12.01.2011 od admin

39 Komentáre

Keď Pornografia Hits Domov

Keď Pornografia Hits Domov

Bethany

Na prvý pohľad

Pred štyrmi rokmi, Bethany manžel zdieľa niektoré prekvapivé správy: On bol závislý na pornografiu. Ako matka so štyrmi malými deťmi, Bethany musela naďalej mama, ale ona tiež rozhodli sa venovať manželovej uzdravenie. Uznávajúc, že potrebuje čas a priestor, aby sa vyliečila, Bethany hľadal podporné systémy a bližšie k Pánovi. Bethany hovorí o potrebe tendenciu svojich vlastných rán, ako aj podporovať muža, ktorého miluje.

Ako ste sa stretneš so svojím mužom a aká je dynamika vašej rodiny?

Poznal som svojho manžela, pretože mi bolo štrnásť. Stretli sme sa v deviatej triede a boli priateľmi celý nižšej strednej a vysokej školy. Nechcel som nutne čakať na neho, zatiaľ čo on bol na jeho misii, ale písali sme sem a tam ako priatelia. Keď sa vrátil domov, sme oficiálne začali chodiť.

Vzali sme sa v chráme Mesa a žil v meste Provo štyri roky, keď som dostal titul v odbore neuropsychológie a dostal jeho velitelia v účtovníctve. Mali sme dve deti a potom sme sa presťahovali a mali ďalšie dve. Teraz sa zvyšuje naše štyri deti-veku deväť, šesť, štyri, tri.

Ako ste zistil, že váš manžel mal problém s pornografiou?

Povedal mi, že asi pred štyrmi rokmi.

Presťahovali sme sa do Arizony po maturite a boli radi, že majú "skutočnú prácu." Kúpili sme domček a môj manžel začal prácu na plný úväzok. Čoskoro začal konať odstránený z rodiny a citovo som cítila niečo iné. Som pripisoval to stres z nástupu do nového zamestnania a nečakané tehotenstvo s našou tretie dieťa.

Vedel som, že sa snaží duchovne, pretože musel povedať nie novo rozšírená povolania president kvóra staršieho, ale ja naozaj vedel veľmi málo o celej situácii, pretože sa zdalo, že vyhodiť ho ako trochu "flákania na jeho Písma čítanie" a niečo o "necíti až vedúci kňazstva v zbore". Čoskoro potom, čo odmietať volania, mal rozhovor s biskupom. Myslel som si, oh, biskup bude ponúkať mu volanie znova. Po stretnutí s biskupom, prišiel do zhromaždenia sviatosti a pozrel som sa na neho čakala, až mi povedať, čo nové volanie by mohlo byť. Ale namiesto toho, len mi povedal, že by sme sa o tom porozprávať neskôr. Tú noc pred spaním som sa opýtal znova o volanie. Potom mi povedal, že sme potrebovali hovoriť. Vedel som, že to musí byť vážnejšie, ale nemal som predstavu o závažnosti toho, čo sa chystá vyjsť ústa. Jeho prvé slová boli: "Môj problém Všetko to začalo s pornografiou."

LDS_woman_photography_Bethany2

Môj žalúdok išiel do pozdvihnutie. Cítil som sa, ako by som potreboval bežať do kúpeľne a vyzvracet, ale nemohol som sa naozaj pohnúť. Cítil som sa, akoby som mal z tela skúsenosti. Bol veľmi smutný a ospravedlňujúco. On mi povedal, že blížiace sa cirkevný súd, to je to, čo stretnutie s biskupom sa chystal. Bola som zničená a naozaj nevedel, ako reagovať.

Viete, ako sa jeho závislosť na pornografii začalo?

On bol prvýkrát predstavený na pornografiu ako dieťa, asi 5 alebo 6, čo som povedal, je priemerný vek v týchto dňoch. Bojoval s ním v jeho mladosti, ale bol schopný slúžiť čestné poslanie. Po jeho poslanie, bol zameraný na datovania mňa a vydávať v chráme, aby bol schopný zdržať sa v tej dobe. Keď sa vrátil zo svojej misie, Internet bol oveľa prístupnejší a oveľa viac veľký problém, ako keď odchádzal. Mali sme prístup k internetu u nás doma, a to je, keď začal bojovať znova. Naučil som sa to všetko, že prvú noc mi povedal o svojej závislosti.

Keď sa dozvedel o jeho probléme, aké boli vaše pocity o budúcnosti vášho manželstva?

Ak by ste sa ma spýtal pred tým sa vlastne stalo, tak by som povedal, že by opustil svoje manželstvo. Bol by som blázon nie. Ale v okamihu, keď mi povedal, bol som otupení. Nevedel som, čo som mal robiť. Moje myšlienky šiel rovno na Pána, "čo mám robiť?", Znova a znova spýtal som to. Myslel som, že by som mal asi odísť, ale ja som naozaj pocit, že odchádza. Snažil som sa ísť do domu jeho priateľa, ale Duch mi povedal, že musím ísť domov. Išiel som domov a hovorili sme viac do hĺbky o budúcnosti nás. Môj manžel bol spáchaný na to, že naše manželstvo fungovalo. Biskup mu povedal, že by sme mohli ísť do poradne, a sľúbil, že sa to usporiadalo a získať pomoc pre seba. Tej noci sme zaspali v tých istých rukách lôžkových držby. Je to úplne šialené mi aj teraz, ale to, ako noc skončila. To bol najotvorenejší naše manželstvo bolo veľmi dlhú dobu, a tak to vlastne priviedlo nás bližšie k sebe.

Tej noci sme zaspali v tých istých rukách lôžkových držby. Je to úplne šialené mi aj teraz, ale to, ako noc skončila. To bol najotvorenejší naše manželstvo bolo veľmi dlhú dobu, a tak to vlastne priviedlo nás bližšie k sebe.

Podarilo sa vám zveriť nikomu? Aké podporné skupiny máte?

Tú noc, keď mi povedal, že o svojej závislosti, volal som mama. Skončili sme hovoriť jeho rodinu, a nakoniec sme vedeli, že budeme musieť povedať blízkej rodiny a priateľov. Avšak, modlil som sa ťažké o tom, kto som ti to povedať, pretože som potreboval ľudí, ktorí by nás podporia, nie súdiť nás, ktorí by mohli zvládnuť záťaž vedieť. Tam je veľa bolesti vedel niekto z vašich blízkych sa potýka s niečím tak tvrdé.

Čoskoro som zistil, že LDS Family Services mal Twelve Step program špeciálne pre ženy, cirkvi závislosť zotavenie programu. To bol špeciálne pre ženy na pohlaví alebo pornografie závislé, a to bola obrovská pomoc. Na týchto zasadnutiach boli aj iné ženy prechádzajú rovnakú vec. Zvyčajne, keď som medzi ľuďmi, musím mať svoju masku, predstierať, že je všetko v poriadku a udržať úsmev na mojej tvári polepený. Ale na týchto stretnutiach som cítil v bezpečí a tam boli ženy, ktoré by mohli súvisieť, cítila som to tak sám vo svojom súde. Ako žena Mormon, cítil som, že do kostola nechodia rozpadá a ľudia by sa na mňa, ako že musím byť blázon, aby vedel, že tam boli ľudia, ktorých som mohol rozpadnúť, bola veľkou útechou.

