26 stycznia 2011 przez admin

28 Komentarze

Reflektor na Wiary

Reflektor na Wiary

Erin Chambers McKay

W skrócie

Erin umiłował teatralne odkąd była małą dziewczynką. Swój pierwszy środek w wieku trzynastu lat, a po ukończeniu BYU, przeniosła się do Los Angeles. Jako etap pracy i filmowy w Los Angeles, Erin odzwierciedla wyzwań i radości z jej działalności.

W jaki sposób wziąć udział w wykonaniu?

Kiedy byłem może pięć lub sześć lat moja mama i tata zauważył, że mam talent do teatralne więc zapisała mnie na lekcje tańca i gry na fortepianie. Mój nauczyciel fortepianu odkrył, że mogę śpiewać, więc chciałbym śpiewać i ćwiczyć teatralności z nią. Kiedy miałem siedem lat, byłem w szkole średniej produkcji The King and I. To było moje pierwsze doświadczenie bycia na scenie, a ja po prostu zakochałem się w niej. Czułem się, jakbym był w tym drugim świecie. Publiczność była zupełnie ciemno, ale wszystko na scenie był lekki. Tworzyłem ten całkowicie nowy świat, że nigdy wcześniej nie doświadczyłem. Dla mnie było to bardzo magiczne-zajęło mi to w innym miejscu. Zawsze byłem bardzo pomysłowe; kiedy byłem młodszy będę udawać, że dziewczyna z książki Wyspa Błękitnych Delfinów. Zawsze udaje mi się śmieszne i ubieranie ubrania. Uwielbiałam postawić się w różnych sytuacjach i nowych światów. Myślę, że idea staje się kimś innym i gdzieś indziej naprawdę atrakcyjne dla mnie jak dziecko.

From a recent shoot for ELIZA Magazine

Od ostatniej sesji dla ELIZA Magazine

I nadal z teatrem przez całe liceum i też nie, jak również telewizję i film. Mam agenta, gdy miałem trzynaście lat i zrobił kilka niezależnych filmów, ponieważ było sporo, że przyjdzie w moim rodzinnym mieście Portland, w stanie Oregon. Byłem naprawdę błogosławiony mieć wiele możliwości wokół mnie i mieć rodziców, którzy zawsze pchnął mnie do zaangażowania się i korzystać z moich talentów.

Dorastając, nie wiesz, że wykonanie było coś zrobisz profesjonalnie?

Nie, ja nie. W rzeczywistości, kiedy ludzie pytali mnie jak dziecko, "Czego chcesz być, kiedy dorośniesz?" Powiedziałbym, "dżokej konia." Miałem obsesję na punkcie koni, jak mała dziewczynka; moje ulubione filmy rozwijające się były Dzikie Serca nie można złamać, Man From Snowy River i Black Stallion. I nawet wziął Szkoła jazdy konnej. Pamiętam przesłuchanie ludzie mówią o tym, że dżokeje koń musiał być mały. Pomyślałem: "Jestem mały. Mogę być dżokej konia! "

Po ukończeniu szkoły średniej poszedłem na Brigham Young University i nie był pewien, co się dzieje na głównym w. Wiedziałem, że na pewno chciał kontynuować teatru i śpiewu. Tak jakby wpadł do programu działającego tam, i tym bardziej zaangażował się bardziej poważne zostałem o tym. Zdałem sobie sprawę, że mogę to zrobić jako zawód. W tym czasie ja wylądował wiodącą rolę w filmie o nazwie Nie oglądaj się pod łóżko. Pracowałem z ludźmi, którzy byli w tym biznesie od wielu, wielu lat, a praca z nimi naprawdę dużo zaszczepił we mnie zaufania. Pomyślałem: "Hej, mogę nosić film. Nigdy naprawdę nie zrobiłeś tego wcześniej, ale myślę, że mogę to zrobić. "

Erin with Patrick Page in "The Pleasure of HIs Company" at the Old Globe in San Diego.

Erin Patrick Page w "przyjemność jego firma" w Starym Świecie w San Diego.

To takie trudne do osiągnięcia sukcesu w biznes, choć. Kiedy oglądam reklamy i epizodyczne telewizor widzę wielu przyjaciół, z którymi pracowałem i spotkaliśmy się na przesłuchaniach. Ja się tak podekscytowany, kiedy je widzę, bo to takie trudne biznes być w. zawsze myślę: "Yay dla Ciebie!" Sukces w tej branży jest połączenie pracy swój tyłek, mając naprawdę szczęście, i jest utalentowany. Ponieważ sukces jest kombinacją tak wielu różnych czynników, istnieje wiele naprawdę utalentowanych aktorów, którzy nawet nie mają środków i nie przesłuchanie. To tyle o bycie w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie. W LA jest tak wiele różnych poziomów sukcesu. Są ludzie, którzy są aktorami pracy, a to za sukces, bo pracujesz. To nie są aktorzy, którzy gwiazdkowy w ogromnych filmów kasowych i się zatrzymał na ulicy. Myślę, że oba te rodzaje podmiotów są udane. Jak dla osoby, z udziałem w wielkich hitów, to albo mają naprawdę niesamowite przedstawicieli lub są naprawdę szczęśliwy. To jak gwiazdy mają do wyrównania po prostu doskonale.

