24 Nisan 2013 by admin

17 Yorumlar

İlahi Üzerine Düşünceler

İlahi Üzerine Düşünceler

Fiona Givens

Bir bakışta

Son derece popüler kitabın kocası ile ortak yazar olarak, "ağlıyor Tanrı," Fiona Givens kutsal olduğu gerçek karakterini dışarı arama yapmak için Tanrı'nın karakteri ve onun sorumluluğu hakkında derin düşündü. Bu röportajda, o ona Katolik plan Mesih'in önemi onun anlaşılması destekli nasıl Tanrı'nın gerçek karakteri, arar nasıl onu kişisel yansımaları paylaşıyor, ve nasıl onun çocuklarına bu kutsal bilgiyi geçer.

Nasıl teoloji tanımlıyorsunuz? Biz Kilisesi üyelerine kelimeyi söyleyin, bu iki şeyden birini birini anlamına gelebilir: Joseph Smith veya tamamen kodlanmış diğer peygamberlerden aşağı geldi ya da bir şey; ya da, Mormon açık bir kanon var ve biz teoloji ne olduğu hakkında geniş düşünmek gerektiğini hangi düşünce diğer zorlanma var. Bu yüzden sizin için nedir?

Ben ilahi bir sürekli yansıması olarak tanımlamak. Mormon açısından, her şeyin gerçekten Mesih'in tanıklık inanarak ... ayak izleri, izlerini bulmak, her yerde ilahi arıyorum, sürekli Rabbine süzgün kalbini sahip olacaktır. Ben ilahi üzerine yansıtmak için, Kilise bireysel üyelerinin, özellikle kadınlar olarak bizim sorumluluğumuz olduğunu düşünüyorum.

Ben arka plan burada önemli olduğunu düşünüyorum. Ben Katolik olarak yetiştirildim ve bu inanç geleneği seviyorum. Ama Mormon oldu sebebi benim inanç geleneği tamamen Mesih gizlenmiş olduğunu hissettim olmasıdır. O aziz sayısız tarafından ve özellikle Tanrı ile arabulucu olarak O'nu yerini almıştı Annesi tarafından gizlenmişti. O aslında Baba ile bizim Şefaatçi olarak onun pozisyonunu kaybetti ve ben Mormonlar İsa ön ve orta koymak olduğunu hissettim. Bu pozisyonda Mesih'i tutulması, ancak, her zaman bir savaş olduğunu; Ben, herhangi bir inanç geleneğinde merkezi Mesih'i tutmak zor olacak biliyorum yeterince uzun bu Kilisesi üyesi oldum. Ben putperestlik eğiliminin evrensel olduğunu düşünüyorum ve bu diğer daha erişilebilir bulmak rakamlara, ilişkilendirmek daha kolay, ya da kendi modalaştırmanın kahramanları ile Allah'ı yerinden için caziptir. O geri Cennette Babamıza yoldur çünkü ama bizim ibadet merkezi O'nu tutmak için bize yakışır.

Ben gerçekten sade ve değerli şeylerin çoğu dışarı atılmıştır ki Joseph katılıyorum çünkü biz kutsal aramak zorunda öğüt seviyorum, ama ben de çok şey olmuştur Edward Beecher'a [Harriet Beecher Stowe kardeşi] katılıyorum aslında kötü niyetli olduğunu oraya koydu. Benim enerjilerini odak nerede kutsal aranıyor olduğunu; Joseph söylediği gibi, sadece biz kurtuluşa iman egzersiz yapabilirsiniz karakterini ve Tanrı'nın özelliklerini bilmek olduğu, çünkü Tanrı'nın doğru karakterini ve özelliklerini bulmak için hangi yapmamızı istedi ne yapmak çalışıyorum. Bu benim için büyük. Tanrı'nın öğrenmek için nereye kanon olduğunu. Joseph yanlış özellikleri ve nitelikleri vardır konuldu, çünkü biz aslında Allah'ın olan bu özelliklerini bulmak için kutsal aracılığıyla "arama" gerektiğini ima edilmektedir. İlahiyat, bu anlamda, büyük kişisel yatırım gerektiren, bu nedenle titiz ama senin, netlik ve ihtişamı paradigma kayması anlar muhteşem.

Benim enerjilerini odak nerede kutsal aranıyor olduğunu; Ben Joseph Tanrı'nın doğru karakterini ve özelliklerini bulmak için hangi yapmamızı istedi ne yapmak çalışıyorum.

