negauna savo politinės kultūros namuose. Ji suteikia visiems, įskaitant moterų vietą Paramos bendrijos pirmininkavimo.

Be tradicinių kaimo struktūrą, kaip karalienės motinos, moterys tikrai turi daug energijos. Jie yra ne pagal seniūnų ar pagal viršininkas. Jų nuomone, kas tai yra: Tai lygūs. Iš ghanian moterų aš žinau Bažnyčioje daug atlikti šį pasitikėjimą per į savo bažnyčios pašaukimus. Mormonų moterų Amerikoje neturi tą patį požiūrį. Mes jaučiame, kaip mūsų nuomonės yra naudingi ir jie padeda koreliacija, bet mūsų požiūris yra tai, kad Paramos bendrija yra didesnio hierarchijos dukterinė įmonė. Dėl Ganos daug moterų, kad neveikia per jų protus. Tai yra jų pašaukimas , jie turėtų gauti apreiškimą , tai yra jų apreiškimas. Kad pasitikėjimas yra kažkas, kad mane stebina ir tikrai kažkas pažvelgti į.

Be tradicinių kaimo struktūrą, kaip karalienės motinos, moterys tikrai turi daug energijos. Jie yra ne pagal seniūnų ar pagal viršininkas. Jų nuomone, kas tai yra: Tai lygūs. Iš ghanian moterų, aš žinau, bažnyčioje daug atlikti šį pasitikėjimą per į savo bažnyčios pašaukimus.

Kita vertus, moterys kaimuose labai skiriasi nuo moterų miestuose, todėl Bažnyčia yra labai skirtingi kaimuose. Kadangi kaimo moterys tradiciškai nėra suteikta kuo daugiau švietimo, kaip vyrai, jie nėra tokie raštingi ir nekalbate angliškai, kad pasitikėjimas ir atkaklumas neegzistuoja. Visi Bažnyčios literatūros ir vadovėlių yra anglų kalba ir dauguma moterų negali skaityti Zita, savo gimtąją kalbą, jau nekalbant apie anglų kalbos, todėl jie negali skaityti arba mokyti pamokas. Daugelyje kaimų filialuose aš dalyvavo, paprastai yra 25 iki 30 vyrų lankomumas, ir ten gali būti kai teenaged mergaitės ir vyresni panele. Moterys yra įbauginti ir paprastai nepatenka. Per praėjusius metus į kaimą aš gyveno, mes turėjome Paramos bendrijos susirinkime vieną kartą. Filialas turėjo Paramos bendrijos prezidentas ir ji galėtų pateikti ir tvi pamoką, bet todėl, kad ji turėjo perskaityti vadovą anglų kalba ji neturėjo jaustis patogiai teigdamas save kaip mokytoją. Vieną kartą aš primygtinai "Darom pagalbos draugija!" Vyskupas atėjo ir mokė pamoką.

Aš nenoriu, kad žmonės galvoja, tai tik būdas visoje šalyje. Akra, kur žmonės gali skaityti ir labiau išsilavinę ir ten yra pora misionieriai, jis yra skirtingas. Tačiau dėl kunigystės ir dėl to vyrai puoselėti ir gerbti jį ir žiūrėti į jį kaip palaiminimas, tai dažnai bauginanti moterims. Mano vyras ir aš turėjo bando užsiimti moterų mūsų vietos filialas ir gauti juos kalbėti daugiau sekmadieninėje mokykloje tikslą.

Jūs apibūdintumėte savo akademinę programą ir ką padarė per pastaruosius metus Gana?

Aš specializavosi antropologijos BYU ir dalyvavo Bostono universiteto (BU) ir aukštosios mokyklos, kurioje dirbau daktaro darbą Biologinių ir kultūrinės antropologijos. Aš pasirinkau tokį dėmesį, kad galėčiau studijuoti tradicinius gydytojus, kad aš dirbau su, nes aš pradėjau eiti į Gana. Tuo BU, jie turi aukščiausią Afrikos studijų centras šalyje. Taigi galėjau sužinoti konkrečias Afrikos kalbas ir imtis specializuotus kursus, kad aš nebūtų buvę galima imtis bet kur kitur.