Jakie są wasze najbardziej znanych ról w etapie i filmu?

Moje najbardziej znanych ról scenicznych grają Johanna w Sweeney Todd na PCPA TheatreFest i wtedy, gdy grałem Jessica Poole w przyjemność jego firma w Old Globe Theatre w San Diego w przeciwnym Patrick Page (znany aktor Broadway). Filmwise, mój najbardziej widocznym pory rola była prawdopodobnie główną rolę w filmie Disneya Nie oglądaj się pod łóżkiem, a potem miałem również wiodącą rolę w dwóch filmach niezależnych, jeden, że strzał w Utah (Single 2nd Ward) i pozostałe w Austrii (posyłki Aniołów). Byłem też ołów w niezależnym filmie, który jest po prostu wychodzi teraz, że został postrzelony w Oklahomie i oparty na prawdziwej historii-boską deszcz.

On the set of "Heaven's Rain" with costart Mike Vogel

Na planie "deszcz" z Niebios Mike Vogel COSTAR

Pracujesz jako aktor w pełnym wymiarze czasu?

Obecnie, tak! Gram Siobhan McKenna na General Hospital ABC.

Czy przenieść się do Los Angeles, tuż po studiach?

Tak. Ukończyłam BYU w 2002 roku i pobrali na koniec roku w grudniu. Mój mąż, Carson, i przeniosłem się do LA, w styczniu 2003 roku.

Czy regularnie przesłuchanie do ról filmowych i teatralnych?

Z powodu mojego harmonogramu General Hospital, nie mam tyle czasu, teraz. Ale tak, zwykle, gdy nie jestem obecnie pracuje nad czymś, jestem bardzo zajęty przesłuchaniach do ról filmowych i telewizyjnych.

Wykonywania w obecności innych wymaga dużej ilości luki. Jak można poradzić sobie z tym?

Jako dorosły Denerwuję co jakiś czas, gdy jestem przed kamerą lub gdy idę do przesłuchań. Mam bardziej nerwowy do wykonywania teraz niż kiedykolwiek jako dziecko. Myślę, że to dlatego, że jako dorosły mogę umieścić wiele większy nacisk na siebie. Nie pamiętam, zawsze się denerwuje, kiedy byłem młodszy. Kiedy byłem w szkole podstawowej miałem okazję zaśpiewać hymn na igrzyskach Portland Trail Blazer kilka razy. Pamiętam, że moja matka stoi przy biurku ze mną spikera. Oni mówią: "Proszę czekać, aby usłyszeć Erin Chambers śpiewać hymn narodowy", a ona będzie wariować. Była tak zdenerwowana dla mnie. Mówiła: "Czy jesteś zdenerwowany? Denerwujesz się? "I chciałbym powiedzieć," Nie Nie jestem zdenerwowany. Ale masz zamiar mnie denerwuje jeśli będziesz tak mówić! "Myślę, że jako dziecko tak naprawdę nie mieć jasne pojęcie o tym, jak straszne te sytuacje były. Widzę wiele dzieci-jak moje siostrzenice i siostrzeńcy, że nie boi się wszystkiego.

Naprawdę, jest podatny jest tylko częścią mojej kariery, a to bardzo trudna rzecz. Mimo, że już działających już od kilku lat, jest to coś, wciąż się uczę, jak to zrobić każdego dnia. Pamiętam dzień, kiedy czytam coś paskudne ktoś napisał o mnie w trybie online, i szlochała na godziny. To mnie zabił. Jako aktor, trenowałem sam być otwarte i wrażliwe, a więc, gdy takie rzeczy się stało, to może naprawdę zniszczyć mnie. To naprawdę może mnie zabić. Miałem stworzyć naprawdę silną pewność, że opinie te nie mają znaczenia. To nie ma znaczenia, co tacy ludzie myślą. Liczy się tylko to, co myślę o sobie, jak moja rodzina i ludzie mnie obchodzi mnie czujesz i jak mój Ojciec Niebieski myśli o mnie. Muszę przypomnieć sobie, że jeśli czuję się dobrze, co robię, to nie ma znaczenia, co ktoś inny myśli.

Jako aktor, trenowałem sam być otwarte i wrażliwe, a więc gdy [jestem krytykowany], to może naprawdę zniszczyć mnie ..... Wszystko, co się liczy, to co myślę o sobie, jak moja rodzina i ludzie Dbam o mnie czujesz i jak mój Ojciec Niebieski myśli o mnie.

Jakie są wyzwania bycia LDS i aktor?

