12 stycznia 2011 przez admin

39 Komentarze

Kiedy Pornografia Odsłon główna

Kiedy Pornografia Odsłon główna

Bethany

W skrócie

Cztery lata temu, mąż Bethany wspólne trochę zaskakujące wieści: Był uzależniony od pornografii. Jako matki do czterech małych dzieci, Bethany musiał nadal mama, ale ona wybrała również poświęcić się do odzysku męża. Uznając, że potrzebuje czasu i przestrzeni, aby uzdrawiać siebie, Bethany poszukiwany systemów wsparcia i zbliżyli się do Pana. Bethany mówi o potrzebie tendencję do własnych ran, jak również wsparcie mężczyzny, którego kocha.

Jak poznałeś swojego męża i to, co jest dynamiczny z rodziną?

Znam mojego męża, ponieważ miałem czternaście lat. Spotkaliśmy się w dziewiątej klasie i byliśmy przyjaciółmi przez całe gimnazjum i liceum. Nie muszą czekać na niego, gdy był w jego misji, ale napisał tam iz powrotem, jak przyjaciół. Kiedy wrócił do domu, oficjalnie zaczęła spotykać.

Pobraliśmy się w Świątyni Mesa i mieszkał w Provo na okres czterech lat, gdy dostałem swój stopień w neuropsychologii i dostał jego mistrzów w dziedzinie rachunkowości. Mieliśmy dwoje dzieci, a potem przeniósł się i miał dwa więcej. Jesteśmy teraz podnosząc nasze cztery dzieci-wieku dziewięć, sześć, cztery i trzy.

Jak po raz pierwszy okazuje się, że twój mąż miał problem z pornografią?

Powiedział mi, jakieś cztery lata temu.

Przenieśliśmy się do Arizony po studiach i byli podekscytowani, aby mieć "prawdziwą pracę." Kupiliśmy mały dom i mój mąż zaczął się pełny etat. Wkrótce zaczęli zachowywać usunięte z rodziną, jak i emocjonalnie czułam coś innego. I przypisać go do stresu rozpoczęcia nowej pracy i nieoczekiwanej ciąży z naszym trzecim dzieckiem.

Wiedziałem, że zmaga się duchowo, ponieważ miał do powiedzenia nie do nowo przedłużony powołaniu prezydent kworum starszy, ale ja naprawdę bardzo niewiele wie o całej sytuacji, bo wydawało się, cios go jako trochę "zwalnianie na jego czytania Pisma Świętego" i coś o "nie czuje się na czele kapłaństwa w oddziale". Wkrótce po przykręcanie powołanie, miał wywiad z biskupem. Myślałem, że, och, biskup ma zamiar zaoferować mu powołanie ponownie. Po spotkaniu z biskupem, wszedł do spotkania sakramentalnego i spojrzałem na niego, oczekując go mi powiedzieć co może być nowe powołanie. Ale zamiast tego, po prostu powiedział mi, że porozmawiamy o tym później. Tej nocy przed snem poprosiłem ponownie o powołania. On wtedy powiedział mi, musimy porozmawiać. Wiedziałem, że to musi być bardziej poważne, ale nie miałem pojęcia, wagi, co wyjdzie z jego ust. Jego pierwsze słowa były: "Moje problemy, wszystko zaczęło się od pornografii."

LDS_woman_photography_Bethany2

Mój żołądek poszedł do przewrotu. Czułem się, jakbym musiał biec do łazienki i zwymiotować, ale ja naprawdę nie mogłem się ruszyć. I felt like I was having an out of body experience. He was very sad and apologetic. He told me he had an upcoming church court; that's what the meeting with the bishop had been about. I was heartbroken and didn't really know how to react.

Do you know how his pornography addiction began?

He was first introduced to pornography as a child, around 5 or 6, which I am told is the average age these days. He struggled with it in his youth, but was able to serve an honorable mission. After his mission, he was focused on dating me and getting married in the temple so he was able to abstain during that time. When he got back from his mission, the Internet was a lot more accessible and much more of a big deal than when he left. We had access to the Internet in our home, and that's when he started to struggle again. I learned all of this that first night he told me about his addiction.

When you learned of his problem, what were your feelings about the future of your marriage?

If you would have asked me before this actually happened, I would have said I would leave my marriage. I'd be crazy not to. But in the moment he told me, I was numb. I didn't know what I was supposed to do. My thoughts went straight to the Lord-“what am I supposed to do?”-over and over again I asked this. I thought I should probably leave, but I didn't really feel like leaving. I tried going to a friend's house, but the Spirit told me I needed to go home. I went home and we talked more in depth about the future of us. My husband was committed to making our marriage work. The bishop had told him we could go to counseling, and he promised to get that arranged and to get help for himself. That night we fell asleep in the same bed holding hands. It's totally crazy to me, even now, but that's how the night ended. That was the most open our marriage had been in a very long time and so it actually brought us closer together.

That night we fell asleep in the same bed holding hands. It's totally crazy to me, even now, but that's how the night ended. That was the most open our marriage had been in a very long time and so it actually brought us closer together.

Were you able to confide in anyone? What kind of support group do you have?

Noc opowiadał mi o swoim nałogu, zadzwoniłem do mojej mamy. Skończyło się mówić jego rodzinie, a ostatecznie, wiedzieliśmy, że musimy powiedzieć bliskiej rodziny i przyjaciół. Jednak, modliłem się o to, kto ciężko będzie mi powiedzieć, bo potrzebne ludziom, którzy mogą nas wesprzeć, nie nam oceniać i kto może obsłużyć obciążenia wiedząc. Ból jest dużo wiedzieć ktoś, kogo kochasz zmaga się z czymś tak ciężko.

Wkrótce dowiedziałem się, że LDS Family Services miał Programu Dwunastu Kroków specjalnie dla kobiet, program do odzyskiwania uzależnienie Kościoła. To było specjalnie dla żon uzależnionych od seksu i pornografii, a to była ogromna pomoc. Na tych spotkaniach były inne kobiety przeżywają to samo. Zwykle, gdy jestem z ludźmi, muszę mieć mój maskę, aby udawać, że wszystko jest w porządku i zachować uśmiech otynkowany na mojej twarzy. Ale nie w tych spotkaniach czułem się bezpiecznie i nie było kobiet, które mogłyby dotyczyć, czułem nie tak sam w moim procesie. Jako kobieta Mormon, czułem, że nie mógł chodzić do kościoła rozpada lub ludzie będą patrzeć na mnie jak muszę być szalony, więc wiedząc, że byli ludzie, że mogę spaść siebie z doskonałym komfortem.