Kai aš, kad studijuoti užsienyje dėl mano paties 2001 metais, aš grįžau į BYU ir pradėjo pirmaujanti vasaros tyrimą keliones į užsienį Gana su profesoriaus pagalba. Atsižvelgiant į šias keliones, ir kaip mano darbe kaip bakalauro rezultatas, žinoma, aš padariau tikrai didelį Kontaktai: tradiciniai gydytojai, su kuriais aš tapo draugais. Šie draugai leido man pamatyti apeigas, kad vidutinis žmogus gali tiesiog vaikščioti į. Aš nusprendžiau, kad aš norėjau toliau mokytis šias ceremonijas. Per praėjusius metus, mano vyras ir aš praleido ištisus metus Gana daryti mano disertacijos tyrimus. Galėjau eiti tonų ceremonijų visus metus ir įrašyti kultūrinius aspektus savo religijų, hierarchijos, dievų, ką įvairių spirito, kas iš tikrųjų vyksta ceremonijos metu. Visa struktūra.

Chelsea participating in a healing ceremony in Ghana.

Kas yra jų tradicinis religija?

Vietinių religija Gana vadinamas Ashante ir vienas iš pagrindinių įsitikinimų yra tai, kad visagalis Dievas, bet jis neturi bendrauti su žmonėmis. Žemiau jo yra mažesni dievai kurie bendrauja su žmonėmis. Ir po mažesnių dievų yra tarpininkai - žmogaus kunigai - kurie sugeba bendrauti su abiem mažų dievų ir žmonių. Kadangi yra taip pat raganavimu tikėjimo, jums reikia šių gydytojai, šių kunigus, apsaugoti jus nuo prakeiktas, sužinoti, kas daro prakeikimas ir išgydyti jus nuo prakeikimo.

Taip pat tikiu, kad jūs gimė su dvasios ir kūno, ir todėl ten visai fizinis pasaulis ir dvasinis pasaulis ir jie sąveikauja. Jei jūsų dvasia jis pažeistas, jis gali turėti įtakos jūsų fizinį kūną. Žmonės paprastai neina į dvasinių gydytojai iš karto. Tai paprastai po kažko mažo - tarkim, infekcija - ir toliau išlieka ir bandėte gydytojus ir kitus variantus. Tuo metu, galite pasakyti sau: "Gal tai ne mano fizinis kūnas, kad serga. Galbūt turiu dvasinį liga. "Taip pat galite eiti į gydytojus grynai dvasinius dalykus, pavyzdžiui, kažkas prakeikė ir jūs norite prakeikimas pašalintas. Arba jūs norite daryti gerai egzaminą ir norite dievai rūpintis jums.

Per praėjusius metus kalbėjausi su žmogumi, kuris yra LDS taip pat lanko vietinių gydomųjų ceremonijų vieną kartą, o. Jis ir aš buvo aptarti kiek afrikiečiai dabar priimti ne vietines religijas kaip krikščionybės ir judaizmo ir islamo. Jis išvedė tašką, tradicinių Afrikos religijų, iš bausmių daug yra neišvengiamas: Jei kažkas negerai, jūs pamatysite bausmės netrukus. Jūs gausite nedarbingumo ar jūsų verslas žlugs, kažką panašaus, kad. Bausmė yra tiesioginis. Kadangi su Kristaus ir kitų pasaulio religijų Evangelija nėra bausmė, bet tai kitame gyvenime. Jis rūšies nusijuokė ir mirktelėjo man: "Na, kuri pasirinkti? Artimiausi bausmė arba laikas pasakyti, gerai atsiprašau! Krikščionybė yra daug lengviau! "

