Bal 24, 2013 by admin

17 Komentarai

Apmąstymai apie Divine

Apmąstymai apie Divine

Fiona Givens

Žvilgsnio

Kadangi bendro autorius su savo vyru labai populiarią knygą "Dievas Kas verkia," Fiona Givens buvo giliai minties apie Dievo charakterį ir savo atsakomybe surasti, kad tikrąjį charakterį Raštuose. Šiame interviu ji dalijasi savo asmeninius apmąstymus, kaip ji ieško tikrojo Dievo charakterį, kaip jos katalikų fonas padėjo savo supratimą apie Kristaus svarbą, ir kaip ji eina, kad šventuosius žinias savo vaikams.

Kaip Jūs apibrėžtumėte teologiją? Kai sakome žodį Bažnyčios nariais, tai gali reikšti, arba vieną iš dviejų dalykų: arba kažkas, kad turi nusileisti nuo Džozefo Smito ir kitų pranašų visiškai susistemintas; arba ten kitas štamas Mormonas maniau, kuri yra tai, kad mes turime atvirą kanoną ir turėtume galvoti plačiai apie tai, kas mūsų teologija. Taigi, kas tai yra jums?

Aš ją apibrėžti kaip nuolatinio apmąstyti Dievo. Be mormonų sąlygas, kad būtų, kad jūsų širdis nuolat sudarytas iš Viešpaties, ieško dieviškumo visur, rasti pėdsakų atspaudai ... Tikėdami, kad viskas tikrai liudija Kristų. Manau, kad mūsų, kaip individualių Bažnyčios narių, ypač moterų atsakomybė, apmąstyti Dievo.

Manau, kad mano fonas yra svarbu. Aš buvo iškeltas katalikas ir man patinka, kad tikėjimas tradiciją. Tačiau priežastis, kodėl aš tapo Mormonų yra tai, kad aš jaučiau, kad mano tikėjimas tradicijos visiškai neaiški Kristų. Jis buvo slepiama nuo šventųjų daugybė ypač Jo motina buvo pakeistas jį kaip tarpininkas su Dievu. Jis iš esmės prarado savo, kaip mūsų užtarėjas su Tėvu poziciją, ir aš jaučiau, kad Mormonism įdėti Kristus priekyje ir centro. Laikydami Kristų šioje pozicijoje, tačiau visada yra kova; Aš šios bažnyčios narys pakankamai ilgas, kad žinoti, kad išlaikyti Kristų centrinis bet tikėjimo tradicija bus sunku. Manau, į stabmeldystę tendencija yra universali ir kyla pagunda išstumti Dievą kiti skaičiai randame labiau prieinamas, lengviau susieti, arba herojai mūsų pačių kuriant. Bet tai pridera mums išlaikyti jį centrinis mūsų maldos, nes jis yra būdas grįžti į mūsų Dangiškuoju Tėvu.

Aš tikrai myliu perspėjimą, kad mes turime ieškoti Raštus, nes aš sutinku su Juozapu, kad daugelis iš paprasto ir dovanomis buvo paimtas, bet aš taip pat sutinku su Edward Beecher [brolis Harriet Beecher Stowe], kad daugelis dalykų buvo įdėti ten, kad iš tikrųjų yra piktavalis. Paieška Raštus kur aš sutelkti savo energiją; Bandau daryti tai, ką Juozapas paprašė mūsų padaryti tai rasti Dievo teisingą ženklą ir atributus, nes, kaip jis sakė, tai tik žinant charakterį ir atributus Dievui, kad mes galime naudotis tikėjimą išgelbėjimui. Tai didžiulis man. Canon kur mes einame mokytis iš Dievo. Juozapas yra tai reiškia, kad dėl neteisingų ypatumus ir savybes buvo pateikti ten, mes turime "paieška" per Raštus rasti tuos atributus, kurie iš tikrųjų yra Dievas. Teologija, šia prasme, yra, todėl, griežtas, reikalaujantis daug asmeniškai investicijas, bet nauda yra nuostabus, paradigmos perjungimo momentai aiškumo ir puošnumu.

Paieška Raštus kur aš sutelkti savo energiją; Bandau daryti tai, ką Juozapas paprašė mūsų padaryti tai rasti Dievo teisingą ženklą ir atributus.