Jak / czy to walka wpłynąć na twoje życie z dnia na dzień, jak w dalszym ciągu podnosić młodą rodzinę?

I jeszcze się mama. Nadal jestem tym, który przygotowuje posiłki i robi dania. Nie ma współczucia komitet usług przynosząc posiłki lub organizując opiekę nad dziećmi, ponieważ nie mogli wiedzieć, co ja przechodzę. Więc najpierw chwilę było bardzo trudne. Jednakże, zmuszając jakieś normalności pomógł. Muszę iść dalej. Muszę być "normalny" i emocjonalnie dostępne dla moich dzieci.

I nie nosić ten ciężar wokół każdego dnia. Dotarłem do punktu, w którym nie mogłem już tego znieść i powiedziałem, Pan po prostu wziąć, bo ja nie zamierzam go nosić już. Jestem po prostu będzie lepiej i mam zamiar być niesamowite osoba z tego powodu!

Pamiętam, że Jezus Chrystus już prowadzi ten ciężar, ciężar wszystkich. Wydaje się, trudno odwrócić. Ale w rzeczywistości, to jest najprostsza rzecz do zrobienia. Po prostu odwrócił się do niego, a on wziął ją. Po tym, Spojrzałem myślenia, dlaczego nie zrobić dawno temu? Odwróć go. On stoi u drzwi. Po prostu musiałem go otworzyć. On czeka na nas puścić naszej dumy i mówią, że nie mogą tego robić.

Stamtąd, poprosiłem go, aby pokazać mi, co mam zrobić. On jest jedynym, który wie, co przyniesie mi ścieżki szczęścia. Mogę skupić się tylko na sobie i własnej duchowości i nie jest odpowiedzialny za mój mąż. Wiem, że Pan będzie tam trzyma mnie za rękę i niosąc mnie, kiedy musi. Ja po prostu potrzebne, aby dostać się do punktu, w którym była tak niska, że ​​nie ma gdzie szukać, ale do Niego.

Jak ma pani męża uzależnienie wpływa poczucie jaźni?

Jest tak wiele kobiet, które borykają się z tym problemem codziennie i tak wielu z nas czuje się jak walczyć z walki nasi mężowie są w jakiś sposób nasze winy lub że nie są wystarczająco dobre w jakiś sposób. Oczywiście jest to całkowicie fałszywe, ale jest tam! Na szczęście nigdy nie miałem poważne wątpliwości, których problemem to naprawdę było. Zawsze starałem się być najlepszą żoną i lepszą mamę. Ja naprawdę nie mam cienia wątpliwości, że zrobiłem z siebie wszystko.

Większym wyzwaniem dla mnie jest utrata zaufania. To zajmuje dużo leży zdjąć coś ukrytego nałogu pornografii. Kłamstwo jest tak denerwujące, ponieważ odbiera mi siły do ​​podejmowania decyzji dla siebie i mojej rodziny. Przez kłamstwa, mój mąż kontrolowane co wiem i dlatego kontrolowane jakie decyzje zrobiłem. Ten zabrał moją moc, moje biuro. I to bardzo, bardzo boli, gdy jest nałożona na osobę, która Ci się najbardziej niebezpieczna z.

Przez kłamstwa, mój mąż kontrolowane co wiem i dlatego kontrolowane jakie decyzje zrobiłem. Ten zabrał moją moc, moje biuro. I to bardzo, bardzo boli, gdy jest nałożona na osobę, która Ci się najbardziej niebezpieczna z.

Jednak jest to także człowiek, którego kochałem i która była dla mnie zamknięte w świątyni. Moja miłość do niego w obliczu jego oszustwa jest tak sprzeczne, bo to mnie wątpliwości, własne uczucia i własną zdolność do słuchania Ducha przez deadening Moje postrzeganie własnych emocji i dlatego moim natchnieniem. To było druzgocące, ponieważ bez Ducha, nie mam nic. Jest tylko głos można w pełni zaufać. Że jest najbardziej szkodliwe dla mnie.

Jaki był Twój udział w odzyskiwaniu twojego męża?

Pierwszy rok, byłem naprawdę zaangażowany w jego odzyskanie. W tym roku, że nie ma żadnych komplikacji, nawet nie patrząc na masturbacji lub pornografii. Został ekskomunikowany, a rok później został ponownie ochrzczony. W tym czasie byłem bardzo zaangażowany. Powiedział mi, kiedy on miał trudne myśli lub ciężki dzień. Byłem partnerem w jego odzyskanie.

Ale przyszedł moment, kiedy nie mogłem zrobić więcej. I całkowicie wycofał się z jego powrotu do zdrowia. To było zbyt uciążliwe dla mnie, i to nie pozwala mi się skupić na własnej uzdrowienie. I zignorował moje własne uzdrowienie przez rok, bo mu pomagał. Dla siebie, zacząłem robić granice. Musiał zadzwonić do innych ludzi z jego grupy wsparcia, a nie tylko opierając się na mnie. Moje uzdrowienie potrzebne, aby rozpocząć, ponieważ zaczęła wpływać na sposób, w jaki zachowywał się wobec moich dzieci i jak się czułem o sobie.

Myślę, że najzdrowsze decyzja zrobiłem było zrobić krok do tyłu i skupić się na moim uzdrowieniu, pozostawiając go do pracy na jego uzdrowienie. Były czasy, że podjęła rzeczywistą fizyczną separację, gdy aktywnie działa na mnie i po kolei naszym małżeństwie.

Nasz doradca przypomniał nam, że mój mąż został roznosić tego ciężaru lat. Tak oczywiście to było dobre dla niego, aby uzyskać ten ciężar się, podziel się nim z biskupem i ze mną. Jednak dla mnie to było jak mam to wszystko na mnie rzuciła wszystkich na raz, a to był dopiero początek procesu. Mój mąż powiedział mi, że nie obchodzi mnie jak długo zajęło mi, aby leczyć, będzie czekał. Wiedząc, że zamierza pozwolić mi uzdrowić sposób, że muszę się leczyć, a nie oczekujesz, że "przebaczyć i zapomnieć" tylko dlatego, że pracował na nim był ogromny komfort.

