21 desember 2011 av admin

16 Kommentarer

Living Proof

Living Proof

Amy Jones

Med et blikk

Konfrontert med hennes manns leversvikt, viste Amy Jones til ressursen hun visste best: homeopatisk medisin. Som en doula og fødsel pedagog, hadde hun tilbrakt mange år å lære seg om kroppens mange underverk, men i den tiden av hennes manns Krisen lærte Amy selv om urter, essensielle oljer, og, viktigst av alt, de guddommelige krefter som kommer fra å leve Visdomsordet til det fulle. Som grunnlegger av LDS Holistisk Bo Conference, hjelper Amy andre med å finne de "skjulte skatter av kunnskap" som kommer fra Guds naturlige gaver.

Du er interessert i den måten at evangeliet utspiller seg i våre relasjoner til våre organer. Kan du fortelle oss hvordan det interessen utviklet?

Jeg vokste opp i en helhetlig husholdning i Las Vegas. Jeg var den yngste av seks, og jeg hadde et interessant innblikk i alternativ medisin når noen spesifikke helseproblemer av min mors ikke var å svare på tradisjonelle behandlinger. Det var en lege i menigheten vår som var lege, men han var også en homeopat. Moren min begynte å se ham, og så bedring i sin egen tilstand. En morgen da jeg var i femte klasse jeg våknet opp og ikke har bruk av bena mine. Jeg kunne stå en kort stund, men kunne ikke holde min vekt. Min mor slags utløst ut litt! Så hun umiddelbart tok meg til denne bror i menigheten vår som hadde behandlet henne og innenfor en ganske kort tid han diagnostisert meg med over 50 forskjellige allergier. Den viktigste var kvikksølv toksisitet, som ble forårsaket muskel degenerasjon. Jeg brukte omtrent et år med ham blir bedre og tar homeopathics. Når jeg fikk mine sølv fyllinger byttes ut, jeg gjenvant all bruk av musklene mine.

Etter at erfaring, min mors tillit i behandling med alternative metoder var veldig mye styrket. Dette var på midten av 1980-tallet og er en homeopat var ikke akkurat den mest populære tingen å gjøre. Å være den ungen som spiste riskaker og johannesbrød brownies var ikke normen! Jeg var ikke klar over at det jeg gjorde var at mye ut av normen før jeg ble gravid med mitt første barn. Selvfølgelig ønsket jeg den smarteste, sunneste, peneste babyen noensinne. Og jeg begynte å forske på hvordan man får den smarteste, sunneste, peneste babyen noensinne. Det er ikke en magisk pille som gjør en sunn baby. Det hele kommer ned til spising og ernæring.

Jeg tok svangerskapskurs, leste jeg bøker, jeg hadde en naturlig fødsel i et sykehus med en doula, og det var en fantastisk opplevelse. Etter fødselen, holdt jeg på å lese fødsels bøker. Jeg hadde hatt en baby, men jeg kunne ikke få nok av å lære om fødsel. Om et år etter at jeg hadde min baby, knelte jeg ned og spurte Herren: «Jeg har all denne kunnskapen om fødselen. Bør jeg gjøre noe med dette? "Jeg fikk et veldig klart svar at jeg trengte å bli en doula og fødsel pedagog. Jeg hadde en knytte grad i business, men det var det, så jeg hadde ikke faglig fokus eller bakgrunnen på det tidspunktet. Mitt første skritt var å lete etter doulas og fødsel lærere i byen og prøve å lærling med dem. Men dette var i begynnelsen av 1990 da doulas var noe av et nytt konsept. Jeg åpnet telefonboken for å se etter dem i Las Vegas, men det var ikke noen. De var ikke på langt nær så populære som de er nå. Så da jeg prøvde å kontakte jordmødre.

Vil du forklare forskjellen mellom en jordmor og en doula?

En doula er ansatt av paret til å jobbe med et medisinsk team, og hun er der for å gi opplysende, følelsesmessige og fysiske støtte til paret. Hun gjør ikke noe klinisk som fosterets hjerte sjekker eller blodtrykksmåling. Hun er ikke ansvarlig for eventuelle kliniske utfall; hun er det rent for komfort tiltak og informasjon. En doula gjør hva mødre eller bestemødre pleide å gjøre i gamle dager før fødselen flyttet inn i sykehus, og vi tapte det aspektet av fødselsomsorgen på grunn av helsepolitikk og moderne kultur.