Ben özellikle Vahiy 12. seviyorum. Siz yıldızlı ve ay ... Bu kadının muhteşem bir vizyonu olan bir kadının bu güzel bir görüntü var. O çocuğunu sunar, hamile ... çocuk göğe yakalanmış ve daha sonra o ejderha yüzleşmek için bırakılır. Biz kutsal onunla cennet konağın üçüncü aldığını bize bildirir, çünkü ejderha Lucifer olduğunu biliyorum. Yani sadece çocuğunun teslim olan bu kadını, var, ve o kendi başına şeytanı karşı karşıya bulunuyor. O saldırı dayanabilir ki hiçbir yolu yoktur. Ayet 6 önemli kutsal ve ben bunu okuduğumda o gün, benim bütün evren sevinç aydınlattı ve benim Weltanschauung sonsuza dek değişmiş oldu. Bu hemen hemen Joseph edildi James 01:05 gibiydi; nefesimi aldı: ". Ve o Allah'ın hazırlanmış bir yere indirdiği nerede kadın orada bir bin iki yüz altmış gün onu beslemek gerektiğini, çöle kaçtı" Biz o çöle kaçar okudum - ne döneklik çağrı - O Tanrı'nın beslenir nerede. Kilise yok değil, o tamamen yok olmaz. Ruh besler nerede, yeraltı çekilir. Bu benim için öylesine ezici oldu: Tanrı nasıl döneklik bir kilise beslemek nedir? Nasıl O artık tuşları ve yönetmeliklere rahiplik bir kilise besleyen nedir? Peki, Ona tüm zamanların en büyük filozoflar, şairler, yazarlar, besteciler ve düşünürler gönderir. Tanrı hiçlikten yaratmaz; biri zaten var olmayan bir şey geri getiremez; Restorasyon için yapı taşları her zaman vardı. Yani, bu sadece harika.

Benim için, o Yusuf'un yüce zihninde ciddi bir teolojik çalışmanın başlangıcı oldu. Yusuf dedi ki: "Presbiteryenler gerçeği varsa, bu kucaklıyorum. Metodistler, gerçeği varsa o da kucaklıyorum. Eğer saf bir Mormon "çıkıp isterseniz dünyadaki tüm iyi alın. Hakikat ve güzellik dünyasından alınan ve Joseph tam olarak bu gibi Restorasyon görmedim edildi: "yükselen yukarı başlangıcı ve dışında benim kilisenin ileri gelen vahşi-berrak ay gibi ve güneş gibi, adil ve korkunç afiş "(D & C 05:14) ile bir ordu gibi. Devrimci değil mi? Tamamen döneklik ne bizim görünümünü değiştirir. Onlar şimdi restore Priesthood tuşları ve yönetmeliklere kavuşmak için ileri gelmek için hazır olana kadar iyilik, güzellik ve doğruluk beslenen edildiği bir bahçe oldu.

LDS_woman_photo_Givens2

O ilahiyat benim anlayış parçası: hakikat-avcılık gitmek için. Biz her yerde doğruyu bulabilirsiniz. Biz de vefasızlık bir sürü karışık bulabilirsiniz. Ben bize iyi ve kötüyü bilme meyve aynı ağaç değil, farklı bahçelerinde üzerinde olduğunu fark etmek için önemli olduğunu düşünüyorum. Biz çok karanlık yerlerde çoğu zaman gerçeği bulacaksınız. Bunu biz gerekirse gerçeği bulmak için cehenneme gitmek için hazır olması gerektiğini söyleyen Brigham Young olduğunu düşünüyorum. Bu Joseph ve bize verilen bir harika, geniş tedbir dışarı Brigham-go ve hakikat ev-bizim hayatımıza kilise-getirmek.

Dediğiniz zaman size Vahiy okudu ve dışında kalan ve kötü niyetle koymak hem şeyler aradı, sen araçları ne tür kullandınız?

Dışında bilgelik aramak için bizi teşvik Doktrini ve Sözleşmelerinde güzel bir kitabe vardır "iyi kitap." Benim öğretim benim hayata en iyi kitap bir dizi getirdi ama aynı zamanda yakın aracı uygulamak bana öğretti , onları incelemek üzere metinsel okuma. Bu kutsal ararken kullandığım aynı araçtır. Ben yoğun bir çalışma, kutsal gerçeği olduğu gibi benimle rezonansa gelmiş bu büyük kitaplarda gerçeklerin yıl boyunca, bulduk. Aslında, çoğu zaman daha ikna edici ve derinden iyi kitaplardan belden ama aynı gerçekleri bulmak. Kendi Benim kutsal çalışma çorak bir kuruluş hayatıma girecek olan ve düşünceler, fikirler ve ifadeler ben hazine var ruhsal anlayışlı ve yetenekli yazarlar için değil olurdu.

Örneğin, "Sefiller" Victor Hugo olmasaydı ve bir türlü onun vurgu, merhametli, yardımsever ve Tanrı ihale, ben savunmasız Tanrı Musa'ya 7 tasvir bulundu olmayabilir. Ben bu Allah büyük acı inanıyorum başarıyla öfkeli soykırım bile O'nu tasvir var Eski Ahit, yazarları elinde adaletsizlik. "Ben şüphesiz Lorde [kızgın] ne nevyr shall nevyr dargın olduğunu oure gördüm: Ama ben o Tanrı'yı ​​gördüm ve o diyor Norwich Julian doğruyu konuşuyor bütün kalbimle ve zihin inanıyorum. Tanrı olduğu için, o pees [barış], o sevgi, o gerçek, iyi ve hys, hys bilgelik, hys charyte [sadaka] ... dargın olmak sufferythg hym Nott [onun olmasına izin vermez olabilir kızgın] "(Denise N. Baker, 64, parantezs mayın tarafından düzenlenen Norwich Julian Gösterimleri,). Biri yeterince zor görünüyorsa, bir Eski Ahit Hugo ve Julian'ın Tanrı'yı ​​bulabilirsiniz. Kenan kan ve duman altında Tanrı'nın eli hala gergin olduğunu nakarat çalışır. O, üzerimize O'nun gönül ve O, her zaman bize sevgi ve O'na geri, tüm anlayış passeth O'nun sevgisi ile, bizim sendeleyen adımlarına yapılan antlaşmaya sadık kalır.

