12 Eylül 2013 by admin

43 Yorumlar

Evi O Yaşayanlarında

Evi O Yaşayanlarında

Kate Kelly

Bir bakışta

EDİTÖRÜN NOTU: Bu röportaj Mormon kadınlar sosyal ve siyasal konularda konuşmaya özellikleri olduğunu "Sisters, Speaking Out", bir dizi parçasıdır. Burada ifade edilen görüşler hoparlör temsil ve Mormon Kadınlar Projesi ya Mormonların İsa Mesih'in Kilisesi tarafından onaylandığı anlamına gelmez. Hepimiz okuyucular görüşme konunun görüşlerine saygı korumak istiyoruz.

17 Mart 2013 tarihinde, Kate Kelly OrdainWomen.org başlattı. Kadın koordinasyon olasılığına dikkat çekmek için onun çabaları ateşli övgü ve eleştiri hem de çizdik, ama Kate anne örneği, onun misyonu deneyim ve insan hakları hukukunda onun eğitim kadın koordinasyon o hazırlanmış olan bir bayrak yapmış olduğunu hissediyor taşımak için.

Nasıl aile ve çocukluk deneyimleri bugün kim etkiledi?

Birçok yönden annem bir öncüdür. O hukuk okulda onu mezunlarına altı kadından biri oldu, o ev dışında çalışan ve kendi kariyerini oluşturulan bir Mormon kadındı. O da bir mümin kadın. O benim için büyük bir rol modeli oldu.

Hem ailem çalıştı. Annem bir avukat idi ve babam bir gazete yayıncısı oldu ve biz hasta bu nedenle zaman onlar okuldan bizi toplayıp, bizi etrafında karıştırma, ev işi yapıyor döner aldı ya. Babam "Çamaşır Kralı" kendini denilen ve çamaşır yapardı. Onlar görevleri bölünmüş, ancak her adil bir yük aldı. Hayır "kadın bunu" engeller ya da sınırlar vardı.

Ben sadece birkaç bin kişi vardı Hood River, Oregon, büyüdüm ben. Biz küçücük bir kasaba kütüphanesi vardı, ve orta okulda ben "Dişil Mystique." Bu bir bağbozumu kopya gibi eski sararmış sayfaları vardı kontrol etti. Oy hakkı Literatürde bir çok benimle konuştu. Ben fikir ilgilendi, ama aynı zamanda Amerika Birleşik Devletleri'nde en çok diğer orta okul kızlar gibi giysi ve erkekler umursamaz.

Benim çocuğum yok, ama benim kocam ve ben bizim evde tam eşitiz. Biz eşit (ve ihmal) ev işleri paylaşabilirsiniz. O hukuk fakültesine beni koymak için çalıştı ve onun doktora yapıyor yaparken ben şimdi çalışıyorum Birlikte kararlar. Biz işbirliği. Bu benim hayatımın en mutlu işbirliği bulunuyor.

Kocam mucizevi bir feminist. O Idaho geleneksel bir Mormon aileden geliyor ve o şekilde güçlü bir feminist ortaya çıktı. Onun için, toplumsal cinsiyet eşitliği sezgisel. Bu şekilde, o benim babama benzer.

Ailenizin siyasi görüşlerini paylaşıyor mu?

Ailem hiç liberal değil. Onlar dokuzcanlı Cumhuriyetçiler ve ben hayal edebiliyorum ki radikal uzak şey sensin.

Ben kesinlikle olsa, bir Cumhuriyetçi olarak toplumsallaşmış edildi. Dedem North Dakota bir eyalet senatörü oldu ve biz her seçim yıl evimizi astar fil kupalar vardı. Ben BYU gitti ve pek çok yönden sosyal muhafazakar olmak toplumsallaşmış edildi. Ben gerçekten tüm muhafazakâr gündeme satın sorguladı insanların geniş bir yelpazede ile etkileşim başladı ama benim misyonu aslında. Bu misyonu bir politik zaman olduğu gibi değil, ama bazı açılardan da sadece tüm insanların eşit muamele edilmesi gerektiğini bilmek benim için siyasi bir uyanış oldu, ve aynı şeyler eşit erişimi olmalıdır. Ben çoğu insan için geç bir siyasi uyanış vardı, ama bunun bir başlangıç ​​oldu.

Eğer şimdi olduğu gibi, bir çocuk gibi açık sözlü ve giden?

Ben inatçı olmak tamam olan genç bir yaşta modellik ve ben kesinlikle oldu. Ben de arkadaşlarım büyülü bir alan oluşturarak sevdi ve ben o kostümleri yapmak ve dansa gidiyor, ya sahte bir haber kanalı oluşturmak olup olmadığını, birlikte yaratıcı olabilir.

Sahte haber kanalı ne denirdi?

Kanal 5 Haber. Biz haberleri (banka soyguncuları, ünlüler, sporcular) dışarı hareket ve çapa gibi döndürülmüş. Biz de bir trambolin kilo kaybı programı gibi saçma ürünler için sahte reklam yaptı.

Eğer kadın sorunları ve aktivizmi hakkında çok tutkulu nasıl oldu?

Büyürken, bir çok şey evde benim için modellenmiştir. Ailem eşit ev işleri ve çocuk yetiştirmeyle paylaştı. Her ikisi de geçindirdiğini ve bu benim rol bir kadın olarak ne olacağını kilisenin ne olduğunu öğrenme karşı Çekirdeksiz iken, uyumsuzluk bir sürü oldu. Yani ben olmak-bir avukat istediğini düşünmeye başladım benim gençler daha sonra alarak başladı.

Ben BYU gittiğimde Oregon, okulda herhangi bir Mormon arkadaşı yoktu çünkü hevesli Mormon çocuklar ton ile bir ortamda olmak güzeldi. Aynı zamanda, ben kesinlikle cinsiyet rolleri zorlanan uymak için daha fazla baskı hissetmeye başladı, ve ben bu cinsiyet rolleri beni tarif ve kim ben olmak istedim vermedi olduğunu fark başladı.

KateKelly2

Ben Lloyd Newell, sesi tarafından öğretilen sınıf "Yaşayan Peygamberler Öğretileri" aldı Benim için önemli bir deneyim oldu "Müzik ve Konuşulan Word." O bizim için önemli olan herhangi bir konuda bir araştırma makalesi atanan ve ne peygamberler bu konuda öğretti. Bana ve ben yapmak istediğim şey önemli oldu çünkü ev dışında çalışan seçti. Ben konuşmadan sonra konuşmadan sonra konuşma, okuma hatırlıyorum, ve bu konu-o gece yarısıydı üzerinde peygamberlerin tüm sözleri, kağıt ertesi gün nedeniyle oldu, ve ben bazı gecekondu apartmanda bazı perişan kanepede oturuyorum Provo, ve ben sadece bozuldu. Ben açıkça kanepede hıçkıra hıçkıra ve arkadaşım söylediğini hatırlıyorum "Ne yapacağım ben?" Ben hayallerimi ben evde kalmak varsayalım ve çocuk sahibi oldu I-okuyordum bunlar ile uyumsuz olduğunu fark etti çünkü. Ben çevresinde başka bir yol görmedim, başka hiçbir seçeneği yoktu. Benim için yıkmak için o zaman başladı.

