12 ЈАНУАРИ 2011 од admin

39 Коментари

Кога порнографија хитови дома

Кога порнографија хитови дома

Витанија

На прв поглед

Пред четири години, сопруг на Bethany дели некои изненадувачки вести: Тој е зависник од порнографија. Како мајка на четири млади деца, Витанија мораше да продолжи да биде мајка, но таа, исто така, избра да се посвети за наплата на нејзиниот сопруг. Признавајќи дека е потребно време и простор да си ги излечи, Витанија бараше системи за поддршка и привлече поблиску до Господ. Витанија зборува за потребата да имаат тенденција да се сопствениот рани, како и поддршка на човекот што го сака.

Како се сретнавте со вашиот сопруг, а што е динамиката на вашето семејство?

Имам познати мојот сопруг, бидејќи јас бев четиринаесет. Се сретнавме во деветто одделение и биле пријатели на сето тоа преку средно и средно училиште. Јас не мора да чека за него, додека тој беше на својата мисија, но ние напиша назад и назад како пријатели. Кога се вратил дома, и официјално започна датира.

Ние се венчаа во Меса храм и живеел во Прово за четири години, додека јас ја добив диплома по невропсихологија и тој доби мајстори во сметководството. Имавме две деца, а потоа се пресели и имаше уште две. Ние сме сега подигање нашите четири деца возрасти девет, шест, четири, а три.

Како за прв пат се открие дека вашиот сопруг имале проблем со порнографија?

Тој ми кажа пред околу четири години.

Ние се пресели во Аризона по дипломирањето, и беа возбудени да имаат "вистинска работа." Ние купи мала куќа и мојот сопруг почна Постојани работа. Наскоро, тој отворени дејствува отстранети од семејството, и емотивно можев да почувствувам нешто различно. Јас го припишува на стрес за отпочнување на нови работни места и неочекуваното бременост со нашите трето дете.

Знаев дека тој се бори духовно, бидејќи тој имаше да се каже не на новоодобрените свикување на Кворум претседател Старец, но јас навистина знаеја многу малку за целата ситуација, бидејќи тој изгледаше како да го експлодирам како само малку "slacking на неговиот Писмото читање" и нешто во врска со "не се чувствува до водечките во Свештенството на одделението". Набргу по вртење одредување на повик, тој имаше интервју со епископот. Мислев, ох, епископот ќе му понуди повикувајќи повторно. По неговиот состанок со владиката, тој дојде во светата тајна средба и гледав во него, очекувајќи го да ми каже она што новиот повик може да биде. Но наместо тоа, тој само ми кажа ние ќе разговараме за тоа подоцна. Таа ноќ пред спиење го прашав повторно за повик. Тој тогаш ми кажа ни е потребно да се зборува. Знаев дека мора да бидат посериозни, но немав идеја на сериозноста на она што се случува да излезе устата. Неговиот прв зборови биле: "Моите проблеми започна со порнографија."

LDS_woman_photography_Bethany2

Мојот стомак отиде во пресврт. Се чувствував како да сум се потребни за да се кандидира во тоалет и се фрли нагоре, но јас навистина не можеше да се движи. Се чувствував како да сум се има надвор од телото искуство. Тој беше многу тажен да се извинуваат. Тој ми кажа дека имал претстојните црковен суд; тоа е она што на средбата со владиката бил во врска. Бев скршено срце и не навистина знаат како да реагираат.

Дали знаете како ја започна својата порнографија цигара?

Тој прв пат е воведен на порнографија, како дете, околу 5 или 6, која сум изјави е просечната возраст овие денови. Тој се бореше со него во младоста, но не беше во можност да им служи на чесен мисија. По неговата мисија, тој се фокусираше на датираат мене и венчаат во храмот, па тој беше во можност да се воздржи во тоа време. Кога тој се врати од неговата мисија, на интернет беше многу повеќе достапни и многу повеќе од голема работа, отколку кога тој замина. Ние имале пристап до интернет во нашиот дом, и тоа е кога тој почна да се борат повторно. Научив сето ова што првата вечер тој ми кажа за неговата зависност.

Кога сте научиле на негов проблем, какви биле вашите чувства во врска со иднината на вашиот брак?

Ако сакате да ме праша пред ова всушност се случило, јас би рекол јас го напуштив мојот брак. Би бил луд да не. Но, во моментот кога тој ми кажа, јас бев вцепенен. Јас не знам што требаше да се направи. Моите мисли отиде директно на Господ-"Што сум јас требаше да направам?"-Одново и одново го прашав тоа. Мислев дека веројатно ќе треба да замине, но јас навистина не се чувствувам како заминува. Се обидов да оди во куќата на еден пријател, но Духот ми рече ми требаше да си одам дома. Отидов дома и разговаравме повеќе во длабочина за иднината на нас. Мојот сопруг беше посветена на правење нашиот брак работа. На ловецот му рече да одиме на советување, и тој вети дека ќе се добие дека средена и да добиете помош за себе. Таа ноќ заспа во ист кревет држејќи се за раце. Тоа е сосема луд за мене, дури и сега, но тоа е како ноќта заврши. Тоа беше најголем отворен нашиот брак беше во многу долго време и така тоа всушност ни донесе поблиску заедно.

Таа ноќ заспа во ист кревет држејќи се за раце. Тоа е сосема луд за мене, дури и сега, но тоа е како ноќта заврши. Тоа беше најголем отворен нашиот брак беше во многу долго време и така тоа всушност ни донесе поблиску заедно.

Сте биле во можност да ги криел во некој? Каков вид на група за поддршка имате?

Ноќта ми кажа за неговата зависност, се јавив на мајка ми. Ние заврши кажува неговото семејство, и на крајот, знаевме ние ќе мора да се каже на потесното семејство и пријателите. Сепак, јас се молев тешко за тоа кој ќе одам да се каже, бидејќи ми требаше луѓе кои би можеле да ни помогне, а не суди нас и кои би можеле да се справи со товарот на знаејќи. Има многу болка во знаејќи некој што го сакаш се бори со нешто толку тешко.

