12 januar 2011 z admin

39 Komentarji

Ko Pornografija Hits Domov

Ko Pornografija Hits Domov

Bethany

Na prvi pogled

Pred štirimi leti je Bethany mož deliti nekaj presenetljivo novico: On je bil zasvojen s pornografijo. Kot matere na štiri majhne otroke, Bethany moral še naprej biti mama, ampak je tudi odločila, da sama posvetiti izterjavi svojega moža. Ob spoznanju, da potrebuje čas in prostor, da sama zaceli, Bethany iskali podporne sisteme in potegnil bližje Gospodu. Bethany govori o potrebi, da se nagibajo k njej lastnih ran, kot tudi podporo moškega, ki ga ljubi.

Kako ste spoznali svojega moža in kakšna je dinamika vaše družine?

Poznal sem moža, saj sem bil štirinajst. Vsi smo se srečali v devetem razredu in so bili prijatelji skozi srednji in visoki šoli. Nisem nujno čakala, ko je bil na svojo misijo, vendar smo pisali in nazaj, kot prijatelji. Ko se je vrnil domov, se je uradno začela hoditi.

Poročena sva v Mesa templju in je živel v Provo za obdobje štirih let, ko sem dobil diplomo iz nevropsihologije in je dobil svoje gospodarje v računovodstvu. Imeli smo dva otroka, nato pa smo se preselili in je imel dva. Zdaj smo dvig naše štiri otroke starosti devet, šest, štiri, tri.

Kako ste prvič odkrili, da je tvoj mož težave s pornografijo?

Povedal mi je pred približno štirimi leti.

Preselili smo se v Arizono po diplomi in so bili veseli, da imajo "pravo službo." Kupili smo malo hišo in moj mož začel fulltime zaposlitev. Kmalu je začel delovanjem odstraniti iz družine in čustveno sem čutil nekaj drugačnega. Sem ga pripisujejo stresu za začetek nove zaposlitve in nepričakovane nosečnosti s tretjim otrokom.

Vedel sem, da se je trudil, duhovno, ker je moral reči ne, na novo podaljšana razpis predsednik zbora starešina, vendar sem zares vedel zelo malo o vsem tem, ker se je zdelo, da ga blow off kot samo malo "lenarjenja na njegovem svetih spisov branje" in nekaj o "ne čutim do česar je duhovništvo v oddelku". Kmalu po utišala kliče, je imel intervju s škofom. Mislil sem, oh, škof se dogaja, da ga kliče ponovno ponuditi. Po srečanju z škofa, je prišel v zakramentnem sestanku in sem ga pogledal, pričakujejo, mu povej mi, kaj bi lahko nov poklic biti. Toda namesto, pravkar mi je rekel, da bi govorila o tem kasneje. Tisto noč pred spanjem sem spet vprašal o razpisu. Nato mi je povedal, da je potrebno govoriti. Vedel sem, da mora biti bolj resno, vendar nisem imel pojma, teže, kaj se dogaja, da pridejo ven usta. Njegove prve besede so bile: "Moje težave Vse se je začelo s pornografijo."

LDS_woman_photography_Bethany2

Moj trebuh je šel v nemire. Počutil sem se kot sem potreboval, da teče v kopalnico in bruhal, vendar nisem mogel zares premikati. Počutil sem se, kot da sem imajo izventelesne izkušnje. Bil je zelo žalosten in opravičeval. Povedal mi je, da je imel prihajajoči cerkveno sodišče, to je tisto, kar se je srečanje s škofom bilo približno. Bil sem žalosten in ne vem, kako reagirati.

Ali veste, kako je njegova pornografija zasvojenost začelo?

On je bil prvič predstavljen na pornografijo kot otrok, okoli 5 ali 6, kar sem povedal, je povprečna starost v teh dneh. Je boril z njim v mladosti, vendar je bil sposoben služiti častno poslanstvo. Po njegovo poslanstvo, je bil osredotočen na igranje in mi moži v templju, da je bil sposoben vzdržati v tem času. Ko se je vrnil od svojega poslanstva, internet je veliko bolj dostopno in še veliko več velik posel kot takrat, ko je odšel. Imeli smo dostop do interneta v našem domu, in to je, ko se je spet začela boriti. Sem se naučil vse to, da mi je prvo noč je povedal o svoji odvisnosti.

Ko ste se naučili o svoji problem, kakšni so bili vaši občutki o prihodnosti vaše poroke?

Če bi me vprašal, preden je to dejansko zgodilo, jaz bi rekel, da bi zapustil svoj zakon. Bil bi nor, da ne. Toda v trenutku, ko mi je povedal, sem bil otrpel. Nisem vedel, kaj sem moral storiti. Moje misli odšla naravnost Gospod, "kaj naj jaz naredim?", Znova in znova, sem vprašal tega. Mislil sem, da bi verjetno oditi, vendar nisem res počutim kot odhaja. Poskušal sem bom hišo prijatelja, ampak Duh mi je rekel, sem potreboval, da gredo domov. Šel sem domov in smo se pogovarjali bolj poglobljeno o prihodnosti nas. Moj mož se je zavezala, da bo najin zakon delo. Škof mu je povedal, da bi šla do svetovanja, in obljubil, da se da urejen in da bi dobili pomoč zase. Tisto noč sva zaspala v istem gospodarstvu rokah posteljo. To je popolnoma noro se mi tudi zdaj, ampak to je, kako se je končalo noč. To je bila najbolj odprta najin zakon je bil v zelo dolgo časa in zato je dejansko nas zbližala.

Tisto noč sva zaspala v istem gospodarstvu rokah posteljo. To je popolnoma noro se mi tudi zdaj, ampak to je, kako se je končalo noč. To je bila najbolj odprta najin zakon je bil v zelo dolgo časa in zato je dejansko nas zbližala.

Ste bili sposobni zaupati nikomur? Kakšno podporo skupino imate?

Noč mi je povedal o svoji zasvojenosti, sem poklical mamo. Mi končal pripoveduje svojo družino, in na koncu, smo vedeli, da bi morali povedati, tesno družino in prijatelje. Vendar pa sem težko molil o tem, kdo sem, da bom povedal, ker sem potreboval ljudi, ki bi nas podpirajo, nam ni sodil in kdo zmogel breme vedel. Obstaja veliko bolečine v vedoč nekoga ljubiš se bori z nečim tako trdo.

Kmalu sem izvedel, da je imela LDS Družinske Storitve Dvanajst Korak program posebej za ženske, zasvojenost programskih Cerkve okrevanje. To je bilo posebej za žene spolnih ali pornografija odvisnikov, in je bil v veliko pomoč. Na teh srečanjih so bile tudi druge ženske, ki gredo skozi isto stvar. Ponavadi, ko sem v družbi ljudi, moram imeti svojo masko, da se pretvarjamo, vse je v redu in obdržati nasmeh ometane na mojem obrazu. Vendar pa na teh sestankih sem se počutila varno in ni bilo ženske, ki bi lahko bili povezani, nisem se počutil tako sam v mojem sojenju. Kot mormonski žensko, sem se počutil, nisem mogel iti v cerkev razpada ali ljudje bi poglej me, kot da sem nora, da vedo, da so bili ljudje, ki bi lahko razpade s bilo veliko udobja.