Jestem ciągle uczą się, kim jestem jako Mormona w tym biznesie. Uczę się, jak przedstawiają się. Ostatnio, bardzo trudno jest znaleźć coś skromnego do noszenia na premierze filmu. Pozwól mi powiedzieć, nie ma fantazyjne skromne sukienki, gdzie mieszkam w LA I pojechaliśmy w całym mieście przez dwa tygodnie i nie mogłem znaleźć nic. Skończyło się na sobie sukienkę bez rękawów. Dowiedziałem się z tego doświadczenia, że ​​należy po prostu zatrudnić stylistę, aby wyjść i się moje sukienki dla mnie. Tak więc, nie jestem doskonały, ale robię najlepiej, że mogę.

LDS_woman_photo_Chambers7

Wiem, że niektóre z osób w mojej wspólnocie religijnej, że: "Jak ona może być dobrym Mormon i zostać aktorką?" Nie sądzę, że stereotyp, że trudno jest być w karierze, że jestem i być dobrym Mormona jest prawdziwa. Myślę, że wiele osób wciąż ma ten pomysł, że firma jest zła, czy jest to zły wpływ. Bycie aktorką nie znaczy, że kusi bardziej niż jakiejkolwiek innej osoby. Rozmawiałem z moim przyjacielem, który pracuje jako księgowy i niemal każdego dnia w pracy proszą go, aby wyjść i się napić. Każdy będzie się skusić w pewnym momencie lub innego zrobić coś wiedzą, że nie powinni tego robić. Po trudnych wyborów nie pojawią się w mojej karierze, naprawdę czuję się jak Ojciec Niebieski patrzy na mnie. Kilka razy czułem złej sytuacji nadchodzi, a ja nie byłem pewien, jak go obsłużyć. Pracowałem kiedyś na koncert, gdzie miałem zrobić scenę miłosną i powiedzieli mi: "Będziesz mieć wybór bycia w stanik lub biustonosz i majtki." Byłem bardzo zdenerwowany o tym. Nigdy nie zrobił tego wcześniej. Nie oczekuję, że każdy znak Gram być idealne; Zawsze będę miał możliwość zagrania postaci, które są nic jak ja i którzy czynią złe wybory. To tylko część sztuki-Masz ma pokazać, że. Jeśli gram postać, która pije ja oczywiście nie naprawdę pije, a jeśli moja postać decyduje się spać z kimś, nie mam dosłownie spać z tą osobą. Mimo to, byłem tak zestresowany o tej scenie, a ja nie wiedziałem, co robić. Potem dowiedziałem się, krótki czas później, że mój zagra nie zrobi sceny miłosne jakiegokolwiek rodzaju i nie wziąć jego koszulę. To nie wszystkie zostały pracował jego umowy do, więc musiałem się o nic martwić teraz. Alleluja! Wiem, że kiedy te rodzaje sytuacji są skradanie się, a ja naprawdę nie wiem, co mam zrobić, Ojcze Niebieski kroki w. naprawdę czuję się jak On błogosławi mnie w ten sposób.

Myślę, że wiele osób wciąż ma ten pomysł, że firma jest zła, czy jest to zły wpływ. Bycie aktorką nie znaczy, że kusi bardziej niż jakiejkolwiek innej osoby.

Jakie są korzyści z bycia LDS i aktor?

Wydaje się, że ludzie w tej branży są na ogół dobrze z tym, kim jestem jako Mormona i generalnie bardzo taktowny. Miałem doświadczenie, nie tak dawno temu, gdy byłem w pracy z kimś, kto nie był miły dla mnie o mojej wierze, co sprawiło, że naprawdę ciężko. Na szczęście byłem w otoczeniu wielu innych wspaniałych ludzi na temat projektu, a więc po prostu ciążyła ku nim. Ogólnie rzecz biorąc, istnieje wiele wspaniałych ludzi, którzy pracują w tej branży. To tak jak każdego innego zadania w sensie, że nie wszyscy w pracy ma taką samą religię lub kulturę, ale to nie czyni go złym. Jestem błogosławiony do pracy z przedstawicielami, którzy mnie szanują i wiedzą, że jestem LDS i nadal lubi mnie i chcą ze mną pracować.

Naprawdę myślę, że jest tak wiele okazji do dobra jako aktorka LDS. Czuję, że jestem w sytuacji, gdzie mogą dzielić się ewangelią i być dobrym przykładem. Z niektórych filmach staram się zabrać do niego duchowości jeśli mogę. Czasami takie podejście nie zawsze jest właściwe, jest czas i miejsce na wszystko. Myślę, że to, co ważniejsze jest bycie dobrym człowiekiem. Zawsze jestem gotów rozmawiać o Kościele, jeśli ludzie pytają czy też wyjdzie. Nie dzielić się ewangelią jak misjonarz w tym sensie, że uczę zasad ewangelii i powiedz im o Nefi. Wolę, aby pokazać ludziom, o Mormoni, pokazać im, że można być normalnym i mormonów i chłodny. Niektórzy ludzie wciąż myślą Mormoni są jak znaki na TV show Big Love. Myślą, że mormoni są poligamistami lub mylić je z amiszów. Rozmawiałem z kimś raz, który powiedział: "Tak, masz energię elektryczną?" Powiedziałem: "Tak, w Salt Lake City było gospodarzem Olimpiady nie tak dawno temu."