Јас наскоро научил дека LDS семејство Услуги имаше Дванаесет Чекор програма специјално за жени, на Црквата зависноста програма за опоравување. Ова беше специјално за жени на секс или порнографија зависници, а тоа е од голема помош. На тие состаноци имаше и други жени минува низ истото. Обично кога сум околу луѓе, морам да имам маска на, да се преправаме сè е во ред и да ја задржите насмевката малтерисани на моето лице. Но, постојат на тие состаноци се чувствував безбеден и таму биле жени кои би можеле да се однесуваат, јас не се чувствувале толку сам во моето судење. Како мормонска жена, се чувствував јас не можев да одам во црква распаѓа или луѓе ќе изгледа во мене како да мора да биде луд па знаејќи дека има луѓе кои би можел да се распадне со беше голема утеха.

Како го / ја оваа борба влијае твојот ден-за-ден живот како ќе продолжи да се подигне една млада фамилија?

Јас се уште треба да се биде мајка. Јас сум се уште на оној кој се подготвува оброци и го прави јадења. Јас не имаат внимателна услуга комитет донесе оброци или уредување Babysitting, бидејќи тие не можат да знаат што се случува преку. Така, првиот малку беше многу тешко. Сепак, принудувајќи некој вид на нормалност помогна. Морам да одам натаму. Морам да бидам "нормална" и емотивно располагање за моите деца.

Јас повеќе не го носи овој товарот околу секој ден. Јас стигнав до точка каде што не можев да го земе повеќе, и реков, Господи можете само да го земе, бидејќи јас не одам да го носат околу повеќе. Јас сум само ќе добијат подобро и јас ќе одам да биде одличен човек, бидејќи на овој!

Се сеќавам дека Исус Христос веќе го пренесе товарот, товарот на сите. Се чини тешко да се превртуваат. Но, во реалноста, тоа е наједноставниот нешто да се направи. Јас само што се покажа во текот на Него, и Тој го зеде. После тоа, јас погледнав назад размислување, зошто не го направам тоа одамна? Да се ​​преврти. Тој стои на вратата. Јас само морав да го отворите. Тој чека за нас да се прости од нашата гордост и велат, не можам да го правам ова повеќе.

Од таму, јас го замолив да ми го покаже она што треба да правам. Тој е единствениот кој знае што патот ќе ми донесе среќа. Можам само да се фокусираат на себе и мојата духовност и нема да биде одговорен за мојот сопруг. Знам дека Господ ќе биде таму држи мојата рака и ме носи кога тој треба да. Јас само се потребни за да се дојде до точка каде што беше толку ниска што морав никаде да се погледне, но до Него.

Како го зависности вашиот сопруг погодени вашето чувство за себе?

Има толку многу жени кои се борат со овој проблем секој ден и толку многу од нас се борат со чувство како нашите мажи борби се некако наша вина или дека не се доволно добри некако. Се разбира, ова е целосно неточно, но тоа е таму! За среќа, јас никогаш не сме имале сериозни сомневања за чии проблем тоа навистина беше. Отсекогаш сум се обидел да биде најдобар жена и подобро мајка. Навистина немам сомнеж во мојот ум дека јас имаат направено мојот најдобар.

Поголем предизвик за мене е губење на доверба. Таа ги зема многу за лажење да отсвират нешто како скриен порнографија цигара. Лажење е толку вознемирувачка, бидејќи тоа го намалува моја моќ да донесуваат одлуки за себе и моето семејство. Со лажење, мојот сопруг се контролира што знаев и затоа контролирани какви одлуки не сум направил. Ова одзеде мојата моќ, мојата агенција. И дека навистина, навистина боли кога е нанесена на лицето кое ви се најранливи со.

Со лажење, мојот сопруг се контролира што знаев и затоа контролирани какви одлуки не сум направил. Ова одзеде мојата моќ, мојата агенција. И дека навистина, навистина боли кога е нанесена на лицето кое ви се најранливи со.

Сепак, ова е, исто така, човекот кого го сакаше и кој беше затворен со мене во храмот. Мојата љубов за него во лицето на неговата измама е толку спротивставени, бидејќи тоа ме натера да се сомневаат моите чувства и мојата способност да го слуша Духот на замирање мојата перцепција на моите емоции и затоа, мојата инспирација. Тоа беше катастрофални, бидејќи без Духот, јас немам ништо. Тоа е единствениот глас јас целосно да им верувате. Дека е најстариот штетни за мене.

Што е вашата улога во обновување вашиот сопруг?

Првата година, јас бев навистина вклучени во неговото закрепнување. Текот на таа година, тој не се имате било какви успеси, дури и не мастурбација или гледајќи порнографија. Тој беше екскомунициран, а една година подоцна, тој повторно беше крстен. Во тоа време бев навистина се вклучени. Тој ми кажа кога тој имаше потешкотии мисла или напорниот ден. Бев партнер во неговото закрепнување.

Но дојде моментот кога не можев да го прават тоа. Јас целосно се повлекоа од неговото закрепнување. Тоа беше премногу сложена за мене, и тоа не беше ми дозволуваат да се фокусира на моето исцелување. Ја игнорирав моето исцелување за една година, бидејќи јас бев му помагаат. За мене, почнав правење граници. Тој треба да се јавите на другите луѓе од неговата група за поддршка отколку само потпирајќи се на мене. Мојот лекување се потребни за да започне затоа што тоа беше почнуваат да влијаат на начинот на кој јас се однесувал кон моите деца и како се чувствував за мене.

Мислам најздравите одлука сум направил беше да направиме чекор назад и да се фокусира на моето исцелување, а ги остават да работат на неговиот исцелување. Имало времиња дека ова има преземено вистински физички одвојување кога активно работат на себе и за возврат нашиот брак.