Det var med stor skuffelse at jeg innså at det var ingen doulas i Las Vegas, og at jeg var på min egen hvis jeg ønsket å gjøre dette. Så igjen gikk jeg på mine knær og sa: «Herre, er det ingen her. Hva bør jeg gjøre? "Med hans oppmuntring, jeg har nettopp begynt på min egen.

Her var jeg denne 22-år gammel jente med ett barn og ingen formell trening! Jeg begynte å skrive ut en læreplan for min egen fødsel utdanning klasser, og jeg begynte å gå fødsler med en lokal jordmor. Jeg spurte jordmødre til å henvise kvinner til mine klasser. Hver rekke klasser jeg holdt, fikk jeg flere og flere henvisninger til ganske snart klassen var for stor til å holde i min lille stue. Jeg startet en fødsel studieforbund i Las Vegas fordi jeg fikk samtaler fra andre kvinner som ønsket å bli doulas eller fødsel lærere også. Hvis det var andre som ønsket å trene eller få støtten jeg ønsket at det skal være noe å støtte dem. Det er nå 40 andre kvinner i Las Vegas, som er en del av denne organisasjonen. Det vokste ganske raskt.

I 2005 flyttet vi til Cedar City for min manns arbeid, som vi trodde skulle være midlertidig, så jeg fortsatte min praksis i Las Vegas. Men etter et og et halvt år, ble min mann diagnostisert med leversvikt. Det var ganske stygg. Det var noen øyeblikk da jeg tenkte: "Hva om han dør?" Det var et punkt i livet mitt hvor mine trossystemer ble satt på prøve. Her hadde jeg vært lærer folk om helse og ernæring og passerer på min lille vite av eteriske oljer, og jeg måtte spørre meg selv om jeg virkelig trodde på denne ting. Fra den tiden vi begynte å date, visste jeg helsen hans var ikke en hundre prosent. I løpet av årene, fra min egen lesing, hadde jeg foreslått mine egne diagnoser, men vi hadde aldri fått en formell diagnose. Men så i januar 2007 leveren hans bare sluttet å fungere. Jeg ville bare mannen min også.

Hadde din mann dele samme interesse for helhetlige tilnærminger?

Ja, hadde vi på en måte gått ned denne reisen sammen, selv om jeg hadde gjort det meste av legwork på å utdanne oss selv. Han var definitivt på samme side jeg var på, men da han ble syk var vi åpne for noe som hjalp ham med å komme bedre. Vi endelig fikk en diagnose fra en venn av meg som var en mester herbalist og ga mannen min en protokoll til følge. Før han gjorde dette, vi ba om dette var hva vi skulle gjøre, og vi begge følte stor om det.

Fordi min mann var familieforsørger og var syk og kunne ikke jobbe, våre penger gikk ut døren veldig raskt. Selv om urter var ikke dyrt i forhold til konvensjonelle behandlinger, var det fortsatt penger vi ikke har. Så jeg måtte finne måter å kutte kostnader der jeg kunne. Jeg lærte å tinktur mine egne urter og komme opp med mine egne formler. Jeg hadde noen venner som hjalp meg på veien over telefonen, men det var stort sett prøving og feiling prøver å gjøre denne ting. Mye av det var inspirasjon: Jeg ville knele ned og be Herren hvordan å gjøre noe, og med hvilke mengder. Det var veldig mye en hands på leksjon av Gud.

Var disse formlene bare for din manns behandling, eller fikk du disse for andre mennesker også?

Jeg begynte først og fremst gjør dem bare for ham, men jeg har alltid behandlet mine barn herbally. Så når mine barn fikk forkjølelse eller infeksjoner i løpet av denne tiden, kunne jeg ikke gå til helsekost butikken for å kjøpe noe, så jeg måtte finne ut hvordan å lage en kald formel fra urtene jeg hadde. Jeg har lært underveis.