Jak jest Ewangelia Jezusa Chrystusa wpływa swoje uzdrowienie?

Moje uzdrowienie było o ewangelii. To było o Pojednania i mojego Zbawiciela. Jest to jedyny sposób człowiek może leczyć. Czytałem wiele książek, a ja idę do spotkań grup wsparcia i poradnictwa. Próbowałem spotkać inne kobiety, które są w mojej sytuacji, nadzieję, że ktoś będzie w pełni zrozumieć. Ale jest tak wiele razy, kiedy tylko poczuł zupełnie sam!

Przez tych czasów, modlę się z boku mojego łóżka, i często mam wrażenie, że ktoś jest obejmując mnie. To uczucie jest to, co mnie przez. Te doświadczenia pomogły mi zrozumieć siłę umożliwiającą Zadośćuczynienia. Rola Zadośćuczynienia dla grzesznika mówi się dużo. Istnieje jednak druga strona to: rola pojednania w życiu osoby, która jest ranny. To pozwoliło mi się wstać z łóżka, prysznic, umyć zęby, zmieniać pieluchy, czy naczynia itp Było to możliwe ze względu na Zbawiciela.

Pan prowadził mnie do mojej grupy wsparcia, gdzie mogę porozmawiać z innymi kobietami. Pracował przez niektóre z tych kobiet, by błogosławić swoje życie. Musiałem dostać się do punktu, w którym czułem się sam, tak że wiedziałem, że to, który mnie uzdrowił. Z tego powodu, wiem, moje uzdrowienie odzysku i mój mało ma z książek, które czytałem i zdumiewających programów udało mi się znaleźć. Wszystko zaczęło się od Niego i to się skończy z Nim. Jest w końcu gdzie jest uzdrowienie. Tylko raz nie czuję się zupełnie sam jest, kiedy jest ze mną na mojej sypialni, lub kiedy jest ze mną robi dania lub w parku z moimi dziećmi.

Co motywuje pozostać zaangażowana w swoim związku?

Od początku, Duch powiedział mi, to ogień będzie wyzwaniem mojego złotnika. Zawsze chciałem, by wyjść z niej lepszą osobą z lub bez mojego męża. Kiedy jestem dbanie o siebie w każdym aspekcie-fizycznie, duchowo, emocjonalnie, psychicznie czuję się silny i czuję, że sobie poradzi.

Rola Zadośćuczynienia dla grzesznika mówi się dużo. Istnieje jednak druga strona to: rola pojednania w życiu osoby, która jest ranny.

Mój mąż i ja oddzielone kilka razy w ciągu ostatnich czterech lat. Tak, nadal jesteśmy w środku próbując to rozwiązać, ale czuję, że jest coraz lepiej. Jestem nieustannie prosząc Boga, co należy zrobić, a on nie powiedział mi jeszcze, zostawić. On nie powiedział mi, że to się skończy. Po prostu czuję się jak mój przejściem nadal musi być z mężem i mam nadzieję, że będzie lepiej i ostatecznie lepiej, niż mogłem sobie wyobrazić.

Modliłem się od początku, że chciałbym zobaczyć mojego męża w sposób, który Pan widzi go, że miłość nigdy nie zachwiał. Mówię o miłości, kim jest jako człowiek, i jako istoty duchowej. Pewnością romantyczna miłość zachwiał. Są chwile, kiedy nie mógł szczerze powiedzieć, że nie kocham go teraz. Kiedy to uczucie przychodzi, modlę się, że pewnego dnia będę miał ochoty znów kochać męża. Pan powiedział mi, że to uczucie jest w porządku i że mogę mieć nadzieję na przyszłość tej miłości.

Myślę, że on zdaje sobie sprawę, że został ranny, a moje życie zostało całkowicie zmienione. Nie zasługuję na to i to jest w porządku, aby nie być w miłości z mężem teraz. Ale Ja prosiłem, że mogę go kochać, co najmniej na poziomie duchowym zawsze.

Były czasy, kiedy musieliśmy oddzielić emocjonalnie, w tym roku możemy oddzielić fizycznie. Będąc w zgodzie z Duchem w tym czasie było tak ważne. Jeśli byliśmy od siebie i emocjonalnie indywidualny, wszystko się skończy. Poszedłem do świątyni dużo i naprawdę modlił wiedzieć, co jest kolejnym krokiem powinno być i kiedy to się stało. Po wielu prac na siebie wiedziałem, że muszę zwrócić moją uwagę z powrotem do mojego małżeństwa. Poprosiłem go, aby wrócić do domu i modlę się każdego dnia, że ​​Pan pomoże mi wiedzieć, co zrobić z tym związek, jak go leczyć. Idziemy naprzód w kroczkami do szczęśliwego małżeństwa z nadzieją!

Jak jest to wyzwanie dotyczy dzieci?

Staraliśmy się, aby nasze życie rodzinne, jak zwykle, jak to możliwe, a nawet wtedy, gdy zostały rozdzielone, staraliśmy się niech dzieci wiedzą, że mama i tata nadal ich kocha i że to nie była ich wina. Oczywiście, że zniszczył swoje życie i swoje bezpieczeństwo i że jest częścią tego, że chciałbym zmienić, gdybym mógł, ale nie mogę i mam wrażenie, że Pan poświęci to doświadczenie dla ich dobra.

Jesteśmy bardzo z góry z naszymi dziećmi. Oczywiście, tylko udostępniać informacje odpowiednie do wieku. Nie mówimy konkretnie o pornografii; jednak wiedzą o wybory i konsekwencje.

Chcę, by moje dzieci, aby zrozumieć, że mogą mówić do Ojca Niebieskiego. Chcę, żeby wiedzieli, że Zbawiciel jest tam dla nich też. Mam nadzieję, że to doświadczenie będzie faktycznie pomóc im w ich własnych doświadczeń życiowych. Mam nadzieję, że będą one miały związek z ich Zbawiciela i poczuć sam komfort Znalazłem w młodszym wieku niż większość dzieci, ponieważ to one są potrzebne i będą go potrzebować.

