4 maijs 2010 ar admin

31 Komentāri

Ceļojums ir Reward

Ceļojums ir Reward

Zils

Īsumā

Salt Lake City, UT aprīlis 2010

Zils precējies Doc trīsdesmit pieci dienas, kad viņš atgriezās mājās no savas misijas. Deviņus gadus vēlāk, viņš atklāja Blue, ka viņš nav reāli tic Dievam. Zils apspriež to, kā garīgais slinkums viņas agras laulības veicināja vīra krīzi ticības, kā viņas ģimene tagad funkcionē ar savu neparasti dinamisks, un kāpēc viņa paliek savā laulībā un Baznīcā.

Pasakiet man par sanāksmi savu vīru.

Manā patriarhālo svētību, man bija teicis, es būtu novedis pie taisnajiem jauneklis kurš mani mīl, un ka mēs gribētu būt precējušies un ir ģimene. Kā astoņpadsmit gadu vecs freshmen koledžā, Doc atrada mani, un mēs ātri kļuva par labākajiem draugiem. Kamēr viņš galvenokārt bija iemīlējies mani no paša sākuma, man bija nulle interesi gaida misionārs un veida pretojās ļaujot manas jūtas attīstīties šajā virzienā. Bet labāk draugi, mēs kļuva, jo vairāk iespējams, tas bija man pretoties iemīlēšanās ar viņu.

Vai jums kādreiz ir kādas šaubas, ka apprecot Doc bija pareizā izvēle Jums?

Šajā gadā, kā mēs pieauga tuvāk, es zināju, ka, ja man vajadzēja precēties viņam, ka man ir nepieciešams zināt, ka viņš ir viens. To pirmo reizi manā dzīvē, es tiešām gavēja, nodoms par iegūt atbildi. Un uz manu prieku, es saņēmu to. Es tikai zināju. Gars man parādīja manu atbildi tādā veidā, kas apstiprināts viņš bija mans spēles. Es nevarētu būt padarījusi cauri gadiem viņš bija devusies bez pārliecības, ka tas bija pareizi darīt.

Mēs apprecējāmies apmēram mēnesi pēc viņa misijas beigām, un ātri apmetās aizņemts dzīvē, kas iekļauti baznīcu, darbu un skolu. Diemžēl, mums nav pierādījusi paradums lasot Svētos Rakstus un lūdzoties regulāri kopā. Šodien man ir liecība par to, cik svarīgi ir regulāri Svēto Rakstu studiju, jo tas ir mūsu bruņas; tas ir veids, kā mēs varam pasargāt sevi katru dienu. Bet Doc un es to nedarīšu, ka tajā laikā, kas man šķiet, izraisīja to, kas notika tālāk.

Pirmajā gadā, kad mūsu laulības laikā, Doc nolēma ieskatīties dažiem jautājumiem, kas bija jānāk klajā savu misiju par baznīcas laikā. Viņš devās uz BJU bibliotēku, lai pētniecības tēmas un atrast atbildes uz saviem jautājumiem. Diezgan negaidīti, kā viņš delved vēsturē dziļāk, viņš sāka zaudēt savu ticību Dievam. Bet tā vietā pieminēt kaut ko, kas man par to, viņš vienkārši tur to pie sevis, jo tas bija sāpīgi.

Diezgan daudz, ka pirmā gada laikā, viņš aizgāja no patiesa un uzticīgs dalībnieks, kas netic Dievam vairs. Bet atkal, tas nav man pateikt, kas notiek laikā, jo viņš neparedzēja, kur šis ceļš bija iet. Viņš domāja, "Es varu sadrumstalo šo. Es varu dzīvot mormoņu dzīvi, pat ja es tam neticu, un tā nebūs problēma, "viņš nesaprata, ka, laikam ejot, tas kļūst grūtāk un grūtāk, lai viņš varētu dzīvot pretrunā ar sevi.; ka viņš galu galā augt apnicis tā.

Viņš dzīvo tā, it kā viņš būtu uzskatīt, mormoņu daudzus gadus?

Jā. Viņš turpināja apmeklēt baznīcu un kalpot aicinājumos. Viņš man teica vienu reizi, kad es pajautāju, kāpēc, "Tas ir labs ceļojums, un brauciens ir atlīdzība." Ir daudzas lietas par baznīcu, kas viņam patīk. Tā māca labas principus kopumā, un tas ir viņa mantojums, jo viņš nāk no pionieru noliktavā.

Pēc koledžas mēs pārcēlās uz Čikāgu, kur viņš turpināja savas studijas un ieguva doktora grādu Mēs abi patiešām patika mūsu draudzes tur. Viņš atrada draugi palātā, kas viņš varētu attiekties, kuriem nācās jautājumiem un nebija tikai "norīšanas Kool-Aid" (viņa vārdi). Daudzi no viņiem ir atraduši veidu, kā saskaņot savus jautājumus un šaubas ar savu ticību.

Kad viņš beidzot jums pastāstīt par to, ko viņš gribētu nākt ticēt?

Apmēram deviņus gadus pēc tam, kad mēs bijām precējušies. Es biju stāvoklī ar mūsu otro bērnu ... Viņš apsēdās man blakus vienu nakti, un kaut kā tas tikko iznāca, ka viņš neticēja Dievam. Šis nozvejotas mani pilnīgi off-aizsargs. Es gribētu saprata, viņš nebija tik gung-ho par evaņģēliju, kā daži cilvēki, un bija dažādi jautājumi par mūsu draudzes īpaši, bet tas nebija godīgi nekad nav noticis ar mani, ka viņš netic Jēzum Kristum kā mūsu Glābējam.

Viņš ierosināja, ka es tikai ticēja, jo man bija izvirzīts Amerikas Savienotajās Valstīs, un, ja man radās Japānā, es ticu Buddha. Ja man bija izvirzīts Indijā, es būtu ticējis hinduismā. Man nekad nav pat domājis.

Tas bija zemes satricinošs realizācija par mani. Doc mācījās būt zinātnieks, un es domāju, Zinātnieki nav darba kārtība, viņi vienkārši vēlas patiesību. Tātad, ja man bija lasīt un pētīja kā viņš ir, man ir secinājusi, ko viņš ir noslēgts, un tāpēc viņš droši vien ir taisnība. Man bija tikai izpostīti. Visa mana dzīve mainījusies mirklī. Visa mana pārliecība platforma tika atrāva prom no manis. Es varētu redzēt iespēju, ka viss man bija uzskats, nebija taisnība; ka varbūt biju iedomājies. Varbūt tas viss bija manā smadzenēs. Es pēkšņi nevarēju uzticēties nevienā no garīgo pieredzi es jebkad bija pirms ... izņemot vienu.

Kad man bija piecpadsmit gadiem es biju pie pludmales, un ieguva iesūc tālu jūrā. Pēc ievērojama laika mēģina padarīt to uz krastu, mana enerģija tika iztērēti, un man bija cīnās, lai cīnītos par savu dzīvi. Pēkšņi, ierosinājums nāca manā prātā (kad es biju tik noguris un noguruši), ka es būtu vienkārši ņemt mazliet nap, lai saņemtu savu spēku atpakaļ, un tad es varētu jāmēģina. Man nebija īsti skaidri domāt, un es domāju, "Jā, tas varētu būt laba ideja." Man bija tikko aizveru acis, lai to izdarītu, ja kāda izklausījās dzirdamā vīrieša balss caurdurtās caur miglu manā prātā un izlēmīgi uzdeva me, "Lūdzieties!"

