Aprīlis 4, 2012 by admin
Ticot In All Good
No Dohā, Katarā, Erin FAIRLIGHT Olsen akcijas viņas piedzīvojumiem izvirza četrus bērnus sadarbības vecākiem homeschool ārzemēs. Doktrīnas kandidāts ar ebreju un musulmaņu ietekmju viņas garīgo mantojumu, Erin veic pētījumus par sieviešu stāstiem par Arābu pavasara un Environmentalism eļļā ražo tautas līča par kultūras socioloģijā no University of California San Diego viņas PhD.
Jūs un jūsu vīrs ir apņēmušās sevi veidot savu dzīvi apkārt "kopīga dzīve." Vai jūs varat paskaidrot, ko tas nozīmē jums?
Pēc tam, kad mans vīrs beidzis savu bakalaura grādu, mēs pārcēlās uz Vašingtonu. Viņš ieguvis maģistra grādu starptautiskajās attiecībās, un pēc tam devās uz darbu Valsts departaments. Mēs sapņojis būt vēstnieki un ceļo pa pasauli kopā.
Bet mēs ātri saprata, it īpaši skatoties uz mūsu bīskapijas ģimene, ka Pāru daudz dzīvoja paralēli dzīvi. Iet tajā pašā virzienā un ar to pašu skaistu mērķi, bet nepārklājas ar laiku kopā. Mums bija daudz draugu uz profesionāliem ceļiem, kas nepieciešami vīrs ir prom bieži vien divpadsmit stundām dienā vai devusies uz tālu uzdevumiem. Kad un kur bija sieva nokļūt turpināt viņas kaislības un izglītību, un tad kad bērni nokļūt būt kopā ar tēti? Mums jau bija pieņēmusi šo dzīvesveidu "uz laiku", jo James strādāja pilnu darba laiku, bet apmeklē skolu pilnu laiku, un mūsu ģimene, šķiet, jārotē ap viņa iesaistīšanās tirgus ekonomikā. Mēs varētu redzēt gan solījumu un šīs split dzīves riebumu.
Mēs hit ķieģeļu sienu. Mēs zinājām, ka mēs vēlējāmies mūsu laulības zelt, nevis izdzīvot. Mēs vēlējāmies, kas strādā šajā jomā, side-by-side ražo kaut ko lielu. (Šī dzīve metafora ir novedis mūs uzskatīt iepakošanas mūsu izglītības dziesmas vairākas reizes, lai kļūtu bioloģiskie lauksaimnieki.) Tas bija grūti, jo šī vīra stāstījums sniedz un māte baro (atsevišķi?) Bija noklusējuma, modelis, mēs zinājām. Es atceros, daudzas naktis, sakot ar manu vīru, "Vai jūs zināt kādu, kurš dzīvo dzīvi jūs vēlaties dzīvot?" Mēs nevarētu nākt klajā ar kādu citu. Mēs zinājām, ka daudzi cilvēki, kuri dzīvoja skaista, jēgpilnu dzīvi, bet parasti viņi dzīvoja dzīvi atsevišķi. Es negribēju, lai audzinās bērnus ar sevi ar nelielu pievienoto garšvielu no mana vīra nedēļas nogalēs. Un viņš negribēja būt vēstnieks nepavadītu amatā, jo viņš runāja arābu. Es zinu, daudzi cilvēki, kas dzīvo kopā, izmantojot Skype un Facebook, jo viņu darbs ir veikusi to intervālu. Viņi dara to skaisti, un es esmu pārliecināts, ka tas balstās viņu attiecības-man nemaz vēlaties skaņu nosodošs. Man vienkārši nav interese par to, un man ir tiesības uz aģentu: pilnībā un apzināti izvēlēties citu ceļu.
Frīdrihs Nīče runāja par kaut ko sauc par mūžīgo atkārtošanos. Daļa no Rezultātā ir tā, ka, ja jūs neesat gatavi dzīvot tā, ka jūs dzīvojat tagad atkal un atkal uz visiem laikiem, ja tas nav tas, kas dod laimi un jēgu, tad jūs neesat dzīvo labi. Ja tas nav lakmusa tests! Un īpaši būtiski ieskatu, ņemot vērā, ka mēs domājam, mēs dzīvosim mūžīgi kopā. Ja mēs neesam radot, ka attiecības šajā dzīvē, tad tas būs vai nu diezgan nožēlojams dzīvi vai laika ar lielu augšanas sāpes, no otras puses priekškara.
Tātad, mēs mainīts karjeras plānus. Mans vīrs devās atpakaļ uz skolu Georgetown par doktora grādu filozofijā, lai viņš varētu kļūt profesors. Kad viņš pabeidza savu kursa darbu, finansiāli mēs bijām sliktā vietā. Mēs dzīvojām pie grad skolā stipendijas ar 3 bērniem Vašingtonā. Mēs sapratām, mums nebija nepieciešams palikt tur, tāpēc mēs sākām mēģināt atrast vietu, kur mums nebija jāmaksā $ 2000 mēnesī noma. Mēs arī abi ieinteresēti manā veicot pagriezienu īstenot savas intereses. Man bija studējis un mācījis ebreju strādājot par manu undergrad un augstskolas grādus un bija suku up par to, ko ārštata apmācību ģimenēm ar darba uzdevumu uz Telavivu. Tad man tika piedāvāta iespēja doties atpakaļ uz BYU kā viesprofesors mācīt Modern ebreju, un tas bija ideāls laiks.
