12 janar 2011 nga admin

39 Comments

Kur Pornografia Hits Shtëpi

Kur Pornografia Hits Shtëpi

Bethany

Në një shikim

Katër vjet më parë, burri Betania-së ndanë disa lajme befasuese: Ai ishte i varur në pornografinë. Si nënë me katër fëmijë të vegjël, Bethany duhej të vazhdojë të jetë mom, por ajo gjithashtu zgjodhi të kushtoj veten për rimëkëmbjen e burrit të saj. Duke njohur ajo kishte nevojë për kohë dhe hapësirë ​​për të shëruar veten, Bethany kërkuar nga sistemet e mbështetjes dhe tërhoqi më afër Zotit. Bethany flet për nevojën që të tentojnë të plagëve të saj, si dhe të mbështesë njeriun që ajo e do.

Si e keni takuar burrin tuaj dhe çfarë është dinamik e familjes tuaj?

Unë kam njohur burrin tim që kur isha katërmbëdhjetë. Ne u takuan në klasën e nëntë dhe ishin miq të gjitha nëpërmjet vogël të shkollës së mesme dhe të lartë. Unë nuk domosdoshmërisht kanë shpresë tek ai, ndërsa ai ishte në misionin e tij, por ne ka shkruajtur mbrapa dhe me radhë si miq. Kur ai u kthye në shtëpi, ne zyrtarisht filloi takim.

Ne u martua në tempull Mesa dhe jetoi në Provo për katër vjet, ndërsa kam marrë shkallën e mia në neuropsychology dhe ai mori zotit të tij në kontabilitet. Ne kishim dy fëmijë dhe pastaj kemi lëvizur dhe kishte dy më shumë. Ne jemi tani duke ngritur katër fëmijët tanë-moshave nëntë, gjashtë, katër dhe tre.

Si e keni parë të zbuloni se burri juaj ka pasur një problem me pornografinë?

Ai më tha rreth katër vjet më parë.

Ne kemi lëvizur në Arizona pas diplomimit dhe ishin të ngazëllyer që të ketë një "punë e vërtetë." Ne bleu një shtëpi të vogël dhe burri im filloi një punë me orar të plotë. Së shpejti, ai filloi duke vepruar larguar nga familja, dhe emocionalisht unë mund të ndjehen diçka të ndryshme. I atribuohet atë në stresin e duke filluar një punë të re dhe shtatzëninë papritur me fëmijën tonë të tretë.

Unë e dija se ai ishte duke luftuar shpirtërisht sepse ai kishte për të thënë jo për një thirrje të zgjeruar rishtazi e president i kuorumit të Plaku-së, por unë me të vërtetë e dinte shumë pak për gjendjen në tërësi sepse ai dukej për të hedhur në atë si vetëm pak "slacking në leximin e tij të shkrimeve të shenjta" dhe diçka në lidhje me "nuk ndiheni deri në kryesor Priftërinë në repartin". Menjëherë pas duke hedhur poshtë thirrjen, ai kishte një intervistë me peshkopin. Kam menduar, oh, peshkop do të ofrojë atij thirrje përsëri. Pas takimit të tij me peshkopin, ai erdhi në mbledhjen e sakramentit dhe unë shikoi atë, duke pritur që ai të më tregoni se çfarë mund të jetë thirrja e re. Por në vend të kësaj, ai vetëm më tha që ne do të flasim për këtë më vonë. Atë natë para se të krevat I pyetur përsëri për thirrje. Ai pastaj më tha kishim nevojë për të folur. E dija se duhet të jetë më serioze, por unë nuk kishte asnjë ide të madhësisë se çfarë ishte duke shkuar për të dalë gojën. Fjalët e tij të para ishin: "Problemet e mia të gjitha filloi me pornografinë."

LDS_woman_photography_Bethany2

Stomaku im shkoi në një rrëmujë. Ndjeva si unë e nevojshme për të kandiduar në banjo dhe të vjellë, por unë nuk mund të vërtetë të lëvizur. Ndjeva si unë kishte një jashtë të përvojës trupit. Ai ishte shumë i trishtuar dhe shfajësues. Ai më tha se ai kishte një gjykatë kishtare ardhshme; kjo është ajo që takimi me peshkopin kishte qenë gati. Isha zemërthyer dhe të vërtetë nuk e di se si të reagojnë.

A e dini se si filloi varësia e tij pornografia?

Ai u prezantua të parë në pornografinë si një fëmijë, rreth 5 ose 6, që unë jam duke thënë është mosha mesatare këto ditë. Ai luftoi me të në rininë e tij, por ishte në gjendje për të shërbyer një mision të nderuar. Pas misionit të tij, ai u përqëndrua në takim me mua dhe duke u martuar në tempull kështu që ai ishte në gjendje të abstenojnë gjatë asaj kohe. Kur ai u kthye nga misioni i tij, në internet ka qenë shumë më të arritshme dhe shumë më shumë një punë e madhe se sa kur ai u largua. Ne kishim qasje në internet në shtëpinë tonë, dhe kjo është kur ai filloi të luftojnë përsëri. Kam mësuar të gjithë këtë që natën e parë ai më tregoi për varësinë e tij.

Kur ju mësuar të problemit të tij, cilat ishin ndjenjat tuaja në lidhje me të ardhmen e martesës tuaj?

Nëse ju do të keni kërkuar mua para se kjo ka ndodhur në të vërtetë, unë do të kisha thënë unë do të lërë martesën time. Unë do të jetë i çmendur për të mos. Por në këtë moment ai më tha, isha mpirë. Unë nuk e di atë që unë është dashur për të bërë. Mendimet e mia shkuan direkt në Lord- "çfarë jam unë duhet të bëj?" - Pa pushim kam pyetur këtë. Unë mendova se ndoshta duhet të largohet, por unë nuk të vërtetë të ndjehen si duke lënë. Unë u përpoq duke shkuar në shtëpinë e një shoku, por Fryma më tha që unë e nevojshme për të shkuar në shtëpi. Unë shkova në shtëpi dhe biseduam më në thellësi për të ardhmen e ne. Burri im ishte angazhuar për të bërë punën tonë të martesës. Peshkopi i kishte thënë atij që ne të mund të shkojnë në këshillim, dhe ai premtoi për të marrë që organizohet dhe të merrni ndihmë për veten e tij. Atë natë ne ra në gjumë në të njëjtat shtrat duke mbajtur duart. Kjo është tërësisht i çmendur për mua, madje edhe tani, por kjo është se si përfundoi natë. Kjo ishte më i hapur martesa jonë kishte qenë në një kohë shumë të gjatë dhe kështu që në të vërtetë na sjellë më afër së bashku.

Atë natë ne ra në gjumë në të njëjtat shtrat duke mbajtur duart. Kjo është tërësisht i çmendur për mua, madje edhe tani, por kjo është se si përfundoi natë. Kjo ishte më i hapur martesa jonë kishte qenë në një kohë shumë të gjatë dhe kështu që në të vërtetë na sjellë më afër së bashku.

A ishit ju në gjendje të besoj në askënd? Çfarë lloj i grupit mbështetës keni?