Ako to / to boj vplyv na deň-to-denný život, ako si aj naďalej vychovávať mladú rodinu?

Stále mám byť mamou. Som stále ten, kto varí a robí riadu. Nemal som súcitný opraví výbor prináša jedlo alebo zabezpečenie stráženie detí, pretože oni nemohli vedieť, čo som prechádzal. Takže prvú chvíľu bolo veľmi ťažké. Avšak, nútiť nejakú normálnosti pomohol. Musím ísť ďalej. Musím byť "normálny" a citovo k dispozícii pre svoje deti.

Ja už nie niesť túto záťaž okolo každý deň. Som sa dostal do bodu, kedy som nemohol vziať to už, a ja som povedal: Pane vezmete to, pretože som nebudem nosiť okolo už nie. Idem len lepšie a ja budem úžasné človek kvôli tomu!

Spomínam si, že Ježiš Kristus už vykonal toto bremeno, bremeno každého. Zdá sa, že ťažké otočiť ho. Ale v skutočnosti je to tá najjednoduchšia vec urobiť. Len som sa otočil ju k nemu a on ju vzal. Za to, že som sa obzrel myslenia, prečo som to urobil už dávno? Obráťte ju. On stojí pri dverách. Musel som ju otvorte. Čaká na nás pustiť našu pýchu a povedať, nemôžem to už nie.

Odtiaľ som ho požiadal, aby mi ukázal, čo mám robiť. On je jediný, kto vie, akou cestou mi prinesie šťastie. Môžem sústrediť len na seba a svoju vlastnú spiritualitu, a nie je zodpovedný za môjho manžela. Viem, že Pán bude sa ma za ruku a niesol ma, keď to potreba. Len som sa potreboval dostať do bodu, kedy som bola tak nízka, že som nemal kam sa pozerať, ale až k nemu.

Ako sa vášho manžela závislosť ovplyvnila vaše vnímanie seba samého?

Existuje veľa žien, ktoré sa stretávajú s týmto problémom každý deň, a tak mnohí z nás stretávajú s pocitom, ako naši manželia bojov sú akosi naša chyba, alebo že nie sme dosť dobré nejako. Samozrejme, že to je úplne falošné, ale je to tam! Našťastie som nikdy nemal vážne pochybnosti o tom, čie problém to naozaj bolo. Vždy som sa snažil byť najlepší žena a lepšia mama. Ja naozaj nemám pochýb o tom, v mojej mysli, že som urobil to najlepšie.

Väčšou výzvou je pre mňa strata dôvery. To si vyžaduje veľa klame vytiahnuť niečo ako skryté sklonu pornografie. Klamstvo je tak znepokojujúce, pretože to odvádza svoju moc rozhodovať za seba a moju rodinu. Klamstvo, môj manžel ovládať, čo som vedel, a preto riadil, aké rozhodnutia som urobil. Táto vzal moju silu, môj agentúra. A to naozaj, ale naozaj bolí, keď je to spôsobené osobou, ktorá vám najviac zraniteľná.

Klamstvo, môj manžel ovládať, čo som vedel, a preto riadil, aké rozhodnutia som urobil. Táto vzal moju silu, môj agentúra. A to naozaj, ale naozaj bolí, keď je to spôsobené osobou, ktorá vám najviac zraniteľná.

Avšak, toto je tiež muž, ktorého som milovala a ktorý bol uzavretý na mňa v chráme. Moja láska k nemu tvárou v tvár jeho klamu je tak konfliktné, pretože sa mi pochybovať o svoje vlastné pocity a svoju vlastnú schopnosť načúvať Duchu tlmiace moje vnímanie svojich vlastných emócií, a preto mojou inšpiráciou. To bolo zničujúce, pretože bez Ducha, nemám nič. Jedná sa o jediný hlas môžem plne dôverovať. To bolo najviac škodlivé pre mňa.

Aká bola vaša rola v obnove svojho manžela?

Prvý rok som bol naozaj zapojený do jeho uzdravenia. Počas tohto roka, nemal žiadne prekážky, a to ani masturbácii alebo pri pohľade na pornografiu. Bol exkomunikovaný, ao rok neskôr bol znovu pokrstený. V tej dobe som bol naozaj zapojiť. Povedal mi, že keď mal ťažkú ​​myšlienku alebo ťažký deň. Som bol partnerom v jeho uzdravenie.

Ale prišla chvíľa, kedy som nemohol robiť to už. Úplne som stiahol z jeho uzdravenie. To bolo príliš zaťažujúce pre mňa, a nebolo mi umožnila zamerať sa na svoje vlastné uzdravenie. Som ignoroval svoje vlastné uzdravenie rok, pretože som mu pomáhal. Za seba som začal robiť hranice. Musel volať ďalších ľudí z jeho podporné skupiny, skôr než len opierajúci sa o mňa. Môj liečenie potreba začať, pretože to bolo začínajú ovplyvňovať, ako som sa správala k svojim deťom, a ako som sa cítil o sebe.

Myslím, že najzdravšie rozhodnutie, ktoré som urobil bolo, aby sa o krok späť a sústrediť sa na svoje vlastné liečenie, pričom ho k práci na jeho liečenie. Tam boli časy, že to zobrala na skutočné fyzické oddelenie a aktívne pracovať na sebe a na oplátku naše manželstvo.

Náš poradca nám pripomenul, že môj manžel nosil toto bremeno rokov. Tak samozrejme, že dobrý pocit, pre neho sa toto bremeno preč, zdieľať s biskupom a so mnou. Avšak, pre mňa je to pocit, ako som to všetko hodili na mňa naraz a to bol len začiatok celého procesu. Môj manžel mi povedal, že nie je jedno, ako dlho to trvalo pre mňa liečiť, mal by počkať. Vedieť, že sa chystá, aby mi liečiť tak, že som potreboval liečiť, a nie, že budem "odpustiť a zabudnúť" len preto, že sa na tom pracuje bol obrovský komfort.

Ako sa evanjelium Ježiša Krista ovplyvnil svoje uzdravenie?

Moje liečenie bolo všetko o evanjeliu. Bolo to o zmierenie a svojho Spasiteľa. Je to jediný spôsob, ako človek môže liečiť. Čítal som veľa kníh, a ja idem na podporu skupinových stretnutí a poradenstvo. Snažil som sa stretnúť s inými ženy, ktoré sú v mojej situácii, dúfal, že niekto bude plne pochopiť. Ale existuje toľko časy, kedy som sa cítil úplne sám!

Prostredníctvom týchto časoch, modlím sa po boku mojej posteli a ja som často pocit, že ich niekto objal ma. Ten pocit je to, čo ma prejsť. Tieto skúsenosti mi pomohli pochopiť umožňujúce moc zmierenia. Úloha zmierenie pre hriešnika sa hovorí veľa. Avšak, tam je aj druhá strana o tom: zmierenie role v živote človeka, kto bol zranený. To mi umožnilo dostať sa z postele, sprcha, vyčistiť zuby, meniť plienky, umyť riad, atď to bolo možné, pretože Spasiteľa.

