Gegužė 4, 2010 by admin

30 Komentarai

Kelionė Ar Atlygis

Kelionė Ar Atlygis

Mėlynas

Žvilgsnis

Solt Leik Sitis, UT, balandis 2010

Mėlyna vedęs Doc trisdešimt penki dienų, kai jis grįžo namo iš savo misiją. Po devynerių metų, jis atskleidė Blue kad jis nebuvo iš tikrųjų tiki į Dievą. Mėlyna aptariama, kaip dvasinė tinginystė savo ankstyvų vedybų prisidėjo prie savo vyro krizės tikėjimo, kaip jos šeima dabar funkcijas savo neįprastos dinamikos, ir todėl ji lieka savo santuokos ir Bažnyčioje.

Papasakok man apie patenkinti savo vyrą.

Mano patriarchalinį palaiminimą Man buvo pasakyta, aš norėčiau būti priversta teisingo jaunas žmogus, kuris myli mane, kad mes norime būti vedęs ir turi šeimą. Kaip aštuoniolikos metų amžiaus pirmakursių kolegijoje, Dok surado mane ir mes greitai tapo geriausi draugai. Nors jis iš esmės buvo įsimylėjęs mane nuo pat pradžių, turėjau nulinį susidomėjimą laukia misionierius ir rūšis priešinosi nuomos mano jausmai vystytis ta kryptimi. Bet geriau draugai tapome, daugiau neįmanoma buvo man atsispirti įsimylėti su juo.

Ar jūs kada nors turite kokių nors abejonių, kad santuokos Doc buvo teisingas pasirinkimas?

Tais metais, kaip mes išaugo arčiau, aš žinojau, kad jei aš turėjo vesti jį aš reikia žinoti, kad jis buvo vienas. Taigi, pirmą kartą mano gyvenime, aš tikrai pasninkavo, ketinimų gauti atsakymą. Ir mano džiaugsmas, aš jį. Aš tiesiog žinojau. Dvasia parodė man savo atsakymą taip, kad patvirtintas jis buvo mano rungtynės. Aš negalėjau padarė jį per metus jis dingo be patikinimo, kad tai buvo teisingas dalykas.

Mes susituokė apie mėnesį po jo misija baigėsi, ir greitai apsigyveno į užimtas gyvenimą, kad įtraukti bažnyčią, dirbti ir mokyklą. Deja, mes nenustatė Šventojo Rašto skaitymo ir maldos reguliariai kartu įpročio. Šiandien turiu periodinio Raštas tyrimo svarbą parodymus, nes tai yra mūsų šarvai, tai yra taip, kad mes galime apsaugoti save kiekvieną dieną. Bet Dok ir aš ne daryti, kad tuo metu, kuris manau buvo, kas nutiko.

Per pirmuosius metus mūsų santuoka, Dok nusprendė pažvelgti į kai kuriuos klausimus, kurie buvo sugalvoti per savo misiją apie bažnyčią. Jis nuėjo į BYU bibliotekos mokslinių tyrimų temas ir rasti atsakymus į savo klausimus. Gana netikėtai, nes jis delved į istoriją giliau, jis pradėjo prarasti savo tikėjimą Dievu. Tačiau vietoj paminėti nieko man apie tai, jis tiesiog nuolat tai sau, nes ji buvo skausminga.

Beveik toje pirmaisiais metais jis išvyko iš tikro ir ištikimas narys, ne tikėti Dievo nebėra. Bet vėl, jis negali pasakyti, kas vyksta viduje, nes jis nenumatė, kur šis kelias buvo vyksta. Jis pagalvojo: "Galiu skaldo tai. Galiu gyventi mormonų gyvenimą, net jei aš netikiu ir tai nebus problema "Jis nesuprato, kad, laikui bėgant ji taptų sunkiau ir sunkiau jam gyventi prieštarauja sau.; kad jis galiausiai augti pavargęs jį.

Ar jis gyvena taip, tarsi jis būtų manyti, Mormonas daugelį metų?

Taip. Jis ir toliau lankyti bažnyčią ir tarnauti pašaukimus. Jis man pasakė vieną kartą, kai aš paklausiau, kodėl: "Tai gera kelionė ir kelionė atlygį." Yra dalykų, apie bažnyčią, kad jis mėgsta daug. Jis moko gerų principus apskritai, ir tai jo paveldas, nes jis kilęs iš pirmųjų rankų.

Po kolegijos mes persikėlė į Čikagą, kur jis tęsė studijas ir gavo daktaro Mes abu tikrai patiko mūsų palatą ten. Jis rado draugų į palatą, kas jis gali būti susiję su, nariams, kurie turėjo klausimų ir buvo ne tik "praryti Kool Pagalbos" (jo žodžiai). Daugelis iš jų jau rado būdą, kaip suderinti savo klausimus ir abejones savo tikėjimą.

Kada jis pagaliau papasakoti apie tai, ką jis nori įtikėti?

Apie devyneri metai, kai mes buvo susituokę. Buvau nėščia su savo antrojo vaiko ... Jis atsisėdo šalia manęs vieną naktį ir kažkaip jis tiesiog išėjo, kad jis netiki Dievu. Tai sugauti mane visiškai ne apsauga. Aš supratau, jis buvo ne taip gung-ho apie kaip kai kuriems žmonėms Evangeliją ir turėjo įvairių klausimų apie mūsų bažnyčią specialiai, bet ji sąžiningai niekada įvyko man, kad jis netiki į Jėzų Kristų kaip mūsų Gelbėtojas.

Jis pasiūlė, kad aš tik tikėjo, nes man buvo pakeltas į Jungtines Amerikos Valstijas, ir jei aš buvo iškeltas Japonijoje, norėčiau tikėti Buda. Jeigu aš buvo iškeltas Indijoje, būčiau tikėjo induizmas. Aš niekada net minties, kad.

Tai buvo pribloškiantis realizavimas man. Doc mokėsi būti mokslininkas, ir aš maniau, mokslininkai neturi darbotvarkę, jie tiesiog nori tiesą. Taigi, jei man teko skaityti ir mokėsi, kaip jis, aš padarė išvadą, ką jis padarė išvadą, todėl jis tikriausiai teisus. Man buvo tiesiog nusiaubta. Mano visas gyvenimas persikėlė akimirksniu. Mano visa tikėjimas platforma buvo yanked nuo manęs. Galėjau matyti galimybė, kad viskas, ką manė, buvo netiesa, tai gal aš įsivaizdavau jį. Gal tai buvo mano smegenis. Aš staiga negalėjo pasitikėti bet dvasinėmis patirtimis aš kada nors turėjo iki ... išskyrus vieną.

Kai man buvo penkiolika metų buvau paplūdimyje, ir įsitraukė toli į jūrą. Po daug laiko bando padaryti jį į krantą, mano energija buvo išleista ir aš sunkiai kovoti už savo gyvenimą. Staiga, pasiūlymas atėjo į mano protas (kai man buvo taip pavargę ir pavargęs), kad aš tiesiog reikia šiek tiek nusnūsti gauti savo jėgas atgal, ir tada galėčiau nuolat bando. Aš tikrai ne galvoti aiškiai, ir aš pagalvojau: "Taip, tai būtų gera idėja." Aš tiesiog uždaryti savo akis tai padaryti, kai kas skambėjo kaip garsinis žmogaus balsu pradurtas per mano galvoje rūkas ir ryžtingai nurodyta man "Melskis!"

Aš iš karto vytinta atgal į budrumą, ir atsakė, kad mano protas jam, sakydamas: "Aš negaliu melstis, aš negaliu patekti į vandenyno dugną atsiklaupti." Tada aš pamačiau visą savo gyvenimą blykstę prieš mane. Štai tokia keista ir nuostabi patirtis. Galima būtų galvoti, kad tai užtruktų ilgai, bet tai buvo beveik kaip momentinis sąmoningumo visko, su tam tikrų dalykų pabrėžė visi vienu metu, šiuo atveju visos pamokos girdėjau apie tai, kaip mes galime melstis bet kur, apie ką, nesvarbu koks. Ši patirtis neatrodė naudoti bet kokį laiką, ir tai buvo pirmas kartas, aš supratau, kad aš neturėjo apie kai kurias būdais praeityje Dievas turi bendravimo raktas. Aš tiesiog pasakė: "Dangiškasis Tėve, prašome padėti man." Tipingų formalumai, ar net "amen" pabaigoje. Ir aš nežinau, kas atsitiko, bet tai buvo paskutinis dalykas, aš prisiminiau, kol aš prabudau ant smėlio, su iš būti ten, o saulės nudegimo tiek.