Man ypač patinka Apreiškimo 12. Jūs turite šią gražią nuotrauką su moterimi žvaigždžių ir mėnulio ... spalvingas viziją šios moters. Ji nėščia, ji pristato savo vaiką ... vaikas paimtas į dangų ir tada ji liko pasipriešinti drakonas. Mes žinome, Drakonas yra Liuciferis, nes Raštas informuoja mus, kad jis paėmė trečdalis niebieskiemu su juo. Taigi, jūs turite šią moterį, kuri ką tik buvo pristatytas jos vaikas, ir ji susiduria Šėtoną dėl jos pačios. Nėra taip, kad ji gali atlaikyti puolimą. Verse 6 yra lemiamas Raštas ir tą dieną, kai aš perskaičiau jį, mano visa visata buvo apšviestas džiaugsmo ir mano Weltanschauung amžiams pakeitė. Tai buvo gana daug, kaip James 1:05 buvo Juozapo; jis paėmė mano kvėpavimas ". O moteris pabėgo į dykumą, kur ji turi savyje paruošta vieta Dievo, kad jie turi pašarų jos ten tūkstantį du šimtus šešiasdešimt dienų" Mes skaitome, kad ji pabėga į dykumą - tai, ką mes skambinti atsimesti - kur ji paduodamas iš Dievo. Bažnyčia yra ne sunaikinti, tai nėra visiškai išnyksta. Ji traukiasi po žeme, kur Dvasia maitina jį. Tai buvo tokia didele, kad man, kaip Dievas maitina į išdavystės bažnyčia? Kaip Jis maitina bažnyčią, kad nebeturi kunigystės raktus ir potvarkius? Na, Jis siunčia jai didžiausią filosofų, poetų, rašytojų, kompozitorių ir visų laikų mąstytojų. Dievas nekuria ex nihilo; niekas negali atkurti kažką, kad nėra jau ten; statybiniai blokai Sugrąžinimo visada buvo ten. Aš turiu galvoje, tai tiesiog nuostabus.

Man tai buvo rimto teologinio tyrimo Juozapo kilniaširdis omenyje pradžia. Juozapas yra pasakęs: "Jei presbiterionai turi tiesą, priimti tai. Jei metodistai, turi tiesą priimti, kad per daug. Gauti visą pasaulyje gerai, jei norite išeiti iš gryno Mormonas ". Tiesa ir grožis niekada nebuvo paimtas iš pasaulio ir Juozapas pamatė Restauravimas kaip tiksliai tai: "iš pakyla pradžia ir, išėję iš savo bažnyčios iš dykumos-aišku, kaip mėnulis, ir graži kaip saulė, bauginanti kaip su vėliavomis "(D & C 05:14) armija. Argi tai ne revoliucinis? Tai visiškai pakeičia mūsų požiūrį į tai, ką atsimetimas buvo. Tai buvo sodas, kuriame gėris, grožis ir tiesa buvo maitinamas tol, kol jie buvo pasirengę išeis susijungti su kunigystės raktus ir potvarkių dabar atkurta.

LDS_woman_photo_Givens2

Tai dalis mano supratimu teologijos: eiti tiesos medžioklės. Mes galime rasti tiesą visur. Mes taip pat mano, kad tai sumaišyti su netiesos daug. Manau, kad tai mums svarbu suprasti, kad žinių apie gėrio ir blogio vaisių buvo to paties medžio, o ne įvairių sodų. Mes surasime tiesą dažnai labai tamsiose vietose. Manau, tai buvo Brigham Young, kuris sakė, turėtume būti pasirengę eiti į pragarą rasti tiesą, jei reikia. Tai nuostabi, pilna įsakymas mums davė Juozapas ir Brigham-eiti ir pareikšti tiesą namų į mūsų bažnyčios į mūsų gyvenimus.

Kai sakote jūs studijavo Apreiškimo ir ieškoti dalykų ir kairėje, ir malevolently įgyvendinti, kokios priemones Jūs naudojatės?

Yra gražus Raštas Doktrinoje ir paktų, kurie skatina mus siekti išminties iš "geriausių knygų." Mano mokslas atnešė ne tik į mano gyvenimą iš geriausių knygų numerį, bet jis taip pat mokė mane taikyti glaudžiai nuorodą , teksto skaitymas, su kuria juos išnagrinėti. Tai yra tas pats įrankis galiu naudoti ieškant Raštus. Aš rasiu, per metų intensyvaus tyrimo, tiesas šių puikių knygų, kurios įtikino mane, kaip turi tiesą Raštuose. Tiesą sakant, aš rasti tas pačias tiesas šarnyriniai geriausių knygų, bet dažnai daugiau iškalbingai ir visiškai. Mano Raštas tyrimas dėl jos pačios būtų nevaisinga įmonė, jei nebūtų dvasiškai įžvalgus ir gabių rašytojų, kurie atvyko į mano gyvenimą ir kurių mintys, idėjos ir išraiškos aš lobis.

Pavyzdžiui, jei nebūtų už Viktoro Hugo "Les Miserables" ir jo dėmesio skirti, gailestingas, geranoriškas ir pasiūlymus Dievui, aš ne rasiu pažeidžiami Dievas vaizduojamas Mozės 7. Manau, kad tai Dievas patyrė puikus neteisybė ties Senojo Testamento, kurie sėkmingai vaizdavo jį kaip piktas-genocidinis net rašytojų rankas. Bet aš manau, visa savo širdimi ir siela, kad Julianas iš Noridžas kalbantis tiesą, kai ji sako, kad ji matė Dievą, ir: "Aš mačiau iš tiesų, kad mūsų Viešpatį buvo nevyr supyko [piktas], nei nevyr turi. Jis yra Dievas, jis yra geras, jis yra tiesa, jis yra meilė, jis česnakas [peace] ir hys gali, hys išmintis, hys charyte [labdaros] ... sufferythg hym Notė būti supykęs [neleidžia, kad jis būtų piktas] "(Julian Norwich seansus, redagavo Denise N. Baker, 64, parentheticals kasyklos). Jei vienas atrodo sunku pakankamai, galima rasti "Hugo" ir "Julian Dievas Senajame Testamente. Po kraujo ir dūmų Kanaano eina leitmotyvas, kad Dievo ranka dar pakelta. Jis pastatė savo širdį į mus ir Jis lieka ištikimas Sandoros jis padarė mus myli ir visada vadovautis savo suklupimo veiksmus, Jo meilę, kuri pranoksta bet kokį supratimą, atgal į jį.

