Sau 12, 2011 by admin

39 Komentarai

Kai Pornografija Hitai Pradžia

Kai Pornografija Hitai Pradžia

Bethany

Žvilgsnio

Prieš ketverius metus, Bethany vyrui pasidalinau stulbinančią naujieną: jis buvo priklausomas nuo pornografijos. Kaip mama keturių mažamečių vaikų, Bethany turėjo ir toliau būti mama, bet ji taip pat nusprendė skirti save savo vyro išieškojimo. Pripažindamos, jai reikia laiko ir erdvės išgydyti save, Bethany ieškojo paramos sistemas ir patraukė arčiau Viešpaties. Bethany kalba apie būtinybę linkę savo pačios žaizdos, taip pat remti vyro ji myli.

Kaip jūs susitikote savo vyrą ir, kas yra jūsų šeimos dinaminis?

Pažįstu savo vyrą, nes man buvo keturiolika. Mes susitikome devintoje klasėje ir buvo draugų per visus vidurinės ir aukštosios mokyklos. Aš ne būtinai laukti juo, o jis savo misiją, bet mes parašėme pirmyn ir atgal kaip draugai. Kai jis grįžo namo, mes oficialiai pradėjo pažintys.

Mes susituokė Mesa šventykloje gyveno Provo ketverius metus, o aš gavau mano laipsnį neuropsichologijos ir jis gavo savo šeimininkus apskaita. Mes turėjo du vaikus ir tada mes persikėlė ir turėjo du daugiau. Mes dabar didinti mūsų keturi vaikai-amžius devyni, šeši, keturi, o trys.

Kaip jūs pirmą kartą sužino, kad jūsų vyras buvo su pornografija problemą?

Jis man pasakė, maždaug prieš ketverius metus.

Mes persikėlė į Arizoną po baigimo ir buvo malonu turėti "tikrą darbą." Mes nupirko namelį ir mano vyras pradėjo Fulltime darbą. Netrukus jis pradėjo veikiantis pašalintas iš šeimos, ir emociškai aš galėjau jausti kažką kitą. Aš priskirti jį pradedant naują darbą, stresą ir netikėto nėštumo su mūsų trečiojo vaiko.

Žinojau, kad jis sunkiai dvasiškai, nes jis turėjo pasakyti "ne" naujai išplėstas pašaukimo Vyresnysis kvorumas pirmininkas, bet aš tikrai žinojau labai mažai apie visą situaciją, nes atrodė, kad jis pučia jį kaip tik truputį "slacking jo Raštų skaitymo" ir kažkas apie "ne jausmas iki pirmaujanti kunigystę palatoje". Netrukus po to, sukant žemyn pašaukimą, jis buvo su vyskupo interviu. Maniau, kad, oi, vyskupas ketina pasiūlyti jam skambinti dar kartą. Po susitikimo su vyskupu, jis atėjo į sakramento susirinkime ir aš pažvelgė į jį, tikėdamiesi jam pasakyti, kas nauja pašaukimas gali būti. Bet vietoj to, jis tiesiog man pasakė, mes kalbame apie tai vėliau. Tą naktį prieš miegą aš vėl paklausė apie pašaukimą. Tada jis man pasakė, mums reikia pasikalbėti. Aš žinojau, kad tai turi būti rimtesnė, bet aš neturėjau, ką ketino išeiti savo burną gravitacijos idėja. Jo pirmieji žodžiai buvo: "Mano problemos visi pradėjo su pornografija."

LDS_woman_photography_Bethany2

Mano skrandis išvyko į perversmą. Aš jaučiau, kad man reikia paleisti į vonios kambarį ir mesti, bet aš negalėjo tikrai juda. Aš jaučiau, kad aš buvo atsižvelgdamas kūno patirtį out. Jis buvo labai liūdna ir apologetiškas. Jis man pasakė, jis turėjo artėjančius bažnyčios teismą; kad tai, ką su vyskupu susirinkimas buvo apie. Aš buvau sukrėstas ir nelabai žinau, kaip reaguoti.

Ar žinote, kaip jo pornografijos priklausomybės prasidėjo?

Jis pirmą kartą buvo įvesta į pornografiją, kaip vaikas, apie 5 ar 6, kuris man sakė yra vidutinio amžiaus šių dienų. Jis kovojo su juo jaunystėje, bet galėjo būti garbingą misiją. Po savo misiją, jis buvo skirtas pažintys mane ir tuokiasi šventykloje, kad jis galėjo susilaikyti tuo metu. Kai jis grįžo iš savo misiją, internetas buvo daug labiau prieinamos ir daug baisi nei tada, kai jis paliko. Mes turėjome prieigą prie interneto mūsų namuose, ir tai, kai jis pradėjo kovoti dar kartą. Aš išmokau visa tai, kad pirmą naktį jis man papasakojo apie savo priklausomybę.

Kai sužinojo apie savo problemą, kokie buvo tavo jausmai apie savo santuoką ateityje?

Jei norite manęs paklausė prieš tai iš tikrųjų atsitiko, aš jau sakiau aš norėčiau palikti savo santuoką. Būčiau pamišęs ne. Tačiau šiuo metu jis man pasakė, aš buvau nutirpęs. Aš nežinojau, ką turėjau padaryti. Mano mintys tiesiai į Viešpatį-"ką aš turėjau daryti?"-Vėl ir vėl aš paklausiau. Maniau, kad aš tikriausiai turėtų išeiti, bet aš ne iš tikrųjų jaučiasi palikti. Bandžiau eiti į draugo namus, bet Dvasia man pasakė, kad man reikia eiti namo. Grįžau namo ir mes kalbėjomės išsamiau apie mus ateityje. Mano vyras buvo įsipareigojusi, kad mūsų santuoka darbą. Vyskupas liepė jį galėtume eiti į konsultavimo, ir jis pažadėjo gauti, kad sutvarkyta ir gauti pagalbos sau. Tą naktį mes užmigo toje pačioje lovoje laikydami rankose. Tai visiškai crazy man, net ir dabar, bet tai, kaip naktį baigėsi. Tai buvo pati atviriausia mūsų santuoka buvo labai ilgą laiką ir todėl iš tikrųjų mus suartino.

Tą naktį mes užmigo toje pačioje lovoje laikydami rankose. Tai visiškai crazy man, net ir dabar, bet tai, kaip naktį baigėsi. Tai buvo pati atviriausia mūsų santuoka buvo labai ilgą laiką ir todėl iš tikrųjų mus suartino.

Ar jums pavyko pasikliauti anyone? Kokios paramos grupės turite?