Ben Barselona, ​​İspanya'da bir misyon görev ve kardeş misyonerler çok iyi olurdu işler bir yeri vardı gibi hissettim içeri rahiplik giriyor bu. Onlar, vaftiz olmak için müfettişler mülakat onları vaftiz, ya da-herhangi bir teyit biz Özellikle İspanya'da katılmak için izin verilmemiştir ritüel ya da kararname sorumlulukları çok yetenekli ve etkili olurdu, cemaatleri bir sürü sadece yok birçok erkek, belirli bir cemaatle belki bir veya iki Melkisedek Priesthood sahipleri ve bu doldurulmamış rahiplik rolleri vardır kolayca yetenekli, sadık kadınlar tarafından doldurulabilir olabilirdi. Orada dengesizlik çok oldu, ve ben bütün bu toplumsal cinsiyet eşitsizliklerinin kök olarak rahiplik faktoring o zaman başladı.

Benim görevden sonra, ben BYU Okulumu bitirdim ve Salt Lake City Temple evlendim. Ben hukuk fakültesinden mezun olduğunda, ben insan hakları dava çalışmaya başladı. Böyle rutin, tutuklandı, dövüldü ve işkence basit tavizler isteyen ve eşit muamele edilmesi edilir Zimbabve kadınlar olarak kelime etrafında bazı inanılmaz cesur insanlar ile çalışmak, ve bana duraklama bir sürü verdi. Ben tüm dünyada bu işi yapıyorum ama benim kendi toplumu için ne yapıyorum, merak etmeye başladı? Bu biriydi o anlar-bu teklifi biliyorum, "Ben her zaman birileri bu konuda bir şeyler yapmak gerektiğini düşündüm, ve sonra ben birisiyim fark?" Eh, benim için, birisi kadın ve rahiplik hakkında bir şey yapacağını diledi. Birisi bu konuşmayı başlatmak için var ve kimse bunu yapıyor gibi görünüyor düşündüm, bu yüzden bunu yapmak için gidiyorum. Ben birisiyim.

OrdainWomen.org başlattı sonra tepkiler ne aldın?

Ben koordinasyon konusunda dolaptan gerçekten değildi, bu yüzden insanların nasıl tepki vereceğini belli oldu. Ailem son derece destekleyici olmuştur. Annem bir profil sundu; ve ablam, ben düşündüm asla ortodoks bir Mormon, bir profil sundu. Babam da sadece bir profil koymak; o da eski bir piskopos, kazık yüksek konsey üyesi, çok ortodoks bulunuyor. Benim için zor cevaplar güçlü koordinasyon katılmıyorum ya da biz ne yapıyoruz üzgün sözde Mormon feministlerden olmuştur düşünüyorum. Ben zaten halka kendilerini feminist olarak adlandırılan nüfus pushback beklemiyorduk.

Ben onunla-soran değişim için uğraşmak zor bir konu statüko yetersiz olduğunu ve bunun gitmek için bir sürü insan için zor bir yer olduğunu düşünüyorum demek olduğunu anlıyorum. Ben tamamen sosyal ve duygusal maliyeti anlıyorum, ama şeyler sadece iyi oldukları yol olduğuna katılmıyorum.

Pazar başlattı web sitesi, ben coşku ve sefil korku arasında bocaladı. Ben sadece kilise tarafından, ama ailem ve mahalle halkı tarafından kabul edileceği konusunda gergindim. Biz hükmeden kadınlar web sitesi başlattı Ama ne zaman kiliseye gidiyor Pazar, 17 Mart, benim görevim-benim otantik kendini olmayı başardı beri ben yaşadım en neşeli pazar biri olduğunu. Ben kişisel bir sürü bu çelişki değil kilise ya da örgütsel yapı içinde, çözüldü çünkü, ama benim için düşünüyorum. Ben hissettim ne alenen söylemek mümkün oldu. Benim için zafer sadece bu konuşma başlıyor. Kilise değişiklikler göreceğiz olsun ya da olmasın, ben değişecek inanç bir çok şey var, ama bu halk şekilde açılması benim için çok dönüştürücü bir deneyim oldu.

Nasıl kurumsal kiliseye ilişkinizi tarif edersiniz?

Ben kadınların rütbesi gerektiğini düşünüyorum, ama bazı zorlukları daha ağır olmayan kilisenin vücut parçası olmanın manevi faydaları anlamına gelmez. Yani bu zorluklar gerçek ve ağrılı ve bazen de zor değil demek değil, ama bir avukat olarak ben adalet terazisini hayal ve benim kilise üyeliğinin yararları bu diğer zorlukları ağır basmaktadır.

Paul Robeson, sivil haklar dönemin yükseklikte, korkunç ırkçılık tanık, bir sivil haklar lideri ve müzisyen tarafından söylenen bu muhteşem şarkı var. Amerika medeni hakları aktivistleri üzerindeki hortumları dönüm ve onlara plastik mermi edildi. Amerika olmak zor bir yerdi, ama o denilen bu şarkı söylenen "House I Live In" ve bu temelde Amerika benim için ne diyor? Bu bir demokrasi-bunca şeyi açıklayan bu ülkeye yapılan erkekler, öyle seviyorum insan var, ben yaşayan ev; ve bana bu Mormonlar budur. Bu benim ailem, benim paradigma, bu benim evliliğim, ben nasıl yükseltildi, ben yaşayan ev. Yani, hayır, ben gidiyorum asla kabul ettik. Ben hafif bir şeklini ya da daha kapsayıcı ya da daha büyük olmasını ev istiyorum sadece, çünkü benim evin herhangi bir daha az yapmaz.

Rahipleri hakkında düşünceleri kabul etmiyorum Mormon kadınlar için, ne derdi?

Ben bu hareketin koordinasyonu çok daha büyük olduğunu düşünüyorum. Bu tartışmalı konular hakkında diyalog var olduğu bir alan oluşturma hakkında. Ben genel olarak Mormonlar için yeni bir bölge olduğunu düşünüyorum. Ben tamamen bu bir çok tehdit eden bir yaklaşım bulabilirsiniz insanlarla sempati duyabilir, ama biz içeriden çünkü web sitesi ve kampanya sesi mutlak saygı ve sakinlik biri olmuştur düşünüyorum. Biz yatırım vardır. Biz kiliseye karşı diatribes ilgilenmiyor. Dürüst olmak gerekirse, ben benimle aynı fikirde kimseyi kıskanmak yok. Bu diyalog açılması projesidir. Ve diyalog sadece konuşan bir kişi ya da sadece bir tarafı konuşma değil. Insanlar hayal gücünü açmak ve kadınların karar verme tüm entegre olsaydı kadınlar, Genel Konferansı'nda standında entegre olsaydı, bir kadın, bir piskopos olsaydı gibi ne olacağını düşünmek için bütün istediğim nedir? Bu neye benzer? Nasıl hareket ve hissederdiniz?