Pán viedol ma k podpornej skupiny, kde by som mohol hovoriť s inými ženami. Pracoval cez niektoré z týchto žien, aby požehnal svoj život. Potreboval som sa dostať do bodu, kedy som sa cítil sám, takže som vedel, že to bol on, kto ma uzdravil. Pretože toto, viem, že môj obnovu a moje liečenie má málo čo do činenia s kníh, ktoré som čítal a úžasných programov som bol schopný nájsť. Všetko to začalo s Ním a skončí s Ním. On je nakoniec, kde je liečenie. Jediný prípad, kedy sa necítim úplne sám je, keď on je so mnou na mojej podlahe spálne, alebo keď on je so mnou, umývanie riadu alebo v parku so svojimi deťmi.

Čo vás motivuje naďalej odhodlaná váš vzťah?

Od začiatku, Duch mi povedal, že tento problém by bola moja Refiner je oheň. Vždy som chcel, aby sa z nej lepší človek s alebo bez môjho manžela. Keď som starostlivosť o seba vo všetkých aspektoch, fyzicky, duchovne, emocionálne, mentálne cítim silný a mám pocit, že to zvládnem.

Úloha zmierenie pre hriešnika sa hovorí veľa. Avšak, tam je aj druhá strana o tom: zmierenie role v živote človeka, kto bol zranený.

Môj manžel a ja sme oddelené niekoľkokrát v priebehu posledných štyroch rokov. Takže sme stále v strede sa snaží to vyriešiť, ale mám pocit, že je to čím ďalej lepšie. Som neustále pýtať Pána, čo by som mal robiť, a On mi nepovedal, napriek tomu sa k odchodu. On mi nepovedal, že toto je koniec. Mám pocit, ako by mi pohybujúce sa stále musí byť s manželom a ja dúfam, že to bude lepšie a nakoniec bude lepší, než som si kedy dokázal predstaviť.

Modlil som sa od začiatku, že by som vidieť svojho manžela tak, že Pán ho vidí, a že láska nikdy váhal. Hovorím o láske k kto je ako človek a ako duchovná bytosť. Iste romantická láska kolísala. Sú chvíle, kedy som bol schopný úprimne povedať, že som ho nemilujem práve teraz. Keď ten pocit príde, modlím sa, že jedného dňa budem mať túžbu milovať svojho manžela znova. Pán mi povedal, že táto emócia je v poriadku a že môžem mať nádej pre budúcnosť tejto lásky.

Myslím, že Uvedomuje si, bol som zranený a môj život bol úplne zmenený. Nechcel som si to zaslúži, a je to v poriadku nie je, že je v láske s manželom práve teraz. Ale ja som sa modlil, že môžem ho milovať, aspoň na duchovnej úrovni vždy.

Tam boli časy, kedy sme potrebovali oddeliť emocionálne, a tento rok sme sa rozišli fyzicky. Byť v melódiu s Duchom počas tejto doby bolo tak dôležité. Ak by sme zostali mimo a emocionálny odstup, veci by koniec. Išiel som do chrámu veľa a naozaj som sa modlil vedieť, čo je ďalším krokom by malo byť, a keď by sa náhodou. Po veľa práce na sebe som vedel, že som potreboval obrátiť svoju pozornosť späť do svojho manželstva. Požiadal som ho, aby sa vrátil domov a ja sa modlím každý deň, že Pán mi pomôže vedieť, čo robiť s týmto vzťahom, ako sa uzdraviť. Ideme vpred v detskej krôčiky ku šťastné manželstvo s nádejou!

Ako sa táto výzva ovplyvnená vaše deti?

Snažili sme sa, aby náš rodinný život čo najviac normálne, a dokonca aj keď sme boli oddelení, sme sa snažili, aby sa deti vedia, že mama a otec stále miluje, a že to nie je ich vina. Samozrejme, že narušil ich životy a ich bezpečnosť, a to je súčasťou toho, že by som zmenil, keby som mohol, ale nemôžem a cítim, že Pán zasvätí tento zážitok pre ich dobro.

Sme veľmi vopred s našimi deťmi. Samozrejme, že sme len zdieľať veku zodpovedajúce informácie. Nechceme hovoriť konkrétne o pornografiu, ale vedia o možnosti a dôsledky.

Chcem, aby moje deti, aby pochopili, že oni môžu hovoriť k Nebeskému Otcovi. Chcem, aby vedeli, že Spasiteľ je tu pre nich taky. Dúfam, že táto skúsenosť bude skutočne pomáhať im v ich vlastných životných skúseností. Dúfam, že bude mať vzťah so svojím Spasiteľom a cítiť rovnaký komfort som našiel v skoršom veku ako väčšina detí, pretože sa potreboval a bude potrebovať.

Aká je vaša motivácia pre zdieľanie svoj ​​príbeh?

Som prekvapený, keď stretnem človeka, ktorý tvrdí, že ho ešte nevideli pornografiu. Keď sme boli s našou poradne biskupom, povedal, že pracuje so štrnástimi ďalšími ľuďmi s podobnými problémami, pornografia, ktoré k nemu prichádzajú.

On tiež povedal, že keď sa pozerá do lavíc z pódia, môže vidieť viac ľudí, ktorí sa stretávajú s pornografiou, ale ešte sa k nemu. Vedľa každej z týchto mužov je nejaký druh ženy: matka, sestra, priateľka, alebo manželka.

Príliš veľa žien cíti, že nemožno hovoriť o probléme pornografie, pretože je to ich manžel záležitosť, a nechcú odhaliť svoje manžela výzvy. Tam je stigma spojené s mužom, ktorý bojuje so závislosťou pornografie. Ľudia si myslia, že sú weirdoes alebo nemravníkov. Chcem zmeniť vnímanie. Muži, ktorí bojujú s pornografiou sú normálni ľudia. Sú ľudia sedia s vami zhromaždenie sviatosti. Je to staršia president kvóra. Je to primárny učiteľ. Je to ľudia, ktorí nosia košele a kravaty pracovať a mať vyhranený vlasy. Môj manžel a ja sme boli navzájom prvý bozk. Môj manžel nebol sexuálne aktívne na strednej škole. Je to dobrý chlap. Nie je nikto, tvár pornografia / sex "závislák." Sú to synovia Boží, ktorí sa stretávajú s vážnym pokus-rovnako ako ktokoľvek iný!

Ako môžu rodičia chrániť svoje rodiny z pornografie?

Vyhnúť pornografiu už realitou. Nemôžete sa vyhnúť pornografie. Je všade. Už to nie je záležitosť, ak vaše deti budú vidieť, je to vec, keď vaše deti budú vidieť.

Akonáhle budete mať stále svoj domov bezpečný, vychovávať svoje deti od okamihu, keď sú mladí a tiež vzdelávať sami. Musíme učiť naše deti, čo pornografia je a čo pocity sú také, že sú vyvolané to, ale musíme pochopiť to všetko sami ako prvý. Deti potrebujú pocit, že môžu prísť rodičia, keď sa niečo stane, čo potrebujú vedieť, že slovo pornografia nie je zlé slovo Potrebujú sa cítiť stud, keď ju uvidí, alebo majú reakciu na to, a to je naša práca ako rodičia: chrániť (pokiaľ možno), učiť, a umožniť im pocit bezpečia s nami hovoriť, to znamená, že žiadny guilting, bez zahanbenie, žiadne odmietnutie.