Naktį jis man papasakojo apie savo priklausomybę, aš vadinamas mano mama. Mes galų gale pasakoja savo šeimą, ir, galų gale, mes žinojome, kad mes norime turėti pasakyti glaudžius šeimos ir draugų. Tačiau, aš meldžiau sunku apie tai, kas aš buvau ketinate pasakyti, nes man reikia žmonių, kurie galėtų mus paremti, o ne teisėjas mums, ir kurie galėtų dirbti žinodami naštą. Yra daug skausmo, žinant, kas jums patinka kovoja su kažkuo sunku.

Aš greitai sužinojau, kad LDS Šeima Paslaugos turėjo Dvylika žingsnis programa, specialiai moterims, Bažnyčios priklausomybės atkūrimo programa. Tai buvo specialiai sekso arba pornografijos narkomanai žmonos, ir tai buvo didžiulė pagalba. Per šiuos susitikimus buvo kitos moterys išgyvena tą patį. Paprastai, kai aš esu tarp žmonių, turiu turiu kaukė, apsimesti, viskas yra gerai ir nuolat šypsena tinkuotos ant mano veido. Bet ten tuose susitikimuose aš jaučiausi saugiai ir ten buvo moterų, kurios galėtų būti susiję, aš jaučiausi ne taip vienas savo teismą. Kaip mormonų moteris, aš jaučiausi aš negalėjau eiti į bažnyčią griūva ar žmonės žiūri į mane kaip aš turi būti pamišęs todėl žinant, kad ten buvo žmonės, kad galėčiau palūžti su buvo puikus komfortas.

Kaip / ar ši kova įtakos jūsų dienos į dieną gyvenime, kaip jūs ir toliau didinti jauną šeimą?

Aš vis dar turiu būti mama. Aš vis dar esu tas, kuris ruošia maistą ir daro patiekalus. Aš neturėjau labdaros paslaugų tarnyba pareikšti maistą arba pasirūpina, vaikų priežiūra, nes jie negalėjo žinoti, ką išgyvena. Taigi pirmasis truputį buvo labai sunku. Tačiau, verčia kai normaliai rūšiuoti padėjo. Turiu eiti. Aš turiu būti "normalus" ir emociškai galima mano vaikams.

Man nebereikia atlikti šią naštą aplink kiekvieną dieną. Aš gavo iki taško, kur aš negalėjo take it anymore, ir pasakiau, Viešpatie, kurį ką tik jį, nes aš nesiruošia nešiotis aplink nebėra. Aš tik ketina gauti geriau, ir aš ruošiuosi būti nuostabus žmogus, nes tai!

Aš atsimenu, kad Jėzus Kristus jau atliko šią naštą, kiekvieno naštą. Atrodo sunku jį apversti. Tačiau tikrovė, tai paprasčiausias, ką reikia padaryti. Aš tiesiog pasuko jį į Jį, ir Jis paėmė jį. Po to, aš pažvelgė atgal galvoju, kodėl ne aš tai seniai? Apverskite ją. Jis stovi prie durų. Aš tiesiog turėjo ją atidaryti. Jis laukia, kad mes atleiskite mūsų pasididžiavimas ir sako, aš negaliu do this anymore.

Iš ten, aš paklausė parodyti man, ką turėčiau daryti. Jis yra vienintelis, kuris žino, kas kelias atneš man laimę. Galiu sutelkti dėmesį tik į save ir savo paties dvasingumo ir negali būti atsakingi už mano vyrui. Aš žinau, Viešpats bus ten laikydami ranką ir vykdymo man, kai jis turi. Aš tiesiog reikia gauti iki taško, kur aš buvau toks mažas, kad aš niekur ieškoti, bet prie jo.

Kaip buvo jūsų vyro priklausomybė paveikė jūsų jausmą savarankiškai?

Yra tiek daug moterų, kurie kovoja su šia problema kasdien ir tiek daug iš mūsų kova su jausmu, kaip mūsų vyrų kovos kažkaip mūsų kaltė arba kad mes nesame pakankamai gera kažkaip. Žinoma, tai yra visiškai klaidinga, tačiau ji yra ten! Laimei, aš niekada neturėjo rimtų abejonių kurių problemų, tai tikrai buvo. Aš visada stengiausi būti geriausia žmona ir mama geriau. Aš tikrai neabejoju, mano galvoje, kad aš padariau mano geriausia.

Didesnis iššūkis man yra pasitikėjimo praradimas. Tai užtrunka daug gulėti nutempti kažką panašaus paslėptas pornografijos priklausomybės aikštelė. Gulėti taip liūdina, nes jis atima savo galią priimti sprendimus sau ir savo šeimai. Melas, mano vyras kontroliuoja tai, ką aš žinojau, todėl kontroliuojama, kokius sprendimus aš padariau. Tai paėmė savo jėgą, savo agentūrą. Ir tai tikrai, tikrai skauda, ​​kai ji padaryta asmens, kuris jums yra labiausiai pažeidžiamos,.

Melas, mano vyras kontroliuoja tai, ką aš žinojau, todėl kontroliuojama, kokius sprendimus aš padariau. Tai paėmė savo jėgą, savo agentūrą. Ir tai tikrai, tikrai skauda, ​​kai ji padaryta asmens, kuris jums yra labiausiai pažeidžiamos,.

Tačiau tai taip pat yra žmogus, kurį aš myliu, ir kurie buvo užplombuoti man šventyklą. Mano meilė jam į jo apgaulės veido taip prieštaringi, nes jis privertė mane suabejoti savo pačių jausmus ir savo pačių gebėjimą įsiklausyti į Dvasios pagal atbukimas mano suvokimą apie savo pačių emocijų, todėl, mano įkvėpimas. Tai buvo sukrečiantys, nes be Dvasios, aš neturiu nieko. Tai tik balso galiu visiškai pasitikėti. Tai buvo labiausiai kenkia man.

Koks buvo jūsų vaidmuo savo vyro atkūrimo?

Pirmaisiais metais, aš tikrai dalyvavo jo atkūrimo. Per tuos metus, jis neturėjo jokių nesėkmių, net masturbacija arba žiūri pornografiją. Jis buvo ekskomunikuoti, o po metų jis vėl buvo pakrikštyti. Tuo metu aš tikrai dalyvavo. Jis man pasakė, kai jis turėjo sunkią mintį ar sunkios darbo dienos. Buvau jo susigrąžinimo partneris.

Bet atėjo momentas, kai aš negalėjo padaryti daugiau. Aš visiškai pasitraukė iš jo atkūrimo. Tai buvo pernelyg sunku man, ir tai buvo ne leidžia man sutelkti dėmesį į savo pačių gijimą. Aš ignoravo savo paties gijimas metus, nes aš buvo padėti jam. Už save, aš pradėjau priėmimo ribas. Jam reikėjo skambinti kitus vyrus iš jo paramos grupei, o ne vien pasvirusi ant manęs. Mano gijimo reikia pradėti, nes ji buvo pradėti veikti taip, kaip aš elgėsi link mano vaikai ir kaip aš jaučiausi apie save.