Kako je / ni to borba vpliva na vaš dan-v-vsakdanjem življenju, kot si še naprej opozarjala na mlado družino?

Še vedno moram biti mama. Jaz sem še vedno tisti, ki pripravlja obroke in ne jedi. Nisem imel odbor sočutno storitev prinaša obroke ali dogovarjajo za varstvo otrok, saj ni mogel vedeti, kaj se je dogajalo skozi. Torej, najprej malo pa je bilo zelo težko. Vendar pa silijo neke normalnosti je pomagal. Moram iti naprej. Moram biti "normalno" in čustveno na razpolago za moje otroke.

Nosim ni več to breme okoli vsak dan. Sem prišel do točke, ko nisem mogel več prenašati, in sem rekel, Gospod, si ga vzeti, ker ne bom, da ga po več. Grem na bolje in bom lahko super oseba zaradi tega!

Spomnim se, da je Jezus Kristus že izvedla to breme, breme vsakega posameznika. Zdi se težko, da ga obrnite. Toda v resnici, je najenostavnejša stvar. Pravkar sem se obrnil k njemu in mu ga vzeli. Po tem, sem pogledal nazaj razmišljanje, zakaj nisem naredil že davno? Ga obrnite. On je stal pri vratih. Pravkar sem imel, da ga odprete. Čaka nas izpustil naš ponos in rekel, da ne morem več početi tega.

Od tam, sem ga prosil, da mi pokažeš, kaj naj storim. On je edini, ki ve, kaj bo pot prinesi mi srečo. Jaz se lahko osredotočijo le na sebi in svoji duhovnosti in ne sme biti odgovoren za moževo. Vem, Gospod bo tam držala za roko in me knjigovodska ko je potrebno. Moral sem priti do točke, ko sem bila tako nizka, da sem imel kam pogledati, vendar do njega.

Kako je zasvojenost vašega moža vplivali na tvojo samozavest?

Obstaja tako veliko žensk, ki se borijo s tem problemom vsakdanje in tako mnogi od nas se borijo z občutek kot naši možje bojev so nekako naša krivda ali pa da nismo dovolj dobri nekako. To je seveda povsem napačno, vendar je tam! Na srečo, še nikoli nisem imel resne pomisleke o katerih problem je to res bila. Vedno sem poskušal biti najboljši žena in boljša mama. Res ne dvomim v mojih mislih, da sem naredil moj najboljši.

Večji izziv zame je izguba zaupanja. To traja veliko laže pull off nekaj podobnega skrito pornografijo zasvojenosti. Ležeča je tako vznemiril, ker jemlje svojo moč za sprejemanje odločitev zame in za mojo družino. , Da bi lagal, moj mož je pod nadzorom, kar sem vedel in je zato pod nadzorom, kaj odločitve sem naredil. To so mi vzeli moč, moja agencije. In to zelo, zelo boli, ko je bila povzročena z osebo, ki vam najbolj ranljive.

, Da bi lagal, moj mož je pod nadzorom, kar sem vedel in je zato pod nadzorom, kaj odločitve sem naredil. To so mi vzeli moč, moja agencije. In to zelo, zelo boli, ko je bila povzročena z osebo, ki vam najbolj ranljive.

Vendar pa je to tudi človek, ki sem jih imel in ki je bila zapečatena z mano v templju. Moja ljubezen do njega v obraz njegove prevare je tako nasprotujoči, saj me je nedvomno svoje lastne občutke in svojo sposobnost prisluhniti Duhu z omrtvičenjem moje dojemanje mojih čustev, zato je moj navdih. To je bila pogubna, saj brez duha, nimam nič. To je edini glas, lahko popolnoma zaupate. Da je zelo škodljiv za mano.

Kakšna je bila vaša vloga pri izterjavi vašega moža?

Prvo leto je bilo res vpletena v njegovo okrevanje. V tem letu ni imel nobenih zastojev, niti masturbacija ali gledaš pornografijo. On je bil izobčen, leto kasneje pa je bil ponovno krstiti. Takrat sem bil res gre. Povedal mi je, ko je imela težko misel ali napornem dnevu. Bil sem partner v njegovo okrevanje.

Ampak tam je točka, ko nisem mogel več početi. Sem popolnoma umaknil iz njegovega okrevanja. Bilo je preveč obremenjujoče za mene, in to ni bilo mi omogoča, da se osredotoči na svojem zdravljenju. Imel sem prezreti svoj ran za eno leto, ker sem mu pomagala. Sam pa sem začel ustvarjati meje. Je potrebno poklicati druge ljudi iz njegove podporne skupine in ne naslanja zgolj na mene. Moje zdravljenje je potrebno začeti, ker je bil začetek, da vpliva na način sem vedla proti moji otroci in kako sem se počutil o sebi.

Mislim, da je zdrava odločitev, sem bil korak nazaj in se osredotočiti na svojem zdravljenju, medtem ko je ostal delati na svojem zdravljenju. Tam so bili časi, da je to delo dejansko fizično ločitev med aktivno delajo na sebi in posledično najin zakon.

Naš svetovalec nas je spomnil, da je bil moj mož knjigovodska okoli tega bremena let. Torej, seveda se mu je zdelo dobro za njega, da se to breme off, ga delite s škofom in z mano. Vendar pa je za mano se mu je zdelo, kot da sem dobil vse to vržejo na mene vse naenkrat in to je bil šele začetek procesa. Moj mož mi je rekel, da ni vseeno, kako dolgo je trajalo, za mene, da se pozdravi, bi počakal. Vedoč, da je bil tekoč, da mi dovolite, da se pozdravi do konca, da sem potreboval, da se pozdravi in ​​ne pričakuj, da bom "oprosti in pozabi", samo zato, ker je delal na njej je bilo veliko udobja.

Kako je evangelij Jezusa Kristusa vplivalo na vaše zdravljenje?

Moje zdravljenje je bilo vse o evangeliju. To je bilo približno pokore in mojega Odrešenika. On je edini način, da oseba, ki se lahko zacelijo. Prebrala sem veliko knjig, in sem šel za podporo skupinskih srečanj in svetovanje. Poskušal sem, da izpolnjujejo druge ženske, ki so v moji situaciji, v upanju, da bo nekdo popolnoma razumem. Vendar obstaja toliko krat, ko sem čutila popolnoma pri miru!

Preko teh časih, molim ob strani moji postelji in sem pogosto občutek, da me nekdo vseobsegajoče. Občutek, da je tisto, kar me je izigral. Te izkušnje so mi pomagale razumeti, ki omogoča moč pokore. Vloga pokore za grešnika, ki je govoril o veliko. Vendar pa obstaja tudi druga plat tega: vloga odkupne daritve v življenju osebe, ki so se poškodoval. To mi je omogočila, da vstanem iz postelje, tuš, umila zobe, spremenite plenice, pomila posodo, itd To je bilo mogoče zaradi Odrešenika.