Нашите советник нè потсети дека мојот сопруг бил носење околу овој товар за години. Па се разбира тоа се чувствува добро за него да се добие дека товарот исклучите, да го споделат тоа со епископ и со мене. Сепак, за мене се чувствував како да добив сето тоа фрлена на сите ме одеднаш и тоа беше само почеток на процесот. Мојот сопруг ми кажа тој не се грижи колку долго го зеде за мене да се лекува, тој ќе чека. Знаејќи дека се случува да ми дозволат да се лекува на начинот на кој јас се потребни за да се лекува и не очекувај да "прости и да заборави" само затоа што тој работи на тоа беше огромна удобност.

Како го Евангелието на Исус Христос влијаеше врз твојот исцелување?

Мојот лекување е за сите на евангелието. Тоа е околу помирувањето и мојот Спасител. Тој е единствениот начин едно лице може да се лекува. Прочитав многу книги, а јас одам да се поддржи група состаноци и советувања. Пробав да ги исполни другите жени кои се во мојата ситуација, надевајќи се дека некој целосно ќе се разбере. Но, постојат толку многу пати кога јас само се чувствува сосема сам!

Преку тие времиња, јас се молам од страна на мојот кревет, и јас често се добие чувство дека некој ме прегрнува. Тоа чувство е она што ме доби преку. Тие искуства ми помогна да се разбере овозможувајќи им на моќ на помирувањето. Улогата на помирувањето за грешникот се зборуваше за многу. Сепак, постои и друга страна на тоа: улогата помирувањето во животот на лицето кое е се повредени. Тоа ми овозможи да се нагоре надвор кревет, туш, четка заби, промена на пелените, направете го јадења итн Ова е можно затоа што на Спасителот.

Господ ме водеше до мојата група за поддршка каде што би можел да разговарате со други жени. Тој работел преку некои од овие жени да го благослови мојот живот. Требаше да се дојде до точка каде што се чувствував сам, така што знаев дека е тој кој ме исцели. Поради ова, знам моето закрепнување и мојот исцелување има малку врска со книги кои ги читам и неверојатни програми Јас сум бил во можност да се најде. Сето тоа започна со Него и ќе заврши со Него. Тој е во крајна линија, каде што на лекување е. Единствениот пат јас не се чувствувам сосема сам е кога Тој е таму со мене на мојата спална соба кат, или кога Тој е со мене прави во кујна или во паркот со моите деца.

Што ги мотивира да остане посветена на вашата врска?

Од самиот почеток, Духот ми рече овој предизвик ќе биде оган мојот пречиствач. Јас отсекогаш сум сакал да излезе од неа подобра личност со или без мојот сопруг. Кога сум се грижи за себе во сите аспекти-физички, духовно, емотивно, ментално-Се чувствувам силна и јас се чувствувам како можам да се справи со неа.

Улогата на помирувањето за грешникот се зборуваше за многу. Сепак, постои и друга страна на тоа: улогата помирувањето во животот на лицето кое е се повредени.

Мојот сопруг и јас се одделени неколку пати во текот на изминатите четири години. Значи, ние сме се уште во средината на се обидува да најде ова, но јас се чувствувам како тоа е добивање на подобро. Јас сум постојано бара Господ што треба да правам, а Тој не ми кажа, сепак, да ја напуштат. Тој не ми кажа дека ова е завршена. Јас само се чувствувам како ми се пресели на уште треба да биде со маж ми и јас имаме надеж дека ќе добијат подобро и на крајот да биде подобро отколку што би можеле да имаат некогаш замисли.

Јас се молев од почетокот дека ќе го видам мојот сопруг во начинот на кој Господ го гледа, и дека љубовта никогаш не се колеба. Зборувам за љубовта за кој е тој како човек и како духовно битие. Сигурно романтичната љубов се колеба. Постојат моменти кога сум искрено биле во можност да се каже, јас не го сакам во моментов. Кога тоа чувство доаѓа, јас се молам дека еден ден ќе имам желба да го сакам сопругот повторно. Господ ми рече дека оваа емоција е во ред и дека можам да имам надеж за иднината на таа љубов.

Мислам дека тој сфаќа Јас сум бил повреден и мојот живот е целосно изменет. Јас не го заслужуваат тоа и тоа е во ред да не се биде во љубов со мојот сопруг, токму сега. Но јас се молев дека можам да го сакам, барем на духовно ниво и секогаш.

Имало времиња кога ни е потребно да се одделат емотивно, а оваа година ние се одделивме физички. Наоѓајќи се во склад со духот во тоа време беше толку важно. Ако ние останавме, освен и емотивно одделуваат, работите ќе завршат. Отидов во храмот многу и јас навистина се молеше да знаете што е со следниот чекор треба да биде и кога треба да се случи. По многу работа на себе знаев дека е потребно да се сврти моето внимание вратам на мојот брак. Го прашав да се врати дома и јас сум се моли секој ден дека Господ ќе ми помогне да знаат што да прават со овој однос, како да се лекува. Ние сме се движат напред во првите чекори кон среќен брак со надеж!

Како го овој предизвик погодени вашите деца?

Ние се обидовме да ја направиме нашата семејниот живот како нормален како е можно, па дури и кога бевме разделени, се обидовме да ги споделите со деца знаат дека мама и тато се уште ги сакав и дека ова не е нивна вина. Се разбира дека има пореметени нивните животи и нивната безбедност и која е дел од овој што јас би се промени ако можев но не можам и сметам дека Господ ќе посвети ова искуство за нивните добри.

Ние сме многу однапред со нашите деца. Се разбира, ние само што ја делат соодветни на возраста информации. Ние не зборуваме конкретно за порнографија; сепак, знаат за избори и последици.

Сакам моите деца да сфатат дека тие можат да разговараат со Небесниот Отец. Сакам да знаете дека Спасителот е таму за нив, исто така. Јас сум надевајќи ова искуство, всушност, ќе им помогне во сопственото животно искуство. Се надевам дека ќе имаат односи со нивните Спасител и се чувствуваат на ист комфор сум ги нашол во порана возраст отколку повеќето деца, бидејќи тие се тоа е потребно и ќе треба.

Која е вашата мотивација за споделување на вашите приказна?