Manau sveikiausias sprendimas aš padariau buvo žengti žingsnį atgal ir sutelkti dėmesį į savo pačių gydymo, paliekant jį dirbti savo gijimą. Buvo laikai, kad šis ėmėsi faktinį fiziškai atskirti, o aktyviai dirba sau ir savo ruožtu mūsų santuoką.

Mūsų patarėjas priminė mums, kad mano vyras buvo nešioti šios naštos metų. Todėl, žinoma, ji jautėsi gerai jį gauti, kad naštą nuo, pasidalinti ja su vyskupu ir su manimi. Tačiau man tai jaučiau, kad aš turiu visa tai dempingo man visos vienu metu ir tai buvo tik proceso pradžia. Mano vyras man pasakė, jis nerūpėjo, kiek laiko jis paėmė mane išgydyti, jis būtų palaukti. Žinant, kad jis ketina leisti man išgydyti taip, kad man reikia gydyti, o ne tikėtis, kad mane "atleisti ir pamiršti" tik todėl, kad jis buvo su juo dirbti buvo didžiulis komfortas.

Kaip buvo Jėzaus Kristaus Evangelija įtakojo jūsų gijimą?

Mano gijimas buvo visa informacija apie Evangeliją. Tai buvo apie Apmokėjimą ir mano Gelbėtojas. Jis vienintelis būdas asmuo gali išgydyti. Aš perskaičiau daug knygų, ir aš einu remti grupių susitikimus ir konsultacijas. Bandžiau susitikti su kitomis moterimis, kurie yra mano situacija, tikiuosi kas nors bus iki galo suprasti. Tačiau yra tiek daug kartų, kai aš tiesiog jaučiausi visiškai vienas!

Per tuos laikus, prašau iki mano lovos pusėje, o aš dažnai susidaro įspūdis, kad kažkas ima mane. Tai jausmas yra tai, ką gavo mane per. Ši patirtis padėjo man suprasti, leidžiantį galia Apmokėjimą. Iš Apmokėjimą vaidmuo nusidėjėliui yra kalbama apie daug. Tačiau yra ir kita jo pusė: Apmokėjimą vaidmuo asmens, kas buvo sužeistas gyvenime. Ji leido man keltis iš lovos, dušas, valyti dantis, pakeisti sauskelnes, indus ir tt Tai buvo įmanoma, nes Gelbėtojo.

Viešpats vedė mane į savo paramos grupės, kur galėčiau pasikalbėti su kitomis moterimis. Dirbo per kai kurias iš šių moterų laimina mano gyvenimą. Man reikia gauti iki taško, kur aš jaučiausi visiškai vienas, kad aš žinojau, tai buvo Tą, kuris mane taip ir išgydė. Dėl šios priežasties, aš žinau, mano atsigavimą ir mano gijimas turi mažai ką bendro su knygų, kad aš perskaičiau ir nuostabių programų, aš galėjo rasti. Viskas prasidėjo su juo ir baigsis su Juo. Jis galiausiai kur gydymas yra. Tik laiko aš nesijaučiu visiškai laisvas, kai jis yra ten pas mane ant mano miegamojo grindų, arba kai jis yra su manimi, daro patiekalų ar parke su savo vaikais.

Kas Jus motyvuoja likti įsipareigojusi jūsų santykius?

Nuo pat pradžių, Dvasia man pasakė, tai iššūkis būtų mano rafinavimo įmonės ugnis. Aš visada norėjau išeiti iš jos geriau asmeniui su arba be vyru. Kai aš rūpintis savimi visais aspektais, fiziškai, dvasiškai, emociškai, psichiškai-Jaučiuosi stiprus ir jaučiu, kad gali dirbti.

Iš Apmokėjimą vaidmuo nusidėjėliui yra kalbama apie daug. Tačiau yra ir kita jo pusė: Apmokėjimą vaidmuo asmens, kas buvo sužeistas gyvenime.

Mano vyras ir aš atskirti porą kartų per pastaruosius ketverius metus. Taigi, mes vis dar viduryje bando rūšiuoti this out, bet jaučiu, kad tai vis geriau. Aš nuolat klausia Viešpats, ką turiu daryti, ir Jis nepasakė, dar palikti. Jis nepasakė, kad tai yra daugiau. Jaučiu, kad mano juda dar reikia su vyru ir turiu viltį, kad tai bus geriau ir galiausiai būti geriau, nei aš kada nors galėjo įsivaizduoti.

Aš meldžiausi, nuo pradžios, kad norėčiau pamatyti mano vyrą taip, kad Viešpats mato jį, kad meilė niekada bangavo. Aš kalbu apie meilę, kas jis yra kaip žmogus, ir kaip dvasinė būtybė. Tikrai romantiška meilė bangavo. Yra laikai, kai aš nuoširdžiai buvo galima pasakyti, aš nemyliu jo dabar. Kai šis jausmas ateina, aš meldžiu, kad kada nors turėsiu noro mylėti savo vyrą dar kartą. Viešpats man pasakė, kad ši emocija yra gerai ir kad aš galiu turėti viltį tos meilės ateityje.

Manau, kad jis supranta, man buvo skauda ir mano gyvenimas buvo visiškai pasikeitė. Aš nenusipelnė tai ir tai gerai negali būti įsimylėjęs savo vyru dabar. Bet Aš meldžiau, kad galiu jį mylėti, bent jau dvasinio lygio visada.

Buvo laikai, kai mums reikia atskirti emociškai, o šiemet atskirtos fiziškai. Būdamas dera su Dvasia tuo metu buvo labai svarbi. Jei mes nakvojome kito ir emociškai atsiskirti, viskas baigtųsi. Nuėjau į šventyklą daug, ir aš tikrai meldėsi žinoti, ką kitas žingsnis turėtų būti ir kada ji turėtų įvykti. Po darbo su savimi daug žinojau, kad man reikia kreiptis mano dėmesį į mano santuokos. Aš paklausiau jo, grįžti namo ir Meldžiuosi kasdien, kad Viešpats padės man žinoti, ką daryti su šių santykių, kaip išgydyti ją. Mes judame į priekį kūdikių žingsnių laiminga santuoka su viltimi!

Kaip tai iššūkis paveikė savo vaikus?

Mes bandėme padaryti mūsų šeimos gyvenimas būtų kiek įmanoma normalesnės, ir net tada, kai mes buvome atskirti, mes bandėme leisti vaikams žinoti, kad mama ir tėtis vis dar juos myli ir, kad tai buvo ne jų kaltė. Žinoma, jis išardė savo gyvenimą ir saugumą, ir tai yra šio darbo dalis, kad aš norėčiau pakeisti, jei galėčiau, bet aš negaliu ir aš manau, kad Viešpats bus pašvęsti šią patirtį savo labui.