Gospod me je vodil na mojo podporo skupine, če bi lahko govoril z drugimi ženskami. Delal je z nekaterimi od teh žensk, da blagoslovi svoje življenje. Moral sem priti do točke, ko sem se počutil sam, tako da sem vedel, da je bil on, ki me je ozdravil. Zaradi tega vem, moje okrevanje in moje zdravljenje nima veliko opraviti s knjigami, da sem prebral in neverjetno programov, sem bil sposoben najti. Vse se je začelo z njim in da bo na koncu z njim. On je na koncu, kjer je zdravljenje. Šele, ko se ne počutim popolnoma sama, ko mu je tam z mano na moji spalnici tla, ali pa ko je z mano pomivanju posode ali v parku s svojimi otroki.

Kaj vas motivira, da ostaja zavezana vaš odnos?

Od začetka, Duh mi je rekel, ta izziv, bo ogenj mojega rafinerija je. Vedno sem si želel priti iz nje boljša oseba z ali brez mojega moža. Ko sem skrbel zase v vseh pogledih, telesno, duhovno, čustveno, duševno, čutim močne in čutim, da bom zmogel.

Vloga pokore za grešnika, ki je govoril o veliko. Vendar pa obstaja tudi druga plat tega: vloga odkupne daritve v življenju osebe, ki so se poškodoval.

Moj mož in jaz so ločeni nekajkrat v zadnjih štirih letih. Torej, smo še vedno sredi poskušajo to rešiti, vendar čutim, kot da gre na bolje. Jaz sem nenehno prosi Gospoda, kaj naj naredim, in On me ni povedal, še oditi. On me ni povedal, da je to konec. Počutim se kot napredovanje mora biti z možem moje vedno in sem upam, da bo bolje, da in sčasoma bolje, kot sem si predstavljal.

Sem molil od začetka, da vidim svojega moža na način, ki ga je Gospod vidi, in da ljubezen ni nikoli omahoval. Govorim o ljubezni, ki je kot človek in kot duhovnega bitja. Vsekakor je romantična ljubezen omahovala. So časi, ko sem se pošteno mogla reči, jaz ga ne ljubim zdaj. Ko pride ta občutek, molim, da nekega dne bom imel željo, da bi spet rad svojega moža. Gospod mi je povedal, da je to čustvo v redu in da lahko imam upanje za prihodnost te ljubezni.

Mislim, da mu jasno, sem bil ranjen in moje življenje se je popolnoma spremenilo. Nisem si zaslužijo to in da je v redu, da ni zaljubljena v svojega moža sedaj. Ampak sem molil, da sem ga lahko ljubiš, vsaj na duhovni ravni vedno.

Tam so bili časi, ko smo morali čustveno ločiti, in letos smo fizično ločiti. Biti v sozvočju z Duhom v tem času je bilo tako pomembno. Če bomo ostali narazen in čustveno samostojna, bi se stvari na koncu. Šel sem v templju veliko in res molil, da vedo, kaj morajo naslednji korak in, kadar bi se zgodilo. Po veliko dela na sebi sem vedel, da je potrebno obrniti mojo pozornost nazaj na moji poroki. Vprašal sem ga, da pridejo domov in sem molila vsak dan, da bo Gospod mi pomaga, da vedo, kaj storiti s tem odnosu, kako jo zdraviti. Selimo naprej v otroški koraki v smeri srečnega zakona z upanjem!

Kako je to vplivalo izziv svoje otroke?

Poskušali smo, da naše družinsko življenje čim bolj običajnih, in tudi ko smo bili ločeni, smo poskušali, da naj otroci vedo, da jih mama in oče še vedno rad in da to ni njihova krivda. Seveda je motena njihova življenja in njihovo varnost ter da je del tega, da bi se spremenilo, če bi lahko, vendar ne morem, in menim, da bo Gospod posvetite to izkušnjo za svoje dobro.

Mi smo zelo odkrit z našimi otroki. Seveda, samo deliti s starostjo ustrezne informacije. Mi ne govorimo posebej o pornografije, vendar pa ti veš o izbirah in posledice.

Želim, da moji otroci razumejo, da lahko govorimo, da nebeškemu Očetu. Hočem, da veš, da je Odrešenik tam za njih, preveč. Upam, da bo ta izkušnja dejansko jim pomaga v njihovih lastnih življenjskih izkušenj. Upam, da bo imel odnos z Odrešenikom in čutijo enako udobje, ki sem jih našel pri nižji starosti kot večina otrok, ker so jo potrebuje, in jo bodo potrebovali.

Kakšna je vaša motivacija za delitev svojo zgodbo?

Jaz sem presenečen, ko sem srečal človeka, ki trdi, da niso videli pornografijo. Ko smo bili svetovanje z našim škofom, je dejal, da je delal z štirinajstimi drugimi moškimi, ki imajo podobne težave, pornografijo, ki so prišli k njemu.

Dejal je tudi, da ko gleda v klopi iz stopničke, lahko vidi več ljudi, ki se borijo s pornografijo, vendar niso prišli do njega. Zraven vsakega od teh moških je nekakšna ženska: mati, sestra, prijateljica ali žena.

Tudi mnoge ženske menijo, da ni mogoče govoriti o problemu pornografije, saj je vprašanje svojega moža, in ne želijo razkriti izzive svojega moža. Je stigmatizacija človeka, ki se bori z odvisnostjo pornografijo. Ljudje mislijo, da so weirdoes ali perverzneži. Želim spremeniti to dojemanje. Moški, ki se borijo s pornografijo, so normalni ljudje. So ljudje, sedi z vami v zakramentnem sestanku. To je starešine predsednik zbora. To je primarni učitelj. To so ljudje, ki nosijo majice in vezi na delo in imajo čisto-cut las. Moj mož in jaz sva prvi poljub drug drugega. Moj mož ni bil spolno aktiven v srednji šoli. Bil je dober človek. Nikogar ni, obraz pornografije / spol "odvisnika." Oni so božji sinovi, ki se borijo s hudo sojenja tako kot kdorkoli drug!

Kako lahko starši zaščitijo svoje družine od pornografije?

Izogibanje pornografije ni več realnost. Ne morete izogniti pornografijo. To je povsod. To ni več vprašanje, če vaši otroci bodo videli, to je stvar, ko vaši otroci bodo videli.

Ko ste shranili vaš dom varen, izobraževati svoje otroke od trenutka, ko so mladi in tudi sami izobraževati. Moramo se učiti naše otroke, kaj je pornografija in kaj so čustva, ki so izzvali z njim, vendar ga moramo razumeti vsi najprej sami. Otroci morajo imeti občutek, da lahko pridejo do staršev, ko se nekaj zgodi, kar morate vedeti, da je beseda pornografija ni grda beseda Morajo ni sram, ko so ga videli ali imeli reakcijo, in da je naša naloga, kot starši: ščit (čim bolj), poučevanje, in jim omogoči, da se počutijo varne govoriti z nami, kar pomeni, da ne guilting, brez sramotenja, ne zavrača.