Size yakın okuma ve ruhun yardımı ile bu gerçekleri keşfetmek edildiğinde, üzerinde ayrıntılarıyla üzere kullanılabilir ille bir şey, ve üzerine sürmek için özgür olabilir böyle şeyler arasında nasıl ayırt mi? Örneğin, çekirdek doktrin belirlenmesi ve biz sadece etrafında kültürel bariyerler inşa ettik şeylerden ayırt ilgili tartışmalar bugün vardır. Nasıl kendi hayatınızda temel doktrin ve çekirdek doktrini etrafında inşa edilmiştir çitler belirlenmesi arasındaki bu noktaları müzakere mi?

Mormonlar gibi, bazen kendimizi bir kabilenin bir parçası olarak düşünün. Ben Batı ABD'de Mormon büyümek yoktu çünkü kendimi, belki bir kabile parçası olmak düşünmüyoruz. Ve bunu değer. Benim için etiket "kabile" so hapsetmesi ve kısıtlayan-bir halkın küçük bir grup herkes "diğer"-ayrı kime olduğu için. Gospel mesajı, anladığım kadarıyla, kendi uygulamasında evrensel ve hem itiraz. Ben 30 yıldır ABD'de yaşamış olsa da, bu, Doğu Afrika'da büyüyen Katolik büyüyor ve ben genel Mormonizm ve dünya ile etkileşim şekilde haberdar olması İngiltere'de öğrenim gören benim erken yıldır. Ve benim miras ve İsa Mesih'in İncili benim üyelik aşkım bana bir tarafında ve içine Amerikan Mormonizm ve kültürü içine bakmak hangi oturup-üzerine ilginç bir bakış açısı-bunu diyebiliriz bir duvar verdik diğer yandan dünyanın geri kalanı. Ne yazık ki, benim görüşüme göre,-belki de bu "kabile" bakış açısının bir sonucu olarak, Mormonlar doktriner şeyler kültürel şeyler örgülü var. O kadar ki, en azından kültür (kabile) dışında herkes için değil, kültürel değerli olduğu doktrini, kurtarmak artık zor olduğunu. Ancak, çekirdek doktrini evrenseldir ancak kültür değildir çünkü biz iki ayrı esastır düşünüyorum. Kültür, aklıma, erişim çekirdek doktrin zorlaştırır. Joseph bize bunu keşfetmek için bizi güçlendirmek için yeterli çekirdek doktrin verdi. Her kişi, söylediği gibi, çekirdek doktrin erişmek ve o yaşıyor ve seviyor ne olursa olsun kültür hayatının uygulamak için özgürlük olmalıdır. Ama biz tek hayat veren olduğunu kabul etmek gerekir, diğer değildir.

Ben ilk, inanılmaz derecede güçlü kadınlar katıldı zaman Kilisesi'nde bazı harika kadın rehberlere vardı, ve ben onlara kazık ve koğuş seviyelerinde doktrinini açıklamak işitme hatırlıyorum. Ben etkilendim. Ben Mesih özel açıklamalarda kim gitti bir konferansta özellikle bir kadın vardı. Ve, belki de o kadar çok bana çarpıyordu neden kurala istisna oldu, ama ben bir kadının bu tür olmak istedim karar verdi. Ben belliydi çünkü Mesih'in bir anlayış geldi diye bazı gerçek kutsal gravitas vardı, o vardı olarak kutsal meşgul etmek istedim. İçerik kendisini edinmişse bir şey oldu; o kendi başına bu kursu takip etmiştir. Ben etkilendim. Bu kadın titizlik ile kutsal ile meşgul etti: Ben düşündüğümü hatırlıyorum. Ben bunu istiyorum.

Ben de beni sevmeye çalıştı ama ben balked hangi Kilisesi hakkında kültürel şeyler vardı, çünkü çok zor bulduk kadınları yaşadım. Örneğin, ben bir büyük İzcilik hayranı değilim. Benim erkek onlar için iyi İzciler, yapmak istedim. Ben onları destekledi ve malzemeleri ile sağlanır. Ama bakkal bir kız kardeşi geçti ve o onu son liyakat rozeti üstünde olduğunu beni bilgilendirdi - o kendini tanımlayan onu geçen oğlunun kendi İzcilik çabaları ile olduğunu anlam - şaşırdı. Hayır, ben hak rozeti şeyi kendim yapmak için gidiş değildi! Özellikle benim çocuklar çok küçükken ve Cub Scout toplantı ya da bir şey vardı bir zaman vardı, ama onlar kendi babası ile top oynarken bahçede olduğumuzu hatırlıyorum. Ben, onları kırmak onları arabaya koymak ve onların Cub Scout toplantıya götürün, ya da ben kendi babası ile top oynarken bahçede onları terk ediyor musunuz: Ben yapmak için bir karar vardı? Hangi benim çocuklar için en önemlidir? Ben kendi babası ile top oynarken daha önemli olduğuna karar verdi.