Tai atsitiko dėl pūslių karštą dieną per 1984 m olimpinėse žaidynėse Los Andžele, o paplūdimys buvo visiškai supakuotas. Kai aš prabudau aš mačiau aplink. Niekas dėmesio į mane. Joks asmuo buvo išgelbėta man ar jie nori buvo su manimi. Kai kas nutiko ten prisiminimas trenkė man, suvokimas, kad Dievas buvo reali, o ne tik kad, bet jis žinojo mane, tiesiog užvaldo mane. Kažkaip buvau išgelbėtas nuo vandeningas kapo. Aš pagrobė ir saugomi tam tikrą tikslą. Mano gyvenimas svarbiau. Aš nusprendė į šios patirties metų.

Kai kas nutiko prisiminimas trenkė man, suvokimas, kad Dievas buvo reali, o ne tik kad, bet jis žinojo mane, tiesiog užvaldo mane. Kažkaip buvau išgelbėtas nuo vandeningas kapo. Aš pagrobė ir saugomi tam tikrą tikslą. Mano gyvenimas svarbiau.

Taigi, tą naktį, kai mano brangusis vyras man pasakė, jis netiki Dievu, nors galėčiau beveik pasiaiškinti, visi kiti, kad buvo vienas dvasinis patyrimas aš negalėjo nepaisyti. Tiesiog nebuvo kito paaiškinimo.


Šiuo metu jis padarė pasakys, kad jam reikia abejoti devynerius metus?

Taip. Devynerius metus jis turėjo paslaptį, kad aš nežinojo apie ... kuri ir pati jaučiau, išdavystė. Aš pagalvojau: "Bet mes pasakyti viena kitai viską. Kaip tai galėtų būti? "Jis turi nes sakė daug kartų, kad jis norėjo jam reikia man pasakė nuo pat pradžių jo krizės tikėjimo.

Po to jis man papasakojo apie jo praradimą tikėjimu, o ne daug pasikeitė mūsų dienos į dieną. Aš turėjau savo krizę tikėjimo atsižvelgiant į jo, bet mes vis dar gyveno kaip aktyvių tikinčiųjų, mokamos dešimtinės, dalyvavo bažnyčią, patiekiamas mūsų pašaukimo ir patiko mūsų palatą bendravimą. Bet kai jis baigė savo daktaro, mes persikėlė į Naująją Angliją, ir doc nerasdami jokių giminingos sielos, kad galėtumėte susisiekti su mūsų naują palatą. Mes abu kenčia dvasiškai. Jis nenorėjo nuvilti savo šeimą ir neatskleidė savo nuostolius tikėjimą nors iš jų. Taigi tai buvo tai didelė paslaptis, kad turėjau būti vieni. Po kovoja su juo keletą metų, aš jį paskatino kalbėti apie tai, kur jis buvo su savo tikėjimu vyskupas. Galų gale jis sutiko, ir mūsų vyskupas (kuris taip pat buvo moksliškai apmokyti) skatinami Doc tik skaldo savo įsitikinimus. Tai padėjo šiek tiek laiko.

Ir "skaldo" jums reiškia gyventi kaip Mormono ir darbą iš savo teologines problemas savyje?

Taip. Bet mano vyrui, tai nesinori ten buvo kas nors išsiaiškinti. Jis tiesiog pagalvojau: "Aš netikiu. Aš nežinau, ten Dievas. Nemanau, kad kas nors gali žinoti. "

Ar jis kada nors eiti per metu, kai jis bandė greitai ir melstis ir skaityti savo raštus dirbti iš savo dvasinių problemų, ar ​​jūs manote, jis susiduria su moksliniu požiūriu?

Manau, kad jis padarė išvadą, kad jam reikia praleido dvi pilnos metų skaityti, melstis, studijuoti ir mokyti Evangelijos kiekvieną dieną kaip misionierius, ir nebūtų jokių bando šiuo maršrutu dar kartą vieta. Jis taip pat studijuoja žmogaus smegenys jo profesiją, kuri sako jis yra nuostabus organas, kad mes beveik nieko nežino apie iki šiol. Jis man pasakė: "Aš nepasitiki visus atsakymus gavau, nes mūsų smegenys yra pajėgi gaminti nuostabios patirties, ir mes juos interpretuoti per mūsų gyvenimo patirtimi. Jie nebūtinai reiškia, ką mes galvojame jie reiškia. Aš visada jaučiau, kad tai buvo tvarkinga ir patogi pasiteisinimas, nes ji nepalieka tikėjimo kambarį savo gyvenimą, tik įrodymais pagrįstų įsitikinimų. Bet tai sakė, jo, atrodo, buvo sąžiningas sumažėjo nuo tikėjimo, nepaisant bendro suvokimo, kad "jis turi nusidėjo ar padaryti ką prarasti Šventąją Dvasią." Prisipažinsiu, aš maniau, kad per pirmas.

Bet aš tikiu, kad galime prarasti savo kelią, suteikiant į neatsargumas, abejonių ir nuodėmės. Mano vyras ir aš buvo neatsargus apie skaitydami Raštus ir melsdamiesi. Mes pramogauti abejonių, ir mes visi nuodėmė kasdien. Mums reikia Atpirkimas ir reguliariai atgailą mūsų gyvenime, jei mes nuolat Dvasią su mumis. Jei mes neturime saugoti save nuo tų dalykų, tada mes pavojus dalykų, mes net nežinau, yra ten. Tai mažų ir paprastų dalykų, kad atneš daug dalykų perduoti, kaip stiprus parodymus ir jausmą tikslais. Kas yra "mažesnis", nei maldos ir Šventojo Rašto skaitymo? Kas paprasčiau, nei mokosi savo žodį ir šėrimo mūsų dvasias ir prisiminti Jį kiekvieną dieną?

Prašome kalbėti apie tai, kaip jūs kovojo su Dok nuostolių tikėjimo.

Po mano pradinis šokas nešiojo ne, aš prisipažinti bando žaisti "Leiskite Padaryti Deal" su Dievu. Aš meldžiausi: "Gerai, Dangiškasis Tėve, jei jums reikia aklas man arba suluošinti man ar mums šiek tiek bandymų pažemintų jam, tai maža kaina sumokėti už mano vyro sielą." Ji neatsižvelgė man kol suprasti, kad tai buvo ne tai, kaip Dievas veikia (ir kad aš buvo ne visi, kad nuolankus sau).

Laikui bėgant ir jo agnosticizmas tapo milžiniškas pleištas tarp mūsų. Tai nėra vien tik jo kaltė. Daug žmonių žiūri į mane ir sako: "O, jūs pakabinti ten šventasis", tačiau faktas yra tai, kad aš daug dalykų, kurie prisidėjo prie situacijos, per daug. Po mano pradinis krizė tikėjimo praėjo, aš nusprendžiau likti arti Bažnyčios ir turėjau DOC palaiminimą ir paramą tai, bet nuo tada mano pozicija buvo: "aš esu teisus ir jis negerai." Aš maniau, kad aiškiai aš " m tikintysis, kad aš į dešinę. Pasipūtęs tikrai yra protingas forma pasididžiavimu.

Taigi man ilgai veikia taip, lyg visi mūsų problemos buvo visiškai dėl jo kaltės. Maniau, kad tokius dalykus kaip: "Jeigu jis nori man pasakė, kai tai atsitiko, kol mes turėjo vaikų, tai būtų jokio galvos skausmo. Nesu pakankamai stipri mano valia turi būti vedęs closeted atsimetėliu! Man reikia vyro galiu atsiremti. "Bet dabar mes turėjome gražių vaikų, kuriuos reikia apsvarstyti, ir mes abu nori, kas geriausia jų, jau nekalbant apie tai, kad jis ir aš mylėti vienas kitą.

Mano požiūris tik padėjo jam jaustis kaip niekas jis buvo pakankamai geras. Pamenu, kaip jis pasakė: "Aš eisiu į mano kapo, žinant, kad aš nusivylęs jums. Nėra taip, kad aš galiu atšaukti tai, ir tai tik tragiška. Aš nenorėjau jums būti jūsų asmeniniam Šekspyro tragedijos žvaigždė. "Tai tiesiog liūdna, ir iš jo perspektyvos nėra jokio būdo aplink jį. Jis nesitikėjo, kad tai įvyktų. Nei vienas iš mūsų prašė, bet tai, kas tai yra.

Taigi, kas nutiko po to?

Ką išsigimė daug. Mūsų santykiai tapo labai sudėtingas. Man buvo ne daro gerai dvasiškai on my own, ir galiausiai viskas buvo taip blogai, kad vieną dieną aš maniau, galiu tiesiog palikti bažnyčią. Niekas čia būtų prižiūrėti, ir būtų pašalinti šį didelį pleištą mano santuokos, tai būtų būdas pagerinti kažką mano gyvenime.