LDS_woman_photo_Chambers6

Chciałbym powiedzieć, że jest w tej karierze również mnie bardziej inclusive jako Mormona. Myślę, że patrzę na ewangelii nieco bardziej otwarty umysłem niż kiedyś. To zabawne, bo myślę, że wielu z moich przyjaciół, że Mormoni to jestem szalony liberalny teraz, podczas gdy istnieje wiele wolnych ludzi w Hollywood, którzy zapewne myślą, że jestem w tym hiper konserwatywny. Myślę, że jestem gdzieś pośrodku. Uwielbiam chodzić do kościoła w Los Angeles, bo kocham jak ewangelia podchodzimy bardziej otwarcie trochę. Istnieje wiele osób w moim okręgu, którzy są w branży rozrywkowej, więc trochę czuję się jak jestem częścią tej specjalnej niszy ludzi. Jest redaktorem filmu w moim oddziale i innych aktorów i producentów i pisarzy; my wszyscy staramy się być dobrymi Świętych w Dniach Ostatnich w mieście, gdzie nie ma zbyt wielu mormonów.

Czy miałeś jakieś doświadczenia duchowe lub zeznania budowania działając?

Niedawno nakręcił filmu Niebios o człowieku Deszcz próbuje pogodzić się z morderstwa swoich rodziców i ostatecznie przebacza morderców. Czuję się, jakbym miał być w tym filmie z konkretnego powodu i że każdy, kto był zaangażowany w tym filmie miała tam być. Było dużo ludzi na planie, którzy byli z różnych wyznań, a wszyscy zebrali się, by podzielić się tym bardzo duchowe doświadczenie. To było naprawdę inspirujące do pracy z tak wielu ludzi, którzy dzielili wspólny wierzą w Boga i wspólnej wiary w tym pięknym przesłaniem przebaczenia. W taki sposób, że wzmocniła moje świadectwo. Nie każdy projekt robi. Większość rzeczy, które po prostu czasu, jak się nie zdarzają, ponieważ tworzenie filmu jest takie puzzle. Jest tak wiele elementów, które idą w tym: fotografowanie scen w porządku chronologicznym, czasem nie jesteś nawet patrząc na osobę masz styczność z czasem patrzysz na innego znaku. To faktycznie niby cud, że filmy łączą się w sposób, który robią jeśli wziąć pod uwagę wszystkie z różnych elementów związanych.

Jak nadal w tym biznesie jestem stale rośnie i uczenia się o sobie, o swoim świadectwie, a bycie członkiem Kościoła. Wiem, że mam talent to od mojego Ojca Niebieskiego, i chcę się nimi podzielić. Uwielbiam być w tym biznesie z tego powodu: mogę dzielić moje talenty będąc misjonarzem. Tak naprawdę nigdy nie wiesz, kto może mi być dobrym przykładem. Jestem bardzo wdzięczny, że Ewangelię w moim życiu. Jest to bardzo bezpieczne i pewne rzeczy, które wiem, że zawsze będzie ze mną. Kocham mojego Zbawiciela i mojego Ojca w niebie. Wiem, że są one zawsze tam dla mnie. Myślę, że czasami mam tak zajęty i wciągnąć w moim życiu, że zapominam, że są tam, aby mi pomóc. Miałem wiele naprawdę wspaniałych doświadczeń w mojej karierze, gdzie został młotkiem do głowy, aby pamiętać, że są one zawsze i że są potrzebne.

W skrócie

Erin Chambers McKay


LDS_woman_photo_ChambersCOLOR
Lokalizacja: Los Angeles, Kalifornia

Wiek: 31

Stan cywilny: żonaty

Dzieci: Mam boksera laboratorium o nazwie Ellie Mae i ona jest 4.

Zawód: aktorka

Szkoły uczęszczanej: klasa Brigham Young University 2002-studiował aktorstwo i minored w języku angielskim.

Ulubiony Hymn: "na piękno Ziemi"

Na stronie: http://www.imdb.com/name/nm0150326/ i heavensrainmovie.com

Rozmawiał Krisanne Hastings . Zdjęcia wykorzystane za zgodą.

28 Komentarze

  1. Krisanne
    00:12 w dniu 27 stycznia 2011

    Z wywiadu Producent: To była taka uczta dla mnie wywiad Erin. Razem dorastaliśmy w Portland, OR i krzyżować w gimnazjum urodziny i tańców kościelnych. Ona była tak promienna, a następnie, jak jest teraz. Z rozmowy z Erin, naprawdę doceniam jej podejście w dół do ziemi i umiarkowany do Ewangelii i jej karierze: widzi szanse na dobre i działa na nich, że dociera do ludzi, bez wyroku, próbuje jej najlepiej, a co najważniejsze ona nie pokazał się w górę do bycia człowiekiem. Tak zdrowe i godne podziwu!