Det tok min mann om et og et halvt år for å komme tilbake til sin helt funksjonell selv. Han helbredet helt herbally. Hva jeg har lært gjennom denne prosessen er at leveren regenererer helt hvert sjuende år hvis omsorg riktig, som var en stor trøst fordi jeg visste at det kunne fikse selv om jeg kunne gi det riktige næringsstoffene. Og det er hva det gjorde.

Jeg hadde all denne kunnskapen om urter og eteriske oljer, og jeg hadde et vitnesbyrd om sine evner, men på dette punktet jeg hadde en sterk tilskyndelse at jeg trengte å starte undervisning ut av hjemmet mitt om hvordan du bruker urter og eteriske oljer i tillegg til min svangerskapskurs. Så jeg fant ut hvordan jeg ønsket å strukturere klassene og hva jeg kunne lære og mine naboer og folk i menigheten begynte å sildret i. Jeg bare lagt det ut, og folk møtte opp! Et par måneder etter at jeg begynte å gjøre dette, foreslo jeg til en venn at vi har en klasse som var på en større skala; en hele dagen ting. Så vi lansert en LDS helse klasse, og det er da vi startet LDS Stue Holistisk Boligkonferansen i løpet av sommeren 2009. Vi tenkte, hvis vi får 50 personer dukke opp, vil vi være fornøyd. I stedet, 450 mennesker møtte opp. Jeg snudde meg til min venn og jeg sa: "Jeg tror vi har noe her."

Vi innså at det var et sterkt ønske blant de LDS samfunnet til å gifte seg med de to verdener i vår tro og vår helse. Jeg er en stor tilhenger av Visdomsordet. Det lover deg "skjulte skatter" om du følger den. Vi vet at Visdomsordet er langt mer enn ikke å drikke og ikke røyke. Min personlige vitnesbyrd er at det er fåfengt å helbrede fysisk uten Frelserens hjelp. Jeg visste at jeg ikke var alene, men jeg var ikke klar over hvor mye selskapet jeg hadde.

Vil du snakke om sammenhengen du ser mellom Visdomsordet og holistisk healing?

Jeg føler at Visdomsordet er en levende enhet til meg. Det er som min venn. Å spise frukt og grønnsaker i sesongen sin, spise kjøtt med måte, ved hjelp av urter ordinert for "bruk av mennesket" .... Etter at jeg begynte å følge Visdomsordet nærmere under min første graviditet, jeg falt i kjærlighet med korn som ikke brukes så mye - hirse, bygg - og jeg begynte å få disse virkelig kule åpenbaringer. Jeg ville være å ta oppvasken og plutselig svar på spørsmål jeg hadde hatt i mange år kom til meg. Det er sannhet i Visdomsordet Skriften som sier skjulte skatter av kunnskap vil bli åpenbart for deg. Jeg begynte å oppleve det, og det ble nesten avhengighetsskapende. Det var bare en lyspære øyeblikk etter hverandre. Det ble klart for meg at forbindelsen mellom kropp og vår ånd er mye mer intimt enn vi kan forestille seg.

Vi vet at Visdomsordet er langt mer enn ikke å drikke og ikke røyke. Min personlige vitnesbyrd er at det er fåfengt å helbrede fysisk uten Frelserens hjelp.

Mange så på meg og trodde jeg var ekstrem. Jeg gikk ut av sukker, begynte å bruke hvetemel i stedet for hvitt mel. Men jeg fikk ikke se det som å være ekstrem. Jeg tenkte, alt jeg gjør er hva jeg tror Visdomsordet er å fortelle meg å gjøre. Min mann var ikke så inn i det som jeg var, men han var støttende og ville spise min hirse taco pai, selv om han ikke vil! Jeg tror at Visdomsordet er ikke bare et forslag; det er en av Guds største velsignelser. Den åpenbaring og innsikt og kunnskap gir det oss ikke bare om vår helse; de er for å få tilgang til kunnskap og Guds støtte i noen del av våre liv.

Hva tror du det er om mormonismen om dette tidspunkt som er sympatisk til alternative medisiner? Hvorfor kom 450 mennesker kommer til konferansen?

