8. avgust 2012, ki ga admin

14 Komentarji

Počastila svojega dediščine

Počastila svojega dediščine

Janice Freij

Na prvi pogled

Janice se je rodil v krščanski palestinske družine, vendar niso pridobili globoko hvaležnost za njeno dediščino, dokler je bila mlajša odrasla oseba. Zdaj, kot kustos za šolstvo Arabske ameriškega Nacionalnega muzeja v Michiganu, Janice ima dnevne priložnosti za izobraževanje drugim o njeni kulturi. Uravnoteženje njen arabski identiteto s svojim duhovnim življenjem kot Mormonova pa je pot zahtevna in izolacijo, celo s stalno prisotnostjo Gospoda v svojem življenju.

Ste bili rojeni v Združenih državah Amerike, vendar ste prišli iz arabskega dediščine. Bi opisali se mi ozadje vaše družine?

Rodil sem se in odraščal v Michiganu na palestinskih priseljencev. Moj oče in mama sta iz mestecu Ramala, ki je na Zahodnem bregu v Palestini. Njihove družine vedela drug od drugega, vendar ne izpolnjujejo seboj do leta 1967 v Michiganu. Moji starši so prišli v ZDA ob različnih časih, moj oče je prišel leta 1961, da gredo v šolo. Moja mama je prišla v Michigan kot begunec po 1967 arabsko-izraelski vojni. Moja mama ima šest sestre in brate in ni družina očetovo slišali za to drugo Ramallah družini, ki je imel sedem hčera, in tako je bilo malo strategija za pridobivanje dva izmed njih skupaj. Ukvarjali so se nekaj tednov kasneje poročena le nekaj mesecev kasneje in so bila poročena 42 let, dokler je moj oče umrl.

Imela sta štiri otroke v Michiganu, sem tretji od štirih. Odraščanje je bilo težko, saj smo morali živeti arabsko-ameriške identitete. Odraščala sva v pretežno beli predmestju. Območje Detroit je znano, ker je veliko arabsko prebivalstvo - to je največja koncentracija Arabcev v ZDA -, vendar smo bili v nekoliko drugačnem prostoru, ki ni bil tako raznolik, ko sem odraščal tam leta 1980. Smo se izkazali in sva se podražila. Spomnim se sošolci bi mi postavljajo vprašanja nisem znala odgovoriti. Bil sem arabsko, ampak nisem zares vedel, kaj to pomeni.

Janice z mamo

Moj oče bi veliko govoriti o politiki, ne morete biti palestinska in ne govori veliko o politiki. Tako da bi mu razložil celotno arabsko-izraelskega konflikta. Počutim se, kot je naredil dobro delo pri nas versing v političnem vidiku, kar pomeni, da je arabski. Ampak mi ni nikoli govoril o naši kulturi. Pravkar smo ga živeli. Jedli smo hrano, so govorili jezik (sem se odzval v angleščini), bi šla na arabske poroke in plesom do arabske glasbe, vendar najdlje zamerili jaz pa arabsko, ker me je drugačen od vseh drugih. Tudi jaz sem povezan s kulturo strogosti. Nisem mogel storiti veliko stvari, ki bi drugi ljudje, ker sem bil arabski. Mi ni bilo dovoljeno, da danes nismo imeli sleepovers, sem imel zelo strogo policijsko uro, in moji starši bi rekel, ta pravila obstajajo zaradi naše kulture. "Arabska dekleta ne delajo te stvari," je tisto, kar bi mi rečejo.

To so stvari, ki so običajno povezane z bolj konservativnih verskih tradicij. Kako je vera predstavljena v vašem domu? Bil je sinonim za vaše kulture ali samostojno?