Mes labai iš anksto su mūsų vaikais. Žinoma, mes tik pasidalinti su amžiumi tinkama informacija. Mes nekalbame konkrečiai apie pornografija; Tačiau jie žino apie pasirinkimus ir pasekmes.

Aš noriu, kad mano vaikams suprasti, kad jie gali kalbėti su Dangiškuoju Tėvu. Noriu, kad jie žino, kad Gelbėtojas yra už juos, taip pat. Aš tikiuosi, ši patirtis tikrai padės juos savo gyvenimo patirtimi. Tikiuosi, kad jie turės ryšį su savo Gelbėtoju ir pajusti patį komfortą radau mažens nei dauguma vaikų, nes jie labai reikėjo ir reikės jį.

Kokia jūsų motyvacija dalintis savo istoriją?

Esu nustebęs, kai aš susitikti žmogų, kuris teigia, kad nemačiau pornografiją. Kai mes buvome konsultavimas su mūsų vyskupu, jis sakė, kad jis dirba su keturiolika kitų vyrų, turinčių panašias pornografijos problemas, kurios buvo atėję su juo.

Jis taip pat sakė, kad, kai jis žiūri į iš podiumo suolai, jis gali matyti daugiau vyrų, kurie kovoja su pornografija, bet ne ateiti su juo. Kitas kiekvienai iš šių vyrų yra kai moteris natūra: motina, sesuo, draugė ar žmona.

Per daug moterų mano, kad jie negali kalbėti apie pornografijos problemą, nes tai yra jų vyro problema, ir jie nenori atskleisti savo vyru iššūkius. Yra stigma žmogui, kuris kovoja su pornografija priklausomybę. Žmonės galvoja, kad jie keistuoliai ar iškrypėlių. Noriu pakeisti, kad suvokimas. Vyrai, kurie kovoja su pornografija yra normalūs žmonės. Jie žmonės sėdi su jumis sakramento susirinkime. Tai Vyresnieji "Quorum" prezidentas. Tai Pirminis mokytojas. Tai žmonės, kurie dėvi marškinėlius ir sąvaržos dirbti ir turėti švaraus nukirptus plaukus. Mano vyras ir aš buvo tarpusavyje pirmasis bučinys. Mano vyras nebuvo lytiškai aktyvūs vidurinėje mokykloje. Jis yra geras vaikinas. Yra ne vienas veidas pornografija / lyties "narkomanas". Jie yra Dievo vaikai, kurie kovoja su rimta bandymus, kaip kam nors kitam!

Kaip tėvai gali apsaugoti savo šeimą nuo pornografijos?

Vengti pornografija nebėra realybe. Jūs negalite išvengti pornografiją. Jis yra visur. Tai nebėra, jei jūsų vaikai bus matyti reikalas; tai, kada jūsų vaikai bus matyti reikalas.

Kai jūs turite laikyti savo namuose saugus, mokyti savo vaikus nuo to laiko, kai jie yra jauni, taip pat šviesti save. Mes turime mokyti savo vaikus, kas pornografija ir kam jausmai yra, kurie sukėlė jos, bet mes turime visa tai suprasti, pirma save. Vaikai turi jaustis jie gali ateiti į tėvų, kai kažkas atsitinka; jie turi žinoti, kad žodis pornografija nėra blogas žodis Jiems reikia ne gėda, kai jie mato, kad arba turi reaguoti į tai ir tai yra mūsų darbas, kaip tėvai: apsaugoti (kiek įmanoma), mokyti, ir leisti jiems jaustis saugiai kalbėtis su mumis, tai reiškia, kad jokios guilting, ne sugėdinti, nėra atmesti.

Kadangi seksas yra tokia šventa, kažkur palei liniją mes, kaip Bažnyčios nariai pradėjo traktuoti, kaip ji tai paslaptis dalykas, kad neturėtų būti kalbama. Mes turime mokyti savo vaikus, kad tie jausmai yra gerai, bet, kad yra laiko ir tiems jausmams vieta. Iš tiesų, jie yra kažkas turi būti švenčiama ir vyks šventa, nėra laikomas paslaptyje ir purvinas.

Ką patartumėte sutuoktiniams pornografijos narkomanai?

Jie turėtų sutelkti dėmesį į jų poreikius ir bandyti rasti moterims, kurie nori jiems padėti.

LDS Šeimos paslaugos taip pat buvo puikus šaltinis. Bet konsultavimo natūra yra pagalba. Daug skaitymo, deseretas Užsakyti turi skaityti apie daug dalyku ir neturi būti įsiskolinęs juos pirkti, daug žmonių tai padaryti! Be to, vis į šventyklą buvo svarbus. Aš rasiu šventykla būti mokymosi vieta, kuri padeda išlaikyti mane saugu ir leidžia man turėti viltį mano gyvenime ir mano amžinybę.

Žvilgsnio

Bethany


Šeimyninė padėtis: Vedęs 10 metų

Pareigos: mama ir teisinis padėjėjas

Lankytos mokyklos: Ricks ir BYU

Interviu Melissa Hardy . Nuotraukos naudojami gavus leidimą.

39 Komentarai

  1. Mėlynas
    22:33 dėl sausis 12, 2011

    Bethany, tai buvo nuostabi, galinga interviu. Man teko skaityti tik 1/3 jo, kai aš turėjo sustoti ir perduoti jį draugui. Dėkojame, kad dalinatės savo istoriją ... Žinau, kad tai bus palaiminti daug žmonių. Net tie, kurie nėra susiję su pornografija ... tavo komentaras, kad "iš Apmokėjimą vaidmuo nusidėjėliui yra kalbama apie daug. Tačiau yra ir kita jo pusė:. Apmokėjimą vaidmuo asmens, kas buvo sužeistas gyvenime "yra labai gilus. Man patiko skaityti apie tai, kaip jūs gijimo, ir ji manimi įkvepiantis man, ir aš įsivaizduoti niekam, kas turi sudėtingus dalykus išgydyti nuo.

  2. melisa
    11:22 dėl sausis 12, 2011

    Ačiū, Bethany, savo drąsą pasidalinti šia istorija. Citata iš Joseph f. Smith parodė į mano pašto dėžutę šiandien, ir atrodo, kad apibūdina jus taip gerai ..... "gydymo menas yra tikrai vienas iš aukščiausių savybių ir atributų jei žmogus; tai yra puiki ir kilni siela charakteristika. "

  3. Evangelijos sesuo
    01:18 dėl sausis 13, 2011

    Dėkojame už Jūsų atvirumo ir nuoširdumo. Atradau, mano vyro priklausomybę prieš 3 metus. Tai buvo ilgas, sunku kelionę. Tai malonu žinoti, aš ne vien tik tai. Taip pat malonu žinoti, kad tai gerai, kad dar turiu akimirkų kova net ir po 3 metų. Kartais aš ant savęs nes aš negaliu gauti per tai ir tai buvo trejus metus. Būčiau per jį, tiesa? Dar kartą, malonu žinoti, kad aš ne vienas, ir kad jūs esate toje pačioje valtyje,-vis dar kovoja daugelį metų. Dėkojame, kad dalinatės savo istoriją. Tai buvo būtent tai, ko man reikia išanksto.