Jeg føler virkelig de gaver som Gud har gitt oss, plantene Han følger, den kunnskapen han har gitt oss gjennom århundrene om hvordan du behandler kroppen vår, utfylle vår kunnskap om evangeliet perfekt. Han gjorde ikke bare gi oss planter for å gjøre jorden ser pen, ga han oss planter for vår bruk. Hvis du ser gjennom skriftene du vil se referanse etter referanse til planter som brukes til medisinske grunner. Bare fordi vi er i disse moderne tider betyr ikke effekten av det han har gitt oss, er ikke lenger gyldig. Han la alle disse ressursene på jorden for dagens sykdommer i tillegg. Han visste at vår dag; Han visste hva vi ville stå overfor. Disse plantene har vært her i århundrer, og de er til bruk på våre moderne sykdommer samt gamle sykdommer.

Hvorfor skulle han sette oss på denne jord uten bruk av verktøy for å være sunn og derfor lykkelig? Den sunnere vi er, jo mer tid og energi vi har for å oppfylle Guds oppdrag for oss her på jorden.

Homeopatisk medisin er om forbindelsen med naturen, ikke å tvinge eller manipulere kroppen, men arbeider med kroppen i stedet for mot den. Urter vanligvis ikke fungerer så fort som allopathic medisin (selv om jeg har sett noen urter virker utrolig fort), og så er det en øvelse i tålmodighet involvert. Med min manns leversvikt, for eksempel, måtte vi vente i seks uker med ham å gjøre sine urteterapi før vi så en resultat. Det var bare seks uker av oss å be og stole på Guds svar; Jeg stolte på at dette var riktig, men jeg fikk ikke se resultater i seks uker! Han kunne ha tatt en pille, og vi ville ha sett resultatene i en dag, men jeg tror ikke det ville ikke ha vært så bærekraftig som vår metode.

Det er definitivt massiv gyldighet til å bruke Guds gaver for vår helse. Hvorfor skulle han sette oss på denne jord uten bruk av verktøy for å være sunn og derfor lykkelig? Den sunnere vi er, jo mer tid og energi vi har for å oppfylle Guds oppdrag for oss her på jorden. Hvis vi er syk og sliten hele tiden, er den tiden vi kunne bruke til å forkynne evangeliet eller forelder våre barn eller hva oppdraget han har for oss. Denne interessen fra LDS folk i alternativ helse er en full sirkel tilbake til å koble med de verktøyene Gud ga oss. Jeg føler de tiårene vi brukt bort fra alternative healing har vært avvik fra normen. Allopathic medisin dominerer vår tenkning utelukkende var avviket; urter, essensielle oljer, de er ikke en trend. De har alltid vært der, og de kommer ikke unna.

Hvorfor skulle han sette oss på denne jord uten bruk av verktøy for å være sunn og derfor lykkelig? Den sunnere vi er, jo mer tid og energi vi har for å oppfylle Guds oppdrag for oss her på jorden.

Har det vært trender i den bredere kulturen som har brakt oppmerksomhet tilbake til homeopatisk medisin?

Som et bredere vestlig kultur, har vi innsett at tradisjonell medisin genererer masse tomme løfter. Det er så mye i vår populære medisinske miljøet som sier at hvis du tar denne pillen du får bedre. Jeg er ikke diskontere moderne medisin; det er et stort komplement, og jeg ville ikke ønsker å være uten. På den annen side, å ha pendelen svinge så langt borte fra å bruke Guds gaver i tillegg til å behandle større og mindre sykdommer, er, føler jeg, naivt og arrogant. Det er mange store ting som moderne medisin kan gjøre for mennesker, men det er mange ting det kan ikke gjøre. Jeg tror folk er å finne begrensningene i moderne medisin. Det er alltid risiko med moderne medisin, så å gå til en metode hvor det er lite til null risiko for skade eller død-det er et svært attraktivt alternativ.

Gud har gitt oss rettsmidler som, hvis vi lære å bruke dem på riktig måte, kan kurere oss uten bivirkninger. Å bli gitt en enorm diagnose som leversvikt eller kreft og å eksperimentere med moderne medisin, ville det være skummelt for meg. Jeg forstår at urter og eteriske oljer er skummelt også fordi de ikke er testet, men Kristus er master healer. Han vil fortelle deg hva du skal gjøre. Hvis du følger Hans vei for deg, vil han ta vare på deg. Min erfaring er levende bevis på at Gud har alle svarene for vår helse og vår lykke.