To je bil sinonim, vendar moji starši niso bili pravzaprav, da veren. Ko sem odraščala sva iti v cerkev, vendar je bilo več za kulturnih razlogov. Če ste palestinske kristjan iz Ramali, ti si pravoslavni. Obstajajo nekatere izjeme, vendar je večina so pravoslavni. Prišlo je pravoslavna cerkev v predmestju, kjer smo živeli, in zato bi šel v cerkev vsako nedeljo, vendar je bil bolj kot družinsko srečanje. To je bil kraj, kjer bi moji starši dohitijo s svojimi prijatelji in družino iz hrbta v Ramali, saj precej po 1967 vsi zapustili mesto, in večina od njih odšel v Michiganu. Duhovnik govoril v arabščini. Spomnim se razprave o tem, kako sva iz istega kraja, ki je bil Kristus iz, ampak v smislu pravil, ni bilo o tem, da Christian za njih, je bilo o tem, da arabski.

Ste imeli krščansko temelje. Kakšno vlogo je Islam igral v vaši vzgoji kot arabski?

Postala sem seznanil z islamom kasneje, ko sem dobil starejši. Ko sem odraščal, moja družina je imela svoje predsodke in stereotipe o muslimanih. Moja skupnost ima veliko muslimansko prebivalstvo in bi šel na muslimanskih trgih in restavracijah, vendar sem razločno spomnim moja družina rekel stvari, kot so: "Ne preživijo preveč časa tam. Pojdi dobili tisto, kar potrebujete, in nato oditi, ker je tam muslimani družiti. "Torej zaradi tega posega, sem samo domneva, da muslimani so bili tako drugačni od mene.

Spomnim se razprave o tem, kako sva iz istega kraja, ki je bil Kristus iz, ampak v smislu pravil, ni bilo o tem, da Christian za njih, je bilo o tem, da arabski.

In potem, ko sem bila stara 21, sem začel delati za dostop, ki je arabska skupnost Center za ekonomske in socialne službe ter da je krovna organizacija muzeja Delam zdaj. To je bilo prvič, da sem bil v celoti izpostavljeni islama in muslimanov. Najeli so me, da je izobraževalni terensko koordinator, kar je pomenilo, da sem bil zadolžen za poučevanje ljudi o arabski kulturi in islamom. Sem spoznala, nisem vedel ničesar! Sem živel v moji palestinski krščanski mehurček. Moral sem iti skozi crash seveda v islamu, in takrat sem se zavedel, koliko podobnosti je med krščanski Arabci in muslimanski Arabci. Na primer, nekateri rituali, povezanih z pogrebih in smrti zelo podobni. To je bilo odprtje oči za mene, in to me je vprašanje, zakaj je bilo toliko predsodkov, ko je bilo tako veliko podobnosti.

Bi mi povedal, kako ste se naučili o mor?

Kot sem že omenil, smo šli v cerkev, predvsem zaradi kulturnih razlogov, potem pa nehal bom v celoti. Imel sem nekaj Presbyterian sosede sem šel v cerkev z včasih. Všeč mi je, da je njihova cerkev, tako na zemlji, pravoslavna cerkev Odraščal sem dogaja, da je bilo tako ritualno in stroga. Všeč mi dogaja, da te Presbyterian cerkve, ker so bili vsi tako odprti in prijazni. Ampak to ni bilo nekaj, kar sem si želela narediti vsako nedeljo, je bil le kraj, sem šel zdaj in potem. Potem, ko sem bil v mojih zadnjih letih srednje šole, sem se odločil, nisem verjel v Boga več. Bil sem zagrenjen najstnik in sem pomislil, kako ne more biti Bog, ko obstaja toliko groznih stvari, ki se dogajajo v svetu in toliko slabih stvari se je zgodilo v mojem življenju? To je pot, sem bil na.

Ko sem bil višji v srednji šoli, sem se spoprijateljil z dvema bratoma, ki so bili LDS, vendar niso aktivni, in jim povedal, mi je malo o Cerkvi, ker sem bil radoveden. Hitro posredovanje bit, moj brat končal delo z enim od njih v restavraciji s hitro hrano. Moj brat je pet let starejši od mene, in je bil nekako na nasprotni potovanja od ene sem bil on. Iskal je resnico, je iskal vero, in je delal s temi fanti in LDS je zahtevala veliko vprašanj. Na koncu se je moral zapustiti to službo in prevzel očetovo popravilo čevljev poslovanje v nakupovalno središče, ker je moj oče imel veliko kap in ni mogel več delati. Moj brat je bil v popravilo čevljev in dva misijonarji prišli, da bi dobili svoje čevlje določena. Moj brat jim povedal, da je imel dva prijatelja, ki sta bila LDS in so mu povedali o veri. Od tam, moj brat je začel ob razpravah in je dobil krstiti.