Man bija atstājis savu profesionālo darbu, ir māte, kad mēs pārcēlās uz Vašingtonu, DC. Bet, kad es devos atpakaļ uz mācību, tas bija tik brīnišķīgi būt atkal priekšā, ka klasē, vecā daļa no manis augšāmcēlies. Man bija vienmēr domāja akadēmiskā dzīve prasīja tik daudz sava laika, ka nav veids, kā precēties, ka ar to sava veida mātes, ka es gribēju būt, bet arī grafikā elastība bija pārsteidzošs. Es biju satriekts, cik nevainojama tas tiešām bija ar James un I mācību klasēm dažādās dienās. Tātad, pēc divu gadu mācību at BYU, iegāju doktora programmu, lai es varētu būt vairāk nekā tikai daļēji pastāvīga statīva universitātē.
Mēs sapratām, tas bija tas, ko mēs vēlējāmies, mūsu dzīve būtu par: Mēs vēlējāmies, lai mūsu bērniem redzēt, ka, ja jums ir ģimene, visi sapņi kopā. Ģimene dod jums struktūru, lai izveidotu sapņus pēc. Protams, tur ir sarunu laiks un iespējas, bet jums nav, lai jūsu sapņus par backburner. Ģimene ir vieta, lai sapnis, un, lai palielinātu to visu par vienu.
Par kopīgu dzīves realitāte ir skaists. Mēs abi saņemsiet audzināt un mēs abi saņemsiet sniegt. Mēs kopīgi skolu ar mūsu bērniem. Mēs veikt pagriezienus dažādās dienās pavadīt trīs līdz četras stundas darbā normāli, un pēc tam iegūt pārējo darbu vakarā, bet bērni ir aizmiguši. Tas ir izdarāms, ja jūsu darba slogs ir pētniecība un klases sagatavošana. Tā patiešām ir pieņemšanas skaidri izvēli, lai pavadīt savu dzīvi kopā un atsakoties ļaut profesijām apdzīt šo dārgo laiku un gadu, kas ir mūsu pašu.
Par kopīgu dzīves realitāte ir skaists. Mēs kopīgi skolu ar mūsu bērniem. Mēs veikt pagriezienus dažādās dienās pavadīt trīs līdz četras stundas darbā normāli, un pēc tam iegūt pārējo darbu vakarā, bet bērni ir aizmiguši. Tas ir izdarāms, ja jūsu darba slogs ir pētniecība un klases sagatavošana. Tā patiešām ir pieņemšanas skaidri izvēli, lai pavadīt savu dzīvi kopā un atsakoties ļaut profesijām apdzīt šo dārgo laiku un gadu, kas ir mūsu pašu.
Kā Privātstundas iederas jūsu koplietojamo dzīvē?
Mans vīrs man teica, kad mēs apprecējāmies, ka mēs noteikti gatavojas homeschool, un es smējos viņu ārpus pilsētas. Nebija tā! Tāpēc, ka mūsu bērni būs pasaules gaisma, un jums nav slēpt savu gaismu zem pūra.
Mans vīrs bija ārkārtīgi negatīva pieredze valsts skolās. Viņš bija tas, ka bērns, kurš vienmēr bija galveno biroju, un kurš bija rakstiski pazemes laikrakstā un nododot to veic pēc pārtraukuma. Viņš negribēja, lai mūsu bērniem būtu iet caur šo pieredzi. Man ir bijusi pozitīva pieredze valsts skolās. Ko tas patiešām bija uz leju, lai ir lietas, kas notika dzīvē, kas lika Privātstundas nepieciešams.
Mēs dzīvojām Alexandria, Virginia. Northern Virginia ir parasti sauc par lielisku skolu, bet mēs bijām uz "geto" pusē Alexandria (kas nozīmē, tas ir iespējams, par pieredzi ģentrifikācijas un visiem tiem, kas dzīvo projektos būs no mājas). Mūsu skola bija viens no tiem, ka cilvēki dara, dokumentālās filmas par. Viņi bija ieročus un narkotiku problēmas pirmajā pakāpē. Nebija tā es biju gatavojas sūtīt savus bērnus tur. Nevienam nevajadzētu sūtīt savus bērnus tur. Privātās skolas bija outrageously cenu, un jums ir, lai saņemtu gaidīšanas sarakstā, gadu vai divus iepriekš. Pat tad, ja man būtu nauda es nepirktu vērā, ka paradigmu. Es nedomāju, ka tas ir labi, ka mums ir skolas, kur mani trīs ielu uz leju kaimiņi ir riskē ar savu dzīvību, bet mans tuvākais kaimiņš ir jājamzirgi kā fondēto skolas sportu. Privātstundas nebija grūti izvēlēties.
Kad mēs ieradāmies Utah, mēs ieliekam mūsu dēlu valsts skolā. Mums nebija domāts, bet mums bija, kas viņam līdz, lai izgāztos. Virginia, mums bija runāja ar bērniem par to, kā mēs varētu mācīties kaut ko, ka viņi gribēja, par to, kā mēs varētu veikt izbraukumus gandrīz katru dienu, jo mums bija Smithsonian labi tur, par to, kā viņiem būtu vienāds padziļinājumu laiks sēžot-at- -desk laiks. Tad, Utah, mans dēls bija klasē ar 36 bērniem. Viņš nicināja skolu. Viņš uzcēla tantrums un kicked, un kliedza katru rītu piecus mēnešus. Tāpēc, ka mēs, kas viņu par to.