Jaka jest twoja motywacja do dzielenia się swoją historią?

Jestem zaskoczony, kiedy spotykam kogoś, kto twierdzi, że nie widział pornografii. Kiedy byliśmy doradztwo z naszej biskupa, powiedział, że praca z czternastu innych ludzi z podobnymi problemami z pornografią, że przyszedł do niego.

Posted in: 31 - 40 years old , English , Married with children , Personal Challenges , Personal Challenges , Uncategorized , United States - Tags: , , , ,

39 Comments

  1. Blue
    10:33 pm on January 12th, 2011

    Bethany, this was an amazing, powerful interview. I had only read 1/3 of it when I had to stop and forward it to a friend. Thank you for sharing your story…I know it will bless many people. Even those who aren't dealing with pornography…your comment that “The role of the Atonement for the sinner is talked about a lot. However, there is another side of it: the Atonement's role in the life of the person who's been hurt.” is so profound. I loved reading about how you're healing, and it's inspiring for me, and I imagine anyone else who has difficult things to heal from.

  2. melissa
    11:22 pm on January 12th, 2011

    Thank you, Bethany, for your courage to share this story. A quote from Joseph f. Smith showed up in my inbox today, and it seems to describe you so well…..”the art of healing is really one of the highest qualities and attributes if man; it is a characteristic of a great and noble soul.”

  3. A sister in the Gospel
    1:18 am on January 13th, 2011

    Thank you for your openness and frankness. I discovered my husband's addiction 3 years ago. It's been a long, hard journey. It's nice to know I'm not alone in this. It's also nice to know that it's okay that I still have moments of struggle, even after 3 years. Sometimes I get down on myself 'cause I can't get over this and it's been THREE years. I should be over it, right?! Once again, nice to know that I'm not alone and that you're in the same boat–still struggling many years later. Dziękujemy za dzielenie się swoją historią. It was just what I needed tonite.

  4. Sarah
    8:10 am on January 13th, 2011

    Thank you for sharing this! I'm sure you have reached many women who are struggling with this issue, I for one truly appreciate your insight and testimony. I especially connect with what you said about trust…I have dealt with that part of this issue for some time, and it really does help to know that someone else know what you are going through Thank you so much.

  5. Your Recovery Sister
    8:58 am on January 13th, 2011

    Bethany, I love you. I know your story. I have heard the ins and outs. I have lived a similar struggle. Thank you for sharing so openly. You will be a tool in the Lord's hands to change and strengthen others. I can feel it. -AD

  6. Emily
    12:01 pm on January 13th, 2011

    You rock! Way to be so bold about this. It's what we need.

  7. Dorothy
    2:04 pm on January 13th, 2011

    I love so many things about this interview. I love that you said that imperfect emotions are okay. I love that you address the issue of Christ being the true Healer, and that every other help is there to point to Christ. I love that you broke the taboo and came forward as someone struggling so that others won't feel alone. I love that you are trying to change the stereotype of pornography addicts – they usually are just good men struggling with a problem.

    Byłem zaangażowany do kogoś, kto walczył z pornografią. Przed tym doświadczeniem, myślałem źle o bycie w związku z uzależnionym pornografia była zazdrość. To nie jest zabawne, ale naprawdę źle - bardzo szkodliwe rzeczy - stara się być emocjonalnie blisko kogoś, kto jest po prostu nie istnieje, dom, który żyje tak, że życie nie musi czuć dyskomfort, że życie i relacje nieuniknioną. Udaliśmy się do przedmałżeńskiego poradnictwa i mój terapeuta powiedział, "Czy zerwać, czy też trzymać się razem, to będzie bardzo ciężko." I w końcu miał odwagę, aby zakończyć związek. (W rzeczywistości, po prostu starałem się go zakończyć, ale nie bardzo, a potem dostałem po cenach dumpingowych.) Myślę, że z tego rachunku cały czas, ponieważ to pomaga mi zrozumieć, że trzeba znaleźć właściwą drogę, a nie łatwe, ponieważ łatwe nie istnieje.

    Niech was Bóg błogosławi!

  8. Eliana Osborn
    14:52 w dniu 13 stycznia 2011

    Hej Bethany, doceniam to robisz. Byłaś dzielna i wiem, że będzie błogosławiony za to. Kiedy zejdzie moją drogę na południe kiedyś chciałbym cię widzieć.

  9. Liz
    15:14 w dniu 13 stycznia 2011

    Wspaniały i potężny wywiad, który pomoże podnieść tak wielu z siostrami!

  10. Żona uzależniony
    20:19 w dniu 13 stycznia 2011

    Dziękujemy za dzielenie się swoją historią. Wiedziałem o uzależnieniu męża przed ślubem. Wyszłam za niego, bo walczył z moim uzależnieniem od pornografii i wierzył, że możemy pracować przez to razem.

    Dowiedziałem się wczoraj w nocy, że nie było w nawrotu w ciągu ostatnich czterech miesięcy. Ten post był więc w odpowiednim czasie dla mnie. Spędziliśmy dzień rozmawiają ze sobą iz biskupem naszym oddziale. Przygotowujemy się do podjęcia kolejnych kroków i uczestniczyć w spotkaniach Uzależnienie windykacji oraz doradztwa poprzez LDS Family Services.

    Modlę się, że razem możemy pokonać tę walkę.

  11. Monica
    22:08 w dniu 13 stycznia 2011

    Bethany - dziękuję za odważnej szczerości. Im więcej wiemy, że nie jesteśmy sami, tym większe nasze doświadczenia mogą być ponoszone. Dziękuję za podkreślenie, że samo unikanie nie wystarczy już, i że przyjęcie własnych i uczuć naszych dzieci powinny być akceptowane, zatwierdzone i słyszał. Nie ma miejsca na zawstydzanie w sercu Boga, dla nas - i musimy zaoferować samo dla wszystkich ludzi wokół nas. Dziękujemy za głoszenie prawdy, że świadczą bezwarunkową miłość Zbawiciela, zbierana przez najtrudniejszych heartbreaks. Cała moja miłość i modlitwy.