  2. Lyndsey | papier dziewczyna
    09:46 w dniu 27 stycznia 2011

    Poznaję ją od posyłki aniołów! świetny film. kocham widząc kogoś, kto jest w stanie zrównoważyć karierę hollywood z własnymi LDS Principes - Dobrze, Erin.

  3. Znak
    10:33 w dniu 27 stycznia 2011

    http://lastheplace.com/images/article-images/2010/09/HeavensRain31.jpg

    Wygląda jak strój dobry Mormon dziewczyna będzie nosić! Jest w porządku, aby zamknąć przymierzy i skromność na noc w mieście, bo nie ma fantazyjne skromne sukienki?

    Prezydent Uchtdorf: "... nie robić wyjątków przestrzeganie przykazań na okoliczności łagodzące, bo samo życie to seria okoliczności łagodzące".

  4. Chloe
    11:59 w dniu 27 stycznia 2011

    Do znaku towarowego -
    Duża część skromności jest jak traktują siebie w tych okolicznościach. Nie sądzę, by prezydent Uchtdorf krytykują ją za to umiała z tym, co zostało wydane i zasady decorum i jest specjalistą w branży filmowej. Choć sukienka jest bez rękawów i znaki pokazów i filmów nosić bez rękawów ubrania, możesz być skromny. To jest na świecie, ale nie z tego świata; jest wdzięczne.

    Dorastałem Mormon w LA, a to naprawdę jest delikatna równowaga, aby spróbować dopasować i osiągnąć sukces, ale nadal zachować swoje wartości. I naprawdę budzą się z historią Erin - kiedy stoi się na jej wartości i jej wiary w miejscach, gdzie nie jest to łatwe, fajne, opłacalne, lub normalny będzie skromny. Myślę, że jest wspaniałym przykładem jest prawdziwe dla siebie i swoich przekonań. Dziękujemy za dzielenie się swoją historią, a do tego stronie internetowej podkreślając takie dobre przykłady.

  5. Jennifer
    13:49 w dniu 27 stycznia 2011

    Mark-Może Proponuję przeczytać pres. Adres Monsona Miłość nigdy nie ustaje od października 2010?

    Erin-dziękuję za wnikliwe spojrzenia w swoim życiu i wierzeniach. Istnieje wiele z nas ciągnie do sukcesu i szczęścia.

  6. Maryja
    15:42 w dniu 27 stycznia 2011

    Dzięki za tak otwarty i szczery i chętni do dzielenia się, co zrobiłeś w tym artykule. Podziwiam odwagę trzymać się swoich przekonań w trudnym zawodzie. Pamiętaj tylko, dla wszystkich osób, którzy tam może cię sądzić za swoje wybory, istnieje jeszcze, kto Cię oklaskiwać.

  7. Jjana Valentiner
    16:37 w dniu 27 stycznia 2011

    Brawo dla Erin! To naprawdę ekscytujące, aby zobaczyć LDS artystów. Byłem na BYU w programie działania z nią przez kilka lat, a ona jest naprawdę piękny i utalentowany pani. Dzięki za representin "na Zachodnim Wybrzeżu i jestem szczęśliwy, aby usłyszeć jesteś otoczony wspomagające oddziale. To bardzo ważne, zwłaszcza gdy jesteś w mniejszości w większości sytuacji w miejscu pracy. Jestem jednym z trzech praktykujących mormonów, które znam od w całym Waszyngtonie społeczności aktorskiej.

    Co do uwag powyższych przez Judgy-Judgerson dotyczące odzieży, podejrzewam, że nie ma pojęcia, jak trudne może być do poruszania się w branży rozrywkowej. Jako wykonawca jest jedna rzecz - ich sukces w biznesowej stronie to jest zupełnie inna zwierząt. Zamiast osądzania w sytuacji jeden może nie zrozumieć własne oczy, być może będziemy mogli skupić się na tym, że jest aktorką LDS, który jest po prostu staramy się robić dobrą pracę i pozostać blisko Boga i traktować innych z szacunkiem. Dzięki Erin!

  8. Huldah
    21:38 w dniu 27 stycznia 2011

    Zgadzam się z komentarzy wyżej bliscy widząc Erin w Errand Aniołów. Czy ona przypominać nikomu z Amy Adams?