Ker je seks tako sveto, nekje vzdolž proge smo kot člani Cerkve začeli in ga obravnavajo, kot da je ta skrivnost stvar, ki se ne bi govoril. Moramo se učiti naše otroke, da so ti občutki v redu, vendar, da je čas in prostor za te občutke. Dejstvo je, da so nekaj, kar je treba proslaviti in bo potekala sveto, ne štejejo za zaupne in umazano.

Kakšen nasvet bi dali zakoncev pornografijo odvisnikov?

Osredotočiti bi se morali na svoje lastne potrebe in poskusite najti ženske, ki so pripravljeni, da jih podpira.

LDS Family Services je bil tudi odličen vir. Vse vrste svetovanja je pomoč. Veliko branja, Deseret Knjiga ima veliko branja na predmet in vam ne bo nerodno, da jih kupili, veliko ljudi to storite! Prav tako prihaja do templja je bilo pomembno. Našel sem v tempelj, da bi kraj učenja, ki pomaga, da me varno in mi omogoča, da imajo upanje za moje življenje in moje večnosti.

Na prvi pogled

Bethany


Stan: poročen 10 let

Poklic: mama in pravni pomočnik

Šole Obiskoval: Ricks in BYU

Intervju z Melissa Hardy . Fotografije uporablja z dovoljenjem.

Delite ta članek:

39 Komentarji

  1. Modra
    22:33 na 12. januar 2011

    Bethany, je bil to neverjeten, močan intervju. Sem prebral samo 1/3 od tega, ko sem se moral ustaviti in ga pošlje prijatelju. Zahvaljujemo se vam za delitev svojo zgodbo ... vem, da bo blagoslovil veliko ljudi. Tudi tisti, ki se ne ukvarjajo s pornografijo ... Vaš komentar, da je "vloga pokore za grešnika govoril o veliko. Vendar pa obstaja tudi druga plat tega:. Vloga odkupne daritve v življenju osebi, ki je ranjen ", je tako globoka. Ljubil sem bral o tem, kako ste zdravi, in to je navdihujoča za mene, in jaz si predstavljam koga drugega, ki ima težke stvari, da se pozdravi s.

  2. melisa
    11:22 na 12. januar 2011

    Hvala, Bethany, za vaš pogum, da to zgodbo. Citat iz Joseph f. Smith je pokazala v moj elektronski predal danes, in zdi se, da vam opisati tako dobro ..... "Umetnost zdravljenja je res ena najvišjih kvalitet in lastnosti, če človek;. Je značilno veliko in plemenito dušo"

  3. Sestra v evangeliju
    1:18 na 13. januar 2011

    Hvala za vašo odprtost in odprtostjo. Odkril sem, zasvojenost mojega moža pred 3 leti. To je bilo dolgo, težko potovanje. Lepo je vedeti, da nisem sama v tem. Prav tako je lepo vedeti, da je v redu, da imam še vedno trenutke boja, tudi po 3 letih. Včasih sem dol na sebi je, ker ne morem preboleti to in to je bilo tri leta. Moral bi biti nad njo, kajne? Še enkrat, lepo, da veš, da nisem sam in da ste v isti čoln, še vedno bori mnogo let kasneje. Zahvaljujemo se vam za delitev svojo zgodbo. Bilo je samo tisto, kar sem potreboval tonite.

  4. Sarah
    8:10 na 13. januar 2011

    Hvala za delitev tega! Prepričan sem, da ste prišli do številnih žensk, ki se borijo s tem vprašanjem, sem za eno resnično cenimo vašo vpogled in pričevanje. Še posebej povezati s tem, kar si rekel o zaupanju ... sem se ukvarjal s tem delom tega vprašanja že nekaj časa, in res ne pomaga, da veš, da je nekdo vedel, kaj se dogaja s Najlepša hvala.

  5. Vaš Recovery Sister
    8:58 na 13. januar 2011

    Bethany, ljubim te. Poznam tvojo zgodbo. Slišal sem, ins in outs. Živel sem podoben boj. Zahvaljujemo se vam za delitev tako odkrito. Ti bodo orodje v rokah Gospodovih spremeniti in okrepiti druge. To lahko čutim. -AD

  6. Emily
    12:01 na 13. januar 2011

    Ste rock! Način, da se tako drzen o tem. To je tisto, kar potrebujemo.

  7. Dorothy
    2:04 na 13. januar 2011

    Rad imam toliko stvari o tem intervjuju. Všeč mi je, da ste rekli, da so nepopolni čustva v redu. Všeč mi je, da reševanje vprašanja Kristus pa res Zdravilec, in da je vsaka druga pomoč je torej, da kaže na Kristusa. Všeč mi je, da si razbil tabu in se je javilo kot nekdo bori, tako da drugi ne bodo občutili sami. Všeč mi je, da poskušate spremeniti stereotip pornografijo odvisnikov - običajno so samo dobri ljudje borijo s težavo.

    Sem se ukvarjajo z nekom, ki boril s pornografijo. Pred tem izkušnje, sem mislil, da je slabo stvar o tem, da v odnosu s pornografijo odvisnik je bil ljubosumje. To ni zabavno, ampak res slaba stvar - res škodljiva stvar - poskuša biti čustveno blizu nekoga, ki je samo ni tam, ki živi življenje, samostojna, da mu ni čutiti nelagodje, da življenje in odnose neizogibno navzoča. Šli smo pred poroko svetovanja in moj terapevt je rekel: »Ali se razšla, ali boste ostali skupaj, da se dogaja, da je res težko." Končno sem imel poguma, da konča razmerje. (Pravzaprav sem poskušal končati, vendar ni res in potem sem zapustil.) Mislim, da te izjave ves čas, saj mi pomaga razumeti, da moram najti pravo pot, ne pa enostavno ena, saj enostavna, ne obstaja.

    Bog vas blagoslovi!

  8. Eliana Osborn
    2:52 na 13. januar 2011

    Hej Bethany, cenim to počneš. Bili ste pogumni in vem, da bo blagoslovil za to. Ko prideš dol svojo pot proti jugu enkrat rad bi te videl.

  9. Liz
    3:14 na 13. januar 2011

    Čudovit in močan intervju, ki bo pomagal dvigniti toliko svojih sester!

  10. Žena odvisnik
    8:19 na 13. januar 2011

    Zahvaljujemo se vam za delitev svojo zgodbo. Vedel sem, da o odvisnosti od mojega moža, preden sva se poročila. Poroči z njim sem, ker sem podlegel svoji zasvojenosti s pornografijo in verjeli, da lahko delamo skupaj skozi.

    Naučil sem se sinoči, da je bil v ponovitvi v zadnjih štirih mesecih. Ta objava je bila tako pravočasno zame. Porabili smo dan pogovarjajo med seboj in s škofom našega oddelka. Mi se pripravljajo na naslednje korake in se udeležiti srečanj z drogami regres, kot tudi svetovanje prek LDS storitve za družine.

    Molim, da bomo skupaj rešili ta boj.