KateKelly3

Mormonlar büyük bir çadır gibi hissediyorum. Biz ırkçı, politik, demografik çeşitlidir. Biz geniş bir grubuz ve sık sık nakledilir geleneksel görüşleri çok daha fazla kapsayabilir. Yani, biz ordain Kadınlar bizim albümlerimiz geniş, geniş Relief Society başkan radikal kadar grup ve açılması bu uzay benim için gerçekten önemli ile açmaya çalışıyoruz buydu.

Eğer işinizi teslim umut bir anahtar mesaj nedir?

Ben kadınların bunları söylüyorum birinden onlar değerli olduğunu biliyorum, ama istiyorum. Ben bunları hissediyorum ve onu görmek istiyorum. Görüntüler benim için çok önemli, ve ben stand baktığımda, ben kadınları görmek istiyorum. İnsanların konuşmak duymak, ben kadınları duymak istiyorum. İşlevsel olarak, ben eşit olduğumu söyleyebilir hiçbir kişi var. Ben eşit olduğumu biliyorum, ben Tanrı'nın bir kızı olduğumu biliyorum, ben onun beni sevdiğini biliyorum ... Ben hissediyorum ben dua ve zaman tapınak-Ben sadece her gün, kurumun yansıtılması gerektiğini düşünüyorum gittiğinizde Ben seviyorum müjde uygulamadır. Ben hükmeden Kadınlar oluşturulan nedeni budur. Bu radikal öz-saygı bir çabadır.

Bir bakışta

Kate Kelly


KateKelly2
Yer: Washington DC

Yaş: 32

Medeni Hali: Evli

Meslek: Uluslararası insan hakları avukatı

Okullar Katıldığı: Brigham Young Üniversitesi Hukuk American University Washington College

Evde Konuşulan Diller: İngilizce

Favori Hymn: "Dünya'nın Güzellik için"

Web üzerinde: http://ordainwomen.org/project/my-name-is-kate/

Söyleşi Kathryn Peterson . Fotoğraflar izni ile kullanılır.

Bu makaleyi paylaş:

43 Yorumlar

  1. angela s
    12 Eylül 2013 tarihinde 12:21

    Ben uzun zamandır bu siteyi sevdim ettik ve profilleri yapılır. Bu bir, ben kadın koordinasyon katılıyorum yok ederken, ben saygılı bir şekilde yapıldı inanıyorum. Ben bu görüş her iki taraf için saygılı ve Kate onun inançlarını paylaşan zarif olduğunu takdir. Bu o böyle önemli bir konuda kilise ile katılmıyorum ve hala onun üyeliğini ve tapınak değerliliği koruyabilirsiniz ki onun için bir kredi. Kate, bu çok önemli nimetlerinden ve yönetmeliklere kendisinden ayrılmasına izin değil gibi görünüyor. Ben burada tamamen farklı bir şey yazın amaçlanmıştır katacak ama yazın başladı ben Kate ile cevap sözlerin taklit etmek istedim, bunun için sana teşekkür ederim.

  2. Kate Kelly
    12 Eylül 2013 tarihinde 12:48

    Böyle keyifli bir röportaj için teşekkürler çok Kathryn. Ve size teşekkür Angela, ben gerçekten tür sözler için teşekkür ederiz!

  3. KD
    12 Eylül 2013 tarihinde 13:07

    Merhaba Kate,

    Ben bir LDS bir kadın değilim, ve ben ordain Kadınlar hedefleri ile aynı fikirde değilim, ama bunu anlamak gerçekten zor çalışıyorum. Senin gitmek için en iyi yolu ise, o zaman eminim bunu bilmek istiyorum!

    Benim soru ifadenizi ilgili:

    "[T] bana o ki Mormonlar budur. Bu benim ailem, benim paradigma, bu benim evliliğim, ben nasıl yükseltildi, ben yaşayan ev. Yani, hayır, ben gidiyorum asla kabul ettik. "

    Bu tüm önemli kalmak nedenleri gibi ses yapar, ama bir anlamda periferik. Kilise * doğrudur? Liderleri Tanrı denir? Bırakın ve onları size ruhen zararlı olacağını kırmak için böyle size sonsuza dek önemli ve geçerli yapmış taahhütler vardır?

    Ben bu soruları terbiyesiz değildir umarım. Ama gerçekten bilmek istiyorum.

  4. Kate Kelly
    12 Eylül 2013 tarihinde 01:51

    KD Ben onun tercihi Babamın sözlerini yankı:

    Tanrı gerçek. İsa Mesih'tir. Joseph Smith Göksel Baba ve Kurtarıcı gördüm. Mormon Kitabı doğrudur. Thomas S. Monson bir peygamberdir. Kadınlar rahiplik tutmak gerekir.

    http://ordainwomen.org/project/hi-im-jim/

    Sorduğunuz için teşekkürler!

  5. Lindsay Mitchell
    12 Eylül 2013 tarihinde 02:59

    Ben duruş ya da değil kabul olsun benim yorumum önemsizdir. Ben özellikle bu hareketi ve seni, Kate izliyordum söylemek zorundayım. Sizin inanç, hayal, dürüstlük ve cesaret beni ben gerçek hayatta buluşmak isterdim olun. Sen alçakgönüllü ve dürüst, yüksek sesle ben pek çok, pek çok kadın artık uzun bir süre için onların kalplerinde soran olmuştur biliyorum sorular soruları sorarak harika bir örnektir. Bu röportaj, bu sitede muazzam Mormon kadınların diğer görüşmeler ile tüm sağ uyuyor. Çok ilham verici.

  6. Mikayla Thatcher
    12 Eylül 2013 tarihinde 15:33

    Kate,

    Ben tüm bu ortasında sizin sadık, zarif tavrı takdir. Ben de çünkü iş benim kendi evinde meydana gelmiş konuşmaları için teşekkür ederiz. Kutsal Ruh'un arkadaşlık ile bir kilise-dua, düşünceli insanlarda üyeleri koyun olmak için hiçbir sebep yok için açık diyalog çok önemli.

    Teşekkürler,
    Mikayla

  7. Kristal
    12 Eylül 2013 tarihinde 05:00

    Bunu seviyorum, Kate! Ben Vagon Turlu DC'de tanıştım ve çok etkilendim. Ben bu hareketi yakından takip ettim ve seninle gurur duyuyorum. Bana gelince, ben Ocak ayında kiliseyi bıraktı. , Ordain Kadınlar desteklemek için ok olduğunu kiliseyi terk ettikten?

  8. Kate Kelly
    12 Eylül 2013 tarihinde 07:20

    Teşekkürler Lindsay & Mikayla!