Ben dışarı orada benim konum tespit olduğunu düşünüyorum. İzcilik doktriner bir sorun değil ama ben katılmak benim oğulları gerek kalmadı, çünkü ben (ilginçtir rahiplik değil sahipleri,) dost kardeşler tarafından azarladı edilmiştir. Kilise programları ile bizim katılımı ile ilgili benim kararların çoğunun kökü bu olmuştur: bir şey aile zaman müdahale, eğer değerlendirildi ve yararlı olarak kabul değilse, o düştü. Ben kardeş kilise ayağa ve onların evlerinde bir kilise hizmet yönlendirmeyi geliştirmek olduğunu söylemek duydum. Ama sonra ben de programlar bizi desteklemek için burada ters olduğunu Kardeşler avukat duydum. Benim durumumda, iki karşıt bakıldı karıştı-at olmuştur azından koğuş düzeyinde. Ben iftiraya hissettim, belki de çok güçlü bir kelime olduğunu biliyorum ... ama ben kimin etkinliği ve doğruluk düzeyi aile zaman önemine çünkü benim vurgu yargılandı biri olarak dışında kuruldu.

LDS_woman_photo_GIvens3

Doktriner budur: Bunu yapmak için bütün bize-gerek, her anne-baba-gerçekten bir karardır oldukça dürüst düşünüyorsun? Aslında ne salvific nedir? Ve biz değil kilise üyeleri olarak meşgul olan birçok faaliyetleri vardır. Biz kendimiz için seçmek için izin gerekir. Geri belirli bir yol beni neden onlara bu görevdeki hissettim Bunlar kardeşlerim, muhtemelen kendi çobanlık nasıl bulduğunu müdahaleci ve acı sürpriz olacaktır.

Ne kadınlar bizim teolojik keşifler daha büyük bir yol almak için bugün ne yapabilirim? Nasıl tüketilen ve altı çocuk yetiştirme sırasında çok edebiyat sindirilir? Evde çocuk varken Muhtemelen okuduğunuz edildi. Biz kadınlar kendimizi daha iyi bir iş yapmak için bugün ne gibi CAN?

Biz bir aile ve ben çok kilise faaliyetleri birlikte okuyordu düştü nedenlerinden biri olarak yaptığımız en önemli şeylerden biri. Benim için, her gece benim çocuklarım okuyarak takip ailesel akşam çok önemliydi. Bu kutsal oldu. Onlar yaşlı ve gerekli ferrying başlayıncaya kadar, bunun kuyusu şekilde almak için hiçbir izin verdi. Ben olağanüstü edebiyat benim çocuklar tanıttı. Biz CS Lewis'in kitap okumak, biz yüksek sesle Beatrix Potter, Tolkien, Lloyd Alexander kitapları ... Hepsini okudu. Onlar çok, çok küçükken başlayan. Benim en büyük oğlu onun misyonu sadece gitmeden önce Yüzüklerin Efendisi üçlemesinin son tamamladı. Aslında, benim kocam, Terryl devraldı ve Nathaniel benim son vizyonu o bizi terk etmeden önce Terryl sevdikleri dondurma kase üzerine ona son bölümleri okuma olduğunu, zaman o kadar meşgul oldu. Ve tabii ki, Harry Potter kitap okumak. Biz İngilizce ve Amerikan onları okumak! Benim çocuklarım sapmaları işaret Amerikan versiyonu birlikte takip edecek.

JK Rowling, zihnimde, bir peygamber olduğunu. Ben sadece kadın parlak olduğunu düşünüyorum. Eğer bu kadar çok çocuk, iyilik sadakat sevgi fedakarlık fikirleri, yükseltilmiş edildiği laik yaş düşünüyorsanız ... Bu çocuklarımızı öğretiliyor değildir. Ben o sadece hepsini topladı ve bu erdemleri onun kitaplarını batmış düşünüyorum. Okuma veya iki saat öncesinde evimizde nakaratı oldu: "Anneciğim, henüz Harry Potter zaman?"

Bu yüzden literatürde batmış edildi. Ben bir çocuk olarak okunan hatırlamıyorum ama ben doymak bilmeden okumak ve okumak için sevdi. O benim çocuklarım küçükken bana kendimi gerçek maddenin şey sindirmek için çok zor olduğunu, söyleniyor. Ben de tükenmiş oldu. Beynim onlar yatakta sıkışmış bir kez çalışması için durdurdu. Bana çocuklara okumak için bu kadar önemli olduğunu belki de bu yüzden. Bu şeyimi kendim sindirmek olabilir tek yoluydu. Ama gerçekten çok iyi çalıştı düşündüm. Orada Brian Jacques "Redwall" serisi gibi Herhalde okudum olmaz bazı kitaplar vardı ve ben çok iyi "Harry Potter" deneyimi kaçırmış olabilir aklımda değil benim çocuklarım vardı.