Es uzreiz jerked atpakaļ modrību, un atbildēja manā prātā viņam, sacīdams: "Es nevaru lūgt, es nevaru nokļūt apakšā okeāna mesties ceļos." Tad es redzēju visa mana dzīve zibspuldzi pirms manis. Tas ir tik dīvaini un pārsteidzošs pieredzi. Jūs domājat, ka tas būtu vajadzīgs ilgs laiks, bet tas bija gandrīz kā momentānu izpratni par visu, ar dažām lietām, uzsvēra visu uzreiz, šajā gadījumā visas nodarbības es dzirdējis par to, kā mēs varam lūgt jebkur, par kaut ko, vienalga ko. Šī pieredze nešķita izlietot jebkurā laikā, un tā bija pirmā reize, kad es sapratu, ka man nebija ne jausmas par kādu no veidiem, kā Dievs ir sazināties. Es vienkārši teicu: "Debesu Tēvs, lūdzu, palīdziet man." No tipiskas formalitātes, vai pat "āmen" beigās. Un es nezinu, kas noticis, bet tas bija pēdējā lieta, ko es atcerējos, pirms es pamodos uz smiltīm, ar mazliet saules apdegumu no tā tur laiku.

Tas notika pūslīši karstā dienā 1984.gada Olimpiskajās spēlēs Losandželosā, un pludmales ir pilnīgi iepakots. Kad es pamodos es paskatījos apkārt. Neviens bija pievērst uzmanību man. Neviena persona bija glāba mani, vai viņi ir ar mani. Kad atmiņas par to, kas noticis tur hit mani, realizācija, ka Dievs ir reāls, un ne tikai to, bet viņš mani zināja, vienkārši pārsteidza mani. Kaut kā man bija saglabāti no ūdeņains kapu. Man ir nolaupīja un jāsaglabā kādu mērķi. Mana dzīve vienaldzīgs. Es tur uz šo pieredzi gadiem.

Kad atmiņas par to, kas bija noticis hit mani, realizācija, ka Dievs ir reāls, un ne tikai to, bet viņš mani zināja, vienkārši pārsteidza mani. Kaut kā man bija saglabāti no ūdeņains kapu. Man ir nolaupīja un jāsaglabā kādu mērķi. Mana dzīve vienaldzīgs.

Tāpēc, ka naktī, kad mans dārgais vīrs man teica, viņš neticēja Dievam, kaut gan es varētu gandrīz izskaidrot prom visus pārējos, kas bija viens garīga pieredze es nevarēju neievērot. Nebija vienkārši nav cita izskaidrojuma.


Šajā brīdī viņš pateiks, ka viņš gribētu bijis šaubu deviņus gadus?

Jā. Deviņus gadus viņš bija noslēpums, ka es nezināju par ..., kas pati par sevi jutos kā nodevība. Es domāju, "Bet mēs stāstām viens otram visu. Kā tas var būt? "Viņš jau kopš teicis daudzas reizes, ka viņš vēlējās, viņš gribētu man teica jau no paša sākuma viņa krīzes ticības.

Pēc tam, kad viņš man pastāstīja par savu zaudējumu ticības, nav daudz mainījies mūsu ikdienas ikdienas. Man bija mana krīze ticības, atbildot uz viņa, bet mēs joprojām dzīvoja kā aktīvo ticīgajiem, maksā desmito tiesu, apmeklēja baznīcu, kalpoja mūsu aicinājumos un baudīt sadraudzību mūsu palātā. Bet pēc tam, kad viņš beidzis savu Ph.D., mēs pārcēlās uz New England, un Doc bija grūti atrast jebkādu asinsradniecība garastāvokli, lai izveidotu savienojumu ar mūsu jaunajā bīskapijā. Mēs abi cieš garīgi. Viņš nevēlējās pievilt savu ģimeni un nebija atklājusi savus zaudējumus ticības uz kādu no tiem. Tāpēc tas bija tas liels noslēpums, ka man bija jāsedz atsevišķi. Pēc tam, kad cīnās ar to uz pāris gadiem, es mudināja viņu runāt bīskapam par to, kur viņš bija ar savu ticību. Galu galā viņš piekrita, un mūsu bīskaps (kas bija arī zinātniski apmācīts) mudināja Doc tikai sadrumstalo savu pārliecību. Kas palīdzēja par maz, bet.

Un ar "sadrumstalo" tu domā dzīvot kā Mormona un strādāt viņa teoloģijas jautājumiem sevī?

Jā. Bet mans vīrs, tas nav justies kā tur bija kaut ko izstrādāt. Viņš vienkārši domāja: "Es neticu. Es nezinu, tur ir Dievs. Es nedomāju, ka kāds varētu zināt. "

Vai viņš kādreiz iet caur laikā, kad viņš mēģināja ātri un lūgties un lasīt savus Svētos Rakstus, lai izstrādātu savas garīgās problēmas, vai jūs domājat, ka viņš saskaras ar zinātnisku pieeju?

Es domāju, ka viņš secināja, ka viņš gribētu pavadīja divas pilnas gadus lasot, lūdzot, pētot un katru dienu māca evaņģēliju kā misionārs, un tur nebūtu nekādas jēgas mēģināt šo ceļu vēlreiz. Viņš arī pēta cilvēka smadzenes savā profesijā, ko viņš saka, ir pārsteidzošs orgāns, kas mēs zinām, gandrīz neko par vēl tagad. Viņš man teica: "Es nevarētu uzticēties nekādas atbildes, es dabūju, jo mūsu smadzenes spēj radīt pārsteidzošu pieredzi, un mēs tos interpretēt caur mūsu dzīves pieredzi. Tie ne vienmēr nozīmē to, ko mēs domājam, viņi ir ". Es vienmēr jutos kā tas bija sakopta un ērts aizbildinājums, jo tas neatstāj vietu ticību savā dzīvē, tikai uz pierādījumiem balstītu pārliecību. Bet tas teica, viņa, šķiet, ir godīgs kritums no ticības, neskatoties uz kopējo izpratni, ka "viņš ir grēkojuši, vai darījuši kaut ko zaudēt Svēto Garu." Es atzīstu, es domāju, ka pārāk sākumā.

Bet es uzskatu, ka mēs varam zaudēt savu ceļu, dodot uz neuzmanību, šaubas un grēks. Mans vīrs un es bijām bezrūpīgi par lasot Svētos Rakstus un saka lūgšanas. Mēs šaubas, un mēs visi grēkojam ikdienā. Mums ir nepieciešams Izpirkšanu un regulāru nožēlošana mūsu dzīvē, ja mēs esam, lai saglabātu Garu ar mums. Ja mums nav nodrošinātos sevi pret šīm lietām, tad mēs riskējam lietas, kas mums nav pat zināt, kas tur. Tas ir mazo un vienkāršas lietas, kas apvieno lielas lietas iet, piemēram, spēcīgu liecību un sajūtu mērķi. Kas ir "mazāki", nekā lūgšanā un lasot Svētos Rakstus? Kas ir vienkāršāk, nekā studējot Viņa vārdu un barošanas mūsu garu un atcerēties Viņu katru dienu?

Lūdzu, runāt par to, kā jūs cīnījās ar Doc zudumu ticības.