Kai buvo atrasti šias tiesas per savo glaudžiai skaitymo ir dvasios pagalba, kaip tu atskirti tai, kas yra ne visada yra prieinami išplėtoti, ir tų dalykų, kad jums gali būti laisvai priekaištauti nuo? Pavyzdžiui, yra diskusijos šiandien apie nustatant pagrindinę doktriną ir atskirti jį nuo dalykų, kad mes ką tik pastatytas kultūrinius barjerus aplink. Kaip jūs į savo gyvenimą derėtis dėl šių taškų tarp pagrindinės doktrinos ir nustatyti tvoras, kad buvo pastatytas aplink, kad pagrindinės doktrinos?

Kaip mormonai, mes kartais laikome save būti dalis giminės. Aš nelaikau savęs būti dalis giminės, galbūt todėl, kad aš ne augti Mormonas Vakarų Jungtinėse Amerikos Valstijose. Ir aš vertinu tai. Man etiketė "gentis" yra taip uždaryti į gardą bei ribojant-nedidelė grupė žmonių kam visi kiti yra "kita"-atskiras. Evangelijos žinia, kaip aš jį suprantu, yra universalus savo ieškinyje ir kreiptis panašūs. Nors aš gyveno JAV daugiau nei 30 metų, tai yra mano Pirmaisiais metais auga Rytų Afrikoje, augau kataliku ir besimokančios Anglijoje, kurie informavo, kaip man bendrauti su mormonų ir pasaulyje apskritai. Ir mano meilė mano paveldo ir mano narystės Jėzaus Kristaus Evangelijos davė man įdomi perspektyva, galite jį vadiname, ant kurio sėdi-nuo sienos, kuri galiu pažvelgti į Amerikos mormonų ir jos kultūrą, iš vienos pusės, ir į likęs pasaulis ant kito. Deja, mano nuomone,-gal, kaip šio "tribal" perspektyvos rezultatas, mormonai turi akimis dalykų kultūros su dalykų doktrinos. Tiek daug, kad dabar sunku išpainioti doktriną, kuri yra vertinga kultūros, kuri yra ne, bent jau ne visiems lauko kultūros (genčių). Tačiau, manau, labai svarbu, kad mes atskirti du, nes pagrindinė doktrina yra universalus, tačiau kultūra nėra. Kultūra, mano nuomone, daro pagrindinė doktrina sunku patekti. Juozapas davė mums pakankamai pagrindinę doktriną suteikti mums ją ištirti. Kiekvienas žmogus, kaip jis sakė, turėtų būti laisvai prieiti prie pagrindinės doktrinos ir taikyti jį savo gyvenime bet kokia kultūra ji gyvena ir myli. Tačiau turime pripažinti, kad vienas yra gaivinantis, o kitas ne.

Turėjau keletą nuostabių moterų mentorių Bažnyčioje, kai aš pirmą kartą prisijungė neįtikėtinai stiprias moteris, ir aš atsimenu klausos juos išdėstyti doktriną kyla grėsmė, ir palatos lygiais. Buvau sužavėtas, kad. Ten buvo viena moteris, ypač konferencijoje nuėjau, kuris kalbėjo tik apie Kristų. Ir galbūt tai buvo iš taisyklės, kuri yra, kodėl ji išsiskyrė man tiek daug išimtis, bet aš nusprendžiau, kad aš norėjau būti, kad moteris rūšiuoti. Norėjau užsiimti Rašto, kaip ji turėjo, nes buvo akivaizdu, ji turėjo tikrą bibliniai Gravitas, kai ji atėjo į Kristaus supratimą. Turinys buvo kažkas ji surinkta save; ji vykdė šį kursą dėl jos pačios. Buvau sužavėtas, kad. Pamenu mąstymą: Ši moteris užsiima su griežtai šventraščių. Noriu padaryti.

Aš taip pat patyrė moterys, kurie bandė mane myli, bet buvo labai sunku, nes nebuvo kultūrinių dalykų apie Bažnyčią, apie kuriuos aš Nesėkminga. Pavyzdžiui, aš nesu didelis Tyrimų ventiliatorius. Jei mano berniukai norėjo padaryti skautai, gerų jiems. Aš juos palaikė ir suteikė jiems medžiagų. Bet kai perėjau į parduotuvės sesuo ir ji man pranešė, kad ji buvo ant paskutinio nuopelnus ženklelis - tai reiškia, kad ji savarankiškai nustatyti su jos praėjusių sūnaus pačių Tyrimų pastangų - Aš buvau priblokštas. Ne, aš nesiruošia daryti nuopelnus ženklelis dalykas, sau! Pamenu specialiai buvo laikas, kai mano berniukai buvo labai mažai ir nebuvo Cub Scout susitikimas ar kažką, bet jie sode žaisti kamuolys su savo tėvu. Ir turėjau sprendimą padaryti: aš nutraukti juos, įdėti juos į automobilį ir vežti juos į jų Cub Scout posėdyje, ar galiu palikti juos sode žaisti kamuolys su savo tėvu? Kuris yra svarbiausia mano berniukai? Aš nusprendžiau, kad žaisti kamuolys su savo tėvu buvo svarbesnis.