Bir bilge bir kadın bir keresinde bana bu gerçeği yineledi: orada süreleri ve mevsim vardır ve bunlar uzun sürmez, çünkü kadınlar olarak, biz gusto ile onları içine kendimizi atmak gerektiğini söyledi. Hayır, gerçekten, biz sürekli temizlik ve dikkat ve bir şeyler giymek için güçlü olmak asla bizim küçük çocuklar zaman oldukça biteceğini asla olduğunu düşünüyorum. Öyle. Bir göz açıp kapayıncaya kadar. Şimdi benim çocuklarım büyüdü ki, ben edebi keşif ayıracak daha fazla zaman var bulabilirsiniz. Ben de Milton'un Paradise Lost derinlemesine bir çalışma bitirdim. Hemen Norwich'ın gösteriminden ait Julian kapsamlı bir çalışma bitmiş ve şu anda Çağlar Edward Beecher'ın Concord ve Rabbin Anne başlıklı Margaret Barker adlı iki ciltlik bir risale okuyorum Ben tam bir genç olarak takdir edemedi heybet hangi. Benim sloganı: "okumak zor, muhtemelen okumaya değer."

Bu varlık Ben de kadın ilahiyatçılar olma teknede atlamak gerektiğine inanıyorum dedi. Biz kutsal anlamak gerekir. Biz İncil'in tatlı doktrinleri anlamak gerekir. Kendimizi öğretmek ve bizim çocuklara öğretmek için bizim sorumluluğumuzdur. Benim çocukların talimat benim sorumluluğum olduğunu çok güçlü hissettim. Altı değerli bir çocuk annesi olarak, bizim ev ortamını sağlamak için bana verildi. - Cenneti - Benim için çocuklar-için, iyi doğru ve güzel onları ortaya çıkarmak için şer-onları korumak benim ev oldu bu evreni verildi, güvenli bir yer oluşturmak için: Ve ben ilahi bir görev olarak bu keçe . Edebiyat böyle büyük bir rol oynadı bu yüzden. Ayrıca biz bir aile olarak izledim ne televizyon programları ve filmler çok dikkatli ekranlı. Ben hiçbir şekilde ortodoks olduğunu söylemek değil. Biz aile için yararlı ve / veya eğlenceli olduğu düşünülen izlendi. Yine, ailenin refahını güvence benim sorumluluğum, benim sağ, benim görevim olduğunu, kuvvetle hissettim.

Ben kadınların teologlar olma teknede atlamak gerektiğine inanıyoruz. Biz kutsal anlamak gerekir. Biz İncil'in tatlı doktrinleri anlamak gerekir. Kendimizi öğretmek ve bizim çocuklara öğretmek için bizim sorumluluğumuzdur.

Terryl ve ben gerekirse çocukların İlköğretim ve gençlik sınıfları ve yavaşça doğru öğretiliyor ne tespit, çünkü bizim Pazar sonrası kilise tartışmaları çok önemliydi. O benim çocuklarım dedi ki, ben bunu desteklemek ya da doğru olabilir "Hocam, bana bu öğretti" kutsal gerçekten farkında olmak ve onları bir tanıdık hissediyorum ve bilgiye sahip, bir anne olarak, benim için özellikle önemli oldu. Yazı kayıt kocamın bilgi olağanüstü ama ben, çok, öğretmek ve yönlendirmek için bu sorumluluğun ağırlığını hissettim. Anne bizim çocuklar doğru doktrini öğrenirken sağlamak gibi Terryl ve hem de bu bizim kutsal görevimizdir hissettim. Ben bilgimizi hata vurdumduymaz olduğunu düşünüyorum söylemek değildir. Biz ne biz var ve biz yüzmek hangi sınırlayıcı paradigmaları ile iyi yapmak.

Bir örnek hikmet sözüdür. Bu zararsız bir şey gibi görünüyor. Kızım bana dedi Ama, ben onu yanlış kavramı düzeltmek zorunda olduğunu anladı "diye yasaktır çünkü Bizim arkadaş, kötü bir kişidir". Biz sigara insanlar kötü kılan bir şey değil nasıl hızlı bir tartışma vardı. Evet, kişinin sağlığı için zararlı olduğunu, ancak dostumuz sigara için kötü bir insan değil. Öte yandan, biz Bilgelik Sözünü tutmak için yaptık bir antlaşma ihlal olurdu ve biz bu ihlali için sorumlu olacaktır füme eğer. Bu benim çocuk her ortamda doğru doktrin öğrenirken emin olmak için benim kutsal sorumluluk oldu.

Eğer annelik teoloji keşfetmek ve genişletmek için LDS kadınlar için zengin bir fırsat olduğunu hissetmek gibi geliyor.