  4. Sara
    08:10 dėl sausis 13, 2011

    Dėkojame, kad dalinatės tai! Aš tikiu, kad jūs pasiekėte daug moterų, kurie kovoja su šia problema, aš vieną tikrai vertiname jūsų supratimą ir liudijimą. Man ypač prisijungti su tuo, ką jūs sakėte apie pasitikėjimą ... turiu prekiaujama su ta šio klausimo dalį tam tikrą laiką, ir tai tikrai padeda žinoti, kad kažkas žino, kas jūs einate per Thank you so much.

  5. Jūsų atkūrimo Sesuo
    08:58 dėl sausis 13, 2011

    Bethany, aš tave myliu. Aš žinau savo istoriją. Girdėjau Tajniki. Aš gyveno panašią kovą. Dėkojame, kad dalinatės taip atvirai. Jums bus į Viešpaties rankas įrankis pakeisti ir sustiprinti kitus. Aš galiu jausti jį. -AD

  6. Emily
    12:01 dėl sausis 13, 2011

    Jūs roko! Būdas būti taip drąsiai apie tai. Tai, ką mes turime.

  7. Dorothy
    14:04 dėl sausis 13, 2011

    Man patinka tiek daug dalykų apie šį pokalbį. Man patinka, kad jūs sakėte, kad netobulas emocijos yra gerai. Man patinka, kad jums spręsti Kristus yra tiesa Healer problemą, ir kad kiekvienas kitas pagalba yra ten, kad rodytų į Kristų. Man patinka, kad jūs įveikė tabu ir išėjo į priekį, kaip kažkas stengiasi, kad kiti nesijaustų vienišas. Man patinka, kad bandote keisti pornografijos narkomanai stereotipą - jie paprastai yra tik geri žmonės kovoja su problema.

    Buvau užsiima su žmogumi, kuris kovojo su pornografija. Before that experience, I thought the bad thing about being in a relationship with a pornography addict was jealousy. That's not fun, but the really bad thing – the really damaging thing – is trying to be emotionally close to someone who is just not there, who lives life detached so he doesn't have to feel the discomfort that life and relationships inevitably present. We went to premarital counseling and my therapist said, “Whether you break up, or whether you stay together, it's going to be really hard.” I finally had the courage to end the relationship. (Actually, I just tried to end it but didn't really and then I got dumped.) I think of this statement all the time because it helps me understand that I need to find the right path, not the easy one, because the easy one doesn't exist.

    Telaimina jus Dievas!

  8. Eliana Osborn
    2:52 pm on January 13th, 2011

    Hey Bethany, I appreciate you doing this. You have been brave and I know you will be blessed for it. When you come down my way south sometime I'd love to see you.

  9. Liz
    3:14 pm on January 13th, 2011

    A wonderful and powerful interview that will help lift up so many of your sisters!

  10. Wife of an Addict
    8:19 pm on January 13th, 2011

    Dėkojame, kad dalinatės savo istoriją. I knew about my husband's addiction before we got married. I married him because I had struggled with my own addiction to pornography and believed that we could work through it together.

    I learned last night that he has been in a relapse for the last four months. This post was so timely for me. We have spent the day talking to each other and with the bishop of our ward. We are preparing to take the next steps and attend Addiction Recovery meetings as well as counseling through LDS Family Services.

    I pray that together we can overcome this struggle.

  11. Monica
    10:08 pm on January 13th, 2011

    Bethany – thank you for your courageous honesty. The more we know we are not alone, the greater our trials can be borne. Thank you for emphasizing that mere avoidance is no longer enough, and that acceptance of our own and our children's feelings need to be accepted, validated, and heard. There is no room for shaming in God's heart, for us – and we need to offer the same to all those around us. Thank you for proclaiming truth's that bespeak a Savior's unconditional love, gleaned through the most arduous of heartbreaks. All my love and prayers.

  12. Debra
    11:53 am on January 14th, 2011

    Thanks to you, your husband, and the Mormon Women Project for shining a light on something that is often discussed in too simplistic of terms. I have had to wrestle with the subject matter on a number of fronts. Hearing women talk about their perspectives on the subject is tremendously helpful. It is still such a taboo, and there is incredible loneliness for those of us who feel the immense pressure not to speak of it. Dar kartą ačiū! You give me hope! Brave, brave, brave!

  13. Tiffany W.
    5:36 am on January 15th, 2011

    Bethany, thank you for courage and honesty in sharing your story. Thank you for sharing your name and your face. You are a powerful example on many fronts: working with and supporting your husband as he struggles with his addiction, having strength to separate when appropriate, and recognizing your own need for healing.
    This was very, very powerful.

  14. Jen
    12:00 pm on January 15th, 2011

    Bethany-
    You are beautiful. I went back to look at your pictures after reading your story and I felt such love for you. You are so incredibly brave. I admire your courage in being honest with your experience with pornography and also the courage it takes to understand and express deep emotions.

    Most of us are still scared and uncomfortable discussing pornography. We need to follow your example! I am sincerely praying for you, your husband and your sweet kids.

  15. Mandy
    8:52 pm on January 15th, 2011

    i felt the spirit so strongly while reading your thoughts and i wanted to thank you so much for allowing me in on your secret over these past four years! knowing you as a crafting icon, super mom, and hilarious fun-seeker in addition to a spiritual giant for daily overcoming these trials has greatly increased my own personal testimony! i count myself blessed to touch toes with you!

  16. Laree
    1:44 pm on January 16th, 2011

    Thank you for being so brave and letting us know that we are not alone. I Liked what you said about the fact that a pornography addict is usually a good, normal person. We need to stop writing them off as perverts. Turiu klausimą. Are pornography addicts routinely excommunicated?

  17. Rose
    8:11 pm on January 16th, 2011

    Thank you for sharing your story with all of us. You are one courageous woman! Blessings to you as you continue on your journey.