Med et blikk

Amy Jones


Sted: Sør-Jordan, UT

Alder: 37

Sivil status: Gift siden 1995

Barn: 5 barn i alderen, 15, 13, 9, 6, 3

Yrke: SAHM, co-founder/director av LDS Holistic Living, fødsel profesjonell (doula og fødsel pedagog), helsepersonell (SimplyHealed utøveren, alternativ helse instruktør)

Skoler Deltok: UVSC

Språk hjemme: Engelsk, Babytalk

Favoritt Hymn: «Jeg trenger deg hver stund"

On The Web: www.ldsholisticliving.com , www.birthologie.com

Del denne artikkelen:

16 Kommentarer

  1. Laura Bromberger
    20:12 på den 21 desember 2011

    Amy,
    Når jeg leser dette føler jeg at jeg leser min egen biografi. Takk for at du er en pioner i å bringe disse fantastiske behandlingsmetoder tilbake fra støvet, og å være så villige til å dele den visdom du har samlet gjennom årene. Det er så beroligende å vite at det finnes folk der ute som føler det på samme måte som jeg gjør, og tolke skriften på en lignende måte. Hjelper meg til å føle litt mindre vanvittig :) Min mann har vært kjempet CFS for de siste 2 + år, og det er det som startet meg på min reise. Det endte opp med å hjelpe meg mer på slutten. Sannheten er frihet, og det er så utrolig nå å være i kontroll over min families helse ved hjelp av urter og eteriske oljer. Vennligst fortsett med det gode arbeidet.

  2. Lisa G
    09:13 på den 21 desember 2011

    Amy,
    Du er fantastisk! Luv ya mye!

  3. Sandra
    00:02 på den 22 desember 2011

    Inspirerende. Jeg har alltid elsker å høre på folk som søker inspirasjon og følge den.

    Visdomsordet er så grunnleggende i livet mitt også. Jeg setter pris på å høre fra andre som føler det samme, og se hvordan de tolker det i sine egne liv. Du gjør meg lyst til å gjøre det bedre.

    Takk for deling.

  4. Jessica
    04:24 på den 22 desember 2011

    Du sette ord på hva jeg har prøvd å si det siste året! Våre profeter har sagt lagre et års forsyning av hvete og korn, for hvor lenge? Hvorfor tror du det er? Fordi det er bra for deg! Vi trenger ikke 50 pounds av meat.I 'm en RN og prøver å lære folk at hvis de ville bare endre kostholdet de ville gro ang ingen ønsker å listen.Personally, jeg utvikler seg sakte prøver å holde seg med det meste plantebasen foods.When jeg fortelle andre i det medisinske feltet om det de ser på meg som om jeg har 5 hoder! "Du trenger protein, for mye soya er ikke bra for deg ....." jeg da forklare Visdomsordet og moderasjon i alle ting.
    Vårt samfunn forventer raske resultater og masse penger også! Som du sier tradisjonell medisin fungerer raskere, men det kan også føre til så mange andre problemer. Hvis vi ville bare slappe av, være tålmodig, ba sunt som vi deretter kan be om veiledning fleste av våre sykdommer vil bli helbredet.
    Poenget er det ikke er penger i friske mennesker! Thanks.

  5. Megan
    10:03 på den 22 desember 2011

    Dette er flott! hvorfor gjorde du ikke nevner boken din? Vi elsker World of Wisdom! det virkelig har vært så nyttig i å implementere flere av de grunnleggende om Visdomsordet! takk for alt du gjør. noen av oss egentlig trenger hjelp :)

  6. Elizabeth
    16:16 på den 22 desember 2011

    Jeg ønsker å si, så respektfullt som mulig, til Jessica at det er støtende for oss i den medisinske profesjon at det ikke er penger friske mennesker. Folk som er interessert i "utfyllende healing" praksis betalt masse penger for sine tjenester, også.

  7. Terresa W
    05:38 på den 22 desember 2011

    Min favoritt del? (Språkene som snakkes i hjemmet: Engelsk, Babytalk)

  8. Trisha
    14:02 på den 23 desember 2011

    Thank you Elisabeth! Jeg er enig. En nabo av min fars har brukt så mye penger på holistisk healing for å "helbrede" hoften hennes etter hennes bilulykke for 15 år siden. Hva hun egentlig trenger er en hofteoperasjon. Hun går fortsatt med en slapp og har kroniske smerter etter å ha brukt titusenvis av penger på urter, oljer, reguleringsplan, etc.