Pamenu nebuvo studijuoja On My Own Evangeliją metų tuo momentu (už bažnyčios lankymą), įskaitant skaityti vėliavos "žurnalas. Tačiau dėl kažkokių priežasčių, kaip man buvo imtynių mano santykiai su Bažnyčia, Ensign atėjo į paštą ir aš pradėjau skaityti Prezidentas Hinklis įstatų, kur jis pažadėjo tam tikrų palaiminimai ateis į mūsų gyvenimą, jei mes norime skaityti kiekvieną dieną ir baigti knygą Mormono iki metų pabaigos. Dėl tam tikrų priežasčių, aš maniau, "Imsiu šį mažai iššūkis." Tai būčiau savotiškas atsiskyrimas "Sveika, Marija" į mormonų bažnyčia. Aš turėjau ne idėja, tai iššūkis ketino tapti bažnyčia visoje judėjimas.

Aš pradėjau skaityti Raštus nuosekliai kasdien, ir po kelių mėnesių aš kažkaip sukūrė Mormono Knygoje parodymus. Pamenu tą akimirką tai atsitiko. Knyga tapo beveik kaip Epas filmą skaitant Alma karo skyriuose. Prieš tai, aš negalėjo išlaikyti kiekvienas tiesiai ir dauguma tai nėra prasmės man. Buvo gražus eilėraščiai čia ir ten, bet aš negavau visa tai karo aptarimas. Taigi, kaip nenuostabu, kad jis buvo karo skyrių, tos puiki knyga dvasia pradėjo dirbti man! Staiga galėjau beveik "matyti" žmones, jie buvo gyvi ir skirtingi individai į mane ir tai buvo tarsi aš galėjau jausti ir pajusti, ką jie patiria Vicariously. Tai buvo nuostabi dvasinė patirtis. Aš praleido visą dieną skaityti ... Aš tiesiog pasiklydo ir jis buvo skanus būdas, kad žmonės buvo aprašyta anksčiau, bet aš niekada nebuvo patyręs.

Taigi, aš pagaliau turėjo šį maža maža Mormono Knygą tikėjimą, ir aš buvau beveik kaip "O, nuostabu!" Sąžiningai, I rūšies tikėjosi, kad buvo ne tiesa, kad galėčiau palikti bažnyčią švariu sąžinės. Bet dabar aš turėjo likti. Aš žinojau, ką nors, kaip aš niekada anksčiau. Ir tai buvo sunku, bet taip pat buvo gera. Nes pirmą kartą turėjau šią bonafide tikėjimo branduolys .... ir tai buvo mažiausias mažai branduolio ... bet tai buvo realus. Galiausiai mano liudijimas buvo paremta ne tik tikėjimo, arba priėmimo ar ugdomosios ar socialinės draugais. Aš gyvenau bažnyčią, nes adyti, ji yra tiesa.


Ar jūs nusiminusi, nes tu negali baigti su gyvenimu, kurį įsivaizdavo sau?

Be abejo, aš praleido daug laiko talpinimas šlovingą gaila šalis! Mano požiūris buvo toks: "Aš padariau viską teisę. Ištekėjau šventykloje ir padarė viską, ką buvau mokoma. Tai neturėjo atsitikti! "Niekas man pasakė" Nustatykite savo tikslus, bet jei gyvenimas neplėtoja, kaip jums planuota .... "

Be abejo, aš praleido daug laiko talpinimas šlovingą gaila šalis! Mano požiūris buvo toks: "Aš padariau viską teisę. Ištekėjau šventykloje ir padarė viską, ką buvau mokoma. Tai neturėjo atsitikti! "

Taigi, kai viskas ne iš darbo, kaip tikėjausi, aš buvo sugauta ne apsauga. Manau, kad tai, ką mes galime padaryti geriau parengti savo vaikus ir save, įgyti reikiamų įgūdžių ir informuotumo reikalingų netikėtus gyvenimo įvykius. Aptarkite, kaip gyventi laimingai su nenumatytų pokyčių, ypač šeimoms. Šėtonas bus naudoti nieko, jis gali suplėšyti be šeimos, ir priešininkas pradėjo naudoti savo vyru sprendimus ir įsitikinimus, kad nekiltų jokių abejonių mano galvoje apie tai, ar turėčiau likti savo santuokos, ar ne. Aš turiu galvoje, ar nebūtų geriau man jį palikti ir eiti ieškoti teisusis, kurie nori padidinti vaikų Mormonas? Štai idėja, kad man teko kovoti ir ristis.

Jūs ir jūsų šeima persikėlė į Solt Leik taip Dok gali lankyti medicinos mokyklą, nors jis jau buvo nusistovėjęs savo mokslinės karjeros. Kaip turi viskas pasikeitė jums, kaip šeimos nuo šio sprendimo priėmimo?

Aš žinojau medicinos mokykloje būtų sunku, aš maniau aš žinojau, ką mes buvome už kaip pora ir šeima. Bet aš neįsivaizduoju, kaip griežtas ir reiklus procesą būtų. Aš sutiko, kur mes buvome, kaip mūsų "nauja normalus", ir suprato, mes tiesiog išjoti amžinai, su dok kaip closeted eretikas gyvenimo kaip tikintysis. Bet po to mes norime buvo mokykloje porą metų, jis atėjo pas mane ir pasakė: "Aš tiesiog negaliu do this anymore. Aš negaliu gyventi melu. Man reikia pradėti apvadu savo kelią iš bažnyčios. "Jis nustojau sakramentą, ir padarė keletą kitų pakeitimų, kurie buvo labai tikėtasi man. Aš Dotarłeś taip patogiai, kaip mes būtume buvę, ir tai buvo dar vienas pokytis. Man buvo tikrai sunku su kai kuriais kitais kovų jau ir tai tik nulenkti mane per kraštą. Aš kritau į gilią depresiją, kad reikia man traukti ir atleiskite dalykų tiesiog išgyventi daug.

Kodėl taip sunku jums matyti Dok faktiškai išgabenamos iš bažnyčios, kai norite metų žinoma, jis netiki?

Tai buvo sunku, nes aš myliu vaikiną! Aš taip pat jaučiau, kad mano darbas nustatyti jį. Ir tol, kol jo tik kova nebuvo manyti, tada jam reikia turėti savo pakeisti širdies ir niekas niekada žinoti, ką mes norime buvo per. Apkantavimo savo išeitį gyvenimo kaip Mormono išsigandusi mane kaip niekas kitas. Man buvo neramu virš jo siela kaip niekada anksčiau.

Tada aš pietavo su draugu, kuris buvo panašioje situacijoje, bet kai jie susituokė su vyru faktiškai tapo visiškai anti-Mormonas. Jis niekada kojos bažnyčioje, ir pradėjo daryti tų pačių pasirinkimų kasyklos buvo pagaminti daug. Ji pagaliau nusprendė: "Aš gali arba priimti jį už tai kas jis yra, nes jis puikus tėvas, puikus vyras ir aš jį myliu, ar turėčiau leisti jam eiti, nes tai ne mano darbas, kad jam jaustis kaip jis nėra pakankamai gera. "Ji sakė, kad tai buvo sunkiausias procesas, tačiau ji pagaliau padarė taiką su jų padėties. Tai buvo sunku nutraukti tuos teisti jį įpročius, bet kai ji padarė, jų santykiai pasidarė artimesnis ir viskas tikrai pagerėjo.

Tuo metu turėjau Epiphany kad tai, ką darė, buvo vilkinamas mano meile, yra kritiškai Doc žiūri į jo akis krisleliai ir ignoruojant mano paties spindulius. Turėjau atgailavo padaryti, nes, kad daug, ir jautėsi tikrai nusižemino visiems skauda aš jam padarė su mano nuomone ir pasididžiavimo. Parašiau jam laišką ir išreiškė kiek aš myliu jį, ir kaip gaila buvau už visus metus aš stabdo savo meilę ir pripažinimą ir padarė jį jaustis blogai apie tokius dalykus. Aš padėkojo jam už visų nuostabių dalykų apie jį, įskaitant tai, kaip jis įstrigo su manimi per viską, kai tiek daug kitų žmonių būtų tiesiog pabėgau ir niekada nužvelgia atgal. Prireikė daug svorio nuo mano pečių pagaliau turėti, kad suprasti, ir aš taip dėkinga už tą gailestingumą.

Kaip tai pakeisti dalykus?

Tai tikrai sunku man keisti savo įpročius, ir aš turėjau dirbti nesakau, kas man būtų pasakęs anksčiau. Bet mes sutvirtintų, ir aš noriu būti su juo amžinai. Nemanau, apsimesti suprasti Tajniki visa tai, bet aš manau, kad jei aš gyvenu taip, kaip aš galiu, tai viskas, ką turite kontroliuoti. Jei aš myliu Doc besąlygiškai, kaip aš galiu, kaip mūsų Gelbėtojas myli jį, tai viskas, ką galiu padaryti. Aš nežinau, kaip ji visi dirbti, bet aš kažkaip ne nerimauti apie tai, kaip aš anksčiau. Aš jaučiausi taiką apie tai pagaliau.