    Ja jednak sądzę, że ona może chcesz wybrać inny na zdjęciu jej strona na facebook-fan ubierać nieskromnie za kreację postaci to jedna sprawa, ale aby wybrać dla siebie tę headshot Wygląda trochę z LDS charakterze:

    http://www.facebook.com/pages/Erin-Chambers/17950681061

  9. Lara
    22:07 w dniu 27 stycznia 2011

    Drogi Marku, Jak bardzo, bardzo smutne, że z całą uplifting, zwiększenie wiary, rzeczy przetargowych w tym artykule, trzeba było przejść na (i krytykować) Emisja odzież. Donny Osmond wykonywane przez lata w przepasce na biodrach i pozostał człowiekiem cnoty. Biorąc pod uwagę, często nieodwracalne szkody wyrządzone przez burząc innych, mam nadzieję, że będziesz wziąć własne porady i postępuj rady. Apostoł, Dallin H. Oaks, powiedział, że "ludzie, co buduje się służy przyczynę Mistrza i łzy ludzi w dół, co służy przyczynę przeciwnika." Jeśli chodzi o mnie i mój dom będziemy budować, a więc służyć Zbawiciel.

  10. Pamela
    22:15 w dniu 27 stycznia 2011

    Rock on Erin! I echo wszystko, Jennifer i Lara miała do powiedzenia!

    Jesteś piękna, niesamowita aktorka, a ja jestem z ciebie dumna!

  11. ninjanephi
    01:00 w dniu 28 stycznia 2011

    Haha, nigdy nie zawiedzie mnie zadziwiać, jak niektórzy mormoni że część życia Ewangelią jest policji innych mormonów. Mark, Huldah wątpię jesteś idealny ludzie, więc może zatrzymać rzucając kamieniami.

    Po prostu iść do przodu i jednak sukienka sprawia, że ​​czujesz wszystkie sprawiedliwych wewnątrz i pozwól innym znaleźć swoją własną ścieżkę.

    Nic dziwnego, że dowiedziałeś się o tak wiele podmiotów, które "używane być mormon." To nie jest tak jak przemysł jest głośne ustami blowhards w kościele, którzy sprawiają, że czują się niemile widziani. Więc dobra praca Marka, wielki zamiar Hilda, jestem pewien, że te twoje wysiłki będą prowadzić wiele dusz z dala od kościoła.

  12. Lia
    14:41 w dniu 28 stycznia 2011

    Dzięki za ten wywiad, Erin! Mam trochę sześciolatek, który wydaje się mieć talent do aktorstwa, też, ale mam martwi pomagając jej rozwijać talenty, które mogą okazać się stworzyć problemy dla niej później. Wygląda na to, że nie musi być przypadek! Świetna robota.

  13. Kelli U.
    22:02 w dniu 28 stycznia 2011

    fascynujący wywiad! Mogę całkowicie odnoszą się do tej linii, którą powiedział: "Myślę, że wielu z moich przyjaciół, że Mormoni to jestem szalony liberalny teraz, podczas gdy istnieje wiele wolnych ludzi w Hollywood, którzy zapewne myślą, że jestem w tym hiper konserwatywny." Yep Czuję się tak samo w moim mieście, DC.

    nadzieję Niebios Deszcz będzie grał w teatrze w pobliżu mnie. co potężny projekt.

  14. Znak
    23:30 w dniu 28 stycznia 2011

    Nie zrozumcie mnie źle. Ja nie oceniając ją jako osobę lub jej duchowości. Ja jej nie znam lub kiedykolwiek ją spotkał. Jeśli nosi te rodzaje ubrań dla "pracy", każdy by to zrozumieć. Podobnie jak profesjonalny sportowiec musi nosić mniej niż skromne ubrania. Że jest praca i jest uzasadniony Donny Osmond reason.Much jak w przepasce na biodrach była dla jego pracy.

    Jednak odzież na premierze są osobiste wybory, a nie wyborów dokonywanych przez dział Szafa Studio. Jeśli pójdę do pracy lub kolację gali, to jest w porządku, aby moja żona nosi pewne obdarzone ramiączek rzeczy? To znaczy, to jest obiad praca? Oczywiście, że nie!

  15. Erin
    16:30 w dniu 30 stycznia 2011

    Chciałem podziękować wszystkim, którzy po mnie uprzejmi i troskliwi komentarz. Doceniam wsparcie. Biznes rozrywki może być bardzo trudne, ale zawsze jest pocieszające wiedzieć, że istnieją ludzie, którzy cię kochają i doping cię. Dzięki wszystkim!

  16. ninjanephi
    23:43 w dniu 30 stycznia 2011

    Marka - wow, więc są nadal stara się być "w porządku" co? Wiesz, masz rację, małe zasady są najważniejsze dla zbawienia.

    Jeśli możemy znaleźć tylko sposób na zmianę tych wytycznych kościoła ciężko szybkich zasad ... i sposób ich egzekwowania! Jeśli możemy zmusić wszystkich do zrobienia rzeczy, na swój sposób, wszyscy będziemy się wrócić do nieba! Być może można nawet dostać wszystkie zasługi za ten wielki plan Marka!