Įdomu įtampa tarp mormonų ir tradicinės religijos dėmesys skiriamas kunigų galia realybe. Nėra abejonių, Ganos omenyje, kad dvasiniai gydytojai turi realią galią, bet jie nežino, kur, kad galia ateina iš. Per šimtmečius, ankstyvieji krikščionys misionieriai pasakojo vietinius žmones, kad nėra tokio dalyko kaip raganavimu. Bet žmonės atsakė, sakydamas: "Žinoma, tai egzistuoja. Jaučiu jos poveikį mano gyvenime kasdien. "Taigi, nors priėmė krikščionybę ir jos pranešimą, jie vis dar remiasi dvasinės juos apsaugoti nuo raganavimo. Vienas dalykas, kad apkarpymo iki visame Vakarų Afrikoje dabar yra hibridiniai religijų, kur dvasiniai kunigai apsaugoti žmones nuo raganavimo remdamasis Kristaus galia.

Per savo aštuonerių metų vyksta ten, žinoma, aš mačiau šių hibridinių religijos didinti kiekvieną kartą aš einu. Taigi žmonės ir toliau mano, kad tradiciniai gydytojai suteikti jiems apsaugą nuo raganavimo, kad krikščionių bažnyčios negali. Kas tai ir mormonai yra sukurti daug painiavos. Žmonės sako: "Gerai, kad mes neturėtume eiti į šių tradicinių gydytojai, nes tai nėra mūsų religija ir tai šėtono galia, bet ji veikia."

Niekas neabejoja, kad dvasiniai gydytojai dirba. Vienas iš įdomiausių sekmadienis mokyklos pamokas mes turėjome buvo šeimos ir vienas iš pirmųjų subpozicijų pamokoje vadove sakė: "Mes visi esame Dievo vaikai." Ir ten apie tai, kaip Dievas mus visus myli dalis, mes jo vaikai, ir tada jis juda. Na, mes praleido 90 minučių aptarti Šioje subpozicijoje neklasifikuojami: "Mes visi esame Dievo vaikai". Štai kodėl: Jei esate nevaisinga, ir jūs negalite turėti vaiką, bandote viską, nes vaikai yra tokie svarbus aspektas gyvenimo Vakarų Afrikoje. Jis leidžia jums moterį, jis leidžia jums motiną. Jei jūs neturite vaikų, jūs ne suaugęs dar. Moterys bandys medicininės intervencijos ir neišvengiamai jie galų gale tradicinis gydytojas. Jis veikia - žmonės, ir jie pastoti. Taigi klausimas, mes diskutuojama 90 minutes sekmadienis mokykloje buvo toks: "Jeigu šios moterys pastoti, eikite į mediko, tai šėtonas vaikas? Ar tai Dievo vaikas? "Tai buvo didžiulė diskusija. Nieko panašaus, kad kirstų mūsų protus į JAV! Mes tiesiog praleisti, kad. Žinoma visi vaikai yra Dievo vaikai! Ir tai, kas buvo taip juokinga buvo, kad tos visos pokalbio metu ne vienas asmuo padidino savo ranką ir pasakė: "Na, gydytojai neturi galios. Tai neveikia. "Tai niekada galimybė, kad jis neveikia. Klausimas, kur nėra elektros kilę ir ką tai reiškia mūsų bažnyčią?

Per tą visą pokalbį nė vienas asmuo padidino savo ranką ir pasakė: "Na, gydytojai neturi galios. Tai neveikia. "Tai niekada galimybė, kad jis neveikia. Klausimas, kur nėra elektros kilę ir ką tai reiškia mūsų bažnyčią?


Ar jūs pareikšti Pastarųjų dienų šventųjų doktriną į savo disertacijos diskusijų?

Ne, mano darbas yra labai skirtingi. Mano tyrimai žiūri biologinių aspektų vietinių gydomųjų ceremonijas. Per praėjusius metus buvau ten, aš iš tikrųjų buvo matavimus prieš ir po ceremonijos - fiziologinius matavimus širdies ritmą, kraujo spaudimą - ir aš parodyti, kad yra atsipalaidavimo reakcija, kuri atsiranda per gijimo ceremoniją per ritmiškai būgnai, šokių ir giedojimas ir meldžiasi. Yra tikrai fizinio atsipalaidavimo reakcija, kuri skatina gijimą. Bandau parodyti, kodėl šie gydymai iš tiesų veikia. Amerikoje, atsipalaidavimo reakcija buvo išgilintas - jei jums koreguoti agregatines būsenas ir gausite savo kūną atgal į homeostazę jūsų kūnas gali funkcionuoti ir išgydyti save greičiau. Aš norėčiau mokytis kunigystės palaiminimus taip pat - parodyti, kaip tas pats principas atsipalaidavimo atsaką patvirtina mūsų gydymo patirties.