    Crystal, kesinlikle! Biz bu konu üzerinde kendi üyeliğini kaybetmiş üye olmayan ve insanlar benim gibi tamamen aktif kadınların OW de sesler geniş bir yelpazesi var. http://ordainwomen.org/project/hi-im-margaret/

  9. Julie Hawke
    12 Eylül 2013 tarihinde 07:37

    Kate, inanç ve cesaret için teşekkür etmek bir yorum yazmak istedim. Ben büyük ölçüde bu diyalog ve düşünceli buna katkıda bulunan kişilere teşekkür ederiz. Ben çadırın kendi köşesinde benim inç inç, yama ile duvar yama boya ve deliklere gözyaşları örtmeye çalışıyor önceden meşgul olmuştu. Kadınları ordaining, bana, biz inç harcanan zaman tasarrufu anlamına gelir. Biz rahibeler olmak bizim kaderimiz başka bir küre ile sınırlı olduğunu fikrini çözülmüş eğer yapısal eşitsizlikler ve kültürel engellerin çoğu çözülmüş olacaktır. Soran ve arayan bu alanı oluşturmak için teşekkür ederiz.

  10. Triss Carter
    12 Eylül 2013 tarihinde 09:48

    Ben bir dönüştürmek ve benim üç kardeş ve anne ile büyüdü. Babam şizofreni acı ve bizim yetişkin hayatının bir parçası değildi. Annem çok politik açıdan aktif ve bir feminist olarak oldukça vokal, bir derece bağımsız ve çalışkan bir kadındı.
    Çünkü gospel kadın ve erkeklerin rolü kilise katıldı. Şu anda Oakland tapınakta bir kararname işçiyim. Ben rahiplik açısından kadınlar ve erkekler arasında kesinlikle herhangi bir farklılık görüyoruz. Rahiplik gelen güç ve otorite bizim kurtarıcımız İsa Mesih sayesinde sadece gelir; elleri bu eller başkalarının başları üzerine koydu, ya da dua şeklinde olsun, bize gelmez. Namaz biz Rab zaten istediğimiz ve ihtiyacımız ne olduğunu bildiği halde yapmanız gereken bir iştir, rahiplik olduğunu. Kadınlar tarafından kullanıldığında rahiplik gücünü kullanarak bu iş tanımları cinsiyete göre farklı daha az ya da daha güçlü yapmaz. Eğer tapınak anlamak ve cennete yakın olduğunu biz burada yeryüzünde ölümlüler olarak alabilirsiniz Eğer çocuklar eşit sevdi ve Kutsal Ruh çağırıyoruz erdemli yaşam ile eşit güç verildiği gibi, bizi görüyor. Onun temel doktrinini sorgulamaya müjdenin güzellik ve ayrım sullies. Hepimiz yaşamak ve burada yeryüzünde müjde içinde hareket ve güzel bir koordineli bir danstır.
    Sadece kadınların rahiplik koordinasyonu hakkında değil Makalende yükselterek birçok sorunlar vardır. Bu kilise LDS üyesinin gündelik hayatın dayattığı gibi görünüyor kesin cinsiyet rolleri sorgulayan olduğu fazla görünüyor. Bu konuda endişe daha fazla zaman harcamak etmeyiniz. Eğer doğru kullandığınız akıl bir, harika onurlu ve Allah'ın verdiği yetenek var. Ev içinde veya dışında çalışan kişisel seçim ve rahiplik kadınları ordaining Kolelityazis değildir. Siz sorun olarak cinsiyetçiliği görme, ve çözüm olarak rahiplik kadınları ordaining edilir. Kendinizi, ilişkilerinizi, deha ve senin ifadeni seviyorum ve onlara bir Mormon kadın olarak hayatın sorunları bulmuyorum. Bu düşünmek ya da söylemek ne sadece, diğer insanlar düşünmek ya da söylemek ne önemli değil. Kilise, Tanrı'nın bize yakın tutmak, ancak kadarıyla bizim ölümlü devlet bize izin olarak yardım etmek için yeryüzünde burada. Bu gospel değildir. Biz sadece burada yeryüzünde bir müjde minik minik kısmını yaşıyor.
    Ben bize hoşnutsuzluk bu tür kadınların sadece bireylere, parmak izi, hiç bizim gibi hiç kimse gibi biz, olabildiğince yüceltilmesi doğru ilerliyor bizi dikkatini gibi hissediyorum. Sonsuzlukta yürümek gibi biz tapınakta kadınlar, ve hepimiz ne, erkek ve kadın olarak ne önemi üzerine uzun yansıtmak edin.

  11. RL
    12 Eylül 2013 tarihinde 22:38

    Bu web sitesinde paylaşan hikayelerin çeşitliliği için teşekkürler. Ben gerçekten Mormon kadınların güzel çeşitliliğini yakalamak nasıl teşekkür ederiz.
    Kate onu daha da açılması, ve zor toplumsal cinsiyet konularında diyaloğu teşvik, bu çeşitliliği kutluyor gerçekten ilgilenen varsa, ben o aslında kapatmaya yardımcı yollarını görmeye başlar umuyoruz. O bir Mormon Feminist olmak için onu nasip Kadın hareketi desteklemek zorunda olduğunu, bu röportajda göstermektedir. O konuda çekinceleri ya da onu hareket eleştiriler ifade için Mormon feministler olarak "sözde Feministler" kendini tanımlamak isteyenler çağırır. O sonra patronluk taslayarak onlar muktedir veya statükoya karşı çıkmak ya da kadın koordinasyon gibi bir değişiklik gerektirecektir olabilir "sosyal ve duygusal maliyeti" ile başa çıkmak için istekli değildir çünkü onu desteklemek gerektiğini göstermektedir.
    Diğer Mormon feministler anda rahiplik koordinasyonu daha önemli göreceği diğer toplumsal cinsiyet konular var olabilir mi? Kültürel cinsiyet normları kayması ve anlamlı şekillerde kadınların statüsü olacak diğer stratejiler ve hedefler olabilir?
    Ben hükmeden Kadın hedefleri ve yöntemleri konusunda anlaşmazlıklar ifade verildiğinde, bu insanlar feminist Mormon davasına ihanet olarak saldırıya olsun, çeşitli internet mekânlarda, kaydetti. Ben bu röportaj aracılığıyla Kate Mormon feminizmin harika bir geçmişi ve çeşitliliği kabul olacağını ümit olurdu. Ama bunun yerine tanıma ve gelişmeye Mormon feminizm farklı suşları teşvik, onları gayri meşru çalıştı.

  12. Martha
    12 Eylül 2013 tarihinde 10:59

    Bravo Kate'e. , Cesaretini seviyorum onu ​​siteyi seviyorum.

  13. NP
    13 Eylül 2013 tarihinde 03:59

    RL hakkıdır. OW endişelerini ya-da görünüm indirimli veya eleştirilen farklı bir noktaya teklif feministler için bir hoşgörüsüzlük gösterir. Eğer OW kabul etmez bir feminist iseniz, o zaman gerçek bir feminist değildir. Bu şekilde, OW anlaşmazlık bastırmak ve fikirde olanların kötülemek olabilir. Bu feminizm mi? Hepimiz kendi görünümüne sahip değildir? Eğer bir kamu açıklama yaparsanız, kamu eleştirilere kendinizi açın, böylece sadece sizinle belirtmiş insanları kötü huylu değildir. Henüz subtext gibi görünüyor - Gerçek feministler size katılıyorum.