Јас сум изненаден кога јас сретнат со еден човек кој тврди дека не го виделе порнографија. Кога бевме советување со нашиот епископ, тој рече дека работи со четиринаесет други мажи со слични порнографија проблеми кои дојдоа со него.

Тој исто така рече дека кога тој ја гледа во pews од подиумот, тој може да се види повеќе мажи кои се борат со порнографија, но не дојде до него. До секоја од овие мажи е некој вид на жена: мајка, сестра, девојка, или жена.

Премногу жени се чувствуваат тие не можат да зборуваат за проблемот на порнографија, бидејќи тоа е прашање на својот маж, и тие не сакаат да се открие предизвици на својот маж. Постои стигмата на човек кој се бори со порнографија цигара. Луѓето мислат дека тие се weirdoes или развратници. Сакам да се промени перцепцијата. Луѓе кои се борат со порнографија се нормални луѓе. Тие се луѓе што седат со вас во светата тајна средба. Тоа е Старци Кворум претседател. Тоа е примарна учител. Тоа е луѓе кои носат кошули и вратоврски да работат и да имаат недвосмислен коса. Мојот сопруг и јас бевме едни од други првиот бакнеж. Мојот сопруг не беше сексуално активни во средно училиште. Тој е добар човек. Нема никој лицето на порнографија / секс "зависник." Тие се синови Божји кои се борат со сериозна судење-исто како некој друг!

Како родителите можат да ги заштитат своите семејства од порнографија?

Избегнување на порнографија веќе е реалност. Вие не може да се избегне порнографија. Тоа е насекаде. Тоа веќе не е прашање на дали вашите деца се случува да ја видите; тоа е прашање на кога вашите деца се случува да се види тоа.

Откако ќе го чуваат вашиот дом безбедно, се едуцираат за вашите деца од времето кога тие се млади, а исто така се едуцираат себеси. Ние треба да учат нашите деца она што порнографијата е и она што чувствата се, кои се добиени со него, но ние треба да сето тоа се разбере првиот нас самите. Децата треба да се чувствуваат тие можат да дојдат до родителите кога нешто се случува; тие треба да знаат дека зборот порнографија не е лош збор Тие треба да не се чувствуваат срам кога тие го гледаат или имаат реакција на него и тоа е наша работа како родители: да се заштити (колку што е можно), учат, и да дозволи нив да се чувствуваат безбедно да разговара со нас, тоа значи дека не guilting, без посрамување, без одбивање.

Бидејќи сексот е толку свето, некаде по должината на линијата ние како членови на Црквата почна лекување на тоа како тоа е оваа тајна нешто што не треба да се зборува. Ние треба да ги учат нашите деца дека тие чувства се во ред, но дека постои време и место за оние чувства. Всушност, тие се нешто да се слави и ќе се одржи света, не се смета за тајна и валкани.

Каков совет би им даде на брачните другари на порнографија зависници?

Тие треба да се фокусира на сопствените потреби и да се обидат да се најдат жени кои се подготвени да ги поддржат.

LDS семејство Услуги исто така е голем ресурс. Било каков вид на советување е помош. Многу читање, Deseret книга има многу читање на оваа тема и не се срамат да ги купат, многу луѓе го прават тоа! Исто така, да дојдеме до храмот е важно. Најдов храмот да биде место за учење која им помага за да ме задржи безбедно и ми дозволува да имаат надеж за мојот живот и мојата вечност.

На прв поглед

Витанија


Оженет 10 години

Професија: мама и правен асистент

Училишта каде учат: Ricks и БУМ

Интервју со Мелиса Харди . Слики искористена со дозвола.

Сподели ја оваа статија:

39 Коментари

  1. Сина
    22:33 на 12 Јануари, 2011 година

    Витанија, ова беше неверојатно, моќен интервју. Имав само читаат 1/3 од тоа кога морав да го запре и го проследи до пријател. Ви благодариме за споделување на вашите приказна ... Знам дека ќе го благослови многу луѓе. Дури и оние кои не се занимаваат со порнографија ... твојот коментар дека "Улогата на помирувањето за грешникот се зборуваше за многу. However, there is another side of it: the Atonement's role in the life of the person who's been hurt.” is so profound. I loved reading about how you're healing, and it's inspiring for me, and I imagine anyone else who has difficult things to heal from.

  2. melissa
    11:22 pm on January 12th, 2011

    Thank you, Bethany, for your courage to share this story. A quote from Joseph f. Smith showed up in my inbox today, and it seems to describe you so well…..”the art of healing is really one of the highest qualities and attributes if man; it is a characteristic of a great and noble soul.”

  3. A sister in the Gospel
    1:18 am on January 13th, 2011

    Thank you for your openness and frankness. I discovered my husband's addiction 3 years ago. It's been a long, hard journey. It's nice to know I'm not alone in this. It's also nice to know that it's okay that I still have moments of struggle, even after 3 years. Sometimes I get down on myself 'cause I can't get over this and it's been THREE years. I should be over it, right?! Once again, nice to know that I'm not alone and that you're in the same boat–still struggling many years later. Thank you for sharing your story. It was just what I needed tonite.

  4. Sarah
    8:10 am on January 13th, 2011

    Thank you for sharing this! I'm sure you have reached many women who are struggling with this issue, I for one truly appreciate your insight and testimony. I especially connect with what you said about trust…I have dealt with that part of this issue for some time, and it really does help to know that someone else know what you are going through Thank you so much.

  5. Your Recovery Sister
    8:58 am on January 13th, 2011

    Bethany, I love you. I know your story. I have heard the ins and outs. I have lived a similar struggle. Thank you for sharing so openly. You will be a tool in the Lord's hands to change and strengthen others. I can feel it. -AD

  6. Emily
    12:01 pm on January 13th, 2011

    Можете рок! Way to be so bold about this. It's what we need.

  7. Dorothy
    2:04 pm on January 13th, 2011

    I love so many things about this interview. I love that you said that imperfect emotions are okay. I love that you address the issue of Christ being the true Healer, and that every other help is there to point to Christ. I love that you broke the taboo and came forward as someone struggling so that others won't feel alone. I love that you are trying to change the stereotype of pornography addicts – they usually are just good men struggling with a problem.