Natë ai më tregoi për varësinë e tij, unë i quajtur nënën time. Ne përfundoi duke thënë familjen e tij, dhe përfundimisht, ne e dinim ne do të duhet të them të ngushta familjare dhe miq. Megjithatë, unë u luta e vështirë për të cilët unë do të them, sepse unë e nevojshme njerëz të cilët do të mund të na mbështesin, nuk na sigurojnë drejtësinë dhe të zotë të përdorin barrën e ditur. Nuk është një dhimbje shumë në njohjen dikë e doni është duke luftuar me diçka aq e vështirë.

Unë shpejt mësuar se LDS Family Services kishte një Program Dymbëdhjetë Step mënyrë specifike për gratë, program shërim varësia e Kishës. Kjo ishte veçanërisht për gratë e seksit ose pornografisë varurit, dhe kjo ishte një ndihmë e madhe. Në këto takime nuk ka pasur gra të tjera duke shkuar nëpër të njëjtën gjë. Zakonisht kur unë jam rreth njerëzve, unë duhet të ketë maskë tim mbi, të pretendojë çdo gjë është në rregull dhe për të mbajtur një buzëqeshje të suvatuar në fytyrën time. Por aty në ato takime kam ndjerë i sigurt dhe nuk ka pasur gra që mund të bëjnë, unë ndjeva jo aq vetëm në gjyqin tim. Si një grua Mormonit, unë ndjeva unë nuk mund të shkoj në kishë copëtuar ose njerëzit do të shohin në mua si unë duhet të jetë i çmendur kështu që duke e ditur se kishte njerëz që unë mund të bien veç e veç me ishte një ngushëllim i madh.

Si i / e bën këtë luftë të ndikojë në jetën tuaj të ditë-për-ditë si ju vazhdoni për të ngritur një familje të rinj?

Unë ende duhet të jetë një mom. Unë jam ende ai që përgatit ushqim dhe bën enët. Unë nuk kanë komitetin e shërbimit të dhembshur e çuar ushqime apo rregullimin babysitting, sepse ata nuk mund të di atë që unë isha duke kaluar. Pra, ndërsa për herë të parë pak ishte shumë e vështirë. Megjithatë, duke detyruar disa lloj normaliteti ka ndihmuar. Unë kam për të shkuar në. Unë duhet të jetë "normale" dhe emocionalisht në dispozicion për fëmijët e mi.

Unë nuk mbaj këtë barrë rreth çdo ditë. I mori në pikën ku unë nuk mund të marrë atë më, dhe i tha, Zot ju vetëm të marrë atë, sepse unë nuk jam duke shkuar për të kryer atë rreth më. Unë jam vetëm do të merrni më të mirë dhe unë jam do të jetë një person i tmerrshëm për shkak të kësaj!

Mbaj mend se Jezu Krishti ka bërë tashmë këtë barrë, barrën e të gjithëve. Kjo duket e vështirë për ta kthyer atë mbi. Por në fakt, ajo është gjëja më e thjeshtë për të bërë. Unë sapo u kthye atë mbi të Tij, dhe Ai e mori atë larg. Pas kësaj, kam shikuar prapa të menduarit, pse nuk e bëj unë që një kohë të gjatë më parë? Kthejeni atë mbi. Ai është duke qëndruar në derë. Unë vetëm kishte për të hapur atë. Ai është duke pritur për ne për të le të shkojnë e krenarisë sonë dhe të them, unë nuk mund ta bëjë këtë më.

Nga atje, unë kam kërkuar Atij të më tregoni se çfarë unë duhet të bëj. Ai është i vetmi që e di atë rrugë do të më sjellë lumturi. Unë mund të përqëndrohen vetëm në veten time dhe shpirtërore time dhe mos të jetë përgjegjës për të burrit tim. Unë e di që Zoti do të jetë aty duke mbajtur dorën time dhe mbante mua kur ai ka nevojë për të. Unë vetëm e nevojshme për të marrë në pikën ku unë ishte aq i ulët që unë nuk kishin ku të shikojmë por deri tek Ai.

Si ka varësisë burrit tënd prekur ndjenjën tuaj të vetë?

Ka kaq shumë gra të cilët luftojnë me këtë e problemeve të përditshme dhe kështu shumë prej nesh luftojnë me ndjenja si burrat betejat tona janë disi fajin tonë ose që ne nuk jemi të mirë sa duhet disi. Sigurisht kjo është krejtësisht e pavërtetë, por ajo është atje! Për fat të mirë, unë kurrë nuk kam pasur dyshime serioze rreth problemi të cilëve kjo me të vërtetë ishte. Kam provuar gjithmonë të jetë gruan më të mirë dhe një mom mirë. Unë me të vërtetë nuk kam asnjë dyshim në mendjen time se kam bërë më të mirën.

Sfida më e madhe për mua është humbja e besimit. Ajo merr një shumë të gënjyer të realizoj diçka si një varësisë fshehur pornografisë. Gënjyer është aq tronditëse sepse ajo merr larg fuqinë time për të marrë vendime për veten dhe familjen time. Duke gënjyer, burri im i kontrolluar atë që unë e dinte dhe prandaj e kontrolluar çfarë vendime kam bërë. Kjo hoqi pushtetin tim, agjenci time. Dhe se me të vërtetë, me të vërtetë dhemb kur ajo është shkaktuar nga personi që ju janë më të rrezikuar me.

Duke gënjyer, burri im i kontrolluar atë që unë e dinte dhe prandaj e kontrolluar çfarë vendime kam bërë. Kjo hoqi pushtetin tim, agjenci time. Dhe se me të vërtetë, me të vërtetë dhemb kur ajo është shkaktuar nga personi që ju janë më të rrezikuar me.

Megjithatë, kjo është gjithashtu njeri që doja dhe që u vulos me mua në tempull. Dashuria ime për të në fytyrën e mashtrimit të tij është aq kontradiktore sepse ajo më bëri të dyshoj ndjenjat e mia personale dhe aftësinë time për të dëgjuar Frymën e nga deadening perceptimin tim nga emocionet e mia personale dhe për këtë arsye, frymëzimin tim. Kjo ishte shkatërruese sepse pa të Shpirtit, unë kam asgjë. Ajo është zëri i vetëm unë mund të besimit plotësisht. Që ka qenë më e dëmshme për mua.

Çfarë ka qenë rolin tuaj në rimëkëmbjen e burrit tuaj?

Viti i parë, unë kam qenë i përfshirë me të vërtetë në shërimin e tij. Gjatë atij viti, ai nuk kishte ndonjë pengesa, madje as masturbim ose duke kërkuar në pornografi. Ai u excommunicated, dhe një vit më vonë ai u ri-pagëzuar. Në atë kohë unë kam qenë me të vërtetë i përfshirë. Ai më tha se kur ai kishte një mendim të vështirë apo një ditë të vështirë. Unë kam qenë një partner në shërimin e tij.

Por erdhi një pikë kur unë nuk mund të bëjë atë më. Unë plotësisht tërhoq nga shërimin e tij. Ajo ishte shumë e rëndë për mua, dhe ajo nuk ishte më lejon që të përqëndrohen në shërimin tim. I kishte injoruar shërimin tim për një vit sepse unë kam qenë duke ndihmuar atë. Për veten time, kam filluar duke e bërë kufijtë. Ai kishte nevojë për të thirrur burra të tjerë nga grupi i tij mbështetës në vend se vetëm të përkulur mbi mua. Shërimi im të nevojshme për të filluar për shkak se ajo ishte duke filluar të ndikojë në mënyrën se si unë sjellshëm drejt fëmijët e mi dhe se si unë ndjeva për veten time.