Pretože sex je tak posvätná, niekde pozdĺž trate sme sa ako členovia Cirkvi začali zaobchádzať tak, ako to je to, čo je utajené, ktoré by nemali byť hovorili. Musíme učiť naše deti, že tieto pocity sú v poriadku, ale že je čas a miesto pre tie pocity. V skutočnosti, oni sú niečo, čo sa bude oslavovať a byť posvätné, nie sú považované za tajné a špinavé.

Čo by ste poradili manželom pornografia závislých?

Mali by sa sústrediť na svoje vlastné potreby a snaží sa nájsť ženy, ktorí sú ochotní podporiť.

LDS Family Services bol tiež skvelý zdroj. Akýkoľvek druh poradenstva je pomoc. Veľa čítania Deseret Book má veľa čítania o predmete a nemusí sa hanbiť si ich mohli kúpiť, veľa ľudí to urobiť! Tiež, ako sa dostať do chrámu, bol dôležitý. Zistil som, že chrám je miestom učenia, ktoré pomáha udržať ma v bezpečí a umožňuje mi mať nádej na môj život a moje večnosti.

Na prvý pohľad

Bethany


Rodinný stav: ženatý 10 rokov

Povolanie: mama a právny asistent

Navštevované školy: Ricks a BYU

Rozhovor Melissa Hardy . Fotografie použité so zvolením.

Zdieľať tento článok:

39 Komentáre

  1. Modrý
    22:33 na 12.1.2011

    Bethany, to bolo úžasný, mocný rozhovor. Som čítať iba tretina z toho, keď som musel zastaviť a odovzdá ju svojmu známemu. Ďakujeme vám za zdieľanie svoj príbeh ... Viem, že to bude žehnať mnoho ľudí. Dokonca aj tí, ktorí sa nejedná o pornografiu ... váš komentár, že "úloha zmierenie pre hriešnika hovoril o veľa. Avšak, tam je aj druhá strana o tom:. Zmierenie úloha v živote človeka, kto bol zranený "je tak hlboká. Miloval som čítal o tom, ako ste liečenie, a to je inšpirujúce pre mňa, a ja som si predstaviť nikoho iného, ​​kto má zložité veci liečiť z

  2. melissa
    23:22 na 12.1.2011

    Ďakujem, Bethany, za vašu odvahu zdieľať tento príbeh. Citát od Josepha f Smith sa ukázal v mojej schránke dnes, a zdá sa, že vám popísať tak dobre ..... "liečiteľské umenie, je naozaj jedna z najvyšších kvalít a atribútov, ak človeka;. Je charakteristické veľké a vznešené duše"

  3. Sestra v evanjeliu
    01:18 na 13 januára 2011

    Ďakujeme vám za vašu otvorenosť a úprimnosť. Som zistil, môj manžel závislosť pred 3 rokmi. Bol to dlhý, tvrdý cesta. Je pekné vedieť, že som v tom sám. Je tiež dobré vedieť, že je to v poriadku, že som ešte okamihy boja, a to aj po 3 rokoch. Niekedy mám sa na seba, pretože nemôžem sa cez to dostať, a to už tri roky. Mal by som byť nad ním, že jo? Opäť pekné vedieť, že nie som sám a že ste na rovnakej lodi, stále bojujú o mnoho rokov neskôr. Ďakujeme vám za zdieľanie svoj príbeh. To bolo presne to, čo som potreboval dnešnú noc.

  4. Sarah
    08:10 na 13 januára 2011

    Ďakujeme vám za zdieľanie tohto! Som si istý, že ste dosiahli mnoho žien, ktoré sa stretávajú s týmto problémom, Ja za seba naozaj ocenia vašu predstavu a svedectvo. Ja hlavne spojiť s tým, čo ste povedal o dôvere ... ktorým som sa zaoberala, že časť tohto problému na nejakú dobu, a to naozaj pomôže vedieť, že niekto iný vedieť, čo ste prechádzajú Ďakujem moc.

  5. Vaše Recovery Sister
    08:58 na 13 januára 2011

    Bethany, milujem ťa. Viem, že váš príbeh. Počul som, vstupy a výstupy. Žil som podobný boj. Ďakujeme vám za zdieľanie tak otvorene. Budete nástrojom v Božích rukách meniť a posilňovať druhej. Cítim to. -AD

  6. Emily
    12:01 na 13 januára 2011

    Tie rock! Spôsob, ako byť tak smelý o tom. To je to, čo potrebujeme.

  7. Dorothy
    14:04 na 13 januára 2011

    Mám rád veľa vecí o tomto rozhovore. Som rád, že ste povedal, že nedokonalé emócie sú v poriadku. Som rád, že ste riešiť problém Kristus je pravý liečiteľ, a že každá iná pomoc, je tu poukázať na Kristovi. Som rád, že ste porušil tabu a pristúpil ako niekto snaží, aby ostatní nebude cítiť sám. Som rád, že sa snažíte zmeniť stereotyp pornografia závislých - zvyčajne sú len dobrí ľudia zápasia s problémom.

    Som bola zasnúbená s niekým, kto bojoval s pornografiou. Do tej skúsenosti som si myslel, že zlú vec, ako byť vo vzťahu s pornografiou narkoman bola žiarlivosť. To nie je sranda, ale naozaj zlá vec - naozaj škodlivá vec - sa snaží byť citovo blízko niekoho, kto jednoducho nie je tam, kto žije život oddeliť tak, že nemá pocit nepohodlia, že život a vzťahy nevyhnutne súčasnosť. Išli sme do predmanželskej poradne a môj terapeut povedal: "Nech sa rozídete, alebo či zostať pohromade, to bude naozaj ťažké." Konečne som mal odvahu vzťah ukončiť. (V skutočnosti som sa snažil až do konca, ale som naozaj a potom som dostala kopačky.) Myslím, že tohto vyhlásenia po celú dobu, pretože mi to pomáha pochopiť, že musím nájsť správnu cestu, nie ľahká, pretože jednoduchá neexistuje.

    Boh vám žehnaj!

  8. Eliana Osborn
    14:52 na 13 januára 2011

    Ahoj Bethany, oceňujem to robíš. Bol si statočný a viem, že budete požehnaní za to. Keď zostúpil svoju cestu na juh niekedy by som rád, že ťa vidím.

  9. Liz
    15:14 na 13 januára 2011

    Skvelá a silná rozhovor, ktorý vám pomôže zdvihnúť toľko tvojich sestier!

  10. Manželka závislák
    20:19 na 13 januára 2011

    Ďakujeme vám za zdieľanie svoj príbeh. Vedel som, že o manželovej závislosti, než sme sa vzali. Vzala som si ho, pretože som bojoval s vlastnou závislosťou na pornografii a veril, že by sme mohli pracovať cez to spoločne.

    Naučil som sa včera v noci, že bol v relapsu za posledné štyri mesiace. Tento príspevok bol tak včas pre mňa. Strávili sme deň, hovorí medzi sebou a s biskupom nášho zboru. Chystáme sa urobiť ďalšie kroky, a zúčastniť sa závislosť zotavenie stretnutia, ako aj poradenstvo prostredníctvom Rodinných služieb SPD.

    Modlím sa, že spoločne môžeme prekonať tento boj.