  14. Kayna Stout
    13 Eylül 2013 tarihinde 04:04

    Ben yeterince uzun şimdi feminizm meyvelerini görmeye oldum. 56. duyuyorum ve hepsi olumlu değil. Başlık 9 harika. Ben lise spor sadece erkekler için finanse edildi günleri hatırlıyorum. Bu yanlış oldu, ve bunu değiştirmek için gerekli. BYU üniversite sırasında ben gazetecilik okudu, ve ben bir feminist gündemi ile New York'ta bir kadın dergisinde staj yaptım. Bu Yeni Şafak denilen ve Bayan Dergisi'ni taklit çalışılmıştır. Ben o günlerde feminist çoğunluğa çok oldu. Benim endişeleri benim gelecek ve benim fırsatlar ve benim başarı için vardı. Ardından 1979 yılında birlikte önümüzdeki dokuz yılda bir tapınak evlilik ve üç oğlu geldi. Ben gözlük yeni bir çift ile bir hayat görmeye başladı. Kilise programları aracılığıyla ve ev rehberlik (benim sadık kocası ile birlikte) o kalın olmak yirmi yıl sonra, ben güçlü rahiplik sahipleri haline genç erkekler yükseltmek için ne kadar çok zor keşfetti. Bu sonuçta elde değil bir amaç oldu. Oğullarım İki misyonlar gitmek yoktu, ama şimdi her üç devre dışıdır. Bunlar yaş aralığı 33, 30 ve 26 vardır. Onlar henüz evli değil.
    Evet, feminist hareket konuşmaları açıldı ve topluma değişiklikler getirdi. Örneğin, son yirmi yılda çok vurgu kızlar matematik ve fen daha yetkin olma konusunda eğitim yerleştirildi. Bu çabalar ödedi; her zamankinden daha fazla kadın üniversiteye gidiyor ve bu alanlarda kariyer buluyorlar. Bu kadınlar için büyük olmuştur. Ama üç erkek bir anne olarak oturup yerden, onlara konuştum toplumsal mesajlar çok farklı. Onlar ve onlar gibi binlerce genç adam artık büyümek için kendi sorumluluklarını kaçınır. Bu gün aktif genç erkek tutmak hakkında kilisede büyük bir endişe var.
    Ben onun aklında bir kariyer ile iddialı bir kadın olarak ayakkabı oldum, çünkü siz ne görüyorsanız. Ben o kadın oldu. Ama ben oğullarına bir anne olarak gördükleri görmüyorum. Onlar kilise aktivite ya da evlilik ve ciddi kariyer taahhütler ilerleyen değildir. Ben yirmili durgunlaşan onların arkadaşları çok gördüm. Bu cesaret kırıcı. Kiliseye gelecekteki etkileri potansiyel olarak yıkıcı. Kolay bir çözüm "erkekler olmaz eğer kadınlar bunu yapalım.", I feminist gündemi zorlayan erkekler üzerinde beklenmedik bir şekilde olumsuz etkisi oldu sanırım. Bu daha güçlenmiş kadın haline gelmiştir bana görünür, daha az sorumlu adam haline gelmiştir. Biliyorum onların 20 ve 30'lu genç erkeklerin çoğu kadın şeyler çalışmasına izin için çok mutlu olurdu. Sonuçta, bu sadece zaten ev dışında çalışan ve ailelerinin bakımı vurguladı kadınlar için daha fazla sorumluluk yaratır. Biz kilisede bizim erkekler plaka kadar adım ve evde ve kilisede yardımcı kendi payına yapmak gerekir. Aileniz modeli istisna oldu. Kilisede Çoğu kadın bugün kocaları ve rahiplik liderlerinden daha fazla yardım, daha az değil, ihtiyaç söyleyebilirim. Ben kilise rahiplik kadınların ordain için bu büyük bir hata olacağını düşünüyorum. Ben kadınların rahiplik görevleri çok yapıyor mükemmel yetenekli olduğunu size katılıyorum, ve şüphesiz excel olurdu, ama uzun vadede kadınlar için olumlu bir değişiklik olacağını sanmıyorum.

  15. Kate Kelly
    13 Eylül 2013 tarihinde 07:05

    RL ve NP, hepinizin iyi bir noktaya yapmak ve açıksözlülüğünüzü takdir düşünüyorum. Ben iyi bir Mormon Feminist olmak için onu nasip Kadın hareketi desteklemek zorunda olduğuna inanmıyorum. Sevgili arkadaşlar ve akrabalar (ve güçlü feministlerin) Bazı katılmıyorum ve ben (ben açıkçası katılmıyorum olsa) onların görüşlerine saygı.

    Özür dilerim bu mesaj subtext iletti eğer. Ben aşağı tartılır alma kesinlikle HAYIR niyeti var bir yarışma "daha iyi bir feminist kim".

    Ne iletmek istedim ben en şaşırtıcı ve yaralayıcı bulduk yorum / reaksiyonlar Ben zaten feministler kendilerini aramak, çünkü benim müttefik olacağını beklenen insanlardan olanlar, ancak onlar bana destek vermedi oldu.

  16. Mimi Smith
    13 Eylül 2013 tarihinde 07:11

    Ben bu röportaj için çok minnettarım. Ben Kate gospel ve onun kilise seven sadık bir kadın olduğunu görebilirsiniz. Ben rahiplik yutmak zor bir hap kadınları ordaining bulmak birçoğumuz vardır onun pozitif yaklaşımı ve onun anlayış için teşekkür ederiz. Ben bir misyon hizmet iken henüz, ben onun duygu ve düşüncelerini çok ilgili olabilir. Ben kilisede tüm yetenekli ve akıllı kadınlara şaşırıyorum ve onların liderlik yetenekleri hayret. Ben sabırlı ve ona giderseniz yavaş yavaş bazı harika şeyler kadınlar için kilisede ne göreceksiniz düşünüyorum.

  17. EFH
    13 Eylül 2013 tarihinde 11:27

    Kate, bir feminist ve ben tamamen farklı nedenlerle OW hareketi desteklemek için tereddüt olmuştur. Ancak, ben senin samimiyet, tutku ve dürüstlük takdir ediyorum. Ben çalışmanızı takdir ediyorum. Biz kilisede bir olumlu bir değişim meydana getirmek için nasıl kabul olsun, sana, mesajınızı ve cesaret için teşekkür ederiz. Bu şeyler yapmak için doğru bir yol olmayabilir bile, çoğumuz gizlemek olabilir boşluğa ses ve doğrulama verir. Yani, örneğin, teşekkürler.
    PS - Ben DC bölgesinde yaşayan ve bir gün buluşmak dileğiyle.

  18. Sadaka
    13 Eylül 2013 tarihinde 14:02

    Eh, kayna koydu. Düşüncelerinizi eklediğiniz için teşekkür ederiz.