Unë mendoj se vendimi healthiest unë bëra ishte për të marrë një hap prapa dhe të përqendrohen në shërimin tim, ndërsa duke e lënë atë për të punuar në shërimin e tij. Ka pasur raste që ky e ka marrë ndarjen aktuale fizike duke punuar në mënyrë aktive në veten time dhe nga ana tjetër martesën tonë.

Këshilltar ynë na kujtoi se burri im kishte qenë mbante rreth kësaj barrë për vite me rradhë. Pra, natyrisht ajo ndjehet mirë për të që të marrë se barrën off, ndajnë atë me peshkopin dhe me mua. Megjithatë, për mua ajo ndjehet si I kam të gjitha ajo hedhur në mua gjithë në një herë dhe kjo ishte vetëm fillimi i procesit. Burri im më tha se ai nuk u kujdes sa kohë u desh për mua për të shëruar, ai do të priste. Duke e ditur se ai ishte duke shkuar për të lejuar mua për të shëruar rrugën që unë e nevojshme për të shëruar dhe jo të presin më për të "falim dhe të harrojmë" vetëm për shkak se ai ishte duke punuar mbi të ishte një ngushëllim i madh.

Si ka ungjilli i Jezu Krishtit ndikuar shërimin tuaj?

Shërimi im ka qenë të gjithë rreth ungjillit. Ka qenë rreth Shlyerjes dhe Shpëtimtarin tim. Ai është e vetmja mënyrë një person mund të shërohet. Unë e kam lexuar shumë libra, dhe unë shkoj për të mbështetur takime me grupe dhe këshillim. Unë e kam provuar për të takuar gratë e tjera që janë në gjendjen time, duke shpresuar se dikush do të kuptojnë plotësisht. Por ka kaq shumë herë kur unë vetëm ndjeva tërësisht i vetëm!

Nëpërmjet këtyre herë, të lutem nga ana e shtratin tim, dhe unë shpesh merrni ndjenja se dikush është duke përqafuar mua. Kjo ndjenjë është ajo mori mua përmes. Ato përvoja më ndihmoi të kuptoj fuqinë mundëson të Shlyerjes. Roli i Shlyerjes për mëkatarit vihet biseduar rreth një shumë. Megjithatë, ka një tjetër anë të saj: roli Shlyerjes në jetën e personit që i është lënduar. Ajo mundësuar mua që të ngrihet jashtë krevat, dush, lahen dhëmbët e mi, të ndryshuar pelena, të bëjë enët etj Kjo ishte e mundur për shkak të Shpëtimtarit.

Zoti më udhëzoi në grupin tim mbështetje ku unë të mund të flasin me gratë e tjera. Ai ka punuar nëpër disa nga këto gra për të bekuar jetën time. Unë e nevojshme për të marrë në pikën ku unë ndjeva të gjitha vetëm kështu që unë e dinte se ishte atë që më ka shëruar. Për shkak të kësaj, unë e di shërimin tim dhe shërimi im ka pak të bëjë me librat që kam lexuar dhe programet e mahnitshme që unë kam qenë në gjendje për të gjetur. Ajo filloi me Të dhe kjo do të përfundojë me Të. Ai është në fund të fundit ku është shërimi. E vetmja kohë që unë nuk do të ndjehen të vetëm është kur Ai është aty me mua në katin tim dhoma gjumi, ose kur ai është me mua duke bërë enët apo në park me fëmijët e mi.

Çfarë ju motivon të mbeten të përkushtuar në marrëdhënien tuaj?

Nga fillimi, Fryma më tha se kjo sfidë do të jetë zjarri i shkrirësit tim. Unë e kam gjithmonë të kërkuar për të dalë nga ajo një person më i mirë me apo pa burrin tim. Kur unë jam duke u kujdesur për veten time në të gjitha aspektet-fizikisht, shpirtërisht, emocionalisht, mendërisht-unë ndihem i fortë dhe unë të ndjehen si unë mund të trajtojë atë.

Roli i Shlyerjes për mëkatarit vihet biseduar rreth një shumë. Megjithatë, ka një tjetër anë të saj: roli Shlyerjes në jetën e personit që i është lënduar.

Burri im dhe unë kam ndarë disa herë gjatë katër viteve të fundit. Pra, ne jemi ende në mes të duke u përpjekur për të zgjidhur këtë, por unë ndjehem si ajo e gjetjes më të mirë. Unë jam vazhdimisht duke i kërkuar Zotin atë që unë duhet të bëjë, dhe Ai nuk e ka më tha, ende, për të lënë. Ai nuk ka më tha se kjo është e gjatë. Unë vetëm ndjehen si duke lëvizur tim mbi ende duhet të jetë me burrin tim dhe unë kam shpresë se ajo do të merrni më të mirë dhe përfundimisht të jetë më mirë se unë mund të kishte imagjinuar ndonjëherë.

Unë jam lutur që në fillim se unë do të gjykojnë burrin tim në mënyrë që Zoti e sheh atë, dhe se dashuria nuk ka lëkundur. Unë jam duke folur për dashurinë për të cilët ai është si një njeri, dhe si një qenie shpirtërore. Sigurisht dashuria romantike është lëkundur. Ka raste kur unë kam qenë në gjendje të them sinqerisht, unë nuk e duan atë të drejtë tani. Kur vjen puna se ndjenjë, unë lutem që një ditë unë do të ketë dëshirë për të dashur burrin tim përsëri. Zoti më ka thënë se ky emocion është në rregull dhe se unë mund të ketë shpresë për të ardhmen e asaj dashurie.

Unë mendoj se ai e kupton Unë kam qenë i lënduar dhe jeta ime ka ndryshuar plotësisht. Unë nuk e meritojnë këtë dhe kjo është në rregull të mos jetë në dashuri me burrin tim tani. Por unë jam lutur që unë mund të dua atë, të paktën në një nivel shpirtëror gjithmonë.

Ka pasur raste kur kishim nevojë për të ndarë emocionalisht, dhe këtë vit ne të ndara fizikisht. Duke qenë në një mendje me Frymën e gjatë kësaj kohe ishte aq e rëndësishme. Në qoftë se ne qëndruam mënjanë dhe emocionalisht të shkëputur, gjërat do të përfundojë. Unë shkova në tempull një shumë dhe unë me të vërtetë u lut për të dini se çfarë duhet të jetë hapi i ardhshëm dhe kur ajo duhet të ndodhë. Pas një shumë punë për veten time unë e dija unë e nevojshme për ta kthyer vëmendjen time përsëri në martesën time. I asked him to come home and I'm praying every day that the Lord will help me to know what to do with this relationship, how to heal it. We're moving forward in baby steps towards a happy marriage with hope!

How has this challenge affected your children?

We have tried to make our family life as normal as possible, and even when we were separated, we tried to let the children know that Mom and Dad still loved them and that this wasn't their fault. Of course it has disrupted their lives and their security and that is part of this that I would change if I could but I can't and I feel that the Lord will consecrate this experience for their good.