Jei aš myliu Doc besąlygiškai, kaip aš galiu, kaip mūsų Gelbėtojas myli jį, tai viskas, ką galiu padaryti. Aš nežinau, kaip ji visi dirbti, bet aš kažkaip ne nerimauti apie tai, kaip aš anksčiau. Aš jaučiausi taiką apie tai pagaliau.

Kaip jau minėjau, aš manau, kad buvo mano darbas jį išgelbėti. Aš vis dar turiu daug ko išmokti apie atpirkimą, ir aš nerimauti, kaip jo pasirinkimas turės įtakos mūsų vaikus per savo paauglių metus ir už jos ribų. Jie gali kovoti tokiais būdais, jie gali turėti, jei jis kada buvo stiprus narys, rodydama pavyzdį bažnyčioje. Ir kad gąsdina man tiesiog patinka bet kurį mama. Aš nežinau, kokių rūšių dalykų, jie teks spręsti, bet aš žinau, kad niekas nebūtų per šį gyvenimą be mūsų pačių individualų rinkinį aplinkybes ir galimybes mokytis ir augti ir įrodyti save. Mes visi padaryti didelių klaidų, tačiau Dangiškasis Tėvas mus myli vistiek. Aš tiesiog bando tapti panašūs į Jį.

Kokie dalykai padėjo jūsų santuoka labiausiai?

Manau, kad dalykas, kuris padėjo mūsų santuoka buvo man padedate man. Tai apėmė rasti gerą terapeutą dirbti. Ten buvo tiek daug skirtingų dalykų, turėjau spręsti pagal tai, kas nutiko per mano auklėjimą, turėjęs įtakos mano savigarbą ir savo identitetą, taip pat visus savo santykius. Kuriant tikrą tikėjimą į Kristų buvo didelis raktas. Jis visada buvo šalia manęs, net jei aš to nežinojau. Aš atranda, kad kiekvienas kovoja išsiaiškinti, kas jie yra iš tikrųjų ir kodėl jie čia. Žinau, kad dabar yra ne tik vienas būdas būti Mormonas. Suvokdami, kad jūs galite pabandyti padaryti viskas "teisinga", bet jūs vis dar teks tyrimus ir kad jie iš tikrųjų persirengęs palaiminimą. Gelbėtojas iš tikrųjų padarė viską, ir jis vis dar bandymų. Be Dok patirties nebūčiau išgyveno kelionę, kurios rezultatas šiek tiek bona fide tikėjimą, kad ir toliau didės. Nepaisant to, kaip skaudu buvo tuo metu, aš esu labai dėkinga, kad mano brangusis vyrą, gražių vaikus ir mano širdyje parodymus. Dok buvo teisus, kelionė atlygis!

Žvilgsnis

Mėlynas


LDS_woman_photo_BlueCOLOR
Vieta: Salt Lake City, UT

Amžius: 41

Šeimyninė padėtis: vedęs 20 metų

Pareigos: Orlaivių palydovų

Lankytos mokyklos: Brigham Young University

Kalbama namuose: anglų

Mėgstamiausios giesmė: "Kaip kontora fondas", ypač per pastaruosius ketverius ženklai, kad mes niekada dainuoti!

Interviu Šelos Miner . Nuotrauka naudojamas leidus.

Dalintis šį straipsnį:

30 Komentarai

  1. Pam
    08:06 apie 5 Geg 2010

    Aš esu nebėra Mormonas, bet man patinka šią svetainę ir turi didžiulę pagarbą mano LDS draugams. Aš palikau dėl asmens neliečiamumo ir kadangi ji buvo nesveika man gyventi, kai man nebereikia tikėjo tiek daug dogmų. Kaip aš kovojo su savo nepasitenkinimo iš bažnyčios, tai buvo mano tikėjimas Kristumi palaikė mane per mokymosi visą aš apie bažnyčią ir jos istorija skausmo. Aš nesutinku su mintimi, kad jis yra dvasinis tingumas, daugelis, kurie palikti, ar psichiškai ar iš tikrųjų atsistatydinti iš bažnyčios tyrimo labai kruopščiai ir melstis lygiai taip pat sunku.

    Turėjau kartus, kai aš abejoti Dievo buvimą, manau, mes visi tai padarysime, todėl suprantu tuos, kurie yra agnostikas, jie sako, kad jie tiesiog nežino, todėl nemanau, bet aš esu tas, kuris linkęs grįžti mano tikėjimo, šlovindami Dievą, ir Žodis, kuri galiausiai suteikia komfortą. Mano liudijimas Kristaus ar Dievo niekada nebuvo grindžiama bažnyčioje, man jie nėra vienas pats. Džiaugiamės, kad jūs pripažinti, kad savo besąlygišką meilę vienas kitam, nesvarbu, ką jo tikėjimas statusas gali būti dabar yra svarbiausia. Kai viskas pasakyta ir padaryta, gryna ir paprasta Evangelija mūsų Viešpaties yra tik apie mylėti Dievą ir vienas kitą.

  2. citrinų augintojas
    10:28 apie 5 Geg 2010

    Tai nuostabiai raminantis straipsnis. Mano vyras prisipažino, kad tai man yra 21 + metų santuokos. Jis atėjo kaip visiškai šoką. Jis tarnavo kaip vyskupo per šį laiką ir, matyt, manė, beveik identiškai, kaip jūsų vyras apibūdina. Jis bandė skaldo kiek ir kaip ilgai, kaip jis gali, o dabar jis jau nebegalima. Jis nori vaikams ir aš toliau aktyviai. Jis mano, kad bažnyčia yra geras dalykas "daugeliui žmonių", - bet už save, jis nebegali suspėti fasadas.

    Buvau pasiruošęs gyventi su šiuo ir dirbti su juo - bet vietoj to, ji padarė jam jaustis, kad jis turi palikti savo santuoką - kad šios problemos dalis yra slėgis gyventi į kažką į palatą, kur žmonės mato jį kaip savo buvęs vyskupas, o kai jo vaikai jį pamatyti kiekvieną dieną. Ir manau, kad kaltę ... ir kažkaip, kad negali būti asmuo, aš maniau jis buvo.

    Nemanau, kad jis supranta, kaip atlaidus Aš esu visa tai. Aš mačiau mažai įtrūkimų fasadas dabar ir tada, bet turėjau ne idėja, jis save laikė Mormon "ateistas".

    Manau, tai gera žinoti, kiti išgyveno panašių dalykų.

    Šiuo metu mes atskirti. Matau mažai vilties suderinimui jo pabaigos. Bet aš vis dar myliu jį, nepriklausomai nuo jo abejones ir jausmus apie bažnyčią.

  3. Taikos Seeker (Oops! korekcija ant paskutinės eilutės.)
    15:37 apie 5 Geg 2010

    Dėkojame už pasidalinti savo istorija. Aš taip pat atėjo daug tų pačių supratimą, nes mano išbandymuose. Aš turėjau panašią situaciją į savo paplūdimio istoriją, kad negali būti paaiškinti; todėl aišku man, kad Dievas buvo realus labai fizinės būdu ir galėtų daryti tai, ką kada nors jis norėjo. Tačiau jis niekada naudoti šią galią priversti ką nors danguje. Bet kas mane išlaiko daugiau nei, kad yra mažas stebuklų ir pranešimai iš Dievo kelyje. Aš sužinojau, kad jei mes tikrai Kristų mes sutinkame žmones, kas nors lygį jie yra, nebent jie kenkia kitiems protiškai, emociškai, fiziškai, dvasiškai ir / ar seksualiai. Tol, kol jie gyvena gerų žmonių gyvybes ir yra natūra žmonių, kurie nedaro žalos kitiems tada aš neturiu su savo gyvenimo problemą. Žinau daug mormonai, kurie gyvena vadinamųjų taisykles ir dar jie turi širdis akmuo ar protu pilna oro. Turiu seserį, kuris išvyko į bažnyčią, nes tokių žmonių. Ji yra mieliausias žmogus, kuris nenuskriaus. Tikiu, kad Dievas myli ją, nes šios. Jis siunčia savo kelią takai laikas nuo laiko, nes jis nori jai kreiptis į jį, nes jis myli ją. Bet jis taip pat palaimino ją su kažkuo, kad aš norėjau visą savo gyvenimą, ir aš vis dar esu aktyvus narys. Aš dažnai esu užgesinti su liūdesiu per kartumo ir neapykantos padarytos mane kiti. Aš kovoju ne į neviltį, ir siekti įgūdžių mokyti kitus mylėti vienas kitą. Aš žinau, vieną dieną aš gausiu mano teisusis norus nepaisant, kaip jis leidžia man būti teisiamas kaip Jobas kartais. "Nors jis nužudys mane, tačiau aš Juo pasitikėsiu". Job 1: 4-5. Aš rasiu, kad nėra jokio kito šaltinio kreiptis į šiame pasaulyje. Skelbiu taip pat kaip Petras skelbė kai Gelbėtojas paklausė, ar jis ketina palikti jį taip pat: "Viešpatie, pas ką mes eisime? Tu turi amžinojo gyvenimo žodžius. "