Mums teica sev: "Ko mēs darām? Mums tiešām ir iespēja turpināt Privātstundas. Mēs abi būs profesori, kāpēc mēs ārpakalpojumu uz mūsu bērniem, ja tas ir mūsu specialitāte? Mēs esam spējīgi orķestrēt savus grafikus, lai mēs nekad plānota pār virs otra. Mums vienmēr būs viens no mums mājās. Mēs varam skolā mūsu bērniem. Ja mēs gribam, mēs varam to izdarīt. "
Tas bija grūti man, lai pārietu uz homeschool etiķetes. Es domāju, ka tas ir etiķete, kas ir nolaupītas ar cilvēkiem, kam ir neticību par valdības un valsts skolu sistēmā vai kas vēlas aizbēgt no mūsdienu dzīves. Daudzas no tām ir ļoti ierobežoti priekšmetos, ka viņi vēlas, lai viņu bērni ir pakļauti. Ir noteikti negatīvas lietas par valsts skolu sistēmā, bet tas nav iemesls, kāpēc mēs esam Privātstundas šajā brīdī. Mēs esam Privātstundas, jo mēs mīlam to. Tas nekad nav bijis par saglabājot bērniem no kaut kā (labi, izņemot tām 1 st klases narkotikām), tas ir par dodot viņiem kaut ko vairāk. Tas ir par dzīves kaislība. Tas ir arī par to, turot tos tuvu viena otrai.
Mūsu homeschool, mēs sākam ar Mans vīrs nav "Dzeja un iegaumēšanas" un "arheoloģija" un "Dziesmu un deju." "Ģeogrāfija". Viņš arī dara "Filozofija un ievada Logic" ar viņiem, jo viņš ir filozofs. Bērniem do "strukturētu" lasīšanu (ti, non-fiction, izaicinoša lasījums), dienasgrāmatas rakstīšana, un matemātikas darbgrāmatas par to pašu. Pagājušajā gadā mana meita norādīja, ka mums nebija mācās nekādas sievietes, tāpēc man "Sievietes Komponisti" un "Sievietes zinātniekiem un izgudrotājiem," un mēs darīt citas deju līniju "astronomiju.". Četrus gadus vecs mīl dejot. Tas ir viņas definīcija Privātstundas. Un mēs pētām simbolika koku un herbology. Tas ir bijis jautri pakļauts koncentrēties uz kā mēs dzīvojam tuksnesī. Augu nozīme ir jūtama tik daudz trāpīgi, ja ir tik maz no tiem.
Mēs arī veikt vienu dienu nedēļā "Kiva tīrīšanu." Daudzi cilvēki šeit Dohā ir kalpones. Tie nav izmaksas ir ļoti daudz, bet, kamēr mēs atbalstām finansiāli sasprādzētas cīņas par šīm sievietēm, mēs negribam atbalstīt sistēmu, kas prasa ģimenēm dzīvot atsevišķi (Katara neļauj pavada ģimenes locekļiem "neprofesionāla" sektors). Kalpones šeit ierodas gaidījis daudz lielākas algas, nekā tie faktiski iegūtu un zaudēt jebkādu brīvību mobilitātes, ka viņi bija tā Katara ir sponsorēšanas programma, un bieži sponsoriem "turēt uz" pases, tādēļ ir grūti neiespējami meklēt citu darbu. Ir pat kalpones iestrēdzis šeit jau gadiem, jo to sponsors neļaujot viņiem iet mājās. Es nevaru iedomāties zaudēt manu bērnu bērnību, jo es domāju, man bija nāk šeit uz diviem gadiem (lai finansētu savu izglītību) un piecus gadus vēlāk es esmu vēl šeit iestrēdzis, kas ir bieži ļaunprātīga situāciju. Protams, ja mums bija kalpone, mēs nevarētu radīt šos šausmas savā dzīvē, bet to, kas notiek ar viņu, kad mēs atstāt un viņas sponsorēšana tiek nodots? Neatkarīgi, mums nepatīk sistēmu.
Tā vietā, mēs esam kalpones mūsu mājas, un bērni get "maksā" par tīrīšanu ar mani. Mēs iegūt tādu pašu summu zemu atalgotiem kalpones šeit darīt. Mēs veicam šo naudu un sponsoru par kiva.org kāds vai kāda cita sieviešu mikrofinansēšanas vai humānā organizācija. Mēs ceram, ka, lai saglabātu sievietes no tā, lai būtu meitām, un ļaut viņiem darīt lietas, ko viņi ir apmācīti. Daži kalpones šeit ir augstskolas grādus un māsu grādiem un grāmatvedības grādiem, bet tas nebija vīza viņi ieradās šeit, lai viņi atļauts tikai, lai māja-strādnieku, un mēs visi zinām, ka, lai gan tas ir svarīgs darbs, tas ir arī lielākā devalvējusi veida darbu, un tas padara maz naudas. Tātad tas ir mūsu Kiva Tīrīšana un vienu dienu nedēļā casa skolas. Un ļaujiet man tikai saka, ka es būtu sācis maksāt sevi par mājas tīrīšanas sen.
Kādas ir izmaksas dzīvo šo kopējo dzīvi?
Mēs atmest gadījuma laiku. Mums ir struktūra, lai pārliecinātos, ka mēs izglītot bērnus laikā modrs stundās. Mēs parasti darīt, izmantojot spēlē un atrast daudz no mūsu skolas notiek ārpus mūsu teltī, un uz rotaļu laukumi, bet man šķiet, ka tur ir mazāk laika, lai sēdēt un atpūsties, jo es vienmēr domāju caur skolu. "Mums nav darīt astronomija mācība šodien" vai "Mums ir jādara spāņu un franču valodā, pirms diena ir galā." Diezgan bieži mēs esam domājot par jaunām lietām, ko mēs vēlamies, lai mācītu un mēs gatavojam nodarbības kopā (vai sērfošanu Amazon.com jaunām grāmatām aizraušanos).