We are very upfront with our kids. Of course, we only share age-appropriate information. We don't talk specifically about pornography; however, they know about choices and consequences.

I want my children to understand that they can talk to Heavenly Father. I want them to know that the Savior is there for them, too. I'm hoping this experience will actually help them in their own life experiences. I hope they will have a relationship with their Savior and feel the same comfort I have found at an earlier age than most children because they have needed it and will need it.

What is your motivation for sharing your story?

I am surprised when I meet a man who claims to have not seen pornography. When we were counseling with our bishop, he said he was working with fourteen other men with similar pornography problems that had come to him.

He also said that when he looks into the pews from the podium, he can see more men who are struggling with pornography but haven't come to him. Next to each of these men is some kind of woman: a mother, a sister, a girlfriend, or wife.

Too many women feel they can't talk about the problem of pornography because it's their husband's issue, and they don't want to reveal their husband's challenges. There is a stigma attached to a man who struggles with pornography addiction. People think they're weirdoes or perverts. I want to change that perception. Men who struggle with pornography are normal people. They are people sitting with you in sacrament meeting. It's the Elders Quorum president. It's the Primary teacher. It's people who wear shirts and ties to work and have clean-cut hair. My husband and I were each other's first kiss. My husband wasn't sexually active in high school. He is a good guy. There is no one face of a pornography/sex “addict.” They are sons of God who struggle with a serious trial-just like anyone else!

How can parents protect their families from pornography?

Avoiding pornography is no longer a reality. You cannot avoid pornography. It is everywhere. It is no longer a matter of if your children are going to see it; it's a matter of when your children are going to see it.

Once you have kept your home safe, educate your children from the time that they are young and also educate ourselves. We need to teach our children what pornography is and what the feelings are that are elicited by it but we need to understand it all first ourselves. Children need to feel they can come to parents when something happens; they need to know that the word pornography is not a bad word They need to not feel shame when they see it or have a reaction to it and that is our job as parents: to shield (as much as possible), teach, and allow them to feel safe to talk to us-that means no guilting, no shaming, no rejecting.

Because sex is so sacred, somewhere along the line we as members of the Church began treating it like it's this secret thing that shouldn't be talked about. We need to teach our children that those feelings are okay but that there is a time and a place for those feelings. In fact, they are something to be celebrated and to be held sacred, not considered secret and dirty.

What advice would you give to spouses of pornography addicts?

They should focus on their own needs and try to find women who are willing to support them.

LDS Family Services has also been a great resource. Any kind of counseling is a help. Lots of reading, Deseret Book has a lot of reading on the subject-and don't be embarrassed to buy them, lots of people do it! Also, getting to the temple has been important. I have found the temple to be a place of learning that helps to keep me safe and allows me to have hope for my life and my eternity.

Në një shikim

Bethany


Marital status:
Married 10 years

Occupation:
mom and legal assistant

Schools Attended:
Ricks and BYU

Interview by Melissa Hardy . Photos used with permission.

39 Comments

  1. Blue
    10:33 pm on January 12th, 2011

    Bethany, this was an amazing, powerful interview. I had only read 1/3 of it when I had to stop and forward it to a friend. Thank you for sharing your story…I know it will bless many people. Even those who aren't dealing with pornography…your comment that “The role of the Atonement for the sinner is talked about a lot. However, there is another side of it: the Atonement's role in the life of the person who's been hurt.” is so profound. I loved reading about how you're healing, and it's inspiring for me, and I imagine anyone else who has difficult things to heal from.

  2. melissa
    11:22 pm on January 12th, 2011

    Thank you, Bethany, for your courage to share this story. A quote from Joseph f. Smith showed up in my inbox today, and it seems to describe you so well…..”the art of healing is really one of the highest qualities and attributes if man; it is a characteristic of a great and noble soul.”

  3. A sister in the Gospel
    1:18 am on January 13th, 2011

    Thank you for your openness and frankness. I discovered my husband's addiction 3 years ago. It's been a long, hard journey. It's nice to know I'm not alone in this. It's also nice to know that it's okay that I still have moments of struggle, even after 3 years. Sometimes I get down on myself 'cause I can't get over this and it's been THREE years. I should be over it, right?! Once again, nice to know that I'm not alone and that you're in the same boat–still struggling many years later. Thank you for sharing your story. It was just what I needed tonite.

  4. Sarah
    8:10 am on January 13th, 2011

    Thank you for sharing this! I'm sure you have reached many women who are struggling with this issue, I for one truly appreciate your insight and testimony. I especially connect with what you said about trust…I have dealt with that part of this issue for some time, and it really does help to know that someone else know what you are going through Thank you so much.

  5. Your Recovery Sister
    8:58 am on January 13th, 2011

    Bethany, I love you. I know your story. I have heard the ins and outs. I have lived a similar struggle. Thank you for sharing so openly. You will be a tool in the Lord's hands to change and strengthen others. I can feel it. -AD

  6. Emily
    12:01 pm on January 13th, 2011

    You rock! Way to be so bold about this. It's what we need.

  7. Dorothy
    2:04 pm on January 13th, 2011

    I love so many things about this interview. I love that you said that imperfect emotions are okay. I love that you address the issue of Christ being the true Healer, and that every other help is there to point to Christ. I love that you broke the taboo and came forward as someone struggling so that others won't feel alone. I love that you are trying to change the stereotype of pornography addicts – they usually are just good men struggling with a problem.

    I was engaged to someone who struggled with pornography. Before that experience, I thought the bad thing about being in a relationship with a pornography addict was jealousy. That's not fun, but the really bad thing – the really damaging thing – is trying to be emotionally close to someone who is just not there, who lives life detached so he doesn't have to feel the discomfort that life and relationships inevitably present. We went to premarital counseling and my therapist said, “Whether you break up, or whether you stay together, it's going to be really hard.” I finally had the courage to end the relationship. (Actually, I just tried to end it but didn't really and then I got dumped.) I think of this statement all the time because it helps me understand that I need to find the right path, not the easy one, because the easy one doesn't exist.

    Zoti ju bekoftë!

  8. Eliana Osborn
    2:52 pm on January 13th, 2011

    Hey Bethany, I appreciate you doing this. You have been brave and I know you will be blessed for it. When you come down my way south sometime I'd love to see you.

  9. Liz
    3:14 pm on January 13th, 2011

    A wonderful and powerful interview that will help lift up so many of your sisters!

  10. Wife of an Addict
    8:19 pm on January 13th, 2011

    Thank you for sharing your story. I knew about my husband's addiction before we got married. I married him because I had struggled with my own addiction to pornography and believed that we could work through it together.

    I learned last night that he has been in a relapse for the last four months. This post was so timely for me. We have spent the day talking to each other and with the bishop of our ward. We are preparing to take the next steps and attend Addiction Recovery meetings as well as counseling through LDS Family Services.

    I pray that together we can overcome this struggle.

  11. Monica
    10:08 pm on January 13th, 2011

    Bethany – thank you for your courageous honesty. The more we know we are not alone, the greater our trials can be borne. Thank you for emphasizing that mere avoidance is no longer enough, and that acceptance of our own and our children's feelings need to be accepted, validated, and heard. There is no room for shaming in God's heart, for us – and we need to offer the same to all those around us. Thank you for proclaiming truth's that bespeak a Savior's unconditional love, gleaned through the most arduous of heartbreaks. All my love and prayers.