  11. Monica
    10:08 na 13. januar 2011

    Bethany - hvala za vašo pogumno odkritost. Več bomo vedeli, da nismo sami, lahko večja naši poskusi se spomniti. Hvala za poudarjanje, da zgolj izogibanje ni več dovolj, in je treba, da je sprejemanje naše in naših otrok občutke, da se sprejme, preveri, in slišal. Tu ni prostora za osramotitev v Božjem srcu, za nas - in moramo ponuditi enako za vse ljudi okoli nas. Hvala za razglašanje resnica je, da Poručiti rešitelj je brezpogojna ljubezen, naberejo skozi najbolj naporna od zlomljenega srca. Vsa moja ljubezen in molitve.

  12. Debra
    11:53 na 14. januar 2011

    Hvala vam, vaš mož, in Mormon projekta Ženske za sije luč na nekaj, kar je pogosto razpravljalo v preveč poenostavljeno izrazov. Sem imel v rokoborbi z zadevo na več frontah. Zaslišanje ženske govorijo o svojih možnostih na tem področju je izredno koristno. To je še vedno tak tabu, in tam je neverjetno osamljenosti za tiste med nami, ki čutijo neizmerno pritisk, da ne govorim o tem. Hvala še enkrat! Dajte mi upanje! Hrabri, hrabri, hrabri!

  13. Tiffany W.
    05:36 na 15 januar 2011

    Bethany, hvala za pogum in poštenost v delitev svojo zgodbo. Zahvaljujemo se vam za delitev vaše ime in vaš obraz. Ste močan primer na številnih področjih: delo z in podporo svojega moža, ko je bori s svojo zasvojenostjo, ki imajo moč, da se loči, ko je to primerno, in priznava svojo potrebo po zdravljenju.
    To je zelo, zelo močan.

  14. Jen
    12:00 na 15. januar 2011

    Bethany-
    Kako si lepa. Vrnil sem se, da pogled na vaše slike po branju svojo zgodbo in sem se počutil tako ljubezen do tebe. Vi ste tako neverjetno pogumen. Občudujem tvoj pogum, da bi bil iskren s svojo izkušnjo s pornografijo in tudi poguma, ki je potreben za razumevanje in izražanje globokih čustev.

    Večina nas je še vedno strah in neprijetno razpravo pornografijo. Moramo sledijo vašemu zgledu! Jaz sem iskreno molil za vas, vašega moža in vaše sladke otroke.

  15. Mandy
    08:52 na 15 januar 2011

    Počutil sem se duh tako močno, medtem ko je bral misli in sem želela hvala ti, ker me kar v vašo skrivnost v teh zadnjih štirih letih! te poznam kot crafting ikono, super mama in smešno zabava za azil poleg duhovnega velikana za dnevno premagovanju teh poskusov se je močno povečala svojo osebno pričevanje! štejem tudi sam blagoslovil na dotik prste z vami!

  16. Laree
    1:44 na 16. januar 2011

    Hvala, ker ste tako pogumni in nam sporočite, da nismo sami. Všeč mi je, kar si rekel o tem, da je pornografija odvisnik ponavadi dobra, normalna oseba. Moramo ustaviti njihovo odpis kot perverzneži. Imam vprašanje. Ali pornografija odvisniki rutinsko izobčen?

  17. Rose
    8:11 na 16. januar 2011

    Zahvaljujemo se vam za delitev svojo zgodbo z vsemi nami. Ste ena pogumna ženska! Blagoslovil na vas, kot si še naprej na vaši poti.

  18. Michaun
    9:58 na 16. januar 2011

    Bil sem navdušen nad svojo zgodbo. Imam sina, ki borijo s to odvisnostjo za nekaj let, preden je prišel do mene priznati po družinskem večernem pouku osredotočena na moč mladinske knjige. To je bilo zelo težko potovanje. To je strgal moje srce v majhnih kosov. Vedel sem, da sem imel, da ga ljubim in ga nekaj pomoči priti in stati njim. Sem prepričan, da smo imeli odprto komunikacijo. Zelo sem hvaležen za pokoro in kako je pomagal mojemu sinu. Jaz sem vesel, da pravijo, da je sedaj služi misijon. Nekaj, kar jaz ne mislim, ne bi nikoli zgodilo. Sem se vedno čudil, sposobnosti in moči mojega sina, da bi premostil odvisnosti. Kaj pomagala najbolj bil ob najbolj izjemen škofa, ki je bil konstantno pomoč in zelo potrpežljiv in neverjetno psiholog. Zdelo se je, da traja dolgo časa, preden bi moj sin popolnoma sam odpustil. Je to storil. Premagal sem sam pripravljen toliko krat. Kaj sem naredil narobe kot mati? To je moj škofa mi pravi, da ni bila moja krivda in nehal kriviti svoj jaz, preden sem lahko ponovno prevzeti nadzor nad svojimi čustvi. Tako sem hvaležen, da pripadam tej cerkvi. Jaz bi izgubila svojega sina zdavnaj. Obstaja upanje. Je odpuščanje. Je Odrešenik, ki je umrl za naše grehe. Še nikoli nisem bil tako hvaležen, kar je Odrešenik naredil za nas, dokler ta zadnjih 6 mesecih, ko sem bil sposoben videti sprave v akciji. Moj sin je zelo odprta o tem, kaj se je zgodilo in celo delijo svoje izkušnje v Društvu za pomoč. To je bil naporen dan je za mano. Moral sem dati lekcijo o pornografiji. Bil je neverjetno in je dal veliko upanja drugim. Če lahko najstnik osvojiti to lahko kdorkoli. To traja veliko ljubezni in podpore, in sem se naučil, da nikoli ne obupajte. Vem, da nebeški Oče ne bi nikoli dal gor na nas niti.

  19. L.
    10:27 na 16. januar 2011

    Občudujem vaš pogum, da je prišla javno izvedeti o tem. Sem znano o zasvojenosti moževi za približno leto dni, in veliko časa najtežja stvar za mene je skrivnost vsega. Počutim se, kot da to ni moje breme za delnico, tako da nihče od mojih prijateljev ali družine vedeti: ga nosim sam. Bojim se, nikoli ne bomo imeli "normalno" življenje. Vesel sem, da ste bili sposobni najti toliko mir in tišino, in upam, da bo to sporočilo razpošlje daleč in široko, tako da bodo tudi druge sestre vedo, da niso sami: imamo veliko.

  20. K
    10:47 na 16. januar 2011

    Imam isto vprašanje kot Laree - je bila izobčenja rezultat pornografije gledate sami?