Mēs arī atmest tipisks versija stabilitāti. Mēs definējam stabilitāti, jo, kam tradīcijas mūsu ģimenē kopā. Mēs vienmēr ievadīs sabata ar Sabata sveces. Mēs vienmēr izlasīt katru nakti, lai bērniem divas stundas kopā. Labais tagad tas ir Harijs Poters. Tas ir mūsu versija par stabilitāti. Tas ļauj mums dzīvot Ēģiptē, dzīvot Katara un dzīvot kur citur pētījumi ņems mūs, un ir ļāvis mums attīstīties par ļoti nelieliem ienākumiem. Bet mums nav savu māju aiz dzīvžogu kaut kur uz ritošā kalna. Mēs neesam apņēmušies sevi, jo tas būtu nepieciešams, lai mēs būtu pelnīt vairāk naudas, nekā mēs esam šobrīd. Dažreiz tradicionālo stabilitātes trūkums ir ļoti grūti, bet tas ir upuris, mēs esam savstarpēji ievēlēti.
Mēs esam diezgan bieži jautāja: "Kā jūs varat darīt, lai jūsu bērniem? Nāk un iet, dzīvo šeit un tur "Es domāju, ka daudzi domā, ka mūsu bērni būs mūsu greizs, jo mums nav parakstīties uz savu versiju par stabilitāti, bet mūsu bērni love it.. Un tas mums dod, ka ģimenisku tuvību, ka citi, kas piepeši visā pasaulē zina visu par. Bet tas būtu cits stāsts, ja mēs ievietojot tos citā skolā, kurā katru reizi. Tas būtu patiešām grūti. Mēs apiet to.
Pastāsti man par savām profesionālajām interesēm. Kā jūs nākt runāt arābu?
Pirmais stāsts ir, kā es atbraucu runāt ebreju. Kad es studēju Veco Derību, kas agri no rīta semināra man bija daudz jautājumu, ka neviens nevarēja atbildēt. Viņi teica, "Jums vajadzētu pētīt šo koledžā." Un tā es to darīju. Pirmās klases es kādreiz ņēma pie BYU bija Bībeles ivrita / Vecā Derība. I beidzās minoring ivritā. Apmēram četrus gadus pēc tam, kad es sāku studēt ebreju, es uzzināju, ka es esmu etniski ebreju. Tas bija ģimenes noslēpums. Es atklāju, jo man ir ģenētiska slimība, kas ir gandrīz tikai ebreju, un ģimenes vēstures darbs ir apstiprinājusi, ka man bija vērsta uz ebreju vairāk nekā izlases interesēs.
Kamēr es biju pie BYU, es mācījos ebreju intensīvi pie Jeruzalemes centrā. Pirms es devos, es paņēmu vienu arābu klasi, jo, pavisam godīgi, man bija bail no arābu un man bija bail no arābiem. Es gribēju, lai pārliecinātos, ka, ja man bija nozvejotas sliktā situācijā, es varētu teikt, dažas pamata lietas.
Jeruzalemē, palestīnieši bija vairāk atvērti runājot ar mani, nekā izraēliešiem. Tas ir stereotips jūs dzirdat par Svētajā Zemē. Palestīnieši ir daudz viesmīlīgi, izraēlieši ir grūti un bezpersonisku kā SABRA kaktusi. Tātad, man bija studējis uz četriem gadiem un ebreju arābu četrus mēnešus, bet es runāju desmit reizes vairāk arābu nekā ebreju, kamēr es tur biju. Un tā, kamēr mans vīrs beidzis savu bakalaura grādu, man bija maģistra grāds otrās valodas apguvē / arābu valodā. Tas bija kā es stumbled par vienu no labākajiem izvēli manā dzīvē.
Šī ir ceturtā reize, kad mēs esam dzīvojuši ar Tuvo Austrumu valstīm. Kultūrā, par uzticību standartiem, uz godīguma, un ar tradīciju, uz Dieva tā varenību ir tik jauki būt daļa no. Es esmu pateicīgs, mani bērni aug tādā vidē-un tik aizraujošs laiks ar balsi cilvēkiem, kuri tiek izskatītas Tuvo Austrumu kvadrātu.
Manā pētniecības, es esmu ieinteresēts varu, ka stāsti ir. Kādas ir stāsti, ka mātēm ir nosūtīt saviem bērniem? Mātēm ir tie, kas dod mums kultūru. Viņi māca un iepotēt mūs pie brainwash līmenī (ti, socializing, cilvēka-pieņemšanas līmenī) par sabiedrību un dzīvi. Tāpēc es esmu ieinteresēts par sieviešu stāstiem. Kā viņi apraksta šo revolūciju? Kā Qataris rāmis savu neticamu bagātību? Kādi ir viņu pienākumi uz Arābu pavasara valstīm, jo šīs bagātības? Ko Qataris redzēt kā savu savienojuma ar zemi un izturēšanos pār saviem dabas resursiem?
Kā jūs atrast Qataris intervēt par savu pētījumu?
Lielākā daļa expats šeit, ieskaitot lielāko daļu no draudzes, jums pateiks, "Es nekad runāt ar Qataris." Nu man ir nepieciešams. Man ir teicis Dievam, "man ir nepieciešams, lai sarunātos ar Qataris." Es privātskolotājs loceklis karalisko ģimeni, un man bija darbs, nevis tāpēc, ka es gribu, lai mācītu angļu valodu, bet tāpēc, ka man vajadzēja būt daži savienojumi. Viņa māte, to tante, tas ir veids, kā es sāku valstīties cauri.