Spomnim se ne zanima sploh v veri, ampak ne pozabite, da če bi moj brat mi je povedal o Kristusu in kako se je trudil, da sledijo njegovemu zgledu, spomnim se res dotaknil. Spomnim se, misleč, jaz res ne vem kaj dosti o krščanstvu! Ne vem kaj dosti o Jezusu. Vem osnovne svetopisemske zgodbe, sem se naučil v šoli nedelja kot majhna deklica, vendar ne vem podrobnosti. Odločil sem se, da začnem z branjem Biblije in učenja ter molil in videti, kje bi, da me bo. Bil sem zelo prestraši Svetega pisma, tako da moj brat mi je dal knjigo kot bi bral Sveto pismo za telebane ali kaj podobnega in knjiga predlagal branje prve knjige Johna najprej sedem dni zapored in zapisala, kako si se počutil, kot ste prebrali. Sledil sem ta izziv, in spomnim občutek mirno, in da je bil prvič kot odrasle osebe, da sem se počutil kar zdaj vem je Duh, mi je povedal, da me je Gospod ljubil in tam je bil. Res mi je bilo všeč, ampak jaz ne mislim, sem potreboval, da se pridružijo cerkev.

Neko noč, moj brat in jaz sva imela dolgo, globoko razpravo. Pravzaprav mi je bilo dovolj ponižni, da mu postavljajo vprašanja o veri, in tako moj brat je bil odgovor na ta vprašanja in Duh je bilo zelo, zelo jasno, da je bila cerkev res. Pogovor o strela vijakov izkušenj ... To je bil zagotovo eden od teh. To je bil jasen odgovor in nisem mogel nehati jokati. To je bilo v soboto zvečer, zjutraj sem poklical misijonarje in jim povedal, sem želel biti krščen! Bili so šokirani, seveda. Sem služil misijon sam tako da zdaj gledam nazaj mislim, Vau, to je bilo neverjetno! Ampak sem vedel pravico takrat in tam, da sem želela biti del tega. Šel sem v cerkev tisti dan, imel svojo prvo razpravo, ki noč in bil krščen dva tedna pozneje.

Ta dva fanta sem ti govoril, ki je prvi predstavil mojega brata Cerkve? Imajo štiri mlajše brate in oni in njihovi starši so me sprejeli, in so zdaj moje "sprejela Mormon družina."

Ste bili osemnajst let. Kako pa, da spremenite svoj odnos z vašo družino?

Tam je bil konflikt. Moja družina je bila razočarana z nekaterimi odločitvami moj brat, ki je prej, in tako, ko se je pridružil Cerkvi, so samo brušena off kot druge čudne stvari počne. Res nisem jemal resno. Ampak potem, ko sem se pridružil zato so precej razburjena in skrbi za mene.

Medtem ko sem bil ob svojo prvo razpravo z starešine in moj brat, moji starši so me poklicali na pogovor z njimi. Vedela sem, da je ne bo dobro, da sem hodil po stopnicah, sem rekel tiho molitev in rekel: "Prosim, pomagajte mi pomagali moji starši razumeti, zakaj delam to." Ko smo prvič začeli govoriti, da so razburjen misijonarjev, ki je prisotno in niso razumeli, kaj sem počel. Ampak v nekaj minutah, čudežno, njihova srca povsem zmehča in rekli: »Spoštujemo vašo odločitev." Bilo je neverjetno. Vesela sem, da sem imel to izkušnjo, saj me je naučil že na začetku kar Bog odgovarja na molitve in Zares se zavedamo naših razmerah.

Pridružitev ni bilo tako težko, vendar sta bili dve stvari, ki so bile težko: Najprej moj brat padel proč od cerkve skoraj takoj, ko sem se pridružil zaradi različnih razlogov. To je zelo osamljen potovanje za mene je naredil.