  12. Debra
    11:53 w dniu 14 stycznia 2011

    Dzięki tobie, twoim mężem, a projekt Mormon Kobiety dla świeciło światło na coś, co jest często omawiane w zbyt uproszczone terminów. Musiałem zmagać się z przedmiotu na wielu frontach. Przesłuchanie kobiety opowiadają o swoich perspektywach na ten temat jest niezwykle pomocne. Jest jeszcze takie tabu, a samotność jest niesamowite dla tych z nas, którzy czują ogromną presję, aby nie mówić o niej. Jeszcze raz dziękujemy! Dajesz mi nadzieję! Dzielny, odważny, dzielny!

  13. Tiffany W.
    05:36 w dniu 15 stycznia 2011

    Bethany, thank you for courage and honesty in sharing your story. Thank you for sharing your name and your face. You are a powerful example on many fronts: working with and supporting your husband as he struggles with his addiction, having strength to separate when appropriate, and recognizing your own need for healing.
    This was very, very powerful.

  14. Jen
    12:00 pm on January 15th, 2011

    Bethany-
    You are beautiful. I went back to look at your pictures after reading your story and I felt such love for you. You are so incredibly brave. I admire your courage in being honest with your experience with pornography and also the courage it takes to understand and express deep emotions.

    Most of us are still scared and uncomfortable discussing pornography. We need to follow your example! I am sincerely praying for you, your husband and your sweet kids.

  15. Mandy
    8:52 pm on January 15th, 2011

    i felt the spirit so strongly while reading your thoughts and i wanted to thank you so much for allowing me in on your secret over these past four years! knowing you as a crafting icon, super mom, and hilarious fun-seeker in addition to a spiritual giant for daily overcoming these trials has greatly increased my own personal testimony! i count myself blessed to touch toes with you!

  16. Laree
    1:44 pm on January 16th, 2011

    Thank you for being so brave and letting us know that we are not alone. I Liked what you said about the fact that a pornography addict is usually a good, normal person. We need to stop writing them off as perverts. I have a question. Are pornography addicts routinely excommunicated?

  17. Rose
    8:11 pm on January 16th, 2011

    Thank you for sharing your story with all of us. You are one courageous woman! Blessings to you as you continue on your journey.

  18. Michaun
    9:58 pm on January 16th, 2011

    Byłem pod wrażeniem twojej historii. I have a son who struggled with this addiction for a couple of years before he came to me to confess after a family home evening lesson focused on the strength of youth book. It has been a very difficult journey. It has tore my heart in tiny pieces. I knew that I had to love him and get him some help and stand by him. I made sure that we had open communication. I am extremely grateful for the atonement and how it helped my son. I am happy to say that he is now serving a mission. Something that I didn't think would ever happen. I will always be amazed at my son's ability and strength to overcome the addiction. What helped the most was having the most remarkable Bishop that was a constant help and a very patient and amazing psychologist. It seemed to take a long time before my son could completely forgive himself. Zrobił. I beat myself up so many times. What did I do wrong as a mother? It took my Bishop telling me that it was not my fault and quit blaming my self, before I could regain control of my emotions. I am so grateful to belong to this church. I would have lost my son a long time ago. There is hope. There is forgiveness. There is a Savior who died for our sins. I have never been so appreciative of what the Savior has done for us until this past 6 months when I was able to see the atonement in action. My son is very open about what happened and even shared his experience in Relief Society. That was a tough day for me. I had to give a lesson on Pornography. He was amazing and gave alot of hope to others. If a teenage boy can conquer this, anyone can. It takes alot of love and support and I learned to never ever give up. I know that Heavenly Father would never give up on us either.

  19. L.
    10:27 pm on January 16th, 2011

    I admire your courage in coming out publicly about this. I have known about my husband's addiction for about a year now, and a lot of the time the most difficult thing for me is the secrecy of it all. I feel like it's not my burden to share, so none of my friends or family know: I carry it alone. I fear we'll never have a “normal” life. I'm glad you've been able to find so much peace and calm, and I hope that this message will circulate far and wide so that other sisters will know they are not alone: we are many.

  20. K
    10:47 pm on January 16th, 2011

    I have the same question as Laree — was the excommunication a result of pornography viewing alone?

  21. Stacey
    11:00 pm on January 16th, 2011

    Thank you for sharing your story, and thank you, MIchaun, for sharing about your son. We've been dealing with the hellish repercussions of a young teen who has been viewing porn and making some poor decisions. These decisions resulted in legal action and his removal from our home for a time. Thankfully, we were led to helpful counsellors and a reasonable judge and our family is healing. Thank you for the advice to have discussions with our children about pornography. I wish we'd discussed things more in-depth than we had. The Savior is helping to heal us, and in a surprising way, my prayers for this son to be happier in our family are being answered. I can't believe we've had to go through this – and there really is no one you can talk to about it when you're dealing with minor children whom you want to protect – but I have great hope that we will all be better for having dealt with the problem now.

    I am hoping for the best for you and your family and for all those struggling with this insipid evil. Heavenly Father wouldn't allow us all to have this problem in our lives if there wasn't hope for recovery.

  22. B.
    1:17 pm on January 17th, 2011

    Bethany,

    Thank you so much for sharing your story. I, too am facing the challenges of a husband who is addicted to pornography. I have such a hard time compartmentalizing it all, on one side is my husband who I love so much, and have for the past 7 years – and on the other side is the man who has kept secrets from me, broken trust, and hurt our little family. I've known about his addiction for the past 5 years – he was completely clean for the last 2, and then he relapsed this last week. I miscarried the day after I found out, and I am having trouble holding it together.

    However, your beautiful article gives me hope. Hope that I can trust again. Hope that I can give my burden to Christ and heal myself. I guess I just need to make self-healing a priority right now, then I can deal with the rest.

  23. Bethany
    3:04 pm on January 17th, 2011

    The way that I understand excommunication is that a person is excommunicated when they have put their own salvation at risk because they are operating under the covenants they made at baptism and often times the temple. When they repeatedly break those covenants they are risking their salvation and so when a sin (any sin) gets to a point that the person seems to not be able to control themselves(because they don't want to or otherwise), excommunication needs to be the answer so that that person can be protected, given the chance to get better while not breaking those sacred covenants and given- if they so choose-a fresh start.