Manau, kad lemia savo poziciją iš ten į išorę. Tyrimų nėra doktrinos klausimas, bet aš jau papeikimą kolegos seserų (ne kunigystės turėtojų, įdomiai pakankamai), nes man nereikėjo mano sūnus dalyvauti. Daugelis iš mano sprendimus dėl mūsų dalyvavimo su Bažnyčios programų šaknis buvo toks: jei kas nors trukdė šeimos laiką, ji buvo vertinama ir, jei nėra laikomas naudinga, ji buvo nutraukta. Girdėjau seserys atsistoti bažnyčioje ir pasakyti, kad jie skatina bažnyčios orientuotis į paslaugas savo namuose. Bet tada aš taip pat girdėjau, broliai patarimą atvirkštinio, kad programos yra čia mus paremti. Mano patirtis rodo, kad du priešingi požiūriai buvo supainiotas-bent seniūnijos lygiu. Aš žinau, kad aš jaučiausi šmeižiami, galbūt tai per stiprus žodis ... bet man buvo atidedamos, kaip asmuo, kurio veikla ir lygaus teisumo buvo nuspręsta, nes mano dėmesį nuo šeimos laiką svarbą.

LDS_woman_photo_GIvens3

Manau, gana nuoširdžiai, kad yra sprendimas, kiekvienas iš tėvų, iš tiesų, mums visiems-reikia padaryti: kas doktrinos? Kas iš esmės yra išganymo? Ir yra daug veiklos, kurioje mes užsiimame, kaip bažnyčios narių, kurios nėra. Mes turime būti leidžiama pasirinkti patys. Šios seserys, kurie manė, kad joms privalu vykdyti, kad mane vestų atgal į jų konkrečią keliu tikriausiai bus nustebinti, kaip nepageidaujamas ir skausmingas radau savo avininkystė.

Ką moterys šiandien imtis daugiau iniciatyvos mūsų teologiniai tyrinėjimai? Kaip jūs vartojamos ir suardomas tiek daug literatūros, o didinti šešis vaikus? Tikriausiai jums buvo skaityti, o jūs turėjo vaikų namuose. Ką mes, kaip moterys šiandien padaryti geresnį darbą toje save?

Vienas iš svarbiausių dalykų, kuriuos padarė su šeima ir viena iš priežasčių, kodėl aš sumažėjo tiek daug bažnyčių veikla buvo skaityti kartu. Už mane, kad šeimos vakarienė po svarstymo mano vaikai kiekvieną naktį buvo labai svarbus. Tai buvo šventas. Aš leidau nieko gauti į jį, taip pat, kaip, kol jie buvo vyresni ir būtina sunkvežimiais prasidėjo. Aš pristatė savo vaikus fenomenalus literatūroje. Mes skaityti visus CS Lewis knygose mes skaitome, Beatrix Potter Tolkienas, Lloyd Alexander knygas ... visi garsiai. Nuo tada, kai jie buvo labai, labai mažai. Mes baigė paskutinis Žiedų trilogija tiesiog prieš mano vyriausias sūnus paliko savo misiją. Tiesą sakant, aš buvau taip užsiėmęs tuo metu, kad mano vyras, Terryl perėmė ir paskutinis mano vizija Natanielius, kol jis paliko mums buvo Terryl skaityti galutinius skyriai jam per dubenys savo mėgstamą ledų. Ir, žinoma, mes skaityti visus Hario Poterio knygų. Mes juos skaityti anglų ir amerikiečių! Mano vaikai būtų sekti kartu Amerikos versija atkreipti dėmesį į nukrypimus.

JK Rowling, mano nuomone, yra pranašė. Aš tiesiog manau, kad moteris yra puikus. Jei manote, kad pasaulietinės amžiuje, kai tiek daug vaikų yra pakelta, pasiaukojimo idėjų, meilės, lojalumo, gerumo ... tiems, kurie nėra mokomi mūsų vaikai. Manau, kad ji tiesiog susirinko juos visus ir įmerkta savo knygas šių dorybių. Mūsų namuose susilaikyti, kad prieš valandą ar dvi skaitymo buvo: "Mama, tai Haris Poteris laikas dar?"