Ar galite apibūdinti sąlygas buvote gyvena per pastaruosius metus, o Gana?

Na, visų pirma, turiu pasakyti, kad, mano vyras yra trooper! Jis daug keliavo ir todėl, kai aš pasiūliau eiti gyventi Afrikoje kartu per metus jis nuolat kartojo: "O aš gerai!" Ir aš pasakiau: "Ne, tai yra skirtingos ..."

Iš pradžių, mes gyveno šeimos junginys. Į kaimus junginiai yra kambarių krūva ratu, viduryje, kur visi virėjai ir sąveikauja kieme. Bet naktį visa vieta būtų užrakinta. Taigi, mes buvo užrakintas mūsų kambario kiekvieną naktį. Ir mūsų kambarys buvo betono dėžutę. Taigi trečia nakties, aš galų gale, turintys eiti į vonios kambarį ir aš buvo užrakinta šiame kambaryje! Mes galų gale, turintys antis - 21-ajame amžiuje! - Todėl, kad jei aš turėjo tualetą galėčiau tiesiog atsibusti ir padaryti ten ir mes norime imtis jį ryte. Be to, jūs galite išgirsti viską. Žmonės groti muziką visą naktį, todėl jie gali turėti pokalbiai ir gyventi savo gyvenimą be jų kaimynų ir anyta klausa. Taigi visą naktį norite išgirsti Celine Dion prancūzų arba norite išgirsti Smurtas šeimoje ... Ten buvo kūdikis, kuris gavo apipjaustytas kambaryje šalia mūsų ir tu gali pasakyti, kad tai buvo padaryta neprofesionaliai ir vargšas vaikas užsikrėtė ir tiesiog klykė visą naktį. Nebuvo ožkos ir vištos tarptinklinio ryšio aplink ... Po vieną naktį, kai visi aukščiau įvyko, mano brangusis vyras atsakė: "Aš negaliu į tai per metus!" Taigi, mes galų gale pereiti prie mokytojo bendrabučio į internatinę mokyklą, ir mes turėjome mūsų pačių tiek plokščia. Tai buvo gražus, ir mano vyras atsidūrė mokymo anglų į internatinę mokyklą. Tai buvo ne taip kvailai ten.

Mes turime maliarija, vidurių šiltinės. Visi crazy stuff rūšių. Mes buvome viduryje niekur. Mes buvo gauti mūsų vandenį iš tvenkinio kibirą, ir mes turėjome į kaušas dušas ir išskalbti visus mūsų drabužius rankomis. Teko lyginti visus mūsų drabužius sukelti ten tai dalykas, vadinamas Botfly ir jame kiaušinius nieko, kad yra drėgna. Taigi Botfly atsistos ant savo drabužių ir nustato ir kiaušinių, ir jei jūs nešioti jį, net jei manote, kad jis jaučiasi sausas, jie gali iš tikrųjų eiti į odą ir augti. Teko lyginti visus mūsų drabužius! Dauguma vietiniai tegul mergaitės kaime plauti savo drabužius, bet mes ne jaustis patogiai daryti, kad taip mes išplauti ir išlyginti juos visus patys. Bet drabužiai nėra skirti būti išlyginti, todėl turėjau visus šiuos drabužius, kurie buvo normalus dydžio, kai aš ten ir kabo iki galo, kad mano veršelių iki to laiko palikau!

Praėjusieji metai buvo geras jūsų santuoka?