    Jeg er også en RN og jeg tror alternativ medisin har sin plass i helbredelse hvis de brukes i kombinasjon, og som et kompliment til moderne medisin. Jeg beundrer Amy tro, men jeg tror det går til det ekstreme litt. Jeg opplever at de uten god helseforsikring er mer tilbøyelige til å gjøre hjemmefødsler og bruke urtemedisin. De som har tilgang til de mirakler av moderne medisin bruke dem.

    Jeg er enig med Jessica om hennes følelser om helse blir helt bundet opp med hva vi spiser og aktivitetsnivået. De fleste av pasientene jeg ser er det på sykehuset på grunn av sine livsstilsvalg. Det største problemet er fedme. Det er flott at Amy er å gjøre sunne valg i hva hun spiser, men hvis du spiser for mye, og du er overvektig så er du egentlig ikke så sunt som du kan være, og er fortsatt mer utsatt for sykdom.

    Amy, er det virkelig farlig og uansvarlig å si at leversvikt og kreft kan behandles og kureres med bare urtemedisin og eteriske oljer. Jeg hadde en venn som ble diagnostisert tidlig med brystkreft. Som vi alle vet tidlig diagnose fører til tidlig kur. Hun var sunn og aktiv før diagnosen. Hun følte at hun ville prøve å spise helt økologisk mat og prøve urter, etc. (alternativ medisin rute). Etter ca et år med dette og kreft blir verre til slutt gikk hun til sin Dr. å starte behandling med tradisjonell og velprøvd medisin. Det var ikke for mye Dr. kunne gjøre på det punktet. Hun døde seks måneder senere i en alder av 35 år.

    Jeg har også 5 barn og hadde alle av dem på sykehuset med en epidural (gisp). De er, alle av dem, sunn og vakker og ikke noe bedre eller verre enn et barn født hjemme i et badekar. Jeg har følt meg veldig dømt av de som velger en hjemmefødsel. Det gjør deg ikke bedre enn meg. Det gjør ikke dine barn bedre enn min.

    Vi følger Visdomsordet. Jeg har en hvete jeksel. Vi spiser rikelig med frukt og grønnsaker, og spiser kjøtt sparsomt. Vi ser også på hva vi spiser og hvor mye vi spiser. Vi trener regelmessig og gjøre sunne fritidsaktiviteter sammen. Vi gjør alt vi kan for å være sunn, men det betyr ikke at noe ille vil ikke skje. Å ha tro på at, kommer det kanskje, vil Gud gi deg styrke til å håndtere det er det viktigste.

  9. ~ B.
    02:32 på den 23 desember 2011

    Jeg setter pris på denne artikkelen så mye. Jeg elsker å høre historier om kvinner som ber og følger den veiledningen de får. Jeg setter også pris på de to siste avsnittene hvor hun snakker om ikke diskontere moderne medisin ~ Jeg er enig det er en tid og sted for hver av disse, men jeg tror til rabatt hva Gud har også gitt oss for helse og helbredelse er farlig også. Til syvende og sist Herren bryr seg hvordan du behandler kroppen din, og du kan be om å få dine egne svar om hvilken retning du skal ta om det som hun gjorde. For meg er det mest inspirerende delen om denne artikkelen ikke som healing metoden hun valgte, men det faktum at hun hadde mot til å handle i henhold til inspirasjon hun følte hun fikk.

  10. Anne
    05:10 på den 23 desember 2011

    Jeg elsker alt her! Hvordan kan jeg lære hva du gjør med urter? Jeg ville elske noen instruksjon. (Lage tinkturer .. etc.) Jeg lever ikke i ditt område, skjønt.