Taigi jie buvo įmerkta į literatūrą. Nepamenu skaitoma kaip vaikas, bet man patiko skaityti ir skaityti voraciously. Cela dit, tai buvo labai sunku man virškinti nieko realaus medžiagos save, kai mano vaikai buvo jauni. Buvau per daug išeikvota. Mano smegenys nustoja veikti, kai jie buvo įsitaisiusi lovoje. Galbūt todėl jis buvo toks svarbus man skaityti vaikams. Tai buvo vienintelis būdas galėčiau suvirškinti nieko sau. Bet aš maniau, kad dirbo labai gerai iš tikrųjų. Ten buvo keletas knygų aš tikriausiai nebūtų skaityti, kaip Brian Jacques serijos "Redwall" ir aš labai gerai praleidau ant "Hario Poterio" patirtis buvo man ne mano vaikai galvoje.

Išmintinga moteris kartą pakartojo šią tiesą man: tai yra laikas, ir laikotarpiai, ir, kaip moterys, turėtume mesti save į juos su malonumu, nes jie negali trukti ilgai. Ne, tikrai, mes manome, kad mūsų mažosios vaikai laiką su nuolat valyti ir dėmesio ir niekada, kad galėtų dėvėti ką nors gana niekada baigsis. Ji veikia. Akimoju. Dabar, mano vaikai yra auginami, manau, aš turiu daug daugiau laiko skirti literatūros tyrinėjimo. Aš ką tik baigė nuodugnų tyrimą Julian Norwich savo pasirodymams ir esu dabar skaitote Edward Beecher anketa Concord amžių ir Margarita Barker dvitomę traktatą, pavadintą Viešpaties Motina. Aš taip pat baigė išsamų tyrimą Miltono Paradise Lost, didybę, kurį aš negalėjo visiškai įvertinti, kaip paauglys. Mano šūkis: "Jei sunku skaityti, tai tikriausiai verta paskaityti."

Cela dit Aš taip pat manau, kad moterys turi šokinėti ant tapti teologai valtis. Turime suprasti mūsų Raštus. Turime suprasti, saldus doktrinas Evangelijos. Tai mūsų pareiga mokyti save ir mokyti mūsų vaikus. Aš jaučiausi labai stipriai, kad mano vaikai nurodymas buvo mano pareiga. Kaip šešių brangakmenių vaikų motina, ji buvo suteikta man, kad būtų užtikrintas mūsų namų aplinką. Ir pajutau, kad tai Dieviškojo įgaliojimus: man buvo suteikta šią visatą, kad buvo mano namuose, sukurti saugią vietą - prieglauda - už savo vaikus-juos apsaugoti nuo blogio-pristatyti juos gera, teisinga ir gražus . Štai kodėl literatūra suvaidino tokį didelį vaidmenį. Aš taip pat tikrinami labai atidžiai, ką televizijos programas ir filmus mes stebėjo, kaip šeima. Tai ne pasakyti, kad aš buvo stačiatikių bet kokiomis priemonėmis. Mes manimi, ką aš laikoma naudinga ir / ar malonus šeimai. Vėlgi, aš labai jaučiamas, kad užtikrinti šeimos gerovę buvo mano pareiga, mano teisė, mano pareiga.

Manau, kad moterys turi šokinėti ant tapti teologai valtis. Turime suprasti mūsų Raštus. Turime suprasti, saldus doktrinas Evangelijos. Tai mūsų pareiga mokyti save ir mokyti mūsų vaikus.

Mūsų sekmadienis po-bažnyčios diskusijos buvo labai svarbu, nes Terryl ir galėčiau išsiaiškinti, kokie vaikai buvo mokomi pirminės ir jaunimo klasių ir švelniai teisinga, jei reikia. Tai buvo ypač svarbu man, kaip motinai, kad tikrai žino Raštus ir turi pažįstamą išvaizdą ir žinių apie juos, kad kai mano vaikai sakė: "Mano mokytojas man šito nemokė:" Aš galėtų paremti jį arba ją ištaisyti. Mano vyro žinios čekių įrašo fenomenalus, bet aš taip pat jautė tą atsakomybę mokyti ir nukreipti svorį. Tiek Terryl ir jaučiau, kad mūsų šventa pareiga, kaip tėvai, siekiant užtikrinti, kad mūsų vaikai mokėsi teisingą doktriną. Tai nereiškia, kad aš manau, kad mūsų žinios yra nelaidi klaidos. Mes geriausiai su tuo, ką mes turime ir ribojančių paradigmų, kurioje mes maudytis.

Pavyzdys iš Išminties Žodis. Atrodo kaip nežalingas dalykas. Bet kai mano dukra man pasakė: "Mūsų draugas yra blogas žmogus, nes jis rūkyti", supratau, kad aš turėjo ištaisyti savo klaidingą sampratą. Mes turėjome greitai diskusiją apie tai, kaip rūkymas yra ne dalykas, kuris verčia žmones blogai. Tai kenkia sveikatai, taip, bet mūsų draugas nėra blogas žmogus rūkyti. Kita vertus, jei mes rūkyti būtume pažeidė sandorą, kad mes padarė išlaikyti Išminties Žodį, ir mes būtume atsakingi už tą pažeidimą. Tai buvo mano šventa pareiga įsitikinti, kad mano vaikai mokėsi teisingą doktriną kiekvienam nustatymui.

Tai skamba kaip jūs manote, motinystė yra turtingas galimybė LDS moterų tyrinėti ir plėsti teologiją.