Tai buvo fantastiška. Na, aš nežinau: mes gana bendrai priklauso dabar! Mano vyras skrido namo į narių kartą, o mes buvome ten ir jis praleido savo skrydį priežastį mes buvo kartu keliaujančių už pusantrų metų ir mes taip įprato prie mūsų skirtingus vaidmenis, kad jis pamiršo savo pasą. Pasai buvo mano darbas! Mes tapo toks artimas kaip partneriai, kad mes buvome į bėdą, kai mes buvome atskirti.

Susivynioti, aš noriu grįžti prie minties, aš pradėjau su tuo apibrėžė tiek mano patirtis: Yra laikai, kai abi pusės yra teisūs. Galėjau vedęs savo pirmąją draugu ar galėčiau siekti savo interesų Afrikoje. Ir buvo teisūs. Evangelija veikia, bet taip daryti tradicinius išgydymus. Aš dažnai galvoja apie Ievą, kai ji turėjo du pasirinkimus: valgyti vaisių nuo pažinimo medžio gėrio ir blogio, arba paklusti Dievui ir susilaikyti. Jie abu buvo teisūs, jie abu buvo geri. Visa situacija įdėti ją kaip priimant sprendimą poziciją. Ji padarė pasirinkimą, ir ji sumokėjo už tokio pasirinkimo kainą. Mes įdėti į tą pačią poziciją mūsų pačių gyvenimą. Gyvenimas gali būti įvairaus geras pasirinkimas serija. Tai ypač taikytina moterims Bažnyčioje. Mes teisti vieni kitus, nes mes manome, kad yra vienas teisingas būdas, bet tikrai buvo nuolat susitiko su pasirinkimų, kur abu variantai yra gera serija. Abu gali būti teisūs. Bet jūs turite sutikti su ką pasirinkti pasekmes. Manau, kad tai yra tos veikliosios sprendimus, kur mes augti ir mokytis.

Žvilgsnio

"Chelsea" Shields Strayer


Mormon Woman Strayer 2
Vieta: Baltimore, MD

Amžius: 27

Šeimyninė padėtis: ištekėjusi 4 metai

Vaikai: Šiuo metu nėščioms su pirmos

Pareigos: doktorantas biologinės ir kultūrinės antropologijos

Lankytos mokyklos: Brigham Young University, University of Gana, Boston University

Kalbama namuose: Anglų, Ispanų

Mėgstamiausios giesmė: "Be Still My Soul"

Interviu Neylan McBaine. Nuotraukos naudojami gavus leidimą.

14 Komentarai

  1. Sara Anderson
    12:10 dėl 1 vasaris 2010

    Man labai patiko ši istorija Chelsea! Įspūdingi.

  2. TaterTot
    02:00 dėl 5 vasaris 2010

    Oho! Tai yra nuostabi! Aš tikrai bus dalintis savo istoriją! Thank you so much!

  3. Jenne
    16:15 dėl balandis 12, 2010

    Aš taip pat stebėjosi ir norėjo studijuoti fiziologinį poveikį kunigystės palaiminimų, maldos ir patiria raginimams Dvasios. Tikiuosi jums mokytis, kad kada nors!

  4. Angel Kirkham
    03:48 nuo lapkritis 23, 2010

    Ačiū Chelsea ", turite sujungta keletas dalykų, aš pajuto, ilgą laiką taip pat. Aš vis dar įgyti pasitikėjimą pasitikėti mano pasirinkimus, ir pasitikėti savo pačių gebėjimu sukurti naują gyvenimą, kuriame nebėra šablonas. Bet aš visiškai tikiu, kad yra daug "prekės", ten pasirinkti, ir mes daug daugiau nemokamai, nei mes įsivaizduojame.
    -Angel

  5. Amanda
    01:20 dėl kovas 7, 2011

    Man patiko šis straipsnis, ir gali taip glaudžiai susiję, kad kai kurios idėjos, kurios buvo pareikštos apie "Chelsea" namų gyvybės augo. Šios nuostatos buvo prevalant mano namuose taip pat. Aš džiaugiuosi, kad ji klausėsi širdimi, nes juk tai, kaip Viešpats mums kalba.