  4. Brett Nielsen
    08:37 apie 5 Geg 2010

    Patinka tai, ką pasidalino čia Mėlyna. Claudia ir aš tave labai myliu, ir perskaičius jūsų gabalas, mes mylime Doc pat. Žinoma, mes norime jis buvo tikintysis dar, bet mes priimame jį už geras žmogus jis yra jums ir vaikams. Laikyti būna stiprus savo tikėjime! Viskas bus verta. Galiu pasakyti, kad mano tikėjimas buvo išbandyta su kelis kartus max, bet aš vis dar pasirenka tikėti ... ir tu teisus, skaitydami Raštus ir daro visas pagrindines smulkmenos yra gyvenimo linija tikėjimą. Duok tuos up ir mūsų liudijimas gali būti lengvai užpulti. Galėčiau rašyti daugiau apie tai, kaip tariamų "Istorija" klausimai bažnyčios nėra priežasties leisti abejonių mus užvaldyti, bet aš to nedaryti dabar. Mes švenčiame savo jėgas ir visa, ką išmoko!

  5. Melly
    10:32 apie 5 Geg 2010

    Dėkojame už Jūsų sąžiningumo ir atvirumo, mieli Mėlyna! Jums bus stiprybės tiems, kurie kovoja. Jūs turite išmokti besąlygiškos meilės prasmės ... tikėjimas gali tapti žinių, kuriame jūs turite! Mes ne visada turi eiti aklai, padaryti mes? Yra didelis gėris šiame pasaulyje - visa tai ateina iš tos amžinos tiesos šaltinis ir šviesos. Albertas Einšteinas sakė, kad geriausias "Jūs galite gyventi gyvenimą dviem būdais: Vienas tarsi nieko nėra stebuklas, kita yra tarsi viskas yra." Jūs pasirinkote pamatyti stebuklus, nepriklausomai nuo rezultato, ir jums bus amžinai palaimintas. Mano vyrelis ir aš pažvelgti į jus - jūs turite milžinišką drąsą, ir mes žinome, Dok žino, kad ir tave myli visiems, kad jūs esate. Jūs turite nuostabią sielą, ir esu dėkingas jums skambina my dear friend!

  6. chris
    01:26 apie 6 Geg 2010

    Jaučiu jūsų kovų ir esu laimingas, džiaugsmas jūs galėjote pripažinti, nors dalykai neišsisprendžia, kaip planuota. Manau, ši istorija tikrai suteikia mums tai, ką ištverti iki galo tai-ne sprendimas skirtas pavyzdys. Tvirta nėra lengva ... net pranašai melstis, kad būtų galima kentėti. Laikykite į jį ir prašome niekada nuklysti toli nuo savo tikėjimo.

  7. Suzy
    09:54 dėl 9 Geg 2010

    Bravo Mėlyna! Aš taip didžiavausi, jūs turite padaryti ir vis dar daro. Aš tiesiog myliu liniją "Niekas tikisi, kad tai įvyktų, nė vienas iš mūsų paprašė už jį!" Aš žinau, aš tikrai ne prieš 21 metus, kai mano O tokie panašūs santuokos prasidėjo. Gyvenimas būtų ne visi, kad puiku, jei mes žinojo, kas kiekvieno kampo. Tiesiog neužmirškite, kaip didelis jis jaučiasi, kai jūs suprasite Kai kas tikrai sunku naudą? Jūs pasiekti donting užduotį? Taip, tai tiesa kreivė kamuoliukų padaryti sunku, bet atidėti vaikams, atidėti įsipareigojimus, mes padarėme tai, net atidėti vieną sekundę meilė ir prisiminti, kad vienas dalykas ...... "kiekvieną SIELOS verta", - oh J. kiekviena siela. Dok verta.

  8. Chrysula Winegar
    11:29 dėl 13 Geg 2010

    Svaiginimas interviu. Ir nėra toks neįprastas dinamiškas. Siuntimas jums ir toliau išliktų jėgą, ryžtą ir nuolatinį gebėjimą tikrai matyti ir girdėti vienas kitą. Yra visa krūva santuokų ten su dviem pamaldžių tikinčiųjų, kurie neturi ką du turi.

  9. Twyla
    09:46 dėl 13 Geg 2010

    Ačiū už šį interviu, jis davė man jėgų ir tai, ką mano vyras išgyvena supratimą. Ji taip pat suteikė man drąsos paklausti jo, nes aš pradedu jaustis taip, lyg jis buvo nusiminusi ir nusivylė su manimi, kai aš sužinoti tai yra valdovas.
    Manau, kad jis bijo, kad aš jį palikti, jei jis neturi likti bažnyčioje ir aš niekada, nes Bažnyčia yra ne tai, ką padarė jį geras vyras ir nuostabus tėvas. Jis bus toks, kad oras, jis turi tikėjimą bažnyčioje, arba į Dievą, arba, jei jis mano, kad mes visi kurti savo likimą.
    Jis man pasakė, kad jis serga išgyvena tyrimų ir suprantu, ką jis reiškia, aš taip pat kai kuriose vietose. Bet aš priskiria keletas iš daugelio palaiminimus turime valdovų darbą ir jam priskiria jį prie mans darbą ir sprendimus.
    Tuo metu mūsų santuokos Aš jaučiau, kad aš turėjo atlikti mūsų šeimos tikėjimą, kad jis buvo sunku būti, kad aš esu konvertuoti ir žino labai mažai apie bažnyčią.
    Aš myliu savo vyrą tiek daug, ir aš esu labai dėkinga, kad jam mano gyvenime, nes jis yra įrodymas palaimos ir meilės. Jis taikstytis su daug mano klausimų ir dalykų, kad aš ne su labai gerai, mano praeityje.
    Linkiu kartais ten buvo kažkas, aš galėtų padaryti, kad pakeisti savo mintis, bet aš negaliu kontroliuoti, kaip jis jaučiasi arba ką pasirinkti jis daro. Galiu tik pasirinko mylėti Jį visa širdimi ir parodyti jam, ką reiškia turėti besąlygišką meilę.
    Linkiu Aš turėjau kitą su jumis, kad galėčiau sužinoti jums geriau. Ačiū dar kartą tai yra būtent tai, ko man reikia skaityti.
    Vienas kitas dalykas, man įdomu, kartais, jei mes ne atsižvelgiant į tuos pačius bandymus, vėl ir vėl, nes mes ne išmokti tai ankstesnių kartų ir todėl mes turime eiti per jį dar kartą, kad mes galime mokytis. Tai mūsų pasirinkimas, kaip mes reaguoti ir su jais susidoroti. Gal kartais mes tiesiog reikia suprasti, kad gyvenimas yra ne taip paprasta, kaip mes norėtume, kad ji būtų.

  10. Bree
    10:03 dėl 20 Geg 2010

    Aš tik norėjau pasakyti ačiū už dalijantis šį jaudinančią istoriją. Aš gali būti susiję su tuo, kaip jūs pajuto Mėlyna. Šiek tiek daugiau nei prieš metus mano visa šeima (išskyrus mano brolis, kuris buvo jo misija) paliko bažnyčią. Tai buvo paini, liūdnas, ir varginantis laikas mano gyvenime. Aš per tiek daug kovų žiūrėti juos gyventi savo naują gyvenimą po 20 + metų aktyviai gyventi Evangelija. Aš turėjau imtis veiksmų ir gauti atsakymus į save. Aš pradėjau skaityti Raštus ir melstis daugiau nei aš kada nors anksčiau. Visą laiką turėjau už mano brangusis brolis grįžta namo iš savo misiją ir mokymosi iš savo šeimų naujų įsitikinimų baimę, aš nenorėjau jam kada nors jausti, kaip aš. Mano brolis buvo namuose keletą savaičių dabar, ir mes kalbėjome apie mūsų šeimą. Jis man pasakė, kad viskas, kaip tai gali atsitikti bet kam. Kad visi mes turime padaryti, tai juos mylėti ir būti pavyzdžiu jiems geriausia, ką galime.

    Po pokalbio su broliu Tada aš supratau, gaila šalis man buvo talpinimas sau pastaruosius metus arba tiek. Jis vis dar bus tikrai sunku ir nelinksma, bet aš bandau.