  18. Michaun
    9:58 pm on January 16th, 2011

    I was impressed by your story. I have a son who struggled with this addiction for a couple of years before he came to me to confess after a family home evening lesson focused on the strength of youth book. It has been a very difficult journey. It has tore my heart in tiny pieces. I knew that I had to love him and get him some help and stand by him. I made sure that we had open communication. I am extremely grateful for the atonement and how it helped my son. I am happy to say that he is now serving a mission. Something that I didn't think would ever happen. I will always be amazed at my son's ability and strength to overcome the addiction. What helped the most was having the most remarkable Bishop that was a constant help and a very patient and amazing psychologist. It seemed to take a long time before my son could completely forgive himself. Jis padarė. I beat myself up so many times. What did I do wrong as a mother? It took my Bishop telling me that it was not my fault and quit blaming my self, before I could regain control of my emotions. I am so grateful to belong to this church. I would have lost my son a long time ago. Yra vilties. There is forgiveness. There is a Savior who died for our sins. I have never been so appreciative of what the Savior has done for us until this past 6 months when I was able to see the atonement in action. My son is very open about what happened and even shared his experience in Relief Society. That was a tough day for me. I had to give a lesson on Pornography. He was amazing and gave alot of hope to others. If a teenage boy can conquer this, anyone can. It takes alot of love and support and I learned to never ever give up. I know that Heavenly Father would never give up on us either.

  19. L.
    10:27 pm on January 16th, 2011

    I admire your courage in coming out publicly about this. I have known about my husband's addiction for about a year now, and a lot of the time the most difficult thing for me is the secrecy of it all. I feel like it's not my burden to share, so none of my friends or family know: I carry it alone. I fear we'll never have a “normal” life. I'm glad you've been able to find so much peace and calm, and I hope that this message will circulate far and wide so that other sisters will know they are not alone: we are many.

  20. K
    10:47 pm on January 16th, 2011

    I have the same question as Laree — was the excommunication a result of pornography viewing alone?

  21. Stacey
    11:00 pm on January 16th, 2011

    Thank you for sharing your story, and thank you, MIchaun, for sharing about your son. We've been dealing with the hellish repercussions of a young teen who has been viewing porn and making some poor decisions. These decisions resulted in legal action and his removal from our home for a time. Thankfully, we were led to helpful counsellors and a reasonable judge and our family is healing. Thank you for the advice to have discussions with our children about pornography. I wish we'd discussed things more in-depth than we had. The Savior is helping to heal us, and in a surprising way, my prayers for this son to be happier in our family are being answered. I can't believe we've had to go through this – and there really is no one you can talk to about it when you're dealing with minor children whom you want to protect – but I have great hope that we will all be better for having dealt with the problem now.

    I am hoping for the best for you and your family and for all those struggling with this insipid evil. Heavenly Father wouldn't allow us all to have this problem in our lives if there wasn't hope for recovery.

  22. B.
    1:17 pm on January 17th, 2011

    Bethany,

    Thank you so much for sharing your story. I, too am facing the challenges of a husband who is addicted to pornography. I have such a hard time compartmentalizing it all, on one side is my husband who I love so much, and have for the past 7 years – and on the other side is the man who has kept secrets from me, broken trust, and hurt our little family. I've known about his addiction for the past 5 years – he was completely clean for the last 2, and then he relapsed this last week. I miscarried the day after I found out, and I am having trouble holding it together.

    However, your beautiful article gives me hope. Hope that I can trust again. Hope that I can give my burden to Christ and heal myself. I guess I just need to make self-healing a priority right now, then I can deal with the rest.

  23. Bethany
    3:04 pm on January 17th, 2011

    The way that I understand excommunication is that a person is excommunicated when they have put their own salvation at risk because they are operating under the covenants they made at baptism and often times the temple. When they repeatedly break those covenants they are risking their salvation and so when a sin (any sin) gets to a point that the person seems to not be able to control themselves(because they don't want to or otherwise), excommunication needs to be the answer so that that person can be protected, given the chance to get better while not breaking those sacred covenants and given- if they so choose-a fresh start.

    From what I understand there are only a few sins where excommunication is basically a given-and no pornography is not one of them. I have heard of men (and women) who have had a problem with it for so long or members that hold callings where they have a large stewardship (stake president, etc)being excommunicated for pornography but in the case of my husband the addiction had progressed over the years to other sexually deviant behaviors leading to his excommunication. But I cannot pretend to know all about excommunication.
    I do know that EVERY case is individual and that every person is judged against themselves by righteous men using the power of the priesthood and direct inspiration. They take it very seriously and I know that my husband was excommunicated for his own protection and for a chance to again have the hope of salvation.

  24. Jerome
    2:04 am on January 18th, 2011

    I love this candid account, but I must say I feel pretty embarrassed for the husband. I can't help but think this article has circulated through the ward and stake where he lives, and that many people he knows have read it. Perhaps that's part of the healing process, being publicly humiliated into improved behavior.

    Honestly, I did enjoy the discussion and found it insightful, but felt awkward on behalf of the husband the whole time.

  25. Husband
    11:58 am on January 18th, 2011

    This is husband speaking: “Thank you for your sincere concern on my behalf but I am not embarrassed! I am more upset that people are embarrassed and shamed by it. The only way to change that is to put a face to it, which my wife made the hard decision to do. It only becomes awkward when others can't talk about it openly without feeling embarrassed by the word pornography and hopefully this article can open the door for that change. This was a decision that we, Bethany and I, made together but the website isn't called The Mormon Men Project. I would agree that public humiliation is definitely not a good way to heal but I am NOT humiliated by this. This is my lot, my choices and also my refiners fire. I support my wifes actions in sharing her story 100%. Neither one of us is looking for admiration or pity we just want this stigma to change! Thanks again for your concern.”

  26. Emily K.
    12:43 pm on January 18th, 2011

    Oh Bethy. Thank you so much for sharing this. I soo wish I could have been there to help, but, once again, you are setting such a righteous standard for others. I pray for you often. I know that you will help others in many more ways than you know. Thank goodness for a merciful, loving Savior, who never leaves us alone.

    I loved your husband's comments. It is so amazing that after everything you can stand united. This definitely hit home to me, and I WILL be teaching my children about sex and pornography.

  27. S
    1:10 pm on January 18th, 2011

    Thank you both for sharing your story. It is wonderful that you are in a place now that you can do that. I hope you are able to touch many with this and help others get to that same place. It needs to be more out in the open and I am glad you had the courage to do that. I have friends that are affected by the same problem and I know that it helped them so much to be able to talk to others in the same situation.

  28. Diony
    10:44 pm on January 18th, 2011

    Ačiū Bethany už tai, kad atvira ir pasidalinti savo istorija. Tai užtrunka daug drąsos, aš žinau, nes buvau per ją. Aš buvo vedęs 14 metų pornografija narkomanas, tačiau yra vilties, pagalbos ir gydymo. Aš parašė knygą apie tai vadinama Torn Apart-gal ji gali padėti jums ar pažįstamiems. Daugiau informacijos yra mano svetainėje. Linkiu jums ir jūsų vyras viską geriausiai, kaip jūs ir toliau dirbti per tai kartu.

  29. Jerome
    05:53 dėl sausis 19, 2011

    @ Vyras

    Sutiko gėda nebūtinai turi būti ten, ji visi meškos.

    Žinant, kad esate visiškai ok su šio pasidalijimo laipsnis yra pakankamai man. Tol, kol jūs suprato, kad tai naudinga tada eiti į jį. Manau, kad nėra nei blogo, nei teisė transliuoti šiuo lygiu, tiesiog skonio.