  21. Stacey
    11:00 na 16. januar 2011

    Zahvaljujemo se vam za delitev svojo zgodbo, in hvala, MIchaun, za izmenjavo informacij o vašem sinu. Smo se ukvarjajo z peklenskih posledicami mladega najstnika, ki je bil gledate porniče in kar nekaj slabih odločitev. Te odločitve povzroča pravno ukrepa in njegovo odstranitev iz našega doma za nekaj časa. K sreči smo bili pripeljala do koristnih svetovalci in razumno sodnik in naša družina je zdravilna. Hvala za nasvet na pogovore s svojim otrokom o pornografije. Želim si, da bi razpravljali o stvari bolj poglobljeno, kot smo imeli. Odrešenik je pomagati, da nas pozdravi in ​​na presenetljiv način, moje molitve za to sinom biti srečnejši v naši družini se oglasil. Ne morem verjeti, da smo morali iti skozi to - in res ni tista, ki jo je mogoče govoriti o tem, ko imate opravka z mladoletnimi otroki, ki si želijo zaščititi - ampak imam veliko upanje, da bomo vsi bolje, ker je ukvarjal s problemom zdaj.

    Upam na najboljše za vas in vaše družine in za vse tiste, borijo s to dolgočasno zla. Nebeški Oče ne bi nam vsem, da imajo te težave v našem življenju, če ne je upanje za izterjavo.

  22. B.
    1:17 na 17. januar 2011

    Bethany,

    Najlepša hvala za delitev svojo zgodbo. Tudi jaz sem soočanju z izzivi moža, ki je zasvojen s pornografijo. Imam tako težko jo compartmentalizing vse, na eni strani je moj mož, ki je rad toliko, in ima za zadnjih 7 let - in na drugi strani, je človek, ki je skrivnosti pred menoj, zdrobljen zaupanje in boli naša mala družina. Sem znano o svoji odvisnosti v zadnjih 5 letih - je bil popolnoma čist za zadnji 2, nato pa se je ponovila prejšnji teden. Sem splavila dan potem, ko sem ugotovil, in imam težave jo drži skupaj.

    Vendar pa je vaš lep članek mi daje upanje. Upam, da bom lahko spet zaupam. Upam, da bom lahko dal mojo breme za Kristusa in zdraviti sebe. Mislim, da sem potrebo, da samozdravljenja prednostno pravico zdaj, potem ne morem ukvarjati z drugimi.

  23. Bethany
    3:04 na 17. januar 2011

    Tako da razumem, izobčenje je, da je oseba, izobčen, ko so dal svoje odrešenje ogroženi, ker so obratuje na podlagi zavez, ki so jih sprejele krstu in pogosto krat tempelj. Ko so večkrat prekinil te zaveze so tvegali svoje odrešenje in s tem, ko sin (vsak greh), pride do točke, da se zdi, da ne bi mogli sami nadzorovati oseba (ker ne želijo ali kako drugače), izobčenja mora odgovor, tako da se ta oseba mogoče zaščititi, dana priložnost, da se bolje, medtem ko ne kršijo te svete zaveze, in dati, če se tako odločijo, svež začetek.

    Od kar sem razumel je le nekaj grehov, kjer je izobčenja v bistvu daje in ne pornografija ni eden izmed njih. Slišal sem moški (in ženske), ki so imeli težave z njim tako dolgo ali člane, ki imajo poklice, kjer imajo veliko skrbništva (predsednik vložek, itd), ki se izobčen pornografije, ampak v primeru mojega moža je zasvojenost napredovala v preteklih letih na druge spolno deviantnih ravnanj, ki vodijo do njegovega izobčenja. Ampak ne morem se pretvarjati, da vedo vse o izobčenja.
    Vem pa, da se vsak primer individualno in da vsaka oseba, se presoja zoper sebe s pravičnim moških, ki uporabljajo moč duhovništva in neposreden navdih. Ti ga vzamejo zelo resno in vem, da je moj mož izobčen za lastno zaščito in za priložnost, da spet imeli upanje odrešenja.

  24. Jerome
    2:04 na 18. januar 2011

    Ljubim te Iskrene računa, vendar moram reči, se počutim precej nerodno za moža. Ne morem pomagati, ampak mislim, da ta članek je kroži v oddelku in deležem kjer živi, ​​in da je veliko ljudi ga pozna še prebrati. Morda je to del procesa zdravljenja, javnim ponižanjem v izboljšanje vedenja.

    Iskreno, sem uživati ​​razpravo in ugotovila, poznavalsko, vendar je menil, nerodno imenu moža ves čas.

  25. Mož
    11:58 na 18. januar 2011

    To je mož govoril: "Hvala za vaše iskreno skrb v mojem imenu, ampak ne bom sram! Bolj me moti, da so ljudje v zadregi in osramotili z njim. Edini način za spremembo, ki je dal obraz z njim, ki je moja žena, ki trdi odločitev ne. To postane nerodno le, če drugi ne morejo govoriti o tem odkrito, brez občutka sram z besedo pornografija in upajmo, da ta članek lahko odprlo vrata za to spremembo. To je bila odločitev, da smo Bethany in jaz, skupaj naredili vendar pa spletna stran ne imenuje Mormon Men Project. Strinjam se, da je javno ponižanje zagotovo ni dober način, da se pozdravi, vendar me ne ponižujejo s tem. To je moje veliko, tvoja izbira in tudi moj rafinerije požar. Podpiram moja žena ukrepe za delitev svojo zgodbo 100%. Niti eden od nas išče občudovanje ali usmiljenja želimo le to stigma spremeniti! Še enkrat hvala za vašo skrb. "

  26. Emily K.
    12:43 na 18. januar 2011

    Oh Bethy. Najlepša hvala za delitev tega. Jaz soo želim, bi lahko bil tam, da pomaga, ampak še enkrat, ste ustanovitev takšnega pravičnega standard za druge. Molim za vas pogosto. Vem, da boste pomagali drugim v veliko več načinov, kot si mislite. Hvala bogu za usmiljen, ljubeč Odrešenika, ki nas nikoli ne pusti na miru.

    Ljubil sem komentarje vašega moža. To je tako neverjetno, da po vsem, kar si lahko ostanimo združeni. To definitivno hit domov k meni, in jaz bom učil svoje otroke o spolnosti in pornografije.

  27. S
    1:10 na 18. januar 2011

    Hvala obema za delitev svojo zgodbo. Čudovito je, da ste v kraju, sedaj, lahko to storite. Upam, da ste sposobni na dotik mnogi s tem in pomagati drugim dobili na istem mestu. To mora biti bolj na odprto in sem vesel, da si imel poguma, da bi to storil. Imam prijatelje, ki so jih prizadele iste težave in vem, da jim je pomagala toliko, da bi lahko govoril z drugimi v enakem položaju.

  28. Diony
    22:44 na 18. januar 2011

    Hvala Bethany, ker sem odprt in delitev svojo zgodbo. Je potrebno veliko poguma, vem, ker sem bil z njo. Bil sem poročen 14 let s pornografijo odvisnik, vendar obstaja upanje, pomoč in zdravljenje. Sem napisal knjigo o tem, imenovano Torn Apart-morda vas ali znanca lahko pomaga. Več informacij je na svoji spletni strani. Jaz vas in vašega moža želim vse najboljše, kot si še naprej delajo s to skupaj.

  29. Jerome
    5:53 na 19. januar 2011

    @ Mož

    Dogovorjeno stigma ni treba biti tam, da to vsi medvedjo uslugo.