  6. Janna
    07:54 dėl kovas 7, 2011

    Aš tikrai patiko skaityti šį pasakojimą apie "Chelsea" ir pritariu jai pasitiki savo intuicija, apie tai, kas geriausia jai kalbant, kas tuoktis, eksponuoti didelį drąsos juda Gana ir toliau siekti aukštesnįjį išsilavinimą. Beje, aš esu šiek tiek supainioti, už straipsnio antraštę "Būdamas 20 Chelsea Strayer pabėgo kultūrinį spaudimą tuoktis jauni iki šių vaikystės svajonę." Jei mano matematika yra teisinga, jei "Chelsea" yra 27 ir buvo vedęs 4 metus ji ištekėjo ne 23. Taigi, žmona ne 23 nelaikomas žmona jauna?

    Aš atsiprašau, bet turiu pagarbiai nesutikti, kad "Chelsea" priešinosi žmona jauna, kad galėtų verstis svajonę. Ji vis dar vedęs jauni, ir net darydami, vykdo savo svajonę. Man istorija yra antraštė turėtų skaityti: "Moterie, kuris nusprendžia tuoktis jauni nėra nuošaly kurį tradiciškai apibrėžtus vaidmenis ir siekia sapną. Vyras prisijungia svajonė. "

    Dabar, kad antraštė.

  7. Kalli
    09:48 apie kovas 17, 2011

    Aš Afrikoje su savo vyru dabar-we've buvo Gana, Ruanda, Maroko, ir Uganda. Raganavimas yra tokia įdomi, ar ne? Taip skiriasi nuo bet kokiame kontekste aš naudojamas. Aš visiškai sutinku su savo idėjomis apie tai, kaip galite mylėti Bažnyčią, bet pripažįsta, kad kai kurie dalykai yra kultūros, o ne doktrinos. Kaip gerai, kad yra dažnai keletas gerų pasirinkimų ir kiekvienai moteriai tai gali būti skirtingi.

  8. Šilojas
    12:39 dėl birželis 28, 2011

    Žaviuosi Chelsea "drąsos padaryti sunkų pasirinkimą (daug kietų pasirinkimų!) Siekiant sekti savo širdies ir prasmės savo gyvenimo tikslu. Galbūt, kaip ir daugelis jaunų LDS moterų, aš absorbuojamas ir aiškinama kultūrinius lūkesčius ir turėjo rūšiuoti per daug balsų, rasti tuos, kurie jaučiami labiausiai, kaip jie buvo tiesa. Galiu įsivaizduoti, kai kurie iš šių "balsus" skaito šį straipsnį ir ieškant chelsey nuomonę šiek tiek kvapą gniaužiantį, galbūt net eretišką.

    Nepaisant visų sielvartas ir iššūkis, aš dėkingas už "rūšiavimo" iš įtakų įvairovė aplink mane mano paties patirtimi - ne tik jie privertė mane ieškoti įžvalgumo ir aiškumo, jie mane išmokė būti labai, labai atsargūs patarti visiems dėl jo / jos gyvenimo eigoje. Aš tikiu, kad yra šventi, radikalių sprendimų, kurie geriausiai atlikti tarp Dievo ir jo vaikui (-ams), o ne kitiems, sveriantiems in

    Tuo senyvo amžiaus iš 48 :), aš taip pat suprantame, kad už šiuos skirtingus balsus motyvai svyravo nuo meilės ir įkvėpimo bijoti atmintinai indoktrinacijos (o ne asmeninio apreiškimo) nesusipratimų paprastu trūksta informacijos. Pristato artimiesiems žmonių (tėvų, bažnyčios lyderių, geranoriški šeima ir draugais), kad gynėjas gali arba sutampa arba nepaisyti Dvasios raginimams.