Arī es aktīvi runāt ar visiem maniem kaimiņiem. Viņi no Pakistānas, Šrilankas, Filipīnām, un Ēģiptē, un nekad gatavojas sniegt Kataras pilsonība, bet tie esam bijuši šeit desmit gadiem. Viņi droši vien dzīvo šeit visu savu dzīvi. Viņi nepiederošas joprojām ir saistīti ar šo musulmaņu un (dažiem no tiem) pan-arābu kultūru.
Jūs minējāt, ka jūs esat etniski ebreju. Pastāsti man par savu paplašināto ģimeni.
Manas mātes senči ieradās South Carolina no Polijas (labi, vispirms viņi devās uz NY, bet tie bija zemnieki, matraču veidotāji, mēbeļu amatnieki, un tāpēc devās uz zaļāku ganības). Mūsu minējums ir, ka tad, kad viņi apmetās South Carolina viņi iemācījās ļoti ātri, ka viņi gatavojas piedzīvot līdzīgu vajāšanas, ja viņi runāja par savu etnisko identitāti. Tātad tā ir veikusi, lai viegli pārtraukuma.
Mana vecmāmiņa un mana vecvecmāmiņa sākās protestantu draudzes Laurens, South Carolina. Tie nav veida-of-protestantu. Viņi bija vadošais protestantu parādes! Tātad tas bija diezgan jarring, lai iegūtu ziņas, ka tas nav pat tuvu galveno reliģiju maniem senčiem. Ikreiz, kad es apmeklēju mana vecvecmāmiņa viņa būtu skatīties Billy Graham un ubagošanā mani atstāt šo kultu, ka mana mamma bija pievienojies. Man ir viņas Bībele tagad. Tas izturīgs, nobrāzta, sisti, un plosītos pierādījumi par viņas intīmas attiecības ar Dievu. Es esmu visnotaļ reliģisko stulbenis daudzu ticīgo cilvēku.
Man radās North Carolina. Mana mamma pārvērst mormonisms, kad viņai bija astoņpadsmit vai deviņpadsmit, tāpēc es esmu izvirzīts Mormona. Mans tētis un pamāte, ir uzticīgs bez marķējuma. Viņi nav konfesiju kristieši. Mans patēvs joprojām Mormon, bet mana māte tagad ir musulmaņi.
Tas bija grūti man, kad viņa Islāmu. Es neredzēju to nāk. Man bija iekļauts tik daudz no jūdaisma manā dzīvē, un diezgan islāma tikpat labi. Jebkurā laikā, mēs dzirdam aicinājumu uz lūgšanu, mēs visi saka lūgšanas. Un laikā mēneša Ramadāna mēs ātri (citi pīlāri islāma ir jau daļa no Mormonsim). Man nav lielu bažu vienalga, kas ietver skaistumu citām ticībām un aicinot to mana. Mans vīrs mīl citēt Brigham Young saka, "... mormonisms aptver visu patiesību, kas debesīs un virs zemes, uz zemes, zem zemes, un ellē, ja tur būtu kāds patiesības tur."
Mana māte bija meklējat, lai palielinātu savu kopību ar Dievu. Viņa gribēja viņas lūgšanas, lai būtu dedzīga un saturīgāku, un tērzēšanas viņa jautāja, vai man bija kādi ieteikumi, jo viņa zināja, ka es iekļauti lietas no jūdaisma un islāma mūsu ģimenē. Prāta vētra outloud Es teicu: "Es domāju, ka jūs gribētu būt patiešām interesē, ko musulmaņi darīt. Jūs pat varat ievietot aicinājumu uz lūgšanu datorā. Mēs to darījām, ka tāpēc, ka mēs gribētu saņemt atgādinājumu, pat ja mēs neesam musulmaņu valstīs, kas darīt papildu lūgšanas "Acīmredzot mēs nedarām to pašu lūgšanām. Bet atgādinājums piebilst (lūgšanas) un skaistumu mūsu dzīvē.
Es arī ierosināja, "Tu patiešām vajadzētu apskatīt liturģisko [rakstveida] lūgšanām, jo tas ir ļoti veikls koncepciju, kas apvienotas ar visu kopienu šajā lūgšanā jūs sakāt. Varbūt tas varētu palielināt savu prieku Dievā "Mēs to darām templī;. Mēs esam vienoti lūgšanā. Tas padara to saprotams, kāpēc tas patiešām pārvietojas pieredzi par katoļiem un ebrejiem vai musulmaņiem.
Pāris gadus vēlāk es atklāju savu sākotnējo ierosinājumu par darot daži lasījumā bija uzplaukusi daudz vairāk nekā, ka, viņa bija sakari ar daudziem dažādiem dalībniekiem musulmaņu kopienu. Viņa bija dziļi aizkustināja viņu garīgi. Un viņi piedāvāja intīmas reliģisko ģimeni, ka es domāju, ka viņa bija meklējot daudzus gadus.
Tajā laikā viņa bija aktīva templis darbinieks. Viņa bija tikko apstājās Palīdzības biedrības prezidente daudzus gadus. Viņa nebija uz sabiedrības nomalē, bet viņa juta kaut kas bija pazudis uz ilgu laiku. Es nedomāju, ka viņa uzskata, ka pati ir atstājuši Baznīcu, es zinu, ka, piemēram, viņas ieraksti nav noņemts. Viņa uzskata, ka viņa ir pievienojot vairāk, kaut arī radikālā veidā, kas ietver oficiālu konversiju. Bet kam teica, ka viņa ir ļoti daudz, atzīst, ka sabiedrība varētu redzēt to kā atdalīšanās no ķermeņa svēto.