Pēc mana sākotnējā šoka valkāja off, es atzīstos mēģina spēlēt "Let 's Make Deal" ar Dievu. Es lūdzos, "Labi, Debesu Tēvs, ja jums ir nepieciešams, lai akls mani vai sakropļot mani vai sniegt mums kādu izmēģinājuma pazemīgs viņam, tas ir maza cena, kas jāmaksā par mana vīra dvēseli." Tā neņēma mani ilgi, lai saprastu, ka šis nebija, kā Dievs darbojas, (un ka man nebija viss, kas pazemosies sevi).

Laikam ejot, un viņa agnosticisms kļuva milzīgs ķīlis starp mums. Tas nav tikai viņa vaina. Daudzi cilvēki skatīties uz mani un saka: "Ak, tu esi svētais karājas tur", bet fakts ir tas, ka man bija daudz lietas, kas veicināja situāciju, too. Pēc mana sākotnējā krīzes ticības pagājis, es nolēmu palikt tuvu pie baznīcas, un man bija DOC svētību un atbalstu, bet no tā laika par manu pozīciju bija: "Es esmu labi, un viņš ir nepareizi." Es domāju, ka noteikti es esmu ticīgais, tāpēc es esmu labi. Pedantisks pārliecināts ir gudrs veids lepnumu.

Tik ilgu laiku, man darbojās, it kā visas mūsu problēmas bija pilnīgi viņa vaina. Es domāju, ka lietas, piemēram, "Ja viņš gribētu man teica, kad tas notika, pirms mums bija bērni, tas būtu no-brainer. Es neesmu pietiekami stipri savā ticībā, kas precējies ar closeted atkritēju! Man vajag vīrieti varu liesās on. "Bet tagad mums bija mūsu jauki bērni, kas jāapsver, un mēs abi gribam to, kas ir vislabāk par tām, nemaz nerunājot par to, ka viņš un es mīlu otru.

Mana attieksme tikai kalpoja, lai viņam justies kā nekas, viņš darīja, bija pietiekami labs. Es atceros viņu, sakot: "Es iešu uz manu kapu zinot, ka es esmu vīlies jums. Nav tā, ka es varu atsaukt šo, un tas ir vienkārši traģiski. Es negribēju, lai jūs būtu zvaigzne savu personīgo Šekspīra traģēdiju. "Tas ir tikai skumji, un no sava viedokļa nav veids, kā ap to. Viņš nav gaidīt, lai tas notiktu. Neviens no mums jautāja par to, bet tas ir tas, kas tas ir.

Tātad, kas notika tālāk?

Lietas deģenerējās daudz. Mūsu attiecības kļuva ļoti akmeņains. Man nebija darīt arī garīgi par savu, un, visbeidzot, viss bija tik slikti, ka kādu dienu es domāju, es varētu vienkārši atstāt baznīcu. Neviens šeit būtu aprūpi, un tas likvidētu šo lielo ķīli manā laulībā, tas būtu veids, kā uzlabot kaut ko manā dzīvē.

Es atceros, man nebija mācījušies evaņģēliju par mana gadiem šajā vietā (ārpus baznīcas apmeklējumu), tai skaitā lasījumā karodznieks žurnālā. Bet kādu iemeslu dēļ, jo man bija cīnās ar manas attiecības ar Baznīcu, Ensign atnāca pa pastu, un es sāku lasīt prezidenta Hinklija rakstu, kurā viņš solīja noteiktas svētības nāks mūsu dzīvē, ja mēs gribētu lasīt katru dienu, un pabeigt grāmatu Mormona līdz beigām. Kādu iemeslu dēļ, es domāju: "Es ņemšu šo maz izaicinājumu." Tas lūdzu būt sava veida atvadas "Esi sveicināta, Marija", lai Mormoņu Baznīca. Man nebija ne jausmas, šī problēma tika gatavojas kļūt baznīcu mēroga kustību.

Es sāku lasīt Svētos Rakstus konsekventi katru dienu, un pēc pāris mēnešiem es kaut izstrādājusi liecību par Mormona Grāmatu. Es atceros brīdi tas notika. Grāmata kļuva gandrīz kā episkā filma lasot Alma kara nodaļas. Pirms tam es nevarēju turēt kāds taisni, un lielākā daļa no tā nav jēgas man. Tur bija jauki panti šeit un tur, bet man nebija saņemt visu šo runāt par karu. Tātad, kā pārsteigums, ka tā bija kara nodaļās ka gars no šī lieliskā grāmata sāka strādāt man! Pēkšņi es varētu gandrīz "redzēt" cilvēki, tie bija dzīvs, un atšķirīgas personas, pret mani un tas bija it kā es varētu justies un sajust to, ko viņi piedzīvo pastarpinātu. Tas bija pārsteidzošs garīgo pieredzi. Es pavadīju visu dienu lasot ... Es burtiski pazuda, un tas bija ļoti garšīgi tādā veidā, ka cilvēki bija kā iepriekš aprakstītās, bet ko es nekad nebiju pieredzējis.

Tāpēc es beidzot bija šī tiny maz Mormona Grāmata ticības, un man bija gandrīz kā "Ak, lieliski!" Godīgi sakot, es veida cerēju tas nav taisnība, lai es varētu atstāt baznīcu ar tīru sirdsapziņu. Bet tagad man bija, kur palikt. Es zināju, ka kaut kādā veidā man nekad nav bijis pirms tam. Un tas bija grūti, bet tas bija arī labs. Jo pirmo reizi man bija šī kodola bonafide ticības .... un tas bija mazākais maz kodolu ... bet tas bija reāli. Beidzot mana liecība nav tikai, pamatojoties uz ticību, vai pieņemšanas vai audzināšanā vai sociālajiem draugiem. Es biju uzturas baznīcā, jo darn, tā ir taisnība.


Vai jūs sajukums, jo jums nav galu galā ar dzīvi jums bija envisioned sevi?

Nav šaubu, ka es esmu pavadījis daudz laika hosting krāšņās žēl pusi! Mana attieksme bija, "es darīju visu pareizi. Es apprecējos templī, un darīja visas lietas man mācīja. Tas nebūtu noticis! "Neviens nekad man teica" Nosakiet savu mērķi, bet, ja dzīve nav strādāt, kā jūs plānots .... "

Nav šaubu, ka es esmu pavadījis daudz laika hosting krāšņās žēl pusi! Mana attieksme bija, "es darīju visu pareizi. Es apprecējos templī, un darīja visas lietas man mācīja. Tas nebūtu noticis! "

Tātad, ja lietas nav strādāt, kā es gaidīju, man bija nozvejotas off aizsargs. Es domāju, ka ir kaut kas, ko mēs varam darīt labāk sagatavot savus bērnus un sevi, prasmes un izpratni vajadzēja rīkoties negaidītu dzīves notikumus. Runāt par to, kā dzīvot laimīgi ar negaidītām izmaiņām, jo ​​īpaši ģimenēm. Sātans izmantot kaut ko viņš var saplēst, izņemot ģimenes, un pretinieks sāka izmantot mana vīra lēmumus un uzskatus, lai radītu šaubas manā prātā, par to, vai man vajadzētu palikt savā laulībā vai ne. Es domāju, vai nebūtu labāk, lai es varētu viņu atstāt un doties atrast taisnīgs cilvēks, kas vēlas piesaistīt bērnus Mormon? Tas ir doma, ka man nācās cīnīties un cīnīties ar.