  12. Debra
    11:53 am on January 14th, 2011

    Thanks to you, your husband, and the Mormon Women Project for shining a light on something that is often discussed in too simplistic of terms. I have had to wrestle with the subject matter on a number of fronts. Hearing women talk about their perspectives on the subject is tremendously helpful. It is still such a taboo, and there is incredible loneliness for those of us who feel the immense pressure not to speak of it. Thank you again! You give me hope! Brave, brave, brave!

  13. Tiffany W.
    5:36 am on January 15th, 2011

    Bethany, thank you for courage and honesty in sharing your story. Thank you for sharing your name and your face. You are a powerful example on many fronts: working with and supporting your husband as he struggles with his addiction, having strength to separate when appropriate, and recognizing your own need for healing.
    This was very, very powerful.

  14. Jen
    12:00 pm on January 15th, 2011

    Bethany-
    You are beautiful. I went back to look at your pictures after reading your story and I felt such love for you. You are so incredibly brave. I admire your courage in being honest with your experience with pornography and also the courage it takes to understand and express deep emotions.

    Most of us are still scared and uncomfortable discussing pornography. We need to follow your example! I am sincerely praying for you, your husband and your sweet kids.

  15. Mandy
    8:52 pm on January 15th, 2011

    i felt the spirit so strongly while reading your thoughts and i wanted to thank you so much for allowing me in on your secret over these past four years! knowing you as a crafting icon, super mom, and hilarious fun-seeker in addition to a spiritual giant for daily overcoming these trials has greatly increased my own personal testimony! i count myself blessed to touch toes with you!

  16. Laree
    1:44 pm on January 16th, 2011

    Faleminderit për të qenë aq i guximshëm dhe na lënë e di se ne nuk jemi vetëm. I Liked what you said about the fact that a pornography addict is usually a good, normal person. We need to stop writing them off as perverts. Unë kam një pyetje. Are pornography addicts routinely excommunicated?

  17. Rose
    8:11 pm on January 16th, 2011

    Thank you for sharing your story with all of us. You are one courageous woman! Blessings to you as you continue on your journey.

  18. Michaun
    9:58 pm on January 16th, 2011

    I was impressed by your story. I have a son who struggled with this addiction for a couple of years before he came to me to confess after a family home evening lesson focused on the strength of youth book. It has been a very difficult journey. It has tore my heart in tiny pieces. I knew that I had to love him and get him some help and stand by him. I made sure that we had open communication. I am extremely grateful for the atonement and how it helped my son. I am happy to say that he is now serving a mission. Something that I didn't think would ever happen. I will always be amazed at my son's ability and strength to overcome the addiction. What helped the most was having the most remarkable Bishop that was a constant help and a very patient and amazing psychologist. It seemed to take a long time before my son could completely forgive himself. He did. I beat myself up so many times. What did I do wrong as a mother? It took my Bishop telling me that it was not my fault and quit blaming my self, before I could regain control of my emotions. I am so grateful to belong to this church. I would have lost my son a long time ago. Ka shpresë. There is forgiveness. There is a Savior who died for our sins. I have never been so appreciative of what the Savior has done for us until this past 6 months when I was able to see the atonement in action. My son is very open about what happened and even shared his experience in Relief Society. That was a tough day for me. I had to give a lesson on Pornography. He was amazing and gave alot of hope to others. If a teenage boy can conquer this, anyone can. It takes alot of love and support and I learned to never ever give up. I know that Heavenly Father would never give up on us either.

  19. L.
    10:27 pm on January 16th, 2011

    I admire your courage in coming out publicly about this. I have known about my husband's addiction for about a year now, and a lot of the time the most difficult thing for me is the secrecy of it all. I feel like it's not my burden to share, so none of my friends or family know: I carry it alone. I fear we'll never have a “normal” life. I'm glad you've been able to find so much peace and calm, and I hope that this message will circulate far and wide so that other sisters will know they are not alone: we are many.

  20. K
    10:47 pm on January 16th, 2011

    I have the same question as Laree — was the excommunication a result of pornography viewing alone?

  21. Stacey
    11:00 pm on January 16th, 2011

    Thank you for sharing your story, and thank you, MIchaun, for sharing about your son. We've been dealing with the hellish repercussions of a young teen who has been viewing porn and making some poor decisions. These decisions resulted in legal action and his removal from our home for a time. Thankfully, we were led to helpful counsellors and a reasonable judge and our family is healing. Thank you for the advice to have discussions with our children about pornography. I wish we'd discussed things more in-depth than we had. The Savior is helping to heal us, and in a surprising way, my prayers for this son to be happier in our family are being answered. I can't believe we've had to go through this – and there really is no one you can talk to about it when you're dealing with minor children whom you want to protect – but I have great hope that we will all be better for having dealt with the problem now.

    I am hoping for the best for you and your family and for all those struggling with this insipid evil. Heavenly Father wouldn't allow us all to have this problem in our lives if there wasn't hope for recovery.

  22. B.
    1:17 pm on January 17th, 2011

    Bethany,

    Thank you so much for sharing your story. I, too am facing the challenges of a husband who is addicted to pornography. I have such a hard time compartmentalizing it all, on one side is my husband who I love so much, and have for the past 7 years – and on the other side is the man who has kept secrets from me, broken trust, and hurt our little family. I've known about his addiction for the past 5 years – he was completely clean for the last 2, and then he relapsed this last week. I miscarried the day after I found out, and I am having trouble holding it together.

    However, your beautiful article gives me hope. Hope that I can trust again. Hope that I can give my burden to Christ and heal myself. I guess I just need to make self-healing a priority right now, then I can deal with the rest.

  23. Bethany
    3:04 pm on January 17th, 2011

    The way that I understand excommunication is that a person is excommunicated when they have put their own salvation at risk because they are operating under the covenants they made at baptism and often times the temple. When they repeatedly break those covenants they are risking their salvation and so when a sin (any sin) gets to a point that the person seems to not be able to control themselves(because they don't want to or otherwise), excommunication needs to be the answer so that that person can be protected, given the chance to get better while not breaking those sacred covenants and given- if they so choose-a fresh start.

    Nga ajo që unë kuptoj se ka vetëm disa mëkate ku shkishërim është në thelb një e dhënë-dhe jo pornografia nuk është një prej tyre. Unë kam dëgjuar nga burrat (dhe gratë) që kanë pasur një problem me të për aq kohë të gjatë ose të anëtarëve që mbajnë thirrjet ku ata kanë një kujdestari të madhe (presidentin e kunjit, etj) duke u excommunicated për pornografinë por në rastin e burrit tim varësisë kishte përparuar gjatë viteve të sjelljeve të tjera seksualisht devijante kryesore për shkishërim tij. Por unë nuk mund të pretendojë që të dini të gjithë për shkishërim.
    Unë e di se CDO rast është individuale dhe se çdo person është gjykuar kundër tyre nga burra të drejtë duke përdorur fuqinë e priftërisë dhe frymëzim të drejtpërdrejtë. Ata të marrë atë shumë seriozisht dhe unë e di se burri im ishte excommunicated për mbrojtjen e tij dhe për një shans që të ketë përsëri shpresën e shpëtimit.