Vai tas ir mainījis savu viedokli par to, kā jūs iekļaut praksi no citām ticībām?
Tas pamudināja mani to darīt vairāk. Mana mamma bija devoutness par konvertēt uz baznīcu, kas ir tik skaista un tik dzīvs, bet tas arī ir daudz negatīvā puse, jo tas var būt tik atsevišķi vērsta. Es domāju, ka viņa nevarēja lūgt labs citām kopienām, jo viņa bija tik tikko apņēmusies Baznīcas viņa jutos kā jebkuru novirzi no tā bija bīstami.
Es biju patiesi laimīgs, jo es redzēju no ļoti agrā vecumā, kā šīs reliģijas bija mans. Kā Allah bija tiešām Debesu Tēvs, un kā rituāls iegremdēšana jūdaisma noveda līdz Jāni Kristītāju, kas deva mums kristību, iegremdējot. Es redzēju to kā šo gigantisku četru dimensiju vairāku slodzes līmeņa puzzle visiem montāžas kopā. Es nekad jutos kā man bija jāšķiras no patiesības par ceļu es staigāt. Es gribu, lai mani bērni redzēs, ka citu ticību patiesības ir viņu pašu. Es negribu viņus pamosties vienu dienu ar dārgais draugs ar citu ticību un saka: "Ak! Es esmu neatbildētos pārbaudes uz šīm patiesībām visa mana dzīve "Es vēlos, lai viņi zinātu, ka mēs aptvert visu gaismu un zināšanas no Dieva.. Mēs apskāviens vēstneši no Dieva. Mēs apskāviens citiem indivīdiem un ģimenēm, kuri apgūst Dievu. Tas ir mūsu ticība. Tas nav kaut kas konkurē ar citām tradīcijām. Es domāju, es redzu tik liela vajadzība pēc ekskluzivitātes prasībām. Tikai ekskluzivitāte es redzu, ka, ja tas ir no Dieva, tā ir daļa no manas ticības.
Īsumā
Atrašanās vieta: Doha, Katara
Vecums: 33
Ģimenes stāvoklis: 10 gadu laulības brīnums un klīst
Bērni: Gaebriel (9), Magdeleine (7), Myriam (4), Ewa Nuhr (2)
Nodarbošanās: Momma, Casa-skolas direktors master-ess, PhD kandidāts
Skolas Piedalījās: BYU (Provo), Ebreju universitāte (Jerusalem), University of California (San Diego)
Valodas, kurās runā mājās: angļu, Hebrabic (maisījums 2 valodās mans vīrs un es piekrītu par slepenu momentiem), franču (gatavojoties no 2 bērni mēs pieņemam no Kongo DR)
Mīļākā himna: "Teiciet Kungu", lai rītos un "Marijas šūpuļdziesma" (Bērnu Songbook) attiecībā naktis
Internetā: http://neverlandfound.blogspot.com/
Intervija ar Annette Pimentel . Fotogrāfijas izmanto ar atļauju.
Dalīties ar šo rakstu:
20 Komentāri
Atstāj atbildi

Sisters ārzemēs: Intervijas no mormoņu Sieviešu projekta tagad ir pieejama pie Amazon.com, ar īpašu pa Silvia H. ieviešanu Allred. Atbalstīt MWp un iegādāties savu kopiju šodien!
Ziedot uz MWp
Mormona Sievietes projekts ir kvalificēts sadaļa 501 (c) (3) labdarības organizācija. Visi ziedojumi tieši organizācijai, ir apliekami ar nodokli, ciktāl to paredz likums. Skatiet mūsu ziedojumu lapu, lai uzzinātu par to, kā mēs izmantojam savu naudu.
.
Palīdziet mums izplatīt darbus par MWp, liekot vienu no mūsu logo emblēmas uz jūsu personīgo blogu. Atrast savas nozīmītes šeit























































14:51 gada 4 aprīlis 2012
Es mīlu šo interviju! Paldies.
06:22 gada 4 aprīlis 2012
Es esmu nesen konvertēt uz baznīcu, kas sapņo, kam ir laba ģimene, piemēram, šo someday. Paldies, lai apmainītos ar savu stāstu!
06:26 gada 4 aprīlis 2012
Erin bija tik iedvesmojoši runāt! Man patika smalkjūtību, ar kuru viņa un viņas vīrs ir uzcelta savu dzīvi.
07:58 gada 5 aprīlis 2012
Šī perspektīva un stilu paaugstināt ģimenes un dzīves bija acu atvēršana. Es biju patiesi bijību un izdvest attiecībā uz to, kā Olsen ģimenes dzīvi. Redzēt labu pasaulē un mācīšanas to saviem bērniem skaistums ir lielisks piemērs par to, kā es jūtos Saints jādzīvo. Paldies par šo interviju, un paldies Erin, lai apmainītos ar savu gudrību. Kirstin
09:29 gada 5 aprīlis 2012
Tu esi laba, Erin! Man patika kļūst mazliet savā dzīvē palūrēt, un kā tā darbojas.