Jūs un jūsu ģimene pārcēlās uz Salt Lake tik Doc varētu apmeklēt medicīnas skolā, kaut gan viņš jau bija labi izveidota viņa zinātnisko karjeru. Kā ir lietas, kas mainījies, lai jūs kā ģimene, jo šāda lēmuma pieņemšanas?

Es zināju, ka medicīnas skolas, būtu grūti; Es domāju, es zināju, ko mēs bijām tik pāris un ģimeni. Bet man nebija ne jausmas, cik stingri un prasīgi process būtu. Man bija pieņemts, kur mēs bijām, kā mūsu "jauno normāls", un sapratu, mēs vēlētos braukt uz visiem laikiem, ar Doc kā closeted ķeceris dzīvo kā ticīgais. Bet pēc tam mēs gribētu bijuši skolā pāris gadus, viņš atnāca pie manis un teica: "Es vienkārši nevaru darīt vairs. Es nevaru dzīvot meliem. Man vajag, lai sāktu apmales savu ceļu ārā no baznīcas. "Viņš apstājās ņemot Vakarēdienu, un veica dažas citas izmaiņas, kas bija ļoti disheartening par mani. Man bija gotten tik apmierināti ar to, kā mēs gribētu bijis, un tas bija vēl viens izmaiņas. Man bija ļoti grūti ar kādu citu cīņas jau, un tas tikai izgāž man pa malu. Es iekritu dziļā depresijā, kas nepieciešams man, lai vilktu un ļaut aiziet daudz lietas tikai, lai izdzīvotu.

Kāpēc tas bija tik grūti, lai jūs varētu redzēt Doc faktiski atstāj baznīcu, kad jūs zināmas jau vairākus gadus viņš neticēja?

Tas bija grūti, jo es mīlu šo puisis! Es arī jutos kā tas bija mans darbs, lai noteiktu viņu. Un ka tik ilgi, kamēr viņa vienīgā cīņa nebija domāt, tad viņš gribētu būt iespējai savas izmaiņas sirds, un neviens nekad zināt, ko mēs gribētu ir cauri. Apmales savu ceļu ārā no dzīvo kā Mormona bail man, piemēram, nekas cits. Es uztraucos pār viņa dvēseli kā nekad agrāk.

Tad man bija pusdienas ar draugu, kurš bija līdzīgā situācijā, bet pēc tam, kad viņi apprecējās viņas vīrs tiešām kļuva pilnīgi anti-Mormon. Viņš nekad savu kāju baznīcā, un sāka padarot daudz tās pašas izvēles mine bija izdarījusi. Viņa beidzot nolēma, "Es varu vai nu pieņemt viņu par to, kas viņš ir, jo viņš ir lielisks tēvs, lielisks vīrs un es viņu mīlu, vai man vajadzētu ļaut viņam iet, jo tas nav mans darbs, lai viņam justies kā viņš nav pietiekami labs. "Viņa teica, ka tas bija grūtākais process, bet viņa beidzot mieru ar savu situāciju. Tas bija grūti, lai izjauktu šos ieradumus tiesāt viņu, bet tad, kad viņa to izdarīja, viņu attiecības got tuvāk un lietas tiešām uzlabojās.

Šajā brīdī man bija Zvaigznes diena, ka tas, ko man bija darīt turēja atpakaļ savu mīlestību, kas ir kritiski Doc, apskatot motes viņa acīs un ignorējot mana sijas. Man bija daudz nožēlojot to darīt, jo tas, kā jutās patiesi pazemīgs visiem sāp man lika viņam ar manu spriedumu un lepnumu. Es uzrakstīju viņam vēstuli, un pauda, ​​cik ļoti es viņu mīlu, un cik žēl man bija visus šos gadus man bija tur atpakaļ savu mīlestību un pieņemšanu, un lika viņam justies slikti par lietām. Es pateicos viņam par visu brīnišķīgi lietas par viņu, tostarp to, kā viņš ir iestrēdzis ar mani caur visu, kad tik daudzi citi cilvēki būs vienkārši gāja prom un nekad izskatījās atpakaļ. Pagāja daudz svara off maniem pleciem, lai beidzot šo ieskatu, un es biju tik pateicīga par šo konkursu žēlastību.

Kā tā ir mainījusies lietas?

Tas ir tiešām grūti man mainīt ieradumus, un man nācās strādāt ne pasakot lietas, es būtu teicis agrāk. Bet mums ir noslēgtas kopā, un es gribu būt kopā ar viņu mūžīgi. Man nav izlikties saprast ins un outs no visiem, bet es uzskatu, ka, ja es dzīvoju, kā arī varu, tas ir viss, kas man ir kontrole pār. Ja es mīlu Doc par beznosacījumu kārtā, kā es varu, piemēram, mūsu Glābējs mīl viņu, tas ir viss, ko es varu darīt. Es nezinu, kā tas viss strādā, bet es esmu kaut kā neuztraucas par to, kā es mēdzu būt. Esmu jutos mieru par to beidzot.

Ja es mīlu Doc par beznosacījumu kārtā, kā es varu, piemēram, mūsu Glābējs mīl viņu, tas ir viss, ko es varu darīt. Es nezinu, kā tas viss strādā, bet es esmu kaut kā neuztraucas par to, kā es mēdzu būt. Esmu jutos mieru par to beidzot.

Kā jau es teicu, es izmantoti, lai domāju, ka tas bija mans darbs, lai viņu glābtu. Man vēl ir daudz jāmācās par pestīšanu, un es uztraucos par to, kā viņa izvēle ietekmēs mūsu bērnus caur to pusaudžu gados un pēc tam. Viņi var cīnīties tādā veidā viņi varētu nebūt, ja viņš, lūdzu bijis spēcīgs dalībnieks vadošo piemēru baznīcā., Un tas mani biedē, tāpat kā tas būtu kāds mamma. Es nezinu, kāda veida lietas, ko viņi nāksies tikt galā ar, bet es zinu, ka neviens izpaužas caur šo dzīvi bez mūsu pašu pielāgoto kopumu apstākļiem un iespējām mācīties un augt un pierādīt sevi. Mēs visi veikt lielas kļūdas, bet Debesu Tēvs mūs mīl anyway. Es esmu tikai mēģina kļūt līdzīgiem Viņam.

Kādas lietas ir palīdzējuši jūsu laulība visvairāk?

Es domāju, ka lieta, kas palīdzēja mūsu laulība bija man palīdzēt man. Tas ietvēra atrast labu terapeits, lai strādātu ar. Tur bija tik daudz dažādas lietas, kas man bija, lai risinātu-lietas, kas notika laikā mana audzināšana, kas ietekmēja manu pašapziņu un savu identitātes izjūtu, kā arī visas manas attiecības. Attīstot patiesu ticību Kristum ir liels galvenais. Viņš vienmēr ir bijis man blakus, pat tad, kad es to nezināju. Es esmu atklājot, ka visi cīnās, lai noskaidrotu, kas viņi īsti ir un kāpēc viņi šeit. Tagad es zinu, ka ir ne tikai viens veids, kā būt Mormon. Saprotot, ka jūs varat mēģināt darīt visu "tiesības", bet jūs joprojām nāksies pētījumos, un ka viņi faktiski svētība ar slēptu. Glābējs tiešām izdarīja visu, un viņš vēl bija pētījumos. Bez Doc pieredzes es nebūtu gājusi cauri brauciena, kura rezultātā mazliet labticīga ticības, kas turpina augt. Neskatoties, cik sāpīgi tas ir pie reizes, es esmu ļoti pateicīgs, lai mans dārgais vīrs, jauki bērni un liecību manā sirdī. Doc bija taisnība, ceļojums ir atlīdzība!