    From what I understand there are only a few sins where excommunication is basically a given-and no pornography is not one of them. I have heard of men (and women) who have had a problem with it for so long or members that hold callings where they have a large stewardship (stake president, etc)being excommunicated for pornography but in the case of my husband the addiction had progressed over the years to other sexually deviant behaviors leading to his excommunication. But I cannot pretend to know all about excommunication.
    I do know that EVERY case is individual and that every person is judged against themselves by righteous men using the power of the priesthood and direct inspiration. They take it very seriously and I know that my husband was excommunicated for his own protection and for a chance to again have the hope of salvation.

  24. Jerome
    02:04 w dniu 18 stycznia 2011

    Kocham ten szczery konto, ale muszę powiedzieć, że czuję dość zakłopotany dla męża. Nie mogę pomóc, ale myślę, że ten artykuł krąży w oddziale i udziałów, gdzie mieszka, i że wiele osób nie zna się go przeczytać. Być może to jest częścią procesu leczenia, przed publicznym poniżeniem do poprawy zachowania.

    Szczerze mówiąc, nam się do dyskusji, a okazało się, że wiele, ale czułem się niezręcznie w imieniu męża cały czas.

  25. Mąż
    11:58 w dniu 18 stycznia 2011

    To mąż mówi: "Dziękuję za szczerą troską w moim imieniu, ale nie jestem zawstydzony! Jestem bardziej zdenerwowany, że ludzie są zawstydzeni i wstyd przez niego. Jedynym sposobem, aby zmienić to położyć twarzą do niego, które moja żona podjął trudną decyzję do zrobienia. To tylko staje się niezręczna, gdy inni nie mogą mówić o tym otwarcie, nie czując się zakłopotany przez pornografię słowo i mam nadzieję w tym artykule może otworzyć drzwi do tej zmiany. To była decyzja, że ​​my, Bethany i ja, wykonany razem, ale strona nie nazywa mormonów Mężczyźni projektu. Zgadzam się, że upokorzenie publiczne na pewno nie jest to dobry sposób, aby uzdrawiać, ale nie jestem upokorzony przez to. To jest mój los, moje wybory, a także mój rafinerie ogień. Popieram mojej żony działania w dzielenie jej historia w 100%. Ani jeden z nas szuka podziwu i współczucia po prostu chcemy to piętno zmienić! Jeszcze raz dziękuję za troskę. "

  26. Emily K.
    12:43 w dniu 18 stycznia 2011

    Och Bethy. Dziękuję bardzo za udostępnienie tego. I soo wish I mogło być tam, aby pomóc, ale po raz kolejny, ustawiania takiego sprawiedliwego standardu dla innych. Modlę się często dla Ciebie. Wiem, że można pomagać innym na wiele więcej sposobów, niż myślisz. Dzięki Bogu za miłosierny, kochający Zbawiciel, który nigdy nie pozostawia nas w spokoju.

    Kochałem komentarzy męża. To jest tak niesamowite, że po tym wszystkim można stanąć zjednoczeni. To na pewno hit domu do mnie, a ja będę uczyć moje dzieci o seksie i pornografii.

  27. S
    13:10 w dniu 18 stycznia 2011

    Dziękuję zarówno za podzielenie się swoją historią. To jest wspaniałe, że jesteś w miejscu, teraz, że można to zrobić. Mam nadzieję, że jesteś w stanie dotknąć wiele z tego i pomóc innym dostać się do tego samego miejsca. To musi być bardziej w otwarty i cieszę się, że nie miał odwagi, aby to zrobić. Mam przyjaciół, na które mają wpływ na ten sam problem i wiem, że to pomogło im tyle, aby móc rozmawiać z innymi w tej samej sytuacji.

  28. Diony
    22:44 w dniu 18 stycznia 2011

    Dzięki Betanii za tak otwarte i dzielenia się swoją historią. To zajmuje dużo odwagi, wiem, bo byłem przez nią. Byłem żonaty 14 lat uzależniony od pornografii, ale jest nadzieja, pomoc i uzdrowienie. Napisałem o tym książkę nazwie Torn Apart-być może to ty lub ktoś kogo znasz pomóc. Więcej informacji znajduje się na mojej stronie internetowej. Szkoda, ty i twój mąż wszystko najlepiej jak można nadal pracować przez to razem.

  29. Jerome
    05:53 w dniu 19 stycznia 2011

    Husband

    Uzgodnione piętno nie musi tam być, to nie każdemu niedźwiedzią przysługę.

    Wiedząc, że jesteś całkowicie w porządku z tym stopniem podziału jest dla mnie za mało. Dopóki się okazać to idź do niego. Czuję, że nie jest ani złe, ani prawo do nadawania na tym poziomie, po prostu preferencji.

    Że nie było w tej samej sytuacji, że nie może naprawdę wiedzieć, jak będę kontynuować, ale podejrzewam, że nie byłoby dobrze z tym poziomie podziału. Jeśli to Ci odpowiada, to ci odpowiada. Dla mnie artykuł byłby równie sensowne, jakby była anonimowa, ale to tylko ja. Czuję, że jestem w stanie pojąć powagę sytuacji, bez konieczności skojarzony twarz, ale dla niektórych, że prawdopodobnie "przynosi go do domu." (Zdaję sobie sprawę, w jaki sposób protekcjonalny, że ostatnia linia może brzmieć, ale jestem szczery. Pracuję w newsmedia i zrozumieć znaczenie włączenia wydarzenia z prawdziwych ludzi i rodzin.)

    Myśl-I końcowy życzę na wyjazdy, indywidualnie i wspólnie.

  30. M
    18:36 w dniu 19 stycznia 2011

    Być może na początku (ma już cztery lata) mąż nie byłby w stanie mówić tak otwarcie z kimś innym niż bliskich członków rodziny i osób pracujących z nim pokonać swoje uzależnienie i nigdy by nie pomyślał, że jego historia będzie umieścić w artykuł jak ten. Nie chcę mówić za mąż, to tylko myśl. Bethany i mąż, masz oba pokazane tyle odwagi i siły. Dziękujemy za pomoc i mam nadzieję, dajesz innym!