06:11 gada 6 aprīlis 2012
Kas aizraujošu interviju! Erin ir perspektīvas dzīves, izglītības, ģimenes, uc ir tik atsvaidzinoša! Kā sievas doktorants, no 4 māte un cerību doktora. kandidāts sevi, padarīt mūsu ģimenes dzīves stabils (pat tad, kad tradicionālās marķieri stabilitātes tur nav), jēdziens ir tik iedvesmojošs. Paldies, lai apmainītos ar savu stāstu.
09:37 uz aprīlis 9, 2012
Tas bija lielisks pīķa dinamiskajā dzīvē pārsteidzošu sieviete vēlas iet tālāk konvenciju. Paldies par koplietošanu!
08:56 uz aprīlis 11, 2012
Erin, kāds patīkams pārsteigums redzēt jūs šeit! Es nezinu, jums ir ļoti labi, bet es vienmēr it kā tu būtu foršs cilvēks. Tagad es zinu, ka jums patiešām ir ļoti foršs cilvēks.
Paldies par koplietošanas šādu insightful veids, kā redzēt dzīvi, reliģiju, ģimenes un profesionālos mērķus. Ir grūti atrast šo līdzsvaru, un es piekrītu, ka nepieciešams likvidēt šos sociāli konstruētas veidnes un meklē jaunas alternatīvas. Paldies par dalīšanu, man patika lasījumā.
09:09 gada 16 aprīlis 2012
Paldies par koplietošanu! Tik iedvesmojošs un iepriecinoši.
06:53 uz aprīlis 19, 2012
Erin,
Man bija dažas minūtes pirms es iet uz ārstiem šorīt un bija laiks, lai lasītu savu interviju. Es atklāju, ka ir ļoti labi darīts, un gribu, lai jūs zināt, cik daudz mēs mīlam tevi kā mūsu meitu.
Tētis Olsen (G'pa Randy)
07:23 uz aprīlis 19, 2012
WOW! Es vienmēr zināju, ka tu un Džeimss bija pārsteidzošs! Tas vienkārši paņēma to uz augšu iecirtums. Es mīlu un garām jums. Dodiet liels skūpsts otru no manis!
22:51 gada 19 aprīlis 2012
Erin, labi darīts! Mīlēja lasot šo un atrast jūsu perspektīvas atsvaidzinoša. Paldies, būt atvērtiem un dalīties. Es esmu ar jums vismaz divās starptautiskās pieredzes un jūs esat bijuši konsekventi un unikāli jums, kas ir skaisti uzsvērts šajā rakstā. Labi darīts.
11:50 gada 20 aprīlis 2012
Hi Darling! I miss you! Thx par koplietošanu. Man patiešām patika iekšpusē liekšķere par jums un jūsu vissvarīgākie. Es esmu priecīgs jums ir padarīt jūsu sapņus. Thx par to, ka mans Havera.
Mīlestība, Sikspārņi
13:18 gada 23 aprīlis 2012
Labi darīts! Kas neticami sieva un māte, un Dieva meita jums ir ... Kā vienmēr, jūs dalīties savu no pasaulē mīlestību un mūsu Debesu Tēva bērni tādā veidā, kas ir acu atvēršana un unoffensive. <3
18:34 uz aprīlis 23, 2012
Erin, es mīlu šo rakstu. Dodiet JAMES ķēriens, arī lūdzu. Jūs esat gan patiešām pārsteidzošs. Skaista ģimene!
20:05 gada 24 aprīlis 2012
Man patika šis. Visu laiku es lasīju es tur domāju es domāju, ka mēs varētu būt labi draugi "Es labprāt vēlētos zināt, ka jums reālajā dzīvē.". Tik daudz no tā, ko jūs darāt rezonē ar manu sirdi un sapņus, un tas ir brīnišķīgi redzēt, kā esat tos notikt.
Un tagad es domāju, ka man vajadzētu meklēt manā ģimenes vēsturi, lai redzētu, vai man ir dažas ebreju asinis slēpjas. Es vienmēr esmu bijusi, ka svētā zeme ", aicinot mani", un tāpēc tas lika man pasmaidīt dzirdēt jūsu pieredzi dīvainu sajūtu.
Arī es zinu, tas ir lipīgs, lai saite uz jūsu vietni komentēt, bet es domāju, ka jūs varētu baudīt šo rakstu es rakstīju par mormonisms un islāmu.
http://womeninthescriptures.blogspot.com/2012/02/abrahams-tent.html
14:35 gada maijs 2, 2012
Es saņēmu šo saiti no Rachael Reynolds, kurš nelielā pasaules brīdi ir manā palātā Ohio, kur gan mūsu vīru kļūst doktors 's Tas bija lieliski iepazīt jūs un Jēkabu, un jūsu kopīgu dzīvi kopā Ēģipte, un toreiz es zināju, ka es gribēju laulības, piemēram, ka. Bija patīkami redzēt visu, ko jūs esat darījuši kopš tā laika. Man patīk elastību daudz profesoru - pēc tam, kad mans jaunākais ir pirmsskolas vecums (es esmu stāvoklī ar mūsu ceturtais tagad, bet mēs plānojam vairāk), es gribu doties atpakaļ uz skolu, un noteikti iegūt maģistra grādu, iespējams, Ph . d. Man ir uzņemt, jūs darīt to skaņu tik viegli ir divi vecāki skolā, bet es nedomāju, ka es esmu pilnīgi pietiekami drosmīgi, lai to. Reizes es sērot par dažiem darba drošību un pērk māju pēc šajā gadā Avram absolventiem daudz, bet lasot šo man atgādina, ka tur ir vesela pasaule, kas pastāv, lai izpētītu - un es noteikti nebūtu prātā, pārcelšanās uz ārzemēm to darīt!