  11. Monica
    22:08 na 13 januára 2011

    Bethany - ďakujem za odvážny úprimnosť. Čím viac vieme, že nie sme sami, tým väčšia je naša skúšky môžu byť hradené. Ďakujem za zdôraznenie, že samotné vyhýbanie už nestačí, a že prijatie naše pocity a naše deti musia byť prijatý, potvrdený, a počul. Nie je tu priestor pre hanbu v Božom srdci, pre nás - a my musíme ponúknuť rovnaké pre všetkých ľudí okolo nás. Ďakujem za hlásanie pravdy je, svedčiacich Spasiteľa je bezpodmienečná láska, zhromaždené prostredníctvom najťažších na zlomené srdce. Všetky moje lásky a modlitby.

  12. Debra
    11:53 na 14 januára 2011

    Vďaka vám, váš manžel, a Mormon Ženy projekt pre žiariace svetlo na niečo, čo sa často hovorí príliš zjednodušujúce pojmov. Musel som zápasiť s predmetom na niekoľkých frontoch. Vypočutie ženy hovoria o svojich pohľadov na túto tému je nesmierne užitočné. To je ešte také tabu, a tam je neuveriteľné osamelosť pre tých z nás, ktorí cítia obrovský tlak, aby o tom hovoriť. Ešte raz vám ďakujem! Dávaš mi nádej! Statočný, statočný, odvážny!

  13. Tiffany W.
    05:36 na 15 januára 2011

    Bethany, ďakujem za odvahu a poctivosť pri zdieľaní svoj príbeh. Ďakujeme vám za zdieľanie svoje meno a tvár. Ste silný príklad na mnohých frontoch: prácu a podporu svojho manžela, ako bojuje so svojou závislosťou, ktoré majú silu oddeliť, keď je to vhodné, a uznáva svoju vlastnú potrebu liečenia.
    To bolo veľmi, veľmi silný.

  14. Len
    12:00 na 15 januára 2011

    Bethany-
    Si krásna. Vrátil som sa pozrieť na vaše obrázky po prečítaní svoj príbeh a ja som cítil takú lásku k vám. Ty si tak neuveriteľne statočný. Obdivujem vašu odvahu úprimný svoje skúsenosti s pornografiou a tiež odvahy je potrebné, pochopiť a vyjadriť hlboké emócie.

    Väčšina z nás sú stále strach a nepríjemné diskutovať o pornografiu. Musíme nasledovať váš príklad! Som úprimne modlia za vás, vášho manžela a vaše sladké deti.

  15. Mandy
    20:52 na 15 januára 2011

    som sa cítil ducha tak silno, pri čítaní svoje myšlienky a chcel som ďakujem moc za čo ma na tajomstvo v týchto posledných štyroch rokoch! ťa poznám ako crafting ikonu, Super mama a podarenú zábavu o azyl vedľa duchovného obra za denné prekonanie týchto štúdií sa výrazne zvýšila svoj vlastný osobný svedectvo! i počítať sám požehnal dotýkať prstami s vami!

  16. Laree
    13:44 na 16 januára 2011

    Ďakujem vám za to, že tak odvážny a nechať nám vedieť, že nie sme sami. Páčilo sa mi, čo ste povedal o tom, že pornografia narkoman je obvykle dobrá, normálny človek. Musíme prestať písať je ako nemravníkov. Mám otázku. Sú závislí pornografia stále exkomunikovaní?

  17. Ruže
    20:11 na 16 januára 2011

    Ďakujeme vám za zdieľanie svoj príbeh nás všetkých. Ste jeden odvážny žena! Požehnanie na vás, ako budete pokračovať na svojej ceste.

  18. Michaun
    21:58 na 16 januára 2011

    Bol som ohromený tým svoj príbeh. Mám syna, ktorý bojoval s touto závislosťou na pár rokov, ako ku mne prišiel priznať po rodinnom domácom večeri lekcie zameraná na posilnenie mládeže knihy. Bola to veľmi ťažká cesta. To sa roztrhol moje srdce malé kúsky. Vedel som, že som musel milovať ho a dostať ho nejakú pomoc a stáť pri ňom. Uistil som sa, že sme mali otvorenú komunikáciu. Som nesmierne vďačný za zmierenie a ako to pomohlo môjho syna. Som rád, že on je teraz slúžil na misii. Niečo, čo som si nemyslel, že by sa nikdy nestane. Vždy budem sa čudovať, u môjho syna schopnosti a silu na prekonanie závislosti. Čo pomohlo najviac mal najviac pozoruhodné biskupa, ktorý bol konštantný pomoc a veľmi trpezlivý a úžasný psychológ. Trvalo to dlho, než sa môj syn mohol úplne neodpustí. On robil. Porazil som sám seba tak, mnohokrát. Čo som urobil zle ako matka? Trvalo mi biskup mi povedať, že to nebola moja chyba a prestať obviňovať môjho ja, ako som mohol znovu získať kontrolu nad svojimi emóciami. Som veľmi vďačný, že patrí do tohto kostola. By som stratil syna dávno. Existuje nádej. Tam je odpustenie. Tam je Spasiteľ, ktorý zomrel za naše hriechy. Nikdy som nebol tak vnímavý, čo Spasiteľ pre nás urobil, kým táto za posledných 6 mesiacov, kedy som bol schopný vidieť zmierenia v akcii. Môj syn je veľmi otvorený, čo sa stalo, a dokonca podelil o svoje skúsenosti s Združenia. Bol to ťažký deň pre mňa. Musel som dať lekciu o pornografiu. Bol úžasný a dal veľa nádeje pre ostatných. Ak sa dospievajúci chlapec môže dobyť to, môže niekto. To trvá veľa lásky a podpory, a naučil som sa nikdy vzdať. Viem, že Nebeský Otec by nikdy vzdať sa na nás jeden.

  19. L.
    22:27 na 16 januára 2011

    Obdivujem vašu odvahu vyjde verejne o tom. Vedel som o manželovej závislosti na asi rok, a veľa času najťažšia vec pre mňa je tajomstvo toho všetkého. Mám pocit, že to nie je moja bremeno na akciu, takže nikto z mojich priateľov alebo rodiny, vedieť: nosím sám. Obávam sa, že už nikdy nebudete musieť "normálny" život. Som rád, že ste boli schopní nájsť toľko pokoj a mier, a dúfam, že táto správa bude obiehať široko ďaleko, takže ostatní sestry budú vedieť, že nie sú sami: je nás veľa.

  20. K
    22:47 na 16 januára 2011

    Mám rovnakú otázku ako Laree - bola exkomunikácia výsledok pornografia prezeranie sám?

  21. Stacey
    23:00 na 16 januára 2011

    Ďakujeme vám za zdieľanie svoj príbeh, a ďakujem, MIchaun, pre zdieľanie na svojho syna. Boli sme zaoberajúca sa pekelné následky mladého dospievajúceho, ktorý bol prezeranie porno a robiť nejaké zlé rozhodnutie. Tieto rozhodnutia vyústila v žalobe a jeho odstránenie z nášho domova na nejaký čas. Našťastie sme boli vedení k užitočné poradcovia a primerané sudcu a naša rodina sa uzdravuje. Ďakujem za radu k diskusiám s našimi deťmi o pornografii. Želám si, aby sme preberali veci viac do hĺbky, ako sme mali. Spasiteľ pomáha liečiť nás, a prekvapivým spôsobom, moje modlitby pre túto syna byť šťastnejší v našej rodine sú zodpovedané. Nemôžem uveriť, že sme museli ísť cez to - a tam naozaj nie je nikto, môžete hovoriť o tom, keď máte čo do činenia s menšími deťmi, ktorým chcete chrániť - ale mám veľkú nádej, že budeme všetci lepšie za to, že sa s problémom vysporiadal teraz.