  11. Juni
    06:54 på den 29 desember 2011

    Akkurat som det er moderasjon i visdoms ord bør det være moderasjon i alle aspekter av våre liv. Jeg blir ofte sterkt motet av skillet mellom konvensjonelle / alternativ medisin og homebirthers / sykehus birthers. Hver har en tendens til å dømme andre-på begge sider! Jeg tenderer mot helbredelse med urter og andre "naturlige" terapier og jeg har hatt mine homebirths. Jeg tror Gud har satt naturressurser på jorden for vår fordel. Og jeg tror at det kan være færre bivirkninger fra å velge denne ruten.

    Når det er sagt, jeg respekterer den medisinske profesjon og tror at for de fleste leger og sykepleiere ønsker å hjelpe folk, og gjør en fantastisk jobb. De fleste, vil være enige om at følgende ord visdom ville være rent gunstig.

    Som en person sa, det er mange "alternative" profesjonelle ut for å gjøre en bukk. Kjør ned fra Salt Lake County til Utah County, og se på alle de reklame for noen magiske frukt eller drikke som skal fikse alt.

    Når det kommer ned til det våre liv er alt i vår himmelske Fars hånd. Resultatene er kommer til å være den samme. Hvordan får vi derfor avhenger mye på våre individuelle perspektiver.

  12. amy jones
    00:13 på 4 januar 2012

    Takk alle sammen for positive og oppmuntrende kommentarer! Og til Trish-hvis du ber om uansett rute du tar å behandle sykdom, uansett hvor alvorlig, hvor er ekstremisme? Ekstremisme eksisterer bare når vi kobler fra Guds vilje. Jeg ber om alles nye året er full av skjønnhet!

  13. Leslie gate
    03:03 på 9 januar 2012

    Jeg vet ikke om disse kommentarene kommer til å bli moderert eller ikke, men jeg føler veldig sterkt at det å bruke bønn til å rettferdiggjøre ikke å vaksinere barn (og deretter oppmuntre andre til å ikke vaksinere), er utrolig farlig. Jeg leste dine kommentarer på historien på Salt Lake Tribune i forhold til de stigende kikhoste tallene i Utah. Det er én ting å velge ikke å vaksinere barna, og det er noe helt annet å aktivt oppfordre andre til å ikke gjøre det i navnet av å være "naturlig." Faktum er, det er mange mennesker som tror at moderne vitenskap og moderne medisin er også en velsignelse fra Gud. Jeg tror at vi er heldige som lever i en tid da vi kan hindre at våre barn fra kontraktør dusinvis av sykdommer som kan forårsake dødsfall eller andre alvorlige problemer. Jeg er takknemlig for at menigheten støtter barnevaksinasjonsprogram i deler av verden der barn kan fortsatt bli ravanged av disse sykdommer som kan unngås. Du prøver å male deg selv som en "moderat", men faktum er, at du er online oppmuntre andre til å ikke vaksinere barna sine, og for meg, er at skadelig. Du utsette den medisinske industrien for å være motivert av "overskudd", og ennå, er ikke levebrødet også basert på å få andre mennesker til å være enig med deg og bruke dine "alternative" resepter? Det fungerer begge veier.

  14. Laura
    11:18 på den 24 juni 2013

    Jeg er en mormon kvinne og en doktorgrads trainee av naturprodukt kjemi ved en av de ledende botaniske forskningsuniversiteter i landet. Den "naturlig tilnærming" til healing og medisin er i hjertet av min forskning, og jeg kan ikke sette nok vekt på hvor mye jeg respekterer handelen. Som blir sagt, er Amy tilnærming til healing ikke allmenngyldige. Alma 46:40-Gud sette planter på jorden til å behandle sykdom. Jeg vet det, og jeg har et vitnesbyrd om det, og kunne skrive dikt om det hele dagen lang. Men Gud ga oss evnen til å resonnere og lage og skape noe nytt. Millioner av liv er reddet og gjort bedre selv om moderne medisin. Avansement i verden av medisin er like mye et mirakel som en helsebringende urtepreparat.

    Også, et ord av advarsel for å forbedre din visdom: Amy hevder "lite til null" fare i naturmedisin. Dette er en falsk påstand. Medisin, uansett i hvilken form, må respekteres. Vår samtale om medisin tenderer mot farene ved resepter. Men vi kan ikke bli feid bort i romantikk av naturlige produkter som glemmer vi at planter inneholder kraftige giftstoffer som ofte er avhengig av dosering. De er også lett forurenset og som jeg har bevist gang på gang i laboratoriet, har en tendens til å ha lave konsentrasjoner av de aktive forbindelser og synergists. Vær også klar over at metabolismen og effekt av reseptbelagte legemidler er ofte hemmet av urter. Hvis denne artikkelen har inspirert bevegelser for å forsøke urtemedisiner-Gud velsigne, men fortsette med forsiktighet.