    Atsižvelgdama nebuvo tokioje pačioje situacijoje, aš negaliu tikrai žino, kaip aš norėčiau tęsti, bet įtariu, aš nebūtų patenkintas šio pasidalijimo lygį. Jei jis jums tinka, tai tinka jums. Man straipsnis būtų buvę vienodai reikšmingi, jei ji buvo padaryta anonimiškai, bet tai tik man. Jaučiu, kad esu pajėgi suvokti apie situacijos rimtumą, nereikalaujant susietą veidą, bet kai kurie tikriausiai "atneša jį namo." (Aš suprantu, kaip maloningas, kad paskutinė eilutė gali atrodyti, bet aš nuoširdus. Dirbu į naujienosspaudos ir suprasti susiejant renginius su realiais žmonėmis ir šeimos svarbą.)

    Galutinė mintis-linkiu savo kelionėse geriausias atskirai ir kartu.

  30. M
    18:36 dėl sausis 19, 2011

    Gal pradžioje (jis buvo ketveri metai) vyras nebūtų galėjęs kalbėti taip atvirai su kuo nors, išskyrus artimų šeimos narių ir tiems, kurie dirba su juo įveikti savo priklausomybę ir tai niekada negalvojo jo istorija būtų įdėti straipsnis patiko šį vieną. Aš ne bando kalbėti vyru, tai tik mintis. Bethany ir vyrui, jūs abu parodė tiek daug drąsos ir stiprybės. Dėkoju už pagalbą ir tikiuosi, kad jūs duodate kitiems!

  31. Gijimas
    08:59 dėl sausis 19, 2011

    Ačiū, Bethany, dalintis savo istoriją. Jūs esate labai drąsus ir, manau, tu teisus, kad mes turime pašalinti gėdos jausmą ir kalbėti daugiau atvirai su savo vaikais apie tai. Kaip aš apmąstyti šių sudėtingų situacijų Įdomu, kiek mūsų kartos moterų moka kainą už ankstesnių kartų moterų sprendimus. Žinoma, mes negalime rinktis, bet kuriam kitam asmeniui, o vyrai yra visiškai atsakingas už savo nuodėmes, bet atrodo, kad moterų našta, kad vyrai tik pakilti į standartinis jų motinos, seserys, draugės ir nustatyti jų žmonos. Buvo mūsų mezów motinos ir seserys "kvailas moterų pakrauta su įvairiais geiduliais"? Tai tikriausiai tik išgalvotas susidoroti strategija, bet bandau rasti gijimą nuo problemų, mano vyras pradėjo savo vaikystės namuose, didžiausia viltis galiu rasti išlaikyti aukštą grynumo už savo sūnų per ką aš skaityti pavyzdžiui , žiūrėti ir klausytis.

  32. Įžeidė
    01:51 dėl sausis 21, 2011

    Manau, labai prielaida šiame straipsnyje labai įžeidžiantis, ir aš nemanau, kad tai yra labai veiksmingas būdas spręsti šią problemą. Nors aš nesutinku, kad yra pridedamas prie pornografijos priklausomybės tarp Bažnyčios narių (stigma, kuri yra didžiąja dalimi dėl to, kaip pornografija yra skirtas nuo pakylos) nereikalingas gėda, Bethany istorija daro daugiau prisidėti prie šio stigma nei nuslopinti jį.

    Kad moteris turėtų apsvarstyti skyrybų su vyru dėl pornografijos priklausomybė yra kankinantis, pasakyti mažiausiai. Kad jis buvo vienas iš pirmųjų jos mintis yra daug daugiau kaltinamojo akto Bažnyčiai, nei ji yra Betanijos. Daug, daug mormonų moterys buvo indoktrinuota galvoti tokiu būdu, ir būtų, o jų vyras bus alkoholikas ar narkomanas, nei pornografijos narkomanas. Išskyrus kraštutiniais atvejais, pornografija nėra pagrindo skyryboms. Ne, jei jums patinka kas nors, o ne tuomet, kai esate tikrai bando mylėti kaip ir Kristus.

    Nerašykite aiškinti šį įrašą kaip apie Bethany-it atakos nėra. Suprantu, kad yra daug daugiau apie šią istoriją kaip buvo parašyta (vyro pareiškimas, kad jo "problemas visi pradėjo su pornografija", atrodo, rodo, kad ten buvo daugiau vyksta. Taip pat atrodo, kad Bethany pripažino kaip daug jos komentarai) ir vyru veiksmai nepriklausančių pornografija gali vertos skyrybų. Beje, straipsnis yra gana neaiškus šiuo atžvilgiu, ir susidaro įspūdis, kad jis buvo ekskomunikuoti, nes pornografija priklausomybę. Tai reiškia, kenkia ir daro tiek išsklaidyti gėdos prie pornografijos priklausomybės. Atvirkščiai, ji sustiprina jį. Kiek mažiau tikėtina, kad kas nors prisipažinti pornografijos priklausomybę, jei jis mano, kad jo žmona paliks jį ar jis bus ekskomunikuoti ir ištremtas?

    Jis taip pat kelia nerimą, kad tiek moterys gyrė Bethany dalintis savo istoriją. Ar mes imtis nuo to atsakymo, kad vis daugiau moterų norėtų eiti į viešumą su labai, labai privačius duomenis apie savo santuokos problemų? Vėlgi, yra ta, kad turėtų padaryti kažkas labiau tikėtina, kad prisipažinti pornografijos priklausomybės? Bethany yra nieko, jei ne drąsus, bet manau, kad tai būtų buvę lygiai taip pat veiksmingos (daugiau taip, iš tikrųjų), jeigu ji buvo padaryta anonimiškai.

    Nepriklausomai nuo to, ar vyras turi žaliai apšviesta šis sprendimas ir atrodo, jis-nėra vienos priežasties, kodėl tai negalėjo būti tokia pat veiksminga anonimiškumą. Iš tiesų, jei tikrasis tikslas straipsnyje yra išsklaidyti gėdos prie pornografijos priklausomybę, būtų buvę efektyviau, kad galėtumėte iš vyro nuotrauką. Jis normalus vaikinas su stigma, po visiems. (Aš nenoriu žinoti vyro tapatybę, aš sakau, kad tik įrodyti, kad nėra jokios realios naudos mokymosi Bethany tapatybę.)