Taip ir ne. Motinystė siūlo turtingą galimybę bet tada daryti visus kitus etapus moters gyvenimo teenagehood, viengungystės, našlystės ir visų kitų "gaubtai" tarp jų. Jis vis dar pridera visos Bažnyčios moterys galėtų būti teologai. Vienu ar kitu mes atsiduriame mokymo pašaukimus. Iš tiesų, dauguma iš pašaukimo mes bus prašoma įsitraukti įtraukti mokymą apie vieno lygio ar kito-pirminė, sekmadienis mokyklos, Merginų, Paramos bendrijos. Mes atsiduriame švietimo vaidmenis ir ne namuose, o ne bažnyčia. Švietimas įgauna daugybę formų. Mokome, kaip mes bendraujame su savo viršininkams darbe, su kolegomis, su žemesnes darbo vietos laiptelio. Dėl visų šių priežasčių, taip pat mūsų pačių, asmens ugdymui, mes turime būti investuota tyrinėti mūsų doktriną ir mūsų Raštus.

Tai buvo mano šventa pareiga įsitikinti, kad mano vaikai mokėsi teisingą doktriną kiekvienam nustatymui.

Kaip jau minėjau anksčiau aš taip pat buvo iškelta ir ramybe pagal nekanoninių knygų aš perskaičiau ir toliau atrasti. Margarita Barker paskatino mano paiešką moteriškosios Divine per savo paties darbo šiuo klausimu organizavimą. Aptarkite lobių ieškojimui! Išminties diskusija Patarlių yra labai provokuojantis, pvz. Išmintis personifikuojami kaip "ji" ir tada mes turime šią magišką pamainą, kur "ji" tampa "aš". Ir ji sako: "Aš buvo pradžioje ..." Ir tai taip primena Jono 1 kalba tada, ten visa perskaičiavimas Ievos vaidmenį.. Mūsų tikėjimo tradiciją ji vaizduojama kaip didysis herojė žmonių šeimos. Tai buvo jos drąsa ir iniciatyva, kuri persikėlė žmoniją į priekį savo pažangą grįžti pas Tėvą. Mūsų tikėjimo tradiciją jos iniciatyva yra švenčiama ir ji garbinama kaip žmonijos Motina. Ji nėra lengvai kooptuojami į nuodėmingas schemą. Ji sveria privalumus ir trūkumus valgymo dėl žinių apie gėrio ir blogio medžio vaisių ir ji pasirenka. Ant renkasi Dievo daro tai pasisakymas: ". Jie tapo kaip vienas iš mūsų" Su savo pakilimu į heroinas ir čempionas žmonijos vaidmens, visos moterys yra taip pat padidėja. Tai nuostabiai išlaisvinantis ir galimybių suteikimas. Vien tik būtų man didžiuojuosi, kad Jėzaus Kristaus Pastarųjų Dienų Šventųjų Bažnyčios narys. Tačiau yra tiek daug kitų!

Ką tai reiškia jums turi amžinąjį moterišką tapatybę?

Jaučiu įgaliota mano moterų amžinojo tapatybę. Tai įtakojo labai mūsų tikėjimą Dangaus Motina. Kuri rezonuoja su manimi. Tikrai, ar galima turėti Dangiškąjį Tėvą ir Dangaus Sūnų be Dangiškojo Motinos?

Aš visada turėjo labai gerą jausmą savarankiškai vistiek; jis galėjo padaryti su tuo, kad aš buvo išsilavinę visa moterų aplinkoje. Aš atėjau iš tos visos edukacinė patirtis su labai stiprus jausmas mano tapatybę kaip moteris jėga. Aš taip pat kilęs iš istorinės ir religinės tradicijos stiprių moterų lyderių iš karalienės Boudicea į Motinos Teresės. Taigi, ateina į LDS tikėjimo tradicijas ir tada susitikti Dangiškąjį Motina buvo patvirtinta, viską aš jau jaučiamas. Aš iš tikrųjų pasakyti, kad mano fonas kilusios manyje pranašumo jausmas, o ne lygybę. Manau, kad tai yra, kodėl Ieva rezonuoja taip stipriai su manimi kaip ir Adomo vaizdavimas ja Miltono Paradise Lost. Mums mokyklos mergaitės, jauni vyrai pasirodė neįkainojama šokių partneriais, jei jie prideda kažką suprantamo į pokalbį, kuris buvo visada pliusas.

Kuris yra tikriausiai kodėl aš niekada sumažėjo dėl neklystantis lyderių mitas arba. Manau, kad tai labai pavojinga įmonė mums airbrush savo pranašus ir kunigystę lyderių. Pats Brigham Young sakė: "Aš esu labiau bijo, kad šitie žmonės turi tiek daug pasitikėjimo savo lyderių, kad jie nebus teirautis sau Dievo ar jie vadovauja jam. Esu baisus jie įsikurti į aklo savęs saugumo būklę. Tegul kiekvienas vyras ir moteris žino, kurį Dievo Dvasia pakuždėjo patys, ar jų vadovai yra vaikščiojimas keliu Viešpats diktuoja, ar ne. "Tai nepaprastas. Aš pradedu jaudintis, kai matau mums pradėti kitų žmonių veidus ant mūsų sienos vietoj Viešpaties.