    Denne profilen er opplysende og lærerikt. Likevel håper jeg at vi lærer riktig leksjon. Den helbredende prosessen, og hvordan vi velger å forfølge det, må ledsages av bønn, personlig åpenbaring, og logikk.

  15. Alysia
    07:54 på den 24 juni 2013

    Amy, takk for din inspirerende arbeid. Jeg har følt meg veldig tiltrukket av betydningen av ordet hvis visdom og lære å virkelig få tilgang til de åndelige velsignelser det. Takk for vitnesbyrdet om dette og for å dele din historie.

  16. Sandi Hachtel
    21:01 på 7 desember 2013

    Wow! ... Denne artikkelen sikkert utløste mye kontrovers.

    Som for meg selv, begynte jeg med full tillit i akseptert medisinsk praksis. De kjørte ut av svarene for meg. Jeg begynte å be om hjelp, og ble enda ydmyk nok til å ta imot hjelp fra de lokale kvakksalvernes. Surprise! De hadde visdom til å dele det virkelig forbedret min tilstand. I løpet av de neste årene som jeg har jobbet med begge former for medisinsk kompetanse, ble jeg stadig trukket til helhetlig. Mer enn en gang ånden intervenerte og advarte meg ikke å ta medisin som tilbys av en lege (selv Mormon seg). Når jeg inngått diskusjoner med Leger om bivirkninger og alternative behandlinger, ble jeg fornedret og skreket til for avhør sin "autoritet". Det er noe alvorlig galt med et system som fremmer denne type atferd.

    Som for vaksiner, vil alle som seriøst ser på alle de dataene ha gyldig bekymringer med hensyn til deres effektivitet. Kikhoste var høyest blant de vaksinerte befolkningen ... hmmm ... De menneskene jeg kjenner som jevnlig får influensa vaksine er de som får influensa ... overraskelse igjen? Hvis du leser innleggene som kommer med vaksinen pakken, vil du se hvor utrolig lav angitt best case scenario er for effektiv beskyttelse, spesielt blant de unge og de gamle ... så mye mer på dette.

    Noen av dere har kanskje sett en video om en liten jente som gikk inn i akutt leversvikt. Det ble ikke oppgitt i videoen at leversvikt kom på hælene av en influensavaksine. Fremtidige vaksinasjoner kontra ....

    Alt som blir sagt, vi har hver vår handlefrihet. Jeg tror at noen lover som dikterer hvilke medisinsk behandling systemet må vi bruke eller kanskje / kanskje ikke bruke, er i strid med den store plan for lykke som de ta fra oss vår frihet til å velge. Det valget er dyrebar! Ånden taler til hver enkelt av oss for vår egen oppbyggelse. Muffling disse stemmene fordi du er uenig med dem er feil tankegang. Det jeg trodde jeg visste i mitt 20-tallet og tidlig på 30-tallet har blitt slått på det øret gjennom helse prøvelser og oppriktig bønn. Skjulte skatter faktisk. Den er der for alle som virkelig ønsker å vite. Alt du trenger å gjøre er å spørre.

    Jeg har også funnet ut at jo høyere utdanningsnivå, jo større er sannsynligheten for at den enkelte vil bruke naturmedisin. Studerer for mine MS åpnet øynene mine for den enorme korrupsjonen i forskersamfunnet. Mye av forskningen er kjøpt og betalt for før det noen gang har begynt, med forhåndsbestemte utfall. De trenger ikke engang følger sine egne regler på papir, enn si mulighetene for datamanipulasjon før publisering. Følg pengene. Hører jeg Gadianton Robbers? Ja, de fikk se vår dag.

    Jeg ser frem til å høre mer om dette emnet. Min kjærlighet til dere alle.

Legg igjen en kommentar

SEO Drevet av Platinum SEO fra Techblissonline