    Aš nuoširdžiai maniau, kad aš buvo vienintelis asmuo, išgyveno kažką panašaus į tai. Esu dėkingas, kad mes turime vienas kitą atsiremti ir dalintis vienas kito bourdens. Džiaugiuosi, kad aš ne vienas. Ačiū už jūsų pavyzdžiu ir stiprumo mėlyna.

    Aš negali žinoti visų atsakymų į savo šeimos poreikius, bet aš niekada negalėjo paneigti labai asmeniška ir specialios patirties aš turėjo ir ką aš pajuto, kad kada nors veda mane nuo šio Evangelijos.

  11. Valerie
    09:27 dėl 21 Geg 2010

    Oho! Kas minties išprovokuoti straipsnis! Tai jūsų ilgai, prarastas draugas augau, Mėlyna. Aš tik norėjau pasakyti, kad aš žaviuosi savo tikėjimą ir drąsą tiek daug. Mes galime mokytis tiek iš mūsų gyvenimo patirtimi. Aš esu tikras pavyzdys, kurių gyvenimas pakrypo ne gana, kaip aš planuota. Jis yra toks gaivus pamatyti ką nors, kaip jūs savo ruožtu sunku patirties aplink ir taptum stipresnis tikėjimu ir daugiau išmintingi perspektyvos gyvenęs per ją. Ačiū, kad padedate savo liudijimą pagal suteikėte man dar vieną priminimą, kad gyvenimas yra tai, ką mes darome tai.

  12. Anne
    11:06 dėl 22 Geg 2010

    Thank you so much dalintis savo patirtimi. Aš esu labai panašioje situacijoje dabar. Aš stebiu mano vyro ploną laidą tikėjimo labai silpnai laikyti jį į bažnyčią, ir ji atrodo labai artima tampa atskirta visiškai. Aš vertinu įžvalgas jūs dalijamasi. Pagrindinis jausmas, aš gavau iš Dvasios, yra tiesiog myliu jį ir turėti viltį. Aš, kaip ir jūs, nežinau, kaip visa tai baigsis, tačiau galiausiai Kristus nenori mums pasiduoti tiems, kurie yra brangiausias mums. Jus siunčiu daug meilės, kaip kolegos sesuo Evangelijos

  13. Cath
    19:07 dėl 23 Geg 2010

    Aš rekomenduoju jums už jūsų tikėjimą ir kaip ji koegzistuoja su meile savo vyrui. Nors šie dinamika turi būti sudėtinga, manau, jūs klesti gražiai. Ir tai, ką Dievas būtų jūs darote. Jūs įkvėpimo. Nors nemanau, kovoja su tuo pačiu teismą, aš žinau, daug moterų yra panašioje situacijoje. Aš tikiu, kad jūsų žodžiai ir istorija bus pakelti daug. Dėkojame už drąsą pasidalinti. Ir tai padaryti su tokia sąžiningumo.

  14. Jonas
    02:04 dėl 24 Geg 2010

    Gerbiami Blue, aš gali būti susiję su jūsų istorija, nors ne taip, kaip galima tikėtis. Po augo Bažnyčioje vyksta misija ir yra vedęs šventykloje, aš paliko Bažnyčią apie dešimt metų į mūsų santuoką. Kaip jūs galite įvertinti, tai buvo ne tai, ką mano žmona lūkesčius. Kaip ji meldėsi už rekomendacijas, atsakymas ji gavo buvo tiesiog mylėti mane. Kaip ji pasakoja, jos atsakymas buvo, kad ji nenorėjo mylėti mane. Niekada-mažiau ji padarė. Nors aš niekada tikimasi turėti nieko bendro su Bažnyčia vėl, po penkiolikos metų pertraukos kažkas atsitiko, kad pradėjo mane atgal kelyje, kuri atvedė prie mano galiausiai sugrįžtant. Šiandien, mano žmona ir aš rengiasi tarnauti šventykloje pradedant kitą mėnesį ir tikimės, kad pateikti dokumentų eiti į misiją kažkada kitais metais. Stebuklai pasitaiko nors ir ne mūsų tvarkaraštį. Laikyti jūsų vaikai arti jūsų ir išmokyti juos Evangeliją. Jie gali pasirodyti esąs priemonės Viešpaties ranka pareikšti savo vyro atgal į Bažnyčią.

    Dėl tų, kurie jau šiek tiek Bažnyčios istorijos įvykis sunaikinti savo tikėjimą, man patinka Davis Bitton atsakymą: "Aš neturiu daug Bažnyčios istorijos parodymus ... yra ištikimi Pastarųjų dienų šventųjų istorikai, kurie žino, kaip daug apie šią temą, kaip bet prieš Mormonas arba tiems, kurie rašo apie iš išorės perspektyvos tema. Išskyrus kelias išimtis, jie žino daug, daug daugiau. Jie nebuvo nupūstas. Jie nebuvo griežė dantimis ir atsisakė savo tikėjimą. "Istorija yra žmogaus pastangos, kad neišvengiamai turi apimti kažkieno perspektyvą. Įsivaizduokite, kas Mormono Knyga bus kaip nuo lamanitų, o ne į Nephite pranašų perspektyvos. Ar nustebtumėte, ar jus šokiruoti sužinoję, kad jie matė tuos pačius įvykius skirtingai? Kuris būtų tikslesnis, kas yra "iš tikrųjų" nutiko? Kaip mes galime tikrai pasakyti tam tikrų, kas iš tikrųjų nutiko? Net jei tai buvo kažkaip įmanoma būti liudininkų, mes galime būti tikri, kad mes viską matė ir pranešė supratote visas iliustracijas, požiūrius tiksliai? Ar galiu būti visiškai "tikslas"? Aš netikiu, tai yra žmogiškai įmanoma. Nors tikiuosi, kad labiausiai mums visiems turite klausimų apie tai, kas nutiko praeityje, ar mūsų pačių šeimos ar dėl istorinius įvykius ar žmones, mūsų smalsumas gali tekti laukti iki tos dienos, kai mes galime patirti Dievo versiją "jūs ten" kuri apima gebėjimą skaityti tautų mintis ir suprasti jų motyvaciją taip pat stebėti savo veiksmus. Iki tol, aš taip pat neturiu Bažnyčios istorijos liudijimą - ar bet šiuo klausimu istoriją. Tai nereiškia, kad aš mesti jį iš visų jėgų, tik, kad aš suprantu, apribojimus ir reikia būti atsargiems išvadose darau paremta. Dėkoju Viešpačiui, kad aš ne visiems, remiantis kas yra prieinama istorijos knygų teisėjas.

    Manau, kad jūsų analizė malda ir Raštų studijavimas svarbus yra teisingas. Kaip Alma sakė: "... jei jūs patyrėte širdies pokyčių, ir jei jūs pajuto dainuoti atperkančios meilės daina, aš norėčiau paklausti, gali jus jaustis taip dabar?" (Almos 05:26) parodymai nėra įvykis tiek, kiek jis yra gyvenimo būdas. Mes turime būti pasirengę prašyti, trankyti, pakviesti Dievą į mūsų gyvenimą, o ne vieną kartą, bet reguliariai. Mano paties atveju, aš ne tik nebuvo tai darai, bet aš linksmina mintis, kad man buvo mirtinai ydingas, nevertas ir beviltiškai pasmerkti. Nors tai nepasikeitė, mano supratimą apie atgailą ir Apmokėjimą padėjo man suprasti, kad gelbėtojas poreikį ir siekti Jo pagalbos, kad tik jis gali duoti.

    Telaimina jus Dievas!

  15. Alyson (Naujosios Anglijos Gyvenimas)
    12:04 ant 3 birželis 2010

    Aš tiesiog myliu Mėlyna! Turiu ilgą laiką, tačiau tai daro mane myli labiau! Kokia nuostabi kelionė. Tikrai galiu nustatyti su tiek jums ir jūsų vyrui. Aš vis dar mano krizės tikėjimo viduryje ir aš galiu visiškai suprasti savo požiūrį, ir gebu suprasti jūsų per daug. Noriu, kad kas tikėjimas aš turiu darbą. Noriu pamatyti šį dalyką per, jei galiu.

    Nemanau, kad kas nors iš mūsų iš tikrųjų suprasti, kaip viskas bus sutvarkyti iš kitos pusės. Manau, kad dalis reiškia likti mums paslaptis, bet aš tikrai myliu savo požiūrį ir įgyvendinti viską, ką galite padaryti, tai kontroliuoti savo elgesį ir įsitikinimus likusios jums reikia tiesiog priimti, o ne bandyti pakeisti.

    Jūs esate nuostabi moteris, Mėlyna!