Man arī patika jūsu domas par redzēt visu gaismu pasaulē, un ka tā ir daļa no mūsu reliģijas too. Tas var būt diezgan pazemošanās, lai apmierinātu cilvēku, kuri ir biedri citām ticībām, kas ir vairāk garīgo sapratni, spēcīgākas liecībām, utt, tad man - tas bija viens no vairāk neaizmirstamu daļām dodas uz Ēģipti, par mani - bet tas ir labi iekļaut to, ko viņi zina, un nav ne bailes vai apskaust to.
03:11 gada 6 jūnijs 2012
Ievesta līdz asarām.
Erin, jums ir tik pārsteidzošs, un es vienkārši pietrūks! Es esmu tik priecīgs jums ir tik laimīgs, un, lai gan man ir veikušas ceļu dzīvot ar burbs un veikt dažas no lietām, jūs nevēlaties, lai jūsu ģimene, es zinu, ka ir par katru ģimeni ceļš. Vissvarīgākā lieta, ko es domāju, ka jūs darāt rāda, citām sievietēm, ka viņi var būt kaut ko viņi vēlas personīgi, kamēr viņi upurē dzimšanas un audzināt un mīl bērnus. Tas noteikti ir bijis mans nodoms kopā ar saviem bērniem [un strādā darbu es mīlu, bet es paaugstināt visas trīs no tiem]. Un, es pateikt manu tagad 15 1/2 yr vecā meita, ka viņai ir izvēles iespējas, un var dzīvot savu dzīvi [cerams, ar mate kuru viņa dievina, un dievina viņas] ar šo multititude izvēli un iespējām viņu un ap viņu. Neviens no mums ir noķerti, un Dievs vēlas, katrs no mums atsevišķi, lai būtu laimīgs, un viņš mums palīdzēs paveikt, ja mums būs sava ticība un rīkoties šajā sakarā. Tu ej! Pietrūks!
07:20 uz 15 jūnijs 2012
Es domāju, ka islāms un jūdaisms ir skaisti reliģijas, mans vīrs un es gan studējis tos BYU, kur mēs tikāmies mācās arābu, un patiesībā, ja man bija klasi ar Erin (es nebiju pārliecināts, ka tas bija viņas, kad es pirmo reizi redzēju šis raksts, bet tad es redzēju vīra traks matus un domas, yep).
Tomēr es domāju, ka tur varētu būt risks, sajaucot patiesības citu reliģiju, kamēr jūs iemācīt saviem bērniem mormonisms. Jā, jo islāma lūgšanas ir skaista, es joprojām reizēm saku pirmo Sura pie sevis. Jā, Pasā svētki ir dziļi un jēgpilna. Bet neviena no šīm reliģijām ticam, ka Jēzus Kristus ir Dieva Dēls (viņš ir jauks pravietis, bet ...), neviena no tām ir mūsdienu praviešiem, Dieva priesterību, vai mūsdienu tempļa dievkalpojumu. Kā jūs iemācīt saviem bērniem par citām ticībām, kā jūs nospraušanai starp to, ko mēs uzskatām, un to, kas ir skaists kultūras prakse citas reliģijas? Vai jūsu bērni varēs labprāt redzētu viņu mormoņu mantojumu? Vai arī reliģija tie praktizēt būt acu par visiem šiem patiesībām esat mācīja tos tā, ka citi mormoņi ap viņiem vairs nevar atzīt to par mūsu pašu? Jūs varat brush off draudus iekļaut citu reliģisko praksi par mūsu pašu, bet savu māti Islāmu pēc tam, kad iepazīstināja viņu ar to. Tas padara viņu, es uzskatu, atkritēju, kopš pievienošanās islāmu, jums paziņot, ka nav Dievs, bet Dievs, un Muhameds ir viņa pravietis. Džozefs Smits, Svētais Gars, un Jēzus devos ārā pa logu.
Es zinu, tas nāk pāri kā kritiku internetā. Lūdzu, ticiet man, kad es saku, ka es tikai plānoju, ka tas ir brīdinājums. Es domāju, ka daudzi reliģijām ir skaistas praksi, ka es vēlētos, lai mēs iekļaut mūsu pašu. Tomēr es zinu, ka mācīt bērniem tīru doktrīnu, ir vitāli svarīga. Tas ir vieglāk, lai izsijāt caur citām reliģijām, par to patiesību, ja esat pārliecināts, ka pamats un liecība par mūsu pašu reliģiju (un ir koledžas students ar argumentācijas prasmes, kas pārsniedz to, ar 5 vai 9 gadu vecs). Būs mazi bērni varēs darīt? Nav svarīgi, cik gudri viņi ir, vai cik gudri viņu vecāki, var mazgadīgs bērns atsevišķa visas patiesības tiek mācītas, un joprojām nāk ārā domāt, ka mormonisms ir viena patiesa baznīca uz zemes?
08:19 gada 28 augusts 2012
Apdullināšanu! Man bija lasīt, daudzi no šiem "Mormoņu Women" gabalus, bet man bija kaut kā nokavēju šo vienu līdz Brittni saistīta mani uz to. Paņēmu Brittni dzirdēt Laurel un Mormonu Sieviešu konferencē šī pēdējā nedēļas nogalē (kas bija lieliski, btw). Viņa un Rick vienkārši nevarēja turēt no dziedāšanas uzslavām par jūsu visai ģimenei. Tas ir skaidrs, kāpēc. Es esmu priecīgs es šķērsoja savu ceļu, pat ja tas bija šajā aizstājošo veidā. Atkal esmu pārsteidzošs doma provocējot intervija.