Įdomu man, kad jūs turite visą šį pasitikėjimą, kaip moteris ir jums patinka moteriškas dieviška, ir dar jis buvo per-svarba Marijos katalikų tikėjimą, kad įspėti jus, kad tikėjimas trūkumus. Religija, kuri įmetė moters priešakyje buvo faktiškai įtaria būtent dėl ​​to. Tai rodo man, kad pradėti Kristų priešakyje yra faktiškai lyčių neutralus tirpalas skirti dėmesį tam, kas yra svarbiausia.

Absoliučiai. Kaip mokyklos mergaitė, mano istorijos ir literatūros interesai, didžiąja dalimi, sutelkianti dėmesį į Pirmojo pasaulinio karo. Wilfred Owen Siegfried Sassoon buvo du iš įtakingiausių poetų mano gyvenime su savo stark vaizdais karo. Kai "gėlė" Europoje buvo buvo šienaujama žemyn, kuriems buvo šie jauni žmonės verkia savo mirties agoniją? Tai buvo ne jų tėvai. Tai buvo jų motinos. Mes turime, su moteriška, šį pasiaukojimo ir gailestingumo ir meilės, ir visų šių gražių savybių, kurios pats Kristus įkūnija idėją. Jis yra vienas, kuriam tiek vyrai, tiek moterys gali eiti paguodos ir supratimo. Tačiau aš taip pat manau, kad tai yra labai įdomu, kad jis dabar yra apsupta moterų ir kad su moterimi Iš pradžių jis atrodo, kai Jis prisikėlė. Manau Kristaus dėmesys moterims ypač galių. Kelias į Golgotą, evangelijos dėmesį, yra liniuotas daugiausia moterys. Tai, kad pažeidžiamumas Kristuje, kuris mes ypač suderinta tiek moterims. Mes daugiau nei vyrų, galbūt, suprasti, kas tai yra, kaip turi būti pažeidžiamas. Ir nors vyrai taip pat gali įvertinti Jo pažeidžiamumo-Edward Beecher ir Dietrichas Bonhoefferis yra puikūs pavyzdžiai, tai moterys, kurie pripažinti Dieviškąją pažeidžiamumą dėl išganymo galios, kad ji yra. Aš priminė Charleso Dickenso "galingai judantis vaizdavimas Nansi Oliver Twist. Visas Kristaus gyvenimas yra pažeidžiamumo aktas, nuo jo gimimo iki mirties, ir man, kaip moteriai, kuri rezonuoja labai stipriai.

Ar dar ką nors norėtumėte pasidalinti?

Jaučiu, kad moterys Raštų ten įrodyti, kad Viešpats neveikia bet nustatyto modelio. Nes jie nepaiso modelio formavimo, jie įrodymų, kad Viešpats pasiekia tuos, kuriuos mažiausiai tikimės.

Kaip greitai, kaip mes apsiribosime konkrečios rūšies apreiškimo registratūroje, mes nesugebėsime matyti Dievą mūsų gyvenime. Manau, kad Šventojo Rašto moterys įrodyti kad Dievas pertraukos modelius! Tai tarsi jis sako: Ar nepatenka į modelį, nes jums bus pamiršti mane. Jei viskas liudija apie Kristų, turime sugebėti pamatyti Jo buvimas atsispindi daugybė būdų. Kai tampame pernelyg patogiai mūsų paradigmų, tai už pamainą laikas. Viešpats nori, kad mes ieškome jam chaoso ir netvarkos, kuri dažnai mūsų gyvenimo patirtis. Tai tada apreiškimas ateina ir mes patiriame, kad esame mylimi kažkas, kurių pažeidžiami grožis įtraukia mus į Jį su begalinis ir mylintis galia. Tai tada mes matome Dievo švelnų veidą visur aplink mus ", puikus galūnių ir miela akis ne jo ..." (Gerard Manley Hopkins)

Žvilgsnio

Fiona Givens


LDS_Woman_photo_GivensCOLOR
Vieta: Richmond, VA

Amžius: 55

Šeimyninė padėtis: Vedęs, Terryl Givens

Vaikai: Šeši: 32,30, 28, 26, 24, 20

Pareigos: Nepriklausoma mokslininkas, bendraautoris "Dievas, kuris verkia"

Lankytos mokyklos: University of Richmond-BA vokiečių ir prancūzų kalbomis, MA Europos
Istorija

Mėgstamiausios giesmė: "Dievas yra meilė" surengė moterims

Interviu Neylan McBaine . Nuotraukos naudojami gavus leidimą.

Pasidalinti šį straipsnį:

17 Komentarai

  1. katie88
    09:32 dėl balandis 25, 2013

    Išskirtinį interviu. Ačiū, ačiū, ačiū, ačiū!

  2. Liepsnelė
    10:14 dėl balandis 25, 2013

    Kas puikus ir įžvalgus interviu. Ji daro mane nori būti geriau ir suteikia man žinoti, kad galiu.