  16. dc
    14:23, 2010 birželis 7

    O dangus. Thank you so much. Praėjusią savaitę mano draugas šešių mėnesių, kuris taip pat yra mano geriausias draugas daug ilgiau nei kad-man pasakė, kad jis nėra tikras, ar jis tiki Dievą nebėra. Nuėjau atgal ir pirmyn tarp jausmas, kaip aš sumušė jį išjungti žinoti, ką skausmas tai sukeltų man atleiskite, ką turime. Dabar, mano mintys ir jausmai yra, kad mes negalime kontroliuoti kitus, ir mes nežinome, ateitį. Viskas, ką aš žinau, ką aš patyriau iki šiol, todėl tai, ką aš turiu eiti šalin. Taigi, būsiu šalia jo tol, kol jis bus leiskite man. Tikimės, kad tai visiems laikams.

  17. Whitney Johnsonas
    20:58 dėl 8 liepa 2010

    Tai buvo puikus interviu. Dėkojame Bleu dalintis savo istoriją.

  18. Todd147
    08:07 nuo Rgp 5, 2010

    Ačiū už pasidalinti savo istorija.

    Lygiai taip pat yra etapai mūsų fizinio augimo, yra etapai dvasinio vystymosi. Tai tikrai gana normalus brandinimo dvasias atmesti organizuotos religijos tam tikru momentu. Su savo paramą, jis gali surasti Dievą iš naujo.

  19. Michelle
    08:02 apie 25 spalis 2010

    Prisipažinsiu, kad aš linkę matyti dalykus kaip "juoda arba balta". Manau, kad aš visada buvo, kad taip. Bet, kaip aš susiduria žmonės kovoja su savo tikėjimo, įskaitant ir mano paties broliai ir seserys, aš pradedu matyti, kad yra grynas genijus, taip pat meilės, teisingumo ir gailestingumo, vairavimo išganymo planą. Yra būdas, visada yra būdas, nesvarbu, kaip neįmanoma atrodo, kad mūsų ribiniam protui, kad grįžtumėte į Kristų.

    Mano vyresnysis brolis nusižudė prieš 11 metų, ir aš maniau, kad buvo jo sielos pabaigos pirmas. Bet, kaip aš atėjau patirti przebłaganie gijimą mane, aš žinojau, kad turi būti būdas, kad ji vis dar gydo mano brolis - net iš kitos pusės.

    Mormono Knygoje aprašoma, kaip sutaikinti jus kaip "begalinė ir amžina" ir Doktrinos ir Sandorų 138 kalbama apie "mirusieji, kurie atgailauti bus išperkamos per paklusnumą Dievo namų potvarkių, 58 v
    59 Ir po to, kai jie sumokėjo už jų nusikaltimus bausmę, ir nuplauti, gauna atlygį pagal savo darbus, nes jie paveldės išganymą. "

    Visas šis planas yra toks sudėtingas ir didžiulis ir viską apimanti ir toks nuostabus ir džiaugsmas-pilnas, kad aš sužinojau, kad mes turime ne nerimauti tiek daug. Kaip Blue ir daugelis komentaruose sakė: Esmė yra mums dirbti iš savo išgelbėjimą ir tiesiog myliu visi kiti.

    Aš visada mėgo frazę, kad Pres. Monsonas sakė metų, "Narystė [Bažnyčios] yra daugiau apie tai, kas turi savo širdį kaip turintis savo įrašus." Tai mane motyvuoja ne tik gyventi mormonų gyvenimą, bet tikrai pajusti ir patirti tai - mano narystę daugiau nei skaičiaus, bet tikrai pašvenčiamosios patirtį. Mano brolis taip pat prarado savo tikėjimą ir jis yra gražus širdį. Ir tol, kol jis mano brolis (kuris yra nuolatinis), aš jį myliu (forever!). Aš tik noriu, kad jis būtų laimingas. Aš nesu įsitikinęs, kad nelaimingai išgyvena pasiūlymai yra teisė, ką reikia daryti, nebėra. Aš nesu įsitikinęs, kad nutraukdami ryšius yra teisus arba. Žinoma, galų gale, mes tiesiog norime, kad jie turi tikėjimą, kad gali būti suteikta Karalystėje. Tuo tarpu, jei jie jaučia savo meilę ir paramą, jie bus tikiuosi mano, kad nuosavybės ir teisių suteikimas sužinoti, kas jie yra ir ką gyvenimas jiems reiškia, ir kažkaip - net jei tai pagal maršruto mes mieliau ne imtis - susirask patys atgal į gydomųjų ginklų Gelbėtoją.

    Ačiū už šį nuostabų straipsnį!

  20. Elisa
    07:10 apie 26 spalis 2010

    Dėkojame už pasidalijimo, mėlyna. Tai nuostabi, kaip panaši mūsų istorijos. Aš taip pat laukė mano vyrui, kai jis buvo jo misija. Mes susituokė šventykloje kuo greičiau, kai jis grįžo. 10 metų jis paliko bažnyčią po studijų ir intellectualizing save iš bažnyčios.
    Mums buvo vedęs 15 metų dabar ir tai buvo mūsų 5 berniukų, kurie turėjo rasti savo parodymus ir daryti tai, ką jie galvoja yra teisinga kova.
    Tarp mūsų skirtumas yra tai, kad mano vyras visiškai tiki Dievą ir dabar Baptistų pamokslininkas.
    Aš jau per tuos pačius kovų savęs gaila, rasti savo paties liudijimu remtis, ir gauti tarybą iš tų, kurie gali matyti didesnį vaizdą.
    Kiekvienas vyskupas Aš kalbėjau su man davė tą patį patarimą, kaip aš perskaičiau čia. Myliu jį. Kaip mano vyras ir toliau priimti sprendimus, kurie nesuderinami su tuo, ką aš manau, kad gali mokyti savo vaikus kitą pavyzdį, nei ką aš galbūt norėsite, kad jie turi, aš tiesiog melstis, pasitikėti savo Dangiškuoju Tėvu stiprinti save ir berniukai , ir tiesiog myliu savo vyrą. Nėra nieko įgyta sprendžiant, kur jis yra. Nė vienas iš mūsų yra tobulas, o gal jo nuodėmės yra tik labiau permatomas negu mano.
    Dėkojame, kad dalinatės savo istoriją ir primena man, kad aš ne vienas šiame vienišą kelionę.
    ~ Elisa

  21. Dori
    16:13 apie 26 spalis 2010

    Esu labai sujaudintas savo istoriją ir aš gali būti susiję su jausmų jums teko kada supratau, kad jūsų vyras buvo ne kas jūs manė, kad jis nebėra. Aš nesijaučiu, kad vien nebėra mano našta tyloje. Niekas, atrodo, supranta, kad yra sluoksniai ant sluoksnių darant prielaidą, kad realybės natūra. Taigi dėkingas už šį gailestingumą netiesioginio supratimą.

  22. Tonia Ewellas-Thomas
    05:43 apie 28 spalis 2010

    Mėlyna,
    Dėkojame už jūsų istoriją. Po mūsų sūnus Charles mirties, mano vyras labai sunkiai dirbo bažnyčioje, kad galėtume eiti į šventyklą ir uždaromos kaip šeima.
    Vėliau jis krito į baisią depresiją. Jis dabar gerti pats kvailas vakarą pagrindas. Aš jau patarė dėl skyrybų, bet aš vis dar pasilikti. Mano vaikai dabar yra paaugliai ir abu yra specialiųjų poreikių. Kartais aš tiesiog nori palikti juos visus ir plauti rankas jų, bet aš žinau, kad Dievas padės man, jei aš tegul. Aš einu į bažnyčią tik ir einu su palatos šventyklą. Aš pasiilgstu savo šeimos, bet Dievas bus priversti niekam į dangų ". Ačiū už jūsų istoriją.

  23. Relda
    00:19 nuo lapkritis 3, 2010

    Dėkojame, kad dalinatės savo asmeninę istoriją su mumis. Jaučiu didelį komfortą išgirdęs šį vakarą. Mano sūnus kovoja su savo parodymus kaip naujai susituokė. Skaudu mums abiem, kaip aš toliau jo paklausti, ar jis lanko bažnyčią sekmadieniais su savo naująja nuotaka. Mano malda yra visada dėl savo laimės ir asmeninio supratimo tik kas mūsų Dangiškasis Tėvas. Aš myliu savo sūnų su visais mano širdyje, amžinai ... nuolat tikisi, kad jis galų gale atėjo pažinti Dievą. Aš kasdien jaustis tokią padėką už šalikas-Palengvintas mano liūdesį kaip motina.