Īsumā

Zils


LDS_woman_photo_BlueCOLOR
Atrašanās vieta: Salt Lake City, UT

Vecums: 41

Ģimenes stāvoklis: precējies 20 gadus

Nodarbošanās: Flight Attendant

Skolas Piedalījās: Brigham Young University

Valodas, kurās runā mājās: angļu

Mīļākā Hymn: "Kā Firm Nodibinājums" it īpaši pēdējie četri panti, ka mēs nekad dzied!

Intervija ar Šela Miner . Foto izmanto ar atļauju.

Dalīties ar šo rakstu:

31 Komentāri

  1. Pam
    08:06 uz 5 maijs 2010

    Es vairs neesmu Mormons, bet man patīk šī vietne, un ir milzīga cieņa pret saviem LDS draugiem. Es pa kreisi, jo personīgās integritātes un tāpēc, ka tas bija neveselīgs man palikt, kad es vairs ticēja tik daudz dogmu. Kā es cīnījos ar savu neapmierinātību no baznīcas, tā bija mana ticība Kristum, kas ilgstoši mani caur sāpēm mācību viss, ko es darīju par baznīcu, un tā ir vēsture. Es nepiekrītu ar domu, ka tas ir garīgais slinkums, daudzi, kas atstāj, vai garīgi vai faktiski atkāpjas no baznīcas pētījuma ļoti rūpīgi, un lūgt tikpat grūti.

    Man ir bijušas reizes, kad es apšauba Dieva esamību, es domāju, ka mēs visi darīt, tāpēc es saprotu tos, kuri ir agnostiķis, viņi saka, viņi vienkārši nezina, tāpēc neticu, bet es esmu tas, kurš mēdz atgriezties uz manu ticību, slavējot Dievu un Vārdu, kas galu galā nodrošina komfortu. Mana liecība Kristus vai Dievs nekad pamatā bija baznīcas; man, tie nav viens pats. Priecīgs jūs atzītu, ka jūsu beznosacījumu mīlestība vienam pret otru, neatkarīgi no tā, ko viņa ticība statusu var būt tieši tagad ir vissvarīgākais. Kad visi ir teikts un darīts, tīra un vienkārša evaņģēlijs mūsu Kunga ir tikai par mīlēt Dievu un savā starpā.

  2. citronu audzētājs
    10:28 uz 5 maijs 2010

    Tas ir pārsteidzoši pārliecinoši rakstu. Mans vīrs atzinās, ka tas man ir 21 + gadu laulības. Tas nāca kā pilnīgs šoks. Viņš kalpoja kā bīskapa šajā laikā, un acīmredzot jutās gandrīz identiski tam, kā jūsu vīrs apraksta. Viņš mēģināja sadrumstalo tik daudz un tik ilgi, kamēr viņš var, un tagad viņš vairs nevar. Viņš vēlas, lai bērniem, un es saglabāt aktivitāti. Viņš domā, baznīca ir laba lieta "vairumam cilvēku" -, bet par sevi, viņš vairs nevar saglabāt fasādi.

    Es biju gatavs dzīvot ar šo un strādāt ar to - bet tā vietā, tas ir, kas viņam liekas, ka viņš ir atstāt savu laulību - ka daļa no problēmas ir spiediens dzīvot līdz pat kaut kādā palātā, kur cilvēki redz viņu kā savu bijušais bīskaps, un, ja viņa bērni viņu redzēt katru dienu. Un es domāju, ka vainu ... no kaut kā, jo nevar būt persona, es domāju, viņš bija.

    Es nedomāju, ka viņš saprot, cik žēlsirdīgs es esmu visu par to. Es redzēju maz plaisas fasādes tagad un tad, bet nebija ne jausmas, kā viņš uzskatīja sevi mormoņu "ateists".

    Es uzskatu, ka labi apzināties, citi ir izgājušas cauri līdzīgām lietām.

    Pašlaik mums ir atdalītas. Es redzu maz cerību uz izlīguma viņa gala. Bet es joprojām mīlu viņu, neatkarīgi no viņa šaubas un jūtas par baznīcu.

  3. Miers meklētājs (Oops! korekcija uz pēdējā rindā.)
    15:37 uz 5 maijs 2010

    Paldies par dalīšanos savu stāstu. Man ir arī pienācis daudzas tās pašas vienošanās, jo no maniem pētījumiem. Man bija līdzīga situācija, lai jūsu pludmales stāstu, ka nevar izskaidrot; padarot to skaidrs, ka Dievs bija īsta ļoti fiziskā veidā, un varētu darīt to, ko kādreiz viņš vēlējās. Tomēr viņš nekad izmantot šo varu, lai piespiestu kādu debesīs. Bet tas, kas uztur mani notiek vairāk, nekā ir mazi brīnumi un ziņas no Dieva gar ceļu. Man ir iemācījušies, ka, ja mēs esam patiesi Kristum mēs pieņemam cilvēkus par to, ko kādreiz līmenī tie ir, ja vien tie kaitē citiem garīgi, emocionāli, fiziski, garīgi un / vai seksuāli. Tik ilgi, kamēr viņi dzīvo labu dzīvi, un ir veids, lai cilvēki, kas nekaitē citiem, tad man nav problēmu ar savu dzīvesveidu. Es zinu, daudzi mormoņiem, kuri dzīvo ts noteikumus, un tomēr viņi ir sirdis akmens vai prātos pilns ar gaisu. Man ir māsa, kas palicis draudzi, jo šādiem cilvēkiem. Viņa ir sweetest persona, kas nebūtu cietis lidot. Es ticu, ka Dievs mīl viņu, jo no tā. Viņš sūta takas savu ceļu no laika uz laiku, jo viņš vēlas, lai viņa vēršas pie viņa; tāpēc, ka viņš mīl viņu. Bet viņš ir arī laimīgs viņai ar kaut ko, kas man ir gribēju visu savu dzīvi, un es esmu joprojām aktīvs biedrs. Es bieži esmu nogāzta ar skumjām pār rūgtumu un naidu nodarītā mani citi. Es cīnos ne izmisums, un meklēt prasmes mācīt citiem mīlēt viens otru. Es zinu, ka kādu dienu es saņemšu savus taisnīgos vēlmes kaut cik viņš ļauj man jātiesā tāpat Darbs pie reizes. "Lai gan viņš nogalināt mani, bet es ticu uz Viņu." Darba 1: 4-5. Man ir konstatēts, ka nav cita avota vērsties šajā pasaulē. Es pasludināt arī Pēteris pasludināja, kad Glābējs jautāja viņam, vai viņš gatavojas pamest Viņu arī "Kungs, pie kā lai mēs ejam? Pie Tevis ir mūžīgās dzīves vārdi. "

  4. Brett Nielson
    08:37 uz 5 maijs 2010

    Patīk tas, ko jūs esat dalīta šeit Blue. Claudia un es mīlu jūs ļoti daudz, un pēc iepazīšanās ar savu gabalu, mēs mīlam Doc too. Protams, mēs vēlamies, viņš bija ticīgais vēl, bet mēs pieņemam viņu par labu personai, viņš ir ar jums un bērniem. Saglabāt uzturas stiprs savā ticībā! Tas viss būs tā vērts. Es varu teikt, ka mana ticība ir mēģinājis max vairākas reizes, bet es joprojām izvēlas ticēt ... un tev taisnība, lasot Svētos Rakstus, un dara visu pamata sīkumiem ir dzīves līnija ticības. Dodiet tiem up un mūsu liecību var viegli uzbrukt. Es varētu rakstīt vairāk par to, kā vajadzēja "Vēsture" jautājumi baznīcas nav iemesla ļaut šaubas apbērt mūs, bet es ņemšu atturēties tagad. Mēs svinam savu spēku un visu, ko esat iemācījušies!