    Rahiplik mükemmel işlerin yapılmasını sağlamaktır, ya da Kilisesi çalışan ilgili değildir. Hatta verimlilik ilgili değil. Bu İncil'in ilkelerini yaşamak iyi, dik erkeklerin kişisel gelişim hakkında. Bu ben öyle yapıyorum doğru babalar ve dünyanın iyi vatandaşlar olarak onlara yardımcı olur, çünkü onların rahiplik onurlandırmak erkek gerekir inç Kilisesi'nde her kadın, ve bu konuda dünya, ilgi olduğunu düşünüyorum şeydir. (Ben birkaç önerme rağmen) ben tam anlamıyorum nedenlerden dolayı, erkekler rahiplik ile bu gelişmeyi bulabilirsiniz. Kadınlar belki de kısmen geri adım ve erkek fırsat vererek, başka bir yerde bulmak. Ben bu yüzden ne gerek bizden daha iyi bilir, ne Kilise ihtiyacı sevgi dolu bir Heavenly Baba inanç var. Ben o şeyleri mümkün olduğunca sorunsuz çalışan çok endişe olduğunu sanmıyorum. Ben O'nun çocuklarının her birinin kişisel gelişim ile ilgilenen olduğunu düşünüyorum.

  19. Tamra
    13 Eylül 2013 tarihinde 17:04

    Kate, ben şu anda OW hareketi ile aktif olarak dahil değilim ama ben çok destekleyici duyuyorum. Birgün bir gerçek olacak değişiklikler için önemli bir başlangıçtır. Yani resmen bile şimdi bu iletişim için ne kadar önemli henüz bilmiyoruz diğer kadınlar ... için adımlar atılması için alkışlıyoruz.
    Sizin tavır suç veya öfke olmadan güzel samimi. Bu kadınlar için bu boşlukta güçlü bir net ses.

  20. Donna
    13 Eylül 2013 tarihinde 18:08

    Ben Kate Kelly'nin annesi olmanın ayrıcalığına sahip, ve ben o söyledi her kelime için kefil olabilir. Bu bir akıl hocası olarak bir kızım var bir anne için alışılmadık bir şey, ama ben bu şekilde alışılmadık mübarek duyuyorum. Kate ordain Kadınlarla başlangıç ​​oldu bana, ben ilk andan itibaren gemide idi. Hatta tüm bu yıllar gerçi ben kadınların rahiplik tutmak için izin verilmesi gerektiğini düşündüm belden olmasaydı, ben her zaman benim kemiklerimde derin aşağı hissettim. Güvenli hissettim ne söylemek için sadece hiç bir yer yoktu. Bize pek çok için çok kamusal alan yaratmak için, Kate teşekkür ederiz. Başkan Hinckley 1997'de söylediklerini inanıyorum - "ajitasyon" bunun için olsaydı Tanrı kadınlara rahiplik verebilir. Ben gospel doğrudur ve kilise mükemmel olmasa da, bu müjdeyi sürdürmek anlamına gelir, iyi olduğunu, güçlü bir tanıklığı var. Müjde tamamen restore edilme sürecinde, kadın ve ordaining bu büyük restorasyon bir parçasıdır.

  21. Erin
    13 Eylül 2013 tarihinde 20:20

    Kayna-AMEN. Ben 90'ların sonunda ve 2000'li yıllarda DC alanda tek bir kadın vardı ve ben bir nedenle veya başka 20'li, 30'lu, 40'lı ve hatta baygın gördüm kaç erkek söyleyemem. En çok bu bölgenin ruh doğası nedeniyle kariyerlerinde başarılı ama çok sadece Peter Pan zihniyet sıkışmış.

    Ben onun rahiplik sorumluluklarını onur ve biz on yıldır evli ve iki harika çocuk sahibi oldum, güçlü, sadık bir adam evlendi kadar şanslı değilim. Her doğum için izinli sekiz hafta boyunca dışında o dönemin tamamı boyunca tam zamanlı çalıştım. Kocam her zaman destek olmuştur ve ben ondan daha az hissettim. Bunu biz evin etrafında farklı şeyler yapmak ve farklı şekillerde çocuklar için bakım anlamına gelse bile, her şekilde onun eşit olarak hissediyorum. Ben gerçekten bazen geri adım ve çevremdeki erkekler plakasına hızlandırmaya ve rahiplik sorumluluklarını yerine izin gerekiyor, ben çok baş-güçlü birey olabilir, çünkü benim kişisel gelişim yolunda düşünüyorum. Ben daha iyi iş yapabilir miyiz? Belki. Ama ben bu dünyada büyümeye gidiyorum nasıl değil. Ben DC tapınakta dört yıl için bir kararname işçi idi ve orada eşitsiz I-olmamıştı. Asla. Ben rahiplik rütbesi sıfır arzusu var. Ben daha fazla değil, daha az kilise sorumluluk gerekir. I am the RS president in my current ward and I feel like the bishop really values my input. I have zero desire for the additional spiritual weight and responsibility that his calling brings. Sıfır. Are there gender issues and sexism in the church population? Absolutely. And I call them out when I see them. But as RL pointed out, I don't think ordaining women is the solution.

    All that being said, I actually appreciate that you're doing what you're doing in such a beautiful, loving way. It's good to at least have the discussion.

  22. PA
    11:02 pm on September 14th, 2013

    In my career, I work with people toward community solidarity and resilience. I find it interesting that the Mormon community seems to have exactly the opposite problem as they. In the community I work with, women are asking the men to get together on their own and to reclaim their masculine power. Men need a space and role to call their own. Without that, they often languish. Does this mean that men are weak? I don't think so. It means that there is something in men (perhaps an evolved instinct, I don't know) that connects with the expectation to step up when called upon for spiritual leadership. The Priesthood Session is not only a place for men to solidify power; in fact, on the contrary, I think that it is, in practice, more properly understood to be a special place in which men enjoy brotherhood and talk intimately about current men's problems (eg, pornography, the treatment of women, domestic violence, racism, etc; if we are to grant that one must live in a woman's body to fully understand women's experience, we must grant the same to men). It is not just a good old boys club of power (though I recognize that some changes need to take place to empower women). What concerns me most about the strategy of OW is that many men see Priesthood meeting not as an exclusive club of power, but rather as an intergenerational opportunity to explore men's issues, pass down stories of unique importance to men, and to raise the next generation of servants. By insisting on gaining admission as listeners, I feel that the wrong message might be taken. Let men have their unique, male space. Ask that women speak at Priesthood session. Men need to hear and respond to the concerns of women, who need a greater say in the Church. Ask that the meeting be renamed and that Bishops don't refer to men as “The Priesthood.” How do you get a boy growing into testosterone and aggression to learn a higher way? Ask him to pass the sacrament–in effect, to stay involved, to serve the congregation, to learn to subjugate some of his needs for the benefit of the community. I say all of this, realizing that sex and gender are a continuum; I think, however, that it's impossible to create a healthy society without establishing some norms based on biological probabilities. Where else but in the Mormon Church does one see men aspiring to become humble servants of the Lord? The danger (a side effect?) of the current system is male privilege and paternalism. Let's address those while taking care that we don't throw out the baby with the bathwater.

  23. Catherine
    1:18 pm on September 15th, 2013

    It's important to note that the Ordain Women site represents a very small minority of self-identified Mormon feminists. Viewing their agenda as representative of that of all feminists is something like believing that PETA is the voice of all animal lovers.