  24. Jerome
    02:04 më 18 janar 2011

    Unë e dua këtë llogari sinqertë, por unë duhet të them unë ndihem mjaft i zënë ngushtë për burrin. Unë nuk mund të ndihmojnë por mendoj se ky artikull ka qarkulluar nëpër lagje dhe rrezik ku ai jeton, dhe se shumë njerëz ai e di e kanë lexuar atë. Ndoshta kjo është pjesë e procesit të shërimit, duke u poshtëruar publikisht në sjelljen e përmirësuar.

    Sinqerisht, unë nuk gëzojnë diskutimin dhe e gjeti atë Insightful, por ndihet i vështirë në emër të burrit të gjithë kohës.

  25. Burri
    11:58 më 18 janar 2011

    Kjo është burri folur: "Faleminderit për shqetësimin tuaj të sinqertë në emër tim, por unë nuk jam i zënë ngushtë! Unë jam më shumë i mërzitur që njerëzit janë të zënë ngushtë dhe të turpëruar nga ajo. E vetmja mënyrë për të ndryshuar që është për të vënë një fytyrë në të, që gruaja ime mori vendimin e vështirë për të bërë. Ajo vetëm bëhet i vështirë kur të tjerët nuk mund të flasim për këtë në mënyrë të hapur pa ndjenja i zënë ngushtë nga ana e pornografisë teksti dhe Shpresojmë se ky artikull mund të hapë derën për këtë ndryshim. Ky ishte një vendim që ne, Bethany dhe unë, e bërë së bashku por internetit nuk është quajtur Men Project Mormon. Unë do të pajtohem se poshtërim publik nuk është aspak një mënyrë e mirë për të shëruar, por unë nuk jam i turpëruar nga kjo. Ky është fati, zgjedhjet e mia mi dhe gjithashtu perfeksionues zjarri im. I mbështetur wifes veprimet e mia në ndarjen e historinë e saj 100%. As njëri prej nesh është në kërkim për admirim apo keqardhje ne vetëm duam kjo stigma për të ndryshuar! Thanks again për shqetësimin tuaj. "

  26. Emily K.
    12:43 më 18 janar 2011

    Oh Bethy. Thank you so much për ndarjen e kjo. Unë soo kam dëshirë mund të ketë qenë atje për të ndihmuar, por, edhe një herë, ju jeni të vendosur një standard të tillë të drejtë për të tjerët. Unë lutem për ju shpesh. Unë e di që ju do të ndihmojë të tjerët në mënyra shumë më tepër se sa ju e dini. Lavdi zotit për një i mëshirshëm, i dashur Shpëtimtarin, i cili kurrë nuk na lë vetëm.

    I dashur komentet e burrit tuaj. Kjo është aq e mahnitshme se pas çdo gjë që ju mund të qëndrojnë të bashkuar. Kjo definitivisht hit shtëpi për mua, dhe unë do të jenë të mësuar fëmijët e mi në lidhje me seksin dhe pornografinë.

  27. S
    13:10 më 18 janar 2011

    Ju të dy falënderoj për ndarjen tregimin tuaj. Është e mrekullueshme që ju jeni në një vend tani që ju mund të bëni atë. Unë shpresoj se ju jeni në gjendje për të prekur shumë me këtë dhe për të ndihmuar të tjerët të shkoj në të njëjtin vend. Ajo duhet të jetë më shumë në të hapur dhe unë jam i kënaqur keni pasur guximin për ta bërë këtë. Kam miq që janë të prekur nga i njëjti problem dhe unë e di se ai i ndihmoi ata aq shumë për të të jetë në gjendje të bisedoni me të tjerët në të njëjtën situatë.

  28. Diony
    22:44 më 18 janar 2011

    Thanks Betani për të qenë aq i hapur dhe ndarjen tregimin tuaj. Ajo merr një shumë guxim, unë e di sepse unë kam qenë nëpërmjet saj. Unë kam qenë i martuar 14 vjet për një droguar pornografinë, por ka shpresë, ndihmë dhe shërim. I shkroi një libër në lidhje me atë që quhet Torn Përveç-ndoshta ajo mund të ju ose dikush që njihni të ndihmojë. Më shumë informacion është në web faqen time. Unë uroj që ju dhe burri juaj të gjitha të mirë si ju të vazhdojë të punojë me këtë së bashku.

  29. Jerome
    05:53 më 19 janar 2011

    Husband

    Pajtuar stigma nuk duhet të jetë atje, që të bëjë të gjithëve një dëmtim.

    Duke ditur se ju jeni krejtësisht ok me këtë shkallë të ndarjes është e mjaftueshme për mua. Për sa kohë që ju të gjeni të dobishme atëherë shkoni për të. Unë mendojnë se është as e gabuar dhe as të drejtën për të transmetuar në këtë nivel, vetëm preferencë.

    Duke mos qenë në të njëjtën situatë unë nuk mund të vërtetë e di se si unë do të vazhdoj, por unë dyshoj unë nuk do të jenë të kënaqur me këtë nivel të ndarjes. Nëse ajo ju përshtatet, atëherë ajo ju përshtatet. Për mua artikull do të kishte qenë po aq kuptimplotë nëse do të ishte bërë në mënyrë anonime, por kjo është vetëm mua. Unë ndihem unë jam i aftë për të kuptuar seriozitetin e një situate pa nevojë një fytyrë të lidhur, por për disa që ndoshta "e sjell atë në shtëpi." (Unë të kuptojë se sa mospërfillës që vija e fundit mund të tingëllojë, por unë jam duke qenë i sinqertë. Unë punoj në newsmedia dhe të kuptojnë rëndësinë e shoqërimin ngjarje me njerëz të vërtetë dhe të familjeve.)

    Mendimi-I Final ju uroj më të mirë në udhëtimet tuaja, individualisht dhe së bashku.

  30. M
    18:36 më 19 janar 2011

    Ndoshta në fillim (ajo ka qenë katër vjet) burri nuk do të kishte qenë në gjendje të bisedoni si haptazi me dikë tjetër përveç anëtarëve të familjes së ngushtë dhe ata që punojnë me të për të kapërcyer varësinë e tij dhe kurrë nuk do të kishte menduar histori e tij do të vihet në një artikull si ky. Unë nuk jam duke u përpjekur për të folur për burrin, është vetëm një mendim. Bethany dhe burri, ju keni të dy treguar aq shumë guxim dhe forcë. Ju faleminderit për ndihmën dhe shpresoj se ju jeni duke i dhënë për të tjerët!