  5. Melly
    10:32 uz 5 maijs 2010

    Paldies par jūsu godīgumu un atklātību, dārgais Blue! Jums būs spēks, lai tiem, kas cīnās. Jūs esat iemācījušies, ko nozīmē beznosacījumu mīlestību ... ticība var kļūt zināšanas, kas jums ir! Mēs ne vienmēr staigāt akli, mēs? Tur ir liels labestības šajā pasaulē - viss, kas nāk no šī mūžīgā avota patiesības un gaismas. Alberts Einšteins teica, ka vislabāk: "Jūs varat dzīvot dzīvi divos veidos: Viens no tiem ir, it kā nekas nav brīnums, otrs ir kā tad, ja viss ir." Jūs esat izvēlējies, lai redzētu brīnumus, neatkarīgi no rezultātiem, un jums būs uz visiem laikiem laimīgs. Mans vīrs un es ceru no jums - jums ir milzīga drosme, un mēs zinām, Doc zina, kas un tevi mīl par visu, kas jums ir. Jums ir skaista dvēsele, un es esmu pateicīgs, lai izsauktu, mans dārgais draugs!

  6. chris
    01:26 uz 6 maijs 2010

    Es jūtu Jūsu cīņas un esmu laimīgs par prieku jums ir bijusi iespēja atzīt, pat ja lietas nenotiek, kā plānots. Es domāju, ka šis stāsts patiešām dod mums piemēru, ko izturēt līdz galam nozīmē, nekādas spriedumu paredzēts. Enduring nav viegli ... pat pravieši lūgties, lai varētu izturēt. Turēt uz to un, lūdzu, nekad nomaldījies prom no savas ticības.

  7. Suzy
    09:54 par 9 maijs 2010

    Bravo Blue! Es esmu tik lepna par visu, ko esat darījuši un joprojām dara. Es mīlu šo līniju, "Neviens sagaida, lai tas notiktu, neviens no mums lūdza par to!" Es zinu, es, protams, nebija pirms 21 gadiem, kad mana oh tik līdzīgas laulības sākās. Dzīve nebūtu tik liels, ja mēs zināja, kas ir aiz katra stūra. Tikai atceraties, cik liels tas jūtas, kad jūs skaitlis somthing tiešām grūti ārā? Jums sasniegt donting uzdevumu? Jā, tā ir taisnība, ka līkne bumbiņas padarītu to grūts, bet atlikt bērni, atlikt saistības mēs esam padarījuši, pat atlikti mīlestību uz otro un atcerēties, ka viena lieta ...... "vērts katrai dvēselei" - oh ya, katra dvēsele. Doc ir tā vērts.

  8. Chrysula Winegar
    11:29 par 13 maijs 2010

    Apdullināšanas intervija. Un nav tik neparasts dinamisks. Nosūtot jums gan ilgstoša izturību, apņēmību un nepārtrauktu spēju patiesi redzēt un dzirdēt viens otru. Tur viss ķekars laulību, kas tur ar diviem dievbijīgs ticīgajiem, kas nav tas, ko jūs divi ir.

  9. Twyla
    09:46 par 13 maijs 2010

    Paldies par šo interviju, tas man ir devis spēku un izpratne par to, ko mans vīrs iet cauri. Tas arī ir devis man drosmi lūgt viņu, jo es biju sāk justies tā, it kā viņš bija sarūgtināti un neapmierināti ar mani, kad es uzzinātu, tas Kungs.
    Es domāju, ka viņš baidās, ka es viņu atstāt, ja viņš nepaliek baznīcā, un es nekad, jo baznīca nav tas, kas padarīja viņu labs cilvēks un brīnišķīgs tēvs. Viņš būs tas, ka laika viņam ir ticība baznīcā, vai dievs, vai viņš uzskata, ka mēs visi veidojam mūsu pašu likteni.
    Viņš man teica, ka viņš ir slims, lai iet cauri izmēģinājumu un es saprotu, ko viņš nozīmē, es esmu pārāk dažos punktos. Bet man piedēvēt daži no daudzajiem svētībām mums ir Lords darbu un viņam piedēvē to mans darbs un lēmumi.
    At times in our marriage I have felt like I have had to carry the faith in our family, and that it has been hard being that I am a convert and know very little about the church.
    I love my husband so much and I am so thankful to have him in my life because he is proof of blessings and love. He has put up with many of my issues and things that I am not dealing with very well, from my past.
    I wish at times there was something I could do to change his mind but I can't control how he feels or what choices he makes. I can only chose to love him with all my heart and show him what it means to have unconditional love.
    I wish I had another way of contacting you so I could get to know you better. Thankyou once again this is exactly what I needed to read.
    One other thing I wonder sometimes if we aren't given the same trials over and over again because we didn't learn it the previous times and so we have to go through it again so we can learn. It is our choice as to how we react and deal with them. Maybe sometimes we just need to realise that life isn't as simple as we would like it to be.

  10. Bree
    10:03 am on May 20th, 2010

    I just wanted to say thanks for sharing this touching story. I can relate to how you have felt Blue. A little over a year ago my entire family (excluding my brother who was on his mission) left the church. It was the most confusing, sad, and frustrating time in my life. I went through so many struggles watching them live their new lives after 20+ years of actively living the gospel. I had to take action and get answers for myself. I started reading the scriptures and praying more then I ever had before. All the while I had a fear for my dear brother returning home from his mission and learning of my families new beliefs, I did not want him to ever feel the way I did. My brother has been home for a few weeks now and we have talked about our family. He told me that things like this can happen to anyone. That all we have to do is love them and be examples to them the best we can.

    After talking to my brother I then realized the pity party I had been hosting for myself the last year or so. It still gets really hard and frustrating but I'm trying.

    I honestly thought I was the only person to have gone through something like this. I'm grateful that we have each other to lean on and share each others bourdens. I'm glad I'm not alone. Thanks for your example and strength Blue.

    I may not know all the answers to my families concerns but I could never deny the very personal and special experiences I have had and the things I have felt to ever lead me away from this Gospel.

  11. Valerie
    9:27 am on May 21st, 2010

    Wow! What a thought provoking article! This is your long, lost friend from growing up, Blue. I just wanted to tell you that I admire your faith and courage so much. We can learn so much from our life experiences. I am a true example of having life not turn out quite the way I planned. It is so refreshing to see someone like you turn a difficult experience around and become stronger in faith and more wise in perspective for having lived through it. Thank you for helping my testimony by giving me one more reminder that life is what we make it.