Druga stvar, ki je bilo težko, da je moja družina popolnoma proti svojemu služi misijon. Pripravite se, da gredo na misijo je bila ena od najtežjih izzivov, sem šla skozi. Nikoli nisem mislil, sem želel služiti misijon, temveč Duh je bilo jasno, da sem potreboval, da. Spet strela vijak izkušnja. Mislim, da nebeški Oče se morajo zavedati, da sem zelo trmasta, tako da je, zakaj sem dobil te strela vijakov stvari. Bil sem naiven: Mislil sem, da zato, ker je bilo tako jasno mi je, da sem potreboval, da služijo, to je, da bo preprosto potovanje. Vedel sem, da misija sama bi bilo težko, ampak v smislu priprave, sem mislil, da bi bilo enostavno.

Povedal sem svoje starše noč sem se odločil iti, misleč, da bi le bilo spodbudno. Bili so zelo jezni. Kulturno, čeprav sem živel sam - to je nekaj, kar mnogi Arabci ne delajo, dokler so dobili poročila - še vedno ni bilo to razumevanje, da ženska ne sme zapustiti svojo družino ali celo državo. Mislim, da velik del tega za mojo mamo je varnost, saj je 9/11, v zadnjem času se je zgodilo. Moja mama je bila zelo zaskrbljena, da bi me nekdo poškodoval ali diskriminirati mene. Tam je bil anti-muslimanski aktivnost v času, vendar je večina ljudi ne razlikujejo med muslimanskim Arabci in Christian Arabci, tudi ko sem bila LDS misijonar. Spomnim se ji reče: "Kaj pa, če dobiš poslal v New York City?"

Bilo je deset mesecev od takrat, ko sem se odločil, da gredo in ko sem dejansko zapustil leta 2002. Tako da je bilo res dolgo časa v opoziciji. To ni bila samo moja družina, je bil prijatelj, tudi LDS prijatelji. Bil sem 25, tako da sem dobil veliko "Zakaj bi šli na misijo? Vi bi se morali osredotočiti na pridobivanje poročen ali srednji šoli. "Neodobravanje prišli od vsepovsod.

Bil sem naiven: Mislil sem, da zato, ker je bilo tako jasno mi je, da sem potreboval, da služijo, to je, da bo preprosto potovanje.

Enkrat sem se pogovarjal s prijateljem, ki skupno svetih spisov v Mateju 10:37-39 o čast svojo mamo in očeta, vendar jih ne izbira več kot Gospoda. Spomnim se, da je branje svetih spisov in Duh potrjuje se mi, da bi bilo vse v redu, če sem nadaljeval po poti, ki sem bil on. Spomnim se tudi ležal na tleh en dan v solzah, pisanje v moji reviji, misleč, jaz ne vem, če lahko to storite. Morda bi moral enostavno ne gre, saj bi bilo tako veliko lažje. Ampak še enkrat, Duh mi je objela in me potolažil. Težko je bilo vse do dneva, ko sem zapustil.

Ko sem dobil klic o poslanstvu, ki je bil na Novi Zelandiji, sem vedel, da je navdihnila, saj je ena izmed najbolj varnih držav na svetu. Takoj, ko sem povedal svoje starše, da je, če sem bil tekoč, da so veliko bolj naklonjeni. Bilo je kot blagoslov. In da na Novi Zelandiji, nato je bilo neverjetno, preveč. Še nikoli nisem srečal polinezijski ljudi pred in nisem zavedala, kako bogata kultura je, koliko podobnosti je med svojo dediščino in mojo dediščino. To sem spoznala, koliko povezav je po vsem svetu, med različnimi verami in kulturami.

Naredil sem nekaj prijateljev, ki so bili zelo spodbudno, tudi moj posvojitelj mormonski družini. Mama je dejansko letel ven z menoj na misijonarski Training Center in je bil moj spremljevalec, ko sem obdarjen v templju. Če ne bi imel to družino in nekaj drugih prijateljev, bi bilo še težje, da to, kar sem storil.