    I was engaged to someone who struggled with pornography. Before that experience, I thought the bad thing about being in a relationship with a pornography addict was jealousy. That's not fun, but the really bad thing – the really damaging thing – is trying to be emotionally close to someone who is just not there, who lives life detached so he doesn't have to feel the discomfort that life and relationships inevitably present. We went to premarital counseling and my therapist said, “Whether you break up, or whether you stay together, it's going to be really hard.” I finally had the courage to end the relationship. (Actually, I just tried to end it but didn't really and then I got dumped.) I think of this statement all the time because it helps me understand that I need to find the right path, not the easy one, because the easy one doesn't exist.

    God bless you!

  8. Eliana Osborn
    2:52 pm on January 13th, 2011

    Hey Bethany, I appreciate you doing this. You have been brave and I know you will be blessed for it. When you come down my way south sometime I'd love to see you.

  9. Liz
    3:14 pm on January 13th, 2011

    A wonderful and powerful interview that will help lift up so many of your sisters!

  10. Wife of an Addict
    8:19 pm on January 13th, 2011

    Thank you for sharing your story. I knew about my husband's addiction before we got married. I married him because I had struggled with my own addiction to pornography and believed that we could work through it together.

    I learned last night that he has been in a relapse for the last four months. This post was so timely for me. We have spent the day talking to each other and with the bishop of our ward. We are preparing to take the next steps and attend Addiction Recovery meetings as well as counseling through LDS Family Services.

    I pray that together we can overcome this struggle.

  11. Monica
    10:08 pm on January 13th, 2011

    Bethany – thank you for your courageous honesty. The more we know we are not alone, the greater our trials can be borne. Thank you for emphasizing that mere avoidance is no longer enough, and that acceptance of our own and our children's feelings need to be accepted, validated, and heard. There is no room for shaming in God's heart, for us – and we need to offer the same to all those around us. Thank you for proclaiming truth's that bespeak a Savior's unconditional love, gleaned through the most arduous of heartbreaks. All my love and prayers.

  12. Debra
    11:53 am on January 14th, 2011

    Thanks to you, your husband, and the Mormon Women Project for shining a light on something that is often discussed in too simplistic of terms. I have had to wrestle with the subject matter on a number of fronts. Hearing women talk about their perspectives on the subject is tremendously helpful. It is still such a taboo, and there is incredible loneliness for those of us who feel the immense pressure not to speak of it. Thank you again! You give me hope! Brave, brave, brave!

  13. Tiffany W.
    5:36 am on January 15th, 2011

    Bethany, thank you for courage and honesty in sharing your story. Thank you for sharing your name and your face. You are a powerful example on many fronts: working with and supporting your husband as he struggles with his addiction, having strength to separate when appropriate, and recognizing your own need for healing.
    This was very, very powerful.

  14. Jen
    12:00 на 15 јануари 2011

    Витанија-
    Ти си убава. I went back to look at your pictures after reading your story and I felt such love for you. You are so incredibly brave. I admire your courage in being honest with your experience with pornography and also the courage it takes to understand and express deep emotions.

    Most of us are still scared and uncomfortable discussing pornography. We need to follow your example! I am sincerely praying for you, your husband and your sweet kids.

  15. Mandy
    8:52 pm on January 15th, 2011

    i felt the spirit so strongly while reading your thoughts and i wanted to thank you so much for allowing me in on your secret over these past four years! knowing you as a crafting icon, super mom, and hilarious fun-seeker in addition to a spiritual giant for daily overcoming these trials has greatly increased my own personal testimony! i count myself blessed to touch toes with you!

  16. Laree
    1:44 pm on January 16th, 2011

    Thank you for being so brave and letting us know that we are not alone. I Liked what you said about the fact that a pornography addict is usually a good, normal person. We need to stop writing them off as perverts. Имам едно прашање. Are pornography addicts routinely excommunicated?

  17. Rose
    8:11 pm on January 16th, 2011

    Thank you for sharing your story with all of us. You are one courageous woman! Blessings to you as you continue on your journey.

  18. Michaun
    9:58 pm on January 16th, 2011

    I was impressed by your story. I have a son who struggled with this addiction for a couple of years before he came to me to confess after a family home evening lesson focused on the strength of youth book. It has been a very difficult journey. It has tore my heart in tiny pieces. I knew that I had to love him and get him some help and stand by him. I made sure that we had open communication. I am extremely grateful for the atonement and how it helped my son. I am happy to say that he is now serving a mission. Something that I didn't think would ever happen. I will always be amazed at my son's ability and strength to overcome the addiction. What helped the most was having the most remarkable Bishop that was a constant help and a very patient and amazing psychologist. It seemed to take a long time before my son could completely forgive himself. Тој го стори. I beat myself up so many times. What did I do wrong as a mother? It took my Bishop telling me that it was not my fault and quit blaming my self, before I could regain control of my emotions. I am so grateful to belong to this church. I would have lost my son a long time ago. Има надеж. There is forgiveness. There is a Savior who died for our sins. I have never been so appreciative of what the Savior has done for us until this past 6 months when I was able to see the atonement in action. My son is very open about what happened and even shared his experience in Relief Society. That was a tough day for me. I had to give a lesson on Pornography. He was amazing and gave alot of hope to others. If a teenage boy can conquer this, anyone can. It takes alot of love and support and I learned to never ever give up. I know that Heavenly Father would never give up on us either.

  19. L.
    10:27 pm on January 16th, 2011

    I admire your courage in coming out publicly about this. I have known about my husband's addiction for about a year now, and a lot of the time the most difficult thing for me is the secrecy of it all. I feel like it's not my burden to share, so none of my friends or family know: I carry it alone. I fear we'll never have a “normal” life. I'm glad you've been able to find so much peace and calm, and I hope that this message will circulate far and wide so that other sisters will know they are not alone: we are many.

  20. K
    10:47 pm on January 16th, 2011

    I have the same question as Laree — was the excommunication a result of pornography viewing alone?