  12. Anne
    11:06 am on May 22nd, 2010

    Thank you so much for sharing your experiences. I am in a very similar situation right now. I am watching my husband's thin cord of faith very loosely hold him to the church, and it is looking very close to becoming severed completely. I appreciate the insights you shared. The main feeling I have received from the Spirit is to simply love him and have hope. I, like you, don't know how all this will end, but ultimately Christ doesn't want us to give up on those who are dearest to us. Sending you much love as a fellow sister in the gospel

  13. Cath
    7:07 pm on May 23rd, 2010

    I commend you for your faith and the way it coexists with love for your husband. Although these dynamics must be challenging, I think you are thriving beautifully. And doing exactly what God would have you do. You're an inspiration. Although I do not struggle with the same trial, I know many women in a similar situation. I'm sure your words and story will uplift many. Thanks for being brave enough to share. And to do it with such honesty.

  14. John
    2:04 am on May 24th, 2010

    Dear Blue, I can relate to your story although not the way you might expect. After growing up in the Church, going on a mission and being married in the Temple, I left the Church about ten years into our marriage. As you can appreciate, this was not what my wife had bargained for. As she prayed for guidance, the answer she received was simply to love me. As she tells it, her response was that she didn't want to love me. Never-the-less she did. While I never expected to have anything to do with the Church again, after fifteen years away something happened that started me back on the road that led to my eventual return. Today, my wife and I are preparing to serve in the Temple starting next month and hope to submit paperwork to go on a mission sometime next year. Miracles do happen although not on our timetable. Keep your children close to you and teach them the Gospel. They may turn out to be instruments in the Lord's hand in bringing your husband back to the Church.

    Regarding those who let some event in Church History destroy their faith, I like Davis Bitton's response, “I don't have a testimony of the History of the Church… there are faithful Latter-day Saint historians who know as much about this subject as any anti-Mormon or as anyone who writes on the subject from an outside perspective. With few exceptions, they know much, much more. They have not been blown away. They have not gnashed their teeth and abandoned their faith.” History is a human endeavor that must inevitably involve someone's perspective. Imagine what the Book of Mormon would be like from the perspective of the Lamanites rather than the Nephite Prophets. Would it surprise or shock you to learn that they saw the same events differently? Which would be the more accurate representation of what “actually” happened? How can we really tell for certain what actually happened? Even if it were somehow possible to be an eye witness, could we be certain that we saw everything and reported and understood all points of view accurately? Can I be totally “objective”? I don't believe it is humanly possible. While I expect that most all of us have questions about things that happened in the past whether in our own family or concerning historical events or people, our curiosity may have to wait until that day when we can experience God's version of “You Are There” which includes the ability to read peoples minds and understand their motivations as well as observe their actions. Until then, I too do not have a testimony of Church History – or any history for that matter. That doesn't mean I throw it all out, just that I understand the limitations and the need to be cautious in the conclusions I make based on it. I thank the Lord that I'm not the judge of anyone based on what is available in history books.

    I think your analysis of the importance of prayer and scripture study is correct. As Alma said: “…if ye have experienced a change of heart, and if ye have felt to sing the song of redeeming love, I would ask, can ye feel so now?” (Alma 5:26) Testimony is not an event so much as it is a way of life. We have to be willing to ask, to knock, to invite God into our lives, not once but on a regular basis. In my own case, I not only was not doing these things but I entertained the notion that I was fatally flawed, unworthy and hopelessly doomed. While that hasn't changed, my understanding of repentance and the atonement has helped me appreciate the need for a savior and seek for His help that only He can give.

    May God bless you!

  15. Alyson (New England Living)
    12:04 pm on June 3rd, 2010

    I just love Blue! I have for a long time, but this makes me love her all the more! What an amazing journey. I can really identify with both you and your husband. I'm still in the midst of my crisis of faith and I can completely understand his point of view and I can understand your's too. I want to make whatever faith I do have work. I want to see this thing through, if I can.

    I don't think any of us really understand how things will be sorted out on the other side. I think that part is meant to remain a mystery for us, but I really love your attitude and realizing all you can do is control your behaviors and beliefs and the rest you need to just accept and not try to change.

    You are an amazing woman, Blue!

  16. dc
    2:23 pm on June 7th, 2010

    Oh heavens. Thank you so much. Last week my boyfriend of six months- who is also my best friend of much longer than that- told me he's not sure if he believes in God anymore. I went back and forth between feeling like I had to break it off to knowing what pain it would cause me to let go of what we have. Right now, my thoughts and feelings are that we can't control others, and we don't know the future. All I know is what I've experienced so far, so that's what I have to go off of. So, I'll stay by his side for as long as he'll let me. Hopefully that's forever.

  17. Whitney Johnson
    8:58 pm on July 8th, 2010

    This was a wonderful interview. Thank you Bleu for sharing your story.

  18. Todd147
    8:07 am on August 5th, 2010

    Paldies par koplietošanas savu stāstu.

    Just as there are stages in our physical growth, there are stages in spiritual development. It's actually quite normal for maturing spirits to reject organized religion at some point. With your support, he can find God again.

  19. Michelle
    8:02 pm on October 25th, 2010

    I admit that I tend to see things as “black or white”. I think I've always been that way. But, as I encounter people struggling with their faith, including my own siblings, I start to see that there is pure genius, as well as love, justice and mercy, driving the plan of salvation. There is a way, always a way, no matter how impossible it seems to our finite minds, to return to Christ.

    My older brother committed suicide 11 years ago and I thought that was the end of his soul at first. But, as I came to experience the atonement healing me, I knew that there must be a way for it to still heal my brother — even on the Other Side.

    The Book of Mormon describes the atonement as “infinite and eternal” and Doctrine and Covenants 138 talks about v. 58 “The dead who repent will be redeemed, through obedience to the ordinances of the house of God,
    59 And after they have paid the penalty of their transgressions, and are washed clean, shall receive a reward according to their works, for they are heirs of salvation.”

    This whole plan is so intricate and enormous and so all-encompassing and so wonderful and JOY-full that I've learned that we need not worry so much. Like Blue and many comments have said: the whole point is for us to work out our own salvation and just love everyone else.

    Es vienmēr esmu mīlējis frāzi, ka pres. Monson said years ago, “Membership [in the Church] is more about who has your heart than who has your records.” It motivates me to not only live the Mormon life but to really feel it and experience it — for my membership to more than a number, but a truly sanctifying experience. My younger brother has also lost his faith and he has a beautiful heart. And as long as he's my brother (which is permanent), I will love him (forever!). I just want him to be happy. I'm not sure that unhappily going through the motions is the right thing to do anymore. I'm not sure that severing ties is right either. Of course, in the end, we just want them to have faith that can qualify for the Kingdom. In the meantime, if they feel our love and support, they will hopefully feel that ownership and empowerment to find out who they are and what life means to them, and somehow — even if it's by a route we'd rather not take — find themselves back in the healing arms of the Savior.

    Thanks for this amazing article!