    Ja som dúfal, že to najlepšie pre vás a vašu rodinu a pre všetkých, ktorí bojujú s touto fádny zlom. Nebeský Otec nedovolí nám všetkým, aby tento problém v našom živote, v prípade, že nebola nádej na uzdravenie.

  22. B.
    13:17 na 17 januára 2011

    Bethany,

    Ďakujem moc za zdieľanie svoj príbeh. Aj ja som čelí výzvam manželom, ktorý je závislý na pornografiu. Mám také ťažké časy škatuľkovať to všetko, na jednej strane je môj manžel, ktorý milujem tak moc, a má za posledných 7 rokov - a na druhej strane je muž, ktorý držal tajomstvo predo mnou, zlomené dôvery a bolí naša malá rodina. Ja som vedel o jeho závislosti na posledných 5 rokov - bol úplne čistý za posledné dva a potom relaps to minulý týždeň. Som potratila deň potom, čo som zistil, a ja mám problémy ju drží pohromade.

    Avšak, vaše krásny článok mi dáva nádej. Dúfam, že ti môžem veriť znova. Dúfam, že môžem dať svoju záťaž pre Krista a liečiť sám. Myslím, že stačí, aby sa self-healing prioritu práve teraz, potom môžem vyrovnať so zvyškom.

  23. Bethany
    15:04 na 17 januára 2011

    Tak, že chápem, exkomunikáciu, že človek je vylúčený, keď sa dali na ich vlastnú záchranu ohrozené, pretože fungujú na základe zmlúv, ktoré urobili pri krste a často krát chrámu. Keď opakovane porušujú tie zmluvy, ktoré riskujú svoju spásu, a tak, keď sin (každý hriech) sa dostáva do bodu, že osoba, sa zdá, že nebudete môcť ovládať sami seba (pretože nechcú alebo inak), exkomunikácie musí byť odpoveď tak, aby táto osoba je chránená, dostane šancu, aby sa lepšie a zároveň neporušuje tieto posvätné zmluvy a vzhľadom k tomu, ak sa tak rozhodnú, nový začiatok.

    Z toho, čo som pochopil, že len málo hriechy kde exkomunikácia je v podstate daná a nie je pornografia nie je jedným z nich. Počul som o mužovi (a ženy), ktorí mali problém s tým tak dlho, alebo členmi, ktorí sú držiteľmi povolania, kde majú veľké správcovstvo (prezident kolu, atď) exkomunikácie pornografie, ale v prípade môjho manžela závislosť mala vyvíjala v priebehu rokov ďalších sexuálne deviantné správanie, ktoré vedú k jeho exkomunikáciu. Ale nemôžem predstierať, že viem všetko o exkomunikáciu.
    Viem, že každý prípad je individuálny a že každý človek je súdený proti sebe spravodlivými muži používajú silu kňazstva a priame inšpirácie. Berú to vážne, a ja viem, že môj manžel bol exkomunikovaný pre svoju vlastnú ochranu a za možnosť opätovne mať nádej na spasenie.

  24. Jerome
    02:04 na 18 januára 2011

    Milujem tento úprimný účet, ale musím povedať, že sa cítim celkom trápne pre manžela. Nemôžem si pomôcť, ale myslím, tento článok rozosielajú prostredníctvom zboru a kolu, kde žije, a že veľa ľudí vie, že majú prečítať. Možno, že je to súčasť liečebného procesu, verejného poníženia na zlepšenie správania.

    Úprimne povedané, som teraz diskusiu a zistil, že je bystrý, ale cítil trápne menom manžela po celú dobu.

  25. Manžel
    11:58 na 18 januára 2011

    Toto je manžel hovorí: "Ďakujem vám za vaše úprimné obavy o mojom mene, ale ja som v rozpakoch! Som viac naštvaná, že ľudia sú v rozpakoch, a zahanbení tým. Jediný spôsob, ako to zmeniť, je dať tvár na to, ktoré moja žena urobil ťažké rozhodnutie robiť. To len sa stáva trápne, keď iní nemôžu o tom hovoriť otvorene, bez cítil trápne slovo pornografie a dúfajme, že tento článok môže otvoriť dvere k tejto zmeny. Jednalo sa o rozhodnutie, ktoré my, Bethany a ja robil dokopy, ale stránka nie je nazývaný Mormon muži projektu. Súhlasím, že verejné poníženie rozhodne nie je dobrý spôsob, ako liečiť, ale nie som ponížený tým. To je môj veľa, moja voľba a tiež môj oheň rafinérie. Podporujem svojej milovanej činnosti vo zdieľanie jej príbeh 100%. Ani jeden z nás hľadá obdivu alebo súcitu chceme len to stigma zmeniť! Ešte raz vďaka za tvoju starosť. "

  26. Emily K.
    12:43 na 18 januára 2011

    Oh Beth. Ďakujem moc za zdieľanie tohto. Aj soo by som tam bol na pomoc, ale opäť ste nastavenie taký spravodlivý štandard pre ostatné. Modlím sa za teba často. Viem, že budete pomáhať druhým v mnohých ohľadoch viac, než si myslíš. Vďaka bohu za milosrdný, milujúci Spasiteľa, ktorý nás nikdy neopustí sám.

    Milovala som svojho manžela komentáre. Je to tak úžasné, že po tom všetkom môžete jednotní. To rozhodne trefou ku mne, a ja budem učiť svoje deti o sexe a pornografie.

  27. S
    13:10 na 18 januára 2011

    Ďakujem vám obom za zdieľanie svoj príbeh. Je skvelé, že ste na mieste, teraz, že to možno urobiť. Dúfam, že ste schopný sa dotknúť mnohých s tým a pomáhať ostatným dostať do rovnakého miesta. Je potrebné, aby sa viac vonku a ja som rád, že ste mal odvahu to urobiť. Mám priateľov, ktoré sú ovplyvnené rovnaký problém a viem, že to pomohlo im tak, aby mohli hovoriť s ostatnými v rovnakej situácii.

  28. Diony
    22:44 na 18 januára 2011

    Vďaka Bethany, že je tak otvorený a zdieľať svoj príbeh. Chce to veľa odvahy, Viem to, pretože som si tým prešiel. Bola som vydatá 14 rokov do pornografie narkomana, ale je tu nádej, pomoc a liečenie. Napísal som o tom knihu s názvom Torn Apart-možno to môže pomôcť, alebo niekto, koho poznáte. Viac informácií je na mojich webových stránkach. Prajem vám a váš manžel všetko najlepšie, ako budete pokračovať v práci cez to spoločne.

  29. Jerome
    05:53 na 19 januára 2011

    @ Manžel

    Súhlasím stigma nemusí byť tam, to každému medvediu službu.

    S vedomím, že ste úplne v poriadku s týmto stupňom zdieľanie je pre mňa dosť. Tak dlho, ako zistíte, že je užitočné a potom ísť na to. Cítim, že to nie je ani zlé, ani právo na vysielanie na tejto úrovni, len dávate prednosť.