  31. Shërim
    08:59 më 19 janar 2011

    Faleminderit, Betani, për ndarjen tregimin tuaj. Ju jeni shumë i guximshëm dhe unë mendoj se ju jeni të drejtë se ne kemi nevojë për të hequr turpin dhe flasin më shumë sinqerisht me fëmijët tanë në lidhje me të. Si unë peshoj këto situata të vështira unë pyes veten se sa brezi ynë i grave po paguan çmimin për vendimet e gjeneratave të mëparshme të femrave. Sigurisht ne nuk mund të bëjë zgjedhje për askënd tjetër, dhe njerëzit janë krejtësisht të përgjegjshëm për mëkatet e tyre, por duket barrën e grave që burrat do të rritet vetëm në standarde nënat e tyre, motrat, girlfriends dhe gratë e caktuar për ta. Ishin nëna dhe motrat e burrave të tanë "gratë pa kuptim ngarkuar me pasione të ndryshme"? Kjo është ndoshta vetëm një strategji përballuese i çuditshëm, por si unë të përpiqet për të gjetur shërim nga problemet burri im filloi në shtëpinë e tij të fëmijërisë, shpresa më e madhe që unë mund të gjeni është për të ruajtur një standard të lartë të pastërtisë për fëmijët e mi përmes shembullit të asaj që unë vetë të lexuar , shikojnë, dhe dëgjoni.

  32. Ofenduar
    01:51 më 21 janar 2011

    Unë gjej premisë shumë të këtij neni jashtëzakonisht ofenduese, dhe unë nuk mendoj se kjo është një mënyrë shumë efektive për të adresuar problemin. Ndërsa unë nuk pajtohen se ka një njollë e panevojshme bashkangjitur obsesioni me pornografinë në mesin e anëtarëve të Kishës (një stigmës që është, në pjesë të madhe, për shkak të mënyrës pornografia është drejtuar nga podiumi), histori Betania-së bën më shumë për më tej atë stigmën se për të anuluar atë.

    Që një grua do ta konsideronte divorcing burrin e saj për një obsesioni me pornografinë është shqetësuese, për të thënë aspak. Se ajo ishte një nga mendimet e saj e parë është shumë më i aktakuzës në Kishë se ajo është në Betani. Shumë, shumë gra mormonë janë të indoktrinuar të mendojnë në këtë mënyrë, dhe në vend do burri i tyre të jetë një alkoolike apo një narkoman se një droguar pornografisë. Përveç në raste ekstreme, pornografia nuk është bazë për divorc. Jo, nëse ju e doni dikë, dhe jo në qoftë se ju jeni me të vërtetë duke u përpjekur për të dashur dikë si bën Krishti.

    Ju lutem, mos interpretojnë këtë post si një sulm në Betani-ajo nuk është. Unë e kuptoj se ka shumë më tepër për këtë histori se ka qenë e shkruar (deklaratën e burrit se "probleme të gjithë filluan me pornografinë" e tij duket se tregojnë se aty ishte më shumë në vazhdim e sipër. Ajo gjithashtu duket se Bethany ka pranuar sa më shumë në komentet e saj) dhe veprimet e burrit përtej pornografisë mund të meritojnë divorc. Kjo tha, artikull është mjaft e paqartë në këtë drejtim, dhe të jep përshtypjen se ai ishte excommunicated për shkak të një obsesioni me pornografinë. Kjo Implikimi është e dëmshme, dhe ka pak për të larguar stigmën bashkangjitur obsesioni me pornografinë. Përkundrazi, ajo përforcon atë. Sa më pak të ngjarë është dikush që të rrëfej një varësisë pornografisë nëse ai mendon se gruaja e tij do ta lërë atë ose ai do të jetë excommunicated dhe në mërgim?

    Ajo është gjithashtu shqetësuese se kështu gratë kanë vlerësuar Betani për ndarjen historinë e saj. A jemi të marrë nga ajo përgjigje që më shumë gra do të donte për të shkuar publike me detaje shumë, shumë private të problemet e tyre martesore? Përsëri, është që supozohet të bëjë dikë më shumë gjasa për të rrëfej një varësisë pornografisë? Bethany nuk është asgjë nëse nuk i guximshëm, por unë mendoj se kjo do të kishte qenë po aq efektive (më kështu, në të vërtetë), po të ishte bërë në mënyrë anonime.

    Pavarësisht nëse janë apo jo Burri ka të gjelbër-ndezur këtë vendim-dhe duket se ai e ka-ka nuk është një arsye e vetme pse kjo nuk mund të ketë qenë aq efektive në anonimitet. Në fakt, në qoftë se qëllimi i vërtetë i këtij neni është që të shpërndajë stigmën bashkangjitur obsesioni me pornografinë, ajo do të kishte qenë më efektive për të postoj një foto të burrit. Ai është djalosh normal me stigmën, pasi të gjithë. (Unë nuk dua të di burrit të identitetit-i them se thjesht për të treguar se nuk kishte asnjë përfitim të vërtetë për të mësuar identitetin Betani-së.)

    Unë uroj Betani dhe burri i të gjithë të mirë, dhe unë sinqerisht shpresoj që ata të kapërcyer gjykimet e tyre. Unë shpresoj ajo që njerëzit të marrin nga histori Betania është se, ndërsa pornografia është shkatërruese, po aq shkatërrues është qasje e përbashkët Mormon të varësisë pornografinë. Abuzimi fizik dhe seksual baza për shkurorëzim. Alkoolizmi dhe abuzimi i drogës mund të jetë bazë për divorc. Në shumë raste, akte seksuale me një partner tjetër përveç bashkëshortit tuaj baza për shkurorëzim. Watching rriturit miratoni kanë marrëdhënie seksuale në një ekran me ngjyra të ndezura nuk është bazë për divorc. Pornografia mund ose nuk mund të jetë një katalizator për ndonjë ose të gjitha ato, por pornografia në vetvete nuk është bazë për divorc.

  33. Marci
    07:05 më 21 janar 2011

    Faleminderit ofenduar! Kjo nevojitet për të thënë.

    Ndërsa pornografia mund të ndjehen si një tradhti, unë nuk mendoj se tradhti Bethany-së duhet të shkarkohet ose. Burri i saj në mirëbesim në të. Ai e ndau luftën e tij personale me të dhe gjëja e parë që ajo bën është të shkoni dhe thirrje mommy e saj? Ne jemi të braktisë babanë dhe nënën tonë dhe të bashkohet me bashkëshortin tonë. Në shkallë tradhëti, transmetimin dobësitë e burrit tuaj për familjen dhe miqtë tuaj (dhe tani me internet), duket si një mëkat shumë të madh dhe më të dëmshme në një marrëdhënie sesa pornografi. Se burri Bethany-së ranë dakord për të kjo vetëm dëshmon se sa ai ka qenë browbeaten mbi këtë. Çdo njeri i cili do të lejojë që kjo nuk duhet të ketë dinjitet shumë majtas.

  34. SM
    03:07 më 21 janar 2011

    Kjo formë e zbulimit duket jo vetëm e papërshtatshme, ajo gjithashtu duket të jetë i mangët në ndonjë maturi. Po në lidhje me fëmijët, nipërit e mbesat, etj, e Betani dhe "burrin" (si në qoftë se ka një vello të fshehtësisë këtu ... sa Bethany-së jetojnë në Mesa, janë 31 vjeç dhe e ndeshjes foton e postuar?)? A është kjo trashëgimi e shkruar që ju do të dëshironi të mbahet mend për të?