  20. Elisa
    7:10 am on October 26th, 2010

    Thank you for sharing, Blue. It is amazing how similar our stories are. I too waited for my husband while he was on his mission. We were married in the temple as soon as possible when he got back. 10 years later he left the church after studying and intellectualizing himself out of the church.
    We have been married 15 years now and it has been a struggle for our 5 boys who have had to find their own testimonies and do what they think is right.
    The difference between us is that my husband fully believes in God and is now a Baptist preacher.
    I have gone through the same struggles of self pity, finding my own testimony to rely on, and getting council from those who can see the bigger picture.
    Each Bishop I have talked to has given me the same counsel as I have read here. Love him. As my husband continues to make choices that are not in line with what I believe that might teach my kids a different example than what I might want them to have, I just have to pray, trust in my Heavenly Father to strengthen myself and the boys, and just love my husband. There is nothing gained from judging where he is at. None of us are perfect and maybe his sins are just more transparent than mine.
    Thank you for sharing your story and reminding me that I am not alone in this lonely journey.
    ~Elisa

  21. Dori
    4:13 pm on October 26th, 2010

    I am very touched by your story and I can relate to the feelings you had when you realized that your husband wasn't who you thought he was anymore. I don't feel so alone anymore in my burden of silence. Nobody seems to understand that there are layers upon layers of accepting that kind of reality. So grateful for this tender mercy of indirect understanding.

  22. Tonia Ewell-Thomas
    5:43 pm on October 28th, 2010

    Blue,
    Thank you for your story. After the death of our son, Charles, my husband worked very hard in the church so that we could go to the temple and be sealed as a family.
    Later he fell into an awful depression. He is now drinking himself silly on a nightly basis. I have been counseled concerning divorce but I still stay. My children are now teenagers and both are special needs. Sometimes I just want to leave them all and wash my hands of them but I know that God will guide me if I let him. I go to church alone and I go to the temple with the ward. I miss my family but “God will force no man to Heaven”. Thanks for your story.

  23. Relda
    12:19 am on November 3rd, 2010

    Thank you for sharing your personal story with us. I feel great comfort in hearing it tonight. My son struggles with his own testimony as a newly-wed. It is painful for both of us as I continue to ask him if he is attending church on Sundays with his new bride. My prayer is always-for his happiness and personal understanding of just who our Heavenly Father is. I will love my son with all of my heart, forever…continually hoping that he will eventually come to know God. I daily feel such gratitude for the Comforter-easing my sadness as a mother.

  24. Sherry
    2:08 pm on January 27th, 2011

    My mother has been growing through your same ordeal for twenty years. My father left the church when I was a little girl, together with much of my family (not all at the same time). I have left too. I believe in God, but I have never been blessed with faith in the gospel of the Church. It didn't help that many of the most dedicated Mormons I grew up with were self-righteous, unkind, and looked down on my mother because of my father. I hate to think of people judging her, because she is the most generous and loving person in the world, I wish I could be just like her, and I know she still believes in the Church. So be strong and know that you are not alone at all. Know finally that it is NOT your fault if your husband/ child leaves the church! Everyone must decide for him or herself. I also hope that you will stay together with your husband, because he still needs your love and support.

  25. Brenda
    4:52 pm on June 13th, 2011

    Thank you for sharing this. You are a beautiful person!

  26. Anon
    6:23 am on August 15th, 2011

    Paldies. It's nice to hear from others who understand. There are MANY of us in this situation. Good luck to your family and many blessings. Love is the only answer here.

  27. Shelly
    4:49 pm on September 13th, 2011

    This past Fast Sunday, my husband was asked, out of the blue, to bear his testimony in Elder's Q. I wasn't there, but our HT told me what Ken said in his testimony. Ken basically said his testimony was different and would shock some. He said he had a testimony of Jesus Christ, but not of the Church of Jesus Christ of Latter-Day Saints. For many years he has said he wanted to stop attending. And in his own right he has. Temple worship has stopped and he would not let me go. We went, at my begging, no our Stake Temple night. It was refreshing, but on the way home, he basically said it was a waste of time.

    I loved the answer to your prayer: To love him. In my Patriarchal Blessing, the last part tells me to use the power of love to keep my family together. I have my answer more than ever. I struggle due to the treatment he gives me, but I know what I need to do.

  28. Tanya
    5:04 pm on September 13th, 2011

    This exact same thing happened to me while I was pregnant with our first baby about 4 years ago. I experienced basically the exact same feelings and thoughts as you describe. I've always felt totally alone with this burden. The same week my husband told me he no longer wanted to have anything to do with the church (in a very unkind way, I might add) my best friends' husband was killed in an accident. I remember wishing we could change places. I remember the whole world seemingly rallying around her with support in contrast with my bishop telling me not to tell anyone about my situation. I wish I'd had this article available to me then.

    Things have gotten better between my husband and I and we now have two beautiful babies. My faith in the gospel has never diminished but it is exhausting and emotional for me to go to church without my husband so we don't make it very often. I feel guilty about it every Sunday and am still pretty bitter about the whole thing… Finding forgiveness is something I'm working on.

  29. Going Through the Journey
    7:44 am on October 12th, 2011

    Thank you for sharing this. I am going through my own journey of sorts as well as my sister. My sister's husband told her that he only got active so she would marry him and he actually did not believe any of the church or its teachings. My husband told me after 18 months of marriage that he had a drug problem. He has since become sober but he has struggled with tabacco, coffee and his faith. He still goes to church most the time and wants to believe but I still don't know what the outcome will be.

    I think one of the most difficult parts of this journey is that there is such a little support system. That we, as members, feel like we have to keep it all secret. That it is not accepted at all. Fortunately my sister confided in me so we have the chance to speak to each other but we both feel very alone in the fact that we can't or don't feel comfortable speaking to others at church about it.

    I am still struggling with the emotions. In the beginning I felt betrayed by God. I got married later in life and kept myself pure and rejected several non-members and members who weren't living up to the standards. I felt like I had kept my end of the bargain and why weren't the promised blessings given to me?

    But I am starting to accept all of it and realize that God has a plan for me. When my husband told my Bishop he had a drug problem he was so worried that he would get excommunicated but the Bishop told him it was worse that he lied about it and that many people have addictions. We were both surprised about the love and forgiveness we felt and the non-judgmental way he reacted and that helped my husband to get sober. I realized God is very forgiving as well. It has also caused me to realize that sometime self-righteousness and judging can be just as sinful if not more, at times than disobeying the word of wisdom or having a lack of faith.

    My husband has since then always been honest with himself and me. We are extremely happy in our marriage and with our kids and learning to communicate about our faith. It helps to talk about it often. I know things will work out somehow, someday. Thanks for sharing this and opening a discussion that is much needed in our church right now.

  30. Leigh
    11:07 am on September 20th, 2012

    Blue,
    Thank you so so much for sharing your story. I realize after reading it and this thread how I am not nearly as alone as I have felt recently. I am 21 years old and have been married for a little over a year. My husband served a mission in the church and shortly after we were engaged and married in the temple.
    Not long ago he confessed to me that he no longer believes in the church. This was a really hard thing for me to swallow as grew up with this idea that we would spend our lives as a faithful, cute little Mormon couple who spends our time going to the temple and who plan to go on a mission together someday. I was heartbroken and it was extremely hard for me to figure out what to do. I have been praying for guidance and many impressions have entered my mind, however none have brought more peace to my heart than when I realized that I need to just love him and support him. I am currently having my own struggles as well with some of the church's history, but whether the church is true or not, I know that I will be alright and it will all work out in the end if I continue to endure and rely on our Heavenly Father. Thank you once again for telling your story and for in turn bringing me comfort and confirming the answer I've received.
    It is my hope that this will be acknowledged more within the church so that others struggling with this type of situation will know that they are not alone!

  31. Judith
    11:00 pm on June 15th, 2013

    Thank you for sharing your story. I appreciate the comments, particularly the ones made by President Monson and Davis Bitton.

Atstāj atbildi

SEO Powered by Platinum SEO no Techblissonline