    Vedoč, da ste popolnoma v redu s to stopnjo delitve je dovolj za mene. Dokler vam je v pomoč, nato pa šel za njim. Menim, da ni niti narobe niti pravice radiodifuznega oddajanja na tej ravni, le prednost.

    Potem ko ni bil v enakem položaju, ne morem zares vedeti, kako bi se nadaljevali, vendar sumim, da ne bi bilo všeč to stopnjo delitve. Če vam ustreza, potem vam ustreza. Za mene bi bil članek enako smiselna, če bi to storili anonimno, ampak to je samo jaz. Čutim, da sem sposoben dojeti resnost položaja, ne da bi potrebovali povezano obraz, ampak za nekaj, da verjetno "pripelje domov." (Zavedam se, kako lahko condescending zadnjo linijo sliši, ampak sem pa iskren. Delam V newsmedia in razumeti pomen vključevanja dogodke z resničnimi ljudmi in družinami.)

    Končno mislil, želim vam najboljše na vaših potovanjih, posamezno in skupaj.

  30. M
    6:36 na 19. januar 2011

    Mogoče na začetku (to je bil štiri leta), mož ne bi mogli govoriti odkrito, kot z nekom, ki ni ožji družinski člani in tisti, ki delajo z njim, da premaga svojo odvisnost in se nikoli ne bi mislil, njegova zgodba bi dal v Članek kot je ta. Nočem govoriti z možem, to je samo misel. Bethany in mož sta oba pokazala toliko poguma in moči. Hvala za pomoč in upam, da dajete drugim!

  31. Celjenje
    8:59 na 19. januar 2011

    Hvala, Bethany, za delitev svojo zgodbo. Vi ste zelo pogumni in mislim, da imaš prav, da moramo odstraniti stigmo in govorijo bolj odkrito z našimi otroki o tem. Kot sem razmišljati teh težkih situacij Zanima me, koliko naša generacija žensk se plačuje ceno za odločitve prejšnjih generacij žensk. Seveda ne moremo sprejemati odločitve za kogar koli drugega, in ljudje so popolnoma odgovorni za svoje grehe, vendar se zdi breme žensk, da se bodo ljudje dvignila le za standardne njihove matere, sestre, dekleta in žene, določenih za njih. So matere in sestre "neumne ženske obremenjena z različnimi poželenja" naših moža? Verjetno je samo izmišljena spopadanje strategija, ampak kot sem poskusil najti zdravljenje zaradi težav z možem začela v svojem otroštvu doma, največje upanje najdem je ohraniti visoko raven čistosti za moje sinove skozi primer tega, kar sem sam prebral , gledati in poslušati.

  32. Užaljen
    01:51 na 21 januar 2011

    Se mi zdi zelo predpostavka tega članka izjemno žaljiva, in jaz ne mislim, da je to zelo učinkovit način za obravnavanje težave. Čeprav jaz ne strinjam, da je nepotrebna stigmatizacija pornografije odvisnosti med člani Cerkve (stigma, ki je v veliki meri posledica načina pornografije je naslovljena na stopničkah), Bethany zgodba naredi več za nadaljnji to stigmo kot da ga razveljavi.

    Da bi ženska razmisliti razvežejo njen mož za pornografijo zasvojenosti Žalostno je, milo rečeno. To je bila ena od njenih prvih misli je veliko več od obtožnice o Cerkvi, kot je na Betaniji. Mnogi so bili številni mormonski ženske poučeni, da razmišljajo na ta način, in bi raje njihov mož je alkoholik ali narkoman od pornografije odvisnika. Razen v skrajnih primerih, pornografija ni razlog za razvezo zakonske zveze. Ne, če nekoga ljubiš, in ne, če ste resnično poskuša nekoga rad, kot Kristus ne.

    Prosim, ne razlaga ta post kot napad na Bethany-ni. Zavedam se, da je veliko več, da te zgodbe, kot je bilo napisano (izjava moža, ki mu "vsi problemi začeli s pornografijo", kaže na to, da je bil tam več dogaja. Prav tako se zdi, da je Bethany toliko priznala v svojih pripombah) in ukrepi moževe zunaj pornografije lahko dobro zaslužijo ločitev. To je dejal, članek je dokaj nejasna v zvezi s tem, in daje vtis, da je bil izobčen zaradi pornografije odvisnosti. Da posledice škodi, in ne malo odpraviti stigmo pripisuje pornografije zasvojenosti. Namesto tega jo krepi. Koliko manj verjetno je, da nekdo priznal tudi pornografsko odvisnost, če misli, da ga je žena bo pustil ali pa se bo izobčen in izgnan?

    Prav tako je moteče, da so tako ženske pohvalil Bethany za delitev svojo zgodbo. Smo, da se s tem odgovorom, da bi več žensk želi iti v javnost z zelo, zelo zasebne podrobnosti o njunih zakonskih težav? Again, je, da naj bi nekdo bolj verjetno, da priznam, tudi pornografsko odvisnost? Bethany pomeni nič, če ni pogumen, ampak mislim, da to ne bi bil ravno tako učinkovit (toliko bolj, pravzaprav), je bilo to storjeno anonimno.

    Ne glede na to, ali Mož ima zeleno luč to odločbo, in zdi se, da ima-ni sam razlog, zakaj to ne bi bilo tako učinkovito, v anonimnosti. V bistvu, če pravi namen članka je odpravila stigmatizacija pornografije zasvojenosti, da bi bilo bolj učinkovito, da objavite sliko moža. On je normalen človek s stigmo, navsezadnje. (Ne želim vedeti moža identiteto-i pravijo, da samo dokazati, da ni bilo nobene prave koristi za učenje identitete Bethany je.)

    Želim Bethany in mož vse najboljše, in iskreno upam, da bodo premagali svoje poskuse. Upam, da tisto, kar ljudje sprejmejo od Bethany zgodbi je, da je, medtem ko je pornografija uničujoča, prav tako uničujoče, je skupna Mormon pristop do pornografije zasvojenosti. Fizično in spolno zlorabo, so razlogi za razvezo zakonske zveze. Alkoholizem in zloraba drog so lahko razlogi za razvezo zakonske zveze. V mnogih primerih, spolna dejanja, ki ne bodo svojim zakoncem partnerja, so razlogi za razvezo zakonske zveze. Gledanje odraslimi osebami seksati na žareče zaslonu ni razlog za razvezo zakonske zveze. Pornografija lahko ali ne sme biti katalizator za katero koli ali vse tiste, ki pa pornografija sama po sebi ni razlog za razvezo zakonske zveze.

  33. Marci
    07:05 na 21 januar 2011

    Hvala, ker si užaljen! To je bilo potrebno dejal.

    Medtem ko lahko pornografija počutim kot izdajstvo, jaz ne mislim, Bethany je izdajstvo je treba zavrniti niti. Njen mož zaupal v njej. Je delil svojo osebno bitko z njo in prva stvar, ki jo počne, je šel in poklical mamo? Mi smo zapustiti našo očeta in mater in cepila reče naši zakonca. Na lestvici izdajstvo, zračenje slabosti vašega moža za svojo družino in prijatelji (in zdaj internet), kot se zdi veliko večji greh in bolj škodovale odnosu kot porno. Bethany, da je mož v to privolil samo dokazuje, koliko je bil browbeaten nad tem. Kdor bi omogočilo to ne sme imeti veliko dostojanstvo levo.