    This is unprecedented: that individual female members unite online to organize a campaign against LDS Church leaders to lobby for priesthood ordination — by utilizing the media as their advocates to both protect themselves and to put pressure on the Church in an attempt to force desired change.

    These sisters have made a choice to step away from the Church and work outside the appointed priesthood councils, (of those having keys) to form their own plan to get what they want, with zero regard for the Church and the very men, authorized to exercise priesthood, which they claim to sustain as prophets, seers and revelators.

    We might want to keep in our minds the very recent words of His Prophet, President Thomas S. Monson:

    “I assure you that the Church is in good hands. The system set up for the Council of the First Presidency and Quorum of the Twelve assures that it will always be in good hands and that, come what may, there is no need to worry or to fear. Our Savior, Jesus Christ, whom we follow, whom we worship, and whom we serve, is ever at the helm. As we now go forward, may we follow His example. He left His footprints in the sands of the seashore, but He left His teaching principles in the hearts and in the lives of all whom He taught. He instructed His disciples, and to us He speaks the same words, “Follow thou me” (John 21:22). May we ever be found doing so.”

    I thoroughly trust that the prophets are called of God and that they are not running this Church alone, but that Jesus Christ stands at the head. So I will put my trust in the Lord and His prophets. And, therefore, anyone who issues calls to action to members of the Church on behalf of the Church, who does not have authority to do so, I will not follow.

  24. Deborah
    4:12 pm on September 15th, 2013

    “Functionally, there is no person that can tell me I am equal. I know I am equal, I know I am a daughter of God, I know he loves me … I feel that when I pray and when I go to the temple…”

    I agree 100% with this statement which is why the issue of women holding the priesthood is a non-issue with me. Holding or not holding the priesthood is entirely immaterial to my relationship with God and my personal salvation. What is fundamentally pertinent to my salvation is that the priesthood is here on the earth and I have ready and equal access to it at all times. God is fair and just. Do you really think any woman living alone has less access to the priesthood than one who does not? Or that somehow God will deny her blessings?

    If the Lord decides He wants women to hold the priesthood, great, I'm all in. But it would not effect my testimony one way or the other. I have no need to “agitate” because I feel no discrimination.

    Having said all that, I applaud Kate's graciousness. When a controversial issue is approached in this way, it causes me to listen. I may not agree, but I listen.

  25. Kate Kelly
    9:16 pm on September 15th, 2013
  26. KD
    10:22 pm on September 15th, 2013

    Robeson did not write “The House I Live in.” He did sing it, beautifully, and perhaps most famously in the context of Union Organizing Conferences in the 1940s. The fire hoses were turned on civil rights demonstrators in the 1960s. Real bullets (not rubber ones) were used on those who fought for human dignity and racial equality throughout American history. OW's repeated suggestions that their struggle for women's ordination to the priesthood is akin to the struggle for racial equality in the United States (or in the LDS church )is as misplaced as Elder's Oak's suggestion that persecution against Mormons post-Proposition 8 was like that faced by blacks in Jim Crow America.

  27. Kate Kelly
    6:44 am on September 16th, 2013

    RL I am sincerely interested in knowing how you think we could best honor our truth and push for ordination while respecting the contributions, opinions and methods.

    I sense and acknowledge as valid your anger and annoyance. Constructive, concrete suggestions would genuinely be appreciated.

  28. Kate Kelly
    6:45 am on September 16th, 2013

    contributions, opinions and methods [of other MoFems].

  29. yönetim
    9:07 am on September 16th, 2013

    We have generally been pleased with the cordial tone of the comments on this interview. However, we have removed some comments we feel are disrespectful or condemning, in keeping with the Mormon Women Project's stringent commenting policy and spirit of bridge building.

  30. Krisanne
    11:29 am on September 16th, 2013

    Kate, thank you for being brave enough to ask difficult questions. The entire foundation of our church is built on the spirit of seeking. It all started with a 14 year old boy who was uncomfortable with the status quo and sought a deeper truth. Whether or not one agrees with the ordination of women, I certainly don't see anything disagreeable about the process of honest and heartfelt inquiry. You have a lot of integrity. Kudos to you.

  31. Jennifer
    12:31 pm on September 16th, 2013

    Interesting interview. While I have not sought after the priesthood and don't intend to, I can definitely appreciate the importance of the discussion. This church started because someone asked the hard and unpopular questions. Thanks for sharing your story.

  32. Olivia
    4:57 pm on September 16th, 2013

    I disagree with this fringe movement away from the mainstream church and won't be championing it or congratulating it. The temple and doctrine therein makes it very clear where the Lord stands on this issue. I am excited for General Conference to hear from our inspired Priesthood leaders who are called of God. Only a few more weeks!

  33. Tasha
    9:11 pm on September 16th, 2013

    I'm one of those Mormon feminists that definitely has reservations about the idea (though less so the website). It's simply just not something I can agree with. I don't pretend to understand the current dynamics and certainly see plenty of false culturally-built ideas about gender that I don't personally subscribe to. That stated it was helpful to read the essays by the women. And I read quite a few of them (almost all of them when I did it, now probably closer to half or so). And though I don't fully understand and am working to develop my own understanding about the priesthood and women, I can't subscribe to the reasoning provided by these women. They felt incomplete, worked within only a given paradigm, and I could find plenty of ways to reframe the ideas, thoughts, feelings, etc that were expressed. Many of the more emotive reasons simply were not what I felt at all. Simply put it was not enough valid reasoning for me to assume in female ordination exactly like men.

    It helped me to figure out where I could or couldn't stand in more defined terms by recognizing why I didn't believe beyond subjective feeling. Before that, I sensed that it wasn't the right approach or better gender equity without the words for it beyond that and without being particularly satisfied with the answers usually given by women as to why they don't want it.

    It's probably not exactly what would be expected, but I think dialogue in this regard should expect pushback and apprehension about it. It's not necessarily about pushing against the status quo, but how and why and where that status quo is pushed. It's in these things that I hold the most reservations about it.

  34. Julie
    4:17 pm on September 19th, 2013

    I consider this recent BYU Education Week address by Robert Millett, professor at BYU and author to be a fantastic addition to this interview. From the Church's website (just published):

    https://www.lds.org/church/news/five-ways-to-detect-and-avoid-doctrinal-deception?lang=eng

  35. Amanda
    5:09 pm on September 20th, 2013

    Kate,
    I so strongly admire your courage and conviction and integrity. As a MoFem I have struggled with what I believe (is female ordination necessary? sufficient? the best way to push things forward?) and also the courage to act on my beliefs. I feel refreshed reading your interview and encouraged to be more faithful and more authentic.

  36. Jamie Z
    1:04 pm on October 1st, 2013

    Kate: you are flaming wonderful and brilliant. Thank you for your voice and your courage.

  37. Jenn S
    10:46 am on October 2nd, 2013

    I really appreciate reading this biography. I admire Kate's courage and support her movement in my heart and mind. I support it because I see no other way to bring about a condition for completely active and faithful women in the church to act upon their agency unless they have a level of control and power from which to act.