Ko sem bil na moji misiji, nisem dobil preveč pisma očetu, ker je bil še vedno jezen name. In moja mama je šesti razred izobrazbo, da moja mama ni vedel, kako do e-pošte ali karkoli, ampak moja sestra bi mi poslali pakete in pisma.

Od kod vaše zanimanje za izobraževanje drugih uporabnikov o svoji kulturni dediščini prihajajo, še posebej, ker je bilo izziv za vas, da jo objameš v mladosti?

Šel sem v šolo in delal tu in tam pred mojim poslanstvom, toda ko sem bil na moji misiji moj spremljevalec mi je povedal BYU in njihovo Bližnjem Program študij vzhodni Jeruzalem in Center ... Še en udar strele vijaki izkušnja mi je povedal, da je bilo nekaj res potrebno upoštevati. In tako sem končal študij na BYU v bližnjevzhodne študije in arabščini, ki mi je dal priložnost za študij v Jeruzalemu in živijo v Egiptu, ki je bilo prvič, da sem živel v arabski državi.

Tik preden sem se pridružil Cerkvi, sem postal bolj zanima moje dediščine, posebej v jeziku. Sovražil sem, da ne morem govoriti arabsko. Nisem naredila veliko truditi se v tem času za študij, potem pa sem dobil svoj patriarhalni blagoslov šest mesecev po vstopu v cerkev. Moje patriarhalnih blagoslov pogovori v globini okoli mojega smrtnega dediščine in kako jo moram ceniti in razumeti, kako je povezana z evangelijem. Prav tako mi pravi, da ga ne morem sprejeti rahlo, in da bo veliko izzivov prišli zaradi moje dediščine. Molila sem in sem prebral moj blagoslov in sem prosil za navodila glede poklicne poti. Gospod je bilo zelo, zelo jasno, da sem potreboval, da gredo v nekaj v zvezi z mojo dediščino. Nisem razumel moje občutke na prvi, potem pa sem spoznal, sem potreboval, da razumete mojo dediščino akademsko in se učijo toliko, kot sem lahko na to.

Ko sem diplomiral, sem bil prepričan, kaj sem moral storiti z mojo izobrazbo. Imel sem delal za DOSTOPA (arabsko skupnost Center za ekonomske in socialne službe), pred mojim poslanstvom, vendar nisem želel preseliti nazaj v Michigan spet po šoli. Potem pa sem dobil klic od ženske, sem delal v preteklosti na DOSTOPA ki mi je povedal, da je nov muzej, ki se je bodo odprli. To je zbudilo moje zanimanje, vendar še vedno nisem bil prepričan, da bi moral iti nazaj v Michigan.

Končno sem prišel domov za poroko leta 2007 in sem se je zgodilo, da bi sedel za mizo z žensko, ki je bil zadolžen za celotno organizacijo. Povedala mi je o razvojnem položaju, ki je bil odpirajo, kjer sem se zbiranju sredstev posebej za novi muzej. Povedal sem ji, res bi morali razmišljati o tem, ker nisem želel, da se premaknete nazaj v Michigan. Ta odločitev ni bila tako "strelo strela", kot druge odločbe, vendar sem na koncu počutil mir o njej in sem se preselil nazaj v Michigan.

Sčasoma sem se preselil v položaj, v oddelku za izobraževanje v letu 2009, in sem absolutno ljubil. Sčasoma sem napredoval do kustosa izobraževanja, tako da zdaj vodim oddelek tukaj. Strast za delo, ki ga opravljam, in delo, ki ga opravljamo kot institucija še naprej raste, saj je le tako potrebno. Toliko nepoznavanje Arabcev in islama. Vsakič, ko sem imel predavanje ali predstavitev, se počutim, kot da sem res narediti razliko.

Še vedno ne vem, v končni fazi, če je to tisto, kar Bog je imel v mislih za mene, ko je želel, da grem v vzhodnoevropskih študij srednjega. Iskreno občutek, da je bil eden od glavnih razlogov Rekel mi je, da so želeli, tako da sem lahko naredil svoj rodovnik. Nisem mogel brati arabsko prej, in zdaj sem lahko, in imam ogromno knjigo moje družinsko drevo, ki sedaj ne morem prevesti. Tako da je res razburljivo.