  31. Uzdrowienie
    20:59 w dniu 19 stycznia 2011

    Dziękuję, Betanii, do dzielenia się swoją historią. Jesteś bardzo dzielna i myślę, że masz rację, że trzeba usunąć piętno i mówić bardziej otwarcie z naszymi dziećmi o tym. Jak zastanawiam tych trudnych sytuacji zastanawiam się, jak bardzo nasz pokolenie kobiet płaci cenę za decyzje poprzednich pokoleń kobiet. Oczywiście nie możemy dokonywać wyborów za kogoś innego, a ludzie są całkowicie odpowiedzialni za swoje własne grzechy, ale wydaje się, ciężar kobiet, że mężczyźni wzrośnie tylko średnia ich matki, siostry, przyjaciółki i żony ustawić dla nich. Były matki i siostry naszych mężów "głupie kobiety obładowany różnymi żądzami"? To pewnie tylko fantazyjny strategia radzenia sobie, ale jak próbuję znaleźć uzdrowienie z problemami mój mąż rozpoczął się w jego domu dzieciństwa, największa nadzieja mogę znaleźć jest utrzymanie wysokiego standardu czystości dla moich synów na przykładzie tego, co ja przeczytać , oglądać i słuchać.

  32. Obrażony
    01:51 w dniu 21 stycznia 2011

    Uważam bardzo założeniem tego artykułu bardzo obraźliwe, i nie sądzę, że jest to bardzo skuteczny sposób na rozwiązanie problemu. Chociaż nie zgadzam się, że nie jest konieczne piętno pornografii uzależnienia wśród członków Kościoła (piętnem, które jest, w dużej części, ze względu na sposób pornografia skierowana jest z podium), historia Bethany nie więcej do dalszych tego piętna niż go uchylić.

    Że kobieta będzie rozważyć rozwodzie męża dla uzależnienia pornografii jest niepokojąca, co najmniej. Że był to jeden z jej pierwszych myśli jest o wiele bardziej z oskarżenia o Kościele, niż jest na Betanii. Wiele, wiele kobiet zostało Mormoni indoktrynowane myśleć w ten sposób, a raczej ich mąż jest alkoholikiem lub narkomana niż narkoman pornografią. Z wyjątkiem skrajnych przypadkach, pornografia nie jest podstawą do rozwodu. Nie, jeśli kogoś kochasz, a nie, jeśli jesteś naprawdę stara się kochać kogoś tak samo jak Chrystus.

    Proszę nie interpretować ten post jako atak na Betanii-to nie jest. Zdaję sobie sprawę, że nie ma wiele więcej do tej historii, niż zostało napisane (oświadczenie męża, że ​​jego "problemy Wszystko zaczęło się od pornografii" zdają się wskazywać, że nie było więcej dzieje. Wydaje się również, że Bethany przyznał tyle w jej komentarzach) i działania jej męża poza pornografii może również zasługują na rozwód. Powiedział, że artykuł jest dość niejasna w tym zakresie, i sprawia wrażenie, że został ekskomunikowany z powodu nałogu pornografii. Że implikacja jest szkodliwe, a robi niewiele, aby rozwiać piętno pornografii uzależnienia. Przeciwnie, wzmacnia je. Ile mniej prawdopodobne jest, aby ktoś wyznać nałogu pornografii, jeśli myśli, że jego żona będzie go zostawić czy on będzie ekskomunikowany i wygnany?

    Jest również niepokojące, że tak kobiety chwalili Bethany dzielenia się swoją historię. Czy mamy brać z tej odpowiedzi, że coraz więcej kobiet chce wejść na giełdę z bardzo prywatnych informacji swoich małżeńskich kłopotów? Ponownie, jest to, że ma się kogoś bardziej narażone na uzależnienie od pornografii przyznać się? Bethany jest niczym, jeśli nie odważny, ale myślę, że byłoby to równie skuteczne (bardziej, faktycznie), gdyby zostały wykonane anonimowo.

    Niezależnie od tego, czy mąż ma zielone światło tej decyzji, i wydaje się, że tam nie ma-jest jeden powód, dlaczego nie mógł być równie skuteczny w anonimowości. W rzeczywistości, jeśli prawdziwym celem tego artykułu jest, aby rozwiać piętno pornografii uzależnienia, to byłoby bardziej skuteczne, aby opublikować zdjęcie męża. To normalny facet z piętna, po wszystkim. (Nie chcę wiedzieć męża tożsamości i powiedzieć, że po prostu udowodnić, że nie było prawdziwe korzyści dla nauki tożsamość Bethany.)

    Szkoda, Bethany i mężem wszystko najlepsze, i mam szczerą nadzieję, że pokonanie ich prób. Mam nadzieję, że to, co ludzie biorą od historii Bethany jest to, że, podczas gdy pornografia jest destrukcyjne, równie destrukcyjne jest wspólne podejście do mormonów pornografii uzależnienia. Przemoc fizyczna i seksualna są podstawy do rozwodu. Alkoholizm i narkomania mogą być podstawą do rozwodu. W wielu przypadkach, akty seksualne z partnerem innym niż współmałżonka są podstawy do rozwodu. Oglądając zgadzające dorośli uprawiają seks na ekranie świecące nie jest podstawą do rozwodu. Pornografia może lub nie może być katalizatorem do jednego lub wszystkich z nich, ale sama pornografia nie jest podstawą do rozwodu.

  33. Marci
    07:05 w dniu 21 stycznia 2011

    Dziękuję Obrażony! To musiał być powiedziane.

    Podczas pornografia może poczuć się jak zdradę, nie sądzę, zdrada Bethany powinien być odwołany albo. Jej mąż zwierzył się jej. Podzielił swoją osobistą walkę z nią i pierwszą rzeczą, że robi się go i wywołać jej mama? Jesteśmy do opuszczenia naszego ojca i matkę i przylgnąć do naszego małżonka. Na zdrady skali, wietrzenie słabości męża do swojej rodziny i przyjaciół (a obecnie w Internecie) wydaje się znacznie większym grzechem i bardziej szkodliwe dla związku niż porno. Bethany, że mąż zgodził się na to dowodzi tylko, jak bardzo został browbeaten nad tym. Każdy człowiek, który pozwala na to, że nie musi mieć dużo godności w lewo.

  34. SM
    15:07 w dniu 21 stycznia 2011

    Ta forma ujawnienia wydaje się nie tylko niestosowne, wydaje się również, że brak jest w każdym przezorność. Co z dziećmi, wnukami, itp, z Betanii i "mąż" (jak gdyby nie zasłona tajemnicy tutaj ... ile Bethany na żywo w Mesa, to 31 lat, i dopasować obraz pisał?)? Jest to napisane dziedzictwo że chcesz być zapamiętany?