Evet ve hayır. Annelik zengin bir fırsat sunuyor ama sonra bir kadının yaşam teenagehood, singlehood, dulluk ve arasındaki tüm diğer "davlumbaz" tüm diğer aşamaları yapın. Hala Kilisesi'nde tüm kadınların ilahiyatçılar olmak yararınadır. Bir nokta veya başka bir anda biz öğretim callings içinde buluyoruz kendimizi. Aslında, davetlerin en biz bir seviyede ya da başka-İlköğretim, Pazar okulu, Genç Kadın, Yardım Derneği talimat dahil meşgul talep edilecektir. Biz Kilisesi ve dışında, ev içinde ve dışında eğitim rolleri içinde buluyoruz kendimizi. Eğitim sayısız biçimler alır. Biz iş yeri basamak aşağı bu düşük ile, bizim meslektaşları ile, biz işte bizim üstleri ile etkileşim şekilde eğitmek. Tüm bu nedenlerden dolayı-hem de kendi kişisel merakım için için, bizim doktrin ve bizim kutsal keşfetmek yatırım gerekir.

Bu benim çocuk her ortamda doğru doktrin öğrenirken emin olmak için benim kutsal sorumluluk oldu.

Ben de kurallı olmayan kitaplar yükselmiş ve edified olmuştur önce bahsettiğim gibi ben okumak ve keşfetmek için devam ediyor. Margaret Barker konuyla ilgili kendi çalışmaları sayesinde Dişil İlahi benim arama teşvik etmiştir. Bir hazine avı hakkında konuşun! Atasözleri Bilgelik tartışma örneğin, çok kışkırtıcı. Bilgelik "diye" olarak şahsında ve sonra "diye" "Ben" olur bu büyülü kayması edilir. "... Ben başında olduğu" Ve John 1 dili pek andıran Sonra, Havva rolünün bütün yeniden değerlendirilmesi var: Ve o konuşuyor.. Bizim inanç geleneğinde o insanlık ailesinin büyük bir kahraman olarak tasvir edilir. Onun cesaret ve Baba dönmek için kendi ilerleme ileri insanlığı taşındı girişimi oldu. Bizim inanç geleneğinde onun girişimi kutlanan ve o insanlığın annesi olarak saygı duyulan. O kolayca hain düzeni içine birlikte tercih değildir. O iyi ve kötüyü bilme ağacından meyve yeme avantajları ve dezavantajları ağırlığında ve o seçer. Onu seçerek Allah'ın bu hükmü yapar: ". Onlar bizden biri olarak olmuştur" kahraman ve insan ırkının şampiyonu rolünde yüksekliği ile, tüm kadınlar aynı şekilde yükselir. Bu harika özgürleştirici ve güçlendirici olduğunu. Tek başına bu Mormonların İsa Mesih'in Kilisesi üyesi olmak bana gurur yapacak. Ama o kadar çok yanında var!

Bir kadın sonsuz bir kimliğe sahip olmak sizin için ne anlama geliyor?

Ben kadın sonsuz kimliği ile güçlenmiş hissediyorum. Bu bir Heavenly Anne bizim inanç tarafından yoğun etkilenir. Bu bana yankılanır. Gerçekten, biri Heavenly Anne olmadan bir Cennetteki Baba ve Heavenly Oğlu olabilir?

Ben zaten her zaman kendini çok iyi bir duygusu vardı; ben bir all-kadın ortamda eğitim olduğu gerçeği ile yapmak zorunda olabilir. Ben bir kadın olarak benim kimlik gücünün çok güçlü bir duygusu ile o bütün eğitici deneyimi çıktı. Ben de Kraliçe Boudicea den Rahibe Teresa güçlü kadın liderlerin tarihsel ve dini gelenekten geliyor. Yani, LDS inanç gelenek haline gelen ve ardından Göksel Anne toplantı zaten hissettim her şeyin teyidi oldu. Aslında benim arka plan bana bir üstünlük hissi ziyade eşitliği doğurduğu söyleyebilirim. Ben Eve benimle bu kadar güçlü bir rezonansa neden bu olduğunu düşünüyorum Milton'un Paradise Lost ona Adem'in canlandırdığı yapar. Bize okul kızlar, genç erkekler sohbete anlaşılır bir şey eklenirse, o zaman oldu, çok değerli dans ortakları olduğunu kanıtladı ve bir artı.

Ben de yanılmaz liderlerin efsanesine düşmüş hiç muhtemelen neden. Ben bize peygamberler ve Priesthood liderleri airbrush için bu çok tehlikeli bir girişim olduğunu düşünüyorum. Brigham Young kendisi ben bu insanlar onlar, onun tarafından liderliğindeki olsun Allah'ın kendileri için sormak olmaz onların liderlerine çok güven var korkuyorum "dedi. Ben onlar kör kendini güvenlik bir devlet yerleşmek korkuyorum. Her erkek ve kadın liderleri Rab dikte yolunda yürürken, ya da olup olmadığını, kendilerine Tanrı'nın Ruhu fısıldayan tarafından, haberim olsun. "Olağanüstü bir şey bu. Ben bize Rabbin yerine bizim duvarlara başkalarının yüzlerini koyarak görünce endişelenmeye başlar.