Kaj je glavna stvar, ki jo poskušajo komunicirati v vašem poučevanju o Arabci?

Da nismo monoliten. Da nismo vsi enaki. To je eden od glavnih stvari, ki jih govorim in to je tisto, kar sem trenirati moji učitelji razpravljali tudi: nismo vsi enaki. To je tako razširjen stereotip. Obstaja 22 arabskih držav, več kot 300 milijonov Arabcev na svetu. Obstaja toliko arabski Američani, nimamo točnih številk, ker nismo vključeni v popisu ZDA - to je povsem druga tema - vendar obstaja veliko arabskih Američanov. Mi smo zelo raznolika v vseh pogledih.

Drugo glavno sporočilo je, da nismo vsi teroristi. Kot je smešno, kot se sliši, veliko ljudi je treba spomniti, da je. Ljudje morda ne mislite, da so vsi Arabci teroristi, vendar pa morda mislijo, da podpirajo terorizem, ali pomoč nasilje ali so proti ameriški .... Skušam izraziti, da so stereotipi, ki jih slišite na novice ali v filmih niso resnične. To so lahko velja za peščico Arabci in / ali muslimani, vendar niso velja za večino.

Kako, da perspektiva obvestiti svojo identiteto kot Mormonova? Mi, seveda, imajo nekateri od teh izzivov, tako da boste dobili stereotipe, tako iz vaše dediščine in svojo vero.

Počutim se, kot se je Mormon res mi je pomagal razumeti, kaj moji muslimanski bratje in sestre gredo skozi. Oba mormoni in Arabci so zelo razumljena skupine ljudi, in obstaja veliko podobnosti med našo vero. Ena od teh podobnosti je ljudje mislijo, da smo heretiki. Namesto branja Koran ali Mormonovo knjigo brali anti knjige o Cerkvi ali proti knjige o islamu. Tam so bili številni ljudje v zadnjih letih, ki je, ko sem branila muslimani ali razjezijo o anti-muslimanski retorike, rekel: "Jaz ne razumem: Ti si kristjan, zakaj je toliko?" In po pravici povedano, ena Razlog, da sem skrbi toliko je točno, kako se počutijo vem. Ker ljudje ne delajo razlike med krščansko in muslimansko Arabci Arabci, sem bil žrtev diskriminatorne pripombe in dejavnosti zase. Obstajajo nekatere vidike islama, da ne bi v celoti razumeli, vendar imam tako globoko hvaležnost za to, kako muslimani živijo svojo vero.

Čutim, da me kultura, v kateri Vzgojen sem bil dejansko pripravljen za to, da člani Cerkve. Veliko vrednosti, ki so bile vzbudil v meni kot otroku so bile vrednosti cerkvene pridiga: družina, čistost, skromnost, vse te vrste stvari.

Vendar pa obstajajo številni izzivi, ki izhajajo iz pripadnosti dveh zelo napačno razumljen kulturnih skupin: ob braniti, kdo sem kot arabski in da bi morali braniti, kdo sem kot Mormonovo. Največji izziv je bil samo občutek osamljenosti. Ni zelo veliko Arabci, ki so LDS. Ker je tako strastno o svojih kulturnih bratje in sestre, ki me ne razumejo duhovno, nato pa pri strastno o svojih duhovnih bratov in sester, ki me ne razumejo kulturno, je zelo osamljen.

Ker je tako strastno o svojih kulturnih bratje in sestre, ki me ne razumejo duhovno, nato pa pri strastno o svojih duhovnih bratov in sester, ki me ne razumejo kulturno, je zelo osamljen.

Všeč mi je, da mormoni so zelo zainteresirani za moje dediščine, ampak tudi utrujeni, da so tako različni. Želim nisem imel, da sem spet razložiti znova in znova. Počutim izolirana. Ampak, če rečem, da delam nekaj o tem: Jaz sem z začetkom arabsko-LDS spletno združenje za priključitev arabske LDS ljudi.