    Unë do të këshillojë botuesit e kësaj oferte e faqes për të hequr të dhënat personale dhe të bëjë ky anonim sa më shpejt të jetë e mundur. Gjërat do të, në fund të fundit, "të shkojnë viral" dhe detajet këtu janë shumë të veçanta për të mbrojtur këtë familje. Dhe unë nuk jam duke menduar për Betani dhe "burrin", per se, por fëmijët tani dhe më e rëndësishmja, në të ardhmen.

  35. Touched By Ndershmëria e saj
    16:36 më 21 janar 2011

    Unë jam kaq mirënjohës për artikullin Betania-së. Unë kisha një ndjenjë të tillë të paqes dhe mirënjohje ndërsa lexim, dhe një rehati në zemrën time se gjendja ime do të jetë në rregull. Kjo më jep shpresë se të tjerët po e gjejnë rrugën e tyre nëpër këtë dhe se edhe unë mund të gjeni shërim për zemrën time të thyer.
    Kur i lexoj këto komente më të fundit kam pasur një Angst në rritje në gropë të stomakut tim. Gone ishte se ndjenjë e qetë të Shpirtit. Unë jam i sigurt se ka pasur shumë lutje dhe meditim shpirtëror bërë nga ky çift i ëmbël si ata konsiderohen ndarjen historinë e tyre për të gjithë ne për të dëgjuar. Unë jam i sigurt se nuk ishte pa frymëzim e vërtetë me të cilën Bethany lindi zemrën dhe shpirtin e saj për të ndihmuar, po të ndihmojë, të tjerët. Si unë.
    A është kjo për dikë tjetër për të thënë përshpëritjet e Shpirtit në zemrën e saj ishin të pavërteta?
    A është ajo për dikë tjetër për të thënë se e thyer dhe goditet zemra ime, shkatërrim unë kam ndjerë vit pas viti, kohë pas kohe, dhe ndjenjat dërrmuese e dëmshme unë kanë për të qenë të pa-zgjedhur, padashur, i pavlerësuar, të shëmtuar, i panevojshëm dhe i tradhëtuar në fund të fundit nuk janë arsye për mendimet e lënë burrin tim?
    Jo. Kjo është gjendja ime. Lufta ime. Dhe vendim tim.
    Si unë jam i sigurt Bethany bëri me vendim të ndihmuar me këtë artikull, unë do të kthehet për të agjërimit dhe lutjes, për të njohuri tim të shlyerjes dhe çfarë do të thotë për mua, dhe me ndihmën e zbulesës personale unë jam i drejtë për të, Unë do të bëjë vendimin tim dhe unë do të di se është e drejtë për mua.
    Ajo nuk mund të jenë të tjerët zgjedhje do të kishte bërë në situatën e tyre, por rruga ime është e ndryshme se çdo tjetër. Siç është Bethany-së. Unë besoj se një pjesë e rrugën e saj ishte për të forcuar më sot. Dhe për të kujtoj mua se Shpëtimtari është i ndërgjegjshëm për mua dhe lufton mia.

    Faleminderit Betani. Ju kanë prekur zemrën time dhe i dhënë shpresë. Unë jam mirënjohës për ju dhe kurajo juaj.

  36. Bethany_the_Naive
    17:07 më 21 janar 2011

    Unë pajtohem me fyer, Marci dhe SM. Kjo është shumë e papërshtatshme për ju që të vë në dukje diçka shumë private dhe personale me botën dhe jo të trajtuar këtë si një çift me këshillim të mundshme, që është një çështje private. Nëse dikush po dëmton besimin dhe integritetin në këtë marrëdhënie më tej, është e Bethany. Askush tjetër nuk ka nevojë të jenë të ftuar në dhomë gjumi tuaj! As edhe një udhëheqës mormon kishë i cili nuk ka asnjë përvojë të mëparshme profesionale këshillim!

  37. CRH
    05:33 më 21 janar 2011

    Disa postera kanë komentuar trimëri Betani-së në vijnë më shumë për këtë, por unë mendoj se personi duke u harruar këtu është burri i saj. Si e bën ai ndjeheni për këtë shpalosje? A ai të japë lejen e tij për të që të ndajnë këtë apo e ka ai qenë në gjendje për të ndarë pikëpamjet e tij?

    Na vjen keq për të grumbullohem në, por unë duhet të pajtohem me postera të tjerë. Kjo është një çështje personale brenda një martesë. Ndërsa Bethany ka të drejtë me të vërtetë për të shkruar për përvojat e saj personale, por nuk mund të shmangur pasojat e ndarjen detajet intime të martesës së saj në botë online. Anonimiteti mund të ketë qenë një veprim i mençur këtu.

  38. TRich
    06:38 më 21 janar 2011

    @ Hutuar

    Ju bëni një pikë e mirë, por unë mendoj se ju ende nevojë për të mbajtur gjuhën e respektuar.

    Pika për fëmijët dhe të familjes është veçanërisht e rëndësishme. Unë thjesht nuk e shoh përse kjo është një ide e mirë për të shkuar publike, kur ju e dini fëmijët tuaj dhe familja e zgjeruar mund të shihni këtë për vite në të ardhmen.

    Përveç kësaj, unë mendoj se çiftet nganjëherë LDS të krijuar një jetë seksuale që është ndërtuar si një shtëpi e kartave. Një pamaturi, si shikimin pornografi, e bën rrëzimin shtëpi poshtë. E njëjta gjë mund të mos ndodhë me një çift jo-LDS (ose ndoshta ajo do). Por kur martesa dhe intimiteti është i lidhur shumë ngushtë me spiritualitetin (që në fenë tonë është i lidhur me ndjekjen e pastërtisë dhe përsosmërisë), atëherë njerëzit mund të jenë të vendosur vetë për dështim.

    Me tha se, unë nuk dua të minimizuar dëmin që porn mund të shkaktojë. Por unë mendoj se ajo gjithashtu duhet të ekzaminohet pse shteti i Utah ka një normë tepër të lartë të përdorimit porno. Qartë Bethany nuk është defekt kapak off e asgjë. Porno është pikë e përbashkët e diskutimit në kishë - ndoshta tepër të zakonshme. Qasja e tanishme nuk është duke punuar.

    Zgjidhja qëndron me një qëndrim të shëndetshme ndaj seksit dhe zgjidhje praktike ndaj uljen e konsumit. Natyrisht ka filtra të internetit, por ka edhe software që do t'ju tregojë saktësisht se çfarë njerëzit janë duke kërkuar në në kompjuter. Duke pasur filtrat e internetit dhe software që monitoron përdorimin e internetit duhet të jetë e nevojshme në çdo kompjuter në një familje të LDS-së dhe kreu femër e familjes duhet të jenë vetëm që mbajnë fjalëkalimet në software. Vërtetë, porn ishte problem para mes të viteve '90, por kjo nuk ishte problemi është tani.

  39. admin
    19:12 më 21 janar 2011

    Nga administratori MWp: Relevant për pikë # 3 në Udhëzimet tona Comment, disa komente janë hequr nga ky post. Commenters e ardhshme duhet të jenë të vetëdijshëm se Bethany dhe Burri ka punuar së bashku për të marrë vendimin për të ndarë historinë e tyre me ne. Në fakt, Burri komenton veten e tij në këtë thread.

    Çdo koment ardhshme që berate vendimin e tyre apo besimet e tyre fetare do të fshihen.

SEO Powered by SEO Platinum nga Techblissonline