  34. SM
    03:07 na 21 januar 2011

    Ta oblika razkritja zdi, da ne le v primeru, da se tudi zdi, da manjka v vsakem predvidevanjem. Kaj pa otroci, vnuki, itd, v Betaniji in "mož" (kot da obstaja tančica skrivnosti tukaj ... koliko Bethany je živeti v Mesa, ki so stari 31 let, in se ujemajo sliko objavil?)? Je to napisano zapuščina, kar bi želeli, da se spominjali?

    Jaz bi svetoval založniki te strani ponudbe odstraniti osebne podatke in da to anonimne kakor hitro je mogoče. Stvari se, navsezadnje, "iti virusne" in podrobnosti v sporazumu, so preveč specifična za zaščito te družine. In jaz ne razmišljam o Betaniji in "mož", po sebi, ampak so otroci zdaj in še pomembneje, v prihodnosti.

  35. Touched By Her poštenost
    16:36 na 21 januar 2011

    Tako sem hvaležen za članek Bethany je. Sem imel tak občutek miru in hvaležnosti ob branju in udobje v mojem srcu, da se bo moje stanje je v redu. To mi daje upanje, da drugi najdejo svojo pot skozi to in da tudi jaz najdem zdravljenje za moje zlomljeno srce.
    Kot sem prebral teh zadnjih komentarjih, sem imel vedno bolj ustrašili v trebuhu,. Gone je bil, da je mirna občutek Duha. Prepričan sem, da je bilo veliko molitev in duhovno kontemplacijo, ki jih ta sladek par, kot so menili delitev svojo zgodbo za vse nas, da slišim storiti. Prepričan sem, da ni bil brez pravega navdiha, s katerim Bethany nosila njeno srce in dušo, da pomaga, ja pomoč, ostali. Všeč mi je.
    Ali je za nekoga drugega za povedati prišepetavanju Duha, da njeno srce je bilo res?
    Ali je za nekoga drugega, da povem, da je moj obtolčeni in udarila srce, opustošenje sem se počutil, leto za letom, po času, in večinoma škodljive občutke imam, da so un-chosen, Nedrag, nespoštovan, neprivlačna, nepotrebna in na koncu izdal niso razlog za mislimi pustil mojega moža?
    Ne, to je moja situacija. Moja borba. In moja odločitev.
    Kot sem prepričan, Bethany pa z odločitvijo pomagali s tem členom, se obrnem k postom in molitvijo, po mojem poznavanju sprave in kaj to pomeni za mene, in s pomočjo osebnega razodetja sem upravičen, Jaz bo moja odločitev in bom vedel, da je pravi zame.
    Ne sme biti izbira drugi bi omogočili, v svojem položaju, ampak moj pot je drugačna od druge. Kot je Bethany je. Verjamem, da je bil del njene poti, da me okrepi danes. In me je spomnil, da je Odrešenik zaveda mene in mojih bojev.

    Hvala Bethany. Ste dotaknil moje srce in mi dal upanje. Jaz sem hvaležen za vas in vašega poguma.

  36. Bethany_the_Naive
    17:07 na 21 januar 2011

    Strinjam se s Offended, Marci in SM. To je zelo primerna za vas, da nekaj zelo zasebne in osebne izpostavljajte s svetom in se ne dotikajte, da je to nekaj z možnostjo svetovanja, ki je zasebna stvar. Če se kdo poškoduje zaupanje in neoporečnost v nadaljnjem tega odnosa, je Bethany. Potrebuje nihče, ki bodo povabljeni v vašo spalnico! Niti mormonski cerkvi voditelj, ki nima predhodno strokovno svetovanje doživetje!

  37. CRH
    05:33 na 21 januar 2011

    Nekateri plakati pa so bile v Betaniji je pogum v prihajajo ven o tem, ampak mislim, da je oseba, ki sem pozabil, je njen mož. Kako se počutite glede tega razkritja? Ali je dal svoje dovoljenje za njo deliti to, ali je bil sposoben deliti svoje mnenje?

    Žal se na kup, ampak se moram strinjati z drugimi plakatov. To je osebna stvar v zakonu. Medtem ko je Bethany dejansko pravico pisati o svojih osebnih izkušnjah, vendar se ne more izogniti posledicam izmenjava intimnih podrobnosti o poroki na svetovnem spletu. Anonimnost bi lahko bila pametna poteza tukaj.

  38. TRich
    06:38 na 21 januar 2011

    @ Bewildered

    Naredite dober point, ampak mislim, da si je treba še naprej jezik ugleden.

    Točka pa otroka in družino, je še posebej pomembno. Jaz samo ne razumem, zakaj je dobra ideja, da gredo javnosti, ko veste, vaši otroci in razširjena družina vidite to za let v prihodnost.

    Poleg tega mislim, da včasih LDS pari ustvariti spolno življenje, ki je zgrajena kot hiša iz kart. Indiskrecija, kot gledanja pornografije, naredi hišo crash navzdol. Ista stvar se ne pojavi, z ne-LDS par (ali morda bi). Toda, ko se zakonska zveza in intimnost preveč tesno povezana z duhovnostjo (ki v naši veri je vezano na opravljanje čistost in popolnost), potem ljudje lahko sami vzpostavitvi za neuspeh.

    S tem je dejal, ne želim zmanjšati škodo, ki lahko povzroči porno. Ampak mislim, da je treba tudi preveriti, zakaj država Utah ima neverjetno visoko stopnjo navada porn. Jasno Bethany ne piha pokrov off ničesar. Pornografija je skupna točka razprave v cerkvi - verjetno preveč pogosti. Sedanji pristop ne deluje.

    Rešitev je z zdrav odnos do spolnih in praktične rešitve v smeri omejevanja porabe. Očitno obstaja internet filtri, vendar pa je tudi programska oprema, ki vam bo natančno povedal, kaj ljudje iščejo na računalnik. Ob internet filtrov in programsko opremo, ki spremlja uporabo interneta, je treba zahtevati na vsakem računalniku v LDS gospodinjstvu in ženskega vodjo gospodinjstva mora biti samo gospodarstvo gesel za programsko opremo. Res je, porn bil problem pred sredine 90. let, vendar ni bilo problem, je zdaj.

  39. admin
    19:12 na 21 januar 2011

    Od skrbnika MWp: Ustrezne točke # 3 v naših Komentar smernicah, je bilo več pripomb odstranjena iz tega mesta. Prihodnje pripomb se morajo zavedati, da Bethany in Mož sodelovali, da bi odločitev deliti svojo zgodbo z nami. V resnici, mož komentarji sam v tej temi.

    Vse prihodnje komentarji, ki Graditi svojo odločitev ali verskega prepričanja, bodo izbrisani.

SEO Powered by Platinum SEO od Techblissonline