Bil sem v stiku z nekaterimi splošnimi organi, ki delujejo na Bližnjem vzhodu, in rekli so mi jih, da je število članov, ki so arabski v stotine. Torej, to ni veliko! Če menite o tem, da obstaja 14 milijonov članov Cerkve v svetu, nekaj sto nič. Ampak res čutim, da je moj postal član Cerkve, ko nisem bil naključje, in jaz ne počutim, da sem moral biti igrajo neko vlogo pri združevanju arabske ljudi, ki so LDS. Mi smo v upanju, da začnejo s pridružitvijo do konca leta.

Kljub izzivom sem imel kot LDS Arab, tako sem hvaležen, da je v tem edinstvenem položaju in ne bi bilo druge poti so. Moj cilj je, da ostanejo tako močna, kot je mogoče, da se zagotovi, da bom izpolnil vse, kar je nebeški Oče je v skladišču za mene, karkoli že to je lahko.

Na prvi pogled

Janice Freij


Lokacija: Ann Arbor, MI

Starost: 35

Stan: Samski

Poklic: Kustos za šolstvo, arabski ameriški Narodni muzej

Spremeniti v Cerkvi: 1995/05/28

Šole Obiskoval: Wayne State University, Brigham Young University

Pogovorni jezik doma: arabski, angleški

Najljubša Himna: »Ostani z mano"

Na spletu: http://mormonchannel.org/why-i-believe/36 (moj
Pogovor o mormonski kanalu je zato verjamem programa)

Intervju z Neylan McBaine . Portreti Liz Hansen.

Delite ta članek:

14 Komentarji

  1. Neylan McBaine
    08:47 na 9 avgust 2012

    Iz intervjuja proizvajalcev: Bilo solze večkrat Janice v intervjuju, tako njena in moja. Jaz teared gor kot je opisano osamljenost Čutila je v svojem potovanju v misijo in da ji je zdelo, saj predstavlja enega izmed najmanjših kulturnih skupin v Cerkvi. Jaz sem strah pred trdnost njenega pričevanja, njena določitev poiskati Duha in to, kar Bog želi, da ji tudi v obraz malodušju. To je bila čast slišati Janice zgodbo.

  2. Kristin McElderry
    09:20 na 9 avgust 2012

    Janice je neverjetnih ženske. Tako velika, da jo lahko videli zgodbo pokaže tukaj.

  3. Liz H
    12:04 na 9. avgust 2012

    Zahvaljujemo se vam za delitev svojo zgodbo, Janice! Vi ste neverjetno.

  4. Sarah P.
    12:27 na 9. avgust 2012

    To je tako navdihujoča. Delala sem zraven mlado žensko moje starosti, ki je bila libanonska in vadbišče musliman. Mi smo neprestano presenečeni nad podobnosti med našo vero. Mislim, da smo tudi medsebojno krepita v naši veri. Ker LDS v metro Detroitu se morda zdi osamljen, ampak nekaj jih je, smo močni kup! Bomo morali prenehati z muzeja kdaj.

  5. Kate McMurtrey
    13:50 na 9 avgust 2012

    Tako lepo slišati vse vaše zgodbe! Strinjam se s Kristin. Neverjetne zgodbe o ostal močan.

  6. Sarah Cresap
    05:44 na 9 avgust 2012

    Hvala za vaše perspektive! Svet je pridobivanje biti manjši vsakdanji zaradi interneta in množičnih komunikacij. Tako kot smo drgnjenje s komolci, resnično moramo razumeti drug drugega. Hvala ti.

  7. Kim H.
    20:00 na 9 avgust 2012

    Sestra Freij, Zahvaljujemo se vam za delitev svojo zgodbo. Vaš pogum je navdihujoča in zato je vaše pričevanje. Ljubim Michigan in priložnosti, ki jih imamo, da oznanjajo evangelij.
    Delal sem v Metro-Detroit neprofitnem svetu in sem seznanjen z dostopom in AANM. Jaz sem mormon in eden mojih najboljših prijateljev je musliman. Imam veliko družino na zahodu, in sem tako hvaležen, da sem lahko postavljeno v kulturno raznolikem mestu, tako da sem lahko razvijejo svoje lastno mnenje. Odraščal, sem ljubil interakcijo z drugimi iz različnih kultur. Počutil sem se toliko, kot izobčenec, kot so to storili, čeprav nisem imel naglas, ko sem govoril, ali videti kot nekaj drugega kot povprečno belega otroka. Bili smo različni skupaj. Včasih je osamljen, ampak druženje Svetega Duha more zapolniti luknje.
    Še enkrat hvala!