    Radzę wydawców tej oferty witryny, aby usunąć dane osobowe i zrobić to anonimowo, tak szybko jak to możliwe. Rzeczy się przecież "do wirusowego" i szczegóły tutaj są zbyt specyficzne, aby chronić tę rodzinę. I nie myślę o Betanii i "mąż", per se, ale dzieci teraz, a co ważniejsze, w przyszłości.

  35. Wzruszony jej uczciwość
    16:36 w dniu 21 stycznia 2011

    Jestem bardzo wdzięczny za artykułu Bethany. Miałem takie poczucie spokoju i wdzięczności podczas czytania, i komfort w moim sercu, że mój własny sytuacja będzie w porządku. To daje mi nadzieję, że inni odnajdują swoją drogę przez to i że ja też mogę znaleźć uzdrowienie mojego złamanego serca.
    Jak czytam przez tych ostatnich uwagach miałem rosnące niepokój w dole mojego brzucha. Odszedł, że ciche uczucie Ducha. Jestem pewien, że nie było dużo modlitwy i duchowej kontemplacji zrobione przez tego słodka para, ponieważ uważa udostępnianie ich historię dla nas wszystkich usłyszeć. Jestem pewien, że to nie było bez prawdziwej inspiracji, z którym Bethany urodziła jej serce i duszę, aby pomóc, tak pomóc innym. Jak ja.
    Jest to dla kogoś innego do powiedzenia podszeptów Ducha do jej serca były nieprawdziwe?
    Jest to dla kogoś innego, aby powiedzieć, że moje serce posiniaczony i poobijany, dewastacja czułem rok po roku, raz po raz, a w przeważającej szkodliwe uczucia mam bycia nie-wybrany, niekochana, niedoceniona, nieatrakcyjna, niepotrzebna i ostatecznie zdradził nie są podstawą do myśli o opuszczeniu mojego męża?
    Nie, to jest moja sytuacja. Moja własna walka. I moja własna decyzja.
    Jestem pewien, Bethany nie z decyzją pomoc w tym artykule, zwracam się do postu i modlitwy, do mojej wiedzy o zadośćuczynienie i co to oznacza dla mnie, i przy pomocy osobistego objawienia mam prawo, Uczynię moją decyzję i wiem, że to jest właśnie dla mnie.
    To nie może być inne wybór byłby wykonany w ich własnej sytuacji, ale moja droga jest inna niż wszystkie inne. Jak jest Bethany. Uważam, że część jej drodze było wzmocnienie mnie dzisiaj. I przypomnieć mi, że Zbawiciel jest świadomy mnie i moich zmagań.

    Dziękuję Betanii. Masz dotknął mojego serca i dał mi nadzieję. Jestem wdzięczny za Ciebie i Twojej odwagi.

  36. Bethany_the_Naive
    17:07 w dniu 21 stycznia 2011

    Zgadzam się z Obrażony, Marci i SM. Jest wysoce niestosowne, aby wystawiać coś bardzo prywatnego ze światem, a nie z tym poradzić w pojedynkę, z możliwością doradztwa, które jest sprawą prywatną. Jeśli ktoś ma szkodliwy wpływ na zaufanie i uczciwość w tym związku dalej, to Bethany. Nikt inny nie musi być zaproszony do swojej sypialni! Nawet Kościół, który przywódca mormonów nie ma wcześniejszego doświadczenia zawodowego doradztwa!

  37. CRH
    17:33 w dniu 21 stycznia 2011

    Niektóre plakaty pisali o odwadze Betanii w wychodzi na ten temat, ale myślę, że człowiek zapomniał jest o to jej mąż. Jak czuje się tego ujawnienia? Podał jej swoją zgodę na to, aby udostępnić lub jest on w stanie udostępnić swoje poglądy?

    Niestety piętrzą się na, ale muszę zgodzić się z innych plakatów. To jest osobista sprawa w małżeństwie. Podczas Bethany rzeczywiście prawo pisać o swoich osobistych doświadczeniach, ale nie może uniknąć konsekwencji udostępniania intymne szczegóły swojego małżeństwa na świecie online. Anonimowość może być mądre posunięcie tutaj.

  38. TRich
    18:38 w dniu 21 stycznia 2011

    @ Apa

    Zrobić dobry punkt, ale myślę, że trzeba jeszcze utrzymać język szacunku.

    Chodzi o dzieci i rodziny jest szczególnie istotne. Ja po prostu nie rozumiem, dlaczego to jest dobry pomysł, aby wejść na giełdę, gdy znasz swoje dzieci i dalsza rodzina może zobaczyć to od lat w przyszłość.

    Ponadto uważam, że czasami LDS pary stworzyć życie seksualne, które buduje się jak domek z kart. Niedyskrecji, jak oglądanie porno, sprawia, że ​​dom rozbić. Samo nie może wystąpić z kilku nie-LDS (lub być może, że będzie). Ale gdy małżeństwo i intymność jest związane zbyt ściśle z duchowością (które w naszej religii jest związany z wykonywaniem czystości i doskonałości), to ludzie mogą być ustawienie się na porażkę.

    With that said, I don't want to minimize the damage that porn can cause. But I think it also needs to be examined why the state of Utah has an incredibly high porn usage rate. Clearly Bethany is not blowing the lid off of anything. Porn is common point of discussion in church — probably too common. The current approach isn't working.

    The solution lies with a healthier attitude towards sex and practical solutions towards curbing the consumption. Obviously there are internet filters, but there is also software that will tell you exactly what people are looking at on the computer. Having internet filters and software that monitors internet use should be required on every computer in an LDS household and the female head of the household should be the only holding the passwords to the software. True, porn was a problem prior to the mid-90s, but it wasn't the problem it is now.

  39. admin
    7:12 pm on January 21st, 2011

    From the MWP administrator: Relevant to point #3 in our Comment Guidelines, several comments have been removed from this post. Future commenters should be aware that Bethany and Husband worked TOGETHER to make the decision to share their story with us. In fact, Husband comments himself in this thread.

    Any future comments that berate their decision or their religious beliefs will be deleted.

SEO Powered by Platinum SEO z Techblissonline