  21. Stacey
    11:00 pm on January 16th, 2011

    Thank you for sharing your story, and thank you, MIchaun, for sharing about your son. We've been dealing with the hellish repercussions of a young teen who has been viewing porn and making some poor decisions. These decisions resulted in legal action and his removal from our home for a time. Thankfully, we were led to helpful counsellors and a reasonable judge and our family is healing. Thank you for the advice to have discussions with our children about pornography. I wish we'd discussed things more in-depth than we had. The Savior is helping to heal us, and in a surprising way, my prayers for this son to be happier in our family are being answered. I can't believe we've had to go through this – and there really is no one you can talk to about it when you're dealing with minor children whom you want to protect – but I have great hope that we will all be better for having dealt with the problem now.

    I am hoping for the best for you and your family and for all those struggling with this insipid evil. Heavenly Father wouldn't allow us all to have this problem in our lives if there wasn't hope for recovery.

  22. B.
    1:17 pm on January 17th, 2011

    Bethany,

    Thank you so much for sharing your story. I, too am facing the challenges of a husband who is addicted to pornography. I have such a hard time compartmentalizing it all, on one side is my husband who I love so much, and have for the past 7 years – and on the other side is the man who has kept secrets from me, broken trust, and hurt our little family. I've known about his addiction for the past 5 years – he was completely clean for the last 2, and then he relapsed this last week. I miscarried the day after I found out, and I am having trouble holding it together.

    However, your beautiful article gives me hope. Hope that I can trust again. Hope that I can give my burden to Christ and heal myself. I guess I just need to make self-healing a priority right now, then I can deal with the rest.

  23. Bethany
    3:04 pm on January 17th, 2011

    The way that I understand excommunication is that a person is excommunicated when they have put their own salvation at risk because they are operating under the covenants they made at baptism and often times the temple. When they repeatedly break those covenants they are risking their salvation and so when a sin (any sin) gets to a point that the person seems to not be able to control themselves(because they don't want to or otherwise), excommunication needs to be the answer so that that person can be protected, given the chance to get better while not breaking those sacred covenants and given- if they so choose-a fresh start.

    From what I understand there are only a few sins where excommunication is basically a given-and no pornography is not one of them. I have heard of men (and women) who have had a problem with it for so long or members that hold callings where they have a large stewardship (stake president, etc)being excommunicated for pornography but in the case of my husband the addiction had progressed over the years to other sexually deviant behaviors leading to his excommunication. But I cannot pretend to know all about excommunication.
    I do know that EVERY case is individual and that every person is judged against themselves by righteous men using the power of the priesthood and direct inspiration. They take it very seriously and I know that my husband was excommunicated for his own protection and for a chance to again have the hope of salvation.

  24. Jerome
    2:04 am on January 18th, 2011

    I love this candid account, but I must say I feel pretty embarrassed for the husband. I can't help but think this article has circulated through the ward and stake where he lives, and that many people he knows have read it. Perhaps that's part of the healing process, being publicly humiliated into improved behavior.

    Honestly, I did enjoy the discussion and found it insightful, but felt awkward on behalf of the husband the whole time.

  25. Husband
    11:58 am on January 18th, 2011

    This is husband speaking: “Thank you for your sincere concern on my behalf but I am not embarrassed! I am more upset that people are embarrassed and shamed by it. The only way to change that is to put a face to it, which my wife made the hard decision to do. It only becomes awkward when others can't talk about it openly without feeling embarrassed by the word pornography and hopefully this article can open the door for that change. This was a decision that we, Bethany and I, made together but the website isn't called The Mormon Men Project. I would agree that public humiliation is definitely not a good way to heal but I am NOT humiliated by this. This is my lot, my choices and also my refiners fire. I support my wifes actions in sharing her story 100%. Neither one of us is looking for admiration or pity we just want this stigma to change! Thanks again for your concern.”

  26. Emily K.
    12:43 pm on January 18th, 2011

    Oh Bethy. Ви благодарам многу за споделување на оваа. I soo wish I could have been there to help, but, once again, you are setting such a righteous standard for others. I pray for you often. I know that you will help others in many more ways than you know. Thank goodness for a merciful, loving Savior, who never leaves us alone.

    I loved your husband's comments. It is so amazing that after everything you can stand united. This definitely hit home to me, and I WILL be teaching my children about sex and pornography.

  27. S
    1:10 pm on January 18th, 2011

    Thank you both for sharing your story. It is wonderful that you are in a place now that you can do that. I hope you are able to touch many with this and help others get to that same place. It needs to be more out in the open and I am glad you had the courage to do that. I have friends that are affected by the same problem and I know that it helped them so much to be able to talk to others in the same situation.

  28. Diony
    10:44 pm on January 18th, 2011

    Thanks Bethany for being so open and sharing your story. It takes a lot of courage, I know because I've been through it. I was married 14 years to a pornography addict, but there is hope, help and healing. I wrote a book about it called Torn Apart–maybe it can help you or someone you know. More info is on my website. I wish you and your husband all the best as you continue to work through this together.

  29. Jerome
    5:53 am on January 19th, 2011

    @Husband

    Agreed the stigma need not be there, it does everyone a disservice.

    Knowing that you are totally ok with this degree of sharing is enough for me. As long as you find it helpful then go for it. I feel it is neither wrong nor right to broadcast at this level, just preference.

    Having not been in the same situation I cannot truly know how I would proceed, but I suspect I wouldn't be comfortable with this level of sharing. If it suits you, then it suits you. For me the article would have been equally meaningful if it were done anonymously, but that is just me. I feel I'm capable of comprehending the gravity of a situation without needing an associated face, but for some that probably “brings it home.” (I realize how condescending that last line may sound, but I'm being sincere. I work in newsmedia and understand the importance of associating events with real people and families.)

    Final thought–I wish you the best on your journeys, individually and together.

  30. M
    6:36 pm on January 19th, 2011

    Maybe in the beginning (it has been four years) the husband would not have been able to talk as openly with someone other than close family members and those working with him to overcome his addiction and would have never thought his story would be put in an article like this one. I'm not trying to speak for the husband, it's just a thought. Bethany and husband, you have both shown so much courage and strength. Thank you for the help and hope you are giving to others!