    Potom, čo nebol v rovnakej situácii, nemôžem naozaj vedia, ako by som pokračovať, ale mám podozrenie, že to musí byť pohodlné, tejto úrovni zdieľanie. Ak sa vám to hodí, potom sa vám to hodí. Pre mňa tento článok by bolo rovnako zmysluplné, ak bolo vykonané anonymne, ale to je len ja. Mám pocit, že som schopný pochopiť závažnosť situácie, bez toho aby ste museli pridružené tvár, ale pre niektoré, ktoré pravdepodobne "prinesie ju domov." (Uvedomujem si, ako povýšene, že posledný riadok môže znieť, ale ja som úprimný. Pracujem v newsmedia a pochopiť, ako je dôležité udalosti s reálnymi ľuďmi a rodiny.)

    Záverečná myšlienka, prajem vám to najlepšie na cestách, jednotlivo aj spoločne.

  30. M
    18:36 na 19 januára 2011

    Možno, že na začiatku (to bolo štyri roky) manžel by nebol schopný hovoriť otvorene ako s niekým iným, než blízkych rodinných príslušníkov a tých, pracovať s ním prekonať svoju závislosť a bolo by nikdy nenapadlo, že jeho príbeh by sa dal do článok ako je tento. Nesnažím sa hovoriť o manželovi, je to len myšlienka. Bethany a jej manžel, ste ukázali, toľko odvahu a silu. Ďakujem za pomoc a dúfam, že dávate ostatným!

  31. Liečenie
    20:59 na 19 januára 2011

    Ďakujem, Bethany, pre zdieľanie svoj príbeh. Ste veľmi statočný a myslím, že máš pravdu, že musíme odstrániť stigma a hovoriť otvorene so svojimi deťmi o tom. Ako som premýšľať týchto ťažkých situácií, Zaujímalo by ma, ako moc naša generácia žien platí cenu za rozhodnutie predchádzajúcimi generáciami žien. Samozrejme nemôžeme rozhodovať za niekoho iného, ​​a muži sú úplne zodpovední za svoje vlastné hriechy, ale zdá sa, že záťaž žien, že muži sa zvýšiť len na štandardných ich matky, sestry, priateľky a manželky, ktoré pre ne. Matiek našich manželov a sestry "hlúpe ženy naložené s rôznymi žiadosťami?" Je to asi len vymyslený stratégií zvládania, ale ako som sa snaží nájsť uzdravenie z problémov, môj manžel začal v dome svojho detstva, najväčšia nádej nájdem je udržať vysoký štandard čistoty pre mojich synov na príklade, čo som ja čítal , pozerať sa a počúvať.

  32. Urazený
    01:51 na 21 januára 2011

    Pripadá mi veľmi predpokladom tohto článku veľmi urážlivé, a nemyslím si, že je to veľmi účinný spôsob riešenia problému. Aj keď nemám nesúhlasím, že je zbytočné stigma spojené s pornografiou závislosti medzi členmi cirkvi (stigma, ktoré je z veľkej časti kvôli spôsobu, akým pornografie je určená z pódia), Bethany príbeh robí viac podporovať, že stigma než aby zrušil to.

    Že žena bude uvažovať o rozvode s manželom na sklonu pornografie je smutné, hovoriť najmenej. Že to bola jedna z jej prvých myšlienok je oveľa viac obžaloby na cirkvi, než je na Bethany. Mnoho, mnoho mormonských žien bolo vštepované, aby si týmto spôsobom, a radšej ich manžel alkoholik alebo narkoman, než pornografie narkomana. S výnimkou extrémnych prípadov, pornografia nie je dôvod k rozvodu. Nie, keď niekoho milujete, a to ak sa naozaj snažíte niekoho milovať ako Kristus robí.

    Prosím, vykladať tento príspevok ako útok na Bethany-to nie je. Uvedomujem si, že je oveľa viac k tomuto príbehu, ako bola napísaná (manželovho vyhlásenie, že jeho "problémy Všetko to začalo s pornografiou" naznačujú, že tam bolo viac deje. Zdá sa tiež, že Bethany uznala až v jej komentárov) a jej manžela akcie mimo pornografia môže dobre si zaslúži rozviesť. To znamená, že tento článok je celkom jasné, v tomto smere, a budí dojem, že bol exkomunikovaný kvôli sklonu pornografie. Tento dôsledok je škodlivé, a len veľmi málo rozptýliť stigma spojené s pornografiou závislosti. Skôr ju posilňuje. Koľko menej pravdepodobné, že je niekto vyznať pornografia závislosť, ak si myslí, že jeho manželka sa ho opustiť, alebo že bude exkomunikovaný a deportoval?

    To je tiež znepokojujúce, že tak ženy chválili Bethany pre zdieľanie jej príbeh. Sme, aby sa z tejto odpovede, že viac žien by chcela ísť na verejnosť s veľmi, veľmi súkromné ​​údajmi o ich manželské problémy? Opäť platí, že sa to má robiť niekto s väčšou pravdepodobnosťou priznať pornografia závislosť? Bethany nie je nič iného, ​​ak nie odvážny, ale myslím, že by to bolo rovnako účinné (viac tak, v skutočnosti), keby bolo vykonané anonymne.

    Bez ohľadu na to, či manžel má zeleno-osvetlená toto rozhodnutie a zdá sa, že má-nie je jediný dôvod, prečo by nemohlo byť rovnako účinné v anonymite. V skutočnosti, ak je skutočným cieľom tohto článku je rozptýliť stigma spojené s pornografiou závislosti, bolo by to efektívnejšie post obraz manžela. Je to normálny chlap so stigmou, po všetkom. (Nechcem vedieť manžela identitu-i povedať, že iba dokázať, že neexistuje žiadny skutočný prínos pre učenie Bethany identitu.)

    Prial by som si, Bethany a jej manžel všetko najlepšie, a ja úprimne dúfam, že prekonať ich skúšky. Dúfam, že to, čo ľudia sa z príbehu Bethany je to, že zatiaľ čo pornografia je deštruktívne, rovnako deštruktívne je spoločný Mormon prístup ku sklonu pornografie. Fyzického a sexuálneho zneužívania sú dôvody na rozvod. Alkoholizmus a drogová závislosť môže byť dôvodom na rozvod. V mnohých prípadoch, sexuálne akty s partnerom iného ako svojho manžela, sú dôvody na rozvod. Sledovanie dospelými majú sex na žiariace obrazovke nie je dôvod k rozvodu. Pornografia môže, ale nemusí byť katalyzátor na niektoré alebo všetky z nich, ale pornografia sám o sebe nie je dôvodom na rozvod.

  33. Marci
    07:05 na 21 januára 2011

    Ďakujem Urazená! Táto potreba povedať.

    Kým pornografia môže cítiť ako zradu, nemyslím si, že Bethany zrada musí byť zamietnutá buď. Jej manžel zveril sa v nej. Zdieľal jeho osobný boj s ňou, a prvá vec, čo robí, je ísť a zavolať mamičku? Sme opustiť naše otca i matku a priľne ku nášho manžela. Na zradu meradle, vetranie váš manžel slabiny vašou rodinou a priateľmi (a teraz internet), sa javí ako oveľa väčší hriech a väčšiu záťaž pre vzťah ako porno. To Bethany manžel súhlasil len dokazuje, ako veľmi bol ustrašený nad tým. Každý, kto si dovolí nesmie mať moc dôstojnosť vľavo.