Bu, bir kadın olarak bu güven ve kadınsı ilahi aşk bana ilginç ve henüz bu inanç eksiklikleri size bildirdik Katolik inanç Meryem fazla önemi oldu. Planda bir kadın koydun dinin aslında çünkü tam olarak şüpheli oldu. Bu planda Mesih'i koyarak aslında en önemli olan şeylere odaklanarak bir cinsiyet nötr bir çözüm olduğunu bana gösteriyor.

Kesinlikle. Bir kız olarak, benim tarihsel ve edebi çıkarları, büyük ölçüde, Birinci Dünya Savaşı merkezli edildi. Wilfred Owen ve Siegfried Sassoon savaş onların sade tasvirleri ile hayatımdaki en etkili şairlerinden iki olmuştur. Avrupa'nın "çiçek" kime biçti edilirken bu genç erkeklerin ölüm acı ağlıyordu? Onların babaları değildi. O anneleri oldu. Biz, kadınsı, fedakarlık ve merhamet ve sevgi ile kendini özetler Mesih bu güzel niteliklerin tüm bu fikrim yok. O hem erkekler ve kadınlar teselli ve anlayış için gidebilirsiniz kime biridir. Ancak, ben de O çoğunlukla kadınlar tarafından çevrili olması çok ilginç ve O dirildi zaman bir kadın için o ilk göründüğü düşünüyorum. Ben kadınlara Mesih'in odak özellikle güçlendirici bulabilirsiniz. Golgota yol, İncil not, kadınlar tarafından öncelikle kaplıdır. Biz kadınlar olarak özellikle uydurulmuş olan Mesih'in bu güvenlik açığıdır. Biz, erkeklerden daha fazla, belki de, bu hassas olmak nasıl bir şey olduğunu anlamak. Ve erkekler de O'nun açığı-Edward Beecher'ı ve Dietrich Bonhoeffer takdir ederken mükemmel örnekleridir-it olmasıdır öyle salvific güç İlahi açığını tanımak kadınlar. Ben. İsa'nın bütün hayatı O'nun doğumundan ölümüne kadar, güvenlik açığının bir eylemdir, ve çok güçlü bir yankı bir kadın olarak benim için Oliver Twist Nancy Charles Dickens 'güçlü hareket canlandırdığı hatırlattı.

Paylaşmak istediğiniz başka bir şey var mı?

Ben kutsal kadınlar Rab, herhangi bir set desen çalışmıyor kanıtlamak için var olduğunu hissediyorum. Onlar kalıp yapımı meydan, çünkü onlar Rab en beklediğiniz o ulaşıyor ki kanıtıdır.

En kısa sürede biz revelatory alımı belirli bir tür kendimizi sınırlamak gibi, bizim hayatımızda Tanrıyı görmek için başarısız. Ben kutsal kadınlar Tanrı kalıplarını kırar kanıtlamak düşünüyorum! Benden gözden kaybedersiniz çünkü bir desen düşmek etmeyin: O diyor ki sanki bu. Her şey Mesih'in ifade verirse, biz O'nun varlığı sayısız şekillerde yansıyan görmek gerekiyor. Bizim paradigmalar çok rahat olmak zaman, bir vardiya için zamanı. Rab bize sık sık bizim yaşam deneyimi kaos ve düzensizlik O'na bakmak istiyor. Bu vahiy geliyor ve biz kimin savunmasız güzellik sonsuz bir sevgi ve güç O'na bize berabere Birisi tarafından sevilen bu deneyimi daha sonra. Sonra biz (Gerard Manley Hopkins) "onun ... gözlerinde bacaklarda güzel ve hoş değil", hepimizin çevresinde Tanrı'nın nazik yüzünü görürsünüz

Bir bakışta

Fiona Givens


LDS_Woman_photo_GivensCOLOR
Yer: Richmond, VA

Yaş: 55

Medeni Hali: Evli Terryl Givens

Çocuklar: Altı: 32,30, 28, 26, 24, 20

Meslek: Bağımsız bilim adamı, co-yazar "Tanrı Kim ağlıyor"

Okullar Katıldığı: Avrupa Almanca Richmond-BA Üniversitesi ve Fransızca, MA
Tarih

Favori Hymn: kadınlar için düzenlenen "Allah Is Love"

Söyleşi Neylan McBaine . Fotoğraflar izni ile kullanılır.

17 Yorumlar

  1. katie88
    25 Nisan 2013 tarihinde 09:32

    Enfes bir röportaj. Teşekkür ederim, teşekkür ederim, teşekkür ederim!

  2. Narbülbülü
    25 Nisan 2013 tarihinde 10:14

    Harika ve anlayışlı ne bir röportaj. O beni daha iyi olmak istiyorum yapar ve ben can olduğunu bilmek beni güçlendirir.

  3. Liesel
    25 Nisan 2013 tarihinde 11:34

    Ben, bu kadar çok seviyorum, bu yüzden! Bütün bu makale bana sooo gerçek çaldı. Tamamen Ben şimdi ne yapıyorum doğrular, ve ben şu anda duymak için gerekli tam olarak ne olduğunu. Böyle bir özlü şekilde güzel fikir paylaşımı için çok teşekkür ederim. Sen Bunu okumak için ne kadar mutlu hiçbir fikrim yok. Teşekkür ederim!