    From my perspective, this doesn't currently exist with the many inequalities that exist starting at age 8 between female and male.

    I believe that women and men should be able to act according to their conscience and that societal and cultural parity must exist between the sexes in order for this to occur.

  38. So You Want God's Power? | Teresa Hirst
    12:28 pm on October 2nd, 2013

    [...] in reality, these discussions started online years ago and most recently about six months ago by a woman named Kate Kelly and others who advocate for women being ordained to the priesthood in the Church at [...]

  39. J.
    10:34 am on October 8th, 2013

    Kate Kelly beautifully and graciously expresses her observations, thoughts and feelings. Many of the readers' comments I've read have been insightful and thought-provoking. As a stay at home father, and husband of a good, smart, and ambitious woman, I understand some sex role issues , and concerns some LDS women have with not being ordained to the priesthood. There are certainly men in positions of authority who aren't as humble and spiritual as they should be. Likewise, however, there are women in positions of authority who are similarly imperfect.

    I used to wonder how the world would differ from the world we live in if women ruled. Some women claim it'd be a kinder, gentler, more civilized place. Serving as a director in our coop building in Manhattan (and experience in the workforce all my adult life) showed me that sex does not determine character. I feel quite sure if the sex roles were reversed, the world would function on pretty much the same level it now does. Are women as capable as men? Absolutely. Are there differences between the sexes? Evet. Do they matter? Emin değilim.

    Kate responded earlier to someone's question by quoting her father, who said: “God is real. Jesus is the Christ. Joseph Smith saw Heavenly Father and the Savior. The Book of Mormon is true. Thomas S. Monson is a prophet. Women should hold the priesthood.” I echo most of these statements. But there are two things I find missing. The first is a declaration of knowledge that God the Father and Jesus Christ restored the Gospel through Joseph Smith. The second, directly related, is a declaration that Thomas S. Monson is THE prophet on the earth at this time…not just “a” prophet.

    A fundamental tenet of our faith is that God directs His church through a single human mouthpiece. We know that each of us with callings are entitled to inspiration from God to help us in our stewardships, but we are not entitled to inspiration for the whole church, or organizations other than those over which we have stewardship. Currently, President Monson is entitled to inspiration for everyone.

    As a man, it's helpful to me to have a males' meeting at church, and to have the responsibilities and expectations of me that come with the priesthood. I do think these are really good for young boys and men of all ages. However, these considerations aren't really important. What is important is submission to God's will. In fact the only true proof of our mettle as Latter Day Saints is our submission to God's will, just as Christ showed in Gethsemane and on the Cross. It isn't expedient use of human resources. It isn't reaching our administrative potentials. It's submission to God's will, even when we don't understand it. Clearly women could do as well as men in priesthood callings. And if priesthood ordination comes to women at some point, sooner or later, then ok. My question to those of you who are actually faithful LDS feminists is…if it's not God's will that you be ordained, are YOU ok with that? Will YOU remain faithful? Will you submit to God's will for you? I hope you will.

  40. Ginee
    6:45 am on October 14th, 2013

    Kayna said what I was thinking so beautifully. In a world where women are being “equalize”, what happens to the importance of our men, the growing of good, solid men? I see more and more men not taking responsibility for equality when women are willing to take more in the name of being equal.Young men are becoming bums and living at home more and more, while women are telling them they are unneeded. I am afraid having the priesthood would just mean more work for me. I feel like our portion now as women is like an iceberg. We feel unequal because the tip only shows and the rest is hidden to our perspective, for now. Even if that analogy isn't exactly true, If I had to choose to “allow” my husband the priesthood on earth to save his soul and be my worthy companion in the eternities, I would be “unequal” for no other reason than to save him. I strongly believe not having use of all the priesthood is to save my hubby, son, and brother, and myself. I think we will learn to be a unified couple where we both lean on each other to be whole. My hubby works many hours ( I work outside the home too) the home work is not shared now, what would having the priesthood for me change other than to tell him he is even less needed than before? I can do most anything and have on my own because he wasn't there- we also have a small ranch, and I have done “man's” work and hated it. I have had to come into the house after taking care of a man's work outside and still do my mothering responsibility, no one picked up “my” work. I need him to have the priesthood and step up to do his share to show me and him that he is needed on earth and in the eternities. I am sorry we don't see life the same way, but I can't and won't take more work on in the name of equality or the priesthood.

  41. SP
    10:32 pm on October 30th, 2013

    Quoting President Hinckley as saying women could be given the priesthood if only we would “agitate” for it is misleading. And, yes Kate I read the entire interview from the link you posted. upon reading the interview I realized president Hinckley said no such thing, he is merely responding to a question by a very adept reporter who is trying to get something extraordinary out of his interviewee as is the job of a good journalist. Of course the reply is , Yes if He chose to change it (as was the case with African Americans getting the priesthood), then it would be changed. What was He supposed to say, No, if God reveals this to us then we still stand firm on his position. What is more revealing though is the rest of his comments concerning women and the priesthood in that particular interview. My goodness if we were going to use the excuse that if only there is enough agitation then God will change something then there are a litany of other what we consider eternal principles that could be changed as well. It also implies that somehow God is more interested in appeasing the masses than to holding to Divine law. I am more of a feminist than you may think reading this. I struggled for a very long time with the Family Proclamation because of its strong gender descriptions. I almost left the church because of it, but I did something that changed my life and my perspective. I prayed with “all the energies” of my heart to know whether or not it was true, and you know what? I was wrong and God was right.

  42. Kayrena
    1:11 pm on April 8th, 2014

    I wholeheartedly loved and supported the premise of this website until it chose to feature this woman. I think that women who are actively trying to change one of God's laws and who choose to ignore the many statements from God's prophets are not women who are strong examples. I would hope that as Mormon women in the Church of Jesus Christ of Latter-Day Saints, we would bind together in strengthening one another in making and keeping sacred covenants that lead us back to the Savior. Trying to lobby against God and his ways isn't something I will choose to support or entertain. I hope you will carefully choose who you feature in the future.

  43. susan
    6:28 pm on June 24th, 2014

    I generally do not comment on current events such as this, but I do see parallels in the Chruch's beginnings. Ms. Kelly I admire the courage of your convictions. Indeed convictions have brought the LDS church to the place in the world it is today. I am a convert to the Church and was converted by a very dear friend in high school. I too took a class on Modern Day Revelation and also a class on Joseph the prophet. I came to realize, for me, personally, that for Joseph to have gone through all that he did and to never waver in his convictions and the things he knew were true, indeed, to give his life, to go through all that hell, such that the Church has succeeded and grown to encompass the whole world. As Time Magazine said on it's cover, Mormon, INC.,that the Church and all it teachings must be true. I hope that your beliefs will take you to those same conclusions—–it seems that your life will be interesting, but to be excommunicated from all that has been revealed to you and to not partake, a mighty price you are paying. But then so too, did Joseph Smith pay a huge price, as did Emma and Hyrum. I wish you well and I wish you Grace.

Bir Yanıt bırak

Powered by SEO Platin SEO itibaren Techblissonline