  34. SM
    15:07 na 21 januára 2011

    Táto forma zverejnenia zdá nielen nevhodné, ale tiež sa zdá byť bez akéhokoľvek rozmyslu. A čo deti, vnuci, atď, z Bethany a "manžel" (ako keby tam závoj tajomstvo tu ... koľko Bethany žije v Mesa, je 31 rokov, a zodpovedajúci obraz zaslali?) Je to napísané dedičstvo by ste chceli mať na pamäti, pre?

    Chcel by som poradiť vydavateľom túto stránku ponuky odstrániť osobné údaje, a aby to anonymný čo najskôr. Veci, po tom všetkom, "ísť vírusovej" a údaje tu uvedené sú príliš špecifické pre ochranu tohto rodinu. A ja premýšľal o Bethany a "manžel", samo o sebe, ale deti teraz a čo je dôležitejšie, v budúcnosti.

  35. Touched By jej úprimnosť
    16:36 na 21 januára 2011

    Som tak vďačná za článok Bethany je. Mal som taký pocit pokoja a vďačnosti pri čítaní a pohodlie v mojom srdci, že moja situácia bude v poriadku. To mi dáva nádej, že ostatní nájdu ich cestu cez to a to som taky môžete nájsť uzdravenie môjho zlomeného srdca.
    Keď som čítal prostredníctvom týchto najnovších komentárov, ktoré som mal čoraz väčší pocit úzkosti v žalúdku. Preč bolo, že mierové pocit Ducha. Som si istý, že tam bolo veľa modlitba a duchovné rozjímanie vykonané tejto sladké pár, ako oni zvažovali zdieľať svoj príbeh pre všetkých z nás počuť. Som si istý, že to nebolo bez skutočnej inšpirácie, s ktorými Bethany niesol svoje srdce a dušu na pomoc, áno pomoc, ostatné. Rovnako ako ma.
    Je to pre niekoho iného hovoriť našepkávanie Ducha na srdce boli nepravdivé?
    Je to pre niekoho iného na to povedať, že moja pohmožděný a pomliaždený srdce, devastácie cítil som každý rok, čas od času, a ohromne škodlivé pocity mám z toho, že un-volený, nemilovaná, nedocenenie, nezaujímavé, zbytočné a nakoniec zradil nie sú dôvodom na opustenie myšlienky na môjho manžela?
    Nie, to je moja vlastná situácia. Môj vlastný boj. A moje vlastné rozhodnutie.
    Ako som si istý, že to Bethany s rozhodnutím pomôcť s týmto článkom, sa obraciam k pôstu a modlitbe, k mojej znalosti o zmierenie a čo to znamená pre mňa, a pomocou osobného zjavenia, mám nárok na, urobím rozhodnutie, a ja viem, že je pre mňa to pravé.
    Nemusí to byť voľba iní by robili v ich vlastnej situácie, ale moja cesta je iná ako predchádzajúce. Ako je to Bethany. Verím, že časť jej ceste bolo posilnenie ma dnes. A pripomenúť mi, že Spasiteľ je vedomá toho, mňa a mojich bojov.

    Ďakujem Bethany. Ste sa dotkol môjho srdca a dal mi nádej. Som vďačný za vás a vašu odvahu.

  36. Bethany_the_Naive
    17:07 na 21 januára 2011

    Súhlasím s urazeným, Marci a SM. Je veľmi nevhodné pre vás odhaliť niečo veľmi súkromného a osobného so svetom, a nie riešiť tento problém ako pár s možnosťou poradenstva, čo je súkromná záležitosť. Ak niekto poškodzuje dôveru a integritu v tomto vzťahu ďalej, je Bethany. Nikto iný musí byť pozvaný do vašej spálne! Ani Mormon cirkevný vedúci, ktorý nemá predchádzajúce odborné poradenstvo zážitok!

  37. CRH
    17:33 na 21 januára 2011

    Niektoré plagáty komentovali statočnosť Bethany v príchode sa o to, ale myslím, že človek zabúda tu je jej manžel. Ako sa cíti o tomto zverejnení? Dal povolenie pre ňu podeliť, alebo sa mu podarilo podelil o svoje názory?

    Ospravedlňujem sa, že pilot na, ale musím súhlasiť s ostatnými plagáty. To je osobná vec v manželstve. Kým Bethany je zaiste právo písať o svojich osobných skúsenostiach, ale nedá vyhnúť sa dôsledkom zdieľanie intímnych detailov zo svojho manželstva do online sveta. Anonymita môže byť múdre tu.

  38. Trichetom
    18:38 na 21 januára 2011

    @ Zmätený

    Urobíte dobrý postreh, ale myslím, že stále musíte držať jazyk slušný.

    Ide o deti a rodinu je obzvlášť dôležitá. Ja len nechápem, prečo je to dobrý nápad ísť na verejnosť, keď viete, vaše deti a rozšírená rodina môže vidieť niekoľko rokov do budúcnosti.

    Navyše si myslím, že niekedy LDS páry vytvoriť sexuálny život, ktorý je postavený sa ako domček z kariet. Netaktnosť, rovnako ako prezeranie porno, robí dom pád nadol. To isté nesmie dôjsť non-LDS páru (alebo možno by to). Ale keď je manželstvo a intimita zviazané príliš úzko spolupracuje s spirituality (čo je v našom náboženstve je viazaná na sledovanie čistoty a dokonalosti), potom ľudia môžu byť stanovenie sami pre zlyhanie.

    S tým povedal, nechcem, aby sa minimalizovalo poškodenie, ktoré môže spôsobiť porno. Ale myslím, že je tiež potrebné preskúmať, prečo sa stať Utah má neuveriteľne vysokú porno miery využitia. Je zrejmé, Bethany neobťažuje veko z ničoho. Porno je spoločným bodom diskusie v kostole - pravdepodobne príliš časté. Súčasný prístup nefunguje.

    Riešenie spočíva zdravší postoj k sexu a praktické riešenie k obmedzeniu spotreby. Je zrejmé, že sú internetové filtre, ale tam je tiež softvér, ktorý vám povie presne to, čo ľudia hľadajú na počítači. S internet filtre a softvér, ktorý monitoruje využívanie internetu by malo byť vyžadované na každom počítači v domácnosti LDS a ženskú hlavu domácnosti by mal byť jediným držia hesla k softvéru. Je pravda, že sex bol problém pred polovice 90. rokov, ale to nebol problém to je teraz.

  39. admin
    19:12 na 21 januára 2011

    Od správcu MWP: relevantné uviesť # 3 na našom komentár pokynoch niekoľko pripomienky boli odstránené z tohto príspevku. Budúci komentátori by si mali uvedomiť, že Bethany a manžel pracovali spoločne, aby sa rozhodli zdieľať svoj príbeh s nami. V skutočnosti, manžel sám komentáre v tejto téme.

    Akékoľvek budúce poznamená, že nadávať rozhodnutia alebo ich náboženskej viery budú zmazané.

SEO Powered by Platinum SEO od Techblissonline