  8. Joe Fernandez
    10:26 na 10 avgust 2012

    Sem prvič srečal kot Janice Young Adult enotnega tik pred odhodom na misijo nazaj v '99. Oba sta ona in tiste okoli mene so bili kot motivacija skozi težke čase, ki živijo v domu brez LDS vplivom. Če ne bi bilo Janice in teh močnih vplivnih prijateljev sem takrat verjetno ne bi bila oseba, ki sem danes.

  9. Durante
    9:38 na 10. avgust 2012

    Rad moč, ki je potreben, da je tako močna, ko ob istem času, občutek tako izolirana. Strinjam se s Kim, da je osamljen, ampak Sveti Duh ne pomaga. Počutim se, kot da je kot oče s primarnim priporu, tam je veliko samo čas, tudi ko sem okoli druge.

  10. Elizabeth
    20:03 na 12 avgust 2012

    Ponosen sem, da pokličete Janice eden mojih najboljših prijateljev. Bila je neverjetno močan in odličen primer za mene. Ona je vedno prizadeva, da izveste več in rastejo bližje nebeškemu Očetu. Ona me navdihuje, ko sem dol (in ko me ni!). Jaz jo imam ton!

  11. Mormon mama rocks!
    4:40 na 14. avgust 2012

    Zdravo svet, moja ni sprejet
    hči samo najboljši?
    Nuha in sem naredil kot odlično
    delo! (In Sveti Duh)
    Njena pretvorba zgodba, bila sem
    Hvaljen, da v prvi vrsti
    Seat! Ljubim jo, kot moja lastna!
    (Tudi ona podedovala 4 bratec je & 2
    sis, ko se je pridružila našo
    "Mormon" družina! Vsak ljubimo to
    Arabska princesa na svoj način!
    XOXO
    Ur Motha

  12. Tracie
    12:57 na 15. september 2012

    Spoznal sem Janice v super Ann Arbor samskih oddelku za obiske, da vidite moj prijatelj tam. Takrat so nedavno bližnjevzhodne študije gradu, sem bila tako navdušena, da slišim njen nedavni pretvorbe zgodbo! In zdaj sem navdušen, da jo lahko videli pokaže tukaj! To je kot gluhe in Paul Harvey povedal, "preostanek zgodbe!" Sestala več arabskih Američanov, od takrat in lastne boje s svojo preteklostjo in svojo identiteto, se počutim tako čast, da jih oštevilčiti kot prijatelji in upam, da bom lahko podaljša resnično prijateljstvo. Hvala Janice za vaš primer in vztrajnosti, in Bog še naprej vas in vaše prizadevanja blagoslovil na vseh frontah!

  13. Abi
    7:05 na 15. januar 2013

    Spoznal sem Janice, ko je služil kot misijonar v mojem rojstnem mestu Nelson, Nova Zelandija. Ona je neverjetna ženska, inteligentna, toplo in živahno. Ona žari! Bila je tako lepa notranjost, kot je ona zunaj. Počutim se tako hvaležni, da jo poznam.

  14. Ellis
    13:59 na 4 april 2013

    Janice, hvala za delitev svojo zgodbo! Res te občudujem za nadaljevanje vztrajati kljub nenehnim izzivom in osamljenosti različna. Všeč mi je, kako ga uporabljate na načine, ki so jih različni izobraževati in pomagati drugim. Mogoče naši razlike so darila od nebeškega Očeta, da nam pomagajo pomagati drugim. To je nekaj, kar bom o tem razmišljal. Hvala.

Pustite Odgovori

SEO Powered by Platinum SEO od Techblissonline