    Dievas suteikia mums tokį platų pasaulį puikias galimybes augti, dirba, ir mokosi. Visada atrodo, kad prekybos, ar ne ten? Rasti džiaugsmą ir prasmę mūsų pasirinkimų (Lažinuosi Chelsea "turėjo momentus iš naujo į Botfly ir kančių ir kelių blokados viduryje) yra toks puikus dalykas daryti kartu su savo šeimos nariais, draugais, pasirinktų myli ir mūsų mylinčio Tėvo danguje . Galų gale, nors, mes esame atsakingi už mūsų pasirinkimų pasekmes.

    Visi geriausia jums, Chelsea. Tegu jūsų gyvenimas toliau bus turtinga ir įdomi. Ir visa geriausia su motinyste! Tai neprilygstama nuotykių ir palaima.

    Su meile ...

  9. Šilojas
    12:59 dėl birželis 28, 2011

    Priedas: Ji atsiranda man, kad visi jauni vyrai (ir moterys) užplūsta kultūros balsus, o ne tik iš mūsų LDS bendruomene. Kad man buvo mokomi asmeninės apreiškimo raštų doktrinas kaip Dievo Žodį, ir gyvenimo pranašai, jeigu įrankiai neįkainojamos vertės naršyti jauną pilnametystės ... ir gyvenimą apskritai.

  10. Michelle
    03:12 dėl birželis 28, 2011

    Loved tai! Dėkojame, kad dalinatės ir geriausios kloties jums ir jūsų vyrui savo artimiausias didelis nuotykis (auklėjimo)!

  11. tracy
    10:07 apie 22 rugsėjis 2012

    chelsea, ačiū už jūsų supratimą į ne tik LDS kultūros, bet ghanian kultūra taip pat. Aš vedęs ne LDS ghanian žmogus, ir aš vis dar esu ištikimas Evangelijos su savo visišką paramą. Mes beveik baigtas kurti savo namus adenta (už Accra). mes planuojame persikelti apie metus. Aš visada buvo kultūrinio maištauti tiek bažnyčioje. Nuėjau į mokyklą utah, bet niekada nesijaučiau gana namuose su ten kultūra. kai aš persikėlė į Kalgaryje ir išvyko aplankyti Gana su savo vyru, aš jaučiausi kaip namie ten. mes nusprendėme mes statyti namus ant žemės, mes jau savo, ir mes esame labai beveik pasiruošę eiti. Aš visada jaučiau tam tikrą traukti į Afriką, net kol aš sutikau savo vyrą. Džiaugiuosi mūsų naujus nuotykius ir skaityti jūsų patirties prideda kuro, kad jaudulys. galbūt, jei jūs einate atgal, mes patenkinti :)

  12. Kodėl priklausymo klausimus: draugijų penktadienis su Chelsea Shields STRAYER | Geriausias Mokslas naujienos
    16:10 nuo lapkritis 15, 2013

    [...] DC. Esu įkūrėjų ir valdybos narys LDS banga, religinio propagavimo grupė, ir aš gaminti dirbiniai, dienoraščiai ir podcasty reguliariai. Už savo veiksmus, daugelis iš mūsų patyrė rimtų pasekmių. Buvau [...]

  13. Kodėl priklausymo klausimus: draugijų penktadienis su Chelsea Shields STRAYER | BizBox b2b Socialinis Svetainės
    22:04 nuo lapkritis 15, 2013

    [...] DC. Esu įkūrėjų ir valdybos narys LDS banga, religinio propagavimo grupė, ir aš gaminti dirbiniai, dienoraščiai ir podcasty reguliariai. Už savo veiksmus, daugelis iš mūsų patyrė rimtų pasekmių. Buvau [...]

  14. Kodėl priklausymo klausimus: draugijų penktadienis su Chelsea Shields STRAYER
    01:40 nuo lapkritis 17, 2013

    [...] DC. Esu įkūrėjų ir valdybos narys LDS banga, religinio propagavimo grupė, ir aš gaminti dirbiniai, dienoraščiai ir podcasty reguliariai. Už savo veiksmus, daugelis iš mūsų patyrė rimtų pasekmių. Buvau [...]

Palikite komentarą

SEO Powered Platina SEOTechblissonline