  24. Cheresas
    14:08 į Sau 27, 2011

    Mano mama augo per savo paties išbandymas dvidešimt metų. Mano tėvas paliko bažnyčią, kai buvau maža mergaitė, kartu su daug mano šeimos (ne visi tuo pačiu metu). Man liko taip pat. Tikiu Dievą, bet aš niekada nebuvo palaiminta tikėjimą Bažnyčios Evangelijos. Tai nepadėjo, kad daugelis iš labiausiai skirta mormonai Užaugau su buvo savarankiškai teisieji, negeras, ir pažvelgė žemyn į savo motinos, nes mano tėvas. Aš nekenčiu galvoti apie žmonių Sprendžiant ją, nes ji yra labiausiai dosnus ir mylintis žmogus pasaulyje, aš norėčiau, galėčiau būti kaip jos, ir aš žinau, ji vis dar mano, Bažnyčioje. Taigi būkite stiprūs ir žinoti, kad esate ne vieni, ne visi. Žinokite, pagaliau, kad tai ne jūsų kaltė, jei jūsų vyras / vaikų palieka bažnyčią! Kiekvienas turi nuspręsti pats sau. Aš taip pat tikiuosi, kad jums likti kartu su savo vyru, nes jis vis dar turi savo meilę ir paramą.

  25. Brenda
    04:52 ant 13 Bir 2011

    Dėkojame, kad dalinatės tai. Jūs esate gražus žmogus!

  26. Anon
    06:23 dėl rugpjūtis 15, 2011

    Ačiū. Tai malonu išgirsti iš kitų, kurie supranta. Yra daugelis iš mūsų tokioje situacijoje. Sėkmės jūsų šeimai ir daug palaiminimų. Meilė yra vienintelis atsakymas čia.

  27. Shelly
    04:49 apie Rgs 13, 2011

    Praeitą Greitas sekmadienį, mano vyras buvo paprašyta, iš mėlynos, padengti savo parodymus vyresniojo K. Aš ten nebuvau, bet mūsų HT man pasakė, ką Ken sakė savo parodymus. Ken iš esmės teigė, kad jo parodymai skyrėsi ir būtų šokiruoti kai. Jis sakė, kad jis turėjo Jėzaus Kristaus liudijimą, bet ne Jėzaus Kristaus Pastarųjų Dienų Šventųjų bažnyčia. Jau daugelį metų jis sakė, kad jis norėjo sustabdyti dalyvauti. Ir savo teisę jis turi. Šventykla garbinimas sustojo ir jis nebūtų leiskite man eiti. Mes atėjo, ne mano maldavimo, ne mūsų Statymas šventykla naktį. Tai buvo gaivus, tačiau pakeliui į namus, jis iš esmės pasakė, kad tai laiko švaistymas.

    Aš myliu atsakymo į savo maldos: Mylėti jį. Mano patriarchalinį palaiminimą, paskutinė dalis man sako, naudoti meilės galią išlaikyti savo šeimą. Turiu atsakyti daugiau nei bet kada. Aš kovoja dėl gydymo jis suteikia man, bet aš žinau, ką reikia daryti.

  28. Tania
    17:04 apie Rgs 13, 2011

    Tai lygiai toks pats dalykas atsitiko man, o aš buvau nėščia su mūsų pirmojo kūdikio apie prieš 4 metus. Patyriau iš esmės tas pačias jausmus ir mintis, kaip jūs apibūdinti. Aš visada jaučiausi visiškai vieni su šia našta. Pačią savaitę mano vyras man pasakė, jis nebenorėjo turėti nieko bendro su bažnyčios (labai negeras būdu galėčiau pridurti) Mano geriausi draugai "vyras žuvo nelaimingo atsitikimo. Aš atsimenu, norintys galėtume pakeisti vietomis. Aš atsimenu, visas pasaulis atrodo susibūrimas aplink ją su paramos priešingai mano vyskupas pasakojo ne niekam apie mano situaciją. Linkiu aš turėjau šį straipsnį prieinama man tada.

    Ką įgijo geriau tarp vyru ir dabar mes turime du nuostabius kūdikius. Mano tikėjimas Evangelija niekada sumažėjo, bet tai alinantis ir emocinis man eiti į bažnyčią be vyru todėl negalima daryti labai dažnai. Jaučiuosi kaltas apie tai kiekvieną sekmadienį ir vis dar esu gana kartūs apie visa tai ... Gyvenimas atleidimą ką aš dirbu.

  29. Išgyvena Kelionė
    07:44 apie 12 spalis 2011

    Dėkojame, kad dalinatės tai. Aš einu per mano kelionę rūšių, taip pat, kaip mano sesuo. Mano sesers vyrui pasakė, kad jis gavo tik aktyvus, todėl ji turėtų vesti jį ir jis iš tikrųjų netiki bet bažnyčios ar jos mokymais. Mano vyras man pasakė po 18 mėnesių trukusios santuokos, kad jis turėjo narkotikų problemą. Jis nuo to laiko tapo blaivus, bet jis kovojo su rūkymą, kavos ir savo tikėjimą. Jis vis dar eina į bažnyčią labiausiai laiko ir nori patikėti, bet aš vis dar nežinau, ką rezultatas bus.

    Manau, kad vienas iš sunkiausių dalių šioje kelionėje yra tai, kad yra toks mažai paramos sistema. Kad mes, kaip nariai, jaustis kaip mes turime išlaikyti visa tai paslaptis. Kad jis nebuvo priimtas visas. Laimei mano sesuo išsipasakojo į mane, todėl mes turime galimybę kalbėti vienas su kitu, bet mes abu jaučiasi labai vienišas dėl to, kad mes negalime ar ne jaustis patogiai kalbėti kitiems bažnyčioje apie tai.

    Aš vis dar kovoja su emocijomis. Iš pradžių jaučiausi išdavė Dievą. Ištekėjau vėliau gyvenime ir nuolat save grynas ir atmetė kelis ne narių ir narius, kurie buvo ne gyvenimo iki standartus. Aš jaučiau, kad aš nuolat mano galą sandorį ir kodėl nebuvo pažadėjo palaiminimus kurias man?

    Bet aš pradedu sutikti su visais jo ir suprasti, kad Dievas turi man planą. Kai mano vyras pasakė savo vyskupu jis turėjo narkotikų problemą jis buvo taip neramu, kad jis gaus ekskomunikuoti, bet vyskupas pasakė jam, kad tai buvo blogiau, kad jis melavo apie tai ir kad daugelis žmonių priklausomybių. Mes abu nustebino meilės ir atlaidumo jautėme ir Nekritinis kaip jis reagavo ir kad padėjo mano vyrui gauti blaivus. Supratau, Dievas yra labai atlaidus taip pat. Ji taip pat privertė mane suprasti, kad kažkada savo teisumu ir vertinti gali būti tik kaip nuodėmingas, jei ne daugiau, kartais nei neklauso išminties žodį arba turintys tikėjimo stoką.

    Mano vyras nuo tada visada buvo sąžiningas su savimi, ir man. Mes labai džiaugiamės mūsų santuokos ir mūsų vaikams ir mokymasis bendrauti apie mūsų tikėjimą. Tai padeda kalbėti apie tai dažniau. Žinau, viskas pavyks kažkaip, kada nors. Ačiū už pasidalinti tai ir atidarymo diskusiją, kuri yra labai reikalinga mūsų bažnyčioje dabar.

  30. Leigh
    11:07 apie Rgs 20, 2012

    Mėlyna,
    Thank you so so much dalintis savo istoriją. Suprantu jį perskaičius ir šioje temoje, kaip aš nesu beveik kaip vien kaip aš pajuto visai neseniai. Esu 21 metų ir buvo vedęs šiek tiek daugiau nei metus. Mano vyras tarnavo bažnyčioje misiją ir netrukus po to mes buvome užsiima ir vedęs šventykloje.
    Ne taip seniai jis prisipažino man, kad jis nebėra mano bažnyčioje. Tai buvo tikrai sunku, ką man nuryti kaip užaugo su šia idėja, kad mes praleisti mūsų gyvenimą kaip ištikimas, mielas mormonų pora, kurie praleidžia savo laiką eiti į šventyklą, kurie planuoja vykti į misiją kartu kada nors. Aš buvau sukrėstas, ir tai buvo labai sunku man išsiaiškinti, ką daryti. Aš jau melstis už orientavimo ir daug įspūdžių įvedėte savo mintis, tačiau nė atnešė daugiau taikos į mano širdį nei tada, kai supratau, kad man reikia tiesiog myliu jį ir jį remti. Aš šiuo metu turintys savo pačių kovų, taip pat su kai kurių Bažnyčios istorijos, tačiau ar bažnyčia yra tiesa ar ne, aš žinau, kad bus gerai ir jis bus dirbti visi, galų gale, jei aš ir toliau kentėti ir remtis mūsų Dangiškasis Tėvas. Ačiū dar kartą pasakoja savo istoriją ir savo ruožtu pareikšti man komfortą ir patvirtinant atsakymą gavau.
    Labai tikiuosi, kad tai bus pripažinta daugiau per bažnyčią, kad kiti kovoja su tokios situacijos bus žinoti, kad jie yra ne vieni!

Komentuoti Atsakyti

SEO Powered Platinum SEOTechblissonline