  17. WillF
    09:12 w dniu 16 lutego 2011

    I miał rację! Erin była w Stargate Atlantis (sprawdzone IMBD). I wciąż zastanawiam się czasami, co stało się z Genii. ;-)

  18. WillF
    09:15 w dniu 16 lutego 2011

    Przepraszam, jestem takim maniakiem sci-fi: http://www.gateworld.net/wiki/Sora

  19. Terri Wagner
    11:37 w dniu 16 lutego 2011

    Dzięki za dzielenie się swoją historią. Jest tak wielu ludzi religijnych, którzy odwrócili się od branży rozrywkowej, ponieważ trudno jest być LDS lub jakakolwiek religia i pobyt prosto. Ale można to zrobić i to jest być może bardziej istotne, że to zrobić. Tak trzymać wiszące tam.

  20. Michaela C.
    16:42 w dniu 21 lutego 2011

    Erin, to może w przyszłości pomóc :)

    http://www.latterdaybride.com/modest-prom-dresses.php

  21. Tiana
    14:44 w dniu 13 marca 2011

    Cześć Erin Myślę, że są bardzo piękne kobiety i wspaniałe córki boga! gos kocha ty i ja! Jestem dziewczyna i muzyczny teatr chce robić to, co robisz! świetny film na singli cudem mój brat na pamięć! dobrze bye córka boga!

  22. Varena
    22:01 w dniu 13 marca 2011

    Dla tych, którzy mogą być zainteresowani, to jest pierwszy Słyszałem nawet z Erin. Mam bardzo mieszkał w życiu i tak unikam telewizyjnych sieci i dotyczą telenowele jako znacznie gorsze niż tylko strata czasu i talentu. Ale przyjaciel FB zamieścił link więc wziąłem spojrzenie zobaczyć na tym blogu. Wygląda na to, że na pewno siostra Erin jest piękna i utalentowana. Nie jestem bez pewnego doświadczenia w świecie, jego efektywności i promocyjnych. Za granicą, w Niemczech w latach 70-tych. Tutaj na miejscu w latach 90-tych w firmie produkcji i dystrybucji filmów. Kilku członków mojej rodziny ma sceny i ekranu kredytów. Jesteśmy bardzo aktywnymi członkami Kościoła LDS i dokonać dalszego wysiłku przeznaczyć uczniami Chrystusa i Jego Ewangelii. Czytając różne odpowiedzi tutaj podkreślił smutną tendencję widzę zbyt często w dzisiejszych czasach w kręgu naszej wiary. To staje się w sposób produktywny dialog, gdy w tej chwili problemem jest temat "słuszności" lub "wrongness" jakiegokolwiek konkretnego wyboru, w którym osoba fizyczna lub wspólnota bierze stanowisko. Jedną z rzeczy, która przeszkadza mi to, że gdy ktoś wyraża opinię, że wyzwania w "słuszność" czyjejś opinii lub propozycji, zbyt często, że osoba jest natychmiast wezwał na dywanik za "osądzać". Moje pytanie jest, jak to się człowiek dojść do wniosku, że druga osoba jest "osądzać?" Brzmi jak samego wezwania sądu. W rzeczywistości, jesteśmy tutaj, aby dowiedzieć się, jak ocenić "sprawiedliwy wyrok." Nie ma czegoś takiego. I jako chrześcijanie, jesteśmy wezwani do nie zadzwonić dobre złego lub zła dobrem. To wymaga oceny. To wymaga rozeznania. Wymaga pomocy niebieskiej. To wymaga od nas, aby "stanąć jako świadek Chrystusa w każdym czasie i na każdym miejscu." Zaprawdę, Bóg kocha nas wszystkich tak, jak my. Ale On nie chce nam się zatrzymać w ten sposób. Jego Ewangelia jest Ewangelia zmiany, poprawy, odwagi, zaangażowania. Podczas Jego zaproszenie, aby przyszli do Niego i być Perfected bezwarunkowo rozciągnięte na wszystkie, Jego obiecane błogosławieństwa nie są bez kondycji. To do każdego z nas indywidualnie, aby Go kochać bezwarunkowo, na ofiarę żywą nasze życie tak jak chcemy, aby nasze życie tak, jak chce nam się żyć. "Główną przyczyną nieszczęścia jest handel, co chcemy przede wszystkim za to, co chcemy w tej chwili." Bóg uczynił nas wszystko dobrze. To jest Jego darem dla nas. Czy jesteśmy na coś lub na nic to nasz prezent dla Niego. Mnie myśli. Moja zachęta do Erin i do wszystkich, którzy rozważają ją jako wzór dla siebie lub swoich bliskich ..... jeden jest doskonałym przykładem, a jego standardy są kij pomiaru. Bo on tak powiedział. Bierz albo nie. I prawdę mówiąc, jeśli ktoś jest szczerze oddanych starają to osoba nie tylko mile widziane naganę, że będzie nalegać na niego. ŚWIATŁO jest zawsze odpowiedzią na nieznane. Kara jest dowodem miłości Boga do swoich dzieci.