  4. Mary Beth
    25 Nisan 2013 tarihinde 17:32

    Için çok teşekkür ederiz bu röportaj-Ben gerçekten, gerçekten bugün okumak gerekiyordu. Ve kitap okumak için!

  5. Neylan McBaine
    25 Nisan 2013 tarihinde 08:01

    Röportaj Yapımcı Gönderen: Bu röportaj nedeniyle Fiona'nın bilgelik değil, çünkü onu İngiliz aksanı beliğ kıvraklık ve o her cümle inşa hangi ile bakım değil, sadece hoş oldu. Bana bu röportajın etkisi bana her gece çocuklar için okuma işlemek için var değil çünkü en azından, çok büyük olmuştur. Biz ikinci Harry Potter yoluyla neredeyse konum ve ben rahat bir akşam yıllarca arıyorum öncesinde okur!

  6. Erin
    28 Nisan 2013 tarihinde 20:12

    Teşekkür ederim. Birgün şahsen tanışmak isterim. Babam, onun rolü bir kez kazık faaliyetler komitesi şey-ya da-diğer olarak, faaliyetler etrafında üyeleri değil diğer yolu desteklemek için vardır ki yorumlarınızı yankılandı. Bir etkinlik noktasıdır sonra ne, üyelerin vb bireysel ve kolektif inanç, ifade, artırmak için bazı belirli amaca ulaşmak değilse. Babaları yardımcısı izciler gidiyor top oynarken çocuklar tutmak için size iyi.

  7. Apostasy anlatılar | Üs
    29 Nisan 2013 tarihinde 06:25

    [...] Çok Mormon Kadınlar Projesi'nde bulunan Bayan Givens ile tüm röportaj, tavsiye ederiz. Bu bir [...] var

  8. Mahonri Stewart
    29 Nisan 2013 tarihinde 07:29

    Fiona başka bir muhteşem röportaj! Onu ve kocası Terryl sadece kendi çalışmaları sayesinde hayatıma hayat dökmek devam ediyor.

  9. Times ve Mevsimler | Mormonlar ve Bilim Kurgu hakkında başka Mesaj
    29 Nisan 2013 tarihinde 09:34

    [...] Ailesine Harry Potter gibi kitaplar, ve o söylemek korkusuz bir kadın "JK Rowling, zihnimde, bir peygamber olduğunu." Popüler sanat yetiştirme ve nişan dışarı Aradığınız sadece bir yoludur biz bulabilirsiniz [...]

  10. Kristin McElderry
    2 Mayıs 2013 tarihinde 14:12

    Harika bir hikaye!

  11. HDH.
    3 Mayıs 2013 tarihinde 14:50

    Bu röportajı seviyorum! Kitabını seviyorum! Bakış açınızı seviyorum! Hepsini seviyorum!

  12. Kristin
    8 Mayıs 2013 tarihinde 06:15

    Teşekkür ederim! Ben, kutsal araştırır onlar hakkında derin düşünüyor ve onun bakış açısını paylaşan bir kadın karşılaştığınızda ben de kalp ve zihin hem de sizin iyi örnek için teşekkür ederim ... sevinirler.

  13. Krisanne
    1:31 pm on May 9th, 2013

    This was easily one of my favorite MWP interviews yet. I was hit(!) with the spirit so strongly when reading Fiona's thoughts. Thank you, Neylan, for pursuing this interview!

  14. Tiffany Lewis
    8:17 pm on June 1st, 2013

    This is my favorite MWP interview thus far. Fiona Givens is so elegant in her language and provides astonishing insights and clarity into our roles as women and mothers. I used to read to my children every night, but have fallen out of the habit. This has given me a renewed desire to restore that nightly tradition.

    Thank you for such a lovely interview.

  15. Chanel
    10:52 pm on June 20th, 2013

    Wow, wow, wow!!! Coolest Mormon EVER!
    LOVE her!!!

  16. life.on.bonita « two thoughts «
    10:22 am on June 26th, 2013

    [...] Tina and Finoa. [...]

  17. Carma Hyde
    1:21 pm on February 27th, 2014

    Thank you for this and all of the thoughtful interviews you have presented and for the interviewees' willingness to tell their truths. They have been inspiring and bring us together as women. For many many years I have wondered if the Holy Spirit is actually our Mother in Heaven: the Holy Spirit's other titles, revelator of truth, comforter, still small voice, and qualities that seem more feminine than masculine. The eternal family unit of father, mother, child makes more sense as a Godhead: God the Father, God the Mother and God the Son. I hope we can come to know more. I came across this article a couple of years ago that has some very interesting thoughts on the Holy Ghost as the feminine aspect of the godhead: http://www.pistissophia.org/The_Holy_Spirit/the_holy_spirit.html

Bir Yanıt bırak

Powered by SEO Platin SEO itibaren Techblissonline