  31. Healing
    8:59 pm on January 19th, 2011

    Ви благодарам, Бетанија, за споделување на вашите приказна. Вие сте многу храбар и мислам дека си во право дека треба да се отстранат стигмата и зборуваат повеќе искрено со нашите деца за тоа. Како што се размисли овие тешки ситуации Се прашувам колку нашата генерација на жените ја плаќа цената за одлуките на претходните генерации на жени. Се разбира, ние не може да се направи избор за некој друг, а мажите се целосно одговорни за своите гревови, но се чини дека товарот на жените дека мажите само ќе се зголеми на стандардот на нивните мајки, сестри, девојки и жени во собата за нив. Беа нашите сопрузи мајки и сестри "смешни жени натоварени со различни страсти"? Тоа е веројатно само нереален справување стратегија, но како што се обидуваат да најдат исцеление од проблемите мојот сопруг започна во неговиот дом од детството, најголема надеж дека можам да најдам е да се одржи висок стандард на чистота за моите синови преку примерот на она што јас го прочитате , да се види, и да го слушнете.

  32. Навреден
    01:51 на 21 јануари 2011

    Сметам дека многу премиса на овој напис исклучително навредливи, и јас не мислам дека ова е многу ефикасен начин на решавање на проблемот. Додека јас не се согласувам дека постои непотребна стигмата на порнографија зависности меѓу членовите на Црквата (стигмата што е, во голем дел, се должи на начинот порнографија се однесува од подиумот), приказна на Bethany го прави повеќе да продолжите дека стигмата отколку да се поништи.

    Дека жената ќе ја разгледа разводот нејзиниот сопруг за порнографија зависности е вознемирувачко, да се каже во најмала рака. Дека тоа беше една од нејзините први мисли е многу повеќе од обвинение за Црквата отколку што е на Витанија. Многу, многу мормонска жени се индоктринирани да размислуваат на овој начин, и би сакал да нивниот сопруг бидеш алкохоличар или зависник од дрога од порнографија зависник. Освен во екстремни случаи, порнографија не е основа за развод. Ако не те сакам некого, и ако не сте навистина се обидува да сакаме некого, како што Христос го прави тоа.

    Немојте да толкува овој пост како напад врз Витанија-тоа не е. Сфаќам дека има многу повеќе на оваа приказна отколку што е напишано (изјава на мажот дека неговата "проблеми започна со порнографија" се чини дека укажуваат на тоа дека имаше повеќе случува. Таа, исто така чини дека Витанија призна колку во нејзините коментари) и акции нејзиниот сопруг надвор порнографија и може да заслуга развод. Тоа, рече, во написот е прилично нејасно во таа насока, и дава впечаток дека тој беше екскомунициран, бидејќи на порнографија цигара. Дека импликација е штетно, и прави малку за да ги отфрли стигмата на порнографија цигара. Напротив, тоа ја зајакнува. Колку помалку веројатно е некој да признае една порнографија зависности ако тој мисли неговата сопруга ќе го напуштат или тој ќе биде екскомунициран и протеран?

    Тоа е исто така нарушување што толку жени се пофали Витанија за споделување на нејзината приказна. Дали сме да се земе од тој одговор дека повеќе жени би сакале да одите јавноста со многу, многу приватни детали на нивната брачна проблеми? Повторно, е дека треба да се направи некој со поголема веројатност да се исповеда на порнографија цигара? Витанија е ништо ако не храбри, но мислам дека ова би биле само како ефективна (повеќе така, всушност) доколку е направено анонимно.

    Без оглед на тоа дали или не сопруг има зелено светло оваа одлука и се чини дека нема-не постои единствена причина зошто тоа не би можело да се толку ефикасни во анонимност. Всушност, ако вистинската цел на статијата е да се отфрли стигмата на порнографија зависности, тоа би било поефикасно да поставите слика на мажот. Тој е нормален човек со стигмата, по сите. (Не сакам да знам сопруг идентитет-Велам дека само за да покажат дека не постои вистинска корист за учење идентитет на Bethany.)

    Посакувам Витанија и сопруг на сите најдобри, и јас искрено се надевам дека тие ги надминат своите испитувања. Се надевам дека она што луѓето го земе од приказната на Bethany е дека, додека порнографија е деструктивна, еднакво деструктивни е заедничката мормонска пристап кон порнографија зависности. Физичка и сексуална злоупотреба основи за развод. Алкохолизам и злоупотреба на дрога може да биде основа за развод. Во многу случаи, полови дејствија со партнерот освен вашиот брачен другар основи за развод. Гледајќи согласувате возрасни имаат секс на блескав екранот не е основа за развод. Порнографија може или не може да биде катализатор за било или сите од овие, но порнографија сама по себе не е основа за развод.

  33. Marci
    07:05 на 21 јануари 2011

    Ви благодариме навреден! Ова е потребно да се каже.

    Додека порнографија може да се чувствуваат како предавство, јас не мислам дека предавството на Bethany треба да се отфрли или. Нејзиниот сопруг се доверил неа. Тој ги сподели своите лични борба со неа и првото нешто што таа го прави е да отидете и ја нарекуваат мама? Ние сме да го напушти нашиот татко и мајка и се прилепи кон нашиот брачен другар. На предавство скала, проветрување слабости вашиот сопруг со вашето семејство и пријатели (и сега на интернет) се чини како многу поголем грев и повеќе му штети на врската од порно. Дека сопругот на Bethany согласи да тоа само докажува колку тој е browbeaten над ова. Било кој човек кој би го дозволат тоа не мора да имаат многу достоинство лево.

  34. СМ
    03:07 на 21 јануари 2011

    Оваа форма на откривање чини дека не само несоодветно, исто така, се чини дека во недостаток на било предвидливост. Што е со деца, внуци, итн, на Витанија и "сопруг" (како ако има превезот на тајноста тука ... колку на Bethany живеат во Меса, се 31 години, и се поклопува со слика испратени?)? Дали е ова писмена оставштина која Вие би сакале да биде запаметен по?