  23. Piaszczysty
    01:34 w dniu 14 marca 2011

    Erin może być godne pochwały aktorka, ale niestety nie jest to dobry model skromnej odzieży. Trudno uwierzyć, że w mieście tej wielkości nie było wspaniałe, ale skromne suknie wieczorowe ... Bez rękawów? Bardziej jak prawie topless.

  24. Aaron Leverett
    01:30 w dniu 19 marca 2011

    Lubię cię.

  25. Sean
    17:58 w dniu 21 marca 2011

    Przepraszam za to zrobić na miejscu Erin, ale wierzę, że Mark i Huldah robili ważnych punktów. Jeszcze nie wierzę, że były "sądząc" Erin w każdym razie, koncentrując się na strój nosiła, że ​​nie było związane z wykonywaną pracą. Nie jest też możliwe, że brakowało im wszystkie dobre odzwierciedlenie w tym wywiadzie przez sam fakt, że skupia się na konkretnym punkcie były podejmowania w przestrzeni komentarza, który jest ograniczony do "x" ilość słów. Na tutejszych kobiet, i nawet NinjaNephi, którego płci pozostaje tajemnicą, który objął Mark, w szczególności, aby zadanie dla "sądząc" Erin na jego komentarz, podejrzewam, że jeśli Mark i jego żona byli w swoim oddziale i jeden z was miał widział swoją żonę na zewnątrz kościoła w środowisku bez pracy ubrany w ten sposób, można powiedzieć, że może być to samo, co ze sobą o żonę Marka, że ​​Mark wykonane o Erin tutaj. Ludzka natura wydaje się, że ci, oskarżając innego sądząc same są winne same. Teraz, zrobić mój najlepszy bronić Mark i Huldah, muszę powiedzieć, że jestem pod wrażeniem Erin i bardzo cenione czytając ten wywiad z nią.

  26. Benji
    15:24 w dniu 03 kwietnia 2011

    Mkay, to jest śmieszne. Jestem tak rozczarowany przez niektóre z tych komentarzy, a to przypomina mi, dlaczego, chociaż wiem, że Kościół jest prawdziwy, mam ciężko wierzyć w członków i zastanawiam się, jak ludzie, którzy są tak wielkie, w następstwie małe rzeczy zdają się zapominać podstawowe przyzwoitości naszych współbraci i sióstr. W swoim artykule, Erin powiedziała, że ​​rozpaczliwie szukał czegoś skromnego i na braku, uświadomiła sobie, że musi być lepiej, a może planner zatrudnić stylistę.

    Mark, była głównym prowadzić w filmie i jest to część jej pracy, aby ubierać się w określony sposób. Gdyby nosić coś z mody / mniej niż reprezentacyjny, producenci / reżyserzy zobaczyć, że jako biedny refleksji na całej produkcji i może zranić jej przyszłe szanse na przejęcie roli. Spójrz na jej strzały głową, jej inne zdjęcia-ta dziewczyna jest bardzo skromna i bardzo ciężko pracował, aby szafę, która odzwierciedla jej wartości. Była szczera i nie starają się ukryć, że czuje się mniej niż dumny nie jest w stanie znaleźć ten rodzaj sukni chciała.

    I Sandy, poza Utah, nie mówiąc już w Los Angeles, jest niezwykle trudno znaleźć skromne ubrania, które są efektowne i modne.

    I święte krowy, z wszystkich rzeczy w tym artykule, jest to, co ludzie skupiają się na? Wow, wow, po prostu ... wow. Mam znajomych, którzy badali kilka kościoła. Wiesz co je zatrzymać? Powiedzieli, że nie wydaje się bardzo chrześcijańskie. Nie mogli uwierzyć, ilość i skrajne osądów ludzi. To smutne, bo lubię, że to małe, ale niestety bardzo głośna mniejszość. Nie jestem "wartość przypisania" do orzeczeń. Mówię, co są-Oni decydując wartości innych ludzi. Ta dziewczyna jest dobra dziewczyna. I starasz się rozbić jej wartość z powodu jednej nocy w sukienkę bez rękawów. Bravo.

  27. Benji
    15:39 w dniu 03 kwietnia 2011

    Również ostatni komentarz, kogo obchodzi co ktoś nosi? Wszyscy moi sąsiedzi mogli nosić sukienkę, a ja nie dbam o to. Nie chciałbym o tym mówić, to szczerze dziwne rzecz, jaką kiedykolwiek słyszałem. Tylko grzech można ocenić to samemu. Jeśli chodzi o to, co inni ludzie robią, nie jesteś godzien, by go ocenić kandydata. To nie jest twoja praca, to jest Bóg. I uznać, że sobie godnego kandydata do oceny kogoś innego, to jest dość mocny komplement dla siebie.

  28. Rękawice texting
    19:19 w dniu 18 kwietnia 2013

    It's an remarkable piece of writing designed for all the online visitors; they will get benefit from it I am sure.

Dodaj komentarz

SEO Powered by Platinum SEO z Techblissonline