  3. Liesel
    11:34 dėl balandis 25, 2013

    Man patinka tai, taip, tiek daug! Visas šis straipsnis paskambino sooo tiesa man. Tai visiškai patvirtina tai, ką darau dabar, ir yra būtent tai, ko man reikėjo išgirsti dabar. Labai ačiū už pasidalinti savo gražus pažvelgti tokiu glaustai. Jūs neturite idėjos, kaip laimingas buvau tai skaityti. Ačiū!

  4. Mary Beth
    17:32 dėl balandis 25, 2013

    Thank you so much už šį interviu, aš tikrai, tikrai reikia skaityti šiandien. Ir skaityti savo knygą!

  5. Neylan McBaine
    08:01 dėl balandis 25, 2013

    Nuo Interviu Gamintojas: Šis interviu buvo puikūs ne tik dėl Fiona išminties, bet dėl ​​to, kad iškalbingas Pieśń savo britišku akcentu ir priežiūros, su kuria ji pastatyta kiekvieną sakinį. Šio interviu įtaka man buvo didžiulė, o ne mažiau, nes jis gavo mane įsipareigoti skaityti mano vaikai kiekvieną naktį. Mes beveik per antrąjį Haris Poteris ir aš laukiu metais jaukus vakaras skaito pirmyn!

  6. Erin
    20:12 dėl balandis 28, 2013

    Ačiū. Aš norėčiau susitikti su jumis asmeniškai kada nors. Mano tėvas, jo vaidmenį vieną kartą, suinteresuotiems veiklos komitetas kažkas arba kitai ir atkartojo savo komentarus, kad veikla yra remti narius ir ne atvirkščiai. Jei veikla ne pasiekti tam tikrą konkretų tikslą, siekiant padidinti individualų ir kolektyvinį tikėjimą, liudyti, ir tt nariai, tai kas yra taškas. Gerai jums, kad jūsų berniukai žaisti kamuolys su jų tėtis pavaduotojas ketina Cub Scout.

  7. Atsimesti naratyvai | Eksponentė
    06:25 dėl balandis 29, 2013

    [...] Labai rekomenduoju visą interviu su ponia Givens konstatavo mormonų Moterys projektas. Tai [...]

  8. Mahonri Stewart
    07:29 dėl balandis 29, 2013

    Kitas puikus interviu iš Fiona! Jai ir jos vyrui Terryl tiesiog toliau pilti gyvenimą į mano gyvenimą per savo darbą.

  9. Kitas Rašyti apie mormonų ir Science Fiction | Times "ir laikai
    09:34 dėl balandis 29, 2013

    [...] Knygos kaip Haris Poteris su šeima, ir ji yra moteris, kuri yra nebijantis pasakyti, kad "JK Rowling, mano nuomone, yra pranašė." Ieško pamokymas ir įsitraukti į liaudies meno yra tik dar vienas būdas, kuriuo mes galima rasti [...]

  10. Kristin McElderry
    14:12 apie 2 Geg 2013

    Puiki istorija!

  11. HDH.
    14:50 ant 3 Geg 2013

    Myliu šį interviu! Mylėk savo knyga! Mylėk savo požiūrį! Visus myliu!

  12. Kristin
    06:15 apie 8 Geg 2013

    Ačiū! Aš taip pat džiaugiuosi, kai aš susiduria su moters, kurie gilinasi į Raštus, galvoja labai apie juos, ir dalijasi savo perspektyvos ... ačiū už jūsų gerą pavyzdį tiek širdies ir proto.

  13. Krisanne
    01:31 dėl 9 Geg 2013

    Tai buvo lengvai vienas iš mano mėgstamiausių MWP interviu dar. I was hit(!) with the spirit so strongly when reading Fiona's thoughts. Thank you, Neylan, for pursuing this interview!

  14. Tiffany Lewis
    8:17 pm on June 1st, 2013

    This is my favorite MWP interview thus far. Fiona Givens is so elegant in her language and provides astonishing insights and clarity into our roles as women and mothers. I used to read to my children every night, but have fallen out of the habit. This has given me a renewed desire to restore that nightly tradition.

    Thank you for such a lovely interview.

  15. Chanel
    10:52 pm on June 20th, 2013

    Wow, wow, wow!!! Coolest Mormon EVER!
    LOVE her!!!

  16. life.on.bonita « two thoughts «
    10:22 am on June 26th, 2013

    [...] Tina and Finoa. [...]

  17. Carma Hyde
    1:21 pm on February 27th, 2014

    Thank you for this and all of the thoughtful interviews you have presented and for the interviewees' willingness to tell their truths. They have been inspiring and bring us together as women. For many many years I have wondered if the Holy Spirit is actually our Mother in Heaven: the Holy Spirit's other titles, revelator of truth, comforter, still small voice, and qualities that seem more feminine than masculine. The eternal family unit of father, mother, child makes more sense as a Godhead: God the Father, God the Mother and God the Son. I hope we can come to know more. I came across this article a couple of years ago that has some very interesting thoughts on the Holy Ghost as the feminine aspect of the godhead: http://www.pistissophia.org/The_Holy_Spirit/the_holy_spirit.html

Palikite komentarą

SEO Powered Platina SEOTechblissonline