    Јас би ве советуваме издавачите на овој сајт понуда да се отстрани лични податоци и да се направи овој анонимен што е можно поскоро. Работи, и после сè, "одат вирусна" и деталите овде се премногу специфични за заштита на ова семејство. И јас не сум размислување за Витанија и "сопруг", сама по себе, но децата сега и уште поважно, во иднина.

  35. Допрен од нејзината чесност
    16:36 на 21 јануари 2011

    Толку сум благодарен за член на Bethany. Јас имав такво чувство на мир и благодарност за време на читањето и удобност во моето срце дека моето ситуација ќе биде во ред. Тоа ми дава надеж дека и другите се најде својот пат низ ова и дека јас исто така може да се најде лек за мојата скршено срце.
    Како што се чита преку овие најновите коментари имав поголем гнев во јамата на мојот стомак. Поминаа е дека мирно чувство на Духот. Јас сум сигурен дека имаше многу молитва и созерцателност направено од страна на оваа слатка двојка како тие го сметаат споделување на нивната приказна за сите нас да се слушне. Сигурен сум дека тоа не беше без вистинска инспирација со која Витанија родила нејзиното срце и душа да им помогне, да им помогне, другите. Како мене.
    Тоа е за некој друг да велат дека whisperings од Духот за да нејзиното срце биле невистинити?
    Тоа е за некој друг да кажам дека мојот модринки и погоди срцето, уништувањето почувствував година по година, од време на време, и со големо мнозинство оштетување чувства имам да биде пре-избран, несакани, ценет, непривлечна, непотребни и на крајот предал не се основа за мисли на напуштање мојот маж?
    Не, тоа е моето ситуација. Мојата борба. И мојата сопствена одлука.
    Како што сум сигурен Витанија направи со одлука на помагање со овој напис, јас ќе се сврти кон пост и молитва, според моите сознанија на помирувањето и што значи тоа за мене, и со помош на личните откровение Јас сум право, Јас ќе направам мојата одлука и јас ќе знам дека е во право за мене.
    Тоа не може да биде избор другите би го направиле во сопствената ситуација, но мојата патека е различен од било кој друг. Како што е на Bethany. Верувам дека дел од нејзиниот пат за мене беше зајакнат и денес. И да ме потсети дека Спасителот е свесен за мене и моите борби.

    Ви благодариме Витанија. Сте им погодиле моето срце и ми даде надеж. Благодарен сум за тебе и твојата храброст.

  36. Bethany_the_Naive
    17:07 на 21 јануари 2011

    Се согласувам со навреди, Marci и СМ. Тоа е многу несоодветен за вас да се прикаже нешто многу приватни и лични со светот и не се справи со ова како двојка со можни советување, кое е приватна работа. Ако некој е оштетување на доверба и интегритет во тој однос понатаму, тоа е Витанија. Никој друг треба да бидат поканети во вашата спална соба! Дури ни мормонска црква лидер кој нема претходно професионално советување искуство!

  37. КОХ
    05:33 на 21 јануари 2011

    Некои постери се коментира за храброст на Bethany во излегувањето околу ова, но мислам дека лицето кое се заборавени тука е нејзиниот сопруг. Како тој се чувствува за ова откривање? Дали тој ја даде својата дозвола за неа да го делат тоа или тој бил во можност да ги споделат своите ставови?

    Жал ми е да се куп на но морам да се согласуваат со другите постери. Ова е лична работа во брак. Додека Витанија е навистина право да пишувам за нејзините лични искуства, но не може да се избегнат последиците од споделување на интимни детали од нејзиниот брак со онлајн светот. Анонимноста може да биде мудар потег тука.

  38. TRich
    06:38 на 21 јануари 2011

    @ Збунет

    Да се ​​направи добар точка, но мислам дека се уште треба да се задржи јазикот за почит.

    Точка за деца и семејството е особено релевантно. Јас само не гледам зошто тоа е добра идеја да одам јавноста кога знаеш вашите деца и поширокото семејство може да се види тоа за години во иднината.

    Покрај тоа, мислам дека понекогаш LDS двојки се создаде сексуален живот, кој е изграден како куќа од карти. На индискретност, како гледање порно, прави куќа несреќа надолу. Истото не може да се случи со не-LDS неколку (или можеби би било случај). Но, кога бракот и интимноста е врзан премногу тесно со духовност (која во нашата религија е врзан за извршување на чистота и совршенство) тогаш луѓето можат да бидат самите поставување за неуспех.

    Со тоа, вели, не сакам да се минимизира штетата дека порно може да предизвика. Но, мислам дека, исто така, треба да се испитува зошто државата Јута има неверојатно висок порно стапка на употреба. Јасно Витанија не се дува на капакот исклучување на ништо. Порно е заедничка точка на дискусија во црква - веројатно премногу заеднички. Сегашниот пристап не е работа.

    Решението лежи со поздрав став кон сексот и практични решенија кон намалување на потрошувачката. Очигледно постојат интернет филтри, но таму е исто така софтвер кој ќе ти кажам точно што луѓето се гледа во на компјутерот. Ја на интернет филтри и софтвер што ја следи употребата на интернетот треба да се бара на секој компјутер во LDS домаќинство и женска глава на домаќинството треба да биде само држи лозинки на софтвер. Точно, порно проблем пред средината на 90-тите години, но тоа не беше проблем што е сега.

  39. admin
    19:12 на 21 јануари 2011

    Од MWP администратор: Релевантни да истакнам # 3 во нашата коментар насоки, неколку коментари се отстранети од овој пост. Иднина commenters треба да бидат свесни дека Витанија и сопруг работеа заедно за да се направи одлука да ги споделат своите приказна со нас. Всушност, Сопруг коментира себе во оваа тема.

    Какви било идни коментари кои ги критикуваме нивната одлука или нивните верски убедувања ќе бидат избришани.

Оптимизација Напојувано од Платинум оптимизација од Techblissonline