    Linkiu Bethany ir vyrą viską geriausią, ir aš nuoširdžiai tikiuosi, kad jie nugalėtų savo tyrimus. Tikiuosi, ką žmonės imasi iš Bethany pasaka yra tai, kad, nors pornografija yra destruktyvus, vienodai žalingos yra bendras Mormonas požiūris į pornografijos priklausomybės. Fizinis ir seksualinis išnaudojimas yra pagrindo skyryboms. Alkoholizmas ir narkomanija gali būti pagrindas skyryboms. Daugeliu atvejų, lytinius aktus su partneriu, išskyrus savo sutuoktiniu yra pagrindo skyryboms. Žiūrėti sutikti suaugusieji pasimylėti ant žėrintis ekrane nėra pagrindo skyryboms. Pornografija gali arba negali būti katalizatorius bet ar visi tie, bet pati pornografija nėra pagrindo skyryboms.

  33. Marci
    07:05 dėl sausis 21, 2011

    Dėkojame, kad įžeidė! Tai turėjo būti pasakyta.

    Nors pornografija gali jaustis kaip išdavystė, aš nemanau, kad Bethany išdavystė turi būti atmestas arba. Jos vyras patikėjo jos. Jis pasidalino savo asmeninę kovą su ja ir pirmas dalykas, ji tai daro, tai eiti ir skambinti savo mamytė? Mes esame palikti savo tėvą ir motiną ir glausis prie mūsų sutuoktinis. Dėl išdavystės mastą, ventiliacija jūsų vyro trūkumus su savo šeima ir draugais (ir dabar internete) atrodo daug didesnės nuodėmės ir kenkia labiau santykius nei porno. Kad Bethany vyrui sutiko tai tik įrodo, kiek jis buvo browbeaten per šį. Bet žmogus, kuris nori leisti, kad tai neturi daug orumą pradžią.

  34. SM
    03:07 dėl sausis 21, 2011

    Šis atskleidimo forma atrodo ne tik netinkama, ji taip pat atrodo, kad trūksta bet numatymas. Ką apie vaikų, vaikaičiai ir tt, iš Betanijos ir "vyras" (tarsi ten paslapties šydas čia ... kiek Bethany Live Mesa yra 31 metai, ir suderinti vaizdą parašė?) Ar tai parašyta palikimas jūs norėtumėte būti prisimenamas?

    Aš patarčiau šios svetainės pasiūlymas leidėjams pašalinti asmens duomenis ir kad šis anoniminis kuo greičiau. Ką daryti, juk "pereiti virusinės" ir detalės čia yra pernelyg konkreti, kad apsaugotų šią šeimą. Ir aš galvoju apie Betanijos ir "vyras", per se, bet vaikai dabar ir dar svarbiau, kad ateityje.

  35. Touched By Her Sąžiningumas
    16:36 dėl sausis 21, 2011

    Esu labai dėkingas už Bethany savo straipsnyje. Aš turėjau tokį taikos ir dėkingumo, o skaityti jausmą, ir mano širdyje komfortą, kad mano situacija bus gerai. Tai suteikia man vilties, kad kiti randa savo kelią per šį ir kad aš taip pat galite rasti gijimą mano broken heart.
    Kaip aš perskaičiau per šiuos naujausius komentarus aš vis baimės į mano skrandžio duobę. Gone buvo, kad taikus jausmas Dvasios. Aš tikiu, kad ten buvo daug malda ir dvasinė kontempliacija padaryti šio saldaus pora, nes manė, dalintis savo istoriją mums visiems išgirsti. Aš tikiu, kad tai buvo ne be tikrojo įkvėpimo, su kuria Bethany pagimdė savo širdį ir sielą, kad padėtų, taip padėti, kiti. Kaip man.
    Ar tai kažkas, kad pasakyti, kad į jos širdį Dvasios whisperings buvo netiesa?
    Is it for someone else to say that my bruised and battered heart, the devastation I have felt year after year, time after time, and the overwhelmingly damaging feelings I have of being un-chosen, unloved, unappreciated, unattractive, unnecessary and ultimately betrayed are not grounds for thoughts of leaving my husband?
    No. It is my own situation. My own struggle. And my own decision.
    As I'm sure Bethany did with the decision of helping with this article, I will turn to fasting and prayer, to my knowledge of the atonement and what it means for me, and with the aid of the personal revelation I am entitled to, I will make my decision and I will know it is right for me.
    It may not be the choice others would have made in their own situation, but my path is different than any other. As is Bethany's. I believe that part of her path was to strengthen me today. And to remind me that the Savior is mindful of me and my struggles.

    Thank you Bethany. You have touched my heart and given me hope. I am thankful for you and your courage.

  36. Bethany_the_Naive
    5:07 pm on January 21st, 2011

    I agree with Offended, Marci and SM. It is highly inappropriate for you to expose something very private and personal with the world and not handle this as a couple with possible counseling, which is a private matter. If anyone is damaging the trust and integrity in that relationship further, it's Bethany. Nobody else needs to be invited into your BEDROOM! Not even a mormon church leader who has no prior professional counseling experience!

  37. CRH
    5:33 pm on January 21st, 2011

    Some posters have commented on Bethany's bravery in coming out about this but I think the person being forgotten here is her husband. How does he feel about this disclosure? Did he give his permission for her to share this or has he been able to share his views?

    Sorry to pile on but I have to agree with other posters. This is a personal matter within a marriage. While Bethany is indeed entitled to write about her personal experiences but cannot avoid the consequences of sharing intimate details of her marriage to the online world. Anonymity may have been a wise move here.

  38. TRich
    6:38 pm on January 21st, 2011

    @ Bewildered

    You make a good point, but I think you still need to keep the language respectable.

    The point about the kids and family is especially relevant. I just don't see why it is a good idea to go public when you know your kids and extended family can see this for years into the future.

    In addition, I think that sometimes LDS couples create a sex life that is built up like a house of cards. An indiscretion, like viewing porn, makes the house crash down. The same thing may not occur with a non-LDS couple (or maybe it would). But when marriage and intimacy is tied too closely with spirituality (which in our religion is tied to the pursuit of purity and perfection) then people may be setting themselves up for failure.

    With that said, I don't want to minimize the damage that porn can cause. But I think it also needs to be examined why the state of Utah has an incredibly high porn usage rate. Clearly Bethany is not blowing the lid off of anything. Porn is common point of discussion in church — probably too common. The current approach isn't working.

    The solution lies with a healthier attitude towards sex and practical solutions towards curbing the consumption. Obviously there are internet filters, but there is also software that will tell you exactly what people are looking at on the computer. Having internet filters and software that monitors internet use should be required on every computer in an LDS household and the female head of the household should be the only holding the passwords to the software. True, porn was a problem prior to the mid-90s, but it wasn't the problem it is now.

  39. admin
    7:12 pm on January 21st, 2011

    From the MWP administrator: Relevant to point #3 in our Comment Guidelines, several comments have been removed from this post. Future commenters should be aware that Bethany and Husband worked TOGETHER to make the decision to share their story with us. In fact, Husband comments himself in this thread.

    Any future comments that berate their decision or their religious beliefs will be deleted.

SEO